After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Geregistreerd sinds 2012 en ruim voldoende Tweakers activiteit, maar geen idee wat een iBood box is. -------> troll.toro schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 18:49:
Hoeveel kost zo'n mysterie box eigenlijk en wat kan je verwachten dat er in gaat zitten?
[ Voor 40% gewijzigd door Hupske op 22-11-2016 19:03 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Vind het overigens ook altijd vreemd dat er 's nachts geen boxen voorbij komen, mensen blijven op etc hiervoor maar in het verleden is er nog bijna nooit een box 's nachts geweest
PS: waarom is de quickreact uitgeschakeld...? Werkt een stuk perttiger imho
[ Voor 24% gewijzigd door jimz93 op 22-11-2016 19:14 ]
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Vorige keer een half uur nadat ik naar bed ging, dus ik ga er vanuit dat hij deze keer ook weer rond/na middernacht komtrolandos582 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:12:
19:11 uur later en geen box. Oftewel 1151 minuten en niks nada noppes.
Vind het overigens ook altijd vreemd dat er 's nachts geen boxen voorbij komen, mensen blijven op etc hiervoor maar in het verleden is er nog bijna nooit een box 's nachts geweest
Mwoah, dan moet het wel een goede aanbieding zijn. Tuurlijk, bij 1500 voor 750 bestel ik er zo 1, maar bij maar €100 korting ga ik lekker naar de speciaalzaak. Mijn Onkyo wordt op dit moment kosteloos nagekeken door Hobo HiFi, terwijl iBood deze 2 jaar geleden al zou hebben afgeschreven.jimz93 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:12:
Hopelijk komt er nog een fatsoenlijke receiver voorbij. Ben nog opzoek naar een 11.2 4K atmos dingetje van Denon of Marantz...
PS: waarom is de quickreact uitgeschakeld...? Werkt een stuk perttiger imho
En inderdaad, chatten gaat zo minder prettig.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Over het algemeen gezien komt na 00:00 geen box meer. Iig niet de laatste 5xAmple Energy schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:17:
[...]
Vorige keer een half uur nadat ik naar bed ging, dus ik ga er vanuit dat hij deze keer ook weer rond/na middernacht komt
http://www.ibood.com/nl/n...-8gb-microsdhc-kaart.html
Ik hoop deze week wat Raspberry Pi's te scoren bij SOSSolutions. Zal deze SD-kaart snel genoeg zijn voor een Linux-VM's en misschien wat random servertjes voor bijvoorbeeld VPN?
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen (ik laat hem meestal gaan), maar ik meende mij te herinneren dat hij de vorige keer kwam nadat ik net in bed lag. En ik ga laat naar bedrolandos582 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:18:
[...]
Over het algemeen gezien komt na 00:00 geen box meer. Iig niet de laatste 5x
[ Voor 38% gewijzigd door Ample Energy op 22-11-2016 19:21 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Zat er ook nog naar te kijken maar voor ik uitgezocht had wat het precies voor toestel was, was hij al weg.WolfsRain schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:31:
Die K5 is een behoorlijk goede deal(vergeleken met de pricewatch), netto 80 euro tov 150.
Achteraf beter ook denk ik.
2 Walra kussens
2 Cinderella kussens
2 Cinderella dekbedden
2 K&V dekbedovertrekken
2 K&V kussenslopen
15 paar sokken
3 8GB SD-kaarten
2 paar oordoppen
Kwam hier ooit voor de elektronica...

mmm was meer aan het denken wat te doen met de 50euro kado-kaartkaasaanfiets schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:37:
[...]
Zat er ook nog naar te kijken maar voor ik uitgezocht had wat het precies voor toestel was, was hij al weg.
Achteraf beter ook denk ik.
the fck moet je er meeAmple Energy schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:40:
Dit is mijn beste Hunt tot nu toe. Wel komt bijna alles uit de Flash-sale.
2 Walra kussens
2 Cinderella kussens
2 Cinderella dekbedden
2 K&V dekbedovertrekken
2 K&V kussenslopen
15 paar sokken
3 8GB SD-kaarten
2 paar oordoppen
Kwam hier ooit voor de elektronica...
sokken kan ik niet goed plaatsen
Slapen, lopen, uitgaan en tweaken. Nu nog eten en drinken scoren en mijn leven is compleet
Dragen/gebruiken neem ik aan
Verder zorgt ie ervoor dat we geen troep in de boxen krijgen
Gezien die oordoppen heeft die een vriendin/vrouw.
Ik heb die fetish niet, dus weet niet wat je bedoeltHomePlayer schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:42:
Kan me wel wat bedenken, alleen die
sokken kan ik niet goed plaatsen
Ik doe het allemaal voor jullie, ja_Heisenberg_ schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:42:
[...]
Verder zorgt ie ervoor dat we geen troep in de boxen krijgen
NotSoSteady schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:42:
[...]
Gezien die oordoppen heeft die een vriendin/vrouw.

I heb ook (al een jaar of twee) Cinderella kussens en dekbed van iBood en ben er nogsteeds erg gelukkig mee
Als je het nodig hebt, dan is het echt een aanrader.
Ben benieuwd! Had namelijk de vorige keer het dekbed gekocht, wat een fijn ding!Toettoetdaan schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:43:
[...]
I heb ook (al een jaar of twee) Cinderella kussens en dekbed van iBood en ben er nogsteeds erg gelukkig mee
Als je het nodig hebt, dan is het echt een aanrader.
Setje compleet!
van € 279 voor € 279,95 (+ 5,95)"
Nette korting
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Lol, daar hebben wat mensen een report gedaanmiicker schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 18:24:
Duopack Braun cruZer 6 Snortrimmer
[mbr]*knip* Dit zijn geen grappen meer.[/]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
waar moest je die voor invullen dan?Ample Energy schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:56:
[afbeelding]
Mag ik nu geen piloot meer worden of staan er inderdaad geen letters in de captcha van iBood..?
Voor het bestellen van de speciale VIP-box.
Nee hoor, had een vraag gesteld via een formulier en wilde contact opnemen en moest die captcha invullen. Dan niet hoor
Wel de Belkin Wemo starterpack besteld onder het extra kopje, leuk om mee te experimenteren voor dat prijsje.
Ample Energy schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 20:38:
[...]
Voor het bestellen van de speciale VIP-box.
Nee hoor, had een vraag gesteld via een formulier en wilde contact opnemen en moest die captcha invullen. Dan niet hoor

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

die heb ik nooit kunnen bereiken....Fleximex schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 20:55:
Ik kwam niet eens bij de Captcha. Zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. De servers worden steeds brakker.
en dan probeer ik het al 4 jaren...:(
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
[ Voor 56% gewijzigd door Ryan1981 op 22-11-2016 20:56 ]
De reis van het leven zit vol teleurstellingen en dit is er één van...
Druk op F5 of probeer het snel nog een keer!
Word er echt niet goed van..
En ik ging net even de oven aanzetten, kom ik terug: dikke doos. Too late of course

Faal iBood. Zo kun je inderdaad ook ervoor zorgen dat mensen er niet doorheen komen.
PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760
Jij bent dus de bron van al die ergernissen.
Je bent de eerste die het meld
Ik vermoed dat er niks is verkocht namelijk
[ Voor 57% gewijzigd door jesse111 op 22-11-2016 21:00 ]
Eigenlijk is dat gewoon de standaard pagina van de captcha. Deze hele box was een troll, daarom heeft niemand een boxjesse111 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:00:
De captcha ligt er nog steeds uit trouwens
ik ook niet, altijd weer dezelfde die zeggen heb een box maar nooit bewijs.
Ik starte iBood net op om te kijken of er nog wat leuks was, doe al tijdje niet meer mee gezien de boxen echt niet meer zo leuk zijn als 4 jaar+ terug.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Niet refreshen, gewoon laten ladenReyad schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:02:
Pff klikte deze keer binnen de seconde. Vervolgens nog een keer of 30 gerefreshed. Maar nog steeds wachten op mijn eerste box.
Je krijgt vast een paar schoenen van €101.25, maatje 37.5.
Gefeliciteerd:D Ben benieuwd wat je er in hebt, ik ga voor de volgende box:)
Ja nee want als hij eenmaal op die vangpagina is gebeurt er niks meer imo
Dank 5 a 10 minuten wachten en dan pas refreshen, als dat nog werkt in elk geval..rolandos582 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:09:
[...]
Na 10minuten is die box allang pleite.Famous schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:10:
[...]
Dank 5 a 10 minuten wachten en dan pas refreshen, als dat nog werkt in elk geval..

