Momenteel heb ik Medic op lvl 11, en ben nu bezig met scout op 10 te krijgen.
Toch niet zo gek in het begin, ik kijk ook mn ogen uit als nieuwe speler en moet nog erg wennen. En dat met zn 2000uur bf4Pandanl schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:20:
Merk duidelijk dat er een hoop nieuwe spelers zijn, geen revives, ammo of health packages meer. Squad leaders die geen orders geven hoe vaak je ook request for orders doet, erg jammer.

Rapapa...
Je kunt toch helemaal niet hoger dan 10 met class ranks?Pandanl schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:20:
Merk duidelijk dat er een hoop nieuwe spelers zijn, geen revives, ammo of health packages meer. Squad leaders die geen orders geven hoe vaak je ook request for orders doet, erg jammer.
aardige klote medicDAMAGE schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:46:
Jongens ik ben benieuwd naar jullie favoriete gun! Die van mij is wel duidelijk. Ik kan hem maar niet weg leggen:
[video]
[Battle.net: Forsaken#22243]
Verwijderd
Zeker weten dat je het spel geheel hebt geinstalleerd? Hij download eerst de SP, en daarna op de achtergrond de MP. Hier trapte ik in het begin ook al in, en ik snapte niet waarom de MP niet werkte.Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:38:
Zowel de game opnieuw geinstalleerd als Origin en kan nog altijd niet online. Ben ondertussen een beetje ten einde raad. Letterlijk iedereen om me heen kan hem wel spelen, dus lijkt me niet echt een server gebonden probleem. Snap het sowieso niet, want kan namelijk in alles en ieder spel online behalve in BF1. Firewalls uit en hele handel maakt geen verschil.
Verwijderd
Ja, wacht ten alle tijden tot ie volledig klaar is. Ik ben niet zo van het downloaden & SP spelen in de tussen tijd. Wacht ik liever rustig af tot de hele game binnen is.Ardjee schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:40:
[...]
Zeker weten dat je het spel geheel hebt geinstalleerd? Hij download eerst de SP, en daarna op de achtergrond de MP. Hier trapte ik in het begin ook al in, en ik snapte niet waarom de MP niet werkte.
Maar het is compleet onlogisch want het is net alsof de game geen eens probeerd om online te gaan. Zodra ik klik op ' Go Online ' komt er vrijwel direct de message terug dat ik niet kan connecten.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2016 17:55 ]
Die URL al eens bezocht?Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:40:
[...]
Failed to connect to EA online. Met een URL erachter.
Ik draai overigens wel de Origin beta versies, wellicht dat dat dus een probleem kan zijn?
Verwijderd
Het betreft deze link:
https://help.ea.com/en-us...o-connect-to-online-play/
En er staat nou niet echt iets behulpzaams op.
- Gebruik je een proxy in je browser of VPN connectie?Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:56:
[...]
Het betreft deze link:
https://help.ea.com/en-us...o-connect-to-online-play/
En er staat nou niet echt iets behulpzaams op.
- Staat er om wat voor reden dan ook een proxy aan in Origin?
- Gebruik je een firewall en is BF1/Origin om wat voor reden dan ook geblokkeerd?
- Al een router reset gedaan? Misschien zit je router vol met 'TCP verbindingen, zoiets' (had ik ook ooit eens gehad.. klopt niet helemaal maar het werkte wel om toen met Elder Scrolls Online weer online te kunnen)
Deze dingen al geprobeerd gedaan? Misschien wel maar anders zouden dit wel goede tips kunnen zijn.
Verwijderd
- Geen proxy in gebruik noch een VPN verbinding.Yamotek schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:10:
[...]
- Gebruik je een proxy in je browser of VPN connectie?
- Staat er om wat voor reden dan ook een proxy aan in Origin?
- Gebruik je een firewall en is BF1/Origin om wat voor reden dan ook geblokkeerd?
- Al een router reset gedaan? Misschien zit je router vol met 'TCP verbindingen, zoiets' (had ik ook ooit eens gehad.. klopt niet helemaal maar het werkte wel om toen met Elder Scrolls Online weer online te kunnen)
Deze dingen al geprobeerd gedaan? Misschien wel maar anders zouden dit wel goede tips kunnen zijn.
- Kan geen Proxy verbinding vinden in Origin.
- Firewall heb ik zelfs volledig uitgezet en nog krijg ik geen verbinding
- Dat laatste nog niet geprobeerd, wellicht maar een poging geven dan.
Kan je ook niet meer kopen toch? Dacht dat het in origin career kon, maar gaat bij mij niet meer..Intelcorei7 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:35:
[...]
aardige klote medicmaar die martini is wel een top wapen ja, Gaat ook ook netjes bij jou met dat ding.
Ook heb ik het idee dat niemand meer spot. Of het spotten moet zijn aangepast... BF4 heb ik overgeslagen, BF3 bijna 500 uur gespeeld. Zoveel tijd ga ik overigens niet in BF1 stoppen.Pandanl schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:20:
Merk duidelijk dat er een hoop nieuwe spelers zijn, geen revives, ammo of health packages meer.
Spotten werkt nog niet even lekker altijd. Wat betreft revive ed. Wisselt erg van pot tot pot. Soms altijd. Soms nooitJK schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:43:
[...]
