Maar MM gaat naar het magazijn bellen en mij later op de dag berichten hierover. Volgens de medewerker zal ik wel mijn versterker ontvangen maar in het slechtste geval moet deze opnieuw besteld worden bij hun leverancier.
When the pink is snookered, Go for the brown
Ze gaan alleen mee, als hij leverbaar is op de website.mprkooij schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:19:
De Sony KD-55XD7005 was van 799,- naar 660,- bij de mediamarkt maar binnen enkele minuten weg. Is er nog enkele kans dat deze terugkomt? Kost 799,- bij de BCC, gaan zij mee met de prijs van de MediaMarkt?
Echt bijzonder vind ik de prijs niet. Op Black Friday was de Sony KD-55XD8005 € 799,99 (Bij Hi-Fi Klubben) en dan ging daar nog € 100,00 cashback van Sony af, na registratie.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zelf de pricewatch: Samsung WF70F5E0Q4W gekocht bij CoolBlue (gingen mee met de korting) , gratis verzend/aansluitkosten en een wat beter beeld van de verzending.
Iedereen veel plezier met de nieuwe aankopen!
Kans is groot dat die niet meer terugkomt bij de Media Markt. En wat zei BCC toen je aan ze vroeg of ze meegaan met de prijs?mprkooij schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:19:
De Sony KD-55XD7005 was van 799,- naar 660,- bij de mediamarkt maar binnen enkele minuten weg. Is er nog enkele kans dat deze terugkomt? Kost 799,- bij de BCC, gaan zij mee met de prijs van de MediaMarkt?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dat is helemaal een mooie prijs. In de Pricewatch staat Amazon er wel bij, maar voor 339.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Hoi
Maar de verkoper dacht dat ze "net weer binnengekomen waren" en zowaar...
€288 voor een Play 3 is toch een hele nette prijs! (En klinkt ook best goed moet ik zeggen
Heb hem voor €660,24 i.p.v. €799,- meegekregen van de BCC. Hij heeft voor mij een factuur opgesteld en hij wordt morgen bezorgd.Yorinn schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:04:
[...]
Kans is groot dat die niet meer terugkomt bij de Media Markt. En wat zei BCC toen je aan ze vroeg of ze meegaan met de prijs?
Dit is anders ook een goed alternatief toch? http://www.mediamarkt.nl/...g-ue55ku6000-1471079.htmlmprkooij schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:19:
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Ik heb de Sony al kunnen regelen voor €660,-piqueno11 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:07:
[...]
Dit is anders ook een goed alternatief toch? http://www.mediamarkt.nl/...g-ue55ku6000-1471079.html
http://www.mediamarkt.nl/...LfUzsWL4tECFRaMdwodOroE-Aroelieboelie schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:38:
Met 3% cachback 884,- voor de SONY KD-49XD8305 bij Coolblue. Nette prijs volgens mij
Veel mooiere prijs.. Zelfde TV
Nope, verkeerde TV.
[ Voor 3% gewijzigd door mprkooij op 27-01-2017 11:17 ]
Waar als ik vragen mag? Heb veel interesse in deze TV!mprkooij schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:12:
[...]
Ik heb de Sony al kunnen regelen voor €660,-
Letterlijk 5 posts boven jou vraag staat mijn antwoord...Franciscus7000 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:29:
[...]
Waar als ik vragen mag? Heb veel interesse in deze TV!
mprkooij schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:33:
[...]
Letterlijk 5 posts boven jou vraag staat mijn antwoord...
Zou zeker niet balen, 2015-versie heeft een PANELfrequentie van 100 hz, 2016-model 50 hz.Bloederig schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:11:
In de Outlet staat nu net een Sony KD-43XD8305 voor €657,82 waarvan de verpakking is open geweest.
Hele goede prijs, alleen heb gisteravond in de Winkel het 2015 model gehaald, balen... Iemand hier interesse? Hij zit namelijk in mijn winkelmandje!
Wees dus blij!
Heb het dan niet over digitale hz-aanduidingen als '900 hz', '1500 hz' etc.
...
Jouw bestelling
Jouw bestelling wordt verzonden met PostNL brievenpost.
De levering zal in de regel plaatsvinden op de eerstvolgende dag, uitgezonderd zondag en nationale feestdagen.
...
Ik ben benieuwd hoe ze die door de brievenbus heen gaan krijgen.
Op het zelfde manier hoe je een olifant in een koelkast stopt_Z3 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:51:
Ik heb een diepvrieskast besteld van 220 liter, krijg ik zojuist de volgende mail: Jouw bestelling is verzonden
...
Jouw bestelling
De levering zal in de regel plaatsvinden op de eerstvolgende dag, uitgezonderd zondag en nationale feestdagen.
...
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Gezien de reacties op hun Facebook wall zou het mij niet verbazen als het in stukjes komt_Z3 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:51:
Ik heb een diepvrieskast besteld van 220 liter, krijg ik zojuist de volgende mail: Jouw bestelling is verzonden
...
Jouw bestelling
...
De olie aftappen en de fant er in doen?piqueno11 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:58:
[...]
Op het zelfde manier hoe je een olifant in een koelkast stopt
Zelfde mail gehad voor mijn bestelde koelvriescombi_Z3 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:51:
...
Jouw bestelling
...

Onzin, gewoon 100hz! Alleen ips ipv va!heutsm schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:48:
[...]
Zou zeker niet balen, 2015-versie heeft een PANELfrequentie van 100 hz, 2016-model 50 hz.
Wees dus blij!
Hoi
Ja, die kwam klein uurtje later inderdaad. Mooi, het staat voor morgen gepland.Nuevocasa schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:04:
[...]
Zelfde mail gehad voor mijn bestelde koelvriescombi![]()
Daarna ook gewoon een mail van PostNL ExtraHome over de bezorging, dus dat komt wel goed
Vandaag wordt hij al bezorgd
pas op met deze TV!!! vriendje van me heeft 'm. Je moet echt kaarsrecht voor de TV zitten. Zit je schuin, dan is de kijkhoek erg belabberd. Las er ook meer over op enkele fora/ review sites.Jumpman schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:04:
De Samsing 43KU6000 is nu bij Wehkamp: € 412,40. Bij Media Markt is de 40 inch versie deze prijs.
just a warning...
Ah ok, volgens de specificaties van Sony is het oorspronkelijk een 100Hz paneel.heutsm schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:48:
[...]
Zou zeker niet balen, 2015-versie heeft een PANELfrequentie van 100 hz, 2016-model 50 hz.
Wees dus blij!
Puur merktrouw: ik ben gewoon geen fan van Samsungmirod schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 20:33:
[...]
Waarom ben je voor de LG gegaan ipv de Samsung 55j6240 of 55ku6000?
Klopt, is een kenmerk van VA LCD, IPS wil je niet i.v.m. latency en zwart waarde met gamen. De TV komt bij de budget TV's als tweede uit de test (van de geteste TV's) bij www.rtings.com. Met dit budget kan je niet alles hebben.Geert1976 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:47:
[...]
pas op met deze TV!!! vriendje van me heeft 'm. Je moet echt kaarsrecht voor de TV zitten. Zit je schuin, dan is de kijkhoek erg belabberd. Las er ook meer over op enkele fora/ review sites.
just a warning...
Anoniem: 663003
Ja, bij de prijzen is de korting al verrekend (indien het product meedoet met de actie).Oscar Whiskey schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:42:
Is de prijs in de MM webshop/website nu de afgeprijsde prijs? Ik zie namelijk nergens een van 121,- voor 100,- achtige vermelding..
ja als het product mee doet in de btw actie word nu de actie prijs vermeld dus de korting is al verekendOscar Whiskey schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:42:
Is de prijs in de MM webshop/website nu de afgeprijsde prijs? Ik zie namelijk nergens een van 121,- voor 100,- achtige vermelding..
heutsm schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:48:
[...]Zou zeker niet balen, 2015-versie heeft een PANELfrequentie van 100 hz, 2016-model 50 hz.
Wees dus blij!
roelieboelie schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:32:
[...]Onzin, gewoon 100hz! Alleen ips ipv va!
En voor het verlossende antwoord: beiden 100Hz en beiden IPSBloederig schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:04:
[...]
Ah ok, volgens de specificaties van Sony is het oorspronkelijk een 100Hz paneel.
geflipte-soep schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 23:59:
Iemand die nog een voorraad wilt weten in de winkel van een product? Alleen de link naar het artikel op de webshop nodig .
http://www.mediamarkt.nl/...d-80qq00t8mh-1464552.html
Ik zou graag willen weten of de LENOVO Ideapad 100-15IBD (80QQ00T8MH) ergens in Heerlen of Mastricht op voorraad is. Alvast mijn dank hiervoor..
Gisteren de UE60KS7000 opgepikt bij MM, laatste van het filiaal. Top ding! Ging voor de 55 maar toch voor de 60 gegaan want die oogde mooier en uiteraard groter hahadennisk. schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:30:
Ben toch nog aardig hard aan het twijfelen of ik de Samsung UE55KS7000 zal bestellen...
http://www.mediamarkt.nl/...CFR2VdwodUI4AGw#meer-info
Mijn koelkast zou ook met briefpost komen. Daarnaast gisteren een SMS van Dynalogic dat ze iets komen brengen, vandaag tussen 8 en 22Nuevocasa schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:04:
[...]
Zelfde mail gehad voor mijn bestelde koelvriescombi![]()
Daarna ook gewoon een mail van PostNL ExtraHome over de bezorging, dus dat komt wel goed
Vandaag wordt hij al bezorgd

Volgens diezelfde trace zou de rit bij hun hoofdkantoor in Woerden beginnen. Da's ongeveer 2 u rijden, rechtstreeks. Wat voor werktijden hebben die gasten dat ze niet beter kunnen schatten dan 8-22u?
Bedankt mediamarkt voor de prijs, bedankt bcc voor de vlotte afhandeling!
Ik kan er gewoon zo niet tegen als webshops een levertijd neerzetten, en dan na het betalen toch een mailtje sturen van haha grapje het is toch anders !!Gemekker schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:25:
[...]
Heb ook zo'n mail gehad vanwege mijn bestelling van een monitor. Gelukkig is volgende week al 'week 5' dus als het goed is hoeven we niet heel lang te wachten
Hoop inderdaad dat het ook echt week 5 is en dat daar niet ook weer weken overheen gaan. Weet iemand anders of die TV die ik opnoemde nog beschikbaar is bij Mediamarkt Alexandrium?
[ Voor 69% gewijzigd door Kuzomu op 27-01-2017 15:27 ]
Heb ook zo'n mail gehad vanwege mijn bestelling van een monitor. Gelukkig is volgende week al 'week 5' dus als het goed is hoeven we niet heel lang te wachtenRubentje2015 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:22:
Net een mailtje gekregen van Mediamarkt dat de TV die ik heb besteld niet meer beschikbaar is (KD43XD8077). Ik moet nu wachten tot week 5 wanneer hij schijnbaar weer in het magazijn komt van Mediamarkt. Heb deze TV een half uur na openingstijd van de webshop (rond 00:30) besteld. Een keer iets groots besteld bij Mediamarkt, nooit meer dus.
Eerst een valse levertijd van 1 tot 8 werkdagen neerzetten, mensen laten betalen en daarna een mailtje sturen dat het toch niet op voorraad is en dat hij later wordt geleverd.
ja das echt wel erg.Rubentje2015 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:22:
Net een mailtje gekregen van Mediamarkt dat de TV die ik heb besteld niet meer beschikbaar is (KD43XD8077). Ik moet nu wachten tot week 5 wanneer hij schijnbaar weer in het magazijn komt van Mediamarkt. Heb deze TV een half uur na openingstijd van de webshop (rond 00:30) besteld. Een keer iets groots besteld bij Mediamarkt, nooit meer dus.
Eerst een valse levertijd van 1 tot 8 werkdagen neerzetten, mensen laten betalen en daarna een mailtje sturen dat het toch niet op voorraad is en dat hij later wordt geleverd.
wat vanaf maandag is het al week 5 dus dat valt nog makkelijk binnen de 1-8 werkdagen. maar wel erg dat ze je wat info sturen dat het volgende week word. ik zou toch mischien de volgende keer eve het weeknummer bekijken voor je wat post
De monitor die ik besteld heb was nog ruim 20 uur "voorradig" na mijn bestelling dus verwacht dat hij gewoon "op tijd" komt.
Zou beetje tegenvallen anders, heb namelijk 23:59 besteld, dus 4 minuten na opening van de webshop.
Is die mail niet toevallig in je spam gekomen? Alle mails van de MM zijn namelijk bij mij daar wel gekomen..Suicyder schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:29:
Hmm nog geen verzending of mail gehad.
De monitor die ik besteld heb was nog ruim 20 uur "voorradig" na mijn bestelling dus verwacht dat hij gewoon "op tijd" komt.
Zou beetje tegenvallen anders, heb namelijk 23:59 besteld, dus 4 minuten na opening van de webshop.
Mijn monitor heeft zijn 1e afleverpoging al gehad, uiteraard was ik niet thuis
Nope, status staat ook nog steeds op "Bestelling verzonden naar magazijn". Terwijl ik mensen weet die later besteld hebben (zelfde scherm) hem al wel onderweg hebben.Puc van S. schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:43:
[...]
Is die mail niet toevallig in je spam gekomen? Alle mails van de MM zijn namelijk bij mij daar wel gekomen..
Mijn monitor heeft zijn 1e afleverpoging al gehad, uiteraard was ik niet thuis
Deze monitor heeft tot gisteravond in de shop gestaan, je hebt ruim 18-20 uur de kans gehadTradeMarkNL schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:41:
Hhmm, de LG ultra-wide monitor die ik op het oog had (LG 34UM88C) was helaas vrij snel uitverkocht in de webshop. Naar ik heb begrepen gisteravond al. Ach ja, geeft me ook weer de kans om er nog even over na te denken en wat meer research te doen.
Maar als ik zie dat je veel met videoproductie doet zou ik eerder iets meer uitgeven en Dell Ultrasharp gaan
Edit:
Hoewel curved een nadeel kan zijn toegegeven ivm vervorming, maar de configuratie qua kleuren en het garantiebeleid van Dell zijn over het algemeen beter.
[ Voor 44% gewijzigd door Suicyder op 27-01-2017 15:51 ]
Gaaf! Ik denk dat de 60 net wat te groot is voor bij mij thuis. Ik ga eens overleggen thuis hahaSnoozeOperator schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:57:
[...]
Gisteren de UE60KS7000 opgepikt bij MM, laatste van het filiaal. Top ding! Ging voor de 55 maar toch voor de 60 gegaan want die oogde mooier en uiteraard groter haha
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Klopt, maar het is maar voor wat thuiswerkdagen en dan vind ik die Dell-dingen weer net wat teveel geld voor het aantal uren dat ik er waarschijnlijk achterzitSuicyder schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:44:
[...]
Deze monitor heeft tot gisteravond in de shop gestaan, je hebt ruim 18-20 uur de kans gehad![]()
Maar als ik zie dat je veel met videoproductie doet zou ik eerder iets meer uitgeven en Dell Ultrasharp gaan
Edit:
Hoewel curved een nadeel kan zijn toegegeven ivm vervorming, maar de configuratie qua kleuren en het garantiebeleid van Dell zijn over het algemeen beter.
Bol gaat ook mee met de prijs, had je hem ook daar kunnen bestellenZyron schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:08:
Ik had mezelf zo voorgenomen dit jaar over te slaan.. en toch weer met een JBL Flip 3 thuisgekomen. Lekker voor in de tuin of onderweg.
Sorry man! Ik heb 'm om middernacht direct besteld, in de ochtend was hij inderdaad weg.TradeMarkNL schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:41:
Hhmm, de LG ultra-wide monitor die ik op het oog had (LG 34UM88C) was helaas vrij snel uitverkocht in de webshop. Naar ik heb begrepen gisteravond al. Ach ja, geeft me ook weer de kans om er nog even over na te denken en wat meer research te doen.
Heb 'm vandaag aan mogen nemen van PostNL (wut, Mediamarkt die z'n bezorgwindow haalt? Wtf?) en ik tik er nu dit bericht op.
Wat een ding man! Kan 'm je zeker aanraden
Ik kom zelf van 4K af, dit is vooral véél lichter wat voor games heel prima is. Voor video editing doe je het waarschijnlijk vooral voor de werkruimte, wellicht dat je dan toch voor een 4K scherm wil gaan?
[ Voor 20% gewijzigd door Richh op 27-01-2017 16:32 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ha, geen probleem. Ik hoop dat het een goeie koop was en ben benieuwd naar je bevindingen.Richh schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:30:
[...]
Sorry man! Ik heb 'm om middernacht direct besteld, in de ochtend was hij inderdaad weg.
Heb 'm vandaag aan mogen nemen van PostNL (wut, Mediamarkt die z'n bezorgwindow haalt? Wtf?) en ik tik er nu dit bericht op.
Wat een ding man! Kan 'm je zeker aanradenDing komt vanuit de fabriek gekalibreerd inclusief rapportje.
Ik kom zelf van 4K af, dit is vooral véél lichter wat voor games heel prima is. Voor video editing doe je het waarschijnlijk vooral voor de werkruimte, wellicht dat je dan toch voor een 4K scherm wil gaan?
Deze gehaald. Duurder dan de versie met de i3 processor, maar zit meer verschil tussen (i5 vs i3, full hd vs hd ready, 8gb vs 4 gb ram, bluetooth en nog wat dingetjes).
[ Voor 85% gewijzigd door Yorinn op 27-01-2017 20:52 ]
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Paar week terug op amazon.it voor 269 euro gekocht.
Helaas die 4K IPS monitor van LG niet kunnen kopen, die had ik wel mooi gevonden.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Sorry ik had de laatstematthijst schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 00:35:
[...]
Kan je deze zien?
http://www.mediamarkt.nl/...-tz100-zwart-1435929.html
edit: tz100, nergens meer op voorraad.
Bedankt voor het checken!
Had woensdag gekeken en zag dat ze de camera in twee winkels hadden namelijk Leiden en Apeldoorn, gewacht tot donderdag 0:00 maar de camera was al weg. Donderdag was een collega van plan om toch nog langs de MM in Apeldoorn te gaan en ze hadden er nog één namelijk een showmodel. Camera helemaal nagekeken en was puntgaaf, accu is er nooit in geweest. Ter controle heeft de verkoper de accu erin gedaan gekeken of alles werkte en mijn collega heeft de camera voor mij meegenomen. De verkoper vertelde ook nog dat ze vorige week een aantal exemplaren hadden binnen gekregen Ze kregen meteen behoorlijk wat aanvragen om de camera te reserveren, de Panasonic camera's zijn dus nogal gewild en zijn slecht leverbaar.
Cool, benieuwd hoe ie bevaltFabiandJ schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 19:02:
[...]
Sorry ik had de laatste
Had woensdag gekeken en zag dat ze de camera in twee winkels hadden namelijk Leiden en Apeldoorn, gewacht tot donderdag 0:00 maar de camera was al weg. Donderdag was een collega van plan om toch nog langs de MM in Apeldoorn te gaan en ze hadden er nog één namelijk een showmodel. Camera helemaal nagekeken en was puntgaaf, accu is er nooit in geweest. Ter controle heeft de verkoper de accu erin gedaan gekeken of alles werkte en mijn collega heeft de camera voor mij meegenomen. De verkoper vertelde ook nog dat ze vorige week een aantal exemplaren hadden binnen gekregen Ze kregen meteen behoorlijk wat aanvragen om de camera te reserveren, de Panasonic camera's zijn dus nogal gewild en zijn slecht leverbaar.
pricewatch: Samsung UE49K5600AW Zilver
[ Tesla MIG MYP ]
Bedoel je de LG 27UD58-B? Bij Kamera Express nu (ook) voor 304 eurokuusj98 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 17:23:
Siemens EQ6 500 is binnen, toch een mooie 130 euro korting. Gelukkig meteen om 12 uur besteld, was om 8 uur donderdag al uitverkocht. Telefoons en andere dingen nu ook binnen.
Helaas die 4K IPS monitor van LG niet kunnen kopen, die had ik wel mooi gevonden.
Anoniem: 423116

Heb alle PM's beantwoord.
Ik zat te kijken naar de D3300 en deze kost nu €329 volgens de website.
Maar voor de tijd koste deze dacht ik ook al €329, nu sprak ik een medewerker op de chat.
Deze gaf aan dat de btw korting al verrekend was op de website, dus dat betekend dat de prijs eerst 17% omhoog gegaan is en daarna weer 17% omlaag, of begrijp ik het nu niet goed.
Welkom bij de MM rekenmachine, mits het een artikel die meedoet in de actie.smok84 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 21:05:
Hoi,
Maar voor de tijd koste deze dacht ik ook al €329, nu sprak ik een medewerker op de chat.
Deze gaf aan dat de btw korting al verrekend was op de website, dus dat betekend dat de prijs eerst 17% omhoog gegaan is en daarna weer 17% omlaag, of begrijp ik het nu niet goed.
[ Voor 4% gewijzigd door mindgem op 27-01-2017 21:06 ]
Zag de d3300 + 18-55 + 55-200 wel even voor €495 dus dat is prima deal.mindgem schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 21:06:
[...]
Welkom bij de MM rekenmachine, mits het een artikel die meedoet in de actie.
Maar deze is al weg helaas
Zit op dit moment nog in buitenland, zondag middag weer in het land, maar lijk wel de mooie deals te miss
Erg jammer. Misschien in de winkel meer succes. Maar ik betwijfel het
Ik heb geen ervaring met die TV, maar wel met het merk Toshiba. Zo heb ik 7 jaar lang een Toshiba laptop gehad en kijk ik nu al enkel jaren naar een Toshiba TV. Allebei zeer goede kwaliteit en waar voor je geld. Hoop dat je daar iets aan hebt.DJ-Promo schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 14:18:
Zit te twijfelen om deze te halen voor de slaapkamer:
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dan mag je snel zijn. Alleen Hengelo heeft hem nog liggenDJ-Promo schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 14:18:
Zit te twijfelen om deze te halen voor de slaapkamer:
Zwolle ook, zag alleen geen subs.robino007 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 20:29:
Bij Nieuwegein lag nog genoeg sonos, subs play 1 3 5 wit en zwart.
In de webshop waren ze binnen 5 minuten uitverkocht, en daarna ook uit de BCC shop gehaald.
Hier zijn wij ook naar op zoek. Volgens Philips zou de MediaMarkt er nog voldoende moeten hebben (navraag gedaan bij Philips). Volgens een medewerker van MediaMarkt zouden de XL al 3 weken niet meer geleverd zijn omdat men binnenkort een nieuwe generatie XL fryers verwacht.badnews.nl schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 22:07:
Weet iemand of ze nog ergens (Almere/Amsterdam/Utrecht) Philips Airfryer XL's(HD9240/90) hebben?
In de webshop waren ze binnen 5 minuten uitverkocht, en daarna ook uit de BCC shop gehaald.
Kortom balen
Ging ook voor deze naar de Mediamarkt, hadden ze helaas niet meer liggen! Maar wel eentje met precies dezelfde specs maar dan met 128 GB SSD en 1TB schijf voor dezelfde prijsilyasse15 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:56:
http://www.mediamarkt.nl/...k-80sr0088mh-1464556.html
Deze gehaald. Duurder dan de versie met de i3 processor, maar zit meer verschil tussen (i5 vs i3, full hd vs hd ready, 8gb vs 4 gb ram, bluetooth en nog wat dingetjes).
Was vandaag nog even in Eindhoven Centrum en daar zelf ook gezien. Alleen het showmodel staat er op het demo meubel. Dit zijn producten die je op een pallet verwacht in de winkel, maar het blijft dus bij een doos of 4.
Zelfde typenummer?Pnnnkk schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 22:59:
Vanmiddag even in den Bosch geweest. Airfryer stonden er nog wel hoor! Had er bijna een meegenomen, maar alleen met een autoradio thuisgekomen.hoera voor Bluetooth!
Zoals al eerder gepost: woensdagavond in Zaandam geweest en daar de D3300 kit opgepikt voor 339 euro.smok84 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 21:05:
Hoi,
Je zal toch even bij een vestiging langs moeten. Webshop is niet representatief voor de prijzen zoals in de winkel.
Nee, inderdaad. Grote afrader. Bij de consumentenbond hebben ze de XL en XXL getest, kregen beiden een cijfer 1.6Anoniem: 423116 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 00:09:
Er zijn nog wel PRINCESS Digitale Aerofryer XL. Maar die troep wilt vast niemand
Voordelen
- Groot: er past maximaal 1300 gram frites tegelijk in
- Afrader: wordt tijden het gebruik veel te heet van binnen waardoor het elektrische circuit volledig defect raakt
- Maakt geen goede frites: bleek en taai
- Wordt erg heet aan de buitenkant
- Verbruikt veel stroom
En dit vind ik dus het jammere aan de Mediamarkt. Een goed en gewild product is er bijna niet, maar iets wat dan een 1,6 (zerocool82 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 00:26:
[...]
Nee, inderdaad. Grote afrader. Bij de consumentenbond hebben ze de XL en XXL getest, kregen beiden een cijfer 1.6![]()
VoordelenNadelen
- Groot: er past maximaal 1300 gram frites tegelijk in
- Afrader: wordt tijden het gebruik veel te heet van binnen waardoor het elektrische circuit volledig defect raakt
- Maakt geen goede frites: bleek en taai
- Wordt erg heet aan de buitenkant
- Verbruikt veel stroom

Ik was erg sceptisch maar bedankt mediamarkt!

geniaal idd gewoon alle canon lenzen netjes in de actie ik heb voor mn 50mm 93 euro betaald en mn 24-70 F4 543 ipv 875 (cashback)Robiejan schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 08:58:
Ik had op pagina 16/17 van dit topic mijn zorgen geuit of de canon lens (70-200 2.8 is ii) die ik wilde kopen wel mee zou doen of dat hij weer 'uitverkocht' of in prijs verhoogd zou zijn. Twee mediamarkt filialen bezocht tijdens de ledenavond en ze waren inderdaad beide niet meer op voorraad. Toen was het wachten tot 0:00 zodat de webshop weer online kwam. En wat schetste mijn verbazing! Géén prijsverhoging en netjes de 17,3% korting (€2130->€1753). Daar koop je de lens tweedehands nog niet hoor bij wijze. Heb hem meteen besteld en net binnen gekregen.
Ik was erg sceptisch maar bedankt mediamarkt!
In Ede stonden ze volop gister. Als je de airfryer XL avance bedoelt. Moest €180 kosten, volgens mij kun je ze voor de zelfde prijs elders krijgen.badnews.nl schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 22:07:
Weet iemand of ze nog ergens (Almere/Amsterdam/Utrecht) Philips Airfryer XL's(HD9240/90) hebben?
Wasmachine waarin ik interesse had was in de winkel 4 tientjes duurder dan online. En nee, volgens de verkoper was er niets aan de prijs te doen;)
Had er nog aan gedacht om voor 1238 euro de tv bij Mediamarkt te kopen, de cashback te claimen en daarna de laagsteprijsgarantie te claimen, maar dat gaat ook niet op. LPG geldt pas na aftrek van de cashback. Vreemd, want dat zou er imho los van moeten staan.
Jammer, had best zo'n televisie gelust voor dat geld maar als de prijzen in de basis zo hoog zijn hebben die acties ook weinig nut. Mijn schoonvader heeft ook een tv gekocht, na aftrek van de btw-korting 577 euro, achteraf blijkt dese bij Coolblue, een relatief dure webshop, ook 577 te kosten.
Als je vraagt om voorraden in een vestiging willen/kunnen ze dat niet zeggen!
Daardoor dus al 2 keer voor niets naar een MM geweest.
Nu uiteindelijk toch nog geslaagd!
190 euro uitgespaard op de Panasonic Lumix G7 en een zoomlens erbij!
Anoniem: 26235
Heb het met 35% korting direct van JBL gekocht paar weken geleden, via de kortingscodes hier op Tweakers. Volgens mij kan het nog steeds.Zyron schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:08:
Ik had mezelf zo voorgenomen dit jaar over te slaan.. en toch weer met een JBL Flip 3 thuisgekomen. Lekker voor in de tuin of onderweg.
ik denk vooral omdat ze hard schreeuwen dat ze de goedkoopste zijn, altijd "aanbiedingen" hebben en gemiddeld genomen men niet verder kijktAnoniem: 26235 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 12:18:
Hmm zelfs met een actie als deze is MediaMarkt niet de goedkoopste. Af en toe net zoals het hele jaar door zijn er wel eens leuke aanbiedinkjes. Maar in het algemeen zijn ze duur en met oud spul. Heel goed opletten dus. Ik merk het ook in mijn omgeving, MediaMarkt schijnt in de volksmond een soort action status te hebben van lekker goedkoop. Waar dat vandaan komt?
Scheelt dus wel degelijk.
Idd voor diverse producten goed opletten of de korting idd wel klopt en het niet een sigaar uit eigen doos is.
Ondanks dat zit iedereen altijd te zeuren maar ik zie het ieder jaar weer net zo druk dus zal allemaal wel meevallen.
Met de 4% cashback bij cashbacktotaal.nl uitgekomen op €898,29. Geen verkeerde prijs.
[ Voor 5% gewijzigd door Malarky op 28-01-2017 13:40 ]

Sja bij mij ging het ook niet vlekkeloos. Gisteren in de plaats van een HW-K950 soundbar een TV geleverd gekregen. Dynalogic vertikte het om de Tv mee terug te nemen. MM gebeld en ze wilde de Soundbar pas afsturen als de TV weer was opgehaaldNuevocasa schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 13:58:
Gisteren was de levering van mijn bestelde koelvriescombi niet gelukt omdat het aflevertijdstip telkens met 30min werd uitgesteld en ik op een gegeven moment echt weg moest. Vandaag 2e poging... kreeg ik net een telefoontje van PostNL Extra dat ze hem hebben beschadigd![]()
ze mogen hem dan niet uitleveren. De bestelde koelvriescombi is niet meer op voorraad bij de MM en heeft een levertijd van meer dan 2 weken
Bestelling maar geannuleerd en gelukkig bij AO.NL kunnen bestellen met dezelfde korting en cashback van Samsung

BlaBlaBla
Dit topic is gesloten.
~[html]<h2>De BTW-actie is voorbij!!!</h2> Veel plezier met je nieuwe spullen. ;)~[/html]
Dit topic is WEL voor:
* het bediscussiëren van aanbiedingen.
Dit topic is NIET voor:
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor.
* het showen van je aankopen, of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar Pepper.com, deze worden verwijderd
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.
Zie ook de topicstart voor de uitzonderingen en het rekenvoorbeeld.
Op de website van Media Markt vind je alle veelgestelde vragen en een tool om te checken of jouw gewilde product meedoet met de actie.