Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:22
streamnl schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:03:
[...]

Ik meen dat er een gamemania in Veldhoven zat. Niet dus. Nu moet ik ver rijden om hier gebruik van te maken... Tju. :|
Nee hoor.Woensel-Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
jori040 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:11:
[...]

Nee hoor.Woensel-Eindhoven.
Ik zag het op de site ja.
En toch staat me bij dat Veldhoven er ook 1tje had.

Ach ja, heb ik weer een doel voor een ritje op de motor.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:22
streamnl schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:29:
[...]

Ik zag het op de site ja.
En toch staat me bij dat Veldhoven er ook 1tje had.

Ach ja, heb ik weer een doel voor een ritje op de motor.
Strijp-Eindhoven had er een.Veldhoven heeft E-plaza gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 11-06-2020 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:40
Hier zijn de PS avatars
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3mfi2P2VmLZbgAS7uwgk1JkKK8A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3k9PptFRlOEvg78wOZNGMkR1.png?f=fotoalbum_large
Die linksboven krijg je bij een pre-order van digital (deluxe) edition. De rest krijg je bij digital deluxe/special edition/collector's edition.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12:45
Zouden bepaald winkels deze game eerder verkopen dan 19 juni?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Nietdatikweet schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:07:
Zouden bepaald winkels deze game eerder verkopen dan 19 juni?
Nee, 19 juni is wereldwijd vastgelegd (los van de tijd in andere continenten uiteraard). Reviewers & co hebben de game al wel eerder omdat zij hierover moeten schrijven. Deze komen, wederom wereldwijd, morgenochtend online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:47

OMD

Morgen komen de reviews als het goed is? Welke game reviewer raden jullie aan?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:27
OMD schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 18:50:
Morgen komen de reviews als het goed is? Welke game reviewer raden jullie aan?
Check zelf nooit reviews. Tegenwoordig is het erg makkelijk gespoiled te worden. Spiek alleen even snel op metacritic. :P

Maar als je toch een review wil checken. Dan kan ik ACG of Skill Up aanraden
YouTube: YouTube
YouTube: Skill Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
En geschreven reviews?
Deze oldtimer leest liever dan dat ie naar een YouTube review kijk 😅

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

Vergeet niet: digitale preload begint ook vandaag.
Nog 1 week!

Edit:
76gb aan het downloaden momenteel >:)

[ Voor 39% gewijzigd door s0kkie op 12-06-2020 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Zo, na de presentatie van ps5 gisteravond door naar de reviews van de game van het moment. Zitten we er klaar voor? Nog een halfuurtje, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Nou, ik heb opencritic openstaan hoor. Ben heel benieuwd naar de scores. Ben bang dat het misschien toch wat tegen gaat vallen.

Ga verder alleen conclusies lezen van een aantal geschreven reviews en sowieso geen videoreviews kijken. Wil niet teveel van de game zien en vanaf volgende week vrijdag nog enigszins verrast worden.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:36
gamer.nl een 10...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:34

MazeWing

The plot thickens...

Zoals verwacht hoge cijfers. Gamespot valt weer eens op door het spel een 8 te geven, net zoals ze deel 1 een 8 gaven.... |:( 8)7

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
PU geeft ook een 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nice hoor, al die lekkere cijfers. Nu kan ik helemaal niet meer wachten. Vanavond maar eens rustig de reviews doorlezen/bekijken!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:23

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vestendrie
Zoals te verwachten minimaal gelijkwaardig aan het eerste deel. De perfecte afsluiter van de Ps4. Nog 7 dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
MazeWing schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 09:05:
Zoals verwacht hoge cijfers. Gamespot valt weer eens op door het spel een 8 te geven, net zoals ze deel 1 een 8 gaven.... |:( 8)7
Zulke figuren zullen er altijd blijven: anders doen om maar anders te zijn. Gelukkig zaten ze met die 8 voor deel 1 wel goed |:(.

Maar de cijfers zien er weer extreem goed uit. Ik had enige angst voor de reviews omdat er zoveel controverse rondom de game was. En je weet maar nooit hoe het mensen beïnvloedt. Maar gelukkig is die angst niet uitgekomen. Nu heb ik nog meer zin om volgende week aan die game te gaan beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Laatst online: 08-09 19:31
Ik twijfel om voor deze game mijn PS4 Slim te verkopen en nog even voor de PS4 Pro te gaan :+
Heb Spider-Man ook nog niet gespeeld en God of War niet uitgespeeld, en ik heb nu een 4K OLED, dus het is niet de enige reden... maar totaal niet goed voor de portemonnee.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Ik ga hier gewoon weer een PS4 voor aanschaffen, te vroeg verkocht en dacht dat ik wel kon wachten. Nou niet dus :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:23
Jezus een 95 score op metacritic gebaseerd op 59 reviews, dat is geen kattenpis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Is dit deel te spelen als je de eerste niet gespeeld hebt?

Of moet je daar echt het verhaal van het vorige deel kennen?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Mon0lith schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 09:44:
Is dit deel te spelen als je de eerste niet gespeeld hebt?

Of moet je daar echt het verhaal van het vorige deel kennen?
Eerste moet je wel spelen.

En HOLY SHIT @ de scores!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/n47bRif.jpg
Een 95 op meta en 96 op opencritic. Wtf had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Word toch weer een must play.

En wel een leuk voor alle haters die anti sjw enz waren ivm de leaks. Heeft dus geen impact op de game die opvalt. Zoals verwacht.

[ Voor 29% gewijzigd door v8power67 op 12-06-2020 10:01 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Momenteel zelfs 96 op MC. Zelfde score als Uncharted 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Oke, net de reviewvideo van gamekings bekeken. Ondanks dat ik weinig met ze heb, heb ik wel genoten. Zijn voor, hun doen, behoorlijk positief op wat kritische punten na die je ook in de reviews her en daar ziet.

1 ding wat me wel opviel en waar ik erg blij mee was het volgende: "door de leaks(zonder de leaks gezien te hebben) had ik op bepaalde momenten zoiets van, oh nu gebeurt er sowieso hier iets of ik moet nu extra opletten. Hierdoor heeft het mijn gamebeleving wel enigzins belemmerd. Maar, en dat is het mooie aan deze game, de leaks ansich stellen niets voor als je niet het verhaal, de content of de diepgang omtrent deze situaties kent. Deze vooringenomen mensen die door de leaks de game reviewbomben en haten op de gam komen er tijdens het spel uit eindelijk achter dat ze een vooringenomen mening hadden."

Dat vind ik erg fijn om te horen omdat ik zelf ook zoiets had van: k*t, er wordt mij gewoon een ultieme gamebeleving ontnomen door deze niet zulke aardige mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Scores zijn wel lekker zeg.
Had de game niet (meer) in pre-order staan maar ga ik door de PS5 release gisteren en de reviews nu wel doen denk ik.

Ik hoor wel vaak “dat mogen we niet zeggen van Sony” en “dit mogen we niet zeggen van Sony” in de premium review op GameKings en dat gaat dan niet over het verhaal. Dus dan ben ik wel benieuwd waar Sony nu bang voor is of waarom ze bepaalde delen van de game achter embargo houden tot de game af is.

Volgende week maar achter komen dan.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 12-06-2020 10:58 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 10:23
Wauw wat een scores. Kan echt niet wachten haha

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:54
Donstil schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:57:
Scores zijn wel lekker zeg.
Had de game niet (meer) in pre-order staan maar ga ik door de PS5 release gisteren en de reviews nu wel doen denk ik.

Ik hoor wel vaak “dat mogen we niet zeggen van Sony” en “dit mogen we niet zeggen van Sony” in de premium review op GameKings en dat gaat dan niet over het verhaal. Dus dan ben ik wel benieuwd waar Sony nu bang voor is of waarom ze bepaalde delen van de game achter embargo houden tot de game af is.

Volgende week maar achter komen dan.
Ik zou niet weten wat, want ik heb het embargo voor me staan en in de review mag je alleen weinig kwijt over het verhaal. Voor de rest zie ik geen restricties.

De game is overigens geweldig, meer dan 25 uur bezig geweest volgens de savegame. Gelukkig geen enkel lek gezien, dus ik ging er fris in. PS4 Pro begon wel flink te zweten en is goed hoorbaar bij een laag volume. De animaties in de game zijn overigens zo gigantisch goed en het ziet er in mijn ogen beter uit dan 95% van de games die gisteravond werd getoond. 8)

[ Voor 19% gewijzigd door NotSoSteady op 12-06-2020 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Ik ben echt benieuw naar de game, ga ook geen enkele review lezen trouwens ik laat me graag door alles verrassen :D

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NotSoSteady schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 11:19:
[...]

Ik zou niet weten wat, want ik heb het embargo voor me staan en in de review mag je alleen weinig kwijt over het verhaal. Voor de rest zie ik geen restricties.
Aah kwam in het begin een aantal keer voorbij. Zal eens terug kijken of ik er wat context bij kan zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
MacorgaZ schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 09:24:
Ik twijfel om voor deze game mijn PS4 Slim te verkopen en nog even voor de PS4 Pro te gaan :+
Heb Spider-Man ook nog niet gespeeld en God of War niet uitgespeeld, en ik heb nu een 4K OLED, dus het is niet de enige reden... maar totaal niet goed voor de portemonnee.
Sinds kort ook een OLED en kan je vertellen het is die PS4pro zeker waard. Alles ziet er veel gedetaileerder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Mooie scores zeg :D
Wat moeten al die spoiler-lezers zich ontzettend dom voelen met hun negatieve gebral over deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
NotSoSteady schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 11:19:
[...]

De game is overigens geweldig, meer dan 25 uur bezig geweest volgens de savegame. Gelukkig geen enkel lek gezien, dus ik ging er fris in. PS4 Pro begon wel flink te zweten en is goed hoorbaar bij een laag volume. De animaties in de game zijn overigens zo gigantisch goed en het ziet er in mijn ogen beter uit dan 95% van de games die gisteravond werd getoond. 8)
Was voornamelijk omdat ze vonden dat er geen volledige review kan worden gegeven als je niet alles mag benoemen. Aangezien hun opvattingen grotendeels met de spoilers te maken hadden, voelden ze zich hierin beklemd en was het grotendeels vaag. Ik, die geen spoiler gezien heeft , weet dus niet waar ze op doelen. Maar vermoed dat ik daar al snel na het opstarten van de game achter ga komen.

En net zo goed als je verwacht of gehoopt had? Had jij ook niet een review geschreven hierover, ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Vestendrie schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:01:
[...]

Was voornamelijk omdat ze vonden dat er geen volledige review kan worden gegeven als je niet alles mag benoemen. Aangezien hun opvattingen grotendeels met de spoilers te maken hadden, voelden ze zich hierin beklemd en was het grotendeels vaag. Ik, die geen spoiler gezien heeft , weet dus niet waar ze op doelen. Maar vermoed dat ik daar al snel na het opstarten van de game achter ga komen.

En net zo goed als je verwacht of gehoopt had? Had jij ook niet een review geschreven hierover, ben wel benieuwd.
Zelfs beter dan ik had verwacht. Geen spoilers gezien, maar wel een hoop klagende mensen en dat neem je toch in je achterhoofd mee. Het vervelende voor de journalisten is dat er in het begin zoveel gebeurtenissen plaatsvinden dat alles wat je daarna zegt eigenlijk een spoiler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Skill-Up review sluit precies aan bij mijn visie en angst. Samenvattend, de gameplay volstaat, maar is niet het sterke punt van TLoU en dat is in deel 2 niet veel anders. Levels zijn groter (2 a 3 keer) en open en daardoor is pacing meer afhankelijk van stealth secties i.p.v. 'set pieces' die het geheel wat opbreken. Het verhaal en de toon van TLoU2 is echter waar het misgaat. Het is niet veel meer dan een mager wraakplot in een donkere en mistroostige wereld vol karakters waarvoor het moelijk is om sympathie op te brengen. Verder worden de persoonlijkheden en eigenschappen van terugkerende karakters afgebroken en zijn ze onherkendbaar tot het punt dat het net zo goed andere karakters kunnen zijn. Er is geen greintje hoop te ontdekken. Geen lichtzinnigheid, geen humor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMD

OMD

Kwistnix schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:17:
De Skill-Up review sluit precies aan bij mijn visie en angst. Samenvattend, de gameplay volstaat, maar is niet het sterke punt van TLoU en dat is in deel 2 niet veel anders. Levels zijn groter (2 a 3 keer) en open en daardoor is pacing meer afhankelijk van stealth secties i.p.v. 'set pieces' die het geheel wat opbreken. Het verhaal en de toon van TLoU2 is echter waar het misgaat. Het is niet veel meer dan een mager wraakplot in een donkere en mistroostige wereld vol karakters waarvoor het moelijk is om sympathie op te brengen. Verder worden de persoonlijkheden en eigenschappen van terugkerende karakters afgebroken en zijn ze onherkendbaar tot het punt dat het net zo goed andere karakters kunnen zijn. Er is geen greintje hoop te ontdekken. Geen lichtzinnigheid, geen humor.
Toch knap dat het past bij je visie en angst. Ik neem aan dat je hem uitgespeeld hebt? Ga eerst spelen en creeer een eigen mening. Laat je niet leiden door iemand anders.

Het grote probleem van veel mensen tegenwoordig. Ah, de review is slecht dus ik vind het ook slecht :X

Daarnaast zijn er veel reviewers niet met jou (en die skillup ofzo) eens. Als je zoekt zullen er altijd negatieve dingen te vinden zijn. Je kan alleen niet zeggen dat alle positieve reviewers biased zijn of betaald. Dat is echt onzin. Sterker nog, krijg eerder het idee dat meneer Skill-Up dit een uitgelezen kans vindt om zijn kanaal wat te promoten. Negatieve review stands out in the crowd. Veel klik materiaal, veel inkomsten ;)

[ Voor 16% gewijzigd door OMD op 12-06-2020 12:24 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OMD schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:20:

Toch knap dat het past bij je visie en angst. Ik neem aan dat je hem uitgespeeld hebt? Ga eerst spelen en creeer een eigen mening. Laat je niet leiden door iemand anders.

Het grote probleem van veel mensen tegenwoordig. Ah, de review is slecht dus ik vind het ook slecht :X
Welk nut hebben reviews dan überhaupt? En ik heb al redelijk wat van de game en het verhaal gezien om een voorzichtige mening te kunnen vormen, los van reviews. Ik zal het spel vast een keer spelen uit nieuwsgierigheid, maar voorlopig niet - niet voor de release prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
OMD schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:20:
[...]

Daarnaast zijn er veel reviewers niet met jou (en die skillup ofzo) eens. Als je zoekt zullen er altijd negatieve dingen te vinden zijn. Je kan alleen niet zeggen dat alle positieve reviewers biased zijn of betaald. Dat is echt onzin. Sterker nog, krijg eerder het idee dat meneer Skill-Up dit een uitgelezen kans vindt om zijn kanaal wat te promoten. Negatieve review stands out in the crowd. Veel klik materiaal, veel inkomsten ;)
Zo een sterke reviewer is het niet zo ik kan vinden.
Ach, nog een weekje en dan zijn deze verhalen allemaal weer verdwenen. Kan me ook niet echt vinden in zijn woorden. Ik zie het meer als een tactiek om in het nieuws te komen door gewoon een drol te dumpen.

spoiler:
[quote]. Het is niet veel meer dan een mager wraakplot in een donkere en mistroostige wereld vol karakters waarvoor het moelijk is om sympathie op te brengen. Verder worden de persoonlijkheden en eigenschappen van terugkerende karakters afgebroken en zijn ze onherkendbaar tot het punt dat het net zo goed andere karakters kunnen zijn. [/quote]

Vooral dit vind ik een vreemde conclusie, omdat de game je zelfs nog meerdere keren terugneemt in de tijd om meer duidelijkheid te geven over de relatie tussen Joel en Ellie, zowel positief als negatief. Dat zijn gewoon complete levels met ook enkele lichte momenten.

[ Voor 27% gewijzigd door NotSoSteady op 12-06-2020 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:43
Wootism schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 11:59:
Mooie scores zeg :D
Wat moeten al die spoiler-lezers zich ontzettend dom voelen met hun negatieve gebral over deze game.
Inderdaad, zoveel mensen die de game hebben gespeeld zijn er zo positief over. Zo'n soort game is qua ervaring zo veel meer dan alleen die spoilers. Daarnaast begrijp ik gewoon niet waarom mensen zich zo aantrekken wat voor seksualiteit de characters hebben terwijl het past bij TLoU 1 en de game zo veel groter is dan dat. Daarnaast, creatieve keuzes, anders dan middle of the road, levert vaak interessante mogelijkheden op qua verhaal.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
:+ Heb je nou echt tussen die 50+ reviews met cijfers boven de 9,5 zitten zoeken naar die ene review die jouw angst en visie onderstrepen? Dat is echt wel een beetje jammer. Bij voorbaat was je al negatief over de game na het zien van de spoilers (volgens een aantal reviewers die de spoilers hadden gezien had dat weldegelijk effect op hun beleving trouwens).

De reviewers hebben de game echt gespeeld en de cijfers liegen er niet om. Dit is een beestachtig goede game. Het kan jouw smaak niet zijn, maar dat was het vooraf al niet. Op deze manier toch proberen je gelijk te halen is gewoon niet nodig. Wat wil je nou bereiken? "Kijk mij eens? Ik ben het niet eens met de massa, dat was ik van tevoren al niet en ik heb het nu bewezen met deze review".....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:28:
[...]

:+ Heb je nou echt tussen die 50+ reviews met cijfers boven de 9,5 zitten zoeken naar die ene review die jouw angst en visie onderstrepen? Dat is echt wel een beetje jammer. Bij voorbaat was je al negatief over de game na het zien van de spoilers (volgens een aantal reviewers die de spoilers hadden gezien had dat weldegelijk effect op hun beleving trouwens).
Nee, dit is een Youtuber die ik volg, omdat we redelijk vaak op één lijn zitten, net als bijvoorbeeld Angry Joe en Jim Sterling.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Haha, wat is dit nu weer voor een aanpak? :p
Je hebt het spel nog niet gespeeld, maar je wel gek laten maken door alle spoilers die je hebt gelezen.
Vervolgens kan je niet omgaan met alle lof die deze game krijgt en trekt je ergens een vage review vandaan die je angst onderstreept.

Waarom speel je niet eerst zelf zodat je vanuit je eigen ervaring een conclusie kan trekken.
Wat je nu doet is vrij vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is kennelijk de (verkeerde) uitleg die jij er aan geeft. Ik probeer helemaal niets te bereiken en niemand te overtuigen. Ik heb geen 'gelijk', alleen een mening. Kennelijk zijn er anderen die deze mening ook delen na het spelen van het spel. Aangezien Youtubers veel minder in beeld zijn dat de grote game sites, deel ik die review hier, ter informatie. Doe er je voordeel mee. Of negeer het volkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
He kick ik hoor nu in de Gamekings premium review (is lang, dus kijk in stukjes) dat het een open wereld is.
Dat spreekt mij wel aan, had ik niet eerder mee gekregen.

Edit: ooh later zegt de andere Semi open wereld.

Weet iemand hier wat het nou is?

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 12-06-2020 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Kwistnix schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:05:
[...]

Dat is kennelijk de (verkeerde) uitleg die jij er aan geeft. Ik probeer helemaal niets te bereiken en niemand te overtuigen. Ik heb geen 'gelijk', alleen een mening. Kennelijk zijn er anderen die deze mening ook delen na het spelen van het spel. Aangezien Youtubers veel minder in beeld zijn dat de grote game sites, deel ik die review hier, ter informatie. Doe er je voordeel mee. Of negeer het volkomen.
Volgens mij quote je de verkeerde.
Ik zeg toch nergens dat je iets probeert te bereiken of te overtuigen?
Enfin, hoe dan ook fijn dat de game zo goed ontvangen wordt en meer dan prima dat je ook een kritische review deelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:18:
He kick ik hoor nu in de Gamekings premium review (is lang, dus kijk in stukjes) dat het een open wereld is.

Voor zover ik weet ook semi open, je gaat nog wel door een verhaal natuurlijk dus helemaal open zou lastig zijn!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady

Alleen het eerste gedeelte en dat zijn slechts een paar gebouwen. Voor de rest is het gewoon lineair. Je kan ook niet terug als je bijvoorbeeld iets hebt opgetild om verder te gaan. Er is wel veel meer te ontdekken, maar dat is het wel. Als je overigens een deur tegenkomt die op slot zit, dan kun je er zeker van zijn dat er een alternatieve route is.

[ Voor 20% gewijzigd door NotSoSteady op 12-06-2020 14:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:30
v8power67 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 09:57:
[Afbeelding]
Een 95 op meta en 96 op opencritic. Wtf had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Word toch weer een must play.

En wel een leuk voor alle haters die anti sjw enz waren ivm de leaks. Heeft dus geen impact op de game die opvalt. Zoals verwacht.
Ik had niet minder verwacht. ND heeft nog nooit wat middelmatigs uitgebracht. Daarnaast zegt een embargo wat een week voor release verloopt ook genoeg. God of war was ook zo’n game, ook zo legendarisch.

Sony heeft fantastische first party ontwikkelaars. Vanaf volgende week genieten van tlou 2, daarna death stranding verder spelen en hopelijk is Horizon 2 een launch titel voor de PS5 (maar zal wel 2023 worden ofzo). Dan meteen de ps5 bij launch in aanschaffen als ik er 1 kan krijgen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Gewoon net als Uncharted 4, maar dan nog groter. Veel open gebieden met daarin veel dingen te ontdekken, maar uiteindelijk moet je gewoon een bepaalde kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 16:27:
[...]

Gewoon net als Uncharted 4, maar dan nog groter. Veel open gebieden met daarin veel dingen te ontdekken, maar uiteindelijk moet je gewoon een bepaalde kant op.
Dat is wel wat ik geinig vind. Hoorde dat het iets herhalend is maar dat vind ik persoonlijk nooit zo erg.

Inmiddels maar weer besteld bij Bol. We gaan het volgende week maar eens zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Poeh, hoger scores zeg. Nu toch maar halen dan voor de PS4, wilde eigenlijk wachten tot de PS5 versie. Aa de andere kant, TLOU is het wel waard om meerdere keren doorheen te spelen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
@NotSoSteady volgens mij heb ik er niet overheen gelezen maar waar staat jouw review?
Ben wel benieuwd.

spoiler:
En nu je toch niets meer doet met de game... Ik weet wel een jongen die er blij mee is :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Je bent het schoolvoorbeeld van mensen en internet in 2020.
Je hebt een onderzoek/review/mening kunnen vinden die precies op die van jou aansluit.

75% van de andere reviews zijn het niet met je eens dus die laten we ff links liggen.

Echt briljant. _/-\o_

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nodgic
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 14-11-2023
Poeh lekkere scores zeg, had dat niet verwacht na alle spoilers. :o Ondanks alles misschien toch gewoon wel de GOTY :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nee, zoals ik al aangaf, dit is een Youtuber die ik volg, omdat ik het meestal met zijn reviews eens ben, dus heeft meerwaarde voor mij. Ik deel die review hier gewoon, juist omdat het een ander geluid is en omdat reviewers op Youtube (zeker tegenwoordig) minder snel gevonden worden.
Dat jij me probeert weg te zetten als troll is erg jammer. Heeft dat te maken dat je zelf misschien geen kritisch geluid kan dulden over een spel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:27
Ach ja, laten we ieder zijn mening respecteren. Geen enkel game is perfect.

Skill Up is idd 1 van de betere reviewers.
Maar tegenwoordig kijk ik geen reviews meer. Je kunt zo makkelijk gespoiled worden.

Wil het lekker zelf ervaren en mijn eigen mening vormen. Nog 7 dagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Viel me trouwens op dat de pre-load nu al live is, gooide hem zojuist in het mandje en hij begon meteen met downloaden. Da's mooi, weet ik zeker dat ik volgende week vrijdag om 00.00 meteen op start kan drukken :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Review van Gamekings gezien en die is erg goed. Een van de betere games met een bijzonder verhaal wat om sommige punten erg shockeren is.

Ik zou wachten op de PS5 versie maar ik twijfel nu wel :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

kazuka schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 21:17:
Viel me trouwens op dat de pre-load nu al live is, gooide hem zojuist in het mandje en hij begon meteen met downloaden. Da's mooi, weet ik zeker dat ik volgende week vrijdag om 00.00 meteen op start kan drukken :P
Ja 12 juni preload was al een maandje bekend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
s0kkie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 07:52:
[...]

Ja 12 juni preload was al een maandje bekend :p
Waar kan ik dat vinden? Werkt dat alleen als je de digitale versie koopt? Ik krijg de 19e de fysieke versie namelijk. 76? GB downloaden is namelijk wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vestendrie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 08:07:
[...]

Waar kan ik dat vinden? Werkt dat alleen als je de digitale versie koopt? Ik krijg de 19e de fysieke versie namelijk. 76? GB downloaden is namelijk wel wat.
Reload is inderdaad alleen voor digitale games. Heeft de fysieke versie een download ban 76Gb dan? Lijkt me wel erg fors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Chaoss schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 09:25:
[...]