Ook heb ik het idee dat niemand meer spot. Of het spotten moet zijn aangepast... BF4 heb ik overgeslagen, BF3 bijna 500 uur gespeeld. Zoveel tijd ga ik overigens niet in BF1 stoppen.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
en anders kijk eens of je je pc kunt meenemen naar een vriend en kijk daar eens even. Kun je uitsluiten of het je netwerk/internet is of dat het misschien toch iets op je pc is.Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:17:
[...]
- Geen proxy in gebruik noch een VPN verbinding.
1. Onzichtbare randjes om rotsen, ook al zie ik de tegenstander er zit toch nog een onzichtbare randje waarop je schiet
2. Tijdens het Spawnen kies ik voor punt A. Ik wordt 20 meter van het punt vandaag gehaald.
In de nieuwe operation mode is het zelfs zo erg dat het spawnen op een vlag 5 meter van de basis spawn was.
Operations is niets voor mij, alleen maar snipers en het verdedigende team kan punten terug pakken.
Net als in Rush weten zei waar jij vandaan komt en jij niet.
Ik las al dat het aanvallende team nooit wint in deze mode.
Ik moet ook niet veel klagen, want het is Battlefield.
Grafisch en geluid fantastisch, maar technisch hebben ze het vaak niet goed voor elkaar.
Serieus kan je Battlefield dan ook niet nemen.
Voor serieuze shooter werk is alleen Overwatch (Blizzard) een aanrader
[ Voor 17% gewijzigd door Pykow op 22-10-2016 19:29 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
2 is by design, is geen bug ofzo, dit is al de 4e game waar dice het spawn systeem heeft verandert.Pykow schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:24:
Ik hoop dat er snel een patch uit gaat komen voor de volgende problemen:
1. Onzichtbare randjes om rotsen, ook al zie ik de tegenstander er zit toch nog een onzichtbare randje waarop je schiet
2. Tijdens het Spawnen kies ik voor punt A. Ik wordt 20 meter van het punt vandaag gehaald.
In de nieuwe operation mode is het zelfs zo erg dat het spawnen op een vlag 5 meter van de basis spawn was.
Operations is niets voor mij, alleen maar snipers en het verdedigende team kan punten terug pakken.
Voorjaar 2017 doe ik een upgrade.
En dan BF 1 kopen en hopelijk al goedkopere key te vinden tegen dan...
Normaal koop ik al m'n games 2 jaar na release, maar de BF 1 setting spreekt me teveel aan. Wou al heel lang een WWI/II game.
En van uitstel zou anders afstel komen: uiteindelijk BF4 nooit gekocht doordat ik bleef uitstellen...

Lang genoeg met m'n AMD 6950 1GB gelopen. Even wat oude mails opgerakeld:
- Nvidia 8800 GTX gekocht 08/2007.
- AMD 6950 gekocht 06/2011.
Loop er al langer mee rond dan m'n 8800 indertijd. Dat had ik niet verwacht. Time flies...
[ Voor 17% gewijzigd door Asgaro op 22-10-2016 19:50 ]
Ja dat is niet goed dat knopje schiet bij mij terug na elke volume verandering! Krijg je een nieuwe?DRuw schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:46:
[...]
Ik heb de zwarte met de rgb kleuren led (die ik uitzet want scheelt enorm in accu schijnt het).
Ben alleen met coolblue aan het bellen want de volume omlaagknop zit vast. eenmaal aangeraakt moet je hem een paar keer heen en weer halen voordat hij op een volumesetting blijft staan... anders blijft hij zakken.
Mooi geluid en zit prima (geen last van een zwaar gezicht ofzo... ben gewent aan helmen en gehoorbescherming:))

On topic: De screenshots van Berduu zijn echt geweldig. Bij sommige screenshots zit je denk ik echt te kijken of het echt is of niet als je Battlefield 1 niet kent!
https://t.co/8DXepLm5FE
[ Voor 25% gewijzigd door raiders op 22-10-2016 20:03 ]
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
No idea of dit uberhaupt kan, maar een wifi hotspot maken met je telefoon en dan proberen om online te komen? Dan kun je kijken of het aan je internet thuis ligt.Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:17:
[...]
- Geen proxy in gebruik noch een VPN verbinding.
1. Nog geen last van gehad, eerlijk gezegdPykow schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:24:
Grafisch en geluid fantastisch, maar technisch hebben ze het vaak niet goed voor elkaar.
2. Dat is juist prima imho. Word in BF1 veel minder vaak meteen bij het spawnen gedood hierdoor.
Vind Operations super vet. Valt best mee met die snipers. Soms heb je weleens een potje waar er erg veel aan het snipen zijn. Verder vind ik de balans in Operations wel prima. Aanvallende partij wint regelmatig hoor. Net nog verloren als defender.
Je kunt snipers van je eigen team van gebouwen en rotsen afduwen
Verder vind ik het irritant dat als je voor een muurtje of steen zit je de medic packs of ammo packs niet kunt neergooien terwijl je wel die beweging maakt en het roept.
Ook vervelend als je langs een muurtje ligt en je draait, dat je dan een meter of anderhalf wegschuift omdat je benen tegen de muur liggen.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Voor de rest is het echt een bruut spel

Zodra de gtx 1170 uit gaat komen. Ga ik een nieuwe systeem samenstellen.Asgaro schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:44:
FUCK IT
Voorjaar 2017 doe ik een upgrade.Dat wordt een kostelijke periode: nieuwe graphics card (GTX 1060 of RX 480), nieuwe SSD (500GB of 1TB) en nieuwe fans (die ratelen soms dus kan ik evengoed ook laten vervangen door de shop dan.)
En dan BF 1 kopen en hopelijk al goedkopere key te vinden tegen dan...
Normaal koop ik al m'n games 2 jaar na release, maar de BF 1 setting spreekt me teveel aan. Wou al heel lang een WWI/II game.
En van uitstel zou anders afstel komen: uiteindelijk BF4 nooit gekocht doordat ik bleef uitstellen...
Lang genoeg met m'n AMD 6950 1GB gelopen. Even wat oude mails opgerakeld:
- Nvidia 8800 GTX gekocht 08/2007.
- AMD 6950 gekocht 06/2011.
Loop er al langer mee rond dan m'n 8800 indertijd. Dat had ik niet verwacht. Time flies...
Dus mei volgend jaar gok ik.
Ik snap dat punt 1 heel ergelijk is, maar het alternatief is neergeschoten worden door een personage waarbij je alleen de puntje van zn hoofd ziet en zijn wapen niet. Dit heeft volgens mij te maken met de issue dat bij shooters vaak de kogels vanuit de ogen worden afgeschoten ipv het geweer. Dit maakte head glitchen best wel een probleem in bf4. Dit hebben ze toendertijd aangepast zodat dit minder frequent een probleem is. Het nadeel is nu dat je denkt dat je iemand raakt terwijl je toch een rand blijkt te raken.Pykow schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:24:
Heb Fast sync geprobeerd en hiermee blijft de FPS op +- 60/70 maar ik heb niet voor niks zo'n dikke grafische kaart en wil gewoon meer
Ter land, ter zee en in de kroeg

Had 'm net ook. Nog niet geprobeerd.unfor schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:14:
Deze pak ik net uit een battlepack, geen idee of dat bijzonder is maar ziet er wel stoer uit
[afbeelding]
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Dat is alleen de skin, je moet nog steeds het wapen vrij spelennickko schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:55:
Is dat het wapen, of alleen een skin?
Ik begrijp de skins niet.unfor schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:14:
Deze pak ik net uit een battlepack, geen idee of dat bijzonder is maar ziet er wel stoer uit
[afbeelding]
Normaal heb je unieke skins die je moeilijk krijgt zoals in team fortress 2, overwatch, csgo.
Ik heb na 1 dag spelen al 2 legendary skins gekregen dus er is hier niets bijzonders aan.
Eerst pc formatteren en fixen, met die update van dat k*t nvidia doet mn 2e scherm het ineens niet meer, niets helpt. klote zooi. Kan ik die 40 gig weer opnieuw downloaden
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Vet man, ik denk dat ik BF1 ook ga pre-orderen! Oh wacht... Hihihihihiihunfor schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:14:
[afbeelding]
Knopje gaat wel terug maar in functie blijft hij nog omlaag dimmen. Hij gaat retour en ik.krijg een andere idd. Verder prima ding!Rickpm1 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:57:
[...]
Ja dat is niet goed dat knopje schiet bij mij terug na elke volume verandering! Krijg je een nieuwe?
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Volgens mij wel hoor, zie hem namelijk oplopen tot 11. Er zijn alleen geen wapens die een hoger level vereisen.Awsom schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:29:
[...]
Je kunt toch helemaal niet hoger dan 10 met class ranks?
[ Voor 10% gewijzigd door Pandanl op 22-10-2016 22:37 ]
Gewoon de directory (zeker die met het spel) op een andere drive zetten. Je pc herinrichten, Origin erop knallen, BF1 download starten.Mad-Matt schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:16:
Nog maar even gespeeld, maar prima sfeertje zeg, hier ga ik een hoop plezier van beleven.
Eerst pc formatteren en fixen, met die update van dat k*t nvidia doet mn 2e scherm het ineens niet meer, niets helpt. klote zooi. Kan ik die 40 gig weer opnieuw downloaden
De BF1 directory wordt dan door Origin weer aangemaakt, pauze dan de download, stop (verlaat) Origin, kopieer de oude directory over de nieuwe, start Origin weer, herstart de update en "klaar" is Clara (na wat files te checken, wat wel veel sneller is dan downloaden)
Werkt met alle Origin games...
[ Voor 7% gewijzigd door NINjak op 22-10-2016 22:40 ]
Strak!unfor schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:14:
[afbeelding]
In principe leveren wij een complete dienst aan publishers. Niet alleen het datacenter en servers, maar ook een geoptimaliseerd netwerk, management software en onze 24x7 service vanuit 3 tijdzones. En je hebt gelijk: er zijn heel veel lokaties wereldwijd, het is allemaal mooi verspreidNINjak schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:40:
[...]
Alleen officiële servers betekent niet dat ze ook allemaal op 1 plaats zijn!
De kans dat dit wel het geval is, is bijna uitgesloten vanwege speelbare verbindingen voor iedereen wereldwijd. Bij I3D kan EA ook zelf ook rackspace huren hoor
Juist om bepaalde diensten minder kwetsbaar voor DDoS aanvallen te maken hebben wij veel lokaties op een eigen backbone aan elkaar gekoppeld. Zo kunnen game servers belangrijke diensten buiten het publieke internet om bereiken, over fibers die wij door de VS, trans-Atlantisch tot in Oost-Europa hebben lopen. Wat je dus vaak ook ziet bij een grote aanval is dat de game servers online blijven en de enige single point of failure aangevallen wordt. Dat is vaak een centrale dienst zoals login servers. Kijk bijvoorbeeld naar de aanvallen op Sony Playstation en Xbox. Haal je de account servers offline, dan heb je de grootst mogelijk impact. Als iemand alleen enkele game servers zou aanvallen, dat loopt de game voor 99% van de overige spelers gewoon door en kunnen getroffen spelers makkelijk een van de vele andere datacenter lokaties bereiken om verder te kunnen spelen.
[ Voor 40% gewijzigd door Stewie! op 22-10-2016 22:54 ]
Op operations? Ja hoor vaak genoeg! Eigenlijk vrij 50/50. Al is het zo gigantisch irritant om tegen z'n behemoth te vechten als er een nieuwe wave startakaQ schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 23:08:
Heeft iemand weleens gewonnen als verdedigende partij

elke keer als ik opstart, start hij van begin af aan op.. eerst weer instellen.. Progress van mijn campaign onthoudt hij niet (nee opstarten als admin helpt niets)
Ga ik naar main menu, is de achtergrond zwart en ontbreken heel veel icoontjes. Door middel van zoeken en mouse-over tooltip heb ik uiteindelijk "quit" gevonden. Maar ook normaal afsluiten etc helpt niet.
Daarnaast lijkt de muis sensitivity echt nergens op gebaseerd.. ik speel met 1600 dpi maar moet 2x mijn muismat over om een rondje te draaien... bij een "langzaam" spel als rainbow six speel ik met 800dpi en zelfs dat lijkt soms te hoog..
Al met al is het voor mij wachten op een eerste patch en hopen dat dat het fixt. Voor mij lijkt de closed alpha test van een spel waar ik voor ben uitgenodigd nog verder af op dit moment. Echt zonde dit.
Mocht iemand tips hebben hoe deze bugs op te lossen hoor ik het graag, want ik ben altijd een battlefield fan geweest en wil dat graag blijven, hoe moeilijk BF1 me dat nu ook maakt
Maar nadat de ronde is afgelopen en het overzicht van alle spelers in beeld kom kan het zo maar zijn dat ik ineens op plek 15 staan van het team en dat alle bonussen die ik heb gekregen na het winnen van het potje niet worden meegeteld in het scoreboard, meer mensen hier last van?
En zelfs als we gewonnen hebben als team kan het zijn dat de topspelers in het tegenteam ineens het dubbel aantal punten lijken te hebben op het scoreboard, bug????
Verwijderd
Het is niet kapot. Alleen erg onlogisch gemaakt. Stel je hebt de volgende 3 opdrachten om een medal te halen:wjvds schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:39:
Ligt het aan mij of is het winnen van medals kapot? Ik heb de hele dag gespeeld en nog geen enkel onderdeel van een medal vrijgespeeld, zelfs dingen als "play 2 games" niet.
1. 20 kills with a single-shot rifle
2. 10 head shots with single-shot rifles
3. 5 kills in a single life with single-shot rifles
Dan zul je eerst de 1e opdracht moeten voltooien (20 kills with a single-shot rifle) voordat de 2e activeerd om het zo maar even te noemen. Je hebt ws niet de volgorde aangehouden that's all
Hoop dat dit je helpt!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2016 23:37 ]
Heb nu 2x Kaiserslacht gespeeld en als je er vanaf de tweede wave zo'n zeppelin spawnt gewoon met zo'n dikke AA gun continu de turrets van de zeppelin kapot schieten, gratis XPraiders schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 23:10:
[...]
Op operations? Ja hoor vaak genoeg! Eigenlijk vrij 50/50. Al is het zo gigantisch irritant om tegen z'n behemoth te vechten als er een nieuwe wave start
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ja, merk ik ookwjvds schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:39:
Ligt het aan mij of is het winnen van medals kapot? Ik heb de hele dag gespeeld en nog geen enkel onderdeel van een medal vrijgespeeld, zelfs dingen als "play 2 games" niet.
Verwijderd
Het probleem is vaak dat het hele team die zepelin negeerd haha. Als je flinke focus fire geeft met 1 of 2 squads is dat ding binnen 2 minuten uit de lucht.p0st schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 23:35:
[...]
Heb nu 2x Kaiserslacht gespeeld en als je er vanaf de tweede wave zo'n zeppelin spawnt gewoon met zo'n dikke AA gun continu de turrets van de zeppelin kapot schieten, gratis XP
Ja hij loopt op, maar level 11 word je nooit.Pandanl schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:37:
[...]
Volgens mij wel hoor, zie hem namelijk oplopen tot 11. Er zijn alleen geen wapens die een hoger level vereisen.
Heb je dan wel direct vanaf het begin mee gedaan? Als je halverwege joint telt je matchmultiplier (x1.5 / x1.25) niet mee.in2duhCore schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 23:25:
Ik weet niet of het een bug is of dat ik iets over het hoofd zie maar ik heb al een paar keer gehad dat ik aan het einde van een potje in de top 5 sta van ons team.
Maar nadat de ronde is afgelopen en het overzicht van alle spelers in beeld kom kan het zo maar zijn dat ik ineens op plek 15 staan van het team en dat alle bonussen die ik heb gekregen na het winnen van het potje niet worden meegeteld in het scoreboard, meer mensen hier last van?
En zelfs als we gewonnen hebben als team kan het zijn dat de topspelers in het tegenteam ineens het dubbel aantal punten lijken te hebben op het scoreboard, bug????
[ Voor 60% gewijzigd door Bobmeister op 22-10-2016 23:44 ]
Waar schiet je dan mee?Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 23:41:
[...]
Het probleem is vaak dat het hele team die zepelin negeerd haha. Als je flinke focus fire geeft met 1 of 2 squads is dat ding binnen 2 minuten uit de lucht.
Jep, valt mij ook op, maar komt volgens mij meer omdat mensen niet echt weten hoe ze 'm moeten downenVerwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 23:41:
[...]
Het probleem is vaak dat het hele team die zepelin negeerd haha. Als je flinke focus fire geeft met 1 of 2 squads is dat ding binnen 2 minuten uit de lucht.
Het ding heet "QF 1 AA" en staat een beetje halverwege bovenin de map, derde of vierde sector
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
DirectX Error
DirectX function "GetDeviceRemovedReason" failed with DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG. GPU: "NVIDIA GeForce GTX 770", Driver: 37557
Op het forum van Battlefield zijn er al meerdere mensen die hier last van hebben en er is tot nu toe geen fix gevonden.
DirectX 12 en Origin in-game ook al uitgezet, maar dat wil niet baten.
Mijn systeem:
i5 4670k
8GB RAM
GTX 770
Verwijderd
AA guns, At tank cannon, tank gewehr, k-bullets, met bommewerper boven de zeppelin vliegen en bommen gooien werkt ook heel goed kan ik je vertellen
Verwijderd
Je kaart een klein beetje underclocken of de resolution scale iets lager zetten schijnt te helpen. Het is iig echt een driver issue. Zijn veel mensen met dit probleem. Vooral kaarten van de 600 en 700 serie hebben er last van.Rockz schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 23:46:
Zijn er meer mensen die last hebben van de welbekende DirectX error? Ik krijg elke keer, willekeurig deze error in beeld te zien en vervolgens crasht BF1:
DirectX Error
DirectX function "GetDeviceRemovedReason" failed with DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG. GPU: "NVIDIA GeForce GTX 770", Driver: 37557
Op het forum van Battlefield zijn er al meerdere mensen die hier last van hebben en er is tot nu toe geen fix gevonden.
Mijn systeem:
i5 4670k
8GB RAM
GTX 770
Ik heb dit ook met mijn 770 en de laatste driver. Heb 3 uur gespeeld met mn normale overclock, toen een poosje crashes gehad met dezelfde overclock. De overclock minderen lijkt te helpen, maar ik durf het nog niet met zekerheid te zeggen.Rockz schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 23:46:
Zijn er meer mensen die last hebben van de welbekende DirectX error? Ik krijg elke keer, willekeurig deze error in beeld te zien en vervolgens crasht BF1:
DirectX Error
Mijn systeem:
i5 4670k
8GB RAM
GTX 770
9800X3D | 3070
Bij het prone liggen op bijv. een rots, maar het kan ook iets anders zijn, beweeg je automatisch soms een meter naar voren. Bijv. na het reloaden of het gooien van een medic pack.
Misschien ben ik de enige die het heeft, maar ik hoop dat het wordt opgelost in een volgende update:)
Ik heb deze error ook.Rockz schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 23:46:
DirectX Error
Mijn systeem:
i5 4670k
8GB RAM
GTX 770
Ik kreeg het nadat ik met 1 granaat 4 man tegelijk had gekilled. Rejoin maar al mijn punten kwijt.
Battlefield jen geen rejoin functie en dat is niet fijn.
Ik waardeer blizzard steeds meer met wat ze voor elkaar hebben gekregen met Overwatch.
0x crashen, goede servers, geen interface bugs op PC.
Battlefield 1 is voor mij een leuke afwisseling. van de serieuze overwatch naar lekker knallen in battlefield1. Nee ik vergelijk de games niet met elkaar het zijn de 2 shooters die ik op dit moment speel.
De slechte hitregistratie, grafische glitches en random crashes horen nu eenmaal bij battlefield.
Nee, niet de enige. Had ik ook in een post aangegeven.objectief2 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 00:58:
Hele avond gespeeld hier, heerlijk spel. Mij valt dan weer iets op dat ik hier nog niet gelezen heb (of ik heb er overheen gelezen).
Bij het prone liggen op bijv. een rots, maar het kan ook iets anders zijn, beweeg je automatisch soms een meter naar voren. Bijv. na het reloaden of het gooien van een medic pack.
Misschien ben ik de enige die het heeft, maar ik hoop dat het wordt opgelost in een volgende update:)
jagermeister in "[PC] Battlefield 1"
Maar andere spelers kunnen je ook wegduwen als je achter een rots of muurtje ligt. Dat is nog vervelender.
Viel net uit een huis door een ander en lag meteen tussen 4 enemies
Irritant punt is met prone wapens dat een vuurpositie soms lastig/onmogelijk is tussen puin...
Ook vind ik de dmg van de support wapens tegenvallen... Of lijkt iig niemand dood te gaan ondanks hele vuurstoten op het lichaam...
