• WhAsSsAaA
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Matched: airmiles
Via airmiles lijk je op buitenlandse betalingen met mastercard ook punten te verdienen. Heb in een weekje Frankrijk wat uitgaven gedaan maar nog geen airmiles ontvangen, iemand anders dat wel al gelukt?

• MichielFRL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
WhAsSsAaA schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:39:
Via airmiles lijk je op buitenlandse betalingen met mastercard ook punten te verdienen. Heb in een weekje Frankrijk wat uitgaven gedaan maar nog geen airmiles ontvangen, iemand anders dat wel al gelukt?
Hoe werkt dat?

Apple | BYD | HomeWizard Plug-In Battery | UniFi | WeHeat Flint All-electric | 4.880wp zonnepanelen

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-04 17:23
Inloggen op https://www.airmiles.nl/mijn/kaart-koppelen - daar zie je 't zo staan

• WhAsSsAaA
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
U123456 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:57:
[...]
Dank voor de tip. De N26 Mastercard zojuist succesvol gekoppeld aan mijn Air Miles!
Zijn er bij iemand al wel airmiles bijgeschreven door mastercard uitgaven? Hier lijkt een weekje Frankrijk niet gezorgd te hebben voor punten. Bevind me nu tussen het kastje en de muur van de contact centers van airmiles, mastercard én n26. Als iemand anders al wel punten gespaard heeft duik ik er verder in, anders geef ik het op...

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-04 23:17
WhAsSsAaA schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:32:
Zijn er bij iemand al wel airmiles bijgeschreven door mastercard uitgaven? Hier lijkt een weekje Frankrijk niet gezorgd te hebben voor punten. Bevind me nu tussen het kastje en de muur van de contact centers van airmiles, mastercard én n26. Als iemand anders al wel punten gespaard heeft duik ik er verder in, anders geef ik het op...
Hier ook niks. Dan toch alleen voor NL kaarten?

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:41
U123456 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:29:
[...]
Hier ook niks. Dan toch alleen voor NL kaarten?
Is de periode van 2 weken al verstreken nadat de buitenlandse uitgaven zijn gedaan? Airmiles worden 1x per twee weken bijgeschreven.

• U123456
WhAsSsAaA schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:32: Zijn er bij iemand al wel airmiles bijgeschreven door mastercard uitgaven? Bevind me nu tussen het kastje en de muur van de contact centers van airmiles, mastercard én n26
Uit de voorwaarden:
Air Miles worden alleen toegekend aan Mastercards die in Nederland zijn uitgegeven en gekoppeld zijn aan een Nederlandse betaalrekening.
Link: https://www.airmiles.nl/mastercard-algemene-voorwaarden

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:04
U123456 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:49:
Ik doe mee aan het Duitse spaarsysteem Payback. Onlangs ontdekte ik dat je via www.payback.de/bargeld (na inloggen) het tegoed kan laten uitbetalen i.p.v. korting op spullen die ik toch niet nodig heb. Met een Duitse N26 IBAN lukte dat prima, terwijl mijn Nederlandse IBAN werd geweigerd. :)
Interessant systeem. Ziet er uit als een soort Duitse variant van Airmiles. Heeft het zin om hiervan lid te worden als je niet dicht bij de Duitse grens woont? Ik koop wel vaak in Duitsland, vooral bij Amazon e.d, maar ben zelf fysiek weinig in Duitsland te vinden :)

• U123456
oohh schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:06:
[...]

Interessant systeem. Ziet er uit als een soort Duitse variant van Airmiles. Heeft het zin om hiervan lid te worden als je niet dicht bij de Duitse grens woont? Ik koop wel vaak in Duitsland, vooral bij Amazon e.d, maar ben zelf fysiek weinig in Duitsland te vinden :)
Amazon doet niet meer mee aan Payback. Veel andere webshops wel, zoals eBay, Zalando, enz.
Dit naast de fysieke Payback partner winkels in Duitsland.

Acceptatie van N26 kaarten is trouwens in fysieke Duitse winkels nog altijd slechter dan van de Girocard pinpas van de Sparkasse, zie hier een voorbeeld. Dus heb je om te betalen soms gewoon weer cash nodig, terwijl je een Duitse (N26) kaart in handen hebt!
Pagina: 1