Welkom op de Livechat van PlatteTV.nl
Eda
Support Agent
Goed
Eda
Goedendag Remco. Waarmee kan ik u helpen?
Remco
Hi Eda,
hee vraagje over die BTW actie
het lijkt bijna te mooi om waar te zijn maar op bijvoorbeeld de Samsung UE55KS7000 zit een cashback actie. Gaat hier dan ook nog die BTW van af? of is dit de manier van Samsung om hun eigen korting te geven
Eda
De btw is al afgetrokken op onze website
Btw actie is van ons
En de cashback actie van samsung
Dus u krijgt ze beide
Remco
als ik de tweakers pricewatch bekijk dan lijkt mij het niet
Eda
Naar welke aanbieders kijkt u dan als ik het vragen mag>?
Remco
https://tweakers.net…g-ue55ks7000-zilver-zwart.html
Samsung UE55KS7000 Zilver, Zwart - Prijzen - Tweakers
de prijsontwikkeling staat er onder

Al in december was de TV bijvoorbeeld al niet meer boven de 2k
dus de van voor prijs op de website bij jullie is niet "reëel"
jullie zijn niet de enige hoor, bij lange na niet zelfs maar vandaar mijn vraag over cashback en BTW want zoals ik het zie is het alleen de Cashback aangezien jullie maandag echt niet de prijs van die tv weer gaan verhogen naar 2,1k
Eda
Ik begrijp uw punt maar de dealers die boven plattetv staan zijn onofficiele dealers
dit houdt in dat u een erg grote kans heeft een importmodel te ontvangen die niet vallen onder de NL garantievoorwaarden en ook nog eens bij defecten naar het buitenland gestuurd worden ter reparatie.
U kunt dit terug zien op de website van kieskeurig
daar hebben de dealers namelijk een logo van officiele dealer
op de website van tweakers is dat niet te zien, dus ik begrijp uw verwarring
Remco
kijk laten we heel eerlijk zijn. Deze TV was voor de BTW actie op deze website geen 2,199€ en waarom weet ik dat? omdat ik deze TV al een lange tijd volg. het gaat mij niet om garantie etc etc want laten we eerlijk zijn een winkel als FOKA heeft precies hetzelfde beleid als jullie
en verkoopt geen import
daarnaast staat coolblue onder jullie met wat, een 10tje verschil ofzo
moraal van het verhaal is deze TV is nu niet extra goedkoop met die BTW actie en eigenlijk is het alleen de cashback
ik snap dat jij hier niets over mag zeggen maar ik wilde alleen even checken of hij nu ECHT goedkoper was of dat het gewoon een actie was om het klootjesvolk voor de gek te houden met KORTING KORTING KORTING
want dat werkt vaak wel idd
Eda
Foka geen importmodellen?
Waarom doet foka dan niet mee aan de cashback acties van samsung bijvoorbeeld
Coolblue is wel een erkend dealer
Remco
en daar idd geen BTW en zelfde prijs maar wel cashback
BTW Actie*
Eda
Dit is op t moment de beste prijs die we ervoor kunnen geven, sorry