[Actie] iBOOD Hunt 22 & 23 November 2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste
Acties:
  • 72.958 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:43
Ah oké. We zullen voor je opletten! :P
Edit: Ook minder dan 50" of maakt dat je niet veel uit?

[ Voor 42% gewijzigd door Ample Energy op 23-11-2016 10:49 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Laatst online: 12-11-2021
Ample Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:48:
Ah oké. We zullen voor je opletten! :P
Edit: Ook minder dan 50" of maakt dat je niet veel uit?
Thx :).

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:01

FlyEragon

Alien Monkeys

BOOOOXXX!

sanity check

[ Voor 60% gewijzigd door FlyEragon op 23-11-2016 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Wat moet je nou met 1 zo'n speaker? Dan moet je al 2 of 3 bestellingen plaatsen voordat je er wat aan hebt.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-10 14:29
Ample Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:51:
Wat moet je nou met 1 zo'n speaker? Dan moet je al 2 of 3 bestellingen plaatsen voordat je er wat aan hebt.
Gewoon 1 bestelling met als aantal 2 denk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:38
Ample Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:51:
dat vroeg ik me ook al af.... die wil je toch per 2 verkopen in 1 sale?
Krilo_89 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:52:
[...]

en als je dan te laat bent? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

[...]

Wat niet kan, maar er zitten 3 woofers in dus genoeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
FlyEragon schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:52:
[...]

Wat niet kan, maar er zitten 3 woofers in dus genoeg 8)7
Haha je hebt gelijk. Jesus dat is wel slecht ja.

Als je inderdaad te laat bent zit je met 1 box. Dat verkoopt ook lekker op marktplaats enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
[...]

"Aantal: 1 speaker (single-pack)"

Meestal heb je bij HiFi-speakers de prijs per stuk staan en dan een minimale afname van een tweetal, maar deze is dus puur voor de mensen die nog een oversized center zoeken of zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Hold your horses, 50Miles; FHD.

En curved, inderdaad. En een dubbelpost van mijn kant :X

[ Voor 49% gewijzigd door Ample Energy op 23-11-2016 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
kopen kopen kopen. Hij is wel curved, maar goed.

UHD Dimming: optimaal beeld = Ultra HD Dimming?

[ Voor 34% gewijzigd door Krilo_89 op 23-11-2016 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
Maar geen 4K :(. Samsung heeft momenteel een mooi 4K model voor € 500 reguliere prijs. Hoop een beter 4K model voor die prijs te scoren in deze hunt.

Wel bedankt voor meedenken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Met de 386 tv's in de Hunt en Flash-sale moet dat toch wel lukken..? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
Ample Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:57:
Met de 386 tv's in de Hunt en Flash-sale moet dat toch wel lukken..? :P
Dat hoop ik ook ja :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
Toch wel een lekker gevoel dat je rustig kunt bellen en een broodje kunt maken, omdat je toch niks mist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik moet zo'n axa ART3, 4 of 5 slot hebben,hopelijk komt die nog eens langs, zal je zien dat die langskomt in m'n lunchpauze :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:59
miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:18:
Ik moet zo'n axa ART3, 4 of 5 slot hebben,hopelijk komt die nog eens langs, zal je zien dat die langskomt in m'n lunchpauze :+
Check de Flash Sale eens, daar staan ook sloten tussen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
De AXA-sloten in de Flash-sale zijn allemaal SKG***. Is dat wat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:57
Om de deur bij iBOOD te sluiten?
i'm gonna call it (again).
Worst... hunt.... ever :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Ik zie net de Philips Airfryer Avance XL in de Flash-sale, maar hij is al uitverkocht. Zo'n ding zou ik nog wel uit een Hunt willen halen.

En door al die Flash-sales vind ik het nog steeds een prima Hunt. Andere jaren liep ik te klagen, maar daardoor wist ik wel dat de kans zeer klein was dat ik leuke elektronica zou kunnen kopen. Nu kan ik m'n hele bed vernieuwen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Waah schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:21:
[...]

Om de deur bij iBOOD te sluiten?
i'm gonna call it (again).
Worst... hunt.... ever :+
Als ik heel eerlijk ben vind ik veel deals beter dan vorige hunt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:19:
[...]

Check de Flash Sale eens, daar staan ook sloten tussen.
Ik zoek een kettingslot, had ik er misschien bij moeten zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:26:
[...]

Als ik heel eerlijk ben vind ik veel deals beter dan vorige hunt :o
Ik heb nog weinig deals gezien die goedkoper waren dan online? of mis ik dan iets?

Flash sales zijn op zich leuk idee, maar is toch echt geen "hunt" voor mij. En ook daar weinig echte dealtjes volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:27:
[...]

Ik zoek een kettingslot, had ik er misschien bij moeten zetten :+
Mocht hij niet meer voorkomen, ik heb een ongebruikte thuis liggen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
Waah schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:27:
[...]

Ik heb nog weinig deals gezien die goedkoper waren dan online? of mis ik dan iets?

Flash sales zijn op zich leuk idee, maar is toch echt geen "hunt" voor mij. En ook daar weinig echte dealtjes volgens mij.
Alles dat ik heb besteld was gewoon goedkoper dan ergens anders. En die Flash-sales zijn vooral leuk omdat je dan verzendkosten kunt combineren. Zo heb ik een order met 5 producten kunnen combineren met een Hunt-aanbieding. Individueel hadden ze te duur geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Krilo_89 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:28:
[...]

Mocht hij niet meer voorkomen, ik heb een ongebruikte thuis liggen 8)
ART3, 4 of 5? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Ample Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:30:
[...]

Alles dat ik heb besteld was gewoon goedkoper dan ergens anders. En die Flash-sales zijn vooral leuk omdat je dan verzendkosten kunt combineren. Zo heb ik een order met 5 producten kunnen combineren met een Hunt-aanbieding. Individueel hadden ze te duur geweest.
Zoals? Ik zie enkel aanbiedingen die een paar euro schelen... en de service van iBOOD betekend dat 'een paar euro' het risico van iBOOD garantieafhandeling het vaak niet waard is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krilo_89
1x Axa ProCarat gehard stalen kettingslot met 10,5mm dikke schakels (ART klasse 4)

Die :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Waah schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:27:
[...]

Er komen toch aardig wat producten langs die op andere plekken duurder zijn, toegegeven, het scheelt niet veel. Niet te vergelijken met de eerste paar jaar iBood hunts, maar nog steeds voordeliger dan wanneer je het ergens anders koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Krilo_89 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:32:
[...]

1x Axa ProCarat gehard stalen kettingslot met 10,5mm dikke schakels (ART klasse 4)

Die :P
En die verkoop je? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
Haha, ik denk nu van wel ja :). Had hem gekocht voor mijn nieuwe fiets, maar dat ding weegt meer dan mijn fiets zelf, dus het was geen match :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Krilo_89 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:38:
[...]

Haha, ik denk nu van wel ja :). Had hem gekocht voor mijn nieuwe fiets, maar dat ding weegt meer dan mijn fiets zelf, dus het was geen match :9.
Ah oke, ik heb een slot nodig voor m'n scooter namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Waah schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:32:
[...]

Zoals? Ik zie enkel aanbiedingen die een paar euro schelen... en de service van iBOOD betekend dat 'een paar euro' het risico van iBOOD garantieafhandeling het vaak niet waard is...
Maar met dingen als oordoppen, sokken, SD-kaarten en kussens heb ik nooit garantie nodig gehad, dus die gok wil ik wel nemen :P
Ik kan de gok niét nemen en hier in het dorp naar een beddenzaak gaan en een paar honderd euro uitgeven aan nieuwe dekens en zo, of ik ga af op de reviews die ik al jarenlang tegenkom en ik ben voor €100 klaar. Daar hoef ik mijn huis niet voor uit :P

We zitten toch al als schapen naar die pagina te kijken, dan kan je net zo goed een paar tientjes besparen :P Zijn geen wereldbedragen, maar de spullen had ik toch al nodig en even bestellen als het me zo wordt aangereikt kost me geen moeite.
Krilo_89 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:38:
[...]

