nee nie eg, maar betekend nie meteen dat iedereen moet weten welke voorkeuren jij hebt!!
Niet vreemd, maar het wordt niet snel "logisch" gevonden. Ach, ieder zijn eigen smaak! (zelf btw 100% hetero (maar je weet nooit hoe het in de toekomst kan lopen))Op woensdag 20 juni 2001 13:21 schreef Diamon het volgende:
Ps, is het vreemd dan, dat een jongen liever een man/man relatie heeft
En tja, waren er geen man/man relaties, dan ook geen vrouw/vrouw
edit:
[quote]
Op woensdag 20 juni 2001 13:24 schreef marsian het volgende:
nee nie eg, maar betekend nie meteen dat iedereen moet weten welke voorkeuren jij hebt!!
[/quote]
Iedereen heeft het hier toch ook over zijn vriendin!
[quote]
Op woensdag 20 juni 2001 13:24 schreef marsian het volgende:
[/quote]
Iedereen heeft het hier toch ook over zijn vriendin!
WHAHAHAHAHHAHAHOp woensdag 20 juni 2001 13:21 schreef Diamon het volgende:
[..]
Wie noemt mij nu 'Weird One', jij gaat idd het haar van een Barbie knippen.
Woehahahahahahaha ROFLMAO.
Je weet dat het niet meer aangroeit
/Voorspel modus, topic: kleinelievewolff/
Mede Tweakers, ik heb laatst het haar van mijn Barbie pop geknipt, maar nu groeit het niet meer aan!!!
Hoe is dit op te lossen, moet ik een nieuwe pop kopen, of is een kop ook los te koop.
En kan ik er ook een kop van Ken op zetten.
/End voorspel modus, topic: kleinelievewolff/
dat is pas LoL
jah de kop van ken kan op het lijf van barbie gezet worden
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Verwijderd
Ik geloof dat Ken niet zo van vrouwtjes houdt. Hij is geloof ik lid van de orde van de bruine ster of zoiets.Op woensdag 20 juni 2001 12:06 schreef Diamon het volgende:
[..]
Mmmmmm, nog een idee-tje voor dezemod.
Zorg ervoor dat het gordijn dicht kan.
Laat, dmv wat electronica shit, 1 keer in het uur het gordijn 10 minuten dicht gaan.
Zo doet ze ook nog wat nuttigs in je kast
Ps, wil je het echt afwerkenkoop dan ook nog een Ken pop, en zet die iets verder van je pc als de gordijnen dicht zijn geweest.
Ik hoef niet uit te leggen wat dat betekend
Na ff zoeken heb ik hier tips voor je:
Ledematen verbuigen: http://www.geocities.com/barbie_bliss_nl/Crooked.html
Euh, tja... http://node14f2.a2000.nl/~mappie/barbie2.html
't is een hoertje, geen transformer.Op woensdag 20 juni 2001 13:27 schreef MICHIEL123 het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHHAHAH
dat is pas LoL
jah de kop van ken kan op het lijf van barbie gezet worden
eigenlijk moet er nog een klein stikkertje op het raam, zo'n logootje met verboden te fotograferen.
Niet?
[Specs]
Ik weet toch ook wel dat het niet aangroeid, maar je hebt toch wel eens van hairweaving gehoord? Misschien komen er dan wel dreads in of zo.Op woensdag 20 juni 2001 13:21 schreef Diamon het volgende:
[..]
Mede Tweakers, ik heb laatst het haar van mijn Barbie pop geknipt, maar nu groeit het niet meer aan!!!
Hoe is dit op te lossen, moet ik een nieuwe pop kopen, of is een kop ook los te koop.
Ik denk niet dat ze in aanmerking komt voor een geslachtsverandering, al weet ik wel al een paar namen:
Kendy
Barbapappa
Je moet inderdaad maar lekker helemaal zelf weten wat voor relatie je wilt, als je maar gelukkig bent.
