Ik vond de MM ook wel interessant voor een Xbox One S. Die met Fifa 17 en 500GB is 272 en dan krijg je nog een tientje terug. Je krijgt er ook een controller bij, dus als je die nodig hebt zijn ze ongeveer even duur als Amazon - uitgaande van de aanbiedingsprijs voor controllers vandaag - en bestel je lekker in Nederland. Via Spaarwinkelen.nl ook nog een paar procentjes extra cashback.
Tja niet alles is de helft van de prijsSecurity schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:19:
Ligt het aan mij of vallen de Black Friday / Cyber Monday deals nog steeds erg tegen? Hoewel de aantrekkingskracht voor consumenten steeds groter lijkt te worden?
Maar er zijn wel dealtjes te vinden volgens mij. Als je een PS4 of Xbox One zoekt heb je genoeg keuze vandaag...
Maar van de NL retail winkels hoef je niet veel te verwachten. Het is inderdaad veel marketinggeblaat maar weinig acties. Maar ik zie toch wel deals langskomen.
Het valt ook allemaal reuze mee. De meeste winkels gebruiken de hype uit de US om hier schijnaanbiedingen te tonen. Eerst pricebump introduceren en dan "massieve" korting geven. Het is slechts een ander marketingtrucje om impulsaankopen van de consument te ontlokken. Natuurlijk de real deals daargelaten.Security schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:19:
Ligt het aan mij of vallen de Black Friday / Cyber Monday deals nog steeds erg tegen? Hoewel de aantrekkingskracht voor consumenten steeds groter lijkt te worden?
[ Voor 4% gewijzigd door RadiQal op 25-11-2016 10:25 ]
Persoonlijk ben ik erg blij met hun in ears: ben begonnen met een instapper, toen een stapje hoger, toen een versie 2 (v2 Delta). Heb een aantal Tweakers ook enthousiast gemaakt en die zijn ook erg tevreden over hun aankoop: Het Algemene in-ear en oordopjes topicKrilo_89 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:12:
Je maakt me nieuwsgierig. Heb al wel een hoop gelezen over dat je alles naar je eigen smaak kunt samenstellen. Maar het geluid vind je dus wel echt top?
Voor mijn oren klinkt het uitstekend, veel detail en het zit goed, kabels zijn fijn. Goed totaalpakket.
En naast dat je idd met filters het geluid naar je hand kunt zetten,en er een shitload aan tips en meerdere kabels bij zitten is de customer service ook top. Dus mocht je toch niet tevreden zijn: binnen 14 dagen netjes terugsturen en geen gezeur, en bij vragen/issues helpen ze je keurig en vriendelijk. Vind het een ideaal bang for buck-merk. Ben heel blij dat ik ze toen op Kickstarter ben tegengekomen
[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 25-11-2016 10:24 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Tenzij je een PS4 PRO zoekt. Verder is de PS4 slim aanbieding in NL ook niet veel. Alleen bij MM in DE is hij flink afgeprijsd.Waah schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:21:
[...]
Tja niet alles is de helft van de prijs![]()
Maar er zijn wel dealtjes te vinden volgens mij. Als je een PS4 of Xbox One zoekt heb je genoeg keuze vandaag...
Maar van de NL retail winkels hoef je niet veel te verwachten. Het is inderdaad veel marketinggeblaat maar weinig acties. Maar ik zie toch wel deals langskomen.
https://www.amazon.de/Nex...-1&keywords=nextbit+robin
De Nextbit Robin voor maar 210 Euro. Lijkt een goeie deal gezien de nexus 5X hier nog 300 euro kost met dezelfde specs en 1 Gb Ram minder, ook heeft Nextbit nu al een android Nougat beta uit. Heeft er iemand ervaring met bestellen vanaf amazon.de of amazon.co.uk?
De Nextbit Robin voor maar 210 Euro. Lijkt een goeie deal gezien de nexus 5X hier nog 300 euro kost met dezelfde specs en 1 Gb Ram minder, ook heeft Nextbit nu al een android Nougat beta uit. Heeft er iemand ervaring met bestellen vanaf amazon.de of amazon.co.uk?
Amazon Frankrijk heeft ook mooie koopjes vandaag.
Bijv. een Alcatel Idol 3 4.7inch voor nog geen 100 euro
een Sony DSC-RX100 voor nog geen 330 euro
en zelf heb ik een Wacom Intuos Pro Medium voor 210 euro aangeschaft
Bijv. een Alcatel Idol 3 4.7inch voor nog geen 100 euro
een Sony DSC-RX100 voor nog geen 330 euro
en zelf heb ik een Wacom Intuos Pro Medium voor 210 euro aangeschaft
Niet alleen bij de MM DE, maar ook bij AMazon: http://www.psdeals.de/amazon-cyber-monday/LOTG schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:23:
[...]
Tenzij je een PS4 PRO zoekt. Verder is de PS4 slim aanbieding in NL ook niet veel. Alleen bij MM in DE is hij flink afgeprijsd.
En waar?prld schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:18:
Bespaar tot € 50 op Sonos.
Verras vrienden en familie met een cadeau van Sonos waar ze het hele jaar door plezier van hebben. Bespaar € 30 euro op de PLAY:1. En € 50 op PLAY:3, PLAY:5, PLAYBAR of SUB. Geldig t/m 31 december 2016 of zolang de voorraad strekt.
Eigen site: http://www.sonos.com/nl-nl/home
Ja maar die verzend op veel dingen nicht nach die Niederlände.Gediminas schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:24:
[...]
Niet alleen bij de MM DE, maar ook bij AMazon: http://www.psdeals.de/amazon-cyber-monday/
Jammer jongensGeachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bestelling van de Wacom Intuos Art Pen & Touch Tablet S, Z
Helaas is gebleken dat er een fout is ontstaan in de prijsstelling van het door u bestelde artikel. Een en ander is ontstaan doordat de informatie op onze site automatisch wordt gevoed waarbij een storing is ontstaan in het systeem dat deze prijzen zichtbaar maakt.
De juiste prijs had € 79 moeten zijn. ( met kassa korting , zo lang de voorraad strekt )
Natuurlijk betreuren we dit voorval en doen wij er alles aan om dergelijke fouten te voorkomen maar deze situatie heeft ons niet de gelegenheid gegeven tijdig in te grijpen waardoor het tijdelijk zichtbaar was op onze site. Het prijsverschil is dermate dat het aannemelijk is dat er sprake moet zijn van een fout en wij vragen u dan ook begrip voor deze situatie.
Momenteel hebben wij de door u geplaatste order gereserveerd en verzoeken u te bevestigen of wij u deze alsnog mogen uitleveren voor het juiste bedrag of dat u het order wilt annuleren.
Met vriendelijke groet,
Ekrem Ozpinar
Verkoop
De Wacom bij Informatique wordt geannuleerd. "Juiste" prijs is 79 euro.
Edit, zie hierboven dus.
Edit, zie hierboven dus.
[ Voor 16% gewijzigd door S_Chief op 25-11-2016 10:26 ]
Dan kan je beter voor de aanbieding van bol.com gaan. linkjePiggen schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:21:
Ik vond de MM ook wel interessant voor een Xbox One S. Die met Fifa 17 en 500GB is 272 en dan krijg je nog een tientje terug. Je krijgt er ook een controller bij, dus als je die nodig hebt zijn ze ongeveer even duur als Amazon - uitgaande van de aanbiedingsprijs voor controllers vandaag - en bestel je lekker in Nederland. Via Spaarwinkelen.nl ook nog een paar procentjes extra cashback.
Heb je een Xbox One S 500GB met Fifa 17 en een gratis 2e controller voor € 266
Vodafone mail is binnen, tis inderdaad wat er nu al staat, kortom, 3x niks is ook niks

Inmiddels een mail binnen dat de Wacom tekentablet een prijsfout was en de originele prijs 79 euro is.
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bestelling van de Wacom Intuos Art Pen & Touch Tablet S, Z
Helaas is gebleken dat er een fout is ontstaan in de prijsstelling van het door u bestelde artikel. Een en ander is ontstaan doordat de informatie op onze site automatisch wordt gevoed waarbij een storing is ontstaan in het systeem dat deze prijzen zichtbaar maakt.
De juiste prijs had € 79 moeten zijn. ( met kassa korting , zo lang de voorraad strekt )
Natuurlijk betreuren we dit voorval en doen wij er alles aan om dergelijke fouten te voorkomen maar deze situatie heeft ons niet de gelegenheid gegeven tijdig in te grijpen waardoor het tijdelijk zichtbaar was op onze site. Het prijsverschil is dermate dat het aannemelijk is dat er sprake moet zijn van een fout en wij vragen u dan ook begrip voor deze situatie.
Momenteel hebben wij de door u geplaatste order gereserveerd en verzoeken u te bevestigen of wij u deze alsnog mogen uitleveren voor het juiste bedrag of dat u het order wilt annuleren
Xbox One Console 1TB + The Division voor €166,95 @ Coolshopdnbo schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:26:
[...]
Dan kan je beter voor de aanbieding van bol.com gaan. linkje
Niet goed gelezen.
Ook Adidas Sale webshop met de code BLACKFRIDAY
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hier ook de mail binnen van informatique dat de prijs niet klopte van het tablet...
[ Voor 89% gewijzigd door LLEEDD op 25-11-2016 10:32 . Reden: Was al gepost ]
Kan het dat ze niet naar Belgie verzenden? Zo vreemd?Ryan_ schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:27:
[...]
