Roobje schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:31:
[...]
In Nederland heb ik het nog niet zo vaak gezien, maar in Zweden doen alle hipsters het. Tijdens diplomauitreikingen helemaal inpak inclusief insteekdoek en manchetteknopen, maar dan wel met Nike of All-Stars.
Nikes, nee. All-Stars ja maar dan ook een Sonic screwdriver in je zak
Ik ga volgend jaar ok, trouwen maar ben niet van plan om er 800 euro aan te geven. Het kost Al veel te veel. De twee kostuums die ik heb kopen van suit supply en daarvan vind ik de prijs kwaliteit prima, zeker als ze het ook op je maat aanpassen. Ik denk dat ik zoiets zal doen. Al zal ik er wel nette schoenen onder dragen. Het wordt een tuinfeest in augustus dus dat zal goed komen

Vaak is het niet zwart maar heel donker blauw. Het kan best hoor, zie het zelf ook in Brussel bijvoorbeeld.
Het waterdicht maken. Ja er zijn suède schoenen dienbijvoorbeeld waterdicht gemaakt zijn maar ik zou het met zo’n jas ook niet proberen.
Zag vorig jaar een hele mooie jas was alleen 1000 euro en ook suède, nee niet voor mij

ik moet een nieuwe overjas hebben, die ik nu heb is niet meer mooi. Wat met iets koeler weer nog kan is er een bodywarmer over je pak heen te dragen en daarover je overjas.
[
Voor 30% gewijzigd door
Daniel_Elessar op 11-11-2017 17:13
. Reden: Aanvulling met antwoord op overjas. ]
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar