Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Zoals een aantal misschien weten kwam er tijdens Black Friday een tweetal mooie aanbiedingen langs bij informatique, echter blijkt dit nu een 'prijsfout' te zijn, terwijl er duidelijk bij stond OP=OP met een wijzing op de korting.

Iedereen zal inmiddels wel onderstaande mail hebben ontvangen:
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bestelling van de Wacom Intuos Art Pen & Touch Tablet S, Z

Helaas is gebleken dat er een fout is ontstaan in de prijsstelling van het door u bestelde artikel. Een en ander is ontstaan doordat de informatie op onze site automatisch wordt gevoed waarbij een storing is ontstaan in het systeem dat deze prijzen zichtbaar maakt.

De juiste prijs had € 79 moeten zijn. ( met kassa korting , zo lang de voorraad strekt )

Natuurlijk betreuren we dit voorval en doen wij er alles aan om dergelijke fouten te voorkomen maar deze situatie heeft ons niet de gelegenheid gegeven tijdig in te grijpen waardoor het tijdelijk zichtbaar was op onze site. Het prijsverschil is dermate dat het aannemelijk is dat er sprake moet zijn van een fout en wij vragen u dan ook begrip voor deze situatie.

Momenteel hebben wij de door u geplaatste order gereserveerd en verzoeken u te bevestigen of wij u deze alsnog mogen uitleveren voor het juiste bedrag of dat u het order wilt annuleren.
Met vriendelijke groet,

*knip* Persoonsgegevens verwijderd *knip*
Verkoop
Ik vind dat hier persoonlijk geen sprake is van een duidelijke prijsfout, aangezien dit op Black Friday gebeurt en er duidelijk bij staat OP=OP.

Dit topic is bedoeld ter discussie en de afhandeling van deze zaak.

Wacom werd aangeboden voor €20,- terwijl dit volgens Informatique dus €79,- had moeten zijn.
De beats EP heb ik zelf niet gekocht, maar was te koop voor €15.

[ Voor 5% gewijzigd door henry_boy op 25-11-2016 11:42 ]

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En ik geef het topic gelijk een schop richting SF.

Aanbieding is afgelopen, het gaat nu over de afhandeling.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Het is wel handig om te weten wat nu de betaalde prijs was om te bepalen of dit een duidelijke prijsfout was of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-04 15:32
20 euro was de prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Anoniem: 472287 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:35:
Het is wel handig om te weten wat nu de betaalde prijs was om te bepalen of dit een duidelijke prijsfout was of niet?
Heb het in de TS gemeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:16
Nieuwprijs laagste in de PW is 85 euro. 20 euro is dan toch wel meer dan 75% korting.

Ik denk dat een prijsfout in deze wel geclaimd kan worden. Maar jullie hebben natuurlijk het recht om dit door te zetten.

De prijsfout waarbij een banner was met 75% korting en een foto van de TV erbij is uiteindelijk ook nooit uitgeleverd/betaald. En dat was een duidelijkere zaak dan deze.

Maar wie niet waagt ;-) wie niet wint.

is het "het gaat toch niet lukken" meteen uit de lucht. Zolang er een wet bestaat mbt prijsfouten/aanbiedingen mag eenieder hier gebruik van maken. Je kan klagen en opmerken dat "het niet lukt" etc, maar dat wordt toch niet op prijs gesteld. Dit gaat over een afhandeling van een prijsfout, niet over of dit wenselijk is en morele verhalen.

[ Voor 62% gewijzigd door Waah op 25-11-2016 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakyman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Veel succes om dit voor mekaar te krijgen. Dat gaat jullie nooit lukken. Dit is duidelijk een prijsfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Tja.. dat is wel ERG laag. Ik geef het een lage kans van slagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Waah schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:37:
Nieuwprijs laagste in de PW is 85 euro. 20 euro is dan toch wel meer dan 75% korting.

Ik denk dat een prijsfout in deze wel geclaimd kan worden. Maar jullie hebben natuurlijk het recht om dit door te zetten.

De prijsfout waarbij een banner was met 75% korting en een foto van de TV erbij is uiteindelijk ook nooit uitgeleverd/betaald. En dat was een duidelijkere zaak dan deze.

Maar wie niet waagt ;-) wie niet wint.
Wat er waarschijnlijk gebeurt is, is dat de stagiair daar €20,- korting moest geven, in IPV 99-20 te doen, heeft hij de prijs op €20 gezet :P

Maar goed, op black friday zou je toch een paar klappers van aanbiedingen verwachten, ik dacht oprecht toen ik de tablet bestelde dat het een hele mooie deal was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Dit topic is bedoelt voor de afhandeling van de prijsfout. We hoeven niet tientallen keren te horen dat het een prijsfout betreft.

Tevens een kleine titelfix.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Goed, gegokt, niet gelukt. Verwacht je nu serieus dat een topic hier gaat helpen? Redelijkheid en billijkheid.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-03 08:44
Maar goed, op black friday zou je toch een paar klappers van aanbiedingen verwachten
Waarom ? Het is iets relatief nieuws in Nederland en kijkende naar de tegenvallende aanbiedingen vorig jaar bij alle winkels (10 to 20% daadwerkelijke korting) verwacht ik ook dit jaar zeker geen klappers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakyman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
*knip* Opmerkingen als dit zijn NIET de bedoeling, zoals ook een paar posts boven je is aangegeven.

[ Voor 73% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Sneakyman schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:42:
*knip* Opmerkingen als dit zijn NIET de bedoeling, zoals ook een paar posts boven je is aangegeven.
Je hoort me niet zeggen dat ik niet denk dat het een prijsfout is, ik zeg alleen dat toen de aanbieding aangeboden was, er geïmpliceerd werd dat het daadwerkelijk een zeer goede aanbieding was.

[ Voor 21% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcool
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:19
miicker schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:40:
[...]

Wat er waarschijnlijk gebeurt is, is dat de stagiair daar €20,- korting moest geven, in IPV 99-20 te doen, heeft hij de prijs op €20 gezet :P

Maar goed, op black friday zou je toch een paar klappers van aanbiedingen verwachten, ik dacht oprecht toen ik de tablet bestelde dat het een hele mooie deal was
Zelfs in landen waar black friday echt black friday is zie je bijna geen kortingen van 75+% :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-04 20:02

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Even ter informatie, er is nog niks gezegd over de koptelefoon.
Dat die Wacom tablet echt een fout was, was duidelijk.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-04 14:43
kuusj98 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:10:
De status van de koptelefoon :/
Deze order is nog niet uitleverbaar, omdat deze geblokkeerd staat.

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-04 20:02

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

PeterPanda schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:30:
[...]

De status van de koptelefoon :/
Deze order is nog niet uitleverbaar, omdat deze geblokkeerd staat.
Potverdriedubbeltjes dat is wel bout. Hopelijk doen ze alsnog leveren, zou wel joekel zijn.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-04 11:28

Barrycade

Through the...

Tja laagste prijs is 85 euro, ze bieden m nu aan voor 79 euro. Dus met een (kleine) korting tov de concurrentie.

Ik was op zoek naar een Tekentablet dus jammer de bammer dat deze deal dus duidelijk too good to be true was. -O-

Even over nadenken of ik 'm toch aanschaf of dat ik voor zijn grotere broer bij Coolblue ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik heb inmiddels doorgegeven mijn geld terug te willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Ik heb mijn bestelling omgezet ondertussen naar de Comic M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 10:19
tomcool schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:44:
[...]

Zelfs in landen waar black friday echt black friday is zie je bijna geen kortingen van 75+% :/
udemy courses, het is zeker wel mogelijk. Dat het hier om een prijsfout gaat was wel over duidelijk, maar het is niet onmogelijk natuurlijk.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:31
WolfsRain schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:49:
[...]

udemy courses, het is zeker wel mogelijk. Dat het hier om een prijsfout gaat was wel over duidelijk, maar het is niet onmogelijk natuurlijk.
Udemy heeft dat echter het hele jaar door, dus op die manier is alles wel mogelijk.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Laatst online: 01:58
Iemand al iets van ze terug gehoord? Ik heb direct (rond half 11) de e-mail beantwoord, maar nog niks gehoord

Edit: voor de mensen die de tekentablet graag willen, over 20 minuten is hij bij Amazon.de in de aanbieding (lightning deal). Alleen is die zonder touch.

Te koop voor slechts 39,90 ;)
https://www.amazon.de/Wac...redownload/dp/B013ATUR46/

[ Voor 65% gewijzigd door P1nGu1n op 25-11-2016 18:45 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
kuusj98 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:10:
En de Beats EP niet wil je zeggen? Wacom van 85 voor 20. Beats EP van 75 voor 15.
P1nGu1n schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 18:18:
Iemand al iets van ze terug gehoord? Ik heb direct (rond half 11) de e-mail beantwoord, maar nog niks gehoord

Edit: voor de mensen die de tekentablet graag willen, over 20 minuten is hij bij Amazon.de in de aanbieding (lightning deal). Alleen is die zonder touch.

Te koop voor slechts 39,90 ;)
https://www.amazon.de/Wac...redownload/dp/B013ATUR46/
Heb vanochtend een mail gekregen dat ze het geld terug gaan storten.

[ Voor 49% gewijzigd door S_Chief op 26-11-2016 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Ik heb het idee dat ze me negeren _O-
2 mails gestuurd, 0 reacties terug. Geen tablet geleverd, geen geld terug gestort. :/

[ Voor 14% gewijzigd door P1nGu1n op 30-11-2016 11:40 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik heb inmiddels mijn geld terug ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Jup, gisteren ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Uiteindelijk maar een klachtenprocedure gestart, toen kon ik ineens wel antwoord krijgen (en nog snel ook). Wat een toko... |:(

[ Voor 13% gewijzigd door P1nGu1n op 01-12-2016 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Hun telefoonnummer staat mega groot op dezelfde pagina.

Mijn ervaring is dat ze daar prima op reageren.
Pagina: 1