Xbox One Console 1TB + The Division voor €166,95 @ Coolshop
Niet goed gelezen.
Het lijkt wel alsof de ps4 betere aanbiedingen heeft dan de xbox one s. Ik hoopte een goedkope xbox one s te kunnen scoren vandaag.
De prijzen zitten allemaal rond de 239 of hoger voor de 500gb versie.
Check pepper.com staan er meerdere opBounceMeister schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:28:
Het lijkt wel alsof de ps4 betere aanbiedingen heeft dan de xbox one s. Ik hoopte een goedkope xbox one s te kunnen scoren vandaag.
Ook xbox gold 12 maanden voor 30,-
[ Voor 10% gewijzigd door NeoMe op 25-11-2016 10:30 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Het betreft een gewone Xbox OneBreezz schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:28:
[...]
Kan het dat ze niet naar Belgie verzenden? Zo vreemd?
Dat is geen 2e controller, maar de bundel met console+1 controller+FIFA 17. Intertoys heeft de beste deal: Xbox One S console + 2 controller + FIFA 17 + Halo 5 voor € 279.dnbo schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:26:
[...]
Dan kan je beter voor de aanbieding van bol.com gaan. linkje
Jongens, we hoeven vast en zeker niet 3x die mail van Informatique te plaatsen, we weten na 1x ook wat er staat
.
Ik ga weer eens verder zoeken naar een nieuw mobiel abo, de mijne verloopt over een maand en ik heb het wel gehad met die Galaxy S6.
Ik ga weer eens verder zoeken naar een nieuw mobiel abo, de mijne verloopt over een maand en ik heb het wel gehad met die Galaxy S6.
Voor de mensen die de Wacom tablet voor 20 euro hadden besteld,
Hij is geannuleerd!
Hij is geannuleerd!
PSN/XBL: DarkTaufu
ja dat staat hier alleen nog maar 15x.Tjiwa schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:31:
Voor de mensen die de Wacom tablet voor 20 euro hadden besteld,
Hij is geannuleerd!
Oh nee? Zie website bol.com:MooDyBLueS schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:30:
[...]
Dat is geen 2e controller, maar de bundel met console+1 controller+FIFA 17. Intertoys heeft de beste deal: Xbox One S console + 2 controller + FIFA 17 + Halo 5 voor € 279.
Gratis 2e controller wordt automatisch toegevoegd in je winkelwagen
Bekijk alle Black Friday deals
Ik heb ook een mail van informatique dat het zou gaan om een prijsfout. Omdat ik het hier niet mee eens ben (aangezien er duidelijk bij vermeld stond dat het om een aanbieding ging) heb ik een appart topic geopend om de afhandeling van deze prijsfout te bespreken.
Verzoek aan iedereen die de prijsfout wil bespreken dat in dit topic te doen, aangezien dit topic anders overspoeld raakt!
H1-blok weggehaald. Was vrij irritant om te lezen.
Verzoek aan iedereen die de prijsfout wil bespreken dat in dit topic te doen, aangezien dit topic anders overspoeld raakt!
H1-blok weggehaald. Was vrij irritant om te lezen.
[ Voor 6% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2016 10:39 ]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Had Sure 215's, maar die zitten aan hun eind. Dus dan dit maar eens proberen ja, vooral omdat je ook veel leest dat hun customer service top is. Thanks!2Dutch schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:22:
[...]
Persoonlijk ben ik erg blij met hun in ears: ben begonnen met een instapper, toen een stapje hoger, toen een versie 2 (v2 Delta). Heb een aantal Tweakers ook enthousiast gemaakt en die zijn ook erg tevreden over hun aankoop: Het Algemene in-ear en oordopjes topic
Voor mijn oren klinkt het uitstekend, veel detail en het zit goed, kabels zijn fijn. Goed totaalpakket.
En naast dat je idd met filters het geluid naar je hand kunt zetten,en er een shitload aan tips en meerdere kabels bij zitten is de customer service ook top. Dus mocht je toch niet tevreden zijn: binnen 14 dagen netjes terugsturen en geen gezeur, en bij vragen/issues helpen ze je keurig en vriendelijk. Vind het een ideaal bang for buck-merk. Ben heel blij dat ik ze toen op Kickstarter ben tegengekomen
Afwijkende vraag ivm die wacom tablet.
Mag dit?
Zijn ze niet gebonden aan die prijs?
Ik heb hetzelfde voor met een andere aanbieding en hier zit sowieso wel iemand die wat meer op de hoogte is qua wetgeving en recht
Mag dit?
Ik heb hetzelfde voor met een andere aanbieding en hier zit sowieso wel iemand die wat meer op de hoogte is qua wetgeving en recht
Ok, net de Apple Watch Series 1 besteld voor vrouwlief.
Wel 339 euro lichter in de portemonnee. Ze mag er maar blij mee zijn!
Wel 339 euro lichter in de portemonnee. Ze mag er maar blij mee zijn!

Ja dit mag. Vorig jaar zo'n zelfde soort iets gehad met Logitech Harmony's. Iedereen kreeg zijn geld terug.toete schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:33:
Mag dit?
Ze geven die aanbieding wel aan, maar als je op de banner klikt staat die controller er nog niet bij. Die moeten ze nog updaten dan
Edit: controller komt er ook gewoon bij in het winkelmandje.
[ Voor 9% gewijzigd door Piggen op 25-11-2016 10:36 ]
Als je alleen de console wilt kopen, kaal dus, dan 'valt het tegen'. Maar de Xbox One S bundels zijn wel beter dan die van de PS4 Slim. Vergelijking:BounceMeister schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:28:
Intertoys: Xbox One S 500 GB + controller + extra controller + FIFA 17 + Halo 5 = € 289
Dat is t.o.v. de € 199 PS4 Slim console (kaal) dus wel € 90 extra, maar daarvoor krijg je 2 controllers en 2 games, die elk € 40-60 los kosten.
De beste PS4 Slim bundel die ik heb kunnen ontdekken is er een met 2 controllers, zonder games, voor € 269.
Vaak staat er in de algemene voorwaarden van een website dat ze het recht behouden om de bestelling te annuleren / veranderen als er sprake is van een druk/-typfout, ook over de prijstoete schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:33:
Mag dit?
Verwijderd
Volgens mij wel want vaak staat er in kleine letters drukfouten.......toete schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:33:
Mag dit?
Best jammer dit.. ik zie overal de PS4 en de Xbox One... maar nergens een Wii U (waar ik dus toch wel naar op zoek was)
Rotterdam
Je hebt gelijk, alleen staat dat nergens op de pagina van het product zelf (de deeplink).
Dan is dit de beste deal als je geen Halo 5 wilt, zoals ik.
Niemand koop de Wii U nog, ten dode opgeschreven door Nintendo.GS88 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:36:
Best jammer dit.. ik zie overal de PS4 en de Xbox One... maar nergens een Wii U (waar ik dus toch wel naar op zoek was)
rent snel weg..
Toch juist de reden om er een te scoren? Aanbod aan goede games, en aangezien hij eruit gaat zou ik ook exit prijzen verwachten.FlyEragon schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:38:
[...]
Niemand koop de Wii U nog, ten dode opgeschreven door Nintendo.
rent snel weg..
Het zelfde als een auto kopen als een nieuw model komt.
Bij 4Launch enkele 13,3 inch MSI Shadow
gaming notebooks met externe videokaart dock (gtx970) flink wat goedkoper dan de rest in de pricewatch;
pricewatch: MSI GS30 2M-018NL Shadow
€1289 vs. ruim €2000
https://www.4launch.nl/pr...--512GB--GTX-980/tweakers
pricewatch: MSI GS30 2M-007NL Shadow
En inmiddels al niet meer direct leverbaar, nu alleen "Op aanvraag verkrijgbaar" voor €899 vs. €1639
https://www.4launch.nl/pr...--256GB--GTX-970/tweakers
€1289 vs. ruim €2000
En inmiddels al niet meer direct leverbaar, nu alleen "Op aanvraag verkrijgbaar" voor €899 vs. €1639
Dan zou de prijs inderdaad erg goed moeten zijn, iig onder die van de Xbox One. Dat zie ik niet snel gebeuren.LOTG schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:39:
[...]
Toch juist de reden om er een te scoren? Aanbod aan goede games, en aangezien hij eruit gaat zou ik ook exit prijzen verwachten.
Het zelfde als een auto kopen als een nieuw model komt.
Nadeel van de intertoys XBO S, ding is witMooDyBLueS schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:35:
[...]
Als je alleen de console wilt kopen, kaal dus, dan 'valt het tegen'. Maar de Xbox One S bundels zijn wel beter dan die van de PS4 Slim. Vergelijking:
Intertoys: Xbox One S 500 GB + controller + extra controller + FIFA 17 + Halo 5 = € 289
Dat is t.o.v. de € 199 PS4 Slim console (kaal) dus wel € 90 extra, maar daarvoor krijg je 2 controllers en 2 games, die elk € 40-60 los kosten.
De beste PS4 Slim bundel die ik heb kunnen ontdekken is er een met 2 controllers, zonder games, voor € 269.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Waar had je die gevonden ? Vind alleen de 279 aanbiedingenMooDyBLueS schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:35:
[...]
Ik vind de aanbiedingen bij 4launch over het algemeen toch best tegenvallen. 6 of 7 procent korting op een processorschaduw schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:40:
Bij 4Launch enkele 13,3 inch MSI Shadowgaming notebooks met externe videokaart dock (gtx970) flink wat goedkoper dan de rest in de pricewatch;
€1289 vs. ruim €2000

prld schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:18:
Bespaar tot € 50 op Sonos.
Verras vrienden en familie met een cadeau van Sonos waar ze het hele jaar door plezier van hebben. Bespaar € 30 euro op de PLAY:1. En € 50 op PLAY:3, PLAY:5, PLAYBAR of SUB. Geldig t/m 31 december 2016 of zolang de voorraad strekt.
Je kunt beter kijken op amazon.de, bv. Play:1 € 169,-
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Beetje prut is dat je 45 repen van 100 gram voor 0,87-0,93/st = 39,15-41,85 kan kopen. Dan is een Toblerone van 4,5 kg wel leuk, maar met 59 euro zwaar overpriced.Durango schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 02:03:
Op dit moment ziet de Toblerone XXXXL-Reep van van 4.5 KILO er nog goed uit voor mij dus tijd om hier af te sluiten, de chat was leuk! De aanbiedingen minder!
https://www.kruidvat.nl/toblerone-xxxxl-reep/p/3971668
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Welke prijs was het gisteren? Heb net een mailtje ontvangen, 35 euro/maand voor 2 jaar. Is dat dezelfde prijs of is deze nu aangepast? Ik vind het opzich wel een nette deal, als er elders betere plekken zijn hoor ik het alsnog graag!Zingo schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:03:
Zit nogmaals bij Vodafone F&F te kijken, ze roepen mooi dat die Iphone 6S nu een black friday deal is, maar is niks goedkoper dan gisteren. Ook het abo is niks goedkoper dan gisteren.![]()
Is wel goedkoper dan de gewone winkel, maar ik dacht dat het gisteren bij F&F dezelfde prijs had
Met de cashback zou die bundel bij de MM 262 zijn, dus nog iets goedkoperMooDyBLueS schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:38:
[...]
Je hebt gelijk, alleen staat dat nergens op de pagina van het product zelf (de deeplink).
Dan is dit de beste deal als je geen Halo 5 wilt, zoals ik.
[ Voor 10% gewijzigd door Piggen op 25-11-2016 10:51 ]
Xbox one 1tb met the division voor 164,95, Te mooi om waar te zijn 
https://www.coolshop.nl/p...he-division-bundle/AB49MX
Dit topic is niet voor requests.
Dit topic is niet voor requests.
[ Voor 96% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2016 11:00 ]
Vragen als dit kan je ook makkelijk zelf uitzoeken.
[ Voor 87% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2016 10:58 ]
Bij de price history van de Pricewatch zie je ehcter dat het scherm al wel eerder langere tijd 150-160 euro is geweest. Ook is het scherm in sept '15 een keer 110 euro geweest. Met maar één aanbieder in de Pricewatch kan je niet zeggen dat het scherm 199 euro is. Sowieso bieden Misco en Afuture 'm voor rond de 160 aan. Geen aanbieding dus.Jeanke117 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 07:32:
https://www.paradigit.nl/...rt-ac87u/20797278/product
Samsung monitor pricewatch 199 Paradigit 139. Hoezo goede actie
[ Voor 14% gewijzigd door Fleximex op 25-11-2016 10:57 ]
Volgens mij kan dat wel, aangezien het de oude One is. Ik lees wel verhalen over een UK-model bij Pepper. Wel een hele mooie prijs als je gewoon een Xbox One wilt, maar ik wilde zelf toch wel een S.Mike.O schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:51:
Xbox one 1tb met the division voor 164,95, Te mooi om waar te zijn
Kabeltje.com heeft 15% korting op alles met de code: BLACKFRIDAY
Oeps. Het topic gaat sneller dat ik dacht. Keek alleen de laatst 100 posts terug.
Oeps. Het topic gaat sneller dat ik dacht. Keek alleen de laatst 100 posts terug.
[ Voor 43% gewijzigd door Fleximex op 25-11-2016 11:08 ]
Het lijkt wel reclame. Dit is nu al de 3e keerFleximex schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:01:
Kabeltje.com heeft 15% korting op alles met de code: BLACKFRIDAY

Nu wil ik dus ook die i7-6700K bij Alternate halen voor €299.
Iemand met verstand van processors hier?
Ik wil de CPU in een gamepc gebruiken, maar ben nog aan het sparen en kan dus nog eventjes duren. Ik neem aan dat een CPU niet kan 'verstoffen' doordat het lang stilligt?
Ik wil de CPU in een gamepc gebruiken, maar ben nog aan het sparen en kan dus nog eventjes duren. Ik neem aan dat een CPU niet kan 'verstoffen' doordat het lang stilligt?
