• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-04 08:52
Mede-auteur:
  • CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

De BlackBerry KEYone is officieel gepresenteerd. Het toestel bevat een fysiek toetsenbord en wordt geproduceerd door TCL Communication. Het toestel is de vierde in rij voorzien van Android als besturingssysteem, na de Priv, DTEK50 en DTEK60. Het apparaat is voorzien van een Snapdragon 625-chipset en 3GB werkgeheugen. Het scherm krijgt een 3:2-verhouding met een full HD-resolutie en qua accu zit er een 3505mAh-exemplaar in.

Toestel
BlackBerry KEYone
Besturingssysteem
Android 7.1 Nougat
Schil
BlackBerry
Scherm

4,5" 1620x1080 pixels

Processor
Qualcomm Snapdragon 625
Processorsnelheid
2.0GHz
Videochip
Adreno 506
Werkgeheugen
3GB
Opslaggeheugen
32GB
Extern geheugen
MicroSD up to 2TB
Frontcam

8.0 megapixel met selfie flash
Camera

12.0 megapixel, HDR, 4K, 30fps met dual-tone LED flash
Afmetingen

149.1mm x 72.39mm x 9.4mm
Gewicht

180g
Accucapaciteit

3505mAh (non-removable)
Connectiviteit

WiFi 80.2.11ac
Bluetooth 4.2
NFC
GPS / Glonass
FM Radio
LTE

Prijs

599
Overig

Vingerafdrukscanner
RGB notificatie LED
USB C 3.0-poort

Extra informatie:
*BlackBerry 'Mercury' hands-on: Riding into 2017 on a phone with no name

*TCL introduces the QWERTY Android-powered BlackBerry 'Mercury' at CES 2017

*TCL Communications unveils the future of the new BlackBerry mobile

Foto's:

Andere topics:
Levertijden en prijzen kunnen hier worden besproken:[BlackBerry KEYone] Levertijden en Prijzen
Accesoires kunnen hier worden besproken:[BlackBerry KEYone] Accesoires

[Voor 86% gewijzigd door pineapple23 op 02-05-2017 12:23]

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01 09:21
Meer informatie volgt tijdens MWC 2017! Heel erg benieuwd hiernaar!

• pineapple23
Een mooie foto om te vergelijken hoe groot hij ongeveer is:

DTEK50(5,2inch), Mercury, DTEK60(5,5inch)

[Voor 15% gewijzigd door pineapple23 op 06-01-2017 10:13]

Iets met great minds... haha, alweer: [BlackBerry DTEK70] Ervaringen en Discussie >:)

Mooi toestel wel, maar qua hardware wat minder dan de Priv op sommige gebieden...
Had graag de aanpassingen van de DTEK70 in een nieuw Priv-model gezien: USB C, betere frontcam & vingerafdruklezer. Dat is helaas niet het geval, maar ga m'n Priv er niet voor swappen, verborgen tobo = O+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• pineapple23
Verborgen toetsenbord vind ik ook heerlijk. Ik pak hem er wel heel vaak bij, maar dat is omdat ik het heerlijk vind om te tikken op een fysiek toetsenbord. Een Priv 2 lijkt me zeker geen verkeerd idee, zijn namelijk wel wat verbeterpuntjes voor de Priv.

PS. ik was wel eerder hahaha, maar ik heb je weer mede auteur gemaakt, dus ga maar los, laten we andere topic sluiten.
pineapple23 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:38:
PS. ik was wel eerder hahaha, maar ik heb je weer mede auteur gemaakt, dus ga maar los
Haha ik zie het inderdaad, drie uurtjes en ik had serieus nog gezocht :+ Thanks!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• pineapple23
CLB schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:50:
[...]

Haha ik zie het inderdaad, drie uurtjes en ik had serieus nog gezocht :+ Thanks!
Ik had hem nog wel op deze pagina er gelijk tussen gezet:
merk: BlackBerry

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-05 19:17
Ik ga (waarschijnlijk) mijn OP3 er voor inruilen. Vind de OP toch tegenvallen en ik mis een fysiek toetsenbord al heel heel erg lang. Een paar mensen hierboven geven aan dat ze het fijn vinden om een toetsenbord onder het scherm weg te kunnen schuiven, ik vind dat juist niks. Een kleiner scherm maakt mij niet uit. Als ik video's kijk op mijn telefoon zijn dit korte video's (ik kijk altijd in VVS) en anders cast ik het op de TV. Smaken verschillen natuurlijk.

Ik kan niet wachten! :)

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Meer zekerheid: https://twitter.com/SteveCistulli/status/823955869079482368

En ook ik ga mijn OP3 inruilen voor een Mercury denk ik, ik twijfel alleen nog een heel klein beetje over het toetsenbord, wellicht dat een early-adopter bij mij in de regio mij er een kwartiertje mee wilt laten typen als die net uitkomt, mits die niet ook gewoon in winkels verschijnt natuurlijk.
Priv was ook nagenoeg nergens te bezichtigen in winkels, altijd jammer.

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Het kan zomaar zijn dat hij getoond wordt op MWC maar pas in november leverbaar is. Misschien is TCL sneller met productie to market schema maar ik verwacht m zeker niet voor de zomer.

Keek er erg naar uit maar ik vrees dat hij gewoon te groot is voor wat ik wil hebben.

[Voor 19% gewijzigd door W00fer op 24-01-2017 23:22]

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

De grootte is niet zo heel relevant gezien ik mijn OP3 nu ook gewend ben, Zeker gezien het feit dat er gewoon weg geen bezel nodig is aan de onderkant wegens het toetsenbord doet mij al denken dat het met de afmetingen wel mee gaat vallen.

Het enige wat ik nog hoop is dat de prijs niet zo absurd zal zijn zoals de Priv, maar redelijk ten opzichte van de specs.
Zijn toch verschillende foto's online te vinden van de Mercury naast bestaande devices... even checken :)

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-05 10:25
Hands-on filmpje:

En volgens geruchten zou er goede 12mp camera in komen, die van de Pixel:

http://gadgets.ndtv.com/m...smartphone-leaked-1654113

[Voor 3% gewijzigd door Dijkhuis op 31-01-2017 21:38]

• pineapple23
Iemand heeft de Mercury in het vliegtuig gespot van Amsterdam naar Kopenhagen.

