Zijn er hier inmiddels mensen die kun K2 willen verkopen?
Ter info3x3 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 15:27:
[...]
De Android 8.1 update werd hier van de week geinstalleerd.
Ik zat in de Oreo beta en had sindsdien geen updates meer gekregen. Ik kreeg de december update, pas na een ticket bij BB support aan te maken.
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Ik zit op dit moment te twijfelen tussen de BlackBerry KEYone Black Edition (4GB RAM dus) en de BlackBerry Key2 LE.
Key2 LE krijgt langere software support, speed key maar de KEYone heeft keyboard waarop je kan scrollen, grotere batterij en is wat zwaarder (wat ik wel fijn vind).
Wat denken jullie dat het beste is? (Aangezien over de KEYone nog wel eens gezegd wordt dat die vertraagd). Is dat bij jullie ook zo?
Key2 LE krijgt langere software support, speed key maar de KEYone heeft keyboard waarop je kan scrollen, grotere batterij en is wat zwaarder (wat ik wel fijn vind).
Wat denken jullie dat het beste is? (Aangezien over de KEYone nog wel eens gezegd wordt dat die vertraagd). Is dat bij jullie ook zo?
Ik stond 3 weken voor dezelfde keuze. Ik heb voor de K1 Black Edition gekozen. Omdat hij voorbij kwam voor €230.Stefan22 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 19:40:
Ik zit op dit moment te twijfelen tussen de BlackBerry KEYone Black Edition (4GB RAM dus) en de BlackBerry Key2 LE.
Ik typ in twee talen, en een heel klein beetje hulp van autocorrect is soms toch wel prettig. Ik heb de bb passport gehad en kunnen scrollen en swypen op je toetsenbord vond ik belangrijker dan de gemakstoetsen beschikbaar in-app.
4GB is genoeg, van vertragingsproblemen doordat te veel uit het ram wordt gegooid zoals bij de 3GB ramversie voorkwam heb ik nog niet meegemaakt.
| live and give like no one else |
Ik heb gisteren op T-mobile de februari update ontvangen. De ronde icoontjes zijn weer terug
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Ook hier via KPN de android-beveiligingspatch van 5 februari ontvangen.
Kernelversie is naar 24 januari 2019 gegaan.
Goed bezig blackberry.
En gelukkig weer lekker ronde icoontjes inderdaad
Kernelversie is naar 24 januari 2019 gegaan.
Goed bezig blackberry.
En gelukkig weer lekker ronde icoontjes inderdaad
[ Voor 16% gewijzigd door 3x3 op 19-02-2019 21:58 ]

Hier staat weer een nieuwe update klaar
Bij mijn key2 le betreft het een update: ABS054
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijd & Prijzen: [BlackBerry KEYone] Levertijden en Prijzen
- Accessoires: [BlackBerry KEYone] Accessoires
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijd & Prijzen: [BlackBerry KEYone] Levertijden en Prijzen
- Accessoires: [BlackBerry KEYone] Accessoires