Je hebt gelijk. De Pricewatch moet dan aangepast worden. Want er is een PLS en een LCD versie en sommige aanbieders die de PLS aanbieden staan onder de LCD variant. Of zijn dit allemaal PLS varianten?Fleximex schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:53:
[...]
Bij de price history van de Pricewatch zie je ehcter dat het scherm al wel eerder langere tijd 150-160 euro is geweest. Ook is het scherm in sept '15 een keer 110 euro geweest. Met maar één aanbieder in de Pricewatch kan je niet zeggen dat het scherm 199 euro is. Sowieso bieden Misco en Afuture 'm voor rond de 160 aan. Geen aanbieding dus.
Je kunt de processor in de doos gewoon jaren bewaren hoor, geen probleem dus!michaelw1998 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:02:
Nee dat kan niet en zit gewoon verpakt.michaelw1998 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:02:
Ben wel klaar met de 'black friday hype'. Eerst wordt de wacom geannuleerd en nu blijkt de aanbieding van Alienware ook de niet stapelbare korting van 12% te zijn (oftewel 2% extra korting tov de VIP code...). Teleurstellend! Als iemand nog iets weet voor een 15inch laptop met 1070 (of 1060) dan hoor ik het graag.
Logitech Z906 voor 189,90
https://www.amazon.de/Log...tt-schwarz/dp/B004PGM9KY/
Referral verwijderd
https://www.amazon.de/Log...tt-schwarz/dp/B004PGM9KY/
Referral verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2016 11:12 ]
Olliewood doet ook mee voor als je kids hebt 
https://www.olliewood.nl/black-friday/
En voor de mensen met een ouders van nu pas, ze hebben tegenwoordig 10% bij Olliewood
(geen idee of dit te combineren is)
https://www.olliewood.nl/black-friday/
En voor de mensen met een ouders van nu pas, ze hebben tegenwoordig 10% bij Olliewood
(geen idee of dit te combineren is)
Als je de doos niet opent dan kan de cpu nog jaren er liggen voordat de cpu "verstoft"michaelw1998 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:02:
Helaas, alleen 1 week houdbaarmichaelw1998 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:02:
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Reebok 30% op alles (korting wordt automatisch bij de kassa toegepast). ook op al afgeprijsde outlet:
http://www.reebok.nl/outlet
Adidas 20% op alles (met code BLACKFRIDAY). Code ook toe ta passen op outlet artikelen:
http://www.adidas.nl/outlet?grid=true
http://www.reebok.nl/outlet
Adidas 20% op alles (met code BLACKFRIDAY). Code ook toe ta passen op outlet artikelen:
http://www.adidas.nl/outlet?grid=true
Wij kunnen je hier ook niet helpen aan een wachtwoord. Je zal toch echt contact met Alternate moeten zoeken.
[ Voor 85% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2016 11:06 ]
Jup, een half uur geleden de SSD besteld. Ging primaMeltedForest schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:05:
Wij kunnen je hier ook niet helpen aan een wachtwoord. Je zal toch echt contact met Alternate moeten zoeken.
Requests zijn nog steeds NIET de bedoeling.
[ Voor 60% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2016 11:13 ]
Voor de tweakers met kinderen (kreeg deze mailing):
Black Friday weekend bij Eerlijk Speelgoed!
Het spannendste en gaafste weekend van het jaar komt er weer aan! Vandaag starten we met Black Friday en op maandag sluiten we af met Cyber Monday. Vanuit Amerika is dit drukke weekend binnen no time overgevlogen naar onder andere Nederland en wij doen dit jaar weer gezellig mee!
Dus, moet jij nog die laatste Sint cadeautjes scoren? Of ben je al druk bezig met het plannen van de ruimte onder de kerstboom? Dit hele weekend hebben wij sale met kortingen tot wel 40%!
Alle deals voor Black Friday vind je hier! Let op OP = OP. Wees er dus op tijd bij!
Black Friday weekend bij Eerlijk Speelgoed!
Het spannendste en gaafste weekend van het jaar komt er weer aan! Vandaag starten we met Black Friday en op maandag sluiten we af met Cyber Monday. Vanuit Amerika is dit drukke weekend binnen no time overgevlogen naar onder andere Nederland en wij doen dit jaar weer gezellig mee!
Dus, moet jij nog die laatste Sint cadeautjes scoren? Of ben je al druk bezig met het plannen van de ruimte onder de kerstboom? Dit hele weekend hebben wij sale met kortingen tot wel 40%!
Alle deals voor Black Friday vind je hier! Let op OP = OP. Wees er dus op tijd bij!
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
Mijn ouders spelen niet meer met blokkenWicked-Game schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:10:
Voor de tweakers met ouders (kreeg deze mailing):
Hahaha, dit was ongetwijfeld mijn lolligste typo ooit
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
En ook de Black Friday pagina van Tweakers is live: https://tweakers.net/acties/blackfriday_cybermonday_2016/
Ik zie een lege pagina?Yorinn schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:15:
En ook de Black Friday pagina van Tweakers is live: https://tweakers.net/acties/blackfriday_cybermonday_2016/
Wat een grapjassen bij Bax, vannacht de Audio-Technica ATH-M50X voor €119 (€33 korting), hebben ze de prijsd verhoogd naar €139..
Die lijkt nog niet volledig te werken...Yorinn schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:15:
Ik krijg 12 aanbiedingen te zien, ook al een hard refresh geprobeerd?
De iPhone 6s 32 GB bij Vodafone F&F + BF:
Je kunt hem dus bij Tele2 wat goedkoper krijgen (€ 33 ipv € 35 per maand), maar de Vodafone aanbieding heeft onbeperkt bellen en iets meer data. Als je altijd al een 6S wilde hebben en veel wilt bellen dan is het OK volgens mij
https://www.gsmacties.nl/...merknaam_id=10&gsm_id=986I-King schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:47:
[...]Heb net een mailtje ontvangen, 35 euro/maand voor 2 jaar. Is dat dezelfde prijs of is deze nu aangepast? Ik vind het opzich wel een nette deal, als er elders betere plekken zijn hoor ik het alsnog graag!
Je kunt hem dus bij Tele2 wat goedkoper krijgen (€ 33 ipv € 35 per maand), maar de Vodafone aanbieding heeft onbeperkt bellen en iets meer data. Als je altijd al een 6S wilde hebben en veel wilt bellen dan is het OK volgens mij
https://www.aktiesport.nl/
Kreeg net deze via de mail. aktiesport
Referral verwijderd
Kreeg net deze via de mail. aktiesport
Referral verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2016 11:23 ]
Werkt prima hier met Safari :-)Yorinn schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:17:
[...]
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Ik moest ghostery uitzetten, nu werkt het primaYorinn schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:17:
[...]
Sportskoen.nl heet met code blackfriday10 10% korting. Heb daar net nieuwe voetbalschoenen (Adidas Copa Mundial) besteld.
Werkt wel in Safari zal dus aan mijn eigen instellingen liggenYorinn schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:17:
[...]

Caseking heeft inmiddels de prijzen allemaal verhoogd... De GTX1070 is niet meer in de aanbieding ?pclinde schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 01:11:
€ 589,90 voor een GTX1080: https://www.caseking.de/m...2-mb-gddr5x-gcmc-127.html
En € 374,90 voor de GTX1070 editie: https://www.caseking.de/m...92-mb-gddr5-gcmc-132.html
Betraptmujentas schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:18:
[...]
Ik moest ghostery uitzetten, nu werkt het prima
Geen problemen hier met Ublock Origin en Privacy Badger (hint hint, werkt beter hint)
Inderdaad, prijs is omhoog gezet. De 1080 is nog wel verkrijgbaar voor de eerder genoemde prijs.Rann schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:20:
[...]
Caseking heeft inmiddels de prijzen allemaal verhoogd... De GTX1070 is niet meer in de aanbieding ?
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Voor verdere discussie over de Tweakers Black Friday-pagina kan je hier in Lieve Adjes terecht.
Jammer als ik dat eerder had geweten had ik er 1 gekocht. zijn er nog meer gtx 1070's voor minder dan 400 euro?Rann schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:20:
[...]
Caseking heeft inmiddels de prijzen allemaal verhoogd... De GTX1070 is niet meer in de aanbieding ?
Voor de overgebleven Windows Phone fans, de Lumia 950XL is nu voor 349 euro inclusief display dock te koop:
Single SIM (NL): https://www.microsoftstor...50-XL/productID.326667800
Dual Sim (FR, bezorgt ook naar NL): https://www.microsoftstor...noir/productID.326664100/
Referral verwijderd
Single SIM (NL): https://www.microsoftstor...50-XL/productID.326667800
Dual Sim (FR, bezorgt ook naar NL): https://www.microsoftstor...noir/productID.326664100/
Referral verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2016 11:34 ]
Bij Hifiklubben heb ik net de Denon X3300W besteld. (normaal 999, vannacht 899, nu 799)
https://www.hifiklubben.n...x3300w-surround-receiver/
pricewatch: Denon AVR-X3300W
Goede deal lijkt me. Goedkoopste tot nu toe.
https://www.hifiklubben.n...x3300w-surround-receiver/
pricewatch: Denon AVR-X3300W
Goede deal lijkt me. Goedkoopste tot nu toe.
JB schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:06:
[...]
Goed hé...! Volgens Twitter komen de MEGA DEALS er nog steeds aan...!
https://twitter.com/vodafoneNL/status/802061729832333312
@f08c21db2ddf4b8 Dit is inderdaad onze BFF&FD (blackfridayfriends&familydeal). Geldig dit weekend. ^PH
— Vodafone Nederland (@vodafoneNL) 25 november 2016
Bijzonder hoe Vodafone elke aktie kan verprutsen tegenwoordig.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Klopt het dat het van 39,50 (Google cache) naar nu 35 euro is gegaan? of is er nog een extra actie te verwachten?JB schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:06:
[...]
Goed hé...! Volgens Twitter komen de MEGA DEALS er nog steeds aan...!
https://twitter.com/vodafoneNL/status/802061729832333312
Zie net de reactie boven me. Dit is het dus. Maar voor als je een iPhone 6s zoekt wel een goede deal zo lijkt me?
[ Voor 13% gewijzigd door I-King op 25-11-2016 11:28 ]
1070 is inderdaad niet meer in de aanbieding, maar de 1080 is nog steeds in de aanbieding hoor, heb net een Inno3D GTX 1080 op de kop getikt bij casekingRann schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:20:
[...]
En voor de liefhebbers van leuke dualsim telefoons, de 64GB/4GB versie (!) van de Asus Zenfone 2 is bij Amazon nu 229 euro.
https://www.amazon.fr/Asus-ZE551ML-smartphone-débloqué-4G/dp/B01CD48YE4/
(er staat Android 5 in de beschrijving maar er is inmiddels een Android 6 update)
Referral verwijderd
https://www.amazon.fr/Asus-ZE551ML-smartphone-débloqué-4G/dp/B01CD48YE4/
(er staat Android 5 in de beschrijving maar er is inmiddels een Android 6 update)
Referral verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2016 11:32 ]
Holland & Barrett (De Tuinen)
http://www.hollandandbarrett.nl/
Diverse acties
Yves Rocher
http://www.yves-rocher.nl/
50% korting op de hele site + gratis verzending
Succubus
https://www.succubus.nl/
25% korting op de hele collectie
Misfit
https://misfit.com/blackfriday
Tot 60% korting
http://www.hollandandbarrett.nl/
Diverse acties
Yves Rocher
http://www.yves-rocher.nl/
50% korting op de hele site + gratis verzending
Succubus
https://www.succubus.nl/
25% korting op de hele collectie
Misfit
https://misfit.com/blackfriday
Tot 60% korting
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<h2>
Discussies zijn toegestaan op Black Friday en Cyber Monday.
Dit topic is WEL voor:
* het melden van aanbiedingen, inclusief de website/URL (Let erop dat de aanbieding in NL/BE geleverd kan worden. Aan aanbiedingen voor de USA hebben we hier niets.)
* geef zoveel mogelijk specifieke informatie, dus niet alleen de melding
* aanvullingen en correcties.
* Discussies zijn toegestaan met mate op Black Friday (25-11) en Cyber Monday (28-11)
Dit topic is NIET voor:
* Nutteloze posts met wat je gekocht hebt. Discussie is toegestaan, als het maar ontopic blijft.
* Referrals (ook links naar Pepper.com of vergelijkbaar vallen hieronder)
* Zoekvragen, requests en offtopic reacties, deze worden verwijderd
</h2>~[/html]
Discussie over de prijsfout van Informatique kan in: [Prijsfout] Informatique Wacom Intuos Art Tablet / Beats EP
Feedback op dit topic (en elk ander topic in AK) mag in Feedback A&K forum. Daar is dit topic niet voor bedoeld.
~[html]<h2>
Discussies zijn toegestaan op Black Friday en Cyber Monday.
Dit topic is WEL voor:
* het melden van aanbiedingen, inclusief de website/URL (Let erop dat de aanbieding in NL/BE geleverd kan worden. Aan aanbiedingen voor de USA hebben we hier niets.)
* geef zoveel mogelijk specifieke informatie, dus niet alleen de melding
* aanvullingen en correcties.
* Discussies zijn toegestaan met mate op Black Friday (25-11) en Cyber Monday (28-11)
Dit topic is NIET voor:
* Nutteloze posts met wat je gekocht hebt. Discussie is toegestaan, als het maar ontopic blijft.
* Referrals (ook links naar Pepper.com of vergelijkbaar vallen hieronder)
* Zoekvragen, requests en offtopic reacties, deze worden verwijderd
</h2>~[/html]
Discussie over de prijsfout van Informatique kan in: [Prijsfout] Informatique Wacom Intuos Art Tablet / Beats EP
Feedback op dit topic (en elk ander topic in AK) mag in Feedback A&K forum. Daar is dit topic niet voor bedoeld.