Ik ben tot nu toe wel een echte support speler, de mortier kan je heel goed gebruiken, helemaal op kleine maps... Midden in een groepje in dekking knallen en door.
Ik vermaak me hier prima mee en voorzie dat dat nog meer word als ik alles door heb.
Uhmmm... ja en nee, het headglitchen hebben ze in bf4 toendertijd aangepakt door de baan van de kogels aan te passen waarbij deze uit de loop kwam ipv uit de ogen.Ardjee schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:03:
[...]
Ik snap dat punt 1 heel ergelijk is, maar het alternatief is neergeschoten worden door een personage waarbij je alleen de puntje van zn hoofd ziet en zijn wapen niet. Dit heeft volgens mij te maken met de issue dat bij shooters vaak de kogels vanuit de ogen worden afgeschoten ipv het geweer. Dit maakte head glitchen best wel een probleem in bf4. Dit hebben ze toendertijd aangepast zodat dit minder frequent een probleem is. Het nadeel is nu dat je denkt dat je iemand raakt terwijl je toch een rand blijkt te raken.
Onzichtbare randjes zijn er niet om headglitchen te voorkomen en horen er niet te zijn.
Als je deze tegenkomt en op reddit post, dan is de kans groot dat dit een keer aangepakt wordt bij een update.
Al met al nu een paar uurtjes gespeeld, het speelt best lekker weg en het is weer ouderwets gezellig in de battlefield kanalen op teamspeak maar er zijn best wel een paar puntjes die van mij aangepakt mogen worden.
- Bij afsluiten blijft bij mij vaak het scherm zwart met het laad symbool. Nog een keer op alt-f4 drukken en de game sluit wel af.
- Ik vind de behemoths geen toegevoegde waarde hebben maar over het algemeen meer een uitstel van verliezen voor het verliezende team.
- De pickup zoals de flamethrower, sentry enzo vind ik buitengewoon zwaar irritant. Als je die tegenkomt, dan weet je gewoon dat je naar het spawnscherm gaat en haalt wat mij betreft weer een stuk fun uit de game.
- Als je op iemand joined, en diegene zit in een vol squad kan je niet beslissen om een ander squad te joinen. (In ieder geval geen mogelijkheid hiervoor gezien.)
- Als je in een party zit, je met een paar lui een game joined maar niet iedereen en een ander uit de party bedenkt om een game te joinen krijgt iedereen een vraag in het scherm of hij ook deze game wil joinen.
Is me al een paar keer overkomen, en is een free kill voor de tegenstander.
- Invites in partys komen niet ingame maar in Origin.. dice pls..
- Zelfde geldt voor friend requests.
- Neergooien van de grote medic box mislukt zeer vaak. Dan maakt je soldier wel de beweging, maar doet hij niets.
- Springen over de kleinste muurtjes (gewenning uit bf3/bf4 zodat je er niet achter blijft haken.) activeert al een animatie.
- Melee tja... dat is maar net een kwestie van wie het eerste op f drukt.
- Kopen van de wapens in de companion app werkt, maar je warbonds worden niet bijgewerkt waardoor het lijkt alsof het niets kost maar in de werkelijkheid worden de warbonds wel degelijk in rekening gebracht.
Zijn in CSGO ook mensen die met 30 euro uitgeven een 1200 dollar knife krijgen. Terwijl de meesten er 3000 dollar tegen aan moeten gooien. Tsja.
Pykow schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:06:
[...]
Ik begrijp de skins niet.
Normaal heb je unieke skins die je moeilijk krijgt zoals in team fortress 2, overwatch, csgo.
Ik heb na 1 dag spelen al 2 legendary skins gekregen dus er is hier niets bijzonders aan.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Volgens mij worden die kits niet meer voor je uitgegooid, maar spawnen ze op de exacte locatie waar staat. Als je beweegt zie je hem daardoor vaak niet eens. Denk dat dat de illusie wekt dat het niet gedeployd wordt.Fonta schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 02:16:
[...]
- Neergooien van de grote medic box mislukt zeer vaak. Dan maakt je soldier wel de beweging, maar doet hij niets.
Volgens mij doen ze dat om clipping tegen te gaan, dat je niet meer met je benen ergens doorheen steekt.objectief2 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 00:58:
Hele avond gespeeld hier, heerlijk spel. Mij valt dan weer iets op dat ik hier nog niet gelezen heb (of ik heb er overheen gelezen).
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Hoofd menu --> Soldier menu --> MedalsFrank1973 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 09:57:
Kun je alleen de medals doen die je voorgeschoteld krijgt, of kan ik ergens anders nog een medal selecteren die ik wil halen?? Ik heb er 2 gehaald van de weekly...
Okeeee.. dat is 1 medal per keer ga ik vanuit??
Soms raak ik iemand wel een keer of 6 met een machine geweer en dan schiet hij 1 keer met een pistool of rifle (geen headshot) en dan ben ik dood. En als ik dan kijk zie ik bij de tegenstander gewoon nog 45 health staan...
Zo wordt het wel erg onrealistisch !

MuziekLiefhebbert

Potje gespeeld, 29 minute.... 22000 punten, met 8 kills.

En dan deel je niet met ons hoe dat werkt??da_PSI schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:34:
Heb ook alweer 2 bugs gevonden welke je lekker kan uitbuiten...je wordt gegarandeed 1,2,3,4.. hangt ervan met hoeveel je in de boot zit...
