ROS lekker hoog in de toeren naa die halve spin
Max nu > 2s sneller per ronde dan Sainz voor hem...
Sainz en Perez pakt ie sowieso. En als ROS zo door blijft gaan
HAM was al aan het klagen over de banden toch?
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Verwijderd
Hoe weet je dat? Hij kan nu toch gewoon een undercut hebben enzo?Cubic X schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:29:
Ves heeft dit dus verloren door red Bull...lekker dan.
Ja, afvlaggen kan, maar waarom zouden ze dat doen? Het lijkt nu toch allemaal redelijk goed te gaan?
Met deze pace en zonder rood redden we het net. Nog 40 minuten.BioHazard schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:30:
Man man, ik snap er echt geen kut van... Waarom hebben ze dit gedaan? Dalijk vlaggen ze af bij 75%...
38 seconden gat?wcduck schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:30:
[...]
Volgens mij is de gok groter: hij gaat voor p1. Hij is nu even sneller dan Hamilton.
Haters everywhere but I don’t really care
Maar je had gewoon plek 2 veilig daar gaat het om. Domme keuze Red Bull.sanderb schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:31:
Max nu > 2s sneller per ronde dan Sainz voor hem...
Hmmmk...Vos schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:31:
[...]
Met deze pace en zonder rood redden we het net of net niet. Nog 40 minuten.

Wat is de lichaamstemperatuur van coureus nu in die natte pakken?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En weer een SC.
"When you grow up your heart dies"
Kak! Slecht voor RB dit... Toch een kut call
[ Voor 84% gewijzigd door Vos op 13-11-2016 19:33 ]
Tussen Max z'n billen is het nu vast lekker warm.Jasphur schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:32:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
SC? Dat zou gunstig zijn
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Safety car. Massa Out
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
SC
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Klaar...
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik neem aan dat ze waterdicht zijn dus niet heel koudJasphur schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:32:
Fuck, weer een SC.. en nu is VES z'n voordeel van de inters zometeen wel kwijt

Onze Braziliaanse vriend is ook gecrasht
Kunnen we een poll houden? De broek van Rosberg dadelijk wit of bruin?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Als die SC nog weggaat en we nog gaan racen kan het zelfs heel gunstig uitpakken.
Zo hele veld weer bij elkaar, Max na de SC meteen 3 man voorbij in 1 ronde
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
want jij wist dat Massa ging crashen??Cubic X schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:33:
Einde race. Max p5 dus...dom dom dom.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hoezo ongunstig? Pit lane entry closed dus niemand kan banden wisselen!'
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
De zoveelste die daar op de verf/curbs rijd en gaat glijden en de 3e vandaag die er de prijs voor betaald
Verwijderd
Laten we nou maar even wachten en kijken wat er gaat gebeuren.Formula one schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:33:
Shit p2 weg redbull
Nou, kan de baan weer lekker nat worden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Daarom juist, anders was ie P1...Spotmatic schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:34:
Hoezo ongunstig? Pit lane entry closed dus niemand kan banden wisselen!'
Massa heeft nu wel een groter 'podium' dan wanneer hij het had uitgeredenPaulus07 schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:33:
hij wil gewoon voor zijn fans stoppen
Voorspelling:
Paar rondes achter SC en dan afvlaggen.
Bye bye podium max
Paar rondes achter SC en dan afvlaggen.
Bye bye podium max
Maar als ze toch door gaan, rijdt Max wel vlak achter de heren Mercedes.
Dat is zuur voor Massa , je gunt hem toch een waardig afscheid aan het circuit.