Is dat er zo 1 die je in je eigen slot steekt of heb je hier een aparte sleutel voor nodig?
Ik heb er ook nog 1 nodig; mijn vorige ketting was gejat (zonder fiets 8) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
Ik weet niet 100% zeker of hij in je fietsslot past, misschien wel. Maar hij is behoorlijk lomp, dus het zou best kunnen dat dat niet past. Er zitten sowieso wel losse sleutels bij.

Maar ik zal vanavond thuis wel even zoeken en een PM sturen of iets dergelijks.

ps. Als er zoveel interesse is, verkoop ik hem wel voor €1000,- denk ik >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Ample Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:40:
[...]

Maar met dingen als oordoppen, sokken, SD-kaarten en kussens heb ik nooit garantie nodig gehad, dus die gok wil ik wel nemen :P
Ik kan de gok niét nemen en hier in het dorp naar een beddenzaak gaan en een paar honderd euro uitgeven aan nieuwe dekens en zo, of ik ga af op de reviews die ik al jarenlang tegenkom en ik ben voor €100 klaar. Daar hoef ik mijn huis niet voor uit :P

We zitten toch al als schapen naar die pagina te kijken, dan kan je net zo goed een paar tientjes besparen :P Zijn geen wereldbedragen, maar de spullen had ik toch al nodig en even bestellen als het me zo wordt aangereikt kost me geen moeite.
Dingen als kussens, kleding ed ben ik het zeker mee eens. Als dat scheelt, zeker doen. idem voor SD-kaartjes (al zijn die heel vaak wel goedkoper te vinden op andere webshops. zijn vaak in de aanbieding)

Maar dat is maar een klein groepje producten. En als je die al hebt (heb de kussens al, dekens prima van Ikea) dan heb je verder weinig kwa "deals" die langskomen. thats all i'm saying. Plus sommige items zijn goedkoper, maar er zijn dan betere, goedkopere alternatieven te krijgen.

Ik mis gewoon de Jamo S426 set a 179 euro bijvoorbeeld. Een prima audioset voor weinig. Dat soort aanbiedingen zijn er gewoonweg niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Horrorwinter confirmed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik ga lunchen, koop maar een ART3,4, of 5 kettingslot voor me of een box :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Waah schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:44:
[...]

Dingen als kussens, kleding ed ben ik het zeker mee eens. Als dat scheelt, zeker doen. idem voor SD-kaartjes (al zijn die heel vaak wel goedkoper te vinden op andere webshops. zijn vaak in de aanbieding)

Maar dat is maar een klein groepje producten. En als je die al hebt (heb de kussens al, dekens prima van Ikea) dan heb je verder weinig kwa "deals" die langskomen. thats all i'm saying. Plus sommige items zijn goedkoper, maar er zijn dan betere, goedkopere alternatieven te krijgen.

Ik mis gewoon de Jamo S426 set a 179 euro bijvoorbeeld. Een prima audioset voor weinig. Dat soort aanbiedingen zijn er gewoonweg niet meer.
Ja hoor, dat ben ik met je eens. Maar daar reken ik al jaren niet meer op. Bij "Hunt" denk ik "sokken!" :P

Mijn eerste bestellingen op iBood waren elektronica en daardoor werd het leuk om iBood in de gaten te houden. Maar onderhand is het al jaren niet meer de moeite om dat soort sites elke dag in de gaten te houden. En ik ben zelf ook ouder geworden. Als ik elektronica nodig heb koop ik dat toch wel en een speakerset van €179 hoef ik zelf niet meer in huis te hebben. Dan wordt de verleiding alleen nog leuk bij al die tv's, want ik zou graag een nieuwe hebben. Maar zoals je zelf al zegt: wil je daarvoor de bijbehorende iBood-service en -garantie voor lief nemen?

Het ligt er dus allemaal maar aan wat je verwacht en ik verwacht zelf al jaren niks spannends meer, vandaar dat ik heel tevreden ben met m'n dekens en kussens en zo. Alleen voor die box heb ik onderhand hoge verwachtingen, vandaar dat ik sinds 1 of 2 Hunts ook probeer die te pakken te krijgen. Maar ik heb al alles waar ik voor naar de Hunt kwam en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:02
Ample Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:51:
[...]