Potje gespeeld, 29 minute.... 22000 punten, met 8 kills.
Overigens is 22000 punten in 29 minuten niet heel bijzonder hoor. Ik heb al potjes gehad met ruim over de 30k aan punten.
[ Voor 14% gewijzigd door beany op 23-10-2016 10:38 ]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ik ben niet echt goed btw.., ik speel voor de fun en 9/10 heb ik een zuur team welke niet samen speeld. Iemand die de bug ook wist, zei dat hij al over de 50.000+ punten had gehad..beany schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:35:
[...]
En dan deel je niet met ons hoe dat werkt??
Overigens is 22000 punten in 29 minuten niet heel bijzonder hoor. Ik heb al potjes gehad met ruim over de 30k aan punten.
Empire's edge, je spawned in een boot... vaart naar de spawnpoint van de enemy boats... en simple een beetje knallen op de boten
Nu heb ik even mijn usage van CPU en GPU gechecked, maar dat kwam niet op 100%, de temperaturen bleven ook normaal. However zag ik wel dat mijn volledige intern geheugen van 8GB wordt gebruikt, dus echt 100%.
Mijn vraag een beetje, kan intern geheugen van 8GB op multiplayer de bottleneck zijn? Ik heb namelijk ook een oudere GPU.
Intel Core i5 4670 / 3.4 GHz
MSI GTX 770 Gaming - 2GB
Crucial Ballistix Tactical - Geheugen - 8 GB : 2 x 4 GB
Thanks!
PSN/Steam: Xamsix
Als ik in-game de browser van de Origin overlay gebruik dan vliegt hij na 10 sec weer terug ingame.
Kan ik dus weer Shift+F1 doen, maar na zo'n 10 seconden hetzelfde.
Iemand een fix?
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
bottleneck schijnt bij i5 te liggen:Xamsix schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:57:
Ik heb veel plezier met deze game en in Singleplayer loopt het op medium echt heerlijk. However heb ik op Multiplayer echt een lage FPS. Zit gemiddeld op 40-60 bij een map met veel objecten (geen woestijnmap dus) en de FPS is ook niet echt stabiel. Heb dus de nodige stuttering. Als ik het spel op low zet maakt het niet veel verschil in FPS.
Nu heb ik even mijn usage van CPU en GPU gechecked, maar dat kwam niet op 100%, de temperaturen bleven ook normaal. However zag ik wel dat mijn volledige intern geheugen van 8GB wordt gebruikt, dus echt 100%.
Mijn vraag een beetje, kan intern geheugen van 8GB op multiplayer de bottleneck zijn? Ik heb namelijk ook een oudere GPU.
MSI GTX 770 Gaming - 2GB
Thanks!
https://m.reddit.com/r/pc...1_what_is_your_cpu_usage/
Hmm maar ook op het moment dat die niet 100% belast wordt?unfor schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:37:
[...]
bottleneck schijnt bij i5 te liggen:
https://m.reddit.com/r/pc...1_what_is_your_cpu_usage/
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nee, Gewoon geluk hebben dat er plek vrij is. En anders het potje af spelen en dan ben je het volgende potje aanvaller. Tenzij de balance je natuurlijk weer terug stuurt naar het verdedigende team xDTsurany schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:46:
Is er een bepaalde methode om een operations game te spelen en in het aanvallende team terecht te komen? Is mij nog geen een keer gelukt.
Storm:
- Lower recoil (all directions)
- Lower spread increase
- Lower max HIP spread
- Lower ADS base spread
- Faster recoil recovery
- Faster HIP spread recovery
- Slightly less HIP spread increase
- Less ADS spread (both moving and not moving)
- Faster recoil recovery
- Faster HIP spread recovery
- Lower upward recoil
- Big-ass magazine
[ Voor 14% gewijzigd door Tortelli op 23-10-2016 12:00 ]
Hmm? Operations switched je niet van team, nadat de mappen gespeeld zijn is het spel afgelopen en keer je terug naar het menu.raiders schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:51:
[...]
Nee, Gewoon geluk hebben dat er plek vrij is. En anders het potje af spelen en dan ben je het volgende potje aanvaller. Tenzij de balance je natuurlijk weer terug stuurt naar het verdedigende team xD
Medic: Selbstlader OpticalTortelli schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:58:
Met welke wapens / wapen types spelen jullie eigenlijk?.
Assault: Hellriegel
Support: BAR telescopic of M1909 telescopic
Met scount weet ik nog niet wat ik de fijnste sniper vind. Heb nu de Russian 1895 sniper.
Oftewel de standaard, en dan de optical versie.
Ik ben van 8GB ram naar 16GB gegaan. Merk wel een duidelijk verschil. Had ik eerst op medium nog dikke fps drops bij veel actie. Die zijn nu verleden tijd en speel op high/ultra.Xamsix schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:57:
Ik heb veel plezier met deze game en in Singleplayer loopt het op medium echt heerlijk. However heb ik op Multiplayer echt een lage FPS. Zit gemiddeld op 40-60 bij een map met veel objecten (geen woestijnmap dus) en de FPS is ook niet echt stabiel. Heb dus de nodige stuttering. Als ik het spel op low zet maakt het niet veel verschil in FPS.
MSI GTX 770 Gaming - 2GB
Thanks!