Dat bed is wel classy zegOp woensdag 20 juni 2001 14:15 schreef Razorfist het volgende:
Na ff zoeken heb ik hier tips voor je:
Verwijderd
Deze is echt retecool! 
We zouden eigenlijk een casemod award moeten doen....
hmm, goed id ff topic openen
We zouden eigenlijk een casemod award moeten doen....
hmm, goed id ff topic openen
zeg, begin je nu niet een klein beetje door te draaien?Op woensdag 20 juni 2001 14:20 schreef kleinelievewolff het volgende:
[..]
Dat bed is wel classy zegen dat broekje van Ken, is dat echt latex of gewoon leer
?
Niet?
[Specs]
Krimpkous en dan een beetje verwarmenOp woensdag 20 juni 2001 14:20 schreef kleinelievewolff het volgende:
[..]
Dat bed is wel classy zegen dat broekje van Ken, is dat echt latex of gewoon leer
?
Er schijnen ook poppen te zijn van Britney met dat rode latexpakkie aan...
Een leren stringetje, van die kwastjes op haar tepels en krimpkousen aan, dat zou leuk worden jaOp woensdag 20 juni 2001 14:25 schreef Razorfist het volgende:
[..]
Krimpkous en dan een beetje verwarmenSluit prima aan denk ik! En een echte tweakert kan toch ook wel zelf iets inelkaar naaien? Lappie leer ofzo!
Er schijnen ook poppen te zijn van Britney met dat rode latexpakkie aan...
ff zoeken of er nog een barbie(wannabe) in huis is... Dan probeer ik wel iets!
Rode ledjes in haar ogen met een 1,5V batterijtje in haar rug
Rode ledjes in haar ogen met een 1,5V batterijtje in haar rug
Coole (hot?) case mod man... Zo zie je ze maar weinig (helaas)...
Nou, laten we het "minder voorspelbaar" noemen, meeste mannen zien graag 2 vrouwen samen, tenminste, als ik geen uitzondering benOp woensdag 20 juni 2001 13:21 schreef Diamon het volgende:
[..]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Haha
Ziek!
Wel lache!
Idd goed idee voor CPU koelen!
Kan je haar haar en de gordijnen niet mooi laten wapperen in de wind in je kast? Dat maakt het geheel lekker dynamisch!
Of dat ze tegen het ruitje klopt als er iemand langsloopt!
Ziek!
Wel lache!
Maarrehh gave kast. Tof idee!Op woensdag 20 juni 2001 12:00 schreef Karel2001 het volgende:
als je de barbie effe draait kan je d'r gebruiken voor je CPU te koelen....Zuigen of Blazen
Kan je haar haar en de gordijnen niet mooi laten wapperen in de wind in je kast? Dat maakt het geheel lekker dynamisch!
Dat haar wappert al aardig in de wind. Heb het ook in moeten korten omdat ik bang was dat het in de processorfan zou komen.Op woensdag 20 juni 2001 14:35 schreef Molybdenum het volgende:
Haha
Ziek!
Wel lache!
[..]
Maarrehh gave kast. Tof idee!
zelden zo'n originele en coole casemod gezien
hey dit was mijn ID om ooit is te doen. btw dit heb ik ooit is ook hiero laten vallen voor een leuke casemod
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Dat zou best kunnen. Ik heb ook vermeld dat ik het hier ooit eens heb opgevangen, maar als er dan na een paar maanden nog geen resultaten zijn, doe ik het maar. Zou zonde van die goede ideeen zijn als ze niet uitgevoerd worden tochOp woensdag 20 juni 2001 14:42 schreef ReseTTim het volgende:
hey dit was mijn ID om ooit is te doen. btw dit heb ik ooit is ook hiero laten vallen voor een leuke casemod
dit klopt ivm. ik nog een server in een kast most bouwen en in dit geval was een gamma koffertje goedkoper vandaar dat ik het niet heb uitgevoerd en vervolgens kwam ik op het ID om een 19"back te modden zodat er 2 pc's in passen.Op woensdag 20 juni 2001 14:49 schreef kleinelievewolff het volgende:
Dat zou best kunnen. Ik heb ook vermeld dat ik het hier ooit eens heb opgevangen, maar als er dan na een paar maanden nog geen resultaten zijn, doe ik het maar. Zou zonde van die goede ideeen zijn als ze niet uitgevoerd worden toch?