Ja hoor, dat ben ik met je eens. Maar daar reken ik al jaren niet meer op. Bij "Hunt" denk ik "sokken!" :P

Mijn eerste bestellingen op iBood waren elektronica en daardoor werd het leuk om iBood in de gaten te houden. Maar onderhand is het al jaren niet meer de moeite om dat soort sites elke dag in de gaten te houden. En ik ben zelf ook ouder geworden. Als ik elektronica nodig heb koop ik dat toch wel en een speakerset van €179 hoef ik zelf niet meer in huis te hebben. Dan wordt de verleiding alleen nog leuk bij al die tv's, want ik zou graag een nieuwe hebben. Maar zoals je zelf al zegt: wil je daarvoor de bijbehorende iBood-service en -garantie voor lief nemen?

Het ligt er dus allemaal maar aan wat je verwacht en ik verwacht zelf al jaren niks spannends meer, vandaar dat ik heel tevreden ben met m'n dekens en kussens en zo. Alleen voor die box heb ik onderhand hoge verwachtingen, vandaar dat ik sinds 1 of 2 Hunts ook probeer die te pakken te krijgen. Maar ik heb al alles waar ik voor naar de Hunt kwam en meer!
Heb je al echte scherpe tv aanbiedingen gezien dan ? BV zon Panasonic 55 inch uhd CX serie met maar 100 euro korting is niet waar ik op zit te wachten met de ibood garantie ;)
Misschien gooien ze vanavond nog wat in de flashsale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
alki schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:04:
[...]

Heb je al echte scherpe tv aanbiedingen gezien dan ? BV zon Panasonic 55 inch uhd CX serie met maar 100 euro korting is niet waar ik op zit te wachten met de ibood garantie ;)
Ik probeer er deze keer niet op te letten. Ik vind ze alleen verleidelijk :P
De vorige keer waren er 2016-modellen van Panasonic, waaronder het model dat ik graag zou willen, voor een paar honderd euro minder. Het was dat ik niet genoeg op m'n betaalrekening had staan, anders had ik er voor gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:37
alki schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:04:
[...]

Ik heb een paar uur geleden 1 tv opgezocht, deze was 300 euro goedkoper.. Dus ze zijn er wel ja. Van 1300 op tweakers naar 1000 op ibood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-10 11:39
Best aardige hunt tot nu toe zie ik meer producten die daadwerkelijk goedkoper zijn.
In verhouding met de vorige hunt lijkt deze beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leander465
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-09 20:12
Heyyy miicker daar is je GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-10 13:36
Machtig die fietstassen gingen hard .... had geen tijd om de 12-keuze modellen te bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Flamingo BB schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:19:
Machtig die fietstassen gingen hard .... had geen tijd om de 12-keuze modellen te bekijken
Die wou ik ook. Maar er stond geen keuze bij, dus alweer niet besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Helaas gemist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 18:20
Daar is een Xbox One...

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Zonder de S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Dit is een aardige aanbieding, als het de Xbox One S was dan had ik hem gekocht! :o

Maar aan de andere kant is de vraag wat voor staat refurb is in dit geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 18:20
miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:26:
Dit is een aardige aanbieding, als het de Xbox One S was dan had ik hem gekocht! :o

Maar aan de andere kant is de vraag wat voor staat refurb is in dit geval :P
Ja dat laatste voornamelijk. Vraag me af of je ook de twee games van het plaatje krijgt. Voor een refurb is dit niet een hele goede prijs, imo.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
WolfsRain schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:27:
[...]

Ja dat laatste voornamelijk. Vraag me af of je ook de twee games van het plaatje krijgt. Voor een refurb is dit niet een hele goede prijs, imo.
Inclusief Ryse: Son of Rome & Dance Central Spotlight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-10 23:05
WolfsRain schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:27:
[...]

