Toon posts:

Casemod van het jaar 2001

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 312 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er zin in een casemod wedstrijd?? De bedoeling is dus eigenlijk dat je dus een mooie/creatieve/nuttige/grappige casemod maakt of al hebt. Dit moeten vrij nieuwe casemods zijn, dus geen mod die je 4 jaar terug gemaakt hebt. Dan heb je kans dat je een nominatie van mij krijgt, deze kan je krijgen door gewoon je casemod te showen in je eigen topic zoals er zoveel van zijn. Als hij aan de eisen voldoet (dus als hij mooi, grappig of iets is) dan heb je kans dat je een award krijgt.. onthoud dat je deze gekregen hebt.

vanaf november komt er een grote poll op mijn website. er kan dan gestemd worden op de casemods, daar komt tegen die tijd ook meer over. (geklooi met de poll betekend diskwalificatie! dus zeker niet doen)

de winnaar zou eind december wel bekend zijn aangezien er per week mensen afvallen...

de winnaar krijgt op 1 januari 2002 bericht, en deze mag dan voor HFL. 300,-* hardware uitzoeken! voorlopig mag dit alleen bij Nederlandse winkels, misschien dat dit nog veranderd word maar voorlopig niet...

* dit was eerst 500,- maar na een beetje praten met vrienden kwamen we op 300,- maximaal uit... ach ja, nog steeds een erg mooi bedrag niet?

(geen spam) meer info eventueel op mijn site...

genomineerden: Bill_Gatjes, Tomahawkske, lilacrazor

[als jullie dit niet willen, het niet mag of iets anders. dan sluiten jullie deze topic maar en dan is het pech voor iedereen behalve voor de genomineerden, daar neem ik dan contact mee op en die krijgen dan 16,50 thuisgestuurd. (max 50,-.. dus als er 5 genomineerden zijn krijgt iedereen 10,-)]

LB OUT

klik hier voor meer info! misschien word je vraag al beantwoord!

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 22:09 schreef limp_bizkit het volgende:
*knip*
300,-??? het was 500,-, maar het maakt niet uit! 300,- kots mijn casemod nog lange nie!

[Phreak]: Zo'n lange quote hoeft niet..

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:59

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ik ga, mijn server, overdoen!!, en misschien kom ik wel in de aanmerking ik wil er iets heel speciaals mee, doen maar dat zeg ik nog ff niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 01 juli 2001 22:12 schreef Bill_Gatjes het volgende:

[..]

300,-??? het was 500,-, maar het maakt niet uit! 300,- kots mijn casemod nog lange nie!
staat er ook.. was.. sorry.. maar het is nog steeds een goed bedrag.. wat er ook gebeurd.. de 300,- blijft!! en het zijn guldens geen euro ;)

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:39
Jah, en zo zakt die topic zo weg, net als de CaseMod Award Thread....

Je moet het groter aanpakken, probeer met Tweakers.net wat te regelen :p

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 01 juli 2001 22:24 schreef Solosmots het volgende:
Jah, en zo zakt die topic zo weg, net als de CaseMod Award Thread....

Je moet het groter aanpakken, probeer met Tweakers.net wat te regelen :p
ik en iets regelen? femme opbellen zeker? :D

maar ik laat dit niet wegzakken.. als hij wegzakt.. doen we hem omhoog... en als deze niet loopt.. dan maak ik gewoon een nieuwe met "win 300,-" >:)

• Solosmots
En hoe raak je genomineerd?

Verwijderd

Topicstarter
staat eigenlijk op mijn site (een verhaal wat steeds uitgebreider word)

maar goed... als je een casemod maakt, dan maakt iedereen eigenlijk automatisch een topic van "kijk deze casemod! hij is mooi!" en dan staan daar foto's in, etc. etc.

die topics ga ik vanaf nu allemaal bekijken.. en als ik denk van dat ziet er ff C 8-) 8-) L uit! dan komt daar een mooie award te staan. dan komen er binnenkort (als de site een beetje klaar is) de foto's en namen van de genomineerden op de site en dan kan iedereen ze bewonderen, en dan kan er vanaf november gestemd worden!

{veel hoef je niet te doen, want iedere casemod is wel mooi/nuttig/grappig enzo)

misschien kan jij een nieuwspost op tweakers doen? zovan:

kijk eens wat ik gevonden heb en dan beetje knippen en plakken van mijn site.. :)

ik ga namelijk niet een newspost plaatsen van mezelf... :)

• Snurp
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-03-2025

Snurp

aka NICO

Hoe vaak kan en mag je meedoen?
Heb nu twee mods klaar liggen en ben met de derde bezig.

En is er een uiterste inzend datum?

Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 01 juli 2001 22:35 schreef Snurp het volgende:
Hoe vaak kan en mag je meedoen?
Heb nu twee mods klaar liggen en ben met de derde bezig.

En is er een uiterste inzend datum?
je mag zo vaak meedoen als je wilt... je mag ook wel je foto's e-mailen, maar liever heb ik dat je ze op GoT neerzet.
anders is
1. mijn mailbox zo vol en
2. ik vind het jammer om te mailen dat je niet genomineerd bent

• Solosmots
Mijne is al een halfjaar oud, en inmiddels mag je ook al geen pics meer linken vanaf crosswinds :(
Maar als je pix wil dan zeggie het maar :)

[topic=96828]

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 01 juli 2001 22:42 schreef Solosmots het volgende:
Mijne is al een halfjaar oud, en inmiddels mag je ook al geen pics meer linken vanaf crosswinds :(
Maar als je pix wil dan zeggie het maar :)

[topic=96828]
ik wil hem wel zien ja :)

• Snurp

Snurp

aka NICO

Kan ik ook foto's direct naar je site sturen?

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 17:11
Allemaal leuk mooi en aardig zo'n Award Uitreiking. Maar naar mijn opinie ontbreekt er nogal wat aan.

Je kondigt hier een Award aan, maar het is bij lange na niet duidelijk hoe & wat.
Dus dan zou je zeggen, er staat een duidelijke website klaar voor de Casemods, maar neen, niks bijzonders.

Zo zijn er verschillende vragen:

- Hoe controleer je of de casemod ook van de winnaar/genomineerde is?
- Waarop worden de prijzen gebaseerd van de spullen die je mag kopen als je wint?
- Wanneer begint de wedstrijd/poll?
- Wanneer is de sluitingsdatum voor de poll?
- Komt er eerst een inschrijftermijn?
- Je zoekt dus zelf de genomineerden uit?
- Je kiest zelf de winnaar? Of een jury? Maak dan wat meer duidelijk over de (samenstelling) van de jury. Staat wel zo profi...
- komen er niet meerdere categorien? Maak je wat meer kans op winnen en de prijs hoeft natuurlijk niet zo groot te zijn
- Probeer tweakers.net erbij te betrekken, dan wordt het gemakkelijker een suuk6.

Als je het zo (redelijk) groots op wilt zetten, moet je ook zorgen dat alles voor de kick-off gereed is lijkt me!

Nu effe positief:
Leuk initiatief en gaaf idee.
Ben benieuwt naar het resultaat! :)

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 01 juli 2001 22:43 schreef Snurp het volgende:
Kan ik ook foto's direct naar je site sturen?
je kan daar niet uploaden.. je kan ze wel e-mailen of hier neerzetten

• Solosmots
Nou ok hier dan weer de Pix:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~y.dvries/total1640.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~y.dvries/total2640.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 01 juli 2001 22:44 schreef DarkHelmet het volgende:
Allemaal leuk mooi en aardig zo'n Award Uitreiking. Maar naar mijn opinie ontbreekt er nogal wat aan.

Je kondigt hier een Award aan, maar het is bij lange na niet duidelijk hoe & wat.
Dus dan zou je zeggen, er staat een duidelijke website klaar voor de Casemods, maar neen, niks bijzonders.

Zo zijn er verschillende vragen:

- Waarop worden de prijzen gebaseerd van de spullen die je mag kopen als je wint?
- Je kiest zelf de winnaar? Of een jury? Maak dan wat meer duidelijk over de (samenstelling) van de jury. Staat wel zo profi...
- komen er niet meerdere categorien? Maak je wat meer kans op winnen en de prijs hoeft natuurlijk niet zo groot te zijn
- Probeer tweakers.net erbij te betrekken, dan wordt het gemakkelijker een suuk6.

Als je het zo (redelijk) groots op wilt zetten, moet je ook zorgen dat alles voor de kick-off gereed is lijkt me!

