Zoals een aantal misschien weten kwam er tijdens Black Friday een tweetal mooie aanbiedingen langs bij informatique, echter blijkt dit nu een 'prijsfout' te zijn, terwijl er duidelijk bij stond OP=OP met een wijzing op de korting.
Iedereen zal inmiddels wel onderstaande mail hebben ontvangen:
Dit topic is bedoeld ter discussie en de afhandeling van deze zaak.
Wacom werd aangeboden voor €20,- terwijl dit volgens Informatique dus €79,- had moeten zijn.
De beats EP heb ik zelf niet gekocht, maar was te koop voor €15.
Iedereen zal inmiddels wel onderstaande mail hebben ontvangen:
Ik vind dat hier persoonlijk geen sprake is van een duidelijke prijsfout, aangezien dit op Black Friday gebeurt en er duidelijk bij staat OP=OP.Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bestelling van de Wacom Intuos Art Pen & Touch Tablet S, Z
Helaas is gebleken dat er een fout is ontstaan in de prijsstelling van het door u bestelde artikel. Een en ander is ontstaan doordat de informatie op onze site automatisch wordt gevoed waarbij een storing is ontstaan in het systeem dat deze prijzen zichtbaar maakt.
De juiste prijs had € 79 moeten zijn. ( met kassa korting , zo lang de voorraad strekt )
Natuurlijk betreuren we dit voorval en doen wij er alles aan om dergelijke fouten te voorkomen maar deze situatie heeft ons niet de gelegenheid gegeven tijdig in te grijpen waardoor het tijdelijk zichtbaar was op onze site. Het prijsverschil is dermate dat het aannemelijk is dat er sprake moet zijn van een fout en wij vragen u dan ook begrip voor deze situatie.
Momenteel hebben wij de door u geplaatste order gereserveerd en verzoeken u te bevestigen of wij u deze alsnog mogen uitleveren voor het juiste bedrag of dat u het order wilt annuleren.
Met vriendelijke groet,
*knip* Persoonsgegevens verwijderd *knip*
Verkoop
Dit topic is bedoeld ter discussie en de afhandeling van deze zaak.
Wacom werd aangeboden voor €20,- terwijl dit volgens Informatique dus €79,- had moeten zijn.
De beats EP heb ik zelf niet gekocht, maar was te koop voor €15.
[ Voor 5% gewijzigd door henry_boy op 25-11-2016 11:42 ]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.