Downloadvoucher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
http://www.ibood.com/nl/n...de-primo-met-pc-dock.html

Is de laatste tijd regelmatig voor 2 tientjes meer weggegaan, nu dus nog een beetje extra goedkoper.

Mocht je überhaupt geld willen toeleggen voor een Windows Phone :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Dafuq, afgeprijsd van €719?? De nieuwprijs is niet eens zo hoog, en dan een refurb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Zijn de blu rays van seizoen 6 van GoT ook geweest of alleen de bundels t/m seizoen 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:03

mindcre8r

Tradepedia

Ample Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:36:
Zijn de blu rays van seizoen 6 van GoT ook geweest of alleen de bundels t/m seizoen 5?
1 tm 5

[ Voor 0% gewijzigd door mindcre8r op 23-11-2016 12:38 . Reden: mieren ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:29

TommyGun

Stik er maar in!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Thanks.

Ik zou S6 nog wel willen zien voor een klein prijsje. Na S5 in ieder geval niet voor al te veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
Lunchtijd zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 19:11
Jammer dat het 1st gen is.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Deze tablet vind ik eigenlijk wel erg leuk. Het is maar een Atom CPU, maar wel i.c.m. 4GB RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 15:03
Ample Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:05:
Deze tablet vind ik eigenlijk wel erg leuk. Het is maar een Atom CPU, maar wel i.c.m. 4GB RAM.
Ja jammer dat het geen fullhd is, wel mooie prijs opzich

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Mattie112 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:08:
[...]

Ja jammer dat het geen fullhd is, wel mooie prijs opzich
Geen 1080p of hoger en volgens mij kan je het scherm ook in bijna geen andere posities dan 90°, maar voor dit geld ga ik er nog even over nadenken voor het geval hij nog een keer langskomt.

Maar het liefste heb ik natuurlijk een box met een tablet of laptop met een i5 of i7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
Die classic is maar 15 euro goedkoper dan die Time Steel van net?

Beetje gek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
De classic is in de flash sale goedkoper: http://www.ibood.com/nl/n...e-classic-smartwatch.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 09:16
Scripts gaan lekker af in de hunt op de term box zeg, man man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
IJS-T schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:15:
Scripts gaan lekker af in de hunt op de term box zeg, man man man.
Ja inderdaad, valt mij ook erg op. Als er "box" staat of "doos" is het product zowat gelijk uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
jesse111 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:16:
[...]

Ja inderdaad, valt mij ook erg op. Als er "box" staat of "doos" is het product zowat gelijk uitverkocht...
door dat soort hufters scoor ik dus nooit een box..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

jesse111 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:16:
[...]

zou een leuke actie zijn als ze het nu dan een "Ibood Suprise" zouden noemen

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 09:16
zou toch vrij makkelijk een IP / Userban op te maken moeten zijn door Ibood lijkt mij. Voorkomt hun ook wat overload als er echt een box is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:17:
[...]

door dat soort hufters scoor ik dus nooit een box..
Laat iBood maar even testen of er nog scripters zijn zodat ze last-minute de doorklikpagina kunnen aanpassen voor ons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
mindcre8r schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:17:
[...]

zou een leuke actie zijn als ze het nu dan een "Ibood Suprise" zouden noemen
Of iets van:

Deze moet je hebben!

maar goed, er zijn zelfs scripters die het zo maken dat iets van 100,00 of 99,99 gewoon gekocht wordt, is het geen box, dan gewoon annuleren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ample Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:18:
[...]

Laat iBood maar even testen of er nog scripters zijn zodat ze last-minute de doorklikpagina kunnen aanpassen voor ons :P
Zou wel vet zijn idd haha :P

Of ze bannen nu alle IP adressen die er een gekocht hebben, en dan komt over 1 seconde de echte box :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:18:
[...]

Of iets van:

Deze moet je hebben!

maar goed, er zijn zelfs scripters die het zo maken dat iets van 100,00 of 99,99 gewoon gekocht wordt, is het geen box, dan gewoon annuleren..
is dit een aanname die je doet of is daar bewijs voor?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Het woord BOX wordt al heel vaak niet gebruikt als de box komt?
Het zijn meestal teksten die niets met doos of box te maken hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
mindcre8r schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:19:
[...]

is dit een aanname die je doet of is daar bewijs voor?
producten van 100,00 zijn ook vaak redelijk snel uitverkocht, alhoewel die bijna niet voorkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:19:
[...]

Zou wel vet zijn idd haha :P

Of ze bannen nu alle IP adressen die er een gekocht hebben, en dan komt over 1 seconde de echte box :D
Ik let in ieder geval weer eventjes op :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Waah schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:19:
Het woord BOX wordt al heel vaak niet gebruikt als de box komt?
Het zijn meestal teksten die niets met doos of box te maken hebben
Vorige box heette toch echt "Dikke doos!", maar inderdaad, vorige hunt noemde ze de box geloof ik "KOOP DAN!!!!111!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

doe dan een box van 250 euro. of 500 :P maakt het allemaal nog spannender.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:21:
[...]

Vorige box heette toch echt "Dikke doos!", maar inderdaad, vorige hunt noemde ze de box geloof ik "KOOP DAN!!!!111!"
Tsja, dat is eenvoudig toe te voegen aan een scriptje. Gewoon een aantal van dat soort woorden er in zetten en kopen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
jesse111 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:23:
[...]

Tsja, dat is eenvoudig toe te voegen aan een scriptje. Gewoon een aantal van dat soort woorden er in zetten en kopen maar.
Lijkt me dat zo'n captcha veel tegenhoudt? Ik weet niets van scripten, maar lijkt me lastig om daar doorheen te komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:21
Is het niet gewoon een mythe dan? Die moet je dan toch allang kunnen vinden op het internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:24:
[...]

Lijkt me dat zo'n captcha veel tegenhoudt? Ik weet niets van scripten, maar lijkt me lastig om daar doorheen te komen toch?
Hangt ervan af hoe moeilijk de captcha is, maar volgens mij kan je zelfs daar wel omheen scripten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:59
T zou top zijn als ze zo'n box online knallen maar het daadwerkelijk alleen een doos is, dit staat vervolgens bij de omschrijving/specificaties maar dat zien de scripters niet uiteraard, oh ja en hij kost 1000eu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Krilo_89 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:25:
[...]

Hangt ervan af hoe moeilijk de captcha is, maar volgens mij kan je zelfs daar wel omheen scripten.
Klopt, een maat van mij had een script gemaakt die ook een captcha kon omzeilen (was niet voor ibood trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
  • Laatst online: 31-08-2022
Nee die captcha van de hunt is zo herkend door een script,
heb geen script draaien maar de captcha daar heb ik wel een script ooit voor gemaakt,

[/quote]Auto hotkey met image scripts
[quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
jesse111 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:26:
[...]

Klopt, een maat van mij had een script gemaakt die ook een captcha kon omzeilen (was niet voor ibood trouwens).
Het probleem bij ibood is (denk ik) dat de box zo'n korte tijd beschikbaar is en de captcha methode ook, dat het lastig is om erachter te komen naar welke pagina's je door moet gaan na de captcha, en dat het daardoor moeilijk is om een script te maken dat de captcha omzeild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Rebel-Rebel schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:25:
T zou top zijn als ze zo'n box online knallen maar het daadwerkelijk alleen een doos is, dit staat vervolgens bij de omschrijving/specificaties maar dat zien de scripters niet uiteraard, oh ja en hij kost 1000eu.
Dan kunnen ze hem gewoon annuleren natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:28:
[...]

Dan kunnen ze hem gewoon annuleren natuurlijk :P
*annuleren/retourneren niet mogelijk >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:30
het zou gewoon een loterij moeten zijn. Aanbieding van de box 30 seconden opgenhouden. Iedereen die in die 30 seconden aangeeft de box te willen in de hoge hoed en dan loten. Zo is het eerlijker voor de mensen die geen script gebruiken en die eventueel achter een tragere verbinding zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 23:30
Timminator schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:31:
het zou gewoon een loterij moeten zijn. Aanbieding van de box 30 seconden opgenhouden. Iedereen die in die 30 seconden aangeeft de box te willen in de hoge hoed en dan loten. Zo is het eerlijker voor de mensen die geen script gebruiken en die eventueel achter een tragere verbinding zitten.
Het is al een loterij nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
:o fucking goed idee inderdaad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
Rebel-Rebel schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:29:
[...]

*annuleren/retourneren niet mogelijk >:)
"Hartelijk dank voor uw donatie aan dit goede doel. Het bedrag wordt direct overgemaakt en de gepersonaliseerde check met uw naam wordt al geprint. Restitutie is hierdoor niet mogelijk"
Laat die haters het geld voor hun Kankerfonds Box maar terugvragen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ample Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:32:
[...]

"Hartelijk dank voor uw donatie aan dit goede doel. Het bedrag wordt direct overgemaakt en de gepersonaliseerde check met uw naam wordt al geprint. Restitutie is hierdoor niet mogelijk"
Laat die haters het geld voor hun Kankerfonds Box maar terugvragen :P
zou wel een mooie zijn inderdaad

Koop nu de Hartstichting doneer BOX of DOOS en doneer 1000 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ah een wurgtouw, precies wat ik zocht!
http://www.ibood.com/nl/n...ed-rope.html#order-button

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leander465
miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:21:
[...]

Dat is ook de enige doos die ik ooit gekocht heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Dat is het nu ook gewoon hoor. De loadbalancer laat steeds (bijvoorbeeld) 1 op de 10 verbindingen door (andere 9 krijgen een blauw scherm).
Je moet 1) naar de captcha 2) naar je basket 3) order plaatsen. Je moet dus 3x geluk hebben met de loadbalancer. Heb je dat, dan heb je de box. Gebruik dus ook nooit een coupon bij je box, dat kost je een 4e controle request :P
Edit: en ga dus niet in de eeuwigheid lopen F5'en zodat je serversessie reset. Dan begin je dus steeds vooraan en kom je geen klap verder. Alleen vernieuwen als je een blauw scherm krijgt. En niet met hetzelfde account of dezelfde browser allemaal sessies openhouden.

Jouw systeem vereist dat een systeem alsnog duizenden losse inserts per seconde aan moet kunnen. Dat is technisch best een uitdaging. Ja, je kan ook custom stuff gaan schrijven, maar uiteindelijk is dat technisch een stuk lastiger dan de huidige, en net zo 'eerlijk'.

Ik woon echt in the middle of nowhere met een ping van >40 en een downloadsnelheid van minder dan 8 mbit. En heb desondanks toch al 4 boxen kunnen scoren in de laatste jaren. Een vriend van me heeft ooit een box over een 3G verbinding gescoord!

En scripts, dat lijkt me niet zo'n groot probleem, toch? Door de captcha kan je het niet volledig automatiseren, en heel veel annuleringen op false positives gaan opvallen, dat vind iBood niet leuk en dat valt echt wel op. Het enige wat je kan doen is het laatste formulier volledig laten invullen... daar kan je niet zoveel aan doen en bovendien heb je er niet heel veel voordeel uit. Ja, je kan de laatste stap sneller F5'en als je loadbalancer je niet doorlaat.

Ik snap dat het heel vervelend is als je steeds naast het net vist. Maar dat is een logisch gevolg van zeer weinig aanbod en zeer veel vraag. Niet van de techniek.

[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 23-11-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Leander465 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:42:
[...]

Dat is ook de enige doos die ik ooit gekocht heb
Als er een box komt, koop er dan a.u.b. geen, ik heb er nog nooit een gehad ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leander465
miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:42:
[...]

Als er een box komt, koop er dan a.u.b. geen, ik heb er nog nooit een gehad ;(
Hehe ik heb dus al een doos en die komt morgen binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
Interessant voor iemand of als cadeau?

http://www.ibood.com/nl/n...y-cursus-keuze-uit-5.html
Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ruilen/verkopen is niet de bedoeling in het topic. Wil je toch dingen verkopen/ruilen uit je box gebruik dan V&A of het spreadsheet.
Voor de gelockte iPhone 5S'en is een apart topic: iPhone 5S in iBood Box gesimlocked op provider van Anatel