Ja, maar als jij nog in het proces zit onthield hij dat altijd.rolandos582 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:11:
[...]
Na 10minuten is die box allang pleite.
Twee of drie keer een box weten te scoren ruim na 10 minuten dat hij geweest was
Ik ook,, maar das war einmalFamous schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:12:
[...]
Ja, maar als jij nog in het proces zit onthield hij dat altijd.
Twee of drie keer een box weten te scoren ruim na 10 minuten dat hij geweest was
Ik stop met ibood, voor 99,9% oninteressante aanbiedingen icm verzendkosten, belabberde aftersales, slechte site en elke Hunt hetzelfde gezeur..
Nee dat is bullshit, als ie weg is is ie weg. Heb ook vaak genoeg geprobeerd wat jij zegt maar dat werkt niet. iBood reserveert echt niet een box voor iedereen die in de wachtrij staat hoor.Famous schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:12:
[...]
Ja, maar als jij nog in het proces zit onthield hij dat altijd.
Edit: Nu weer een mes. Ik laat hem even 15 minuten rusten
[ Voor 26% gewijzigd door Ample Energy op 22-11-2016 21:16 ]
Ik heb geen drinkflessen, kussens of keukenmessen nodig....
Das war ein mal... Tegenwoordig wordt je mandje hardhandig leeggeharkt door dat iBood-tuig!Famous schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:10:
[...]
Dank 5 a 10 minuten wachten en dan pas refreshen, als dat nog werkt in elk geval..
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Dat is wel degelijk mogelijk, echter moet hij dan al in je winkelmandje zitten en dan doorgaan. Dan zou je geluk kunnen hebben.jesse111 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:14:
[...]
Nee dat is bullshit, als ie weg is is ie weg. Heb ook vaak genoeg geprobeerd wat jij zegt maar dat werkt niet. iBood reserveert echt niet een box voor iedereen die in de wachtrij staat hoor.
Tot nu toe is er geloof ik niemand op Tweakers voorbij de captcha gekomen. Er is 1 Tweaker die beweert er een te hebben, maar daar heb ik geen bewijs van gezien dus ik verwacht een troll. Hetzelfde geldt voor 1dk.
Normaal zijn er zeker 10-15 mensen via 1dk en Tweakers die melden dat ze een box hebben.
Of er waren heul weinig boxen, of er is iets mis gegaan.
Niet helemaal waar. Als hij gestopt is met laden, ja eenmaal refreshen. Als hij nog bezig is met laden, lekker laten gaan. Bij de tweede situatie ben je namelijk de proxy al voorbij en wordt je request door de juiste server verwerkt.rolandos582 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:09:
[...]
Die hanglamp is ook zeer gewildkaasaanfiets schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:19:
Heb je die captcha alleen bij de box? ik had hem net bij die hanglamp niet...
[ Voor 0% gewijzigd door angeluss op 22-11-2016 21:20 . Reden: typo ]
Ja, alleen bij de boxkaasaanfiets schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:19:
Heb je die captcha alleen bij de box? ik had hem net bij die hanglamp niet...
Dit topic is gesloten.
Ruilen/verkopen is niet de bedoeling in het topic. Wil je toch dingen verkopen/ruilen uit je box gebruik dan V&A of het spreadsheet.
Voor de gelockte iPhone 5S'en is een apart topic: iPhone 5S in iBood Box gesimlocked op provider van Anatel