Een paar dingen:
Het kan gewoon een vergissing zijn, e-mails en brieven met bewoordingen als 'troep' 'zooi' 'meuk' 'afval' zou ik achterwege laten, je kan best streng en duidelijk zijn zonder dit soort woordgebruik, ook komt beleefd maar assertief woordgebruik een pak geloofwaardiger en serieuzer over.
Begin ook niet te dreigen (niet dat je dat hier doet maar het is maar een tip)
"dreigen" met "verdere stappen" kan je altijd nog doen als uit latere communicaties blijkt dat het bedrijf in kwestie wel met je 'cajones' speelt.
Ben je ECHT zeker dat jij of je vriendin niks besteld hebben?
Een paar jaar terug zat ik in hetzelfde schuitje en toevallig ook met verslankingspillen, ik was er ook zeker van niks besteld te hebben en mijn vriendin (toen nog) had ook """zeker weten"""" niks besteld.
Na mails en zelfs aangetekende brieven van mijnentwege kreeg ik toch bericht dat er een mondelinge toezegging was gedaan door *Naam, Voornaam* dat bleek mijn vriendin te zijn... ik heb toen gevraagd om me het audiobestand op te sturen en dat deden ze: ze wist het zelf niet meer maar blijkbaar had vriendin in dat jaar een telefoontje gekregen van dat bedrijf waarop ze allerlei dingen vroegen, haar ons adres deden bevestigen en ook een "volledig vrijblijvend testpakket" wouden opsturen waarop ze antwoordde -duidelijk te horen- "ok da's goed..."
En een mondelinge overeenkomst is weldegelijk rechtsgeldig.
Het pakket kwam ook toe met kortingsbon voor volgende bestelling en een code om op een shady website de volgende verzendingen te annuleren, een code die dus
niet werkte en de website werd als onveilig gemeld door Bitdefender... Het heeft nog bijna 2 maand én tussenkomst van Testaankoop gevergd om van dit boeltje af te raken én de ongevraagde vervolgzendingen kosteloos te retourneren.
Ter info: ik reageer alleen op TS, heb geen andere reacties gelezen en realiseer me dat de kwestie mogelijks al opgelost is. Toch even my 2 cents...
[
Voor 6% gewijzigd door
PinusRigida op 18-12-2017 15:46
]