Speel op een i5 6400/GTX970
Top! Dat klinkt als goede informatie voor mijghighoegha schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 12:12:
[...]
Ik ben van 8GB ram naar 16GB gegaan. Merk wel een duidelijk verschil. Had ik eerst op medium nog dikke fps drops bij veel actie. Die zijn nu verleden tijd en speel op high/ultra.
Speel op een i5 6400/GTX970
Weet iemand een fix?
Ik heb ook een tijdje lopen kloten met de grafische instelling. Op medium, high liep het spel niet soepel. Veel stuttering, fps drops etc. Zet post-processing en dynamic lightning maar eens op low. Zie je weinig van en de game liep ineens soepel op mijn PC (2500K @4300 + MSI GTX780+ 8 GB geheugen) op high/ultra instellingen. Verder zet ik in game motion blur en HAO/SAO altijd uit en lock ik mijn FPS op 80.Xamsix schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:57:
MSI GTX 770 Gaming - 2GB
Thanks!
Meten = Weten = Denken = Doen
Hier hetzelfde, van 8 naar 16 gig, loopt als een zonnetje ( i5 2500k, R290)Xamsix schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 12:17:
[...]
Top! Dat klinkt als goede informatie voor mijThanks!
Ook geen last van 100% cpu load...
Ik had gisteren iemand die bezig was met een bayonet charge naar mij toe gericht close range gesniped (90+ dmg) plus met een pistol geraakt (+10 dmg) maar hij ging dus niet dood terwijl er 100dmg op mijn scherm stond maar ik werd dus gedood en er stond ook doodleuk dat hij nog 100hp hadoldsmelly schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:31:
Wat wel erg erg K met P is de hit registratie (of zijn het de wapens ?)..
Soms raak ik iemand wel een keer of 6 met een machine geweer en dan schiet hij 1 keer met een pistool of rifle (geen headshot) en dan ben ik dood. En als ik dan kijk zie ik bij de tegenstander gewoon nog 45 health staan...
Zo wordt het wel erg onrealistisch !![]()
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
zodra je ze unlocked kun je ze gebruiken.Malt007 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 12:55:
Misschien een domme vraag, maar waar vind ik de wapens die uit me battlepack zijn gekomen? Zie ze in de inventory maar kan ze niet gebruiken lijkt het?
Met flag run en een squad leader kun je ook veel punten halen maar pas op met dat padden, fairfight kan dit namelijk detecteren en het kan je dan een stat reset opleveren.da_PSI schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:48:
[...]
Ik ben niet echt goed btw.., ik speel voor de fun en 9/10 heb ik een zuur team welke niet samen speeld. Iemand die de bug ook wist, zei dat hij al over de 50.000+ punten had gehad..
Empire's edge, je spawned in een boot... vaart naar de spawnpoint van de enemy boats... en simple een beetje knallen op de boten
Punten verdeling is toch al een beetje raar, had afgelopen nacht een goede medic in mijn squad, hij had 197 revives maar ik stond hoger dan hem wbt punten.
Dat schip of die trein kapot maken geeft ook vreemde punten, een final shot wordt heel zwaar beloont maar iemand die hier al de hele tijd mee bezig was niet.
Let op dat zijn skins, wapens unlock je door te ranken maar je moet ze wel kopen, wapens unlock je door op je kit te ranken en kopen doe je met het geld dat je krijgt bij het ranken op level.Malt007 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 12:55:
Misschien een domme vraag, maar waar vind ik de wapens die uit me battlepack zijn gekomen? Zie ze in de inventory maar kan ze niet gebruiken lijkt het?
[ Voor 19% gewijzigd door NLsandman op 23-10-2016 13:11 ]
Je krijgt geen wapens, je krijgt skins. En soms moet je dus het wapen nog unlocken waarvoor je die skin gekregen hebt.Malt007 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 12:55:
Uit de party gaan.unfor schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 12:40:
Irritant: Als je een friend joined, en zijn squad is vol dan kan ik niet een andere squad joinen.
Weet iemand een fix?
Ik heb het in total 2x gedaan..., de eerste keer kwam ik er per ongeluk achter..., de tweede keer wou ik zien of het kon reproduceren...NLsandman schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:06:
[...]
Met flag run en een squad leader kun je ook veel punten halen maar pas op met dat padden, fairfight kan dit namelijk detecteren en het kan je dan een stat reset opleveren.
Punten verdeling is toch al een beetje raar, had afgelopen nacht een goede medic in mijn squad, hij had 197 revives maar ik stond hoger dan hem wbt punten.
Dat schip of die trein kapot maken geeft ook vreemde punten, een final shot wordt heel zwaar beloont maar iemand die hier al de hele tijd mee bezig was niet.
De punten zijn kut..., als de trein/boot/whatever komt, dan ga ik daar altijd direct voor..., maar de punten (en levens die je verlies) die je krijgt zijn peanuts.
Geen last of geen last meer? En heb je 1600mhz of 2133mhz geheugen?luifel schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 12:52:
[...]
Hier hetzelfde, van 8 naar 16 gig, loopt als een zonnetje ( i5 2500k, R290)
Ook geen last van 100% cpu load...

Dat logo misstaat niet
Logo heb ik niet gemaakt. Ooit ten tijde van BF3 of BF4 ergens gevonden. Gemaakt door een andere tweaker.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]
Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic
Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.