Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:01
5 min te laat voor de laatste switch in mm Bijlmer. De klantensevice via de telefoon wist het dus toch niet. Jammer.

Ze hebben nog wel stuk of 20 zeldas

[ Voor 14% gewijzigd door sacinici op 06-03-2017 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Dochterlief blijft maar zagen rond mijn oren voor een Switch... (good girl :D ), heb dan voor haar maar de just dance versie besteld met Zelda voor de papa. Dat is nog een tweetal weken wachten (hopelijk) bij dreamland.be. En dan moeten we nog wachten op de paasklokken ... zucht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-06 18:58
sacinici schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:14:
5 min te laat voor de laatste switch in mm Bijlmer. De klantensevice via de telefoon wist het dus toch niet. Jammer.

Ze hebben nog wel stuk of 20 zeldas
Volgens mij verkopen ze nu de niet opgehaalde voorraad van de pre order.
Misschien een MM die minder aanloop heeft? Sloten, of Cruquius?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
SMAR schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:26:
[...]

Volgens mij verkopen ze nu de niet opgehaalde voorraad van de pre order.
Misschien een MM die minder aanloop heeft? Sloten, of Cruquius?
Klopt idd. MM bijlmer had achterin nog meer preorders, die zetten ze vrijdag op de schappen als ze niet opgehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Of zoals de MM elders, extra pre-orders verzinnen om meer geleverd te krijgen.

Maar ik was eigenlijk verbaasd dat ik vrijdagmiddag alles nog zou hebben kunnen kopen als ik het niet had gepreorderd, inclusief LE Zelda. Maar goed, had alleen de Pro-Controller nodig. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:43
Señor Sjon schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:28:
Of zoals de MM elders, extra pre-orders verzinnen om meer geleverd te krijgen.

Maar ik was eigenlijk verbaasd dat ik vrijdagmiddag alles nog zou hebben kunnen kopen als ik het niet had gepreorderd, inclusief LE Zelda. Maar goed, had alleen de Pro-Controller nodig. ;)
Verschilt ook sterk per vestiging. In R'dam centrum was überhaupt geen Switch meer te krijgen en de Zelda's vlogen ook de winkel uit (wat mij dan weer verbaasde, want wie pre-ordert een Switch zónder Zelda??).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 11:02

Desperado112

Mokum

Klopt mm bijlmer heeft vanmorgen de niet opgehaalde lees geannuleerde pre orders in het schap gezet. Denk dat dit in meedere winkels kan gaan gebeuren.

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerD1985
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-03-2023
Ik was ook nog opzoek naar een Switch,

Blijkt dat er nog voldoende voorraad is in Belgie en dan vooral in het franse gedeelte dus er staat vandaag besteld morgen in huis, ik dus blij.

Wat blijkt, kun je het land niet aan passen helaas.

Dus als iemand nog iets weet omgeving Zuid Limburg.

B.v.d

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -Floris
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-01 11:13
Desperado112 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:31:
Mm amsterdam. Heeft er nog 10 liggen, zijn ore orders die niet zijn opgehaald. Wel 1 per klant.
Thank you sooooo muuuuuch _/-\o_

Ben meteen van school weggerend, de metro in gesprongen en de MediaMarkt ArenA ingerend. Er lagen er toen nog twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 21:33
Net Zelda opgepikt in Hengelo. Er ligt er nu nog 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 14:32
embee schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:28:
[...]

Hierover heb ik een vraag. Is jouw copy van 12 Switch nu ook in het Duits? Of kun je ook in het Engels spelen?
Is gewoon in het Engels, Nederlands, Frans etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 21:35
Misschien een gekke vraag, maar hoe snel worden consoles normaal gesproken eigenlijk uitverkocht? De Switch is na 3 dagen zo goed als compleet uitverkocht zo lijkt het, is het normaal dat het 3 dagen duurt voordat ze op zijn?... Ik had verwacht dat ze in één dag weg zouden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaHeeb
  • Laatst online: 14-03 22:48
Niekserr schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:30:
[...]

Enschede 8)7 ... Ze hadden alleen nog een aantal limited editions van 100 euries.

Wel gek dat die niet op de site staan...?
Ik heb gister MM Deventer gebeld, die had er nog een hoop. Ikzelf ben dan weer op zoek naar een Switch zelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaash00
  • Laatst online: 04-09 16:35
Ik snap niet waarom mensen het pre-orderen om vervolgens op marktplaats te verkopen, ongeopend en niet eens geprobeerd. Dan denk ik waarom koop je het toch als je geen interesse erin hebt? Je zit alleen maar in de weg voor de mensen die het willen hebben. In de eerste uren op de releasedag waren er gelijk meerdere te koop op markplaats. Alleen maar mensen in de weg zitten. Die mensen moeten toch weer met 0 winst gaan verkopen wanneer winkels weer voorraden hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaHeeb
akaash00 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:05:
Ik snap niet waarom mensen het pre-orderen om vervolgens op marktplaats te verkopen, ongeopend en niet eens geprobeerd. Dan denk ik waarom koop je het toch als je geen interesse erin hebt? Je zit alleen maar in de weg voor de mensen die het willen hebben. In de eerste uren op de releasedag waren er gelijk meerdere te koop op markplaats. Alleen maar mensen in de weg zitten. Die mensen moeten toch weer met 0 winst gaan verkopen wanneer winkels weer voorraden hebben
Dat is het hem nou juist, de mensen die niet per se willen wachten op de tweede levering zijn blijkbaar gewillig grof geld te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

thijsken schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:00:
... Ik had verwacht dat ze in één dag weg zouden zijn...
Ik denk dat de reden dat er nu na het weekend (weer) consoles te krijgen zijn, is dat er pre-orders niet zijn opgehaald en dat die consoles nu in de vrije verkoop gaan.

Ik had toch echt wel het idee dat zaterdag alles weg was uit de vrije verkoop, alleen vandaag zijn er ineens weer beschikbaar.

Als ik naar dit forum kijk valt mij op dat er veel mensen wisten te vertellen dat ze één of meer pro-orders hadden lopen. Nou is dit forum natuurlijk niet representatief voor heel nederland, maar het lijkt gewoon te worden dat je meerdere pre-orders uitzet en alleen degene die het eerst uitlevert accepteert.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
thijsken schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:00:
Misschien een gekke vraag, maar hoe snel worden consoles normaal gesproken eigenlijk uitverkocht? De Switch is na 3 dagen zo goed als compleet uitverkocht zo lijkt het, is het normaal dat het 3 dagen duurt voordat ze op zijn?... Ik had verwacht dat ze in één dag weg zouden zijn...
Aangezien tegenwoordig iedereen iets van 3/5 Pre Orders plaatst en er uiteindelijk maar 1 nodig hebben. Dan komen die units weer vrij. Vervolgens is de volgende in de rij aan de buurt. Kost weer tijd en ook die kan er weer een hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
Blubkens schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:08:
[...]

Aangezien tegenwoordig iedereen iets van 3/5 Pre Orders plaatst en er uiteindelijk maar 1 nodig hebben. Dan komen die units weer vrij. Vervolgens is de volgende in de rij aan de buurt. Kost weer tijd en ook die kan er weer een hebben.
Ja dat zou goed kunnen. Ik vind dat hele pre-orderen maar niets... Heb gewoon om 1 minuut over 12 een Click&Collect uit de vrije voorraad besteld en klaar is kees. Gouden tip voor iedereen hier. Die systemen werken allemaal automatisch. Dus als op 2 maart om 23:59 uur er 5 voor vrije verkoop liggen, maar de console nog niet vrijgegeven mag worden tot 3 maart, dan gebeurt dat in veel systemen automatisch om 00:00 uur op 3 maart. En dan kun je opeens wel Click&Collecten.

Zo heb ik het gedaan. Geen stress gehad, zelf een ophaalpunt dicht bij huis kunnen kiezen en de volgende ochtend samen met de pre-orders van andere mensen opgehaald. Kat in 't bakkie. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:23

CyBeRSPiN

sinds 2001

Volgende week komen er ook weer een zooi beschikbaar als iedereen zn 2e/3e/4e/5e switch retour doet wanneer ze hem niet in de tussentijd tegen een woekerprijs hebben kunnen verkopen.. :')
Moeten ze wel alle verpakkingen gaan checken (althans bij Intertoys zat de doos van de Switch er los in zonder seal of wat dan ook) voordat ze naar een volgende order gaan.
Triest eigenlijk dat het retourrecht op zo'n manier misbruikt wordt, lekker speculeren en winst maken op kosten en risico van de webshops..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRica
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Is er iemand die er toevallig eentje te koop heeft omgeving Arnhem (GE). Ik zat er lang over te twijfelen maar gisteren de knoop doorgehakt. Nu blijkt wel dat ze dus nergens meer te verkrijgen zijn! Graag voor een aannemelijke prijs (geen €380+ zoals op marktplaats alles is van de mensen die ze dubbel gepre-ordered hebben).

Alvast erg bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
thijsken schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:13:
[...]

Ja dat zou goed kunnen. Ik vind dat hele pre-orderen maar niets... Heb gewoon om 1 minuut over 12 een Click&Collect uit de vrije voorraad besteld en klaar is kees. Gouden tip voor iedereen hier. Die systemen werken allemaal automatisch. Dus als op 2 maart om 23:59 uur er 5 voor vrije verkoop liggen, maar de console nog niet vrijgegeven mag worden tot 3 maart, dan gebeurt dat in veel systemen automatisch om 00:00 uur op 3 maart. En dan kun je opeens wel Click&Collecten.

Zo heb ik het gedaan. Geen stress gehad, zelf een ophaalpunt dicht bij huis kunnen kiezen en de volgende ochtend samen met de pre-orders van andere mensen opgehaald. Kat in 't bakkie. >:)
Mocht hem op 1 maart ophalen :D. Connecties zijn toch handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Let er op dat dit geen v&a topic wordt. Daar hebben we een speciale afdeling voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaHeeb
Desperado112 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:34:
Klopt mm bijlmer heeft vanmorgen de niet opgehaalde lees geannuleerde pre orders in het schap gezet. Denk dat dit in meedere winkels kan gaan gebeuren.
Jammer genoeg zo goed als alle MM's bij mij in de buurt afgebeld (Deventer, Enschede, Hengelo) en ze hebben zoveel mensen op de wachtlijst staan dat alle niet opgehaalde switches zo door de lijst heen schuiven en zien ze jammer genoeg de schappen niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
needenaar25 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:32:
[...]

Jammer genoeg zo goed als alle MM's bij mij in de buurt afgebeld (Deventer, Enschede, Hengelo) en ze hebben zoveel mensen op de wachtlijst staan dat alle niet opgehaalde switches zo door de lijst heen schuiven en zien ze jammer genoeg de schappen niet :(
Je zou jezelf natuurlijk op zo'n lijst kunnen laten zetten... Het is maar een idee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaHeeb
thijsken schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:34:
[...]

Je zou jezelf natuurlijk op zo'n lijst kunnen laten zetten... Het is maar een idee :*)
Sta ik uiteraard ook op :D
Probleem is dat ze geen datum van nalevering hebben, dus dacht ik dat als er weer een aantal consoles de schappen in gaan, ik er een in de winkel kon kopen en mezelf van de bestellijst af kon halen.

[ Voor 29% gewijzigd door MaaHeeb op 06-03-2017 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
needenaar25 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:35:
[...]

Sta ik uiteraard ook op :D
Probleem is dat ze geen datum van nalevering hebben, dus dacht ik dat als er weer een aantal consoles de schappen in gaan, ik er een in de winkel kon kopen en mezelf van de bestellijst af kon halen.
Tja dat word wachten ben ik bang... Hier in DK is hij ook landelijk uitverkocht...

Edit: Ik kom er net achter dat Toys'r'us hier in DK nog gewoon vol-op vooraad heeft. Bizar! Dus toch niet uitverkocht hier in Denemarken. Heeft er misschien mee te maken dat ze hem hier voor 403 euro verkopen, terwijl andere winkels dat doen voor 370 euro... Mijn portmonee doet zeer

[ Voor 25% gewijzigd door thijsken op 06-03-2017 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RogerD1985 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:39:
Ik was ook nog opzoek naar een Switch,

Blijkt dat er nog voldoende voorraad is in Belgie en dan vooral in het franse gedeelte dus er staat vandaag besteld morgen in huis, ik dus blij.

Wat blijkt, kun je het land niet aan passen helaas.

Dus als iemand nog iets weet omgeving Zuid Limburg.

B.v.d
Afhankelijk van waar je woont in Zuid-Limburg kun je er toch makkelijk heen? :? ;)

Ik ben zelf op zoek naar de Switch Pro-controller, via de site van de MediaMarkt is die niet meer te vinden, dus kan ook geen voorraad check doen bij diverse locaties. Iemand die weet of de actie van de Switch Pro Controller voorlopig nog blijft?

EDIT: Net gebelt met MM Amersfoort, zij hebben hem niet, momenteel is de prijs weer 69,99 euro. Mocht de actie op de website terugkomen, gaat MM Amersfoort iig met de prijs mee. :)
thijsken schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:40:
[...]

Tja dat word wachten ben ik bang... Hier in DK is hij ook landelijk uitverkocht...

Edit: Ik kom er net achter dat Toys'r'us hier in DK nog gewoon vol-op vooraad heeft. Bizar! Dus toch niet uitverkocht hier in Denemarken. Heeft er misschien mee te maken dat ze hem hier voor 403 euro verkopen, terwijl andere winkels dat doen voor 370 euro... Mijn portmonee doet zeer
Wat een verschil in prijs met hier zeg. Hier is de Switch 329, al was ik er rap bij en had ik mijn Switch voor 309. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 06-03-2017 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
http://www.argos.co.uk/product/6836539

Argos in de UK schijnt ze nog te hebben. Geen idee of ze ook naar NL versturen maar je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:28
Blubkens schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:50:
http://www.argos.co.uk/product/6836539

Argos in de UK schijnt ze nog te hebben. Geen idee of ze ook naar NL versturen maar je weet maar nooit.
Nope

"We deliver all across mainland UK and Northern Ireland. To find out if we come to your area, just enter your postcode on the page of the item that you want to buy.

We also deliver to the Channel Islands Find out how

Unfortunately, we don’t currently deliver abroad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
Mizgala28 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:54:
[...]

Nope

"We deliver all across mainland UK and Northern Ireland. To find out if we come to your area, just enter your postcode on the page of the item that you want to buy.

We also deliver to the Channel Islands Find out how

Unfortunately, we don’t currently deliver abroad."
Mocht je iemand in de UK kennen dan is het misschien een optie maar ik denk dat je anders tot ongeveer 10 maart moet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
CH40S schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:49:
[...]
[...]
Wat een verschil in prijs met hier zeg. Hier is de Switch 329, al was ik er rap bij en had ik mijn Switch voor 309. ;)
Tja, een hoop geld inderdaad. Maar ach, ik kan nu wel lekker zelda'en >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

thijsken schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:04:
Tja, een hoop geld inderdaad. Maar ach, ik kan nu wel lekker zelda'en >:)
Kan ik nu ook, was in totaal 400 euro kwijt (BoTW:LE). ;)

Moet alleen die Pro-controller nog...

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 06-03-2017 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
Ik was 450 kwijt in totaal. Dus 1 game down, maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRica
Zijn er vanuit hier enige tips waarbij ik mezelf een Switch kan 'verzekeren' (voor zover dat kan) bij de nieuwe levering? Ik heb net met mediamarkt gebeld en daar kon ik niet op een dergelijke lijst worden geplaatst (Arnhem). Is de switch bij de mediamarkt vanaf nu nog steeds €309 of zal deze ook naar de prijs van €329 gaan?

Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een switch neon met zelda gehaald bij intertoys (dappermarkt, amsterdam oost). Blijkbaar een reservering zonder eigenaar.
Ik zou zowiezo niks van marktplaatd kopen, maar ben blij dat ik niet hoef te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RRica schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:10:
Zijn er vanuit hier enige tips waarbij ik mezelf een Switch kan 'verzekeren' (voor zover dat kan) bij de nieuwe levering? Ik heb net met mediamarkt gebeld en daar kon ik niet op een dergelijke lijst worden geplaatst (Arnhem). Is de switch bij de mediamarkt vanaf nu nog steeds €309 of zal deze ook naar de prijs van €329 gaan?

Alvast bedankt voor de reacties.
MediaMarkt Amersfoort was wel bereid om me op een lijst te zetten voor de Pro-controller. Lijkt dus per MediaMarkt te verschillen? En de enige manier om jezelf te verzekeren, lijkt me ergens te pre-orderen en direct af te rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 19:16

Don Quijote

El Magnifico

Voor de liefhebbers. Ik vloog gisteren naar huis vanaf Schiphol en daar zijn gewoon Switches op voorraad bij de electronica zaakjes. Gisterenavond waren er in ieder geval nog twee, nadat ik de mijne had meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens nu ik er zo over na denk, ik zag nog aardig wat papiertjes op de kast van nog niet opgehaalde reserveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRica
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:13:
Trouwens nu ik er zo over na denk, ik zag nog aardig wat papiertjes op de kast van nog niet opgehaalde reserveringen.
Bij welke winkel (omgeving) was dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:08
RRica schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:18:
[...]

Bij welke winkel (omgeving) was dit?
Ik zit ook in omgeving Arnhem en daar is helemaal niets meer. Ook niet in omstreken.
Onze kans is wellicht bij Saturn over de grens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-maartentuk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-07-2023
DivWhis schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:13:
Voor de liefhebbers. Ik vloog gisteren naar huis vanaf Schiphol en daar zijn gewoon Switches op voorraad bij de electronica zaakjes. Gisterenavond waren er in ieder geval nog twee, nadat ik de mijne had meegenomen.
Net gebeld, helaas uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 19:16

Don Quijote

El Magnifico

Jan-maartentuk schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:24:
[...]

Net gebeld, helaas uitverkocht.
Heb je naar de zaak voor de douane, of na de doune gebeld? Ik heb hem gisteren na de douane gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-maartentuk
DivWhis schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:25:
[...]

Heb je naar de zaak voor de douane, of na de doune gebeld? Ik heb hem gisteren na de douane gekocht.
Ik heb de zaak voor de douane gebeld, heb je een tip hoe ik achter de douane kan komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
Jan-maartentuk schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:26:
[...]

Ik heb de zaak voor de douane gebeld, heb je een tip hoe ik achter de douane kan komen?
Heel hard door de port rennen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Jan-maartentuk schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:26:
[...]

Ticket kopen voor een paar tientjes? :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
Even een reactie wat betreft het opladen van de Nintendo Switch via een externe batterij. Ik heb een 6000mah batterij en heb mijn Switch net met een USB-A naar -C kabel aan de oplader gehangen en ik moet zeggen dat het vlotjes gaat. Ik ben nu in +/- 20 minuten van 77% naar 94% gegaan in standby modus. Ik ben benieuwd wat het effect is als ik dit tijdens het spelen doe. Hij zal wel sneller leeg lopen dan hij oplaad, maar ik ben benieuwd met hoeveel ik de speeltijd kan verlengen. :D

Sorry, verkeerde topic...

[ Voor 4% gewijzigd door thijsken op 06-03-2017 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roerdomp
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 09:02
Voor de wanhopige zoekers onder ons; op de websites van Bart Smit en Intertoys kun je de voorraad per vestiging bekijken. Ik heb alle vestigingen om mijn omgeving opgebeld die nog 'beperkte voorraad' hadden. Veel vestigingen gaven aan dat dit reserveringen waren, maar bij 2 verschillende winkels is het gelukt.

De Intertoys in Barendrecht had nog één Zelda liggen, en de Bart Smit in Vlaardingen gaf aan dat de Switch systemen gereserveerd waren, maar dat degene die hem gereserveerd had al enkele dagen geen gehoor gaf, en ik hem mocht komen halen!

Misschien het proberen waard dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRica
Roerdomp schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:37:
Voor de wanhopige zoekers onder ons; op de websites van Bart Smit en Intertoys kun je de voorraad per vestiging bekijken. Ik heb alle vestigingen om mijn omgeving opgebeld die nog 'beperkte voorraad' hadden. Veel vestigingen gaven aan dat dit reserveringen waren, maar bij 2 verschillende winkels is het gelukt.

De Intertoys in Barendrecht had nog één Zelda liggen, en de Bart Smit in Vlaardingen gaf aan dat de Switch systemen gereserveerd waren, maar dat degene die hem gereserveerd had al enkele dagen geen gehoor gaf, en ik hem mocht komen halen!

Misschien het proberen waard dus!
Hoe kunt u dit zien? Ik zit op de sites te kijken maar kan het systeem nergens vinden. Alleen de accessoires en games worden aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-08 15:22
Zelda voor de switch ligt ook nog bij Intertoys in Schoorl, Noord holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij was het via amsterdam oost intertoys gelukt. @dappermarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRica
Ziet er naar uit dat ik toch moet gaan wachten en dat het geluk me niet meezit. Na de tip van een van de tweakers op de site van bart smit gekeken. Eentje met beperkte voorraad gevonden. Daarheen gebeld en te horen gekregen dat deze net (+/- 5 min) voor mij telefonisch gereserveerd was! Erg balen dus. Maar wel bedankt voor de goede tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Iemand die nog een shop weet internet/fysiek die een fatsoenlijke case/hoes verkoopt? Die dingen zijn echt nergens te verkrijgen...? Er zijn meerdere fabrikanten die een hoes/case fabriceren en maar 1 console bouwer en toch zijn ze nergens verkrijgbaar. Voor een apparaat wat mobiel zou moeten zijn is dit echt onbegrijpelijk. Ik ga hem niet los in mijn tas stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
RRica schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:47:
Ziet er naar uit dat ik toch moet gaan wachten en dat het geluk me niet meezit. Na de tip van een van de tweakers op de site van bart smit gekeken. Eentje met beperkte voorraad gevonden. Daarheen gebeld en te horen gekregen dat deze net (+/- 5 min) voor mij telefonisch gereserveerd was! Erg balen dus. Maar wel bedankt voor de goede tip!
Veenendaal toevallig?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRica
Ja veenendaal inderdaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
RRica schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:50:
[...]

Ja veenendaal inderdaag :)
Die staat nu nog op 'Beperkte voorraad'.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Ze zullen ergens volgende week wel weer binnen komen, ik wacht nog even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterd11
  • Laatst online: 30-08 15:22
Kaasje123 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:48:
Iemand die nog een shop weet internet/fysiek die een fatsoenlijke case/hoes verkoopt? Die dingen zijn echt nergens te verkrijgen...? Er zijn meerdere fabrikanten die een hoes/case fabriceren en maar 1 console bouwer en toch zijn ze nergens verkrijgbaar. Voor een apparaat wat mobiel zou moeten zijn is dit echt onbegrijpelijk. Ik ga hem niet los in mijn tas stoppen.
Intertoys in Alkmaar in de lange straat, en Intertoys in schoorl hadden beide de big ben case nog. Had net de laatste officiele case meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jangel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-04 13:38
Ik heb de intertoys truck gedaan in Amsterdam. Helaas gaven ze mij bij de winkels aan dat ze gereserveerd waren. Misschien over een paar dagen nog eens als niemand ze heeft opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Laatst online: 10-09 10:02
Helaas, even naar de Bart Smit in Eindhoven gebeld (de enige in de omgeving met "Beperkte voorraad", maar die hadden er nog 1 in de reservering liggen die ze niet uit wilden leveren.
Ach ja, dan maar even wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Wat ik me afvraag, omdat er toch nog veel mensen opzoek zijn naar een Switch of Nintendo het had verwacht dat het storm zou lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roerdomp
RRica schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:43:
[...]

Hoe kunt u dit zien? Ik zit op de sites te kijken maar kan het systeem nergens vinden. Alleen de accessoires en games worden aangegeven.
Kan de Switch op de site van Intertoys inderdaad ook niet vinden; vreemd.
De Bart Smit link werkt wel gewoon: http://www.bartsmit.com/n...tch/nintendo-switch-grijs

Zelda is wel te vinden op de site van Intertoys, en zo heb ik ook een exemplaar in Barendrecht gevonden; dus wie weet heb je daar nog iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roerdomp
Evion schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:55:
Wat ik me afvraag, omdat er toch nog veel mensen opzoek zijn naar een Switch of Nintendo het had verwacht dat het storm zou lopen?
Ik denk eerder dat Nintendo Nederland gewoon weer aan het opnaaien is :P
Heb altijd al een beetje en haat/liefde verhouding gehad met Nintendo als het op releases/klantenservice aankomt.
Was eergisteren in Rome en daar lagen er zat in de schappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Roerdomp schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:57:
[...]

Ik denk eerder dat Nintendo Nederland gewoon weer aan het opnaaien is :P
Heb altijd al een beetje en haat/liefde verhouding gehad met Nintendo als het op releases/klantenservice aankomt.
Was eergisteren in Rome en daar lagen er zat in de schappen.
Ik vraag me dus af of Duitsland ze nog heeft. Woon vlakbij de grens en misschien is het de moeite waard om Saturn even een bezoekje te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-maartentuk
Evion schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:59:
[...]

Ik vraag me dus af of Duitsland ze nog heeft. Woon vlakbij de grens en misschien is het de moeite waard om Saturn even een bezoekje te brengen.
Ik ben er bang voor, net gekeken op de site van Saturn Duitsland. Nergens verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:00
Iemand een linkje naar de detail-pagina van Zelda bij Intertoys? Ik vind alleen de WiiU versie.

Heb van Bart Smit al flink wat winkels afgebeld met 'beperkte voorraad', ook een paar Intertoys-vestigingen geprobeerd, maar zonder eerst een voorraad-check te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 17:21
RudolfR schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:48:
Iemand een linkje naar de detail-pagina van Zelda bij Intertoys? Ik vind alleen de WiiU versie.
Is alleen te vinden via google om de 1 of andere reden, maar alsjeblieft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
Zelda is online op voorraad bij MediaMarkt en fysiek in Den Bosch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
Rico0 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:55:
Zelda is online op voorraad bij MediaMarkt en fysiek in Den Bosch.
Klopt. Alleen €59.99 en in de winkel bij MM €55. Trouwens, MM Amsterdam Bijlmer had vanmiddag nog stuk of 20 Zelda's liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

De enigste plek waar de Switch in België nog 299 euro was (Dreamland) is ook weg.
Overal is het dus 329 euro nu..
Heb nog de zaterdag gemaild naar Media Markt dat die daar goedkoper was, omdat ze garanderen altijd de laagste prijs. Geen antwoord op gehad en als ik antwoord zou krijgen is het van klopt niet, klootzakken :( }:|

K.W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:43
sacinici schreef op maandag 6 maart 2017 @ 18:00:
[...]

Klopt. Alleen €59.99 en in de winkel bij MM €55. Trouwens, MM Amsterdam Bijlmer had vanmiddag nog stuk of 20 Zelda's liggen.
Je gaat toch niet voor een prijsverschil van 5 euro Zelda laten liggen? :?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:00
Bedankt voor de intertoys-link en de tip over MediaMarkt.
Bij laatstgenoemde zojuist Zelda besteld, dus die zou er morgen moeten zijn.

Switch moet uit Spanje komen, maar die is er hopelijk donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Fijn, al deze tips!! Heeft iemand nog info over de switch Pro controller? Die zie ik echt nergens online op voorraad. Ik krijg morgen m'n neon Switch binnen en Zelda. So hyped!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelda net kunnen bestellen via MM.
Nu nog een switch...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RogerD1985
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-03-2023
Nou dan ben ik toch maar naar de MM in het franse belgie gereden, circa 15-20 min van maastricht af dus het viel nog mee. Voor de mensen die ook in de omgeving wonen er lagen daar nog genoeg switches op de pallet zeker 50+ toen ik daar weg ging. Alleen helaas de zelda was wel uitverkocht en die maar gehaald bij de MM in Heerlen.

Dus nu heerlijk op de bank aan het Zelda avontuur beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRica
RogerD1985 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 19:20:
Nou dan ben ik toch maar naar de MM in het franse belgie gereden, circa 15-20 min van maastricht af dus het viel nog mee. Voor de mensen die ook in de omgeving wonen er lagen daar nog genoeg switches op de pallet zeker 50+ toen ik daar weg ging. Alleen helaas de zelda was wel uitverkocht en die maar gehaald bij de MM in Heerlen.

Dus nu heerlijk op de bank aan het Zelda avontuur beginnen :)
Had er meer moeten meenemen voor je gaming-collega's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50
Edit: niet meer verkrijgbaar bij Wehkamp.

[ Voor 85% gewijzigd door Scare360 op 06-03-2017 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoploperMau
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 13:22
Zijn er in België nog Switches? Ik ben in staat naar België te rijden om er eentje te halen. Media Markt hier in Heerhugowaard had geen ENKELE losse ondanks de belofte op Facebook en bij de winkel zelf (had niet ge pre-ordered vanwege een miscommunicatie met vrienden :P ). De klootzakken.

Als ze in België nog bij bosjes liggen rij ik er graag heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRica
KoploperMau schreef op maandag 6 maart 2017 @ 19:54:
Zijn er in België nog Switches? Ik ben in staat naar België te rijden om er eentje te halen. Media Markt hier in Heerhugowaard had geen ENKELE losse ondanks de belofte op Facebook en bij de winkel zelf (had niet ge pre-ordered vanwege een miscommunicatie met vrienden :P ). De klootzakken.

Als ze in België nog bij bosjes liggen rij ik er graag heen...
Zou willen dat ik daarheen kon rijden, ondanks dat ik in Arnhem woon dat waars. toch nog eens stukje dichter bij is dan voor jou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 11:35
Gisteren de switch maar via spaanse amazon besteld. Krijg hem morgen binnen, nice met ups code enz met Zelda en pro controller.
Volgens mij 450 euro alles bij elkaar. 320 switch, 55 zelda en 70 pro controller.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perlcgi
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-08 21:54
Vandaag bij de MediaMarkt in Eindhoven Zelda gehaald voor de Switch, waren er genoeg op voorraad. (Switch heb ik gister gehaald in MediaMarkt Den Bosch, daar was toen nog voorraad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Laatst online: 10-09 11:57
Hiervoor is V&A

[ Voor 108% gewijzigd door Gropah op 07-03-2017 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Ik zie er toch wel tegenop om em in Spanje te bestellen i.v.m. garantie. Er zijn online echt bakken verhalen en video's te vinden van fysiek kapotte consoles (knipperend scherm, niet aan gaan, super heet worden, etc...) en zou toch wel terug naar de winkel willen als er iets mis is, ipv in een taal die ik niet machtig ben een internationale RMA gaan aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostbusted
  • Laatst online: 04-05-2024
rikislief schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:26:
Als er iemand in de buurt van venlo blij wordt van een switch voor de normale prijs, dan mag je die van mij in dichte doos komen ophalen. Dan wacht ik wel tot de voor mij aantrekkelijke spellen uit komen.

Edit het is er een met een blauwe en rode controller, bon zit erbij.
Ik ben wel geïnteresseerd, woon in Venlo. Heb je een bericht gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-maartentuk
https://nl.pepper.com/aan...-euro-bij-bart-smit-38984

Apart, net dus op voorraad geweest bij Bart Smit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Blaim schreef op maandag 6 maart 2017 @ 19:00:
Fijn, al deze tips!! Heeft iemand nog info over de switch Pro controller? Die zie ik echt nergens online op voorraad. Ik krijg morgen m'n neon Switch binnen en Zelda. So hyped!!
Voor anderen die ook nog een (betaalbare!!) Pro Controller via een webshop zoeken:

https://www.toychamp.nl/p...itch_Pro_Controller_Zwart

Staat nog op voorraad ook op veel van hun fysieke winkels. Succes boys & grillz. O+

Kost daar 69,99... Niet echt een aanbieding maar je wordt ook niet meteen getild net zoals op MP.

[ Voor 8% gewijzigd door Blaim op 06-03-2017 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 23:09
Ja, waarschijnlijk 1 of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
Waar zou ik nog een Switch in NL kunnen kopen? Alle online shops zijn in ieder geval uitverkocht. Iemand toevallig in een fysieke winkel nog exemplaren gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Rico0 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:16:
Waar zou ik nog een Switch in NL kunnen kopen? Alle online shops zijn in ieder geval uitverkocht. Iemand toevallig in een fysieke winkel nog exemplaren gezien?
Misschien even het topic doorlezen, hier gaat het hele topic over...

Samenvatting: nee, wordt heel lastig.
Veel rondbellen, iedere dag zullen er een paar pre-orders terug in circulatie gaan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Rico0 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:16:
Je hebt er 1 te koop staan, misschien die uitpakken?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kaypresident
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:09
matthijst schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:52:
[...]

Hypocriet zijn zo'n mensen die voor een dubbeltje nog een switch willen kopen en dan voor iets meer dan de aanschafprijs weer willen doorverkopen..
Gun het dan die Tweakers die nog geen switch hebben en wel deze volop willen gaan gebruiken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
matthijst schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:52:
[...]

Helaas niet van mijzelf, is inmiddels ook al weg.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 16:15
Rico0 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 22:10:
[...]

Helaas niet van mijzelf, is inmiddels ook al weg.
Dan had je die "niet van mijzelf" toch kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRica
Heeft iemand enig idee hoe het zit met het vasthouden van 'pre-orders' bij winkels zoals bart smit en Mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
RRica schreef op maandag 6 maart 2017 @ 22:27:
Heeft iemand enig idee hoe het zit met het vasthouden van 'pre-orders' bij winkels zoals bart smit en Mediamarkt?
10 dagen bij MM, tenminste, dat mailt Apeldoorn.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bij MM (Belg) bestelling geplaatst online, stond op voorraad toen (vanmorgen), ondertussen nog steeds dezelfde status (Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending). Ben benieuwd of ik hem effectief in huis ga hebben morgen.. Fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_horst
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-09 20:37
Mijn lokale Videoland (Groningen) heeft op marktplaats een advertentie staan voor 350 euro. Ga er dan dus vanuit dat ze voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaash00
  • Laatst online: 04-09 16:35
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 00:16:
Vandaag bij MM (Belg) bestelling geplaatst online, stond op voorraad toen (vanmorgen), ondertussen nog steeds dezelfde status (Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending). Ben benieuwd of ik hem effectief in huis ga hebben morgen.. Fingers crossed.
Ja nog op voorraad in belgië, voor de belgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M--B
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-09-2023
Blaim schreef op maandag 6 maart 2017 @ 19:00:
https://www.toychamp.nl/p...itch_Pro_Controller_Zwart

Ik heb die van mij in Apeldoorn gekocht, afgelopen zaterdag. Zie vooraad lijst op de pagina.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RRica
Gamemania Arnhem had er net nog 2 (een grijze en een neon!) ben uiteindelijk toch maar voor de Ps4 gegaan (horizon zero dawn + uncharted + 3 maanden playstation plus) voor hetzelfde geld als de switch console. Haal de switch wel tegen de tijd dat er 5 games zijn die ik graag zou willen spelen (niet alleen zelda). Dus voor de liefhebbers omgeving Arnhem snel bellen naar gamemania Kronenburg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
-nvm-

[ Voor 99% gewijzigd door Phusebox op 07-03-2017 11:32 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Pagina: 1 ... 27 ... 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen