[profiel] Karmakeizer badge

Pagina: 1
Acties:

• Jelv
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Op Jelv bij de Age of Empires karmakeizer badge zit een padding-right van 20px die volgens mij daar niet hoort.

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
Staat jouw custom CSS aan?

[ Voor 41% gewijzigd door ard1998 op 16-12-2016 07:48 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb er een ticket voor aangemaakt :)

Intentionally left blank

• Jelv
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Die staat uit. Nog even voor je gecontroleerd.

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

* Slavy heeft al vaker de regels gelezen over Karma badges maar snapt nog steeds niet hoe hij ze kan verdienen 8)7

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Slavy schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:34:
* Slavy heeft al vaker de regels gelezen over Karma badges maar snapt nog steeds niet hoe hij ze kan verdienen 8)7
Een karma badge kun je krijgen als je op één onderwerp / tag meer dan 700 karma hebt verzameld, mits er niet 10 of meer andere users zijn die meer karma hebben verzameld op dat onderwerp.

Kijk je bijvoorbeeld op mijn profiel en druk je op 'Intel Core i3-6100' dan zie je dat ik de enige ben met een badge en ben daarmee meteen Keizer. Verzamel jij nu 700 Karma of bij dat onderwerp kom jij er bij te staan.

Het huidige aantal Karma dat je hebt verzameld bij één onderwerp kan je zien door op dat onderwerp te klikken, er staat dan:

*naam* *karma*.

Begrijp je het nu een beetje?

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

rens-br schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:08:
[...]

Een karma badge kun je krijgen als je op één onderwerp / tag meer dan 700 karma hebt verzameld, mits er niet 10 of meer andere users zijn die meer karma hebben verzameld op dat onderwerp.

Kijk je bijvoorbeeld op mijn profiel en druk je op 'Intel Core i3-6100' dan zie je dat ik de enige ben met een badge en ben daarmee meteen Keizer. Verzamel jij nu 700 Karma of bij dat onderwerp kom jij er bij te staan.

Het huidige aantal Karma dat je hebt verzameld bij één onderwerp kan je zien door op dat onderwerp te klikken, er staat dan:

*naam* *karma*.

Begrijp je het nu een beetje?
Dat gedeelte begreep ik al, maar hoe "verzamel" je het dan? is het een kwestie van posten op de FP als er tags aan nieuwsberichten hangen of zodra mensen je op het forum zouden +-en? Op mijn pagina zie ik uberhaupt geen badge, er zou toch wel iets moeten zijn waar ik goed in ben? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Slavy op 21-12-2016 12:10 ]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Verwijderd

Slavy schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:10:
[...]

Dat gedeelte begreep ik al, maar hoe "verzamel" je het dan? is het een kwestie van posten op de FP als er tags aan nieuwsberichten hangen of zodra mensen je op het forum zouden +-en? Op mijn pagina zie ik uberhaupt geen badge, er zou toch wel iets moeten zijn waar ik goed in ben? ;)
Is mij ook nooit echt duidelijk geweest, ik neem aan door gewoon actief te zijn in dat bepaalde onderwerp, en uiteraard met kwalitatieve input.

• rens-br

rens-br

Slavy schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:10:
[...]
Je verzamelt Karma met alle bijdrages die je doet bij Tweakers, zie ook: https://tweakers.net/info/faq/karma/. Voor elke post krijg je Karma, heeft deze veel +1, krijgt je meer Karma. Plaats je een reactie krijgt je Karma, is het een +1, +2 of +3 krijg je meer Karma, etc.

Om Karmabadges te krijgen moet je reacties / posts plaatsen bij berichten / topics waaraan een onderwerp of tag gekoppeld is. Bijvoorbeeld: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie. Hieraan zitten de tags: "Android, Google, OnePlus, OnePlus 3T, OxygenOS, Smartphones" gekoppeld. Als je dus een reactie plaatst in dat topic, krijg je dus in elke tag een beetje Karma erbij. Hetzelfde geldt voor nieuwsitems.

Mocht je er nog meer vragen over hebben, stuur me dan even een DM, want we gaan zo wel erg offtopic.

[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 21-12-2016 12:16 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Reviews geven ook karma, dus een review schrijven van een telefoon kan je al relatief snel een badge opleveren van dat toestel. Actief zijn in de topics op het forum erover geeft nog wat extra. Dat rens-br de karmakeizer van die CPU is, komt omdat hij een (uitgebreide) review heeft geschreven erover die ook nog eens een +2 heeft gekregen.

Hoe ik aan de keizer badge van 'Bier' kom snap ik niet helemaal, ik lust 't niet eens. :P Enige verklaring is de koppeling met een topic waar ik actief ben.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• rens-br

rens-br

Hero of Time schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:19:
Hoe ik aan de keizer badge van 'Bier' kom snap ik niet helemaal, ik lust 't niet eens. :P Enige verklaring is de koppeling met een topic waar ik actief ben.
Dat is deze tag en die zit gekoppeld aan:Je hebt 475 reacties geplaatst in het eerste topic, blijkbaar genoeg voor 900 karma.

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-11 10:26

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Lijkt mij dat die tag daar ook niet hoort. ( Bij het NOS kroeg topic dus)

[ Voor 26% gewijzigd door _David_ op 21-12-2016 17:01 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• rens-br

rens-br

_David_ schreef op woensdag 21 december 2016 @ 17:00:
Lijkt mij dat die tag daar ook niet hoort. ( Bij het NOS kroeg topic dus)
Het is een kroeg. In een kroeg wordt bier gedronken. Snap de (vroegere) link wel :P

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

rens-br schreef op woensdag 21 december 2016 @ 17:11:
[...]

Het is een kroeg. In een kroeg wordt bier gedronken. Snap de (vroegere) link wel :P
En in de coffee corner wordt o.a koffie gedronken, maar gelukkig is daar de tag 'koffie' ook weggehaald :)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• rens-br

rens-br

_David_ schreef op woensdag 21 december 2016 @ 18:01:
En in de coffee corner wordt o.a koffie gedronken, maar gelukkig is daar de tag 'koffie' ook weggehaald :)
Lijkt me prima idee om 'bier' ook weg te halen, ik kan dat wel, maar weet niet of ik het ook mag. Wellicht beter overleggen met de lokale Mods.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik ben trots op die badge. Ik wil 'm houden.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Hero of Time schreef op woensdag 21 december 2016 @ 18:48:
Ik ben trots op die badge. Ik wil 'm houden.
Lekker professioneel :z

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je bent gewoon jaloers. :+

Pagina: 1