Mijne is al een halfjaar oud, en inmiddels mag je ook al geen pics meer linken vanaf crosswinds 
Maar als je pix wil dan zeggie het maar
[topic=96828]
[topic=96828]
ik wil hem wel zien jaOp zondag 01 juli 2001 22:42 schreef Solosmots het volgende:
Mijne is al een halfjaar oud, en inmiddels mag je ook al geen pics meer linken vanaf crosswinds
[topic=96828]
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
je kan daar niet uploaden.. je kan ze wel e-mailen of hier neerzettenOp zondag 01 juli 2001 22:43 schreef Snurp het volgende:
Kan ik ook foto's direct naar je site sturen?
ja ik heb het eigenlijk 1 dag te vroeg gepost, maar morgen komt er het nieuwe verhaal op mijn site.. waar al je vragen beantwoord wordenOp zondag 01 juli 2001 22:44 schreef DarkHelmet het volgende:
Allemaal leuk mooi en aardig zo'n Award Uitreiking. Maar naar mijn opinie ontbreekt er nogal wat aan.
Je kondigt hier een Award aan, maar het is bij lange na niet duidelijk hoe & wat.
Dus dan zou je zeggen, er staat een duidelijke website klaar voor de Casemods, maar neen, niks bijzonders.
Zo zijn er verschillende vragen:
- Hoe controleer je of de casemod ook van de winnaar/genomineerde is?
- Waarop worden de prijzen gebaseerd van de spullen die je mag kopen als je wint?
- Wanneer begint de wedstrijd/poll?
- Wanneer is de sluitingsdatum voor de poll?
- Komt er eerst een inschrijftermijn?
- Je zoekt dus zelf de genomineerden uit?
- Je kiest zelf de winnaar? Of een jury? Maak dan wat meer duidelijk over de (samenstelling) van de jury. Staat wel zo profi...
- komen er niet meerdere categorien? Maak je wat meer kans op winnen en de prijs hoeft natuurlijk niet zo groot te zijn
- Probeer tweakers.net erbij te betrekken, dan wordt het gemakkelijker een suuk6.
Als je het zo (redelijk) groots op wilt zetten, moet je ook zorgen dat alles voor de kick-off gereed is lijkt me!
Nu effe positief:
Leuk initiatief en gaaf idee.
Ben benieuwt naar het resultaat!
de kast zelf vind ik niet mooi maar de casemod zelf ziet er wel goed uit. dit is wel een nominatie waard vind ik (maar een nominatie zegt niks want er komen ongeveer 100 nominaties waarvan maar 1 iemand iets krijgtOp zondag 01 juli 2001 22:48 schreef Solosmots het volgende:
Nou ok hier dan weer de Pix:
[afbeelding]
[afbeelding]

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
als de mede tweakers het ook willen dat oude modjes meedoen, dan mag het...Op zondag 01 juli 2001 22:51 schreef Snurp het volgende:
Je bent nog niet van me af. Waarom zouden oude casemods niet mee mogen doen?
Heb er hier eentje staan, al een paar jaartjes oud maar wel winnaar van x-life casemod compo 2001Ik hoop dat deze mee mag doen
Verwijderd
je vraagt nog of ze pics maken van de omgeving waar de pc staat. is het hun pc niet dan kunnen ze die niet laten zien is het hun pc wel dan kunnuh ze het wel laten zien want anderz heb je hier ook geen foto kunnuh laten showen.Op zondag 01 juli 2001 23:36 schreef Snurp het volgende:
Let er ook bij fraude, dat er mensen stemmen op een case die niet van hun is. Zodat juist hun eigen case hogere komt te staan. Tja je weet het niet
nou als iedereen gewoon 1x mag stemmen... dan word hun ip opgeslagen en hebben ze verder pech.. dus als ze hun kast 1 punt willen geven doen ze dat, ze stijgen daardoor echt niet superhoog... als iemand zo'n dynamisch ip heeft en dus de hele tijd op zichzelf stemt.. dan ben ik daar zo achter.. ook als hij het dus onopvallend probeert te doen (dus steeds met 1 punt de leiding hebben)Op zondag 01 juli 2001 23:36 schreef Snurp het volgende:
Als ze toch zelf nomineerd maakt het toch niet uit of het een oude of nieuwe mod is.
Let er ook bij fraude, dat er mensen stemmen op een case die niet van hun is. Zodat juist hun eigen case hogere komt te staan. Tja je weet het niet
aan zoiets dacht ik dus ook.. dan gaat het dus puur op vertrouwen.. maar als iemand ze casemod er errug mooi uitziet en zijn huis ziet er ook een beetje amerikaans uit... of wat anders.. dan mag hij gewoon meedoen.. maar dan komt er daarna denk ik wel een meeting...Op maandag 02 juli 2001 04:29 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
je vraagt nog of ze pics maken van de omgeving waar de pc staat. is het hun pc niet dan kunnen ze die niet laten zien is het hun pc wel dan kunnuh ze het wel laten zien want anderz heb je hier ook geen foto kunnuh laten showen.
is dit een idd?
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
ik zie niksOp maandag 02 juli 2001 11:08 schreef Skef het volgende:
ik vind dat celeron_clocker mag winnen, die met z'n alfa-romeo nuova-kleurige kast (zeg ik het zo goed?)
Dat vind ik nou echt een goeie mod...
Echt mooi profi gespoten!
Verwijderd
Wat nu als er iemand op plek 1 ofzo staat met een matige kast, en ik sta op plek x. Heb een dynamisch ip en vind die kast dus helemaal niets. Begin vet te stemmen op hem en poef fraude gediskwalificeerd. Zo maakt mij kast dan meer kans, terwijl dan de eigenaar er niets aan kan doen.Op maandag 02 juli 2001 09:37 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
nou als iedereen gewoon 1x mag stemmen... dan word hun ip opgeslagen en hebben ze verder pech.. dus als ze hun kast 1 punt willen geven doen ze dat, ze stijgen daardoor echt niet superhoog... als iemand zo'n dynamisch ip heeft en dus de hele tijd op zichzelf stemt.. dan ben ik daar zo achter.. ook als hij het dus onopvallend probeert te doen (dus steeds met 1 punt de leiding hebben)
probeer maarOp maandag 02 juli 2001 11:32 schreef Snurp het volgende:
[..]
Wat nu als er iemand op plek 1 ofzo staat met een matige kast, en ik sta op plek x. Heb een dynamisch ip en vind die kast dus helemaal niets. Begin vet te stemmen op hem en poef fraude gediskwalificeerd. Zo maakt mij kast dan meer kans, terwijl dan de eigenaar er niets aan kan doen.
Misschien ben ik spijkers op laag water aan 't zoeken. Maar ik dacht alleen maar
de kleur vind ik 3x niks.. maar verder ziet hij er wel vrij mooi uit. conclusie: awardOp maandag 02 juli 2001 11:23 schreef Celeron_clocker het volgende:
Dank je Skef dat je zo enthousiast over mijn kast bent, hierbij nog een keer de foto's.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb nog wel 60 plaatjes, maar die kan ik nergens uploaden...Iemand misschien zin om mijn plaatjes op zijn/haar server te zetten?
Greetz
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
hoe weet jij dat?Op maandag 02 juli 2001 11:46 schreef Skef het volgende:
Duidelijk geen Alfa-liefhebber...
Take a wild guess...Op maandag 02 juli 2001 11:48 schreef limp_bizkit het volgende:
hoe weet jij dat?
Verwijderd
Ja, ik heb de kleur uit de GTV folder gehaalt, daar stond hij juist zo mooi in...Op maandag 02 juli 2001 11:46 schreef Skef het volgende:
Kleur 3x nix???
Dat is de allermooiste auto-lak die er momenteel te krijgen is man!