Reload is inderdaad alleen voor digitale games. Heeft de fysieke versie een download ban 76Gb dan? Lijkt me wel erg fors.
Geen idee, maar verschilt dat met de digitale versie dan? Zie dat, als je de digitale of fysieke versie hebt, een vrije schijfruimte van 100gb nodig hebt op je HDD. Sowieso zou het dan uit 2 disc's moeten bestaan, net als RDR2.

[ Voor 7% gewijzigd door Vestendrie op 13-06-2020 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vestendrie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 09:30:
[...]

Geen idee, maar verschilt dat met de digitale versie dan? Zie dat, als je de digitale of fysieke versie hebt, een vrije schijfruimte van 100gb nodig hebt op je HDD.
Nahja bij de fysieke versie gaat hij installeren vanaf de disc, en daarna gaat hij een patch downloaden met de fixes die er inmiddels gedaan zijn.

Niet dat installeren vanaf disc supersnel gaat, RDR2 had 2 br discs en dat installeren duurde anderhalf uur voor 90gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Chaoss schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 09:36:
[...]

Nahja bij de fysieke versie gaat hij installeren vanaf de disc, en daarna gaat hij een patch downloaden met de fixes die er inmiddels gedaan zijn.

Niet dat installeren vanaf disc supersnel gaat, RDR2 had 2 br discs en dat installeren duurde anderhalf uur voor 90gb
Nee dat klopt. Maar ik vermoed dat het sowieso minimaal 60gb of meer aan schijfruimte heeft als je nagaat hoe groot het spel is, qua duur en technisch. Best wel wat data om over te schrijven ver moed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ja je kunt er wel vanuit gaan dat de installatie vanaf disc snel een uur duurt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kwdtje
Ik heb de Limited edition PS4 pro incl TLOU2 besteld, wat een game toch met een mens kan doen ....

Vrijdag vanuit huis werken, dus vroeg beginnen en hopelijk op tijd kunnen spelen!

[ Voor 30% gewijzigd door kwdtje op 13-06-2020 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb deze review ook gekeken, op basis daarvan denk ik (spoiler):
spoiler:
dat het spelen als Abby 10 uur in beslag neemt (van de 25 à 30 uur totale speeltijd, dus zo'n 35-40%). Vanaf 22:20 ongeveer heeft hij het over een sectie die 10 uur duurt en die aanvoelt als een sidequest met als doel characters te leren kennen en een ander perspectief te laten zien. Klinkt als de Abby-sectie.

Valt me daarnaast op dat geen enkele reviewer het heeft over het spelen als Abby, dat heeft ND dus duidelijk verboden. Ze willen m.i. de indruk wekken dat je de hele tijd als Ellie speelt.

Ik ben iig benieuwd, volgend weekend wat tijd in steken.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:08

nFo

JJ van gamekings had ook gereageerd op de skillup review;
http://disq.us/p/29w4kes

Laat de game maar komen, kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:30
kwdtje schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 10:34:
Ik heb de Limited edition PS4 pro incl TLOU2 besteld, wat een game toch met een mens kan doen ....

Vrijdag vanuit huis werken, dus vroeg beginnen en hopelijk op tijd kunnen spelen!
Man, ik zat te janken op de bank tijdens het spelen van deel 1.

Hopen dat bol.com beetje op tijd levert.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bananeman schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 11:27:
[...]

Ik heb deze review ook gekeken, op basis daarvan denk ik (spoiler):
spoiler:
dat het spelen als Abby 10 uur in beslag neemt (van de 25 à 30 uur totale speeltijd, dus zo'n 35-40%). Vanaf 22:20 ongeveer heeft hij het over een sectie die 10 uur duurt en die aanvoelt als een sidequest met als doel characters te leren kennen en een ander perspectief te laten zien. Klinkt als de Abby-sectie.

Valt me daarnaast op dat geen enkele reviewer het heeft over het spelen als Abby, dat heeft ND dus duidelijk verboden. Ze willen m.i. de indruk wekken dat je de hele tijd als Ellie speelt.

Ik ben iig benieuwd, volgend weekend wat tijd in steken.
spoiler:
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben, ik zou niet weten waar hij anders op doelde.

Veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

9,6 op metcritic, die game moet wel briljant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Trophy lijst is bekend. Staan geen spoilers in.

https://www.powerpyx.com/...s-2-trophy-list-revealed/

Ziet eruit als een makkelijke platinum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
Raem schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:01:
Trophy lijst is bekend. Staan geen spoilers in.

https://www.powerpyx.com/...s-2-trophy-list-revealed/

Ziet eruit als een makkelijke platinum.
Ik ga die nog niet checken, omdat ik zelfs op dat gebied verrast wil worden. Vind het alleen wel jammer dat die Sony exclusives tegenwoordig vrijwel allemaal redelijk makkelijke platinums hebben. Niet dat ik mensen die platinum trophy niet gun, maar vind dat je voor een platinum toch best een beetje je best moet doen.

Zo heb ik bijvoorbeeld over Sigrun (Valkyrie Queen) op Hard in God of War zo'n 3 uur gedaan. Terwijl ik voor de platinum de game ook op easy had kunnen zetten en haar dan zo verslagen had. Uiteraard mijn eigen keuze, maar had het wel leuk gevonden als daar dan nog iets van een "beloning" tegenover gestaan had.

Maar goed, nog minder dan een week. Echt super veel zin in de game!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Anton.net
@Raem Veel te makkelijk en inspiratieloos ja. Saai collectible fest. :-(
Als je dat vergelijkt met de trophies van Uncharted of TLoU1, die hebben allemaal difficulty trophies en ook speedrun trophies enzo.
Maar zoals @dvd-linden zegt, alle SIE games hebben veel te makkelijke plats.
GoW, Spiderman, HZD... je moet gewoon 'alles' doen en de plat is van jou.
Ik vind dat een trophysysteem weinig nut heeft als er totaal geen challenge. Dan kan je net zo goed de plat weggeven voor het opstarten van de game.
Difficulty trophies geven mij ook veel incentive om een game opnieuw te spelen op hogere difficulty, waardoor ik veel langer plezier heb van een game.

Maar goed, tegenwoordig moeten we allemaal 'inclusive' zijn he. ;) Sommige gamertjes voelen zich al snel benadeeld wanneer ze niet alles in hun schoot krijgen geworpen. :>

Net hetzelfde met de difficulty systems. 'Easy' mag tegenwoordig niet meer, stel je eens voor dat je op easy speelt, wat een vernedering. 7(8)7 Nee, tegenwoordig is het 'light' of 'very light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15:14
Ik ga wachten tot de PS5 met deze game. Maar of ik het vol ga houden, geen idee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:55

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Anton.net schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:49:
@Raem Veel te makkelijk en inspiratieloos ja. Saai collectible fest. :-(
Als je dat vergelijkt met de trophies van Uncharted of TLoU1, die hebben allemaal difficulty trophies en ook speedrun trophies enzo.
Maar zoals @dvd-linden zegt, alle SIE games hebben veel te makkelijke plats.
GoW, Spiderman, HZD... je moet gewoon 'alles' doen en de plat is van jou.
Ik vind dat een trophysysteem weinig nut heeft als er totaal geen challenge. Dan kan je net zo goed de plat weggeven voor het opstarten van de game.
Difficulty trophies geven mij ook veel incentive om een game opnieuw te spelen op hogere difficulty, waardoor ik veel langer plezier heb van een game.

Maar goed, tegenwoordig moeten we allemaal 'inclusive' zijn he. ;) Sommige gamertjes voelen zich al snel benadeeld wanneer ze niet alles in hun schoot krijgen geworpen. :>

Net hetzelfde met de difficulty systems. 'Easy' mag tegenwoordig niet meer, stel je eens voor dat je op easy speelt, wat een vernedering. 7(8)7 Nee, tegenwoordig is het 'light' of 'very light'.
Als je dan toch gaat generaliseren over dat iedereen inclusive moet zijn.

Doe het dan goed, die hele trophy onzin is gemaakt om mensen beloninkjes te geven om een spel uit te spelen, tegenwoordig moet iedereen als een hondje continu beloningbrokjes krijgen en voor alles wat ze denken te behalen een klopje op hun schouder.

Eerder kon je gewoon een spel spelen en van het verhaal of de gameplay genieten, nu moeten mensen het hele spel door kleine schouderklopjes krijgen dat ze het zo goed doen. Eerder speelde je een spel op hard uit, en mensen hadden karakter genoeg dat dat voldoende was. Nu is het een klaagzang dat ze er geen aparte trophy voor krijgen.

Over inclusive gesproken. ;)

Oh wacht nee trophies an sich zijn heel anders natuurlijk... :/

Disclaimer: Heb niks tegen trophies hoor, iets met advocaat van de duivel.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ik ben wel heel benieuwd naar het verhaal geworden, kwam net wat minder vriendelijke artikeltjes tegen over die druckman en ene Anita Sarkeesian (oid) en wat uitspraken van die Neil...

En enige zorgen over een overdreven politiek correct verhaal bekropen me toch wel moet ik zeggen. :)

Maar heeft me eigenlijk nieuwsgierig gemaakt zou toch wat zijn als het een groot cringefest gaat worden uiteindelijk. :+

Beetje net als met reclames op tv, als er stellen in te zien zijn (wasmiddelen ofzo) is het tegenwoordig altijd de man die de was in de wasmachine doet en daarna zijn vriend om de nek vliegt en vervolgens vrolijk zwaait naar een een lesbisch stel terwijl er een Aziatisch koppel met een geadopteerd zwart donker gekleurd kindje langsloopt. Dat iedereen maar ziet dat we echt niemand uitsluiten hoor!!!!

Ik moet er altijd om lachen maar in een spel kan het het verhaal toch wel serieus de nek omdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Flagg Mooi verhaal. Wat is je punt nu? Dat trophies je niet boeien? Oke, leuk voor jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Hopelijk komt er nog een grounded DLC zoals bij deel 1 en knuppen ze daar wat trophies aan vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinus_Budel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-09 14:15
Anton.net schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:49:
.........

Ik heb God of War gewoon op easy gespeeld, vond het ook wel een mooie omschrijving van die modus (Give me a Story).

Ik denk zelf dat de grootste ophef wordt veroorzaakt doordat ND met TLOU 2 (kwa wending van het verhaal) lijkt te doen wat veel gamers niet verwachten of niet hadden gehoopt. Als dat zo is vind ik dat zelf een raar iets. Ik hoop dat Ellie paars haar heeft in deel 2, ND beslist dat ze groen haar heeft nou ben ik wel echt teleurgesteld en is de hele game niks meer waard (dit is een overdreven voorbeeld natuurlijk). Ik vind dat zo gek, ik ga de game gewoon spelen en zie wel welke kant het op gaat en ik vertrouw ND er gewoon op dat ze met een dijk van een verhaal aan gaan komen (dat blijkt ook wel uit de reviews volgens mij) dus wordt het sws genieten.

Ik heb overigens geen spoilers gezien en die ga ik ook niet bekijken, totaal niet interessant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

PATCH 1.01
New features:
- photo mode
- concept art gallery
- model viewer
Additional accessibility options
General bug fixes and improvements

PATCH 1.02
General bug fixes and improvements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerodynamiX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 21:07
Voor de mensen die de “Day One” editie gepreordered hebben bij bol.com, check even de leverdatum.

Tot mijn verbazing zag ik net dat hij de 30ste pas bezorgd wordt. De reguliere versie heeft wel een een leverdatum op de 19e dus deze gepreordered en de Day One editie gecancelled. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

AerodynamiX schreef op zondag 14 juni 2020 @ 15:17:
Voor de mensen die de “Day One” editie gepreordered hebben bij bol.com, check even de leverdatum.

Tot mijn verbazing zag ik net dat hij de 30ste pas bezorgd wordt. De reguliere versie heeft wel een een leverdatum op de 19e dus deze gepreordered en de Day One editie gecancelled. :)
Staat hier gewoon op 19 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerodynamiX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 21:07
OMD schreef op zondag 14 juni 2020 @ 15:33:
[...]

Staat hier gewoon op 19 juni.
Ik heb vrij laat gepreordered (28 April), zal daar wel aan liggen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipGemser
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-07-2022
Kopen jullie TLOU2 digitaal of een fysiek copy? Ik twijfel zelf nog een beetje wat ik zou moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

JipGemser schreef op zondag 14 juni 2020 @ 15:56:
Kopen jullie TLOU2 digitaal of een fysiek copy? Ik twijfel zelf nog een beetje wat ik zou moeten doen.
Ik ben normaal van het fysieke kopen en daarna weer doorverkopen maar een Naughty Dog titel komt er bij mij altijd direct digitaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

AerodynamiX schreef op zondag 14 juni 2020 @ 15:45:
[...]

Ik heb vrij laat gepreordered (28 April), zal daar wel aan liggen gok ik.
Besteld op
1 juni 2020 om 20:43
;)

Zelfs nog later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
@Anton.net Jij had toch ook de CE besteld bij bol.com? Zie jij al wel een bezorgdatum? Bij mij staat de status nog steeds op "gereserveerd". Zal vast wel goedkomen, maar met al die delays ga je toch twijfelen of een bestelling wel goed gaat. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@Raem Ja, bij mij hetzelfde!
Was me ook al n beetje zorgen aan het maken, maar zal wel goedkomen :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Leuk onderonsje tussen Druckmann, Balrog (director God of War) en Layden (voormalig chef Sony WWS) op Twitter, kon ik wel waarderen :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/22DBdwj6mTbZ4ZFwyIFrpKmCP0Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/thKddQLdNzyx3b9QKL5s0w1A.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 13:08
De afgelopen maanden mezelf wijs gemaakt te wachten tot de ps5. Maar ben te bang om spoilers tegen te komen. Nu gelukkig nog alles kunnen ontwijken. Maar “voor de zekerheid” toch maar even de game besteld. Can’t wait!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:08

nFo

The Last of Us Part II: Accessibility features detailed
https://blog.playstation....bility-features-detailed/

FOV is ook aan te passen, hud, camera ect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

AerodynamiX schreef op zondag 14 juni 2020 @ 15:17:

Je liet me even schrikken, maar hier nog 'Wordt 19 juni 2020 bezorgd' (4 juni besteld...)

Nog 5 dagen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:23
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2020 @ 17:27:
[...]

Je liet me even schrikken, maar hier nog 'Wordt 19 juni 2020 bezorgd' (4 juni besteld...)

Nog 5 dagen *O*
Waar staat dat? als ik kijk zie ik geen bezorgdatum, er staat alleen "gereserveerd""

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09-2024
Weet niet of het al gepost is maar bij Amazon de steelbook versie voor 57,74, levertijd 21/22 juni https://www.amazon.nl/Las...+us&qid=1592154171&sr=8-1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Bijna op het einde deel 1 met m’n 7e playthrough, net in het ziekenhuis.
Ik ben er helemaal klaar voor straks vrijdag _/-\o_
Pagina: 1 ... 7 ... 34 Laatste

Let op:
Geen spoilers plaatsen!:
Plaats ook je mening, opmerkingen of anderzijds commentaar op wat er uit de gelekte spoilers naar voren komt tussen een spoiler tag. het is een kleine moeite.

Geen discussie over de reviews, trailers, metacritic etc. Dit topic gaat over de game! Als je een mening hebt tijdens of na het spelen van de game, prima! maar let er een beetje op wat je post.