[Voor 33% gewijzigd door pineapple23 op 03-02-2017 23:10]

• W00fer
  • Niet online
pineapple23 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:46:
Iemand heeft de Mercury in het vliegtuig gespot van Amsterdam naar Kopenhagen.

[afbeelding]
Nu hij toch al gepreviewed is hanteert TCL wellicht een iets andere strategie qua guerilla marketing.

OF

Mensen zijn niet goed gebriefed om pre productiemodellen niet in het openbaar te gebruiken.

Wie zal het zeggen.

• GrazendeKoe
Wat een prachtig toestel. Had hem liever helemaal zwart gehad maar goed :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Jammer dat er altijd zoveel tijd tussen aankondiging en verkoop zit, en dat ze dan eerst vreselijk overprijsd zijn. Ik ben zeker geinteresseerd als een kleinere versie van de Priv.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

Aan de vergelijkingsfoto's te zien, hoef je daar niet op te rekenen.

• Jipsy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:06
Hmm... Dtek 60 of 70 als opvolger voor de Passport. Ben benieuwd naar de officiële specs eind van de maand.

• itsyaboy
Ik zie het zelf nu pas, maar er is een officiële countdown gaande op: http://blackberrymobile.com/

Daar kan je je ook aanmelden voor nieuws. Ik ben heel benieuwd hoe het toestel er officieel uit komt te zien. Hopelijk ook meteen iets bekend over een verkoopdatum plus de prijs. Ik ga er vanuit dat TCL wel slim heeft gekeken naar de geschiedenis van de introductieprijzen van BlackBerry-telefoons en dat ze daar lessen uit hebben getrokken. Wellicht enigszins naïef heb ik toch wel goede hoop dat TCL wel een duidelijke visie over heeft en heb ik er stiekem vertrouwen in dat ik in maart met een Mercury rondloop met een prijskaartje van zo'n 500 euro :p #wishfulthinking

• pineapple23
Jaha, dat is aftellen geblazen

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05 20:20

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Eigenlijk alles wat ik verwacht had alleen iets duurder inderdaad, wel jammer: http://blackberrymobile.com/index.html

Denk dat ik 'm voor deze prijs wel eerst in mijn handen wil hebben voordat ik de knoop zal doorhakken.

• itsyaboy
True schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 21:19:
Eigenlijk alles wat ik verwacht had alleen iets duurder inderdaad, wel jammer: http://blackberrymobile.com/index.html

Denk dat ik 'm voor deze prijs wel eerst in mijn handen wil hebben voordat ik de knoop zal doorhakken.
Same here. Dacht eerder aan 550. Is die extra 49 een dealbreaker? Denk het uiteindelijk niet. Er zijn voor mij persoonlijk geen realistische alternatieven voor een nieuwe telefoon. Maar had gehoopt dat ze juist mensen konden aanspreken die anders zijn dan ik, oftewel dat ze hun doelgroep konden vergroten!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

itsyaboy schreef op zondag 26 februari 2017 @ 11:20:
[...]

Same here. Dacht eerder aan 550. Is die extra 49 een dealbreaker? Denk het uiteindelijk niet. Er zijn voor mij persoonlijk geen realistische alternatieven voor een nieuwe telefoon. Maar had gehoopt dat ze juist mensen konden aanspreken die anders zijn dan ik, oftewel dat ze hun doelgroep konden vergroten!
Ook vind ik het erg vreemd dat die meer euro's kost dan usd's. Meestal is usd = euro in verband met belasting, maar dat die gewoon hetzelfde kost omdat de euro zo laag staat...

Ook een nadeel is dat je volledig afhankelijk bent van BB, als zij geen updates / security updates meer uitbrengen over 2 jaar dan kun je er niets meer mee, hij is niet te flashen met andere roms of te rooten. En op dat moment wil ook niemand de telefoon meer omdat die oud is, toen al geen flagship was, geen custom roms beschikbaar heeft en geen updates meer krijgt.
Terwijl ik normaal 100-150€ afschrijf op een nieuwe telefoon per jaar zal dit bij deze zomaar 250€/jr kunnen zijn. 8)7

• itsyaboy
True schreef op zondag 26 februari 2017 @ 11:53:
[...]

Ook vind ik het erg vreemd dat die meer euro's kost dan usd's. Meestal is usd = euro in verband met belasting, maar dat die gewoon hetzelfde kost omdat de euro zo laag staat...

Ook een nadeel is dat je volledig afhankelijk bent van BB, als zij geen updates / security updates meer uitbrengen over 2 jaar dan kun je er niets meer mee, hij is niet te flashen met andere roms of te rooten. En op dat moment wil ook niemand de telefoon meer omdat die oud is, toen al geen flagship was, geen custom roms beschikbaar heeft en geen updates meer krijgt.
Terwijl ik normaal 100-150€ afschrijf op een nieuwe telefoon per jaar zal dit bij deze zomaar 250€/jr kunnen zijn. 8)7
Dat euro's versus dollar's verhaal... dat komt toch doordat in Amerika de belasting niet standaard erbij wordt gerekend en in Euro-prijzen vaak wel?

Ik snap je theoretisch risico dat je van BlackBerry afhankelijk bent qua software updates. Als je vindt dat zij zich nog eerst moeten bewijzen dan kan je dat doen door het af te wachten of door te kijken naar het verleden. Hoewel er altijd veel geklaagd wordt over updates voor BlackBerry 10, kregen wel altijd alle BlackBerry 10-telefoons de updates, zelfs de allereerste! En welke fabrikanten brengen nu allemaal wél meer dan 2 jaar software updates uit? Ik heb wat dat betreft meer vertrouwen in BlackBerry dan in een ander bedrijf..

Toegegeven, mocht ooit de software updates (vroegtijdig) worden stopgezet, heb je geen alternatieve manieren zoals flashen. Als dat heel bezwaarlijk is voor jou, dan is de keuze helaas al voor je gemaakt..

Afschrijven... op een product als een telefoon? Is dat omdat je al jouw oude telefoons verkoopt of..?

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik vind hem prachtig, jammer dat hij niet waterbestendig is. Kijken wat hij icm een abo gaat doen. :) :)

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

itsyaboy schreef op zondag 26 februari 2017 @ 12:18:
[...]

Dat euro's versus dollar's verhaal... dat komt toch doordat in Amerika de belasting niet standaard erbij wordt gerekend en in Euro-prijzen vaak wel?

Ik snap je theoretisch risico dat je van BlackBerry afhankelijk bent qua software updates. Als je vindt dat zij zich nog eerst moeten bewijzen dan kan je dat doen door het af te wachten of door te kijken naar het verleden. Hoewel er altijd veel geklaagd wordt over updates voor BlackBerry 10, kregen wel altijd alle BlackBerry 10-telefoons de updates, zelfs de allereerste! En welke fabrikanten brengen nu allemaal wél meer dan 2 jaar software updates uit? Ik heb wat dat betreft meer vertrouwen in BlackBerry dan in een ander bedrijf..

Toegegeven, mocht ooit de software updates (vroegtijdig) worden stopgezet, heb je geen alternatieve manieren zoals flashen. Als dat heel bezwaarlijk is voor jou, dan is de keuze helaas al voor je gemaakt..

Afschrijven... op een product als een telefoon? Is dat omdat je al jouw oude telefoons verkoopt of..?
Voor zo'n 100 - 150€ per jaar en een beetje moeite loop ik al jaren met de nieuwste (android)telefoon rond, ik verkoop mijn oude toestellen altijd, meegenomen is dat ik ze nooit stuk laat gaan of beschadig en doos en dergelijk allemaal netjes nog heb. Zuinigheid loont. Dit zou ik met dit toestel ook willen doen, nu snap ik dat het juiste een niche telefoon is die daarom juist meer of minder zal afschrijven.

Natuurlijk heeft BlackBerry zich wel bewezen, maar stel het gaat toch minder goed en ze stoppen met bepaalde takken zal je dit wel gaan merken. Op het moment dat ze geen update meer kunnen, mogen of willen doen ben je als consument de sjaak, je kan helemaal niets meer. Dat BB zich over BB10 kan ontfermen geloofd iedereen wel die zich er een beetje mee bezig houdt, maar hoe zit het met updates op de recentelijke Passport, Priv en degelijke Android toestellen.

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:22
Zou dit toestel in dual-sim uitkomen ook? :)

Ik ben op slag verliefd...

• GrazendeKoe
Stancke schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:58:
Zou dit toestel in dual-sim uitkomen ook? :)

Ik ben op slag verliefd...
Hier hoopte ik ook op en dat ie all black zou zijn.

Komt deze ook in de Nederlandse winkels te liggen? Ik wil 'm eerst in handen gehad hebben voor ik het toestel koop. Hoewel ik al lang blij bent dat er weer een telefoon met fysiek toetsenbord op de markt is, die je niet uit hoeft te schuiven! :)

Gaat hier ook custom roms voor komen denken jullie? Of gaat dat bij voorbaat niet lukken met de beveiliging van BB?

• itsyaboy
GrazendeKoe schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:03:
[...]

Hier hoopte ik ook op en dat ie all black zou zijn.

Komt deze ook in de Nederlandse winkels te liggen? Ik wil 'm eerst in handen gehad hebben voor ik het toestel koop. Hoewel ik al lang blij bent dat er weer een telefoon met fysiek toetsenbord op de markt is, die je niet uit hoeft te schuiven! :)

Gaat hier ook custom roms voor komen denken jullie? Of gaat dat bij voorbaat niet lukken met de beveiliging van BB?
Ik hoop zelf dat bijv. Coolblue hem gaat verkopen en bij hen kan (kon?) je producten in de fysieke winkels laten bezorgen om te kijken. Dat is nog een goede optie denk ik.

Helaas, BlackBerry Android kan je niet rooten. Een custom ROM behoort niet tot de mogelijkheden...

• itsyaboy
True schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:59:
[...]

Voor zo'n 100 - 150€ per jaar en een beetje moeite loop ik al jaren met de nieuwste (android)telefoon rond, ik verkoop mijn oude toestellen altijd, meegenomen is dat ik ze nooit stuk laat gaan of beschadig en doos en dergelijk allemaal netjes nog heb. Zuinigheid loont. Dit zou ik met dit toestel ook willen doen, nu snap ik dat het juiste een niche telefoon is die daarom juist meer of minder zal afschrijven.

Natuurlijk heeft BlackBerry zich wel bewezen, maar stel het gaat toch minder goed en ze stoppen met bepaalde takken zal je dit wel gaan merken. Op het moment dat ze geen update meer kunnen, mogen of willen doen ben je als consument de sjaak, je kan helemaal niets meer. Dat BB zich over BB10 kan ontfermen geloofd iedereen wel die zich er een beetje mee bezig houdt, maar hoe zit het met updates op de recentelijke Passport, Priv en degelijke Android toestellen.
Denk dat je tactiek bij BlackBerry-telefoons iets duurder gaat zijn ja... ennuh, ik ben ook vrij zuinig hoor, alleen ik bewaar ze liever als reserve.. of geef ze weg aan familie/vrienden of ze wordenbewaard voor in de BlackBerry-collectie ;)

Updates voor de PRIV komen nog steeds.. meer kan je er realistisch gezien niet over zeggen. Besef wel dat BlackBerry niet meer risico loopt met eventueel tegenvallende telefoonverkopen. Ze richten zich op software en zover ik dat begrijp, gaat dat goed!

• GrazendeKoe
itsyaboy schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:52:
[...]

Ik hoop zelf dat bijv. Coolblue hem gaat verkopen en bij hen kan (kon?) je producten in de fysieke winkels laten bezorgen om te kijken. Dat is nog een goede optie denk ik.

Helaas, BlackBerry Android kan je niet rooten. Een custom ROM behoort niet tot de mogelijkheden...
Bestaat de kans ook niet dat er ontwikkelaars bezig gaan om de telefoon rooteble te maken? Ik kan echt niet zonder adaway... :'(

• itsyaboy
GrazendeKoe schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:25:
[...]