[off-topic]
Is de GTV ook in die kleur te krijgen?
[/off-topic]
red light!! hahahaa!! had hem al gezien! maar hij is en blijft stoer!! origineelOp maandag 02 juli 2001 13:54 schreef kleinelievewolff het volgende:
Hierbij mijn inzending dan maar. Ik heb eerst mijn case standaard gemod:
Alweer een KeesMot met pikkies
en er daarna iets origineels van gemaakt:
Barbie Case Mod (Red Light District)
Verwijderd
zeg dat nou niet! ssssst! LOp zondag 01 juli 2001 22:51 schreef ReseTTim het volgende:
leuk ik heb een grote inzending 3 casemods.
btw ik was eerder met mijn @pple dan iemand met zijn Tulip.
ennuh het lijkt mij slim dat je de foto's laat door linken zoals bij GoT. dus je moet zelf je eigen foto's hosten
Always outnumbered, never outgunned!
he gatverdamme... hij was wel origineel.. maar van wie was die eigenlijk?Op maandag 02 juli 2001 19:41 schreef Keize001 het volgende:
Ik stem op die pluizige-penis mod (die laatst op het tweakers.net nieuws stond).
Of is die te ranzig?
Op maandag 02 juli 2001 20:45 schreef victorb het volgende:
geweldige wedstrijd hoor als je vragen overslaat
Ho, ik ben juist een alfa lievhebber, (meer van 33, 75, 155, 164) maar ik vindt deze kleur een beetje raar, niet lelijk maar ook niet mooi..Op maandag 02 juli 2001 11:46 schreef Skef het volgende:
Kleur 3x nix???
Dat is de allermooiste auto-lak die er momenteel te krijgen is man!
[off-topic]
Is de GTV ook in die kleur te krijgen?
[/off-topic]
Insturen? Wanneer? Waarheen? Insturen kan als je dit bericht leest, dit kan tot eind Oktober. Je kan het naar een paar verschillende plekken heensturen:
je kan gewoon vanaf nu tot oktober insturen.. mag ook volgende week... of volgende maand... maar je kan dus vanaf nu insturenOp dinsdag 03 juli 2001 00:48 schreef ReseTTim het volgende:
moet ik nu al een mailtje sturen?? om me aante melden voor de casemods
[..]
Verwijderd
ik had hem wel gezien hoor!Op dinsdag 03 juli 2001 22:46 schreef victorb het volgende:
limp_bizkit
2e page berichtje 3
Verwijderd
ik zie geen enkele reden om deze vraag nou te beantwoordenOp woensdag 04 juli 2001 00:54 schreef SuperDeBoer het volgende:
hallo, welke lompe mod van tomahawkske heb je genomineerd want die ik gezien heb was namelijk echt heeeeel bout
Verwijderd
Jeeehhh!!Op woensdag 04 juli 2001 10:55 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
ik zie ook niet alles
maar hij zit erbij
ja dan moet je op mijn sig klikken.. maar ik ben er nu nog een kwartiertje mee bezig...Op woensdag 04 juli 2001 10:57 schreef jordyb het volgende:
[..]
Jeeehhh!!
Heb je een site ofzo waar ales op staat?
Verwijderd
En straks mijn 2de mod:Op woensdag 04 juli 2001 11:00 schreef Skef het volgende:
Jordy gaat winnen, want die heeft strax de mooiste paint-job!

als het kan dan mag hetOp woensdag 04 juli 2001 11:27 schreef jordyb het volgende:
Je mag jezelf niet nomineren.
Trouwens waneer werkt die site nou eens
ja maar die lay-out was het grootste werk.. ben nog flink bezig met tekst.. plaatjes en andere crap... de babes doen het trouwens welOp woensdag 04 juli 2001 11:38 schreef jordyb het volgende:
hmm
ziet er wel geinig uit je site.
