Yep, dat is de pagina. Ik zou echter wel
hier kijken, hoef je niet op "European Warehouse" in de titel te letten
Maat is verder gewoon 2-DIN (DIN is een wereldwijde universele afmeting, net zoals 5.25", 3.25", 2.5" dat in PC's zijn), waarbij er een een extra frame omheen zit. Ik gok dat er bij je F9xx een losse fascia plaat omheen zit (tenzij je een VW-specifiek model van Pioneer hebt, want die bestonden vroeger in elk geval wel), in deze units zit dat vast in de unit verwerkt dus dat past perfect.
Head unit is gewoon wat we in de volksmond "autoradio" noemen

Is er bij de verschillende soorten nog keuze rond bv opstarttijd (en hoe lang is deze over het algemeen?). Loopt het boeltje vaak vast? Is er een mogelijkheid om zeer laagdrempelig een image oid terug te zetten met een zelf gemaakte basisversie van het OS of is dat simpelweg telkens een clean install? Begrijp ik het verder goed dat Wi-Fi gewoon van de telefoon wordt gehaald tijdens het rijden of moet ik - voor internet - een simkaart kopen?
Bij m'n pa is er nagenoeg geen opstarttijd (die heeft die met knoppen op de pagina die ik hierboven link). Op de een of andere manier blijft het ding standby zonder daarbij de accu leeg te trekken. Hij zal vast wel wat stroom trekken (kan niet anders), maar niet genoeg om zelfs over een dag of 2 problemen met de accu te veroorzaken.
Zowel hij als ik nog geen vastlopers. Firmware update bij beide gedaan, ging zonder problemen maar dan ben je wel wat instellingen kwijt; dat "image terugzetten" waar jij het over hebt lijkt echter eerder over backups te gaan? Dat is niet zo eenvoudig gedaan nee. En je kunt inderdaad gewoon je telefoon tetheren met WiFi hotspot.
En dan als laatste. Moet ik bij zo'n autoradio met Android denken aan een telefoon die elke paar jaar moet worden vervangen omdat deze nog nauwelijk meekan? Is het wachten op bv een radio met Android 6.x niet onzinnig omdat je dan weer wilt wachten op Android 7.x? Kan je die autoradio's niet zelf updaten naar een nieuwe Androidversie?
Zelf updaten gaat niet, je bent van de fabrikant afhankelijk.
Android is echter niet iOS. Er zijn natuurlijk wel veel dingen veranderd en veel nieuwe API's, maar er zijn maar heel weinig apps die niet kunnen functioneren op oudere Android versies. Een KitKat (4.4, Q3 2013) apparaat kan nog probleemloos vrijwel elke app installeren en draaien. Dat heeft vooral te maken met de opzet van Android vergeleken met iOS; Apple dwingt mensen naar nieuwere versies van het OS, of ze nu willen of niet, ook al is daar geen technische noodzaak voor.
Lollipop (5.1) is denk ik de belangrijkste versie - daar zitten alle optimalisaties die in 4.x en 5.0 zijn ingevoerd. Marshmallow en Nougat doen niets waar je op een autoradio echt iets aan hebt. Nieuwe is altijd leuker, met name voor het visuele aspect, maar er schiet me niets te binnen waarom je nu zelfs 6.0 (laat staan 7.0) nodig zou hebben op zo'n ding.