Kreeg vandaag een app van mijn vrouw dat ik een pakketje heb ontvangen van http://shop.stayhealthyproducts.com/
In het pakketje zat een middel om af te vallen, en een kortingsbon voor een volgende bestelling. Dus geen pakbon. Enige wat ik verder kon zien op de envelop stond was een postbus in rijswijk.
Nou heb ik niks besteld en ook nergens klakkeloos mijn gegevens ingevuld.
Wat ik verder gedaan heb is op het adres gezocht waarbij ik 3 andere bedrijven ben tegenkomen die dat specifieke postbus vermelden op hun site. (smoothie bedrijf, nog een afvalsite en een site voor een clown.)
Daarbij hebben deze andere sites wel telefoonnummers vermeld staan maar weet ik dus niet of dat dit één en dezelfde persoon.
Daarnaast ben ik via whois op een mailadres gekomen, waarbij ik eigenlijk van plan was om een mail te sturen, is dit wijsheid?
In het pakketje zat een middel om af te vallen, en een kortingsbon voor een volgende bestelling. Dus geen pakbon. Enige wat ik verder kon zien op de envelop stond was een postbus in rijswijk.
Nou heb ik niks besteld en ook nergens klakkeloos mijn gegevens ingevuld.
Wat ik verder gedaan heb is op het adres gezocht waarbij ik 3 andere bedrijven ben tegenkomen die dat specifieke postbus vermelden op hun site. (smoothie bedrijf, nog een afvalsite en een site voor een clown.)
Daarbij hebben deze andere sites wel telefoonnummers vermeld staan maar weet ik dus niet of dat dit één en dezelfde persoon.
Daarnaast ben ik via whois op een mailadres gekomen, waarbij ik eigenlijk van plan was om een mail te sturen, is dit wijsheid?
Dus ben ik benieuwd of iemand een geintje uithaalt of dat dit een manier is van het bedrijf om mensen af te bluffen om te betalen voor iets wat ze niet besteld hebben. Hebben jullie ideeën of opmerkingen?Geachte Heer, Mevrouw
ik krijg vandaag allemaal vage spullen toegestuurd en als afzender staat stayhealthyproducts.com. en volgens de whois informatie bent u contactpersoon van deze site. Hierbij vermeld dat ik geen behoefte heb aan deze troep en verzoek ik u vriendelijk mij niet meer van dit soort pakketjes te versturen aangezien ik dit ook nooit besteld heb.
Graag zie ik bevestigd dat ik uit uw klantensysteem ben gehaald.
Hoogachtend,
Captain Planet
You and I have memories longer than the road ahead