Alleen een beetje weinig tekst/plaatjes/wat boeiunds
Woh dude, hij zit er erg kewl uitOp woensdag 04 juli 2001 11:18 schreef limp_bizkit het volgende:
tis dat ik nog geen dremel heb.. anders zaten de fans, neon en andere crap er ook al in
[afbeelding]
ikke ga winnen!
Verwijderd
Verwijderd
Heppie een kabel verbinding? Zet dan even een eigen webserver op, gaat erg simpel met dat proggie van analog x, maak dan bij die foto sectie een link naar je eigen webserver, zoiets als http://192.168.229.5Op woensdag 04 juli 2001 13:19 schreef limp_bizkit het volgende:
eeeehhh..
gevraagd: webspace voor plaatjes...
weet iemand een goeie site waar ik de plaatjes op kan dumpen? ik heb namelijk nog maar plaats voor 4 mensen....
thnx..kan ik mijn 15GB volpompen met plaatjes van 200kb perstukOp woensdag 04 juli 2001 13:28 schreef Superdude het volgende:
[..]
Heppie een kabel verbinding? Zet dan even een eigen webserver op, gaat erg simpel met dat proggie van analog x, maak dan bij die foto sectie een link naar je eigen webserver, dus een link naar [url="http://192.168"]http://192.168[/url]"][url="http://192.168"]http://192.168[/url].enzz
http://www.analogx.com
Verwijderd
ga jij nou maar buiten spelen..Op woensdag 04 juli 2001 15:02 schreef BaldHead het volgende:
Ff nog een fotootje van de mijne:):):)
Mijn Casemodje:)
Verwijderd
LOLOp woensdag 04 juli 2001 13:24 schreef Superdude het volgende:
Mischien heb ik er over heen gelezen, maar waar ga je dat geld vandaan halen, toch niet uit eigen zak dokken???
Maar goed, toch eenerg kewl ID, om een wedstrijd hiervoor te regelen, maar zoals iemand anders eerder al zei, je moet iets regelen met tweakers.net, dan wordt het pas echt VEEEET
ik betaal niet alles zelf.. ben niet gek... maar samen met andere lui...Op woensdag 04 juli 2001 16:45 schreef Superdude het volgende:
[..]
LOL, mezelf quoten! Maar goed, nou weet ik eigenlijk npg steeds niet waar je dat geld vandaan dacht te halen, want een award is leuk, maar niet als jijzelf dat gaat dokken, want dan weet ik nu al wie de winnaar word, namelijk limp_bizkit!!
Verwijderd
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
mmmmmmOp woensdag 04 juli 2001 17:18 schreef Petergr het volgende:
trowens, limp_bizkit als je wat webspace wilt hebben dan moet je het even zeggen, ik heb nog 20MB bij wanadoo vrij, dus icq me even, en dan zorg ik wel voor de rest
1. ik weet niks te zeggenOp woensdag 04 juli 2001 17:08 schreef ReseTTim het volgende:
1. erug leuk dat me casemod genomineerd is
2. je vergeet me andere 2 casemods.
3. kan je i.p.v. die foto met die fanduct een foto nemen met mjn PÆR (raampje) want dat vind ik ff mooier.
ik stuur je nog wel ff een mailtje maar je kunt het natuurlijk ook zelf bekijken
verder ziet de site er wel ok uit...
Op woensdag 04 juli 2001 16:59 schreef Superdude het volgende:
PS Wat een afschuwlijk lekkere chick op die award

Verwijderd
Ik had 'm al gezien hoor:):):):)ga jij nou maar buiten spelen..
of kijk hier
zegt genoeg.. toch?
nee maar wel wat eronder zitOp woensdag 04 juli 2001 19:16 schreef Psycho_cerebro het volgende:
Een beetje Jordan F1 fan of ligt dat aan mij.
dat heb ik speciaal voor jou gedaanOp vrijdag 06 juli 2001 15:03 schreef Bill_Gatjes het volgende:
wat is jou site traag!!!!!!!
Verwijderd