zet er een beetje verlepte ken voor die een beetje staat te kijke of ie al naar binne kan .Op woensdag 20 juni 2001 14:35 schreef Molybdenum het volgende:
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
HAHAHAHAHA PIMP!!!!! (as in pooier)Op woensdag 20 juni 2001 04:51 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
ROTFLMAOPIMP
Och, man, och man!!! Ik bescheur me!!! Nu nog hopen dat mijn mod ook die kwaliteit wordt
...
Maar dat idee van die gordijntjes: ZEKER doen! Das lachuh!
Maar dat idee van die gordijntjes: ZEKER doen! Das lachuh!
mmh kleinelievewolff komt wel erg goed weg met mijn ID
. had ik het nou toch maar uitgewerkt...
Verwijderd
Hoorde ik mijn naam?Op woensdag 20 juni 2001 09:40 schreef Majestic het volgende:
Hi I'm chucky wanna play ?
Muhaaaaahaaaaaaaa
wow
ROTFLMAO!!!
woeeehaaaaaaaaaaa
wow
ROTFLMAO!!!
woeeehaaaaaaaaaaa
Heeeee als je een fan onder haar zet kun je het haar ook nog laten wapperen!!!! 
bedacht ik zo in eens... das helemaal strak!
bedacht ik zo in eens... das helemaal strak!
Oke oke, jij roelt echt wel!

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Het raampje wel weer netjes schoonmaken straks he
ROFLMAO!!!
Das echt cool!!!
Grote kans dat je de Casemod Award gaat winnen!!!
Das echt cool!!!
Grote kans dat je de Casemod Award gaat winnen!!!
En vervolgens was je het al lang weer vergeten en vervolgens ging er een aardig idee verloren. Het zou wat zijn als ik morgen roep dat ik een auto zonder motor ga maken en vervolgens wacht totdat iemand het gedaan heeft en dan zeggen dat het mijn idee wasOp woensdag 20 juni 2001 15:14 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
dit klopt ivm. ik nog een server in een kast most bouwen en in dit geval was een gamma koffertje goedkoper vandaar dat ik het niet heb uitgevoerd en vervolgens kwam ik op het ID om een 19"back te modden zodat er 2 pc's in passen.
Maar effe serieus, het was een goed idee van je en het is niet zo dat ik je niet de tijd heb gegeven om het uit tevoeren.
* kleinelievewolff bedankt Resettim voor zijn geweldige hersenstorm
even doorgaan:
heeft ze een 3.5" bay of een 5.25" bay?
hoeveel slots heeft ze?
(Beavis & Butt-head: hu hu hu hu he said slut! Yeah hm he he he!)
is het een socket A of een socket 7, m.a.w. waar moet je je proc. in steken?
heeft ze een 3.5" bay of een 5.25" bay?
hoeveel slots heeft ze?
(Beavis & Butt-head: hu hu hu hu he said slut! Yeah hm he he he!)
is het een socket A of een socket 7, m.a.w. waar moet je je proc. in steken?
Gaaf bedacht man
And now the most interresting part of deze grot
Verwijderd
Aangezien je moeder nogal handig is met naaimachines
wil ik eigenlijk wekelijks wel een nieuwe hoerige outfit zien 
Die ledjes op de plaats waar nu de tepels zitten (hoop ik) lijken me ook wel geil......
Die ledjes op de plaats waar nu de tepels zitten (hoop ik) lijken me ook wel geil......
Ziet er echt gaaf uit!!
Kewl bedacht!!
Kewl bedacht!!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Verwijderd
Erug coool man, hij verdient echt wel een plaats bij www.virtualhideout.net
Gelijk ff reclame voor Amsterdam gemaakt
=============
how much F*ck and S*ck?
Gelijk ff reclame voor Amsterdam gemaakt
=============
how much F*ck and S*ck?
Ja hoor.
Deze behoort tot de origineelste mod die ik ooit gezien heb
Zeer origineel.
Je verdient een dikke 10 voor originaliteit!
Deze behoort tot de origineelste mod die ik ooit gezien heb
Zeer origineel.
Je verdient een dikke 10 voor originaliteit!
....You're just Furious 'cause your car isn't Fast
Ze moet toch minstens een SM outfit hebben..
Laklaarzen, corsetje, zweepje, handboeien en natuurlijk een zwarte moffenpet.
Laklaarzen, corsetje, zweepje, handboeien en natuurlijk een zwarte moffenpet.
Niet?
[Specs]
Kijk maar uit, straks krijgt ze de smaak te pakken en gaat ze voor je dochter ook van die outfits makenOp woensdag 20 juni 2001 22:44 schreef grotelievewolff het volgende:
Aangezien je moeder nogal handig is met naaimachineswil ik eigenlijk wekelijks wel een nieuwe hoerige outfit zien
Heb ie Ken er ook bij....
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Nog meer lievewolffies hiero. Begint een familie soap te worden. Heeft je grotelievewolff zijn psx al gemod of niet?
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Verwijderd
Op woensdag 20 juni 2001 20:28 schreef k7of9 het volgende:
Het raampje wel weer netjes schoonmaken straks he
Nee, nog niet. Hij zoekt nog een minibarbietje om erin te zetten. Het is dan ook geen bigtower psx heh?Op donderdag 21 juni 2001 11:15 schreef Rusty het volgende:
Nog meer lievewolffies hiero. Begint een familie soap te worden. Heeft je grotelievewolff zijn psx al gemod of niet?
Erg origineel deze onvervalste allereester echte 'Kees'mod 
Voldoet je kast wel aan de arbowet voor prostituees? (is je koeler goed afgeschermd?, of wordt ze straks aan haar haren naar je proc getrokken?)
Voldoet je kast wel aan de arbowet voor prostituees? (is je koeler goed afgeschermd?, of wordt ze straks aan haar haren naar je proc getrokken?)
hahahahahahahahaahahahahahahahahhahahahahahahahahaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahhah en verder en verder...dit is echt prachtig eigenlijk waarom kwamen we er niet eerder op..grote klasse!!
Orginele coole mod.
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
Als je de rest van dit topic had gelezen, had je geweten dat ik haar haartjes ook heb gemod. Is van kontlengte naar schouderlengte gegaan uit angst voor jouw opmerkingOp donderdag 21 juni 2001 12:55 schreef lexkam het volgende:
Erg origineel deze onvervalste allereester echte 'Kees'mod
mooiste straatje van NederlandOp woensdag 20 juni 2001 11:24 schreef soepkip het volgende:
[..]
nee, straat bord met "trompettersteeg"
(ja een kenner)
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Verwijderd
Beter goed gestolen als slecht bedacht 
Een nieuwe trend.....back to 't kijkdoos tijdperk.
Een nieuwe trend.....back to 't kijkdoos tijdperk.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.
da's nog eens wat anders. Nou nog een bewegende barbie erin
er schijnt een dansende barbie te bestaan. dat moet lachen zijn
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
prachtig hoorOp donderdag 21 juni 2001 16:28 schreef chem het volgende:
mooi kruisje
Verwijderd
Een beetje warm maken en het buigt als een tiet....;)Op woensdag 20 juni 2001 09:41 schreef kleinelievewolff het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar dit is een rip-off barbie, kostte 7,95 ipv 30,-en haar benen zijn totaal niet buigbaar, helaas.
waarschijnlijk wou hij dit laten zien:

en vond deze ook wel leuk voor achter het glas ( met gordijntjes dicht dan)

en vond deze ook wel leuk voor achter het glas ( met gordijntjes dicht dan)

Ze halen die foto's wel snel weg bij funnypics.dhs.org moet ik zeggen.
Niet?
[Specs]
ok.. hijs wel echt super cool
lol echt dikke lol... Ik ben zelf van plan binnenkort ook zo iets maar dan met jaren 80 popjes en een discoballetje enzo te maken..
maar echt geweldig!
maar echt geweldig!
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Een minidiscoballetje heb ik hier ook liggen, maar ik had gehoopt dat de CCFL er in zou weerspiegelen, maar helaas, je ziet er bijna niets van.Op vrijdag 22 juni 2001 20:15 schreef digitaldead het volgende:
ok.. hijs wel echt super coollol echt dikke lol... Ik ben zelf van plan binnenkort ook zo iets maar dan met jaren 80 popjes en een discoballetje enzo te maken..
maar echt geweldig!
na ja.. ik zet der denk ik ook wel een apart richt spotje op..Op vrijdag 22 juni 2001 20:28 schreef kleinelievewolff het volgende:
[..]
Een minidiscoballetje heb ik hier ook liggen, maar ik had gehoopt dat de CCFL er in zou weerspiegelen, maar helaas, je ziet er bijna niets van.
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
zeer orgineel 
www.virtual-hideout.net maar ik weet niet of ze nog die coolcase galery hebben, kon em niet vinden..
www.virtual-hideout.net maar ik weet niet of ze nog die coolcase galery hebben, kon em niet vinden..
Keigaaf , Altijd lachen hier op GOT
Serve The Humanity , Be Server
Verwijderd
welkom op GoTOp vrijdag 22 maart 2002 23:52 schreef Kolonel_E het volgende:
zeer orgineel
dit is een FAQ die ik altijd klaar heb staan voor mensen die nieuw zijn op GoT:
over de groeten:
over het ophalen van oude KOEIEN:Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
vedder is het wel makkelijk om de algemene FAQ even een keer door te lezen.zoiets staat ergens in een faq op GoT
Haal de oude koeien niet uit de sloot, open liever een nieuw topic met een url naar het oude topic
het is ook een goed idee om de FAQ die bij het destbetreffende sub flora zit even door te lezen.
ook is verstandig om de makers/ontwerpers/wat dan ook van dit product even te mailen/formen.
je kan ook de search hier op GoT gebreuiken, meestal staat het daar ergens in. Search
als je je aan deze regels zal houden dan is de kans kleiner dat er geflamed wordt naar je.
vedder suc6 op GoT, en ik hoop dat je veel plezier hebt
standaart post #1 © by KingOfDos
Da's altijd nog een stuk goedkoper als "Barbie gaat Scheiden". Die kost namelijk 299 EURO.Op woensdag 20 juni 2001 09:41 schreef kleinelievewolff het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar dit is een rip-off barbie, kostte 7,95 ipv 30,-en haar benen zijn totaal niet buigbaar, helaas.
Maar dan krijg je wel Ken's Auto, Ken's huis, Ken's motor etc etc etc
haha nog geen 30 jaar oud en nu al zijn eigen bordeel
let er wel op dat het niet zo'n verlept heroine hoertje wordt, goed onder de duim houden duz
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
ik vind dit tog wel de origineelste mod die ik heb gezien simpel maar het werkt
eigelijk moet je van dat EL String begruiken langs het kozijn
echt TOP
eigelijk moet je van dat EL String begruiken langs het kozijn
echt TOP
SchoppertOp vrijdag 22 maart 2002 23:52 schreef Kolonel_E het volgende:
zeer orgineel
Hij's oud maar goed!
Dit topic is gesloten.