Nadat ik mijn kees gemot had met de standaard-opties:
* Baybus
* Blauwe ledjes (nu ook voor de HD)
* Raam met blauwe CCFL
was ik het een beetje zat aan het worden om naar de inhoud van mijn kast te kijken.
Het was toch al een beetje een kermis met al die lampjes, laat ik er iets origineels mee doen.
Zo kwam ik bij de speelgoedwinkel terecht en ging op zoek naar een Barbie.
Ikke: 'Hebben jullie ook de Red Light District Barbie?'
Verkoopster: '??????'
Ikke: 'Je weet wel, die achter het glas zit met een rood lichtje erbij'
Verkoopster: 'Nee, helaas niet'
Ikke: 'Doe deze dan maar, die ziet er het meeste uit als een dame van lichte zeden'
Verkoopster: 'Is het een cadeautje?'
Ikke: 'Nee hoor
'
Het was de bedoeling dat het er erg Amsterdams uit moest gaan zien, maar het is best wel lief geworden, misschien iets voor de zusjes van de tweakers
Hier zie je wat fotootjes die ik met een smekkerige webcam genomen heb. Voor de betere foto's kun je beter kijken op:
Alweer een KeesMot met pikkies

I give joe good fukkie fukkie gie-ay!
* Baybus
* Blauwe ledjes (nu ook voor de HD)
* Raam met blauwe CCFL
was ik het een beetje zat aan het worden om naar de inhoud van mijn kast te kijken.
Het was toch al een beetje een kermis met al die lampjes, laat ik er iets origineels mee doen.
Zo kwam ik bij de speelgoedwinkel terecht en ging op zoek naar een Barbie.
Ikke: 'Hebben jullie ook de Red Light District Barbie?'
Verkoopster: '??????'
Ikke: 'Je weet wel, die achter het glas zit met een rood lichtje erbij'
Verkoopster: 'Nee, helaas niet'
Ikke: 'Doe deze dan maar, die ziet er het meeste uit als een dame van lichte zeden'
Verkoopster: 'Is het een cadeautje?'
Ikke: 'Nee hoor
Het was de bedoeling dat het er erg Amsterdams uit moest gaan zien, maar het is best wel lief geworden, misschien iets voor de zusjes van de tweakers
Hier zie je wat fotootjes die ik met een smekkerige webcam genomen heb. Voor de betere foto's kun je beter kijken op:
Alweer een KeesMot met pikkies

I give joe good fukkie fukkie gie-ay!