39
Red Bull, wat heb je in godsnaam gedaan? Dit was toch te verwachten? Hou f*cking P2 dan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het is je toch nog aardig gelukt.sjaool schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:20:
Ik wil woorden gebruiken... maar dit is onbeschrijfelijk!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ze gaan nu tot ronde 53 en afvlaggen, daarom dom van Red Bull.
Uhm...DaniëlWW2 schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:35:
Red Bull, wat heb je in godsnaam gedaan? Dit was toch te verwachten? Hou f*cking P2 dan.
Ik denk niet dat ze hem afvlaggen als het snel opgeruimd kan worden
Snap echt geen ruk van die Red Bull actie.
Suffe vraag: ik gebruik al tijden de F1 app. Maar het lukt me niet om de onderlinge verschillen te zien. Ik zie hooguit de lap time. Iemand een suggesties?
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Red Bull maakt in één race twee keer dezelfde fout door naar intermediates te gaan, terwijl het verschil enkele tienden van een seconde is en het niet echt droger wordt. Ik begrijp er helemaal niks van.
Ik snap RB echt niet. Dit kon je gewoon op vijf fingers uittellen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zolang de tijden goed zijn vlaggen ze hem echt niet af. Er zijn races geweest met slechtere omstandigheden die gewoon uitgereden zijn.Cubic X schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:35:
BS, als het niet harder gaat regenen, en de tijd is niet op, gaan ze echt niet afvlaggen hoor.Cubic X schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:35:
Politiek.. volle punten bij 53 ronden en de ontknoping in de laatste race.Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:35:
Waarom zou je af vlaggen nu?? 😳
Wel bullshit wat mij betreft!
Zo lang er tijd is, en de heren op intermediates zelfs sneller rijden, kun je en moet je racen.
naar commentary en dan op laptimes klikken, (dan zie je onderlinge interval)wcduck schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:35:
Suffe vraag: ik gebruik al tijden de F1 app. Maar het lukt me niet om de onderlinge verschillen te zien. Ik zie hooguit de lap time. Iemand een suggesties?
Massa gewoon daarom dotd
Druk op de naam van een racer, dan zie je het verschil t.o.v. de restwcduck schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:35:
Uhm nee...Jasphur schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:36:
Massa gewoon daarom dotd
Ik snap ook echt niet dat ze over de curbs rijden terwijl ze zo nat zijn.
Een hoop Lotto spelers in dit topic... aangezien ze alles al van te voren weten.
[ Voor 35% gewijzigd door Fietsbel op 13-11-2016 19:37 ]
39

Er moet toch een andere reden zijn die wij niet weten om een (in mijn optiek) potentiële steady p2 te risceren voor een p5 en weer aansluiten
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Voor een kleurloze, niet afgemaakte, race?Jasphur schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:36:
Massa gewoon daarom dotd
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Echt gewoon een tweede plek weggooien om een ieniemienie kans op p1.
De wets zijn niet onverwoestbaar blijkaar wordt dat door coureurs gemeld over de radio. Dus kan goed zijn dat RIC en VES al treadblocks aan het verliezen waren op de wets en dus wat meer grip hebben op verse Inters.JeroenTheStig schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:36:
Red Bull maakt in één race twee keer dezelfde fout door naar intermediates te gaan, terwijl het verschil enkele tienden van een seconde is en het niet echt droger wordt. Ik begrijp er helemaal niks van.
Waarom duurt het zo ellendig lang om zo wagen weg te halen. Ondertussen hadden ze toch ook allang de baan schoon kunnen maken
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Maar Max zat ondertussen 38 seconden achter HamiltonPhusebox schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:37:
De Red Bulls rijden in deze weersomstandigheden op intermediates gewoon net zo goed als op full wets.
Verwijderd
"I'm not here to finish 2nd". Kennen jullie Max en Red Bull nou nog niet?Phusebox schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:37:
Jammer voor Massa, ben niet een echte fan van hem maar hij had hier meer verdient
Dit is positief voor RBR...
De Mercs moeten nog nieuwe bandjes...
De Mercs moeten nog nieuwe bandjes...
Ja en dan vijfde worden. Dit was gewoon niet zo slim. De kans op dit scenario was gewoon heel groot.Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:38:
[...]
"I'm not here to finish 2nd". Kennen jullie Max en Red Bull nou nog niet?
4thVerwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:38:
[...]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ja en Gutiérrez moest uitwijken met het inrijden van de pits dus ook nog forcing another driver off the track.Paulus07 schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:38:
strafpunten voor massa? hij liep de pitstraat in die gesloten is
Iets met het onderste uit de kan willen.Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:38:
[...]
Sorry, ik hou het niet droog bij Massa!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Mag de race uitgereden zonder banden gewisseld te hebben (of zijn alle banden gewisseld tijdens rood)
Leuke beelden, andere teams applaudisseren Massa bij langslopen in de Pits.
Je kent de FIA toch? Zal me niks verbazen als ze afvlaggen nu.Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:38:
[...]
Sainz moet even doorrijden hij houdt gewoon 2s afstand op Perez tijdens de SC.
Netjes van Mercedes bij Massa
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik en die marshall ook nietSpotmatic schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:40:
Sarcasme.. ze vliegen als bosjes eraf vandaag.Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:39:
Wacht nou maar ff af wat ze gaan doen. Deze sc kon niemand voorzien.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Jup, na een start op wets is het bandenreglement nvt[Roland] schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:40:
Mag de race uitgereden zonder banden gewisseld te hebben (of zijn alle banden gewisseld tijdens rood)
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Check. En mooi wat de pitcrews doenSpotmatic schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:40:
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
oh jawel, merc had er zelfs op gehoopt, alleen niet dat de pit entry zou gesloten worden.Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:39:
Wacht nou maar ff af wat ze gaan doen. Deze sc kon niemand voorzien.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1