Bestaat de kans ook niet dat er ontwikkelaars bezig gaan om de telefoon rooteble te maken? Ik kan echt niet zonder adaway... :'(
Volgens mij zijn die gasten van XDA forums ermee bezig geweest.. maar nooit gelukt bij mijn weten... is het echt zo erg? Zal eens kijken wat adaway is...

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-05 22:10
Ik ben erg geïnteresseerd in deze Keyone. Heb de BB Bold gehad een aantal jaar geleden, fijne telefoon maar kon op een bepaald moment niet meer mee met de nieuwe generatie smartphones. Ook nog een BB Z10 gehad en dat vond ik een top toestel! Wat werkte Blackberry HUB heerlijk zeg.

Nu de Keyone is aangekondigd twijfel ik weer om over te stappen naar Blackberry. Alleen die Snapdragon 625 vind ik jammer, duw er dan hardware in die de komende jaren nog mee kan. Dan was ik meer tevreden geweest met een 820.

Ik ga dit topic in de gaten houden.

• Stancke
Ik absoluut ook, hééél lang geleden dat ik nog zo instant interesse heb gehad voor een toestel... Veel media bekijk ik niet op mijn toestel (daarvoor heb ik iPad) dus het kleiner scherm vind ik niet erg.

Heb een Galaxy S5 sinds een kleine 2 jaar, en om eerlijk te zijn, echt lekker ligt het toestel (voor mij althans) niet in de hand bij het bellen. Als ik zie hoeveel tekst ik typ per dag (Whatsapp, mailtjes, Facebook, gewoon browsen), dan heb ik veel meer aan fysiek toetsenbord :)

Uiteraard spelen de looks ook mee en 't is wel een toestel die niet iedereen gebruikt :+

Twee bedenkingen die ik maak:
- Zou het toestel trager zijn dan mijn S5 (Snapdragon 801 tov 625)?
- Hopelijk dualsim variant (maar dat pijnpunt wil ik nog slikken...)

• Yo_flow
Stancke schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:46:
Ik absoluut ook, hééél lang geleden dat ik nog zo instant interesse heb gehad voor een toestel... Veel media bekijk ik niet op mijn toestel (daarvoor heb ik iPad) dus het kleiner scherm vind ik niet erg.

Heb een Galaxy S5 sinds een kleine 2 jaar, en om eerlijk te zijn, echt lekker ligt het toestel (voor mij althans) niet in de hand bij het bellen. Als ik zie hoeveel tekst ik typ per dag (Whatsapp, mailtjes, Facebook, gewoon browsen), dan heb ik veel meer aan fysiek toetsenbord :)

Uiteraard spelen de looks ook mee en 't is wel een toestel die niet iedereen gebruikt :+

Snapdragon 801 is wat ouder dan de 625. De 625 heeft mijn inziens betere specs op het moment. Hands on filmpje van de Keyone laat zien dat het allemaal soepel loopt.

Link;

[Voor 2% gewijzigd door Yo_flow op 27-02-2017 14:08. Reden: Youtube link toegevoegd]

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-05 23:56
Stancke schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:46:

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over de processor. De 625 zit ook in de Moto Z Play en (dit hangt natuurlijk ook samen met software optimalisatie) dit toestel loopt echt super soepel en snel. Dus zou mij daar echt totaal geen zorgen over maken. Het enige waar de 625 wat minder in is, is de GPU waardoor spellen, en dan met name de zware titels, wat minder goed lopen dan in een 821 of 835.

• pineapple23
Verona27 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:13:
[...]

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over de processor. De 625 zit ook in de Moto Z Play en (dit hangt natuurlijk ook samen met software optimalisatie) dit toestel loopt echt super soepel en snel. Dus zou mij daar echt totaal geen zorgen over maken. Het enige waar de 625 wat minder in is, is de GPU waardoor spellen, en dan met name de zware titels, wat minder goed lopen dan in een 821 of 835.
Maar de KEYone heeft ook niet echt het model om spelletjes te spelen. Daar in tegen heeft het perfecte model voor een Nintendo emulator :D

• Verona27
  • Laatst online: 26-05 23:56
pineapple23 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:19:
[...]

Maar de KEYone heeft ook niet echt het model om spelletjes te spelen. Daar in tegen heeft het perfecte model voor een Nintendo emulator :D
Dat is waar, hoor! Maar wilde het enige "nadeel" wel even benoemen. Voordeel is weer dat ie veel zuiniger is met de batterij dan een flagship processor.

• HaX0r
  • Laatst online: 22-05 13:03

HaX0r

n00b

Ben geïnteresseerd in deze telefoon omdat ik er graag een degelijke remote desktop ervaring op mijn mobiel zou willen. Ik vraag mij alleen af hoe lekker dit gaat werken. Voor het simpele tekst verwerken zal het wel oké werken maar als je wat wil programmeren ga ik denk ik de ctrl en windows/cmd keys heel erg missen voor shortcuts. Heeft iemand hier ervaring mee en is dit op een manier op te lossen?

Gemiste kans van ze als je het mij vraagt om geen ctrl en windows/cmd keys toe te voegen.

Niet geschoten is altijd mis.

• pineapple23
HaX0r schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:34:
Ben geïnteresseerd in deze telefoon omdat ik er graag een degelijke remote desktop ervaring op mijn mobiel zou willen. Ik vraag mij alleen af hoe lekker dit gaat werken. Voor het simpele tekst verwerken zal het wel oké werken maar als je wat wil programmeren ga ik denk ik de ctrl en windows/cmd keys heel erg missen voor shortcuts. Heeft iemand hier ervaring mee en is dit op een manier op te lossen?

Gemiste kans van ze als je het mij vraagt om geen ctrl en windows/cmd keys toe te voegen.
De Microsoft RDP app ondersteunt sinds kort gelukkig wel Potrait modus. Wat betreft keyboard functionaliteit. Krijg je denk ik een extra balkje boven je toetsenbord met de extra knoppen.

• HaX0r

HaX0r

n00b

Dat zou heel erg nice zijn maar ik betwijfel of het zo slim en handig zal zijn. Kan iemand dit bevestigen? Je kan wel altijd het virtual keyboard erbij halen maar dat is dan weer niet echt praktisch al helemaal niet op een klein scherm.

Ik weet dat teamviewer iets van special keys ondersteunt voor precies dit soort gevallen. Die heb ik echter nog nooit gebruikt en kan er ook geen beeld materiaal van vinden van hoe dat dan in zijn werk gaat en of het echt handig werkt. Daarnaast vertrouw ik een partij als Teamviewer uiteraard niet met mijn connectie.

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-06-2020
Ik wordt wel heel hebberig van dit toestel.

Foto's zijn wel mooi.

Waar ik mij wel een beetje zorgen om maak is de vergaande integratie van de zoekgigant en advertentieboer Google op dit toestel. De play-services zorgen dat je meer apps kan draaien, maar vragen ook bijzonder veel gebruikersinformatie. Gelukkig zit er ook Dtek op om je daarin een beetje te beschermen, en zal ik eens kijken wat een betaalde google account oplevert en privacyvoordelen oplevert.

| live and give like no one else |

• Stancke
Wat een beauty... <3

• HaX0r

HaX0r

n00b

3x3 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:10:
Waar ik mij wel een beetje zorgen om maak is de vergaande integratie van de zoekgigant en advertentieboer Google op dit toestel. De play-services zorgen dat je meer apps kan draaien, maar vragen ook bijzonder veel gebruikersinformatie. Gelukkig zit er ook Dtek op om je daarin een beetje te beschermen, en zal ik eens kijken wat een betaalde google account oplevert en privacyvoordelen oplevert.
Het gros van Google apps is te disable'n en de meeste van de privacy gevoelige instellingen zijn daadwerkelijk uit te zetten. Vooral Google now, search en launcher settings, cards en alle soorten telemetry info uitzetten ook in je keyboard settings bijvoorbeeld. Een betaald Gmail account heb je het dan over, deze biedt helaas geen betere belofte wat betreft privacy.

Ik weet niet hoever de beveiliging van het OS gaat, root acces is volgens mij afgesloten namelijk. Maar wellicht kan je een custom rom er op zetten zonder Google services.

• itsyaboy
HaX0r schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:04:
[...]
Een betaald Gmail account heb je het dan over, deze biedt helaas geen betere belofte wat betreft privacy.
Kan je dit toelichten? Met een betaalde G-suite account mogen ze jouw data (mail, calendar, drive) niet analyseren voor advertenties..
Ik weet niet hoever de beveiliging van het OS gaat, root acces is volgens mij afgesloten namelijk. Maar wellicht kan je een custom rom er op zetten zonder Google services.
Root toegang is inderdaad tot heden onmogelijk gebleken op BlackBerry Android.

• HaX0r

HaX0r

n00b

itsyaboy schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:40:
[...]

Kan je dit toelichten? Met een betaalde G-suite account mogen ze jouw data (mail, calendar, drive) niet analyseren voor advertenties..
Een scriptje wat je semi-gepersonaliseerde advertenties voorschotelt is misschien niet eens een privacy issue te noemen. Ik gebruikte in mijn taal al het woord belofte. Google, ... wacht ga zelf eens op onderzoek uit begin hier maar:

Wikipedia: Privacy concerns regarding Google

• itsyaboy
HaX0r schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:06:
[...]

Een scriptje wat je semi-gepersonaliseerde advertenties voorschotelt is misschien niet eens een privacy issue te noemen. Ik gebruikte in mijn taal al het woord belofte. Google, ... wacht ga zelf eens op onderzoek uit begin hier maar:

Wikipedia: Privacy concerns regarding Google
Wat heeft je link met je opmerking over specifiek betaald Gmail te maken? Ja, die praktijken zijn heel kwalijk en zouden in mijn ogen op hoger niveau aangepakt moeten worden. Maar wat heb je tegen betaalde Gmail? Dat staat op die link van je niet.

Nu kan je wel uit de hoogte gaan doen, maar ik heb heus wel gekeken wat er met je eigen data in de G-suite apps (dus NIET Google search of Google Maps) gebeurt. Namelijk, ze verwerken het voor je en ze misbruiken het niet voor ads. Ze moeten wel mee werken met zogeheten lawful requests, maar verder? Misschien zie ik in dit geval iets over het hoofd, maar vertel het me dan, ik luister graag!

Wijzen naar tracking van Google terwijl ik het had over een betaald G-suite (en die eerder tweaker had het ook specifiek over betaald Gmail) is echter niet het antwoord dat ik verwacht had.

• HaX0r

HaX0r

n00b

Touché. Al hoewel jij zelf wel wat te correct met je lange tenen uit de hoek stapt. Dat gezegd te hebben je hebt waarschijnlijk niet echt het volledige artikel gelezen en onderzoek gedaan. Anders was je PRISM tegengekomen en je nog eens achter de oren gaan krabben.

Er is heel er veel info en onzin te vinden maar het PRISM programma waar Google aan mee werkte is wel vrij berucht. Ik kan hier wel meer posten maar dan loop ik het risico om voor alu-hoedje te worden uitgemaakt. Als je echt interesse hebt stuur je een DM en ga je niet een net iets te lange zeur hier neergooien, is nogal offtopic namelijk.

BlackBerry KEYone best award van Android Authority op de grootste beurs van Europa . De beste Android toestel :)

https://twitter.com/BBMob...36607279357177858/photo/1

Best Business hardware de BlackBerry Keyone , nog een award

https://twitter.com/ITPro/status/836531692353486848/photo/1

[Voor 19% gewijzigd door Noresponse op 28-02-2017 19:54]

• Stancke
Release april 2017 hoorde ik in de preview van Tweakers? Ik meen mij te herinneren dat ik overal "eind 2017" las op andere sites?

• pineapple23
Stancke schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:42:
Release april 2017 hoorde ik in de preview van Tweakers? Ik meen mij te herinneren dat ik overal "eind 2017" las op andere sites?
http://blogs.blackberry.c...ecure-android-smartphone/

Het is echt april. (which will sell at or under €599 EUR/£499 GBP/$549 USD once it becomes available in April).

• Yo_flow
Ik ben wel benieuwd of de Keyone ook voor Nederland in april uitkomt aangezien ik nu meerdere malen voorbij heb zien komen of gehoord heb dat Amerikaanse en Canadese providers in April beginnen met leveren van deze telefoon.

Aangezien expliciet deze landen worden genoemd heb ik sterk het vermoeden dat Europa en de rest later volgen....

6 maart kan ik mijn abonnement verlengen, ik hoop dus eigenlijk op april...

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:12
Eind 2017 zouden de specs nog meer verouderd zijn.
Ik zelf geef niet zoveel om specs. Altijd wou ik high end telefoons hebben, maar als ik kijk naar wat ik met een telefoon doe kan ik goed uit de voeten met een mid range.
Bellen, appen, beetje internetten, en af en toe een app gebruiken als Spotify, Greenchoice, etc. Ook van de mid range telefoons zijn de specs nu goed genoeg om jaren later mijn gebruik vloeiend te laten verlopen.
Ik vind het persoonlijk leuk om elke paar jaar 'iets anders te proberen'. Heb nu al 2 jaar een OnePlusOne, maar helaas begint het scherm kuren te vertonen (scherm gaat elke keer uit als ik bezig ben). Deze BB staat bovenaan op mijn lijstje, maar wetende dat je een OnePlus 3t voor 430 kan krijgen wacht ik nog even tot de prijs van de BB gedaald is tot onder de 500 euro. Tot die tijd nog even uithouden met een One en de nodige kuren.

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:40
Mooi apparaat, ik hoop dat ie het qua prestatie goed uit de reviews komt. Heb een tijdje met veel plezier een Passport gebruikt en qua productiviteit heb ik daarna niets in handen gehad dat daarbij in de buurt kwam. Toetsenbord+hub is echt een gouden combinatie als je er eenmaal aan gewend bent.

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-05 16:27
Ben zeer geintresseerd in deze telefoon, voornamelijk om het fysieke toestenbord.
Toch twijfel ik, met name om de volgende reden:

Bij de huidige smartphones mis ik, met name tijdens het spelen van retro games een fysiek toetsenbord.
Weten jullie (uit ervaring met bijvoorbeeld de PRIV) of het toestenbord gebruikt kan worden door games / emulators? Zou voor mij de dealbreaker zijn als dit mogelijk is

Twitch.tv/coelijoeli

CoeliJoeli schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:41:
Weten jullie (uit ervaring met bijvoorbeeld de PRIV) of het toestenbord gebruikt kan
worden door games / emulators? Zou voor mij de dealbreaker zijn als dit mogelijk is
Geen idee terwijl ik wel een Priv heb... Wat ik nog steeds jammer vind is dat er ook geen mousepointer
te gebruiken is. Toetsenbord is capacitief, maar even een linkje aanklikken ofzo is er helaas niet bij :)

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-05 16:27
CLB schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:55:
[...]

Geen idee terwijl ik wel een Priv heb... Wat ik nog steeds jammer vind is dat er ook geen mousepointer
te gebruiken is. Toetsenbord is capacitief, maar even een linkje aanklikken ofzo is er helaas niet bij :)
Bedankt voor je reactie!

Net even gegoogled en daar zag ik op Youtube wel een filmpje dat een emulator speelbaar is op de PRIV.
Biedt goede hoop dat het ook op de KEYone zou kunnen :D

Twitch.tv/coelijoeli

• Jean-Bob
Weet iemand waar deze telefoon te bestellen is? Ben tot nu toe alleen Belsimpel tegen gekomen. Mediamarkt lijkt geen BB te verkopen, bij de klantenservice van Coolbue konden ze me er niets over vertellen. Met Belsimpel heb ik persoonlijk slechte ervaring met de levering bij het bestellen van een specifiek model dus daar ga ik liever niet heen.

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
Ben erg benieuwd naar het toetsenbord, zal ongetwijfeld beter zijn dan de Priv.
Als je alleen al kijkt naar het ontwerp van de toetsen, dan zien ze er weer uit als de toetsen die wij gewend zijn van Blackberry.

Denk dat de KEYone best zal aanslaan, het heeft iig zeer veel potentie. Heel uniek in het huidige aanbod, en zal qua vormgeving door het toetsenbord echt wel opvallen tussen de rest.
Fingerprint scanner in de spatiebalk is ook erg mooi verwerkt.

• pineapple23
Jean-Bob schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 00:07:
Weet iemand waar deze telefoon te bestellen is? Ben tot nu toe alleen Belsimpel tegen gekomen. Mediamarkt lijkt geen BB te verkopen, bij de klantenservice van Coolbue konden ze me er niets over vertellen. Met Belsimpel heb ik persoonlijk slechte ervaring met de levering bij het bestellen van een specifiek model dus daar ga ik liever niet heen.
Tot nu toe ook alleen gezien bij belsimpel.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jean-Bob
Mediamarkt Duitsland heeft em nu op de site staan, 12 weken levertijd. Zal dus wel even duren voordat hij hier te koop is ben ik bang. Ben er inmiddels wel uit dat ik deze telefoon echt wil hebben..
intricate schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:45:
Ben erg benieuwd naar het toetsenbord, zal ongetwijfeld beter zijn dan de Priv.
Merk(te) maar weinig verschil eigenlijk...
Denk dat de KEYone best zal aanslaan, het heeft iig zeer veel potentie.
Potentie zeker, prijs zal daar ook bij meespelen, die is wel aan de hoge kant.

• pineapple23
CLB schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:15:
[...]

[...]

Potentie zeker, prijs zal daar ook bij meespelen, die is wel aan de hoge kant.
Ik ben benieuwd of TCL wat meer met marketing doet dan BlackBerry dat altijd heeft gedaan.

• intricate
CLB schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:15:
[...]

[...]
Jij hebt de KEYone tobo al uit geprobeerd?
Ik vind de Priv tobo écht ruk, o.a. daarom gebruik ik de Passport nog, maar jij merkt weinig verschil tussen Priv en KEYone?
Yes, hetzij niet heel uitgebreid hoor :)
KEYone voelt wat glad aan ofzo door de afwerking, bij de Priv is dat anders.

• intricate
Dan hoop ik dat ik een demo in de winkel kan vinden als hij uitkomt :-)

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-04 13:04
Jean-Bob schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:11:
Mediamarkt Duitsland heeft em nu op de site staan, 12 weken levertijd. Zal dus wel even duren voordat hij hier te koop is ben ik bang. Ben er inmiddels wel uit dat ik deze telefoon echt wil hebben..
Zit zelf een beetje tegen de prijs aan te hikken van 599 euro. Als we dan ook nog 12 weken + verder zijn dan komt toch de Priv voor mij weer in beeld.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Die prijs is inderdaad veel te hoog. Ik heb de Priv ook pas gekocht toen hij £300 was op Black Friday.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jean-Bob
Radical1980 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 21:03:
[...]
Zit zelf een beetje tegen de prijs aan te hikken van 599 euro. Als we dan ook nog 12 weken + verder zijn dan komt toch de Priv voor mij weer in beeld.
Aan de ene kant vind ik €599 ook een hoop geld maar aan de andere kant heeft BB/TLC met dit toestel als totaalpakket wel een unieke propositie in handen. De KEYone wegzetten als een midrange telefoon met toetsenbord dus veel te duur is wmb veel te kort door de bocht (zeg niet dat jij dat doet btw, je ziet het argument veel en dit wilde ik even kwijt :P ).

De Priv is voor mijn gevoel toch minder een productivity machine dan de KEYone (vooral door minder handig toetsenbord en mindere batterij). Ik heb de hoop dat de KEYone beter is afgewerkt en niet zoals de Priv met allerlei issues op de markt gebracht wordt (en dus ook waardevaster blijft). Maar dat is wel afwachten en voor mij een reden om em toch maar niet te pre-orderen.

• hoefniks
Daar wacht ik ook even mee, hij gaat er wel komen. Prachtig toestel en weer een echte Blackberry.

• donpaco112
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-02-2021
kan ik 'm al bestellen? (can't wait.... :)

• W00fer
  • Niet online
pineapple23 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:57:
[...]

Ik ben benieuwd of TCL wat meer met marketing doet dan BlackBerry dat altijd heeft gedaan.
Blackberry zette zichzelf altijd weg als echt het luxemerk onder de toestellen, in de tijd van de 9780 enzovoorts. Dealersupport was er maar weinig vond ik. Iedereen wist het doordat je gratis kon pingen maar daar hebben ze te lang aan vastgehouden. Een echte marketingmachine zoals Samsung zie ik het ook niet zo snel worden. Ze zullen dan qua geld eerst voorbij LG moeten, die promoten hun G6 dadelijk ook volop.
Ik denk omdat TCL eerder de DTEK50 en DTEK60 in Nederland nauwelijks in de magazines heeft gehad dat het met die promotie ook niet mee gaat vallen. Maar wie weet wordt mij het tegendeel bewezen....

• Dijkhuis

• Jean-Bob
Nog meer dan een maand :'( Zat er natuurlijk wel in aangezien het al lang duurde voordat die precieze verschijningsdatum bekend werd.

Hopelijk wat uitgebreide reviews in April dan.

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-05 11:53
Momenteel beschik ik over een Galaxy S6, maar om een of andere reden ziet de KEYone er ontzettend gaaf uit! Het toestel spreekt mij echt onwijs veel aan, vooral de grote batterij. Alleen kijk ik best veel filmpjes op mijn toetstel, en nou weet ik dat de KEYone een beeldverhouding heeft van 3:2, maar nu ben ik benieuwd wat dat gaat betekenen voor het bekijken van filmpjes op bijvoorbeeld Youtube. Ga je dan ruimte inleveren?

Ik wacht denk ik nog de reviews even af.

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-04 13:04
Jean-Bob schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:04:
[...]

Aan de ene kant vind ik €599 ook een hoop geld maar aan de andere kant heeft BB/TLC met dit toestel als totaalpakket wel een unieke propositie in handen. De KEYone wegzetten als een midrange telefoon met toetsenbord dus veel te duur is wmb veel te kort door de bocht (zeg niet dat jij dat doet btw, je ziet het argument veel en dit wilde ik even kwijt :P ).

De Priv is voor mijn gevoel toch minder een productivity machine dan de KEYone (vooral door minder handig toetsenbord en mindere batterij). Ik heb de hoop dat de KEYone beter is afgewerkt en niet zoals de Priv met allerlei issues op de markt gebracht wordt (en dus ook waardevaster blijft). Maar dat is wel afwachten en voor mij een reden om em toch maar niet te pre-orderen.
Ik vraag mij af of €599 de juiste prijs is voor deze telefoon. Dan heb ik het ook over wat ik allemaal met een telefoon doe.

Heb eerst besloten om nog even te wachten op de release van deze telefoon. Mijn huidige Blackberry functioneert nog voor hetgeen wat ik er mee doe.

• GrazendeKoe
Ik wil deze telefoon heel graag, ook al staan me een paar dingen tegen. Vooral het feit dat ie niet te rooten is, vind ik jammer. Daarnaast net als bijna iedereen: de prijs.

Nu ben ik echter appen en typen met een touchscreen helemaal zat. Wellicht dat ik 'm koop in combinatie met een abonnement. Echter, ik verwacht tussen nu en twee jaar een huis te gaan kopen. Hoe verstandig is het dan om een toestel te kopen i.c.m. abonnement?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05 20:20

• Yo_flow
Yo_flow schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:41:
Ik ben wel benieuwd of de Keyone ook voor Nederland in april uitkomt aangezien ik nu meerdere malen voorbij heb zien komen of gehoord heb dat Amerikaanse en Canadese providers in April beginnen met leveren van deze telefoon.

Aangezien expliciet deze landen worden genoemd heb ik sterk het vermoeden dat Europa en de rest later volgen....

6 maart kan ik mijn abonnement verlengen, ik hoop dus eigenlijk op april...
Ik ben gezwicht voor de marketing campagne van Samsung. Het is een S8 geworden... Ik hoor te weinig over de Keyone en dat is jammer..!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-05 11:53
Yo_flow schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:56:
[...]

Ik ben gezwicht voor de marketing campagne van Samsung. Het is een S8 geworden... Ik hoor te weinig over de Keyone en dat is jammer..!
Same here! Ik mag al een tijdje verlengen en mijn S6 is echt op. Dacht deze maand te kunnen kiezen voor de KEYone, maar geen marketing niks en blijkt hij ook nog eens uitgesteld te zijn, dus toch maar voor de S8 gekozen. Erg jammer als je het aan mij vraagt, anders had ik wel voor de KEYone gekozen.

• Dev109x
  • Laatst online: 29-01 21:48
Ik zit al sinds een jaar op de KEYone te wachten, sinds de speculaties begonnen eigenlijk. Gister was ik in de Vodafone winkel en daar kon ik de S8 al aanschouwen, ik zat ook echt heel erg te twijfelen of ik nu voor de S8 moet gaan, maar toen dacht ik weer na over de KEYone en het lekkere toetsenbord gevoel. Ik wacht liever nog een paar weken, de tijd die ik nu moet wachten haal ik dan weer in met super snel emailtjes wegtikken :p

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:02
Het zijn nog 4 weken voordat de KeyOne verkrijgbaar zal zijn. Zelf zal ik blij zijn als ik mijn S7 Edge de deur uit kan doen. Met als grootste minpunt de edge randen ( je pakt hem op en de apps starten vanzelf)
En het batterijverbruik (ik haal net niet einde dag).
Als de KeyOne hetzelfde presteert als mijn Passport met accu verbruik zou dat helemaal geweldig zijn.
Daarbij mailtjes beantwoorden achter in de auto of onder het lopen is bij een normaal toetsenbord beter dan op een scherm..

• _nicky_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-01 11:10
Volgens de pers zou in de benelux de keyone verdeeld worden door Ingram Micro aan de winkels.

http://www.connexieb2b.nl...we-blackberry-keyone.html

• pineapple23
_nicky_ schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:54:
Volgens de pers zou in de benelux de keyone verdeeld worden door Ingram Micro aan de winkels.

http://www.connexieb2b.nl...we-blackberry-keyone.html
Helaas staat hij nog niet op de website van Ingram Micro. Ik keek zojuist al in de webshop.

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Volgens een post op Reddit kan het misschien eind mei worden: https://www.reddit.com/r/...ed_to_22nd_may_in_the_uk/
Hi everyone - I pre-ordered the KeyONE a few days ago from UK retailer, Clove.co.uk (who had it marked for 5th May delivery). Sadly just received the email below this morning - so it looks like it will be released formally on the 22nd May (at least in the UK)
::::::::::::::::
Dear Mr xxxx,
Thank you for your recent interest in the BlackBerry KEYone.
Until today we have been promoting BlackBerry's message that the first stock will be with us on May 5th.
Unfortunately due to unforeseen circumstances, BlackBerry have now moved this to the week commencing May 22nd.
We appreciate this may be disappointing, however are committed to providing all updates to you in a timely manner, and assure you that Clove Technology will be shipping all orders as soon as stock is made available to us
Thank you for your time and we look forward to shipping KEYone orders soon
The Clove Technology Sales Team.

• _nicky_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-01 11:10
Of het was een marketingstunt om wat kopers te trekken... Blackberry heeft namelijk nog geen specifieke datum vermeld naar mijn weten.
True schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:10:
Volgens een post op Reddit kan het misschien eind mei worden: https://www.reddit.com/r/...ed_to_22nd_may_in_the_uk/

[...]

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:02
Als de productie eind April zou starten, kan het best zo zijn dat ze pas eind Mei te koop liggen..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Immeister
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-07-2020
https://twitter.com/BBMobile/status/855095965447049216

BlackBerry KeyOne is vanaf 5 mei in de UK en Duitsland (Mediamarkt post van hier boven is geüpdatet).

Nu maar hopen dat wij hem ook begin mei krijgen.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• pineapple23
https://www.meetup.com/CrackBerry-Amsterdam-Meetup/

CrackBerry meetup :) Daar kunnen we sowieso de k1 zien.

• Dijkhuis
De grote Engelse retailer Carphone heeft net ook de datum 5 mei op de site gezet:

https://www.carphonewareh...capacity=32GB&dealType=pm

[Voor 12% gewijzigd door Dijkhuis op 21-04-2017 09:53]

• Jean-Bob
Het lijkt er op alsof de marketingstrategie van BlackBerry volledig is uitbesteed aan CrackBerry.

Wat op zich best werkt, de social game van Kevin Michaluk is sterk en er is nog een redelijk grote community van BlackBerry liefhebbers die zich daar roert op het forum.

Op de achtergrond zijn ze waarschijnlijk wel bezig grote organisaties er van te overtuigen dat dit het veiligste en productiefste androidtoestel op de markt is.

Het gedoe rond de release doet de animo voor het toestel geen goed helaas, ik hoop dat ie 5 mei ook echt verkrijgbaar is op de plekken waar er nu mee geadverteerd wordt.

• Immeister
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-07-2020
ben ik blind of is er nog geen data? 8)7

• Jean-Bob
Immeister schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:15:
[...]

ben ik blind of is er nog geen data? 8)7
Volgens mij inventariseren ze eerst animo en wordt het bij genoeg aanmeldingen verder ingekleed.
http://crackberry.com/sign-crackberry-meetup-group-your-city

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-05 13:34
Vind dit wel een interesant toestel, wellicht mijn volgende phone.
Wel een vraag, ik kan het helaas nergens vinden, maar ondersteunt dit toestel ook draadloos opladen?

Edit: NM Heb het gevonden, het zit er niet op....balen, vind ik persoonlijk heel handig..

[Voor 21% gewijzigd door breagor op 21-04-2017 21:38]

breagor schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 21:27:
Vind dit wel een interesant toestel, wellicht mijn volgende phone.
Wel een vraag, ik kan het helaas nergens vinden, maar ondersteunt dit toestel ook draadloos opladen?

Edit: NM Heb het gevonden, het zit er niet op....balen, vind ik persoonlijk heel handig..
Metaal heh, lastig.

• hoefniks
Heb hem het besteld bij de Saturn in Kleve. Staat daar nog steeds voor 5 mei te boek. Zal mij benieuwen ben wel ontzettend nieuwsgierig naar het toestel. Weer een echte Blackberry en een toestel dat de grijze middelmaat ontstijgt. Heeft wel niet de top Specs van een S8 of een IPhone 7 maar wel een heel eigen smoel.
Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijd & Prijzen: [BlackBerry KEYone] Levertijden en Prijzen
- Accessoires: [BlackBerry KEYone] Accessoires

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee