Zoals al tig keer hier gemeld is (maar het lijkt erop dat het bord voor je kop van gewapend beton is) had je dat moeten doen tijdens de rechtzaken!Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2017 @ 11:40:
[...]
Ik ben altijd duidelijk geweest dat ik altijd zuiver heb gehandeld en mijn best heb gedaan voor mijn vader. Het doet mij daarom ook veel pijn dat die curator dat zo weet om te buigen en te verwoorden alsof het lijkt dat ik nu de schuldige ben. Hoe kan ik aan iedereen aantonen dat ik ''onschuldig'' ben?
Afgezien van deze kwestie heb ik het vertrouwen in de rechtspraak wel verloren. Ik weet niet of het aan mijn advocaat ligt, dat kan ik niet beoordelen.
Je hebt gewoon enorm gefaald en van wat ik heb gelezen lijkt het mij dat je vader een stuk beter af is nu dat jij hem niet leeg kan plukken (want die impressie krijg ik uit dit hele verhaal). Je probeert het hier allemaal af te doen alsof je onrecht is aangedaan maar ik weiger te geloven dat iedereen samenspande tegen jou. Dat zegt imo meer over jou dan over de hele gang van zaken.
Wat mij betreft zou een modje dit topic mogen sluiten. Dat "Boehoehoe, er is mij onrecht aangedaan, iedereen liegt en alleen ik spreek de waarheid!" begint een beetje vervelend te worden.
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.