Nu effe positief:
Leuk initiatief en gaaf idee.
Ben benieuwt naar het resultaat! :)
ja ik heb het eigenlijk 1 dag te vroeg gepost, maar morgen komt er het nieuwe verhaal op mijn site.. waar al je vragen beantwoord worden :)

en eerst wou ik liever geen inzendingen maar ik zie dat dat toch hndiger is dus... mar morgen staat alles op mijn sites en edit ik het eerste bericht in deze topic

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 01 juli 2001 22:48 schreef Solosmots het volgende:
Nou ok hier dan weer de Pix:

[afbeelding]

[afbeelding]
de kast zelf vind ik niet mooi maar de casemod zelf ziet er wel goed uit. dit is wel een nominatie waard vind ik (maar een nominatie zegt niks want er komen ongeveer 100 nominaties waarvan maar 1 iemand iets krijgt :) )

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/j.huizing3/award.jpg
GEEN SPAM!!! maar check mijn site wat je ermee kan geen zin om te gaan typen

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

leuk ik heb een grote inzending 3 casemods.

btw ik was eerder met mijn @pple dan iemand met zijn Tulip.

ennuh het lijkt mij slim dat je de foto's laat door linken zoals bij GoT. dus je moet zelf je eigen foto's hosten

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Snurp

Snurp

aka NICO

Je bent nog niet van me af. Waarom zouden oude casemods niet mee mogen doen?

Heb er hier eentje staan, al een paar jaartjes oud maar wel winnaar van x-life casemod compo 2001 >:) Ik hoop dat deze mee mag doen

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

verdiend mijn Black-Case geen award ??
ik heb er nog wel zo mijn best op gedaan :'(

• Solosmots
Posten dan die hap, dan blijft het overzicht r tenminste in..
Niet meer dan 2 pix per case lijkt me slim om vervuiling te voorkomen...

Verwijderd

Topicstarter

uitnodiging/meeting/vertrouwen. weet ik nog niet :)

hoe bedoel je?

hij staat nu gepland op november word waarschijnlijk eerder

1 januari 2002 om 1.00AM

ja vanaf nu tot 1 november 2001 kan je insturen

ja en nee. meestal kies ik ze zelf uit ja, maar als er bijvoorbeeld twijfel is dan ga ik het denk ik hier vragen

ik kies zelf geen winnaar, er komt een kleine jury, maar die stemt verder niet, die kijkt of alles wel eerlijk gaat (het stemmen)
de GoTters, LB'ers en andere soorten mogen zelf stemmen, maar als bijvoorbeeld iemand
opeens kei hard omhoog vliegt, en er is duidelijk sprake van fraude, dan word deze
persoon eruit geflikkerd en maakt 0,0% kans op de 1e prijs

ik was wel van plan verschillende groepen te maken alleen weet nog niet precies hoe en wat,
misschien beste paintjob, creatiefste raam... en daarvan gaan de winnaars het tegen elkaar opnemen naar de 1e plaats. als op 1 januari 2002
de score tussen plaats 1 en 2 kleiner is dan 50 punten dan krijgen beide winnaars 150,- aan hardware naar keuze, of het geldbedrag.

misschien, maar eerst ga ik zelf deze vragen in een groot verhaal beantwoorden op mijn site

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 01 juli 2001 22:51 schreef Snurp het volgende:
Je bent nog niet van me af. Waarom zouden oude casemods niet mee mogen doen?

Heb er hier eentje staan, al een paar jaartjes oud maar wel winnaar van x-life casemod compo 2001 >:) Ik hoop dat deze mee mag doen
als de mede tweakers het ook willen dat oude modjes meedoen, dan mag het...

Verwijderd

Topicstarter
nu ga ik slapen want ik moet morgen werken.. en ik moet morgen een verhaaltje schrijven en eventueel vragen beantwoorden :)

Verwijderd

Topicstarter
BELANGRIJK!!!!

misschien kunnen jullie mij helpen, als jullie nou een beetje zeggen wat jullie willen dus wel inzenden niet inzenden, wel awards uitdelen, niet uitdelen, wel oude modjes geen ouwe modjes...

ik krijg namelijk al commentaar van verschillende kanten dat ze willen inzenden, dat ik die awards in mijn *** kan steken.. dat er wel ouwe modjes mee moeten doen, dat het niet eerlijk is als ouwe modjes meedoen.. allemaal van die shit... jammer jongens... maar als we het niet eens worden over de zaken dan krijgt niemand iets (behalve de personen die nu een nominatie gekregen hebben)

Verwijderd

hehe

Verwijderd

ik ben weer verder gegaan met deze zit nu 2e voeding in en ga nu cooling voor mijn 5 scsi hd's maken stoffilters en ga hem schilderen zoud eze ook kans maken op award ?
http://www.victorb.org/case/

Verwijderd

mischien moet je ook kijken naar hoe netjes die die gemaakt is want heel veel casemods zijn lelijk als je dichtbij kijkt en op de foto zijn ze prachtig
(Mijn case is ook niet 100% gelukt maar verbouw hem dan weer >:))

• Snurp

Snurp

aka NICO

Als ze toch zelf nomineerd maakt het toch niet uit of het een oude of nieuwe mod is.

Let er ook bij fraude, dat er mensen stemmen op een case die niet van hun is. Zodat juist hun eigen case hogere komt te staan. Tja je weet het niet

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 01 juli 2001 23:36 schreef Snurp het volgende:
Let er ook bij fraude, dat er mensen stemmen op een case die niet van hun is. Zodat juist hun eigen case hogere komt te staan. Tja je weet het niet
je vraagt nog of ze pics maken van de omgeving waar de pc staat. is het hun pc niet dan kunnen ze die niet laten zien is het hun pc wel dan kunnuh ze het wel laten zien want anderz heb je hier ook geen foto kunnuh laten showen.

is dit een idd?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 01 juli 2001 23:36 schreef Snurp het volgende:
Als ze toch zelf nomineerd maakt het toch niet uit of het een oude of nieuwe mod is.

nou als iedereen gewoon 1x mag stemmen... dan word hun ip opgeslagen en hebben ze verder pech.. dus als ze hun kast 1 punt willen geven doen ze dat, ze stijgen daardoor echt niet superhoog... als iemand zo'n dynamisch ip heeft en dus de hele tijd op zichzelf stemt.. dan ben ik daar zo achter.. ook als hij het dus onopvallend probeert te doen (dus steeds met 1 punt de leiding hebben)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 04:29 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

je vraagt nog of ze pics maken van de omgeving waar de pc staat. is het hun pc niet dan kunnen ze die niet laten zien is het hun pc wel dan kunnuh ze het wel laten zien want anderz heb je hier ook geen foto kunnuh laten showen.

is dit een idd?
aan zoiets dacht ik dus ook.. dan gaat het dus puur op vertrouwen.. maar als iemand ze casemod er errug mooi uitziet en zijn huis ziet er ook een beetje amerikaans uit... of wat anders.. dan mag hij gewoon meedoen.. maar dan komt er daarna denk ik wel een meeting... :)

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 20:35

Skef

Ik scheer.me

ik vind dat celeron_clocker mag winnen, die met z'n alfa-romeo nuova-kleurige kast (zeg ik het zo goed?)

Dat vind ik nou echt een goeie mod...

Echt mooi profi gespoten!

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 11:08 schreef Skef het volgende:
ik vind dat celeron_clocker mag winnen, die met z'n alfa-romeo nuova-kleurige kast (zeg ik het zo goed?)

Dat vind ik nou echt een goeie mod...

Echt mooi profi gespoten!
ik zie niks >:)

Verwijderd

Dank je Skef dat je zo enthousiast over mijn kast bent, hierbij nog een keer de foto's.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/elmo/temp/MVC-014S.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/elmo/temp/MVC-018S.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/elmo/temp/MVC-019S.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/elmo/temp/MVC-035S.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/elmo/temp/MVC-037S.JPG

Ik heb nog wel 60 plaatjes, maar die kan ik nergens uploaden... :( Iemand misschien zin om mijn plaatjes op zijn/haar server te zetten? :)

Greetz

• Snurp

Snurp

aka NICO

Op maandag 02 juli 2001 09:37 schreef limp_bizkit het volgende:

[..]

nou als iedereen gewoon 1x mag stemmen... dan word hun ip opgeslagen en hebben ze verder pech.. dus als ze hun kast 1 punt willen geven doen ze dat, ze stijgen daardoor echt niet superhoog... als iemand zo'n dynamisch ip heeft en dus de hele tijd op zichzelf stemt.. dan ben ik daar zo achter.. ook als hij het dus onopvallend probeert te doen (dus steeds met 1 punt de leiding hebben)
Wat nu als er iemand op plek 1 ofzo staat met een matige kast, en ik sta op plek x. Heb een dynamisch ip en vind die kast dus helemaal niets. Begin vet te stemmen op hem en poef fraude gediskwalificeerd. Zo maakt mij kast dan meer kans, terwijl dan de eigenaar er niets aan kan doen.

Misschien ben ik spijkers op laag water aan 't zoeken. Maar ik dacht alleen maar

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 11:32 schreef Snurp het volgende:

[..]

Wat nu als er iemand op plek 1 ofzo staat met een matige kast, en ik sta op plek x. Heb een dynamisch ip en vind die kast dus helemaal niets. Begin vet te stemmen op hem en poef fraude gediskwalificeerd. Zo maakt mij kast dan meer kans, terwijl dan de eigenaar er niets aan kan doen.

Misschien ben ik spijkers op laag water aan 't zoeken. Maar ik dacht alleen maar
probeer maar >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 11:23 schreef Celeron_clocker het volgende:
Dank je Skef dat je zo enthousiast over mijn kast bent, hierbij nog een keer de foto's.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb nog wel 60 plaatjes, maar die kan ik nergens uploaden... :( Iemand misschien zin om mijn plaatjes op zijn/haar server te zetten? :)

Greetz
de kleur vind ik 3x niks.. maar verder ziet hij er wel vrij mooi uit. conclusie: award :P

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Kleur 3x nix???

Dat is de allermooiste auto-lak die er momenteel te krijgen is man!

Duidelijk geen Alfa-liefhebber...

[off-topic]
Is de GTV ook in die kleur te krijgen?
[/off-topic]

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Snurp

Snurp

aka NICO

Zelf ga ik het niet proberen, wees maar niet bang ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 11:46 schreef Skef het volgende:
hoe weet jij dat? >:)

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Op maandag 02 juli 2001 11:48 schreef limp_bizkit het volgende:

hoe weet jij dat? >:)
Take a wild guess...

Verwijderd

Kleur 3x nix???

[off-topic]
[/off-topic]
Ja, ik heb de kleur uit de GTV folder gehaalt, daar stond hij juist zo mooi in... :)

Greetz

• kleinelievewolff
  • Laatst online: 11:17
Hierbij mijn inzending dan maar. Ik heb eerst mijn case standaard gemod:

Alweer een KeesMot met pikkies

en er daarna iets origineels van gemaakt:

Barbie Case Mod (Red Light District)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 13:54 schreef kleinelievewolff het volgende:
Hierbij mijn inzending dan maar. Ik heb eerst mijn case standaard gemod:

Alweer een KeesMot met pikkies

en er daarna iets origineels van gemaakt:

Barbie Case Mod (Red Light District)
red light!! hahahaa!! had hem al gezien! maar hij is en blijft stoer!! origineel >:)

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 22:51 schreef ReseTTim het volgende:
leuk ik heb een grote inzending 3 casemods.

btw ik was eerder met mijn @pple dan iemand met zijn Tulip.

ennuh het lijkt mij slim dat je de foto's laat door linken zoals bij GoT. dus je moet zelf je eigen foto's hosten
zeg dat nou niet! ssssst! L :D L
ja je hebt gelijk! ik wou een gat in die kast maken dus ik w8te ff en toen zag ik jou kast! toen kreeg ik het idee!

• Keizer
  • Niet online
Ik stem op die pluizige-penis mod (die laatst op het tweakers.net nieuws stond).

Of is die te ranzig?

Always outnumbered, never outgunned!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 19:41 schreef Keize001 het volgende:
Ik stem op die pluizige-penis mod (die laatst op het tweakers.net nieuws stond).

Of is die te ranzig?
he gatverdamme... hij was wel origineel.. maar van wie was die eigenlijk?

Verwijderd

geweldige wedstrijd hoor als je vragen overslaat

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 12:50
Best leuk idee, maar je hebt een ***** website. Ik kan bijna niets lezen door het veel te grote bovenste gedeelte! Kan je dat niet veranderen?? Als het echt moet, wil ik wel wat proberen voor je, want dit kan écht niet zo...

En nu niet beginnen dat ik ook kutwebsites maak, want daar gaat het nu niet om :+

Verbouwing

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Die website zou ook een award moeten krijgen: Een Doxa award >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 20:45 schreef victorb het volgende:
geweldige wedstrijd hoor als je vragen overslaat
:?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 21:05 schreef SONiCB00M het volgende:
Die website zou ook een award moeten krijgen: Een Doxa award >:)
die heeft die volgens mij al >:)

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Kleur 3x nix???

[off-topic]
[/off-topic]
Ho, ik ben juist een alfa lievhebber, (meer van 33, 75, 155, 164) maar ik vindt deze kleur een beetje raar, niet lelijk maar ook niet mooi..
Maar verder vindt ik die kast wel c 8-) 8-) l

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

moet ik nu al een mailtje sturen?? om me aante melden voor de casemods :?
Insturen? Wanneer? Waarheen? Insturen kan als je dit bericht leest, dit kan tot eind Oktober. Je kan het naar een paar verschillende plekken heensturen:

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 00:48 schreef ReseTTim het volgende:
moet ik nu al een mailtje sturen?? om me aante melden voor de casemods :?
[..]
je kan gewoon vanaf nu tot oktober insturen.. mag ook volgende week... of volgende maand... maar je kan dus vanaf nu insturen :)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

kan je ff zeggen hoe je graag de indeling wilt hebben van het mailtje. of wat je wilt weten van mij.

moet ik foto's erbij sturen of kan ik ook gewoon me website geven en dat jullie de foto's daarvan gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
eeeeeh site kan ook ja...

Verwijderd

Topicstarter
indeling het liefst... pfff... nou maakt eigenlijk niet echt uit.. vertel gewoon een beetje over je mod hoeft niet een boek te schrijven.. maar gewoon een beetje wat je allemaal gedaan hebt enzo... en dan een site voor de foto's als je die hebt... :)

Verwijderd

Topicstarter
na veel gezeur over de site.. heb ik er maar eens flink werk van gemaakt en de site totaal omgegooid... nog niet alles werkt zoals het moet en er staan op sommige plekken nog wat vage dingen... maar daar gaat het nu ff niet om... hopelijk zijn jullie tevreden met de nieuwe site.. en de naam voor de wedstrijd is er ook: Case 2001 kort maar krachtig :)

Verwijderd

limp_bizkit
2e page berichtje 3

Verwijderd

hallo, welke lompe mod van tomahawkske heb je genomineerd want die ik gezien heb was namelijk echt heeeeel bout :r

Verwijderd

flame

Verwijderd

[topic=175836]
...en deze moet natuurlijk winnen

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 22:46 schreef victorb het volgende:
limp_bizkit
2e page berichtje 3
ik had hem wel gezien hoor! :)

ziet er geinig uit, maar je zegt dat je nog gaat schilderen enzo, dus wacht ik liever op foto's van het eindresultaat! als je nu al weet dat die niet voor oktober komen dan moet je dat ff zeggen dan doen deze foto's mee aan de award.. :)

Verwijderd

Waarom ben ik niet genomineerd??

home.wanadoo.nl/jordyb

Komt binnenkort een nieuwe site. Met nieuwe foto's

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 00:54 schreef SuperDeBoer het volgende:
hallo, welke lompe mod van tomahawkske heb je genomineerd want die ik gezien heb was namelijk echt heeeeel bout :r
ik zie geen enkele reden om deze vraag nou te beantwoorden :r

En je kan je dremel in de doos laten, want als je nog plannen had zodat je een kansmaker werd heb je die bij deze dus verknald... OK een mening mag je geven, maar je kan het toch ook wel netjes houden of niet? mensen zoals jij verknallen altijd alles :(

zolang je niks nuttigs te melden hebt of zelf niet eens weet waar je videokaart zit hou dan gewoon je kop dicht ja... :( :( :(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 10:48 schreef jordyb het volgende:
Waarom ben ik niet genomineerd??

home.wanadoo.nl/jordyb

Komt binnenkort een nieuwe site. Met nieuwe foto's
ik zie ook niet alles :)

maar hij zit erbij :)

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 10:55 schreef limp_bizkit het volgende:

[..]

ik zie ook niet alles :)

maar hij zit erbij :)
Jeeehhh!!

Heb je een site ofzo waar ales op staat?

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Jordy gaat winnen, want die heeft strax de mooiste paint-job! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 10:57 schreef jordyb het volgende:

[..]

Jeeehhh!!

Heb je een site ofzo waar ales op staat?
ja dan moet je op mijn sig klikken.. maar ik ben er nu nog een kwartiertje mee bezig... :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 11:00 schreef Skef het volgende:
jij hebt mijn modje nog niet gezien >:)

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 11:00 schreef Skef het volgende:
En straks mijn 2de mod:

Oud Pentium100 kastje met Roest Vrij Stalen look. fronttake 80mm fan.
Plexiglas windows aan de zijkant.
Bluechroommolding erbij.
Blauw CCFL lampje erin.
Blauw geannodizeerde koelblok.
Geisoleerd.
Baybusje met blauwe ledjes natuurlijk.
En een tempmetertjerin en misschien een LCDtje.

Verwijderd

Topicstarter
tis dat ik nog geen dremel heb.. anders zaten de fans, neon en andere crap er ook al in :)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/j.huizing3/kast.jpg

ikke ga winnen! >:)

Verwijderd

Je mag jezelf niet nomineren.

Trouwens waneer werkt die site nou eens :P

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Ik denk dat mijn Inwin Q500 strax mooier is, in RVS look.....

(Net zoals 15 anderen strax op GoT -> Dat is wel het nadeel van gezamelijke bestelacties... Het is niet echt origineel...)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 11:27 schreef jordyb het volgende:
Je mag jezelf niet nomineren.

Trouwens waneer werkt die site nou eens :P
als het kan dan mag het >:)

site ben ik nu aan het uploaden.. :) hij is nog niet klaar maar heb ff alle links laten werken.. verhaaltjes komen nog :)

Verwijderd

hmm
ziet er wel geinig uit je site.
Alleen een beetje weinig tekst/plaatjes/wat boeiunds

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 11:38 schreef jordyb het volgende:
hmm
ziet er wel geinig uit je site.
Alleen een beetje weinig tekst/plaatjes/wat boeiunds
ja maar die lay-out was het grootste werk.. ben nog flink bezig met tekst.. plaatjes en andere crap... de babes doen het trouwens wel >:)

• ddZ
  • Laatst online: 17-08 08:46

ddZ

Op woensdag 04 juli 2001 11:18 schreef limp_bizkit het volgende:
tis dat ik nog geen dremel heb.. anders zaten de fans, neon en andere crap er ook al in :)

[afbeelding]

ikke ga winnen! >:)
Woh dude, hij zit er erg kewl uit :P

* ddZ is viper-liefhebber

Verwijderd

Topicstarter
eeeehhh..

gevraagd: webspace voor plaatjes...

weet iemand een goeie site waar ik de plaatjes op kan dumpen? ik heb namelijk nog maar plaats voor 4 mensen.... |:(

alle genomineerden staan nu trouwens op mijn site.. :)

Verwijderd

Mischien heb ik er over heen gelezen, maar waar ga je dat geld vandaan halen, toch niet uit eigen zak dokken???

Maar goed, toch eenerg kewl ID, om een wedstrijd hiervoor te regelen, maar zoals iemand anders eerder al zei, je moet iets regelen met tweakers.net, dan wordt het pas echt VEEEET B-)

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 13:19 schreef limp_bizkit het volgende:
eeeehhh..

gevraagd: webspace voor plaatjes...

weet iemand een goeie site waar ik de plaatjes op kan dumpen? ik heb namelijk nog maar plaats voor 4 mensen.... |:(
Heppie een kabel verbinding? Zet dan even een eigen webserver op, gaat erg simpel met dat proggie van analog x, maak dan bij die foto sectie een link naar je eigen webserver, zoiets als http://192.168.229.5

http://www.analogx.com/files/sswwwi.exe das het proggie om heel simpel (met 1 druk op de knop) een webserver te starten!

Verwijderd

meel maar ff heb mischien nog wel wat ruimte

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 13:28 schreef Superdude het volgende:

[..]

Heppie een kabel verbinding? Zet dan even een eigen webserver op, gaat erg simpel met dat proggie van analog x, maak dan bij die foto sectie een link naar je eigen webserver, dus een link naar [url="http://192.168"]http://192.168[/url]"][url="http://192.168"]http://192.168[/url].enzz

http://www.analogx.com
thnx..kan ik mijn 15GB volpompen met plaatjes van 200kb perstuk >:)

maar het probleem is dat deze pc niet 24/7 aanstaat.. die van mij wel.. maar de server niet... dat wil mijn pa niet... want dat ksot stroom |:(

iemand een idee om hem om te praten? geef es wat redenen dat het gewoon aan kan blijven? >:)

Verwijderd

vorige post ff geedit, maar je kan dan op je site vermelden dat de genomineerden alleen op bepaalde tijdstippen van de dag te bezichtigen zijn, is in ieder geval een tijdelijke oplossing voor je webspace probleem!

Verwijderd

Topicstarter
had het programma al gevonden... misschien dat ik van me broer wat space kan krijgen.. die heeft 100mb.. >:)

Verwijderd

Ff nog een fotootje van de mijne:):):)

Mijn Casemodje:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 15:02 schreef BaldHead het volgende:
Ff nog een fotootje van de mijne:):):)

Mijn Casemodje:)
ga jij nou maar buiten spelen..

of kijk hier

zegt genoeg.. toch?

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 13:24 schreef Superdude het volgende:
Mischien heb ik er over heen gelezen, maar waar ga je dat geld vandaan halen, toch niet uit eigen zak dokken???

Maar goed, toch eenerg kewl ID, om een wedstrijd hiervoor te regelen, maar zoals iemand anders eerder al zei, je moet iets regelen met tweakers.net, dan wordt het pas echt VEEEET B-)
LOL :) , mezelf quoten! Maar goed, nou weet ik eigenlijk npg steeds niet waar je dat geld vandaan dacht te halen, want een award is leuk, maar niet als jijzelf dat gaat dokken, want dan weet ik nu al wie de winnaar word, namelijk limp_bizkit!! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 16:45 schreef Superdude het volgende:

[..]

LOL :) , mezelf quoten! Maar goed, nou weet ik eigenlijk npg steeds niet waar je dat geld vandaan dacht te halen, want een award is leuk, maar niet als jijzelf dat gaat dokken, want dan weet ik nu al wie de winnaar word, namelijk limp_bizkit!! ;)
ik betaal niet alles zelf.. ben niet gek... maar samen met andere lui... :)

en al zou ik alles zelf dokken.. dan wordt ik echt niet de winnaar... dat bepalen jullie namelijk :)

hopelijk haalt mijn nieuwe mod het voor oktober.. :D

Verwijderd

Okee, dan weet ik genoeg, dus wij mogen stemmen, KEWL ID.

PS Wat een afschuwlijk lekkere chick op die award :9~

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

1. erug leuk dat me casemod genomineerd is
2. je vergeet me andere 2 casemods.
3. kan je i.p.v. die foto met die fanduct een foto nemen met mjn PÆR (raampje) want dat vind ik ff mooier.

ik stuur je nog wel ff een mailtje maar je kunt het natuurlijk ook zelf bekijken

verder ziet de site er wel ok uit...

• Petergr
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

trowens, limp_bizkit als je wat webspace wilt hebben dan moet je het even zeggen, ik heb nog 20MB bij wanadoo vrij, dus icq me even, en dan zorg ik wel voor de rest

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

• Xandrios
  • Laatst online: 09:31
Op woensdag 04 juli 2001 17:18 schreef Petergr het volgende:
trowens, limp_bizkit als je wat webspace wilt hebben dan moet je het even zeggen, ik heb nog 20MB bij wanadoo vrij, dus icq me even, en dan zorg ik wel voor de rest
mmmmmm
die icon komt me bekent voor ........

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 17:08 schreef ReseTTim het volgende:
1. erug leuk dat me casemod genomineerd is
2. je vergeet me andere 2 casemods.
3. kan je i.p.v. die foto met die fanduct een foto nemen met mjn PÆR (raampje) want dat vind ik ff mooier.

ik stuur je nog wel ff een mailtje maar je kunt het natuurlijk ook zelf bekijken

verder ziet de site er wel ok uit...
1. ik weet niks te zeggen :)
2. ik doe max 2 mods per persoon nomineren... ik vind ze alle 3 wel stoer.. die peer dinges blijft.. nu nog een andere... denk dat ik dan de koffer neem onder het motto: origineel (heb namelijk nog neit zoveel koffers)
3. als je mailt is ook goed.. zolang het peer foto's zijn is het goed :)

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik nomineer ReseTTiM!!!!
hij roels!!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 16:59 schreef Superdude het volgende:
PS Wat een afschuwlijk lekkere chick op die award :9~
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/j.huizing3/lb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/j.huizing3/lb2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/j.huizing3/lb3.jpg