Lijkt er nu bijna op dat het moeilijker is om een Zelda BotW collector's edition te krijgen dan een switch
Maar dat zal wel snel komen toch? Aangezien coolblue en nedgame dat blijkbaar wel weten.Ryatzu schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:52:
Zojuist live chat gehad, bol.com weet nog niets over de aantallen die ze krijgen.
Ik heb net contact gehad met NedGame. Alle pre-orders worden uitgeleverd op de dag van release (tenzij Nintendo de afspraken natuurlijk niet na komt).
Helaas kon mijn order daar van bezorgen niet omgezet worden naar afhalen dus order maar geannuleerd en opnieuw geplaatst, nu i.c.m. Zelda. Deze combo is 10 euro duurder dan mediamarkt maar nu wel mét red/blue controllers en wat meer gevoel van zekerheid
Helaas kon mijn order daar van bezorgen niet omgezet worden naar afhalen dus order maar geannuleerd en opnieuw geplaatst, nu i.c.m. Zelda. Deze combo is 10 euro duurder dan mediamarkt maar nu wel mét red/blue controllers en wat meer gevoel van zekerheid
niets moet......behalve adem halen
Contact gehad met Coolblue hierover, heel lulverhaal over de kwaliteit en service die zij nastreven etc.pumpkin_ schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:27:
[...]
Coolblue is weer €20 duurder, dan ga ik liever voor nedgame als de aantallen daar ook bekend zijn. Zou het kunnend dat ze de prijs nog omlaag doen? Ik denk het niet, want zo verkoopt het ook wel.
met als conclusie: de 350 euro blijft gewoon staan.
Ik heb bij de MM toch nog de zelda switch bundel besteld gisteren hopelijk kunnen ze hem leveren dan.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Ik heb ook een order bij MM, maar voor de zekerheid ook nog eentje gedaan bij een speelgoedwinkel. Prijs is €20 hoger dan mijn order bij MM, maar over het algemeen leveren ze wel gewoon.
Op bol.com kan je weer pre-orderen!
edit: https://www.bol.com/nl/p/...h-grijs/9200000067742249/
edit: https://www.bol.com/nl/p/...h-grijs/9200000067742249/
[ Voor 51% gewijzigd door pumpkin_ op 18-01-2017 11:35 ]
ik zet het hier ook even: op bol.com is hij weer te pre-orderen
https://www.bol.com/nl/p/...h-grijs/9200000067742249/
https://www.bol.com/nl/p/...83930/?s2a=#product_title
Ik zit nu toevallig in dit forum te kijken. Ik heb reeds bij Bol gereserveerd, maar de prijs is nu omhoog gegaan zie ik op de site. Weet iemand daar wat van, of ze de huidige prijs nog gaan aanpassen van mijn reservering?
Eerder hadden er mensen contact gehad met bol, en ze zouden voor de gereserveerde prijs leveren.joffrey19 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:38:
Ik zit nu toevallig in dit forum te kijken. Ik heb reeds bij Bol gereserveerd, maar de prijs is nu omhoog gegaan zie ik op de site. Weet iemand daar wat van, of ze de huidige prijs nog gaan aanpassen van mijn reservering?
Anoniem: 420148
Aan de ene kant goed om te horen, dat ze het weghalen betekent hopelijk juist dat ze niet te veel pre-orders aannemen. Ik heb vrij kort na de introductie van de bundel een reservering ingeschoten, per ongeluk onder een anonieme order en nogmaals onder mijn MM-account, kon die eerste enkel niet ongedaan maken. Mocht ik daar alsnog een email van krijgen, wellicht dat ik iemand hier dan blij kan maken met een 3 maart gereserveerde Zelda bundle.NastyNickNL schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:12:
Ik heb de mediamarkt Zelda Bundle nog kunnen pre orderen maar is nu inderdaad weg. Hopelijk kunnen ze hem leveren want als ik de verhalen hier zo lees over teveel pre orders aannemen bij MM.
Omdat het in essentie (afgezien van prijsverlaging) geen drol uitmaakt of je pre-ordert of even wacht. Het enige wat je kunt doen om verder je mening te vormen is trailers en playthroughs kijken, maar dat kan nu eigenlijk ook al. Er staat genoeg Zelda-footage op YouTube om je een paar uur mee te vermaken. De lineup qua games zal niet ineens verviervoudigen in de eerste 2 maanden.ilyasse15 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:32:
Mag ik vragen waarom men pre-ordert? Ik wacht ook met enige spanning af, na jaren ps4/xbox te hebben gespeeld, maar waarom zou ik er per se vanaf dag 1 bij willen zijn, zijn degenen die pre-orderen niet bang dat het straks toch niet zo dope is als het in eerste instantie leek? Ikzelf ga gewoon de eerste maand/2 maanden als een kat uit de boom kijken of de console goed wordt gereviewed enzo, misschien dat er tegen de zomer ook bundels enzo komen. Waarom zo vroeg er bij zijn, ben benieuwd (is geen "kritiek" ofzo maar gewoon interesse).
Een early adopter zijn van iets is ook een ervaring op zich en ik heb eigenlijk helemaal geen zin om ergens op te wachten. Ik speel tegenwoordig bijna uitsluitend 3DS-games, dus een Nintendo-console is long overdue.
Die was daar eerst 309 toch?pumpkin_ schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:36:
De prijs op je bon is de prijs die blijft staan, dus gewoon die 309 EURO, als je hem daarvoor had.joffrey19 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:38:
Ok top tnx voor de reactie. Weer een mazzeltje blijkbaar :-)
Tnx voor de melding heb nog een switch bij bol kunnen bestellen met achteraf betalen lukt nu niet meer.
weer chat gehad met bol.compumpkin_ schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:36:
Ze hebben inderdaad de aantallen binnen gehad en elke order tot nu toe wordt uitgeleverd op release dag
Dus als je nu pas gaat bestellen ben je ook zeker (tot uiteraard de voorraad op is).
[ Voor 8% gewijzigd door Ryatzu op 18-01-2017 11:43 ]
Dat had ik ook, maar toen ik mijn andere pre-order had geannuleerd kon ik wel achteraf betalen. Je gaat blijkbaar over een limiet heen anders.Michel242186 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:41:
Tnx voor de melding heb nog een switch bij bol kunnen bestellen met achteraf betalen lukt nu niet meer.
Is gewoon afhankelijk van het geld dat je nog open hebt staan bij Bol.com. Jij hebt nu een Switch in bestelling staan en daarom kun je niet kiezen voor achteraf betalen.Michel242186 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:41:
Kan je ook bestellen zonder in een keer het hele bedrag te betalen bij Bol.com?pumpkin_ schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:36:
Dat niet, maar je kan wel voor achteraf betalen kiezen. Dan hoef je pas te betalen 2 weken nadat je de switch binnen hebt.lorddrune schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:53:
[...]
Kan je ook bestellen zonder in een keer het hele bedrag te betalen bij Bol.com?
Verkeerde topiclorddrune schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:53:
[...]
Kan je ook bestellen zonder in een keer het hele bedrag te betalen bij Bol.com?
Mits je al een account had waar je minstends 2 orders mee had geplaatst.voxxel schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:54:
[...]
Verkeerde topicen ja je kan achteraf betalen.
Nieuwe accounts hebben niet de optie voor achteraf betalen.
Dit staat er ook in de productbeschrijving op bol.com:
Let op: heb je de Nintendo Switch gepre-orderd? Dan ben je verzekerd van een levering op dag van release (03-03-17)
Ziet er dus naar uit dat bol.com ook informatie heeft over de aantallen die ze binnen zullen krijgen.
Let op: heb je de Nintendo Switch gepre-orderd? Dan ben je verzekerd van een levering op dag van release (03-03-17)
Ziet er dus naar uit dat bol.com ook informatie heeft over de aantallen die ze binnen zullen krijgen.
Ja, hoop dat het waar is en ze een indicatie hebben ontvangen (al heb ik al eerder besteld).Lazzaar schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:56:
Dit staat er ook in de productbeschrijving op bol.com:
Nu nog zekerheid dat de Zelda Limited Edition ook op de release verstuurd gaat worden
SW-1682-5926-5204
Ik had net in het verkeerde topic gepost.
Bij Bol.com kan ik niet achteraf betalen selecteren (ik heb meerdere bestellingen gehad op dit account).
Zit momenteel op werk en ben niet in de gelegenheid om te betalen.
Hopen dat ze vanavond nog steeds bestelbaar zijn.
Bij Bol.com kan ik niet achteraf betalen selecteren (ik heb meerdere bestellingen gehad op dit account).
De normale editie wordt in ieder geval ook verzekerd van aflevering op release.AstralizeR schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:59:
[...]
Ja, hoop dat het waar is en ze een indicatie hebben ontvangen (al heb ik al eerder besteld).![]()
Nu nog zekerheid dat de Zelda Limited Edition ook op de release verstuurd gaat worden
Zie mijn vorige post.
Dat komt omdat je nu te veel bestellingen open hebt staan met achteraf betalen, als je nog een pre-order van de switch hebt o.i.d. moet je deze annuleren en dan kan het weer. Je gaat nu over een limiet heen van hoeveel € je open mag hebben staan bij bol.com.lorddrune schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:01:
Ik had net in het verkeerde topic gepost.
Ze hebben de achteraf betalen optie uitgezet voor de switch.pumpkin_ schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:06:
[...]
Dat komt omdat je nu te veel bestellingen open hebt staan met achteraf betalen, als je nog een pre-order van de switch hebt o.i.d. moet je deze annuleren en dan kan het weer. Je gaat nu over een limiet heen van hoeveel € je open mag hebben staan bij bol.com.
Is een reservering bij bol.com ook gemakkelijk te cancelen? ik wil hem gebruiken als backup dan
Ik heb net nog gepre-ordered met achteraf betalen.Echtwuur schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:08:
[...]
Ze hebben de achteraf betalen optie uitgezet voor de switch.
Ja hoor! Staat heel groot bij je bestelling, als je daar op klikt is het gewoon geannuleerd daarna.NastyNickNL schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:08:
Is een reservering bij bol.com ook gemakkelijk te cancelen? ik wil hem gebruiken als backup dan
Onzin, ik kan gewoon kiezen voor die optie.Echtwuur schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:08:
[...]
Ze hebben de achteraf betalen optie uitgezet voor de switch.
Zucht, wederom ga ik deze pre-order missen dus want voor ik thuis ben vanavond zal het wel weer op zijn.*kak*
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb geen een open bestelling staan, ik dacht dat het fout ging omdat ik Switch + pro controller + Zelda BOTW probeerde te bestellen. Net enkel de Switch proberen te bestellen met achteraf betalen maar dit lukt alsnog niet.pumpkin_ schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:06:
[...]
Dat komt omdat je nu te veel bestellingen open hebt staan met achteraf betalen, als je nog een pre-order van de switch hebt o.i.d. moet je deze annuleren en dan kan het weer. Je gaat nu over een limiet heen van hoeveel € je open mag hebben staan bij bol.com.
Ik kan niet achteraf betalen, niks open staan bij bol.NotSoSteady schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:11:
[...]
Onzin, ik kan gewoon kiezen voor die optie.
dus onzin is het niet helemaal.
Jij zegt dat ze het hebben uitgezet, niet waar, dus onzin.Echtwuur schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:13:
[...]
Ik kan niet achteraf betalen, niks open staan bij bol.
Vaag hoor, heb 30 sec geleden een bestelling gedaan met achteraf betalen bij bol.com. De Switch en Zelda.. heb nu 3 pre orders lopen, moet wel goed komen denk ik..
[ Voor 3% gewijzigd door m0nk op 18-01-2017 12:14 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ligt er gewoon aan hoeveel je koopt bij Bol.com, denk niet dat ze 300 euro krediet geven bij een nieuwe account.m0nk schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:13:
Vaag hoor, heb 30 sec geleden een bestelling gedaan met achteraf betalen bij bol.com. De Switch en Zelda.. heb nu 3 pre orders lopen, moet wel goed komen denk ik..
Waarschijnlijk heb je nog niet genoeg gekocht met je account om zo'n duur ding met achteraf betalen te kunnen bestellen dan.Echtwuur schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:13:
[...]
Ik kan niet achteraf betalen, niks open staan bij bol.
Hmm ik moet dan helaas tot vanavond wachten, ben bang dat ik weer achter het net vis.
Dat is idd een goede verklaring. Bestel regelmatig spullen via bol en betaal ook altijd netjes op tijd..NotSoSteady schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:14:
[...]
Ligt er gewoon aan hoeveel je koopt bij Bol.com, denk niet dat ze 300 euro krediet geven bij een nieuwe account.
Als je hier kunt posten kan je toch ook wel een bol.com bestelling doen?lorddrune schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:16:
Hmm ik moet dan helaas tot vanavond wachten, ben bang dat ik weer achter het net vis.
[ Voor 33% gewijzigd door m0nk op 18-01-2017 12:18 ]
Je hebt gelijk ik heb nooit een duurdere bestelling gemaakt dan €90 bij Bol.com.NotSoSteady schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:14:
[...]
Ligt er gewoon aan hoeveel je koopt bij Bol.com, denk niet dat ze 300 euro krediet geven bij een nieuwe account.
Als ik de Switch verwijder van het winkelmandje kan ik wel achter betalen selecteren.
Ik heb hem gewoon bij bol.com kunnen reserveren met achteraf betalen. Misschien heeft dit te maken met je betaal historie bij bol?
Ik heb zelf een NES mini, Switch (grey) en Zelda BoTW - Limited Edition kunnen bestellen met achteraf betalen ( overal staat 03-03-2017 bij, dat wordt een leuk Nintendo pakketNastyNickNL schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:20:
Ik heb hem gewoon bij bol.com kunnen reserveren met achteraf betalen. Misschien heeft dit te maken met je betaal historie bij bol?
SW-1682-5926-5204
Bol.com even terzijde, volgens mij is de grijze switch niet meer te preorderen bij nedgame, de (veel betere en mooiere) rood/blauwe kan nog wel!
Het ligt niet altijd aan de persoon. Toen de ps4 pro net online stond kon ik niet achteraf betalen kiezen, maar een week later wel.
Ps4/switch gamer
Daar heb ik ook m'n geld op gezet. Heb nu 1: Nedgame 2: Mediamarkt en daar laat ik het bijEchtwuur schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:30:
Bol.com even terzijde, volgens mij is de grijze switch niet meer te preorderen bij nedgame, de (veel betere en mooiere) rood/blauwe kan nog wel!
Ja ik heb een Mediamarkt, coolblue en nog een nood bart smit in shop reservering. zou goed moeten komen op deze manier.Niwla schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:58:
[...]
Daar heb ik ook m'n geld op gezet. Heb nu 1: Nedgame 2: Mediamarkt en daar laat ik het bij
Ik vroeg me werkelijk waar af wie die rood/blauwe versie in godsnaam zou bestellen? Ik vind dat echt de lelijkste console ooit met die kleuren.Echtwuur schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:30:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Haha ik!Phusebox schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:06:
[...]
Ik vroeg me werkelijk waar af wie die rood/blauwe versie in godsnaam zou bestellen? Ik vind dat echt de lelijkste console ooit met die kleuren.
Overigens de grijze versie in preorder staan bij de MM, de rood/blauwe bij nedgame en bol.
Moet wel goed komen denk ik.
[ Voor 15% gewijzigd door m0nk op 18-01-2017 13:11 ]
Ik heb net mijn switch pre-order bij nedgame geannuleerd (liever bol.com) en ik zie dat hij weer te pre-orderen is nu daar, dus als iemand nog wil:
https://www.nedgame.nl/ni...switch---grey/3022538701/
Kon je hem online zelf annuleren, of moest je even een mailtje/telefoontje doen oid?pumpkin_ schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:18:
Ik heb net mijn switch pre-order bij nedgame geannuleerd (liever bol.com) en ik zie dat hij weer te pre-orderen is nu daar, dus als iemand nog wil:
Ik vind hem op de youtube filmpjes er mooier uitzien dan op de verpakking. De algemene reactie van youtubers is zover ik gehoord heb ook dat hij in het echt mooier is.Phusebox schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:06:
[...]
Ik vroeg me werkelijk waar af wie die rood/blauwe versie in godsnaam zou bestellen? Ik vind dat echt de lelijkste console ooit met die kleuren.
Ik heb een mailtje gestuurd via hun contactpagina, was daarna binnen een halfuur ofzo geannuleerd.CRoNiXX schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:19:
[...]
Kon je hem online zelf annuleren, of moest je even een mailtje/telefoontje doen oid?
Ik dacht na het lezen van een verslag van de presentatie in de eerste instantie dat 'ie in drie kleuren was aangekondigd: grijs, rood en blauw. En toen zag ik een plaatje van de verschrikkelijke waarheid.Phusebox schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:06:
[...]

Niet dat ik 'm in een andere kleur dan grijs gewild zou hebben overigens, ook niet als 'ie effen blauw of effen rood geweest was.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik heb ook een pre-order gezet bij Nedgame. Heb nog een lading vvv bonnen die ik eigenlijk nergens voor gebruik en daar accepteren de die dus komt heel mooi uit voor mij 
Ik pak gewoon de grijze dan kan die mooi op het rijtje van mijn andere zwarte consoles.
PS3 zwart Xbox 360 zwart, N64 zwart, Gamecube zwart, Wii zwart, Wii U zwart, Switch zwart
Ik pak gewoon de grijze dan kan die mooi op het rijtje van mijn andere zwarte consoles.
PS3 zwart Xbox 360 zwart, N64 zwart, Gamecube zwart, Wii zwart, Wii U zwart, Switch zwart
Iedereen rennen naar coolblue voor Zelda BotW Limited edition! nu net erop gezet gogogo!
Breath of the Wild Collectors Edition nu ook te pre-orderen bij Coolblue (wel weer de hoofdprijs):
https://www.consoleshop.n...itch-limited-edition.html
[ Voor 16% gewijzigd door cronixx op 18-01-2017 14:12 ]
Ik vind trouwens dat de mastersword van de limited edition er best wel slecht uitziet.. :
YouTube: The Legend of Zelda Breath of the Wild Master Edition Nintendo Switch
Ik had eerst ook een pre-order, maar heb hem daarna geannuleerd. Vond het geen €30 waard.
YouTube: The Legend of Zelda Breath of the Wild Master Edition Nintendo Switch
Ik had eerst ook een pre-order, maar heb hem daarna geannuleerd. Vond het geen €30 waard.
Normale prijs hoor, heb hem voor 100 euro voorbij zien gaan.CRoNiXX schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:12:
Breath of the Wild Collectors Edition nu ook te pre-orderen bij Coolblue (wel weer de hoofdprijs):
Heb hem ook besteld (voor het geval bol.com toch niet genoeg voorraad ervan gaat krijgen)
Annuleren kan altijd nog.
Ohh dacht dat ik heb bij bol.com voor 79 zag staan, voordat hij niet leverbaar werd..Ryatzu schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:18:
[...]
Normale prijs hoor, heb hem voor 100 euro voorbij zien gaan.
Heb hem ook besteld (voor het geval bol.com toch niet genoeg voorraad ervan gaat krijgen)
Annuleren kan altijd nog.
maargoed, toen was ik te laat dus nu alsnog bij Coolblue besteld
Bol.com was € 89,99 dus 4 cent duurder!
SW-1682-5926-5204
Ahwwww, heb ik er verdomme nog een goede deal aan overgehouden ook!
In mijn geval is de switch niet voor mij maar voor mijn 10-jarige kostganger. Heeft er zelf hard voor gespaard vanaf de dag van de bekendmaking, dus zijn feestjePhusebox schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:06:
[...]
Can't argue with that!Niwla schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:57:
[...]
In mijn geval is de switch niet voor mij maar voor mijn 10-jarige kostganger. Heeft er zelf hard voor gespaard vanaf de dag van de bekendmaking, dus zijn feestje
Net een pre-order uitgegooid voor Zelda Collector's Edition op Amazon.co.uk. Wel lachen, ben van plan om de switch pas ergens november/december aan te schaffen 
Tot die tijd blijft die lekker sealed.
Tot die tijd blijft die lekker sealed.
Zal mij benieuwen, ben ook wel in de markt voor Switch + Zelda maar koop het liefst in een bundel. Al zal dat dus er niet / nog niet zijn. Maar als ik het hier zo lees zijn overal de pre-orders er ook wel uit. Wordt dus hoe dan ook wachten tot een volgende batch. Mogelijk dat ze richting holiday wel met een bundel gaan komen. Zit opzich niet op een schopstoel, wil in the end wel graag Zelda doen!
Vraag me af of ze naast Skyrim misschien nog eens The Witcher 3 gaan porten. Dat zou voor mij namelijk wel een reden zijn om bijv een PS4 te kopen samen met The Last of Us. Maargoed. We gaan wel zien hoe het loopt. Heb altijd erg plezier gehad met de grotere games op de Wii waaronder Zelda. De Wii U daarentegen overgeslagen. Maar deze Switch gaat er wel komen!
Vraag me af of ze naast Skyrim misschien nog eens The Witcher 3 gaan porten. Dat zou voor mij namelijk wel een reden zijn om bijv een PS4 te kopen samen met The Last of Us. Maargoed. We gaan wel zien hoe het loopt. Heb altijd erg plezier gehad met de grotere games op de Wii waaronder Zelda. De Wii U daarentegen overgeslagen. Maar deze Switch gaat er wel komen!
En alweer uitverkocht.Echtwuur schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:12:
Iedereen rennen naar coolblue voor Zelda BotW Limited edition! nu net erop gezet gogogo!
Bol.com heeft nog exemplaren, en ze claimen 03-03 te leveren: https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearchorange.x schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:54:
Zal mij benieuwen, ben ook wel in de markt voor Switch + Zelda maar koop het liefst in een bundel. Al zal dat dus er niet / nog niet zijn. Maar als ik het hier zo lees zijn overal de pre-orders er ook wel uit. Wordt dus hoe dan ook wachten tot een volgende batch. Mogelijk dat ze richting holiday wel met een bundel gaan komen. Zit opzich niet op een schopstoel, wil in the end wel graag Zelda doen!
Verder heeft de Mediamarkt al een softbundel van de Switch met Zelda BOTW op zn site gehad, maar die is daar (net als de reguliere SKU) al uitverkocht.
Zelda limited weer beschikbaar nedgame:Sorbo schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:58:
[...]
Bol.com heeft nog exemplaren, en ze claimen 03-03 te leveren: https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch
Verder heeft de Mediamarkt al een softbundel van de Switch met Zelda BOTW op zn site gehad, maar die is daar (net als de reguliere SKU) al uitverkocht.
https://www.nedgame.nl/ni...mited-edition/7869415185/
Als ik de switch haal wordt het zeker de kleur variant. Die grijze is mij te saai.Phusebox schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:06:
[...]
PSN & XBL: Denkoyugo
Ik koop die kleur omdat rood en blauw de kleuren van Mario zijn.Phusebox schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:06:
[...]
Wou zelf ook gewoon wat kleuren aan me controller, vind de grijze saai, ik heb al genoeg 1 kleurige donkere controllers.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Leuk overzichtje atm via gamer.nl:
Nintendo Switch - zwart
Bol.com - 329,99 euro (In prijs omhoog gegaan, was 309,99 euro)
YourGameZone.nl - 329 euro (uitverkocht)
BartSmit.com - 329 euro
Intertoys.nl - 329,00 euro
Gameshop Twente - 299,00 euro (uitverkocht)
GameMania - 329,00 euro
Game-outlet - 329,00 euro(In prijs omhoog gegaan, was 303,00 euro)
Consoleshop - 349,00 euro
MediaMarkt - 309 euro (uitverkocht)
Nedgame - 329 euro (uitverkocht)
Nintendo Switch - rood en blauw
YourGameZone.nl- 329 euro (uitverkocht)
MediaMarkt - 309 euro (Uitverkocht)
Nedgame - 329 euro
Intertoys - 329 euro
BartSmit.com - 329 euro
Nintendo Switch - zwart
YourGameZone.nl - 329 euro (uitverkocht)
BartSmit.com - 329 euro
Intertoys.nl - 329,00 euro
Gameshop Twente - 299,00 euro (uitverkocht)
GameMania - 329,00 euro
Game-outlet - 329,00 euro(In prijs omhoog gegaan, was 303,00 euro)
Consoleshop - 349,00 euro
MediaMarkt - 309 euro (uitverkocht)
Nedgame - 329 euro (uitverkocht)
Nintendo Switch - rood en blauw
YourGameZone.nl- 329 euro (uitverkocht)
MediaMarkt - 309 euro (Uitverkocht)
Nedgame - 329 euro
Intertoys - 329 euro
BartSmit.com - 329 euro
[ Voor 6% gewijzigd door rudyman85 op 18-01-2017 17:33 ]
GameMania wist mij net te vertellen dat je Blauw/Rode niet naar NL komt. Iemand anders dit al vernomen?
Nog niks van gehoord, lijkt me wel vaag als bedrijven als bol en coolblue hebben gewacht met het (weer) opengooien van de pre-orders tot ze zeker wisten hoeveel ze er zouden krijgen.-Morris- schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:43:
GameMania wist mij net te vertellen dat je Blauw/Rode niet naar NL komt. Iemand anders dit al vernomen?
Had ze net aan de lijn. Gaven aan dat de andere winkels hem ook niet zullen krijgen. Zelfde als special edition van BOTW ...Echtwuur schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:46:
[...]
Nog niks van gehoord, lijkt me wel vaag als bedrijven als bol en coolblue hebben gewacht met het (weer) opengooien van de pre-orders tot ze zeker wisten hoeveel ze er zouden krijgen.
Oh shit dan gaat er serieus wat fout met mijn planning als dat zo is!-Morris- schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:51:
[...]
Had ze net aan de lijn. Gaven aan dat de andere winkels hem ook niet zullen krijgen. Zelfde als special edition van BOTW ...
Coolblue zegt dat hij gewoon geleverd gaat worden via hun op 3-3-2017.
edit: lijkt me ook raar dat hij niet naar NL zou komen, in de UK is hij wel gewoon verkocht via de officiele nintendo.co.uk store.
[ Voor 25% gewijzigd door Echtwuur op 18-01-2017 18:03 ]
ik zou ze niet geloven betreft dat andere winkels het ook niet geleverd krijgen, dat ze zelf niets krijgen alla maar dan nog zeggen dat andere winkels het ook niet kunnen leveren zou ik met een korreltje zout nemen. ze krijgen zulke info immers echt niet van een concurrent aangeleverd. als of een bart smit zegt hey game mania wij krijgen deze versie van een console niet. Als je wil weten of anderen winkels kunnen leveren zou ik dat bij de betreffende winkel vragen, in plaats van bij een potentiële concurrent.-Morris- schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:51:
[...]
Had ze net aan de lijn. Gaven aan dat de andere winkels hem ook niet zullen krijgen. Zelfde als special edition van BOTW ...
Kan zijn dat alleen GM ze niet krijgt. Heb mijn GM pre-order vandaag overigens geannuleerd nu bekend is dat bol hem mij gaat leveren voor 309.
Gamemania zegt wel vaker dat een bepaalde editie niet naar NL komt. Had ik ook met de Xbox One S Storm Grey (special edition) gewoon geleverd gekregen via de Microsoft store NL. Had die editie eerst bij gamemania besteld en die was toen door hun ineens geannuleerd. Ik werdt wel netjes gebeld. Maar wel onzin wat ze vertellen.
[ Voor 29% gewijzigd door whiteclear op 18-01-2017 18:41 ]
Wederom, uitverkocht!Ryatzu schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:32:
[...]
Zelda limited weer beschikbaar nedgame:
https://www.nedgame.nl/ni...mited-edition/7869415185/
Typisch dat de prijs voor een korte tijd lager was. Net te lang gewacht met bestellen...Linkje3 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 18:31:
Kan zijn dat alleen GM ze niet krijgt. Heb mijn GM pre-order vandaag overigens geannuleerd nu bekend is dat bol hem mij gaat leveren voor 309.

Als iemand nog ideeën heeft of teveel pre-orders waaronder goedkoperen hoor ik het graag

Heb die van mij bij media markt besteld op zaterdag 14 januari rond 11.30. Niet super vroeg dus, maar ook niet super laat. Ben benieuwd.
Anoniem: 524929
Vandaag met MM gesproken, de verwachting is dat de switch voor de vroege vogels gewoon 3-3 geleverd wordt. Dus 14 jan is ruim op tijd.Roytheone schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 19:36:
Heb die van mij bij media markt besteld op zaterdag 14 januari rond 11.30. Niet super vroeg dus, maar ook niet super laat. Ben benieuwd.
Wat is de definitie van een vroege vogel volgens MM?Anoniem: 524929 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 21:00:
[...]
Vandaag met MM gesproken, de verwachting is dat de switch voor de vroege vogels gewoon 3-3 geleverd wordt. Dus 14 jan is ruim op tijd.
Ze willen natuurlijk niet nu je nog tijd heb je pre-order te annuleren aangeven dat je hem niet gaat krijgen.
Zelf heb ik het geluk dat ik gewoon besteld en gekozen heb afhalen bij een winkel zonder enige vorm, van aanbetaling.
Ik weet niet hoe lang hij te pre-orderen was vanaf 14 januari maar als het meer dan een week is geweest zou ik er niet vanuit gaan dat je iets met release gaat krijgen namelijk.
Dit omdat online iedereen kan pre-orderen, dat zou best wel eens duizenden in het eerst uur geweest kunnen zijn, ook wellicht meerdere consoles voor de marktplaats gasten die van 300 500 willen gaan maken of mensen die beweren dat ze 3 kinderen hebben en er voor iedereen 1 willen hebben zodat ze samen kunnen spelen op een eigen switch.
Iemand die weet sinds wanneer de switch te pre-orderen was bij MM?
Voor zover ik weet was het sinds de ochtend van de 14eKadardar schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 21:51:
[...]
Ik heb mijn MM Pre-Order bevestiging gekregen op vrijdag 13-1-17 om 13:01Kadardar schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 21:51:
[...]
Wat is de definitie van een vroege vogel volgens MM?
Ze willen natuurlijk niet nu je nog tijd heb je pre-order te annuleren aangeven dat je hem niet gaat krijgen.
Zelf heb ik het geluk dat ik gewoon besteld en gekozen heb afhalen bij een winkel zonder enige vorm, van aanbetaling.
Ik weet niet hoe lang hij te pre-orderen was vanaf 14 januari maar als het meer dan een week is geweest zou ik er niet vanuit gaan dat je iets met release gaat krijgen namelijk.
Dit omdat online iedereen kan pre-orderen, dat zou best wel eens duizenden in het eerst uur geweest kunnen zijn, ook wellicht meerdere consoles voor de marktplaats gasten die van 300 500 willen gaan maken of mensen die beweren dat ze 3 kinderen hebben en er voor iedereen 1 willen hebben zodat ze samen kunnen spelen op een eigen switch.
Ik was er redelijk vroeg bij, dus denk dat rond 12:45 de pre-order bij MM live ging.
Kennelijk was er iemand die hem op de 13de heeft gepre-ordered, dus een dag. Misschien vallen we dna toch beide onder de vroege vogels... we gaan het zien op 3-3Echtwuur schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:04:
[...]
Voor zover ik weet was het sinds de ochtend van de 14e
ThanksCRoNiXX schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:08:
[...]
Ik heb mijn MM Pre-Order bevestiging gekregen op vrijdag 13-1-17 om 13:01
Ik was er redelijk vroeg bij, dus denk dat rond 12:45 de pre-order bij MM live ging.
Bol.com neemt nog steeds pre-orders aan, waarom pre-order je daar niet?Kadardar schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:18:
[...]
Kennelijk was er iemand die hem op de 13de heeft gepre-ordered, dus een dag. Misschien vallen we dna toch beide onder de vroege vogels... we gaan het zien op 3-3
[...]
ThanksNou hopen het dan geleverd wordt en we beide blij kunnen zijn
één pre-order is genoeg, wil geen marktplaats handel starten of 3 kinderen voorzien van switchespumpkin_ schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:20:
[...]
Bol.com neemt nog steeds pre-orders aan, waarom pre-order je daar niet?
Mijn pre-order was de 14de om 01:00 snachts ofzo, dus als ik daar niet bij zit dan ga ik bij geen eene partij meer erbij zitten in dit geval
[ Voor 19% gewijzigd door Kadardar op 18-01-2017 22:24 ]
Nou, bij bol.com weet je dat ze gaan leveren, bij mediamarkt niet. Je kan mediamarkt altijd nog annuleren he?Kadardar schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:22:
[...]
één pre-order is genoeg, wil geen marktplaats handel starten of 3 kinderen voorzien van switches
Mijn pre-order was de 14de om 01:00 snachts ofzo, dus als ik daar niet bij zit dan ga ik bij geen eene partij meer erbij zitten in dit geval
Weet ik, ik ben alleen nooit zo positief van een day one release, puur om teleurstelling te voorkomen.pumpkin_ schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:25:
[...]
Nou, bij bol.com weet je dat ze gaan leveren, bij mediamarkt niet. Je kan mediamarkt altijd nog annuleren he?
Bij de PS4 heb ik zo gehoopt dat ik bij de eerste levering zat om vervolgens bij de 2de te zitten (wat me erg tegenviel onlangs mij vroege pre-order) maar heb nog genoeg te spelen en een paar weken geen Zelda overleef ik ook wel
Dan heb je meer geduld dan ikKadardar schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:28:
[...]
Weet ik, ik ben alleen nooit zo positief van een day one release, puur om teleurstelling te voorkomen.
Bij de PS4 heb ik zo gehoopt dat ik bij de eerste levering zat om vervolgens bij de 2de te zitten (wat me erg tegenviel onlangs mij vroege pre-order) maar heb nog genoeg te spelen en een paar weken geen Zelda overleef ik ook wel
Switch launch games zijn niet bepaald veel en wow op het moment, kijk vooral uit naar Zelda en Bomberman en natuurlijk mario maarja dat is pas ergens bij de feestdagen. Denk dat ik gat maar ga opvullen met Splatoon 2 (1 nooit gespeeld tevens) en er zla vast nog wel wat eshop stuff bij komen in de loop der tijd
mhm mijn bol.com levering staat nu op 31-03. Wel vrij vroeg op 13 jan besteld voor 309. Krijgen ze zo weinig voorraad?
switch+zelda
switch+zelda
Ik heb vandaag besteld en levering staat gewoon op 03-03.Rylo schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 23:15:
mhm mijn bol.com levering staat nu op 31-03. Wel vrij vroeg op 13 jan besteld voor 309. Krijgen ze zo weinig voorraad?
switch+zelda
Anoniem: 524929
Bij bol is de kans gelijk. Sinds 13-1 was pre-orderen mogelijk bij MM. Bij mediamarkt is de verwachte leverdatum nog altijd 3-3.pumpkin_ schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:25:
[...]
Nou, bij bol.com weet je dat ze gaan leveren, bij mediamarkt niet. Je kan mediamarkt altijd nog annuleren he?
Als er iemand twijfelt, dan kun je contact met ze opnemen. De uitlevering gaat op volgorde.
Ik zie dat veel bestellingen van bol pas op 31-3 geleverd gaan worden.
+
Het is onzin dat MM de orders gaat annuleren, dat is een aanname. Ze geven duidelijk en vriendelijk aan dat de bestelling gewoon in behandeling is en dat ze alles zsm uitleveren. Voor personen die de afgelopen dagen een bestelling hebben gedaan, kan ik me voorstellen dat het uitloopt.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 524929 op 19-01-2017 06:39 ]
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen