Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRica
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Was ik voor het totaal was ik nu heb €2 minder kwijt geweest... dus maakt niet echt uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

akaash00 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:45:
[...]

Ja nog op voorraad in belgië, voor de belgen.
Helaas nog niet verzonden though. Blijven hopen voor morgen dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:47
Iemand die nog een Nintendo Switch wilt (omgeving Rotterdam).
Heb nog een pre-order staan maar heb er zelf al eentje vorige week gekocht.

Graag een PM bij interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Luuk_horst schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 06:39:
Mijn lokale Videoland (Groningen) heeft op marktplaats een advertentie staan voor 350 euro. Ga er dan dus vanuit dat ze voorraad hebben.
Lijkt me niet, anders zouden ze het niet via Marktplaats hoeven verkopen. Ook is naar mijn weten de Switch niet in prijs gestegen, 350 euro vind ik dus een wat vreemde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Laatst online: 11-09 20:47
Switch is helaas al weg, vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTimVanW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-03-2021
Kan Bomberman dus nog steeds nergens vinden. Iemand anders hier ook last van? Elke winkel regio Nijmegen heeft hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaHeeb
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-03 22:48
DeTimVanW schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:03:
Kan Bomberman dus nog steeds nergens vinden. Iemand anders hier ook last van? Elke winkel regio Nijmegen heeft hem niet.
https://www.bol.com/nl/p/...0000073666638&itm_role=in

Bol geeft aan morgen in huis, als je voor 19:00 besteld

[ Voor 5% gewijzigd door MaaHeeb op 07-03-2017 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTimVanW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-03-2021
Wel 15 euro duurder dan dat hij hoort te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaHeeb
DeTimVanW schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:08:
[...]

Wel 15 euro duurder dan dat hij hoort te zijn.
Wist ik niet, dat is wel jammer, maarja wel het probleem van voorraad opgelost :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:16

CyBeRSPiN

sinds 2001

needenaar25 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:12:
[...]

Wist ik niet, dat is wel jammer, maarja wel het probleem van voorraad opgelost :9
Nope, want al weer weg.. Zal wel een derde verkoper zijn geweest die een exemplaar met winst heeft weten te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaHeeb
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:17:
[...]

Nope, want al weer weg.. Zal wel een derde verkoper zijn geweest die een exemplaar met winst heeft weten te verkopen.
Raar, bij mij geeft ie nog wel voorraad aan, maar inderdaad wel een derde verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 22:12
RRica schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:29:
Gamemania Arnhem had er net nog 2 (een grijze en een neon!) ben uiteindelijk toch maar voor de Ps4 gegaan (horizon zero dawn + uncharted + 3 maanden playstation plus) voor hetzelfde geld als de switch console. Haal de switch wel tegen de tijd dat er 5 games zijn die ik graag zou willen spelen (niet alleen zelda). Dus voor de liefhebbers omgeving Arnhem snel bellen naar gamemania Kronenburg!
Tnx! Rond 13uur de grijze meegenomen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-06 12:43
dez1983 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:04:
[...]

Tnx! Rond 13uur de grijze meegenomen :).
Neem aan dat alles daar nu op is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 22:12
Nerot1x schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:50:
[...]

Neem aan dat alles daar nu op is?
Waarschijnlijk, maar ik zou bellen of langsgaan. Ik hoorde ze praten over een aantal dubbele reserveringen, dus wellicht kleine kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:01
Ah, Bol.com klantenservice, daar moet je voor gestudeerd hebben. Afgelopen weekend een mail naar Bol gestuurd i.v.m. een opgestuurde Neon terwijl ik een grijze besteld heb. Krijg daarop uitgebreid antwoord dat het bol o zo verschrikkelijk spijt etc etc, maar dat er niets geregeld kan worden omdat het buiten de zichttermijn valt.

Juist ja. Zichttermijn is 30 dagen, maar blijkbaar kijkt men naar de besteldatum. Opnieuw een mail gestuurd dat het artikel pas afgelopen 3 maart geleverd is en nu krijg ik het antwoord;
Ik moet ten eerste mijn excuses aanbieden. Mijn collega heeft helaas verkeerd gekeken naar bestel en verzenddatum. Je kan gewoon de Nintendo retouren.

Ik wens je nog veel game plezier met je grijze Nintendo Switch.
Nou, bedankt dan maar. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ook handig bij die online webshops met fysieke winkels. Als het online is uitverkocht kun je de winkel inventaris niet meer in zien.

Media Markt BE heeft nu ook geen switch meer dus dag inventaris. Ik had naar Herstal willen gaan, maar nu moet ik gaan pogen in het Frans te bellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:03
Toch besloten de Switch een kans te geven... Ben benieuwd :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zRtkPGk.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
MelvinW schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:34:
Toch besloten de Switch een kans te geven... Ben benieuwd :)

[afbeelding]
Exclusief BTW I presume? :+

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:03
Rossi46 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:36:
[...]

Exclusief BTW I presume? :+
Yea ik woon in Dubai, dus geen btw. Betaal alleen 25 euro verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
In MM Hoofddorp liggen er nog een stuk of tien. Niet echt in de buurt, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_horst
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-09 20:37
CH40S schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 12:38:
[...]
Lijkt me niet, anders zouden ze het niet via Marktplaats hoeven verkopen. Ook is naar mijn weten de Switch niet in prijs gestegen, 350 euro vind ik dus een wat vreemde prijs.
Als ze willen mogen ze het gewoon voor meer aanbieden hoor, al vragen ze er 2000 euro voor. Ze zetten wel vaker dit soort items op marktplaats aangezien ze geen online verkoop/adverteer kanaal hebben. Ik heb niet gekeken maar door de zin "kom hem nu in de winkel halen" neem ik aan dat ze gewoon voorraad hadden/hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:39
where the f vind ik een copie van zelda?

*edit voor een gewone prijs :)

[ Voor 31% gewijzigd door kingpol op 07-03-2017 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

kingpol schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:41:

Zou zeggen, begin eens bij de Pricewatch, winkels genoeg te vinden, dunkt mij?

Hou pricewatch: The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Nintendo Switch voor de Switch versie in de gaten. ;)
MadDogMcCree schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:14:
Ah, Bol.com klantenservice, daar moet je voor gestudeerd hebben. Afgelopen weekend een mail naar Bol gestuurd i.v.m. een opgestuurde Neon terwijl ik een grijze besteld heb. Krijg daarop uitgebreid antwoord dat het bol o zo verschrikkelijk spijt etc etc, maar dat er niets geregeld kan worden omdat het buiten de zichttermijn valt.

Juist ja. Zichttermijn is 30 dagen, maar blijkbaar kijkt men naar de besteldatum. Opnieuw een mail gestuurd dat het artikel pas afgelopen 3 maart geleverd is en nu krijg ik het antwoord;

Nou, bedankt dan maar. Zucht.
An sich heeft het niets met zichttermijn te maken, maar met de koopovereenkomst. Je hebt recht op een deugdelijk product en hoewel niets mis met het product, is het niet wat je overeengekomen bent -> niet conform de koopovereenkomst. Zichttermijn gaat overigens pas in na het ontvangen van het product, niet het bestellen van een product.

Aan de andere kant; ik geloof dat die Neon versie volgens mij best gewild is, dus aan de andere kant, heb je gewoon mazzel gehad. Zou zelf niet al te moeilijk doen, aangezien de Switch overal is uitverkocht en Nintendo bekend staat om weinig te leveren.

[ Voor 85% gewijzigd door CH4OS op 07-03-2017 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:37
[...]

Toevallig ergens een Mediamarkt in de buurt? Die in Deventer had er gisteren nog zeker 10, zelfs nog 1 limited edition. Kan me niet voorstellen dat deze vandaag op zijn.

[ Voor 46% gewijzigd door JorisD op 07-03-2017 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een aantal op voorraad bij de MM site. (Helaas was ik weer te laat :()
https://www.mediamarkt.nl...ood-en-blauw-1480909.html
^ Staat nu wel dat hij bij bepaalde mediamarkt winkels per direct af te halen is of anders over 1-2 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:46:
Net een aantal op voorraad bij de MM site. (Helaas was ik weer te laat :()
https://www.mediamarkt.nl...ood-en-blauw-1480909.html
^ Staat nu wel dat hij bij bepaalde mediamarkt winkels per direct af te halen is of anders over 1-2 werkdagen.
Shit, heel even in voorraad bij rijswijk, en bam weg is hij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:16
Voor diegenen die nog zelda voor de switch zoeken. Gisteren had MM BijlmerArena en Amsterdam osdorp nog heel wat exemplaren liggen. Respectievelijk ongeveer 20 en 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Op Coolblue eens kijken want mijn game stuur ik terug met retour (ze waren een dag te laat met leveren, bol was hen voor). Vermoedelijk komt die dan terug in omloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:01
CH40S schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:43:
[...]
Zou zeggen, begin eens bij de Pricewatch, winkels genoeg te vinden, dunkt mij?

Hou pricewatch: The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Nintendo Switch voor de Switch versie in de gaten. ;)
[...]
An sich heeft het niets met zichttermijn te maken, maar met de koopovereenkomst. Je hebt recht op een deugdelijk product en hoewel niets mis met het product, is het niet wat je overeengekomen bent -> niet conform de koopovereenkomst. Zichttermijn gaat overigens pas in na het ontvangen van het product, niet het bestellen van een product.

Aan de andere kant; ik geloof dat die Neon versie volgens mij best gewild is, dus aan de andere kant, heb je gewoon mazzel gehad. Zou zelf niet al te moeilijk doen, aangezien de Switch overal is uitverkocht en Nintendo bekend staat om weinig te leveren.
Het ging mij meer om het feit of er iets te compenseren valt en de klantenservice een wassen neus is. Ik heb expres de grijze besteld, omdat deze kleur voor kleine kinderoogjes een stuk minder interessant is. Nu kan ik natuurlijk gewoon een setje grijze Joy-cons aanschaffen, maar daar hangt ook een prijskaartje aan vast.

Maar het is toch tenenkrommend hoe men bij Bol.com reageert. De eerste reactie heeft totaal langs mijn klacht gelezen en enkel naar de besteldatum gekeken, terwijl de 2e mij veel plezier toewenst met een grijze Switch, die ik dus helemaal niet heb. Alsof je een kleuter om de weg vraagt en als antwoord "peren zijn groen" krijgt. Dat is het niveau van de klantenservice. Ik geef het maar gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net wel online via MM kunnen bestellen! Nu nog maar zien of er daadwerkelijk morgen geleverd gaat worden (denk het niet mediamarkt kennende)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Laatst online: 13-05 16:21
Is Zelda BOTW niet gewoon digitaal te koop als download?
Gezien de hoge prijzen in de winkels nu misschien een betere optie.

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaash00
  • Laatst online: 04-09 16:35
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:37:
Net wel online via MM kunnen bestellen! Nu nog maar zien of er daadwerkelijk morgen geleverd gaat worden (denk het niet mediamarkt kennende)
Ja klopt alleen neon en opeens 350 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaash00
Heeft iemand de MM link van de grijze? want die neon vind je ook niet terug door te zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrh270188
  • Laatst online: 30-04-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrh270188
Grijze is niet op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaash00
wel 349 opeens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrh270188
Klopt. Helaas 20/30 eu duurder. Maar ik hoef er de deur niet voor uit dus blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaash00
handmatig 1 artikelnummer lager:
http://www.mediamarkt.nl/...switch-grijs-1480908.html
Daar gaat hij staan als er weer voorraad is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 11:57
ghostbusted schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:47:
[...]

Ik ben wel geïnteresseerd, woon in Venlo. Heb je een bericht gestuurd.
Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
Ook besteld bij MM een uur of 3 geleden. Ik heb een track&trace code! Morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknownxgamer
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-08 15:13
Weet iemand of er nog winkels zijn in en rond Lelystad die nog hebben liggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sadipo
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-03-2022
Heel erg bedankt voor de heads-up! Ze zijn nu al weer niet meer op voorraad helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:35
Gisteren Zelda besteld bij MM en vandaag ook keurig gekregen.
Had ik niet verwacht, want ik had geen verzendbevestiging gekregen o.i.d,
Dus ik had ook zelf al een exemplaar opgepikt bij Intertoys Barendrecht (Middenbaan)

Daar hebben ze volgens mij nog meer exemplaren ook (geen console gezien).
Voor de liefhebber is er een advertentie voor Zelda op V&A bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 10:02
RudolfR schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 18:44:
Gisteren Zelda besteld bij MM en vandaag ook keurig gekregen.
Had ik niet verwacht, want ik had geen verzendbevestiging gekregen o.i.d,
Dus ik had ook zelf al een exemplaar opgepikt bij Intertoys Barendrecht (Middenbaan)

Daar hebben ze volgens mij nog meer exemplaren ook (geen console gezien).
Voor de liefhebber is er een advertentie voor Zelda op V&A bijgekomen.
Je hebt een berichtje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Vandaag rond 18 uur bij de MM in Roermond geweest, daar stonden nog 4 Zelda LEs zonder prijs er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
edit: niet meer van toepassing

[ Voor 104% gewijzigd door sacinici op 07-03-2017 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:31
Sorry hoor, maar ik lees hier prijzen van de MM die echt niet kunnen als je het mij vraagt.

Hebben ze er echt €379,- voor gevraagd? En nu €349,99 terwijl hij in de folder staat voor €344,-? (Of was dat folder van vorige week)?

Allemaal commentaar op scalpers hier, neem aan dat niemand meer naar de Mediamarkt gaat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
BekSide schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 23:15:
Sorry hoor, maar ik lees hier prijzen van de MM die echt niet kunnen als je het mij vraagt.

Hebben ze er echt €379,- voor gevraagd? En nu €349,99 terwijl hij in de folder staat voor €344,-? (Of was dat folder van vorige week)?

Allemaal commentaar op scalpers hier, neem aan dat niemand meer naar de Mediamarkt gaat toch?
Spijtig, maar niks nieuws. Sommigen mensen bedotten zichzelf graag, ipv met zijn allen een offensief te vormen en een duidelijke nee te laten horen tegen zulke praktijken... Elke verkoper die meer vraagt dan de voorgestelde prijs van Nintendo vraag mag je rekenen bij die scalpers.
300 vind ik een redelijke prijs, alles daarboven is een boycot waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Bigben Zelda hoes bij Bart smit besteld afgelopen weekend om woensdag te laten leveren. Vandaag bericht dat ze niet kunnen leveren en daarmee is de kous af. Ofwel, order wordt geannuleerd en geld wordt ergens een keer teruggestort.
Vaag genoeg heb ik gekozen om het niet dinsdag, maar woensdag te laten bezorgen. Lijkt me sterk dat ze dus niet eerder dit aan me door konden geven. Of, ze leveren gewoon uit aan degene die wel dinsdag zou laten bezorgen of, er klopt geen bal van de voorraad daar.

Nu dan maar bij yourgamezone besteld aangezien ik met mijn duffe kop de bestelling bij bol had geannuleerd. Doen we dus ook niet meer op de nette manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_horst
marcelproust schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 23:37:
[...]

Spijtig, maar niks nieuws. Sommigen mensen bedotten zichzelf graag, ipv met zijn allen een offensief te vormen en een duidelijke nee te laten horen tegen zulke praktijken... Elke verkoper die meer vraagt dan de voorgestelde prijs van Nintendo vraag mag je rekenen bij die scalpers.
300 vind ik een redelijke prijs, alles daarboven is een boycot waard.
Er is vanuit Nintendo toch geen Europese adviesprijs naar buiten gebracht? Ik ken alleen de $299 ex btw. Dan kom je op een euro prijs van €342 incl btw. Ik ben het met iedereen eens dat het duur is maar €349 is best een normale verkoopprijs dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catanan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 19:57
Arunia schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 00:40:
Bigben Zelda hoes bij Bart smit besteld afgelopen weekend om woensdag te laten leveren. Vandaag bericht dat ze niet kunnen leveren en daarmee is de kous af. Ofwel, order wordt geannuleerd en geld wordt ergens een keer teruggestort.
Vaag genoeg heb ik gekozen om het niet dinsdag, maar woensdag te laten bezorgen. Lijkt me sterk dat ze dus niet eerder dit aan me door konden geven. Of, ze leveren gewoon uit aan degene die wel dinsdag zou laten bezorgen of, er klopt geen bal van de voorraad daar.

Nu dan maar bij yourgamezone besteld aangezien ik met mijn duffe kop de bestelling bij bol had geannuleerd. Doen we dus ook niet meer op de nette manier.
Ik had vorige week (28-2) ook de Zelda hoes bij Bartsmit besteld, op 2-3 kreeg ik te horen dat hij niet geleverd zou worden. Raar want hij was tot gisteren nog gewoon online te bestellen bij Bartsmit. Ik wacht nog steeds op de teruggave van mijn geld.
Ik ben benieuwd of Yourgamezone wel kan leveren, dan ga ik hem daar ook bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Catanan schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 07:48:
[...]

Ik had vorige week (28-2) ook de Zelda hoes bij Bartsmit besteld, op 2-3 kreeg ik te horen dat hij niet geleverd zou worden. Raar want hij was tot gisteren nog gewoon online te bestellen bij Bartsmit. Ik wacht nog steeds op de teruggave van mijn geld.
Ik ben benieuwd of Yourgamezone wel kan leveren, dan ga ik hem daar ook bestellen.
Zodra ik hem binnen heb (zou vanaf vrijdag moeten zijn), dan laat ik het uiteraard weten.

Ik ga BS laten weten dat ik voor het einde van de week het geld terug wil zien. Ga er door hun fout niet lange tijd op wachten.

[ Voor 10% gewijzigd door Arunia op 08-03-2017 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Nu online
Luuk_horst schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 07:39:
[...]

Er is vanuit Nintendo toch geen Europese adviesprijs naar buiten gebracht? Ik ken alleen de $299 ex btw. Dan kom je op een euro prijs van €342 incl btw. Ik ben het met iedereen eens dat het duur is maar €349 is best een normale verkoopprijs dan toch?
Natuurlijk kom Nintendo wel met adviesprijzen richting de retail. Of die richting de consument worden gecommuniceerd is weer een ander verhaal.

Aan de andere kant, als een retailer zijn prijzen verlaagd dan zijn we er allemaal als de kippen bij (om maar te zwijgen over een prijsfout). Maar als ze de prijs verhogen dan schreeuwen we moord en brand. Dat rijmt niet echt met elkaar.

Ik heb meer moeite met consumenten die bewust meerdere Switches kopen om die met winst door te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_horst
Rossi46 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:26:
[...]

Natuurlijk kom Nintendo wel met adviesprijzen richting de retail. Of die richting de consument worden gecommuniceerd is weer een ander verhaal.

Aan de andere kant, als een retailer zijn prijzen verlaagd dan zijn we er allemaal als de kippen bij (om maar te zwijgen over een prijsfout). Maar als ze de prijs verhogen dan schreeuwen we moord en brand. Dat rijmt niet echt met elkaar.

Ik heb meer moeite met consumenten die bewust meerdere Switches kopen om die met winst door te verkopen.
True, helemaal mee eens. Ik heb inderdaad ook 0 respect voor dat soort types.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaash00
Precies dit! Echt een hekel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:53

m0nk

16-09-2003 15.15

akaash00 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:55:
[...]

Yup, gaat ook nergens over. Helemaal jammer dat er Tweakers zijn die dit ook doen (zie v&a) onder het mom van, ja gekregen doe hem weg niks voor mij voor 400 euro..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:16

CyBeRSPiN

sinds 2001

Rossi46 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:26:
[...]
Luuk_horst schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:52:
[...]

True, helemaal mee eens. Ik heb inderdaad ook 0 respect voor dat soort types.
akaash00 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:55:
[...]

m0nk schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:12:
[...]

Yup, gaat ook nergens over. Helemaal jammer dat er Tweakers zijn die dit ook doen (zie v&a) onder het mom van, ja gekregen doe hem weg niks voor mij voor 400 euro..
Heb er een topic in het V&A forum voor geopend, hopelijk wordt er door Tweakers actie op ondernomen.. Laat de oplichters maar naar Marktplaats vertrekken ivp hier het community gevoel te verzieken..
CyBeRSPiN in "Handhaving regels: geen nieuwe producten"

Kunnen we hier hopelijk weer on-topic..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:49
Of je kijkt even naar je eigen gedrag...

[ Voor 87% gewijzigd door Grotman op 08-03-2017 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

CyBeRSPiN schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:18:
[...]

[...]

[...]

[...]

Heb er een topic in het V&A forum voor geopend, hopelijk wordt er door Tweakers actie op ondernomen.. Laat de oplichters maar naar Marktplaats vertrekken ivp hier het community gevoel te verzieken..
CyBeRSPiN in "Handhaving regels: geen nieuwe producten"

Kunnen we hier hopelijk weer on-topic..
Ondanks dat ik het niet helemaal eens kan zijn met de wederverkopers vind ik dit wel een beetje overdreven. Alsof er echt schaarste wordt gecreëerd door die 100 man die een extra Switch besteld. Procentueel gezien zijn die paar mensen die een extra Switch kopen om door te verkopen echt niet significant.
Daarnaast, vrije markt, vraag en aanbod, welkom in de moderne wereld.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:45

hmr

Omdat jij zowel de Nintendo classic als de Switch probeert te verkopen met een marge? Treurig dat je kennelijk voor een paar tientjes het hier op Tweakers probeert. Ik weet dat het legaal is en ik weet dat de vrije markt nu eenmaal zo werkt. Neemt niet weg dat ik het moreel verwerpelijk vind en het zeker niet vind thuishoren op een leuke en behulpzame community als Tweakers.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Zelf verkoop ik er geen 1 en heb er ook geen 1, maar zeuren jullie ook op alle resellers die retro producten duurder verkopen omdat deze schaars geworden zijn vanwege defecten/weggooien/andere redenen? Sommige SNES games zijn ook gemakkelijk 200+ euro.

Zelfde principe alleen het product is ouder....

[ Voor 9% gewijzigd door Meneer iCy op 08-03-2017 09:58 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
hmr schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:54:
[...]

Omdat jij zowel de Nintendo classic als de Switch probeert te verkopen met een marge? Treurig dat je kennelijk voor een paar tientjes het hier op Tweakers probeert. Ik weet dat het legaal is en ik weet dat de vrije markt nu eenmaal zo werkt. Neemt niet weg dat ik het moreel verwerpelijk vind en het zeker niet vind thuishoren op een leuke en behulpzame community als Tweakers.
Het is voor een deel kunstmatig gecreeerde schaarste door dat een deel van het beschikbare aanbod word opgekocht door mensen die hem alleen maar willen verder verkopen. Als ze over 2 maanden gewoon in de winkel staan is er helemaal geen schaarste.

@icy
Dat is toch niet het zelfde, tenzij iemand ze allemaal gaat opkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

Idd, overdreven gedoe.
Ik heb (gelukkig!!) voor de aankoopsprijs een pre-order kunnen overnemen van een mede-Tweaker.
Als dit niet het geval was geweest en het alleen tegen een bepaalde meerprijs had kunnen gebeuren dan had ik het gewoon niet gedaan en gewacht tot hij weer beschikbaar was voor normale prijs.

Mensen doen het gewoon (Zowel het verkopen als het kopen voor die bedragen) of je dat nou leuk vindt of niet. Blijkbaar zijn er ook zat mensen die er de extra center voor (over) hebben, lekker laten gaan dan.

'tis allemaal realatief simpel op te lossen door te zorgen dat je zelf op tijd bent voor een pre-order OF door gewoon te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

LOTG schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:01:
[...]

Het is voor een deel kunstmatig gecreeerde schaarste door dat een deel van het beschikbare aanbod word opgekocht door mensen die hem alleen maar willen verder verkopen. Als ze over 2 maanden gewoon in de winkel staan is er helemaal geen schaarste.
En wat is nu je punt? Wie heeft gezegd dat je recht heb op een bepaald product voor prijs X? Wat is er kunstmatig aan? Kunstmatig is expres de productie laag houden ondanks dat je weet dat er veel vraag is. En zelfs dat is een normaal marktinstrument.
Zoals gezegd, die 100 man die een Switch doorverkopen zorgen echt niet voor de schaarste hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Klaar nu met je irritante gedrag

[ Voor 93% gewijzigd door Grotman op 08-03-2017 11:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LOTG
<knip>

[ Voor 97% gewijzigd door Grotman op 08-03-2017 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmies
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:16

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:45

hmr

<knip>

[ Voor 98% gewijzigd door Grotman op 08-03-2017 11:26 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
<knip>

[ Voor 97% gewijzigd door Grotman op 08-03-2017 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Ik snap dat het frusterend is dat er mensen zijn die er een aantal aanschaffen puur om snel geld te verdienen maar dat is helaas marktwerking. Zou er niemand eentje overnemen voor een premie bovenop de winkelprijs dan stopt het vanzelf maar zolang er mensen zijn die bereid zijn een hogere prijs bieden dan blijft het probleem.
Idem met concertkaarten etc.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimbo1991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08 18:48
Heb hem op mediamarkt om 10:15 kunnen bestellen. Nu afwachten op een verzend bevestiging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl1p
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-08 15:21
Vrouwlief is de (grijze) switch zaterdag gaan halen in MediaMarkt Oostakker (België). Daar stond hij aan 299 Euro :D
Ook in Oostende aan diezelfde prijs, trouwens. Daar stonden er toen nog 12.

Maar dat zijn uitzonderingen. In de meeste MM's in België gewoon aan 329.

[ Voor 3% gewijzigd door fl1p op 08-03-2017 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OverSoft
LOTG schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:09:
[...]

Je doet mij inderdaad niet echt betrouwbaar aan, dit zit toch wel kort tegen oplichters praktijken aan. Het is niet dat je iets verkoopt, het is de manier waarop.
Ik word altijd zo moe van dat "oplichterspraktijken". Hoezo? Je HOEFT het niet bij hun te kopen hoor?
Dit is gewoon marktwerking. Of vind je Shell V-Power ook oplichting? Of design meubels, want een bank hoort maar 300 euro te kosten? Als je het te duur vindt, koop je het toch gewoon niet!
Waarom denk je dat de goudprijs omhoog gaat? Omdat er schaarste is ten opzicht van vraag, hetzelfde geldt voor alle andere producten. Harddisks en geheugen zijn nu ook duurder omdat er minder geheugen geleverd wordt. Is dat ook oplichting?

Ik heb gelukkig gisteravond via Marktplaats nog een Switch kunnen oppikken voor de prijs die de Mediamarkt er nu voor vraagt (350 euro) en dan wel een grijze (ik hoef geen kermis op mijn TV meubel).
Zelda maar online gekocht (via StartSelect een code gekocht, was goedkoper dan in de eShop zelf), omdat die nergens meer te krijgen was. (Dan maar geen hoesje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl1p
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-08 15:21
Hier kan ik hem nog bestellen... "Vandaag besteld, morgen in huis"
Edit: paar keer refreshen en weg was hij... :p

[ Voor 29% gewijzigd door fl1p op 08-03-2017 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Media Markt is € 349,99 geworden voor een Nintendo Switch en de NES Classic Mini € 89,99 in de winkel. Te triest.

[ Voor 12% gewijzigd door Jumpman op 08-03-2017 11:09 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
OverSoft schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:00:
[...]

Ik word altijd zo moe van dat "oplichterspraktijken". Hoezo? Je HOEFT het niet bij hun te kopen hoor?
Dit is gewoon marktwerking. Of vind je Shell V-Power ook oplichting? Of design meubels, want een bank hoort maar 300 euro te kosten? Als je het te duur vindt, koop je het toch gewoon niet!
Waarom denk je dat de goudprijs omhoog gaat? Omdat er schaarste is ten opzicht van vraag, hetzelfde geldt voor alle andere producten. Harddisks en geheugen zijn nu ook duurder omdat er minder geheugen geleverd wordt. Is dat ook oplichting?

Ik heb gelukkig gisteravond via Marktplaats nog een Switch kunnen oppikken voor de prijs die de Mediamarkt er nu voor vraagt (350 euro) en dan wel een grijze (ik hoef geen kermis op mijn TV meubel).
Zelda maar online gekocht (via StartSelect een code gekocht, was goedkoper dan in de eShop zelf), omdat die nergens meer te krijgen was. (Dan maar geen hoesje)
Ik snap je vergelijkingen niet met brandstof en een bank. Dat zijn producten waar je meerdere varianten van hebt met het zelfde resultaat. Ik kan een Switch niet vervangen door een PS4 of Xbox want die slikt de zelda cartridge niet.
Ik kan wel naar een ander tankstation gaan en daar Euro 98 tanken.
En ja ik vind dat de Media Markt ook de boel loopt te flessen, zeker omdat ze altijd roepen de laagste prijs te hebben.

En wat Zelda betreft, in Roermond waren die gisteren nog te krijgen bij de Media Markt zelfs de LE dus waarom die voor >120 euro op V&A staat begrijp ik al helemaal niet. Volgens mij is die bij veel fillialen nog gewoon te krijgen.

Zelf een Switch voor 325 incl. verzendkosten gekocht bij Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jangel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-04 13:38
Ik heb er nog wel een via MM kunnen grijpen maar naar winkel laten sturen en betalen bij afhalen. Ben benieuwd of ze kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
LOTG schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:09:
[...]

Ik snap je vergelijkingen niet met brandstof en een bank. Dat zijn producten waar je meerdere varianten van hebt met het zelfde resultaat. Ik kan een Switch niet vervangen door een PS4 of Xbox want die slikt de zelda cartridge niet.
Ik kan wel naar een ander tankstation gaan en daar Euro 98 tanken.
En ja ik vind dat de Media Markt ook de boel loopt te flessen, zeker omdat ze altijd roepen de laagste prijs te hebben.

En wat Zelda betreft, in Roermond waren die gisteren nog te krijgen bij de Media Markt zelfs de LE dus waarom die voor >120 euro op V&A staat begrijp ik al helemaal niet. Volgens mij is die bij veel fillialen nog gewoon te krijgen.

Zelf een Switch voor 325 incl. verzendkosten gekocht bij Amazon.
Ok, klopt, die vergelijking met de brandstof of bank is een beetje scheef. Maar voor brandstof geldt bijvoorbeeld dat je ook naar een ander tankstation kan gaan die 5 cent goedkoper is voor dezelfde brandstof, dat is ook hetzelfde.

Nogmaals: oplichting is iets waar je zelf niet voor kiest, hier kies je bewust om een hogere prijs te betalen om het product nu in handen te hebben. Dat is geen oplichting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mediamarkt besteld wanneer op voorraad; ondertussen bericht gekregen dat hij toch niet op stock was.. wachten dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Graag stoppen met de discussie over duurder doorverkopen, deze discussie blijft oplaaien en zorgt alleen maar voor irritatie. Het is ook niet de bedoeling om zo verkapt aandacht te trekken naar je V&A-ads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Nu online
Chief schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:34:
Ik snap dat het frusterend is dat er mensen zijn die er een aantal aanschaffen puur om snel geld te verdienen maar dat is helaas marktwerking. Zou er niemand eentje overnemen voor een premie bovenop de winkelprijs dan stopt het vanzelf maar zolang er mensen zijn die bereid zijn een hogere prijs bieden dan blijft het probleem.
Idem met concertkaarten etc.
Bij concertkaarten wordt de schaarste bewust gecreëerd door die partijen. Dat is echt vreselijke business.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:19

admiral866

The King Personality Disorder

zojuist bij wehkamp besteld, status staat op "direct leverbaar"
https://www.wehkamp.nl/Zo...aspx?ArtikelNummer=900277

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaash00
Jammer dat het niet de grijze is.
Edit: staat al gelijk weer uitverkocht

[ Voor 6% gewijzigd door akaash00 op 08-03-2017 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:08
Net ook besteld, toen hij nog voorradig was. Ben benieuwd.
De gekleurde heb ik besteld!

[ Voor 4% gewijzigd door Evion op 08-03-2017 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

akaash00 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:04:
[...]

Jammer dat het niet de grijze is
ik heb net de grijze kunnen bestellen.
Na deze post weer gecheckt, en was idd alleen de gekleurde er nog.
Nu is er geen een meer beschikbaar :(

De volgende uitdaging is nu dus een Zelda vinden :P
Is een digitale versie trouwens altijd beschikbaar via de switch? Of moet je daar ook nog weer voor op zoek gaan?
Op de site van nintendo.com lijkt het alsof je de game altijd kan downloaden: http://www.zelda.com/breath-of-the-wild/buy-now/
Maar misschien is er een region lock ofzo?

[ Voor 36% gewijzigd door admiral866 op 08-03-2017 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Voor de mensen die over de grens willen kijken:
Gister moest ik voor het werk naar Dortmund (Duitsland) en de collega's daar overal laten kijken voor een Nintendo Switch (straal 100KM) en is ook daar nergens meer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Toch wel bizar dat ze er 3 2 tientjes bovenop doen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:21
Evion schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:34:
[...]

Toch wel bizar dat ze er 3 tientjes bovenop doen! 8)7
2 tientjes. Adviesprijs is 329. Verkoopprijs is 349. Als je hem nu wilt hebben is 20 euro niks. Collega had het er wel voor over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noord27
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:45
Zondag besteld voor €325,- incl verzending op amazon.es

Zou de 10e of 11e geleverd worden in eerste instantie. Maar zojuist afgeleverd, de 8e dus. Zelda kost er €55,- en is ook mee gekomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:12

swv

Grappig. Ik heb een kortingscode gekregen van fonQ (die ik lekker voor mijzelf houd natuurlijk ;)). Dus ik dacht even kijken of ik nog wat nodig heb - hoewel ik dus niemand de kortingscode gun, gun ik jullie wel deze tip, en kom ik prompt op de afdeling consoles de Switch tegen. Had ik niet verwacht van fonQ. Dus... dat was de grap. Grappig he? Maar ik zal wel stoppen met grapjes maken, want je wordt vast ongeduldig wanneer je dit leest. Enfin, ik moest dan ook gelijk aan dit topic denken, dus twijfel niet langer... klikkerdeklik:

Check de grijze variant hier.
Check de Rood/Blauw variant hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaash00
sww89 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:38:
Grappig. Ik heb een kortingscode gekregen van fonQ (die ik lekker voor mijzelf houd natuurlijk ;)). Dus ik dacht even kijken of ik nog wat nodig heb - hoewel ik dus niemand de kortingscode gun, gun ik jullie wel deze tip, en kom ik prompt op de afdeling consoles de Switch tegen. Had ik niet verwacht van fonQ. Dus... dat was de grap. Grappig he? Maar ik zal wel stoppen met grapjes maken, want je wordt vast ongeduldig wanneer je dit leest. Enfin, ik moest dan ook gelijk aan dit topic denken, dus twijfel niet langer... klikkerdeklik:

Check de grijze variant hier.
Check de Rood/Blauw variant hier.
Thnx! En nu maar wachten of het optijd komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
admiral866 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:05:
[...]

ik heb net de grijze kunnen bestellen.
Na deze post weer gecheckt, en was idd alleen de gekleurde er nog.
Nu is er geen een meer beschikbaar :(

De volgende uitdaging is nu dus een Zelda vinden :P
Is een digitale versie trouwens altijd beschikbaar via de switch? Of moet je daar ook nog weer voor op zoek gaan?
Op de site van nintendo.com lijkt het alsof je de game altijd kan downloaden: http://www.zelda.com/breath-of-the-wild/buy-now/
Maar misschien is er een region lock ofzo?
Ja, kost uit mijn hoofd 70 euro in de digitale winkel... De Switch zou geen regiolocks hebben.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:12

swv

akaash00 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:43:
[...]

Thnx! En nu maar wachten of het optijd komt
Ik ben nog niet zolang klant bij fonQ en heb al een tijdje niks meer besteld, daarom wordt ik ondergespamd met kortingscodes denk ik. Maar de ervaring die ik heb is dat ze snel verzenden en als er iets niets (meer) op voorraad is klopt dat ook. Maargoed dat is n=1. Ik hoop dat je hem morgen in huis hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Señor Sjon schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:45:
[...]

Ja, kost uit mijn hoofd 70 euro in de digitale winkel... De Switch zou geen regiolocks hebben.
Thanks, goed om te weten.
Heb em zojuist bij fonq gekocht: https://www.fonq.nl/produ...d-limited-edition/204903/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
De Limited edition is normaal gesproken toch meer waard dan 65 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Ja, die is normaal 90 euro. Denk dat dit een foutje is. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Evion schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:48:
[...]

De Limited edition is normaal gesproken toch meer waard dan 65 euro?
tja.. zag het ook pas nadat ik besteld had. Wie weet! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lebbe02
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Heb ook de kortingscode voor FonQ voor wie wilt: WHY8MRT99Q

Blijkbaar al gebruikt :)

Heb de switch zelf al, dus enjoy!

*De code is geldig op alles van fonQ.nl behalve op boeken, giftcards en de designmerken HAY, Kartell, Lightyears, Muuto, &tradition en Vitra. De code is geldig van 8 maart 2017 t/m 15 maart 2017 bij minimale besteding van € 50. Niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.

[ Voor 66% gewijzigd door lebbe02 op 08-03-2017 13:53 ]

Pagina: 1 ... 28 ... 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen