Media Markt BTW-actie 2017 NL (Afgelopen) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste
Acties:
  • 232.956 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:12
1990Maikel schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 07:48:
[...]
Dus hij ligt wel in de winkel (online 'niet op voorraad') :D. Dan ga ik zometeen toch maar even kijken.
Ik was gisterenavond nog wel bij de MM in Middelburg, maar daar kende ze het hele toestel niet eens en hadden ze hem dus niet liggen. Gelukkig dus vannacht wel voor een nette prijs in de webshop :).
Hopelijk hebben ze in andere vestigingen wel nog Lenovo P2's liggen voor degene die er 1 willen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Khayma schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:01:
[...]

Zoals ze dat heel mooi zeggen; Dan heb je pech...

Ik vind het geklaagniveau gewoon bizar hoog hier in dit topic. Men doet alsof het een plicht is. MM zet een leuke actie op en ja soms gaan de prijzen omhoog maar aan het eind van de streep ben je goedkoper uit dan bij de concurrent.
Nee hoor, ik heb het uiteindelijk bij de concurrent die meegaat met de prijzen maar niet gelijk voorraad op 0 zet besteld. Het gaat dus niet om zeuren, het gaat meer om duidelijk maken dat MM een actie doet die in veel gevallen geen echte actie is. Er wordt zeer beperkt uit voorraad verkocht, en verder is er gewoon een flinke range actie-producten, die vaak net andere type nummers hebben waardoor het hele prijsgarantie verhaal niet opgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
bramberk15 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:23:
[...]

thnx voor de tip, heb deze ook besteld. Was al een tijdje aan het dubben voor een 2e tv, kleinere maat Sasmung met 4k voor de ps4 pro. Goede HDR is me nog wat duur voor de meerwaarde die het wellicht biedt. De 43KU6000 was bij de mediamarkt niet te krijgen en vond de 50" net te groot. Ideaal dat Coolblue het nu matcht. 406 euro is een koopje (als de casbackxl werkt, beetje rare constructie).
Deze heb ik vanmorgen ook besteld, voor mijn PS4 Pro :)

Komt goed uit de test bij rtings.com in deze klasse. De UNxxKU6300 in de US, is de UExxKU6000 in EU.

Kijk ik net weer is hij opgehoogd naar € 499,00.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 26-01-2017 09:18 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smets003
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 14:48
Al een tijdje op zoek geweest naar een Samsung U28E590D monitor, zag 'm gisteren nog voor € 379,- staan in de webshop van mediamarkt en zag vanochtend dat hij voor € 317,14 (nu zelfs € 313,21) aangeboden werd. Toch de knoop maar doorgehakt en dat ding besteld. Ben benieuwd wanneer hij wordt geleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:40
Misschien voor de mensen die besteld hebben in de webshop maar geen mails ontvangen hebben en hun bestelling ook niet zien staan in hun MM account.
Staat er wel een OrderID bij het afschrift? Bij mijn succesvolle (en mails etc) bestelling wel namelijk, maar ben nieuwsgierig of dat ook zo is bij de onduidelijke/incomplete bestellingen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkorpionNL
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-09 13:40
Richh schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:39:
Vanavond in Almere geweest. Bizar druk :') Bij de ingang deed men er een eeuwigheid over om alle clubpasjes te scannen en blijkbaar deden een paar mensen moeilijk waardoor het echt veel te lang duurde.

Binnen even een rondje gedaan, even een rondje gekeken. Viel me vooral op dat er op veel dingen geen korting zat: LG OLED's waren uitgesloten en ook op Sonos geen korting. Bij de TV-afdeling was het erg druk, wel leuk om mensen met zo'n 55" TV-doos naar buiten te zien lopen 8)7
Volgens mij zijn er wel een paar TV's interessant geprijsd, maargoed ik ben geen TV nodig nu :P nog getwijfeld om de Chromecast 2 voor 33 euro mee te nemen maar niet gedaan. Tussen alle doosjes lagen ook erg veel doosjes met een sticker 'ik ben open geweest'. Beetje jammer.

Uiteindelijk bij de uitgang word je rondgeleid door een stuk of 8 gangpaden (!!!) alvorens je bij de kassa komt. Dit zijn de gangpaden met games, blu-rays en accessoires, oftewel de troep waar je geen korting op krijgt. Een USB2.0 stick van 8GB voor 10 euro 8)7
Ook hier superlang moeten wachten. Natuurlijk in de hoop dat je net even die blu-ray meepakt, daar verdienen ze flink aan.

Wel een laptop voor m'n schoonzus meegenomen. Ik had al een simpele uitgezocht: pricewatch: Acer Aspire E5-575-32GJ
Is een Mediamarkt exclusive model, geloof ik. Desalniettemin: Core i3 6100u, 15" 1080p scherm, 4GB RAM en 128GB SSD. Ik wou een i3 en een SSD voor dit studie/huis-tuin-en-keuken laptopje en opzich was de standaard prijs van 469 niet zo gek.
Ik heb 'm meegenomen voor €388 en een paar centen, precies de korting zoals voorspeld. Daarmee is het de goedkoopste Core i3 laptop die je überhaupt kan krijgen. Dat 'ie ook nog eens een SSD en een FHD display heeft maakt het volgens mij best een prima deal. Even getest, het scherm is duidelijk TN maar verder een degelijke laptop.

Trouwens ook een beetje gek:
- Op het prijskaartje en de demo-laptop stond i3 7100u
- Op internet en op de doos van de laptop staat i3 6100u
- Taakbeheer en apparaatbeheer zeggen i3 7100u :D

Niet dat de verschillen tussen die laatste twee groot zijn, maar hey. Leuk meegenomen :)

Edit: Ondertussen is de LG 34UC88-B bij de BCC opeens niet meer op voorraad. Ik mag toch hopen dat 'ie er bij Mediamarkt nog wel is...
Dan heb je echt pech gehad denk ik. Wij stonden vlakvoor 18.00 in een flinke rij en die ging in 1 keer naar binnen toen de deuren open gingen. Het pasje even snel laten zien was genoeg.

Sonos doet trouwens wel degelijk mee met de korting, al was de lage prijs niet overal op de bordjes aangepast. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
smets003 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:14:
Al een tijdje op zoek geweest naar een Samsung U28E590D monitor, zag 'm gisteren nog voor € 379,- staan in de webshop van mediamarkt en zag vanochtend dat hij voor € 317,14 (nu zelfs € 313,21) aangeboden werd. Toch de knoop maar doorgehakt en dat ding besteld. Ben benieuwd wanneer hij wordt geleverd...
Zag hem gisteren in Den Bosch staan. Heb er 5 minuten naar gekeken maar vond de voet erg onstabiel.
Twijfel nog steeds, ben benieuwd naar jou ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:13
Ik wil de LOGITECH MX Master Draadloze Muis bestellen, maar de prijs is gelijk aan de prijs van gisteren.
http://www.mediamarkt.nl/...aadloze-muis-1376097.html

Zijn er artikelen uitgesloten?

Edit: inderdaad, computeraccessoires zijn uitgezonderd

[ Voor 11% gewijzigd door Wenzel op 26-01-2017 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Klopt het dat je binnen 2 weken nog terug kunt? Toevallig vorige week een TV gekocht bij ze. 8)7

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
Wenzel schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:27:
Ik wil de LOGITECH MX Master Draadloze Muis bestellen, maar de prijs is gelijk aan de prijs van gisteren.

Al heel vaak voorbij gekomen, actie informatie lezen is ook een vak, maar vooruit
UITZONDERINGEN
Games, films & muziek
Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm- & computeraccessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, kabels, inkt, opslag; bijv. harde schijven, USB, SSD en (micro)SD-kaarten etc.)
Gaming accessoires
Alle Apple-producten
Console-hardware
Computersoftware
Speelgoed, boeken & spellen
Prepaidkaarten, prepaidpakketten en abonnementen
Power Service en verzekeringen
Giftcards en tegoedkaarten
Eigenlijk alle accessoires zijn uitgesloten op monitoren na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:09
Ook Bol.com heeft de Sonos prijzen aangepast conform de Mediamarkt en BCC prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 09:14
Omdat zoveel mensen zitten te zeuren dat het een grote hoax is.

Afgelopen dagen een stofzuiger in de gaten gehouden, deze ochtend gewoon besteld tegen prijs zoals deze al een week stond en nu dus gewoon een leuke korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Wenzel schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:27:

Er zijn inderdaad producten uitgesloten, zie ook de voorwaarden van de actie.

Maar soms is het ook een bekend trucje van MM, producten die al scherp geprijst waren kunnen ze niet altijd tegen een lagere prijs aanbieden. Dus gooien ze de prijs eerst omhoog, om vervolgens "21%" btw korting toe te passen. Maar in werkelijkheid had je het dus net zo goed vorige week, of kan je het volgende week kopen voor dezelfde prijs bij MM.

Check daarom ATLIJD goed de PW voordat je iets koopt met zogenaamde korting.

[ Voor 6% gewijzigd door freestyler2 op 26-01-2017 09:31 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1990Maikel
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-09 21:20
Prolution schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:04:
[...]

Ik was gisterenavond nog wel bij de MM in Middelburg, maar daar kende ze het hele toestel niet eens en hadden ze hem dus niet liggen. Gelukkig dus vannacht wel voor een nette prijs in de webshop :).
Hopelijk hebben ze in andere vestigingen wel nog Lenovo P2's liggen voor degene die er 1 willen hebben ;)
Nu ineens online weer op voorraad. Direct besteld. Me happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Cyw00d schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:28:
Klopt het dat je binnen 2 weken nog terug kunt? Toevallig vorige week een TV gekocht bij ze. 8)7
Nee lees de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
freestyler2 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:30:
[...]

Het is ook een bekend trucje van MM, producten die al scherp geprijst waren kunnen ze niet altijd tegen een lagere prijs aanbieden. Dus gooien ze de prijs eerst omhoog, om vervolgens "21%" btw korting toe te passen. Maar in werkelijkheid had je het dus net zo goed vorige week, of kan je het volgende week kopen voor dezelfde prijs bij MM.

Check daarom ATLIJD goed de PW voordat je iets koopt met zogenaamde korting.
of het betreft hier gewoon een computeraccessoires en doet dus niet mee in de actie...

[ Voor 7% gewijzigd door Puc van S. op 26-01-2017 09:34 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esdeboer
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Elle13 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:55:
[...]

Als je nog op zoek bent naar de Sony RX100 M3: hij staat online 571,04 en je krijgt nog eens €50 cashback van Sony. Mooie prijs voor een topapparaat! De mijne heeft een half jaartje geleden veel meer gekost.
Bedankt, ik heb hem nu voor dat bedrag mee, in hun systeem staat hij nu wel voor dat prijs, maar volgens de mediamarkt is het prijsbordje stuk.

In Mediamarkt Utrecht the Wall is er om 8 uur 's ochtends trouwens helemaal niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
esdeboer schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:34:
[...]

In Mediamarkt Utrecht the Wall is er om 8 uur 's ochtends trouwens helemaal niemand.
:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

esdeboer schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:34:
[...]

Bedankt, ik heb hem nu voor dat bedrag mee, in hun systeem staat hij nu wel voor dat prijs, maar volgens de mediamarkt is het prijsbordje stuk.

Zelfs geen medewerkers?! Was de winkel gesloten?

[ Voor 49% gewijzigd door freestyler2 op 26-01-2017 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Rezje schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:26:
[...]

Zag hem gisteren in Den Bosch staan. Heb er 5 minuten naar gekeken maar vond de voet erg onstabiel.
Twijfel nog steeds, ben benieuwd naar jou ervaringen.
Die monitor heb ik ook :) De voet _is_ heel erg onstabiel, en je kan hem niet ophangen. Ik heb er vervolgens zelf maar wat aan geknutseld om 'm op te hangen :P Hoe, staat hier: Richh's Tweakblog: 4K-monitor zonder VESA-mount mounten

Overigens is 4K zwaar af te raden om op te gamen voorlopig :P heb deze BTW-actie dan ook een 34" ultrawide gekocht om 'm tegen in te ruilen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Hebben ze dat dan aangescherpt? Ik heb tijd terug een telefoon gekocht een week voor de BTW actie en kreeg gewoon geld terug toen ik met de bon terug ging (vestiging Nieuwegein).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esdeboer
  • Niet online
freestyler2 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:36:
[...]

[...]

Zelfs geen medewerkers?! Was de winkel gesloten?
Ok iets meer dan helemaal niemand, medewerkers en 3 klanten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:15
NLxAROSA schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:44:
[...]

Hebben ze dat dan aangescherpt? Ik heb tijd terug een telefoon gekocht een week voor de BTW actie en kreeg gewoon geld terug toen ik met de bon terug ging (vestiging Nieuwegein).
de voorwaarden zijn idd aangepast je krijgt nu alleen nog het verschil als je op de dag van aankoop het ergens goedkoper vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Wognummer schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:45:
[...]

de voorwaarden zijn idd aangepast je krijgt nu alleen nog het verschil als je op de dag van aankoop het ergens goedkoper vind
Duidelijk, thanks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:50
maartend schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:29:

Afgelopen dagen een stofzuiger in de gaten gehouden, deze ochtend gewoon besteld tegen prijs zoals deze al een week stond en nu dus gewoon een leuke korting.
Zoals al vaker gezegd, het is niet 1 grote hoax, het is alleen jammer dat ze de actie groter willen doen lijken dan het werkelijk is. Het hangt ook van het product af, mijn stofzuiger is nu 3 euro duurder dan een week geleden.

Verder gaven meerdere mensen aan dat vele producten net verdwenen uit het online aanbod tijdens de BTW dagen. Goede korting is echter prima te vinden op grote elektronica (vaatwassers etc), telefoons etc. Hierboven was zelfs een Tweaker die een 4K 60Hz TN met Gsync voor €300 kocht op de outlet waar de minimale nieuwprijs €600 is.

[ Voor 22% gewijzigd door Santee op 26-01-2017 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Santee schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:48:
[...]

Zoals al vaker gezegd, het is niet 1 grote hoax, het is alleen jammer dat ze de actie groter willen doen lijken dan het werkelijk is. Het hangt ook van het product af, mijn stofzuiger is nu 3 euro duurder dan een week geleden.
Ik wete dat het niet een grote hoax is. Veel zaken zijn afgelopen dagen duurder geworden, veel andere zaken zijn zelfde prijs gebleven. Je moet gewoon je gezond verstand en je ogen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:18

CeesKees

I rest my Kees

Santee schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:48:
[...]

Precies.

Vorig jaar een RX100MK2 gescoord in de actie voor EUR 499-/-BTW (Dus EUR 412) waar nog een cashback van Sony vanaf ging. Dit jaar is deze flink duurder (EUR 453) http://www.mediamarkt.nl/...x100m2-zwart-1273542.html

Zit dit jaar te azen op een Denon M40. Die is ook flink goedkoper
http://www.mediamarkt.nl/...m40dab-bruin-1401563.html

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb vannacht om 0:00 een laptop besteld. Betaald, maar toen ik terug naar de site werd gestuurd stond er dat het fout was gegaan. Nog een keer gedaan, maar mn geld was de 1e keer toch afgeschreven. Nu nog steeds is mijn geld weg, maar ik heb niks. Geen mail gehad, geen bevestiging in mijn account. Hebben meer mensen hier last van? Ik las er gisteravond wel wat over, maar geen vervolg verhaal. Ik heb 2 mails naar de klantenservice gestuurd en geprobeerd te bellen, maar de wachtrij is heul erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:50
maartend schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:51:
[...]

Ik wete dat het niet een grote hoax is. Veel zaken zijn afgelopen dagen duurder geworden, veel andere zaken zijn zelfde prijs gebleven. Je moet gewoon je gezond verstand en je ogen gebruiken.
Klopt zeker, maar ik zat al een weekje op 1 specifieke stofzuiger te azen, die werd ineens gister ochtend €25 (!!) duurder en nu is die dus €3 duurder "in de sale" dan die afgelopen week was. Met dat soort dingen verbaas ik mij echt niet dat vele mensen er kritiek op hebben, want hoe je het went of keert dat is gewoon vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 10:12
Jumpman schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:13:
[...]

Deze heb ik vanmorgen ook besteld, voor mijn PS4 Pro :)

Komt goed uit de test bij rtings.com in deze klasse. De UNxxKU6300 in de US, is de UExxKU6000 in EU.

Kijk ik net weer is hij opgehoogd naar € 499,00.
De Samsung UE43KU6000 is bij Coolblue 499, bij MM zit de 40 inch versie op 412. Zit te overwegen om CoolBlue eens een chatbericht te sturen of er wellicht nog een korting in zit, maar totaal geen idee of ze hier op in gaan. Anders maar even de MM site in de gaten houden.

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

Zojuist een Philips haardroger (voor vrouw), een Moto G4 Play (ook voor mijn vrouw) en een Dyson kruimeldief besteld. Scheelt toch wel weer wat centen als je ze elders koopt (even in PW nagelopen).

De bevestiging kreeg ik 10 minuten later, vorig jaar duurde dit toch wat langer.

Nu maar eens kijken wanneer het spul wordt geleverd :)

[ Voor 7% gewijzigd door vhal op 26-01-2017 09:54 ]

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
Santee schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:53:
[...]

Klopt zeker, maar ik zat al een weekje op 1 specifieke stofzuiger te azen, die werd ineens gister ochtend €25 (!!) duurder en nu is die dus €3 duurder "in de sale" dan die afgelopen week was. Met dat soort dingen verbaas ik mij echt niet dat vele mensen er kritiek op hebben, want hoe je het went of keert dat is gewoon vreemd.
het is ook gewoon een kwestie van trial en error. waarbij je er van uit kunt gaan dat veel gewilde zaken duurder zijn geworden. Maar ook dat is geen zekerheid.

het is gewoon framing wat ze doen en dat werkt tegenwoordig erg goed.

[ Voor 5% gewijzigd door maartend op 26-01-2017 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik was zelf woensdagavond in de Mediamarkt, wat een drukte.
Een vriezer besteld (was online niet meer te verkrijgen) en een wasmachine.
Vriezer kostte € 189 (€ 30 goedkoper dan goedkoopste in de pricewatch) en de wasmachine € 536 (€ 100 goedkoper dan de laagste prijs in de pricewatch, prijs van de wasmachine was afgelopen week nog € 10 gedaald bij de MM).
Vrijdagochtend wordt e.e.a. bezorgd.

De marges voor de MM zijn laag op bepaalde producten, maar ik denk dat er genoeg mensen die niet zo vergelijken zoals "wij tweakers" dat doen en de marge voor de MM weer omhoog halen door net niet de scherpe aanbiedingen te kopen of ook veel accessoires etc. aan te schaffen.
Wat ik ook begreep is dat MM in de eerste maanden van het nieuwe jaar vaak korting krijgt als ze een x-aantal producten (dus niet x omzet) afnemen van fabrikanten en daardoor deze actie ook in januari houdt.

Maar goed, zoals iedereen al aangeeft, niet voor iedereen zullen de juiste producten de juiste prijs hebben.
Voor mij was het in ieder geval dit keer wel van toepassing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daphlicious
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-11-2021
ja de 850 doet wel mee en al die andere, behalve die goeie he ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvyss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-07 07:17
lanoisseforP schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:53:
[...]

De Samsung UE43KU6000 is bij Coolblue 499, bij MM zit de 40 inch versie op 412. Zit te overwegen om CoolBlue eens een chatbericht te sturen of er wellicht nog een korting in zit, maar totaal geen idee of ze hier op in gaan. Anders maar even de MM site in de gaten houden.
Buiten actieperiodes gaat Coolblue niet mee met de prijzen van concurrenten, dus ik betwijfel of ze dat nu wel gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

_-= Erikje =-_ schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 07:50:
UE55J6240 staat nu zelfs voor 525 op de site bij plasma discounter
Yep, gekocht! :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Frankvbr schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 08:52:
[...]

Niks geklaag.

Ik had om 00.00 de Sony A6000 in mijn winkelwagen. Prijs rond de 520 euro (Oorspronkelijk 629 + korting). Toen ik wilde bestellen kreeg ik melding dat de voorraad op zou zijn.
Nu staat hetzelfde product wel op de website (en dus op voorraad) maar dan tegen 743 euro. Lokale mediamarkt vestiging heeft geen voorraad. Heeft dus niets te maken met het wel/niet klaar hebben liggen in de winkel. Ze willen dit product waarschijnlijk gewoon niet tegen korting verkopen.
Hier exact hetzelfde meegemaakt.. Gelukkig is hij nu bij een concurrent in de pricewatch ook een stuk afgeprijsd. Heb hem daar maar besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:11:
Allemachtig. Alle varianten van de Canon 80D binnen 10 minuten uitverkocht. Gelukkig is mijn bestelling van de "Het Perfecte Plaatje"-kit nog verwerkt. Veel populaire objectieven zijn ook al weg.
Mooi dat het nog gelukt is! Ik ben blij dat ik gisteren naar Drachten ben gereden voor die kit en niet gegokt heb op kunnen bestellen in de webshop, als ik lees hoeveel mensen uiteindelijk tegen bestelproblemen aanliepen. *O*

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Dit weekend gaat onze nieuwe stofzuiger er ook komen:

pricewatch: Dyson DC62 Animalpro
http://www.mediamarkt.nl/...2-animal-pro-1472534.html

Dat is toch wel een erg leuke deal, dacht ik zo.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frankvbr schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 08:52:
[...]

Niks geklaag.

Ik had om 00.00 de Sony A6000 in mijn winkelwagen. Prijs rond de 520 euro (Oorspronkelijk 629 + korting). Toen ik wilde bestellen kreeg ik melding dat de voorraad op zou zijn.
Nu staat hetzelfde product wel op de website (en dus op voorraad) maar dan tegen 743 euro. Lokale mediamarkt vestiging heeft geen voorraad. Heeft dus niets te maken met het wel/niet klaar hebben liggen in de winkel. Ze willen dit product waarschijnlijk gewoon niet tegen korting verkopen.
Ik sta momenteel in de MM Assen en hier hebben ze nog een paar voor €519. (Sony ILCE-6000L)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

EricNL schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:08:

Waarom zou je wachten tot het weekend (met het risico dat deze uitverkocht is?)

Online bestellen en gratis bezorgen lijkt mij een betere optie.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
CeesKees schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:13:
[...]

Waarom zou je wachten tot het weekend (met het risico dat deze uitverkocht is?)

Online bestellen en gratis bezorgen lijkt mij een betere optie.
Heb je natuurlijk helemaal gelijk. Ik woon echter wel 500 meter van onze lokale MediaMarkt vandaan dus ik denk dat ik er zo maar even naar toe loop. Mocht hij al uitverkocht zijn dan alsnog online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:58
daphlicious schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:58:
[...]

ja de 850 doet wel mee en al die andere, behalve die goeie he ;w
Op de site of een specifieke filiaal?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr-Diesel
  • Laatst online: 18-08 21:38
maartend schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:29:

Afgelopen dagen een prijs in de gaten gehouden van een Lenovo laptop. niks geen verhogingen of vreemde zaken tijdens de BTW actie, je moet natuurlijk wel gewoon de actie voorwaarden goed lezen 8)
Laptop was niet op voorraad in de MM in de straal van 80 Km. (verder niet gekeken) wel op voorraad in de webshop.
Prijs van de Laptop was 2 weken al 100,- Euro onder de normale prijs gezakt.

Online de laptop kunnen bestellen bij MM met een zeer fraaie extra "BTW weg ermee" korting van euro 179,- :)

Niks mis mee met de actie "BTW weg ermee" en Op is OP _/-\o_

Kijk daar worden wij nu blij van. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

EricNL schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:15:
[...]

Heb je natuurlijk helemaal gelijk. Ik woon echter wel 500 meter van onze lokale MediaMarkt vandaan dus ik denk dat ik er zo maar even naar toe loop. Mocht hij al uitverkocht zijn dan alsnog online!
Tuurlijk.
En dan is deze ook online uitverkocht.

Je kunt in die winkel toch tot 21uur (of 22?) terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
CeesKees schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:17:
[...]

Tuurlijk.
En dan is deze ook online uitverkocht.

Je kunt in die winkel toch tot 21uur (of 22?) terecht?
Zo'n storm zal het in de fysieke winkels vandaag toch nog niet lopen, denk ik? Is de BTW-actie vandaag begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daphlicious
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-11-2021
Musta schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:16:
[...]

Op de site of een specifieke filiaal?
de 850 evo SATA in filialen (tenminste vorig jaar wel) en webshop
850 evo mSATA alleen webshop

de m.2 ssd's hebben ze er volgens mij met de btw dagen af gehaald. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:59
Gisteren goed mijn slag geslagen:
Als eerste de Samsung UE55J6240 via plasmadiscounter omdat de MM hem niet op voorraad had.
Ten tweede een wasmachine, de Siemens WM16Y541NL die nu op 536 zit, waarbij de mediamarkt de prijs in de afgelopen weken dus NIET omhoog heeft gedaan.
Ten derde een droger, de Bosch WTH83000NL, ook deze was niet in prijs verhoogd en nu voor een mooie aanbiedingsprijs van 388 euro.

Al met al, jammer dat de mediamarkt de UE55J6240 uit voorraad heeft gehaald afgelopen maandag, maar voor de overige producten was het wel degelijk een goede actie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 20:08

Edgarz

Tweako-active since1986

EricNL schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:08:

Bij iBood was de DC62 al te koop voor €279... Met Home pakket twv €99, maar zonder de AnimalPro borstel.
Met 7 katten kan ik je zeggen dat het ook zonder deze borstel prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr-Diesel
  • Laatst online: 18-08 21:38
Dvyss schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:58:
[...]

Buiten actieperiodes gaat Coolblue niet mee met de prijzen van concurrenten, dus ik betwijfel of ze dat nu wel gaan doen.
Vragen staat altijd vrij aan Coolblue ....

Bedankt voor uw e-mail en interesse in Coolblue. Leuk om te lezen dat u kijkt naar een nieuwe laptop. Wij onderscheiden ons in service door te werken met ervaren en deskundige productspecialisten. Zowel voor, tijdens, als na uw aankoop kunt u daarom rekenen op een antwoord op al uw (technische) hulpvragen. Deze specialisten zijn zeven dagen per week bereikbaar tot 23.59 uur. De meeste van uw vragen kunnen tijdens hetzelfde gesprek worden beantwoord.

Om deze redenen zijn wij niet altijd de goedkoopste. Wij geloven echter in service en niet alleen in lage prijzen. Wij geven dan ook geen korting of laagste prijsgarantie op onze producten. In elk geval bedankt voor uw interesse en wij hopen uiteraard dat u voor ons kiest!

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of bezoek één van onze winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 12:10

CyberDonky

DealBytes

Dr-Diesel schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:22:
[...]

Bedankt voor uw e-mail en interesse in Coolblue. Leuk om te lezen dat u kijkt naar een nieuwe laptop. Wij onderscheiden ons in service door te werken met ervaren en deskundige productspecialisten. Zowel voor, tijdens, als na uw aankoop kunt u daarom rekenen op een antwoord op al uw (technische) hulpvragen. Deze specialisten zijn zeven dagen per week bereikbaar tot 23.59 uur. De meeste van uw vragen kunnen tijdens hetzelfde gesprek worden beantwoord.

Om deze redenen zijn wij niet altijd de goedkoopste. Wij geloven echter in service en niet alleen in lage prijzen. Wij geven dan ook geen korting of laagste prijsgarantie op onze producten. In elk geval bedankt voor uw interesse en wij hopen uiteraard dat u voor ons kiest!

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of bezoek één van onze winkels.
Dat is wel weer jammer. Wij geloven wel in lage prijzen Coolblue :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Ik heb nog steeds geen bestelbevestiging van mijn order van vannacht 0:01 :P Heb enkel de mail ontvangen dat ik een aankoop heb gedaan, in die mail staat dat ik een bestelbevestiging krijg als hij volledig in het systeem. Ben ik de enige of roken de servers daar bij Mediamarkt?

Cashback is inmiddels wel bevestigd. 34" curved ultrawide voor minder dan 625, terwijl hij nog nooit voor minder dan 750 bij de grotere shops is aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dr-Diesel schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:22:
[...]

Dat standaard antwoord kreeg ik ook vorig jaar. En geef ze eens ongelijk. Qua service en dergelijke winnen ze met gemak van MediaMarkt.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Weinig dingen zo fijn als wakker worden en zien dat het item dat je om 00:00 besteld hebt al uitverkocht is :D

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Laatst online: 10-09 09:45
Richh schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:25:
Ik heb nog steeds geen bestelbevestiging van mijn order van vannacht 0:01 :P Heb enkel de mail ontvangen dat ik een aankoop heb gedaan, in die mail staat dat ik een bestelbevestiging krijg als hij volledig in het systeem. Ben ik de enige of roken de servers daar bij Mediamarkt?

Cashback is inmiddels wel bevestigd. 34" curved ultrawide voor minder dan 625, terwijl hij nog nooit voor minder dan 750 bij de grotere shops is aangeboden.
ik heb ook rond die tijd besteld en heb de bestelbevestiging rond 00:32 en voor en andere order bij hun om 02:17 gekregen.

sommige mensen kreegen hem ook in hun spam folder. maar je zou de bestelling zowiezo op de website onder mijn bestelling moeten zien zo niet zal ik even bellen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
hjvg schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:31:
[...]

ik heb ook rond die tijd besteld en heb de bestelbevestiging rond 00:32 en voor en andere order biuj hun om 02:17 gekregen.

sommige mensen kreegen hem ook in hun spam folder. maar je zou de bestelling zowiezo op de website onder mijn bestelling moeten zien zo niet zal ik even bellen als ik jou was.
Hij staat wel op de site in mijn profiel, dus dat lijkt goed.
Ik heb ook wel een mail ontvangen (titel: "Bestelnummer xxxxx872"), maar in deze mail staat 'wanneer jouw bestelling definitief is verwerkt ontvang je hierover per e-mail bericht'.
Die mail heb ik nog niet gehad. Is dat normaal denk je? :P
Suicyder schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:34:
Mijn 1e mail was netjes in de inbox, 2e zoals bij meer in de spamfolder.
Hij zat ook bij mij in de spamfolder :X thnx guys!
BeefHazard schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:30:
Weinig dingen zo fijn als wakker worden en zien dat het item dat je om 00:00 besteld hebt al uitverkocht is :D
Exact, haha :D

[ Voor 71% gewijzigd door Richh op 26-01-2017 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Richh schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:25:

Ik heb (denk ik) zelfde scherm besteld, nu ook cashback alsnog, bevestigd.

Mijn 1e mail was netjes in de inbox, 2e zoals bij meer in de spamfolder.
Maar volgens mij als je in elk geval mail hebt gehad zou het goed moeten gaan, anders in je account kijken op de site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catanan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:19
Cyw00d schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:28:
Dan koop je dezelfde tv toch nu met korting en maak je een retourticket aan voor je "oude" tv, maar lever je de "nieuwe" in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjvg
Richh schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:31:
[...]

Hij staat wel op de site in mijn profiel, dus dat lijkt goed.
Ik heb ook wel een mail ontvangen (titel: "Bestelnummer xxxxx872"), maar in deze mail staat 'wanneer jouw bestelling definitief is verwerkt ontvang je hierover per e-mail bericht'.
Die mail heb ik nog niet gehad. Is dat normaal denk je? :P
als hij op de site staat zou ik me niet heel veel zorgen maken
Suicyder schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:34:
[...]

Maar volgens mij als je in elk geval mail hebt gehad zou het goed moeten gaan, anders in je account kijken op de site :)
die eerste mail zegt nog niet zo veel als hij daarna niet doorgezet word naar het systeem dan storten ze het geld gewoon terug naar anderhalve week ongeveer en word er dus niets geleverd. mij in december 2x overkomen. (ik had dus wel de eerste mail maar 2de mail niet en hij stond niet onder mijn bestellingen op de website)

[ Voor 36% gewijzigd door hjvg op 26-01-2017 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar hoefde ik niet vanmorgen voor wakker te worden. Een deel van mijn items was om 0:00 al uitverkocht. (Online shop ging om 23:55 uur open.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin90
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:33
De TV's die ik op het oog had zijn beiden nog beschikbaar én niet in prijs verhoogd :). Twijfel nog welke ik zal nemen, de Sony KD-55XD8505 of de Samsung UE55KS7000. Vooral de tweede is met de cashback wel erg goed geprijsd, maar heb liever een zwarte TV dan een zilverkleurige. En Android TV lijkt me wel wat, maar de Sony van m'n broertje die is weer behoorlijk traag in zappen, wat dan wel weer vervelend is. Heb nu een Samsung en ben best tevreden over Tizen en snelheid. Keuzes, keuzes...

Coolblue heeft beide modellen trouwens ook bijna gelijk in prijs gezet (op een paar cent na). Denk dat ik hem dan daar bestel, want dan heb ik hem tenminste de volgende dag in huis én 3% via cashbackxxl :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
Zat te azen op de LG 49UH610V, maar deze heeft de MediaMarkt niet meer. Coolblue heeft hem wel, maar bij Wehkamp is die nog 74 euro goedkoper.

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:41
Net een Samsung UE49KS7000 aangeschaft. BTW eraf én daar bovenop een cashback van 250 euro.
Al met al dus een aanzienlijke 34% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 12:10

CyberDonky

DealBytes

lanoisseforP schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:50:
Zat te azen op de LG 49UH610V, maar deze heeft de MediaMarkt niet meer. Coolblue heeft hem wel, maar bij Wehkamp is die nog 74 euro goedkoper.
Ja wel, toch?
http://www.mediamarkt.nl/..._lg-49uh603v-1476740.html

Dit is met de '21% BTW weg ermee' berekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Laatst online: 27-07 11:07
Straks kijken of de Samsung Gear Fit 2 bij mediamarkt hoofddorp hebben. Spannend ;)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1990Maikel
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-09 21:20
Catanan schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:35:
[...]

Dan koop je dezelfde tv toch nu met korting en maak je een retourticket aan voor je "oude" tv, maar lever je de "nieuwe" in.
Je oude zal waarschijnlijk wel niet kunnen, want je mag vaak je tv maar 3 uur aan hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
lanoisseforP schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:50:
Wehkamp heeft dat model toch helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Dat is de 603, niet de 610.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
Yorinn schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:57:
[...]

Dat is de 603, niet de 610.
Precies, MediaMarkt heeft alleen de 603 te koop staan, daarbij heeft deze maar 2 HDMI aansluitingen en heeft de 610 er 3.
http://www.mediamarkt.nl/..._lg-49uh603v-1476740.html

Bij CoolBlue kost de 610 552 euro, bij Wehkamp 478 euro. Toch een groot verschil, met een extra HDMI poort. Dus mijn keuze zal waarschijnlijk op de 610 vallen.

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:14
ik ben ook op zoek naar een tv, zijn er nog meer cashback acties op tv's los van die Samsung quantom dots?

zou mooi zijn om dat met deze actie te combineren.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoozeOperator
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-09 10:48
Jullie laten je toch niet te makkelijk voor de gek houden he? op veel Tv's scoor je echt alleen de cashback van samsung bijvoorbeeld...

Tl dr de chat weggehaald. Moraal van het verhaal. de pricewatch: Samsung UE55KS7000 Zilver, Zwart is niet goedkoper met de BTW actie maar wel door de cashback

[ Voor 80% gewijzigd door SnoozeOperator op 26-01-2017 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Richh schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:39:
[...]
Die monitor heb ik ook :) De voet _is_ heel erg onstabiel, en je kan hem niet ophangen.
Net besteld, zo te zien heeft Samsung dat wiebel probleem ook enigzins erkend, er zit nu namelijk wel een VESA mount op. Waarschijnlijk dat de "s" die toegevoegd is aan het modelnr betekent dat het om een licht verbeterde versie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:03

IJsrace

null

In de Outlet staat nu net een Sony KD-43XD8305 voor €657,82 waarvan de verpakking is open geweest.

Hele goede prijs, alleen heb gisteravond in de Winkel het 2015 model gehaald, balen... Iemand hier interesse? Hij zit namelijk in mijn winkelmandje! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
troftnom schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:06:
[...]

Net besteld, zo te zien heeft Samsung dat wiebel probleem ook enigzins erkend, er zit nu namelijk wel een VESA mount op. Waarschijnlijk dat de "s" die toegevoegd is aan het modelnr betekent dat het om een licht verbeterde versie gaat.
Ah, dat is nieuw voor mij! Als je een monitorarm hebt is het echt een aanrader om hem op te hangen. Maakt heel veel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicostrato
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-09 22:21
Bloederig schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:11:
In de Outlet staat nu net een Sony KD-43XD8305 voor €657,82 waarvan de verpakking is open geweest.

Hele goede prijs, alleen heb gisteravond in de Winkel het 2015 model gehaald, balen... Iemand hier interesse? Hij zit namelijk in mijn winkelmandje! ;)
Wanneer gaat de BTW ervan af? Of hebben ze dat niet bij de outlet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 17:04

Ik zag deze ook langskomen bij Coolblue. Weet niet de precieze verschillen, maar lijkt aardig hetzelfde: https://www.tvstore.nl/pr...Ifk5MvJ39ECFQ4R0wod1eUEew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catanan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:19
1990Maikel schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:55:
[...]

Je oude zal waarschijnlijk wel niet kunnen, want je mag vaak je tv maar 3 uur aan hebben gehad.
Ik heb er niet aan gedacht dat het serienummer waarschijnlijk op de bon staat. Anders lever je de nieuwe tv met de oude bon in bedoelde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 18:43
Masimo schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:51:
Net een Samsung UE49KS7000 aangeschaft. BTW eraf én daar bovenop een cashback van 250 euro.
Al met al dus een aanzienlijke 34% korting.
Waar kun je de cashback van €250,- vinden?
Ik kan alleen de €300,- cashback vinden op de 55 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:37
SnoozeOperator schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:06:
Jullie laten je toch niet te makkelijk voor de gek houden he? op veel Tv's scoor je echt alleen de cashback van samsung bijvoorbeeld...

spoiler:
Welkom op de Livechat van PlatteTV.nl

Eda
Support Agent
Goed
Eda
Goedendag Remco. Waarmee kan ik u helpen?
Remco
Hi Eda,
hee vraagje over die BTW actie
het lijkt bijna te mooi om waar te zijn maar op bijvoorbeeld de Samsung UE55KS7000 zit een cashback actie. Gaat hier dan ook nog die BTW van af? of is dit de manier van Samsung om hun eigen korting te geven
Eda
De btw is al afgetrokken op onze website
Btw actie is van ons
En de cashback actie van samsung
Dus u krijgt ze beide
Remco
als ik de tweakers pricewatch bekijk dan lijkt mij het niet
Eda
Naar welke aanbieders kijkt u dan als ik het vragen mag>?
Remco
https://tweakers.net…g-ue55ks7000-zilver-zwart.html

Samsung UE55KS7000 Zilver, Zwart - Prijzen - Tweakers
de prijsontwikkeling staat er onder ;)
Al in december was de TV bijvoorbeeld al niet meer boven de 2k
dus de van voor prijs op de website bij jullie is niet "reëel"
jullie zijn niet de enige hoor, bij lange na niet zelfs maar vandaar mijn vraag over cashback en BTW want zoals ik het zie is het alleen de Cashback aangezien jullie maandag echt niet de prijs van die tv weer gaan verhogen naar 2,1k
Eda
Ik begrijp uw punt maar de dealers die boven plattetv staan zijn onofficiele dealers
dit houdt in dat u een erg grote kans heeft een importmodel te ontvangen die niet vallen onder de NL garantievoorwaarden en ook nog eens bij defecten naar het buitenland gestuurd worden ter reparatie.
U kunt dit terug zien op de website van kieskeurig
daar hebben de dealers namelijk een logo van officiele dealer
op de website van tweakers is dat niet te zien, dus ik begrijp uw verwarring
Remco
kijk laten we heel eerlijk zijn. Deze TV was voor de BTW actie op deze website geen 2,199€ en waarom weet ik dat? omdat ik deze TV al een lange tijd volg. het gaat mij niet om garantie etc etc want laten we eerlijk zijn een winkel als FOKA heeft precies hetzelfde beleid als jullie
en verkoopt geen import
daarnaast staat coolblue onder jullie met wat, een 10tje verschil ofzo
moraal van het verhaal is deze TV is nu niet extra goedkoop met die BTW actie en eigenlijk is het alleen de cashback
ik snap dat jij hier niets over mag zeggen maar ik wilde alleen even checken of hij nu ECHT goedkoper was of dat het gewoon een actie was om het klootjesvolk voor de gek te houden met KORTING KORTING KORTING
want dat werkt vaak wel idd
Eda
Foka geen importmodellen?
Waarom doet foka dan niet mee aan de cashback acties van samsung bijvoorbeeld
Coolblue is wel een erkend dealer
Remco
en daar idd geen BTW en zelfde prijs maar wel cashback
BTW Actie*
Eda
Dit is op t moment de beste prijs die we ervoor kunnen geven, sorry
Heb ergens gelezen op de site vna platte tv dat de btw actie geld op de advies prijzen van de fabrikant. Slaat natuurlijk nergens op maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:03

IJsrace

null

Nicostrato schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:14:
[...]

Wanneer gaat de BTW ervan af? Of hebben ze dat niet bij de outlet..
BTW is daar al van af, pricewatch: https://tweakers.net/pric...ia-kd-43xd8305-zwart.html
Lentje schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:15:
[...]

Ik zag deze ook langskomen bij Coolblue. Weet niet de precieze verschillen, maar lijkt aardig hetzelfde: https://www.tvstore.nl/pr...Ifk5MvJ39ECFQ4R0wod1eUEew
Lijken erg op elkaar, de XD is de nieuwe 2016 versie van de X. Verschillen zijn o.a. USB3, beter geluid en HDR

[ Voor 44% gewijzigd door IJsrace op 26-01-2017 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin90

spoiler:

Eda
Support Agent
Goed
Eda
Remco
Hi Eda,
het lijkt bijna te mooi om waar te zijn maar op bijvoorbeeld de Samsung UE55KS7000 zit een cashback actie. Gaat hier dan ook nog die BTW van af? of is dit de manier van Samsung om hun eigen korting te geven
Eda
Btw actie is van ons
Dus u krijgt ze beide
Remco
Eda
Remco

jullie zijn niet de enige hoor, bij lange na niet zelfs maar vandaar mijn vraag over cashback en BTW want zoals ik het zie is het alleen de Cashback aangezien jullie maandag echt niet de prijs van die tv weer gaan verhogen naar 2,1k
Eda
Ik begrijp uw punt maar de dealers die boven plattetv staan zijn onofficiele dealers
dit houdt in dat u een erg grote kans heeft een importmodel te ontvangen die niet vallen onder de NL garantievoorwaarden en ook nog eens bij defecten naar het buitenland gestuurd worden ter reparatie.
Remco
kijk laten we heel eerlijk zijn. Deze TV was voor de BTW actie op deze website geen 2,199€ en waarom weet ik dat? omdat ik deze TV al een lange tijd volg. het gaat mij niet om garantie etc etc want laten we eerlijk zijn een winkel als FOKA heeft precies hetzelfde beleid als jullie
en verkoopt geen import
moraal van het verhaal is deze TV is nu niet extra goedkoop met die BTW actie en eigenlijk is het alleen de cashback
ik snap dat jij hier niets over mag zeggen maar ik wilde alleen even checken of hij nu ECHT goedkoper was of dat het gewoon een actie was om het klootjesvolk voor de gek te houden met KORTING KORTING KORTING
Eda
Remco
BTW Actie*
Eda
Ik snap je punt niet helemaal. Ik houd deze TV namelijk ook al een tijdje in de gaten en die is steeds €1899. Als ik daar de BTW vanaf trek, kom ik uit op €1569,42. Bij MM staat'ie nu voor €1569,33. Dat betekent zelfs nog 9 cent goedkoper! Vervolgens krijg ik op deze prijs nog de cashback van €300, waardoor de TV netto €1269,33 kost. Bij Foka kost de TV momenteel €1499, maar is geen officiële dealer, dus geen cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh

spoiler:

Eda
Support Agent
Goed
Eda
Remco
Hi Eda,
Eda
Btw actie is van ons
Dus u krijgt ze beide
Remco
Eda
Remco

Eda
Remco
en verkoopt geen import
Eda
Remco
BTW Actie*
Eda
Sorry hoor, maar de medewerker van PlatteTV.nl heeft hier gewoon gelijk. Je zit met buitenlandse modellen waar de cashback actie niet op geldt.
Dat een Nederlands model met cashback ongeveer net zo duur is als een buitenlands model zonder extra kortingen, dat is niet het probleem van PlatteTV.nl of Mediamarkt of wie dan ook. Dat komt door Samsung zelf (die hier inderdaad gewoon rekening mee houdt en de _Nederlandse_ prijzen verhoogt). Dat kan je ze kwalijk nemen maar ze kunnen weinig voor je doen, die TV is gewoon zo duur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:37
Mldn schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:16:
[...]

Waar kun je de cashback van €250,- vinden?
Ik kan alleen de €300,- cashback vinden op de 55 inch.
Bij de bcc kost ie € 990,45

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Ik had een TV besteld vanmorgen die 10 minuten later € 90,00 duurder was geworden met de BTW korting eraf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:23

Edd

Ik wil de 43xd8005. Maar die is helaas uitverkocht bij de MM online. Gisteren wel naar het filiaal in de Cruquius geweest, maar daar stond ie niet. Vanavond misschien maar even kijken in Hoofddorp.
Anders bestel ik hem waarschijnlijk bij PlatteTV of de FOKA voor 679.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoozeOperator
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-09 10:48
edwin90 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:17:
[...]

Ik snap je punt niet helemaal. Ik houd deze TV namelijk ook al een tijdje in de gaten en die is steeds €1899. Als ik daar de BTW vanaf trek, kom ik uit op €1569,42. Bij MM staat'ie nu voor €1569,33. Dat betekent zelfs nog 9 cent goedkoper! Vervolgens krijg ik op deze prijs nog de cashback van €300, waardoor de TV netto €1269,33 kost. Bij Foka kost de TV momenteel €1499, maar is geen officiële dealer, dus geen cashback.
ik weet niet welke website jij in de gaten heb gehouden maar ik heb hem niet voor meer dan de huidige prijs gezien. Het enige wat ik duidelijk wil maken is dat je je niet blind moet staren op de korting want deze tv was bij coolblue altijd al rond dit bedrag maar wellicht ben ik gewoon heel scheel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
alki schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:19:
[...]

Bij de bcc kost ie € 990,45
Damn! Dat is wel een goede deal, hoef je ook niet te wachten op de cashback :o

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Laatst online: 00:04
Heeft iemand een idee of de HTC 10 überhaupt nog te koop is bij de mediamarkt?
Ik zie hem niet meer op de website staan, ook voor de actie al niet, maar misschien heeft iemand hem toevallig in de winkel gezien?
Staat in de pricewatch voor 540 euro ongeveer dus met die 21% eraf is dat nog interessanter dan een Samsung S7 die voor 500 gaan nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:23

Edd

Edd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:20:
[...]

Ik wil de 43xd8005. Maar die is helaas uitverkocht bij de MM online. Gisteren wel naar het filiaal in de Cruquius geweest, maar daar stond ie niet. Vanavond misschien maar even kijken in Hoofddorp.
Goh... Had ik eerder moeten doen.. Laat nu net de 43xd8005 op voorraad zijn in de webshop. Meteen besteld :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin90
SnoozeOperator schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:21:
[...]

ik weet niet welke website jij in de gaten heb gehouden maar ik heb hem niet voor meer dan de huidige prijs gezien. Het enige wat ik duidelijk wil maken is dat je je niet blind moet staren op de korting want deze tv was bij coolblue altijd al rond dit bedrag maar wellicht ben ik gewoon heel scheel :D
Misschien dat Coolblue een tijdje geleden een aanbieding heeft gehad, maar de laatste tijd was die ook zeker daar €1899. Als die in de aanbieding is geweest, is het logisch dat die prijs niet gebruikt wordt om de korting over te berekenen, want dan zou CB/MM dubbel korting geven. Hij was wel goedkoper te krijgen, maar dan had je er één via een wazige webshop en hoogstwaarschijnlijk een buitenlands model. Dan gaat het aardig in de richting van appels met peren vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:13
edwin90 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:17:
[...]

Dit klopt inderdaad, ik heb deze TV (UE55KS7000) gisteren bij plattetv.nl gehaald voor 1569.46 en krijg nog 300 euro cashback van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 20:59
Even een vraagje.

De LG 55EG910V is bij Mediamarkt nu € 1651,97, echter bij BCC staat deze nu online voor € 1486,45. Krijg je hem bij Mediamarkt dan ook gewoon mee voor € 1486?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Tibbi3 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:31:
Even een vraagje.

De LG 55EG910V is bij Mediamarkt nu € 1651,97, echter bij BCC staat deze nu online voor € 1486,45. Krijg je hem bij Mediamarkt dan ook gewoon mee voor € 1486?
Ja.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Even een vraagje.

Volgens mij passen ze de prijzen tijdens de btw actie niet aan, ik denk dus van niet.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

1990Maikel schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:31:
[...]

Nu ineens online weer op voorraad. Direct besteld. Me happy!
In Eindhoven centrum was ie gisterenavond ook uitverkocht. Nu dus maar eentje online besteld. Wel lange levertijd, maar dat mag de pret niet drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Edd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:20:
[...]

Naar de Sony KD-43XD8005 was ik ook opzoek voor mijn PS4 Pro. Deze komt ook als beste uit de test de categorie budget HDR TV's bij www.rtings.com. Echter zag ik vanmorgen de Samsung UE43KU6000 voor € 404,19 bij Coolblue. Deze heb ik maar besteld, want kwam als tweede uit de test bij www.rtings.com. Voor het verschil upgrade ik liever volgend jaar weer als HDR10 in de budget lijnen ook weer verbeterd is.

Zie hier de test: http://ca.rtings.com/tv/reviews/by-usage/hdr-gaming/best.

De kans is aanwezig als er geen beschadigingen staan gemeld, dat er oneffenheden in het beeld zitten, lijkt mij.

[ Voor 27% gewijzigd door Jumpman op 26-01-2017 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Philips TV op het oog...

MEdiamarkt - uitverkocht binnen uur
plattetv - Nee deze is zo scherp geprijsd die kunnen we niet goedkoper leveren. Terwijl het gewoon de adviesprijs was.

Ja zo kan ik ook traffic naar mijn site genereren.
BCC heeft prijs niet aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin90
miicker schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:34:
[...]

Volgens mij passen ze de prijzen tijdens de btw actie niet aan, ik denk dus van niet.
De 'Prijsbelofte' is nog steeds van kracht, dus lijkt me dat ze dan gewoon meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
verzending gaat lekker bij mediamarkt. mijn 2 bestellingen die ik rond 00:00gedaan heb heb ik nu al een verzendbevestiging voor dus komen morgen binnen

[ Voor 8% gewijzigd door hjvg op 26-01-2017 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Even een vraagje.

Gekke vraag misschien, maar waarom koop je hem dan niet bij BCC? Waarschijnlijk sneller in huis ook, zeker nu met de btw dagen bij mediamarkt megadruk. MEGA MEGA.

Overigens zojuist ook bij BCC (want prettigere winkel dan Mediamarkt) een droger gekocht, met dezelfde korting als bij Mediamarkt. En zonder prijsverhogingen de laatste weken.

off topic: wat kunnen mensen trouwens zeuren zeg. Je hoeft toch niet te kopen?
Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>De BTW-actie is voorbij!!!</h2> Veel plezier met je nieuwe spullen. ;)~[/html]
Dit topic is WEL voor:
* het bediscussiëren van aanbiedingen.

Dit topic is NIET voor:
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor. ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.
* het showen van je aankopen, of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar Pepper.com, deze worden verwijderd
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.

Zie ook de topicstart voor de uitzonderingen en het rekenvoorbeeld.
Op de website van Media Markt vind je alle veelgestelde vragen en een tool om te checken of jouw gewilde product meedoet met de actie.