Je wordt genaaid waar je bij staat, en nog extra betalen ook?
Gewoon cancelen die bende.

Gewoon cancelen die bende.
Daar erger ik mij persoonlijk aan.sk1nny666 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:12:
[...]
lekker dan, dat hebben ze vandaag dus nog weer van 2 naar 3 weken gezet.
ja dat het ik precies hetzelfde.diefightdie schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:12:
[...]
Daar erger ik mij persoonlijk aan.
Ik kan goed accepteren dat iets niet leverbaar is, als alle anderen het ook niet lukt.
Maar het continue blijven liegen over de levertijd en de waan creëren dat hij eerder komt, daar heb ik een hekel aan.
Leverbaar -> 2-4 werkdagen
na 4 dagen -> 1 week
na weer een week -> 2 weken
na die 2 weken -> 3 weken.
Volgende week staat er 4 weken, etc. etc. =/
[ Voor 21% gewijzigd door sk1nny666 op 16-12-2016 14:45 ]
Ik ben bang dat die 3 weken weer een aantal weken blijft. 3 weken betekend bij belsimpel 'levertijd onbekend'.diefightdie schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:12:
[...]
Daar erger ik mij persoonlijk aan.
Ik kan goed accepteren dat iets niet leverbaar is, als alle anderen het ook niet lukt.
Maar het continue blijven liegen over de levertijd en de waan creëren dat hij eerder komt, daar heb ik een hekel aan.
Leverbaar -> 2-4 werkdagen
na 4 dagen -> 1 week
na weer een week -> 2 weken
na die 2 weken -> 3 weken.
Volgende week staat er 4 weken, etc. etc. =/
"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)
"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)
volgens mij heeft nog niemand een 128GB XL zwart, tenminste dat wist iemand van belsimpel mij te vertellen begin van de week. dus ze zijn lekker bezig daar,Swurgin schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 23:34:
Maar begrijp ik nu goed dat er nog steeds helemaal NIEMAND een zwarte Pixel XL 128Gb heeft ?
Ondanks een levertijd laatst van 'voor 19 uur besteld, morgen in huis' en/of '2-4 werkdagen'.
Of gewoon nog niemand in dit draadje ?
[ Voor 49% gewijzigd door sk1nny666 op 19-12-2016 15:17 ]
Hier kan ik mij volledig bij aansluitenAvWijk schreef op maandag 19 december 2016 @ 23:13:
Ik houd dit topic zo'n beetje wekelijks in de gaten.. Winkels hebben alvast geen flauw idee wanneer ze een 128 GB Pixel / Pixel XL binnen krijgen.
Voor mij een beetje het enigste toestel wat ik interresant vindt, want ik wil een topcamera. De rest:
- Samsung Galaxy S7. Wil absoluut geen Samsung crapsoftware meer met ditto updatebeleid, liefst kocht ik hem met vanilla ROM;
- HTC 10 / LG G5 - Slechte kleurreproductie in video, ditto updatebeleid
- iPhone 7. Nog het enigste serieuze alternatief. Heb een iPad waar ik ook tevreden over ben, maar blijf liever bij Android.
En dat is het em juist ! Het lijkt wel of we in Nederland al-tijd achter de feiten aan lopen.diefightdie schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 00:20:
Mocht het nóg langer duren, dan kun je tegen die tijd alweer een nieuw high-end toestel kopen wat tegen die tijd released wordt.
Ik denk dat het voorraad beheersing is, dat is het enige wat nog enigzins logisch overkomt. Ze hebben met de beperkte landen waar ze het nu uitbrengen al genoeg moeite om het op gang te krijgen.DigitalError schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 01:08:
ja qua nexus en pixel toestellen zijn we altijd het ondergeschoven kindje. en ik begrijp echt niet waarom. er zitten massaal mensen te springen om deze telefoons als ik alle berichten lees. ben zelf ook al vanaf dag 1 enthousiast over de Pixel XL maar vind het echt waardeloos om pas maanden later aan de beurt te zijn.
Hoe bedoel je? In Googleshop is de Pixel niet te vinden.Swurgin schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 00:36:
[...]
........ Of je moet al een creditcard hebben en hem op de Playstore halen.![]()
.
Waarom haal je hem niet in Duitsland? Daar is die toch zo te koop? Vriend van mij heeft hem een maandje geleden gehaald. Super blij er meediefightdie schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 00:20:
{offtopic}
Wel leuk om te zien dat een 'vast' clubje op dit topic lurkt
Allemaal in afwachting van de beloofde 128GB Pixel XL. De een zegt dat het een droom is, de ander beweert dat hij werkelijk bestaat! Het lijkt een mythe, maar ik kies om te geloven dat hij bestaat.
By the power of our gods! I command you Google to bring the Pixel XL 128GB Black to our nation and provide everyone who's in need of one!
{/offtopic}
Ik heb mij ingesteld op half/eind januari 2017.
Mocht het nóg langer duren, dan kun je tegen die tijd alweer een nieuw high-end toestel kopen wat tegen die tijd released wordt.
als ik inderdaad niet vast zou zitten aan belsimpel ivm. mijn werkkostenregeling zou ik annuleren en even over de grens rijden.Wackmack schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:51:
[...]
Waarom haal je hem niet in Duitsland? Daar is die toch zo te koop? Vriend van mij heeft hem een maandje geleden gehaald. Super blij er mee
Helaas woon ik niet zo dicht bij de grens. Het rijden + de tijd om er een te zoeken, maakt hem niet véél goedkoper.Wackmack schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:51:
[...]
Waarom haal je hem niet in Duitsland? Daar is die toch zo te koop? Vriend van mij heeft hem een maandje geleden gehaald. Super blij er mee
Zal ik even vragen.AvWijk schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:55:
Waar in Duitsland? Was bij T-mobile niet op voorraad.
Dit had betrekking op de Nexus 6PWenzel schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:49:
[...]
Hoe bedoel je? In Googleshop is de Pixel niet te vinden.
ik kreeg van de week een mail dat het toch niet ging lukken om hem binnenkort te leveren.diefightdie schreef op donderdag 22 december 2016 @ 16:13:
Zojuist werd ik opgebeld door belsimpel.
Ze boden netjes hun excuses aan dat de pixel deze week toch niet meer leverbaar zou worden.
Verwachting is dat het nog 3 weken gaat duren.
Er werd mij wel aangeboden om te switchen naar de 128gb xl wit, of naar de 32 GB over te stappen. Deze allen wél op voorraad.
Éindelijk de update waarop ik hoopte
Heb toch gekozen om nog even te wachten op de XL 128gb zwart
Kan me eerlijk gezegd niet herinneren of ze gezegd hebben dat het kostenloos / tegen een meerprijs is.Rivet schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:44:
Werd er aangeboden om kosteloos over te stappen naar de witte? Of mocht je daarvoor het prijsverschil bijbetalen?
Nope.. die staat al heel lang op niet meer leverbaarWackmack schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 09:18:
Ja, gekocht bij de T Mobile winkel. Dat is alweer ruim een maand geleden. Dus als je even belt heb je misschien geluk.
Dat zijn in ieder geval iets meer reële prijzen voor de phone.TormentoR schreef op zondag 25 december 2016 @ 20:08:
Via eBay heb ik de XL gekocht voor €879 (incl. verzenden naar NL): http://www.ebay.de/itm/132012176744
Die shop geeft er steeds 1 vrij uit voorraad.. dus even in de gaten houden: http://stores.ebay.de/Han..._i.html?_fsub=24190296011
(nu met de Kerst werken ze niet dus zal ook weinig voorradig zijn)
Go for it.sk1nny666 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 09:08:
ik begin steeds meer te kijken of ik niet uit zou kunnen met de 32GB xl.
ik kom van een 16GB iPhone 6, en dat is toch echt wel een tegenvaller geweest achteraf.Swurgin schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:32:
[...]
Go for it.
Ik ben verbaasd dat het mij nog lukt met een 32Gb.
Ik zit nu (volgens Solid Explorer) op 75% gebruikt, met nog 6.05 Gb vrij.
In principe heb/had ik voor mezelf 32gb phones al afgeschreven. Vaak is dat het eerste waar ik naar kijk bij een nieuwe phone.
Het is ook het enige wat Samsung nog goed doet, vind ik. Expandable storage (SD-card).
Mijn Nexus 6p met z'n 64Gb was in no time vol. Maar die stond dan ook vol met TWRP-backups en een 15Gb-nog-wat Titanium Backup fileEn nog wat muziek.
Dit heb ik allemaal nu niet op mijn Pixel XL (ook geen muziek).
Ditmaal ben ik nog steeds (ook tot mijn eigen verbazing) un- rooted stock Android![]()
En ik vind het tot nog toe (± 1.5 maand in bezit) de beste/fijnste phone die ik ooit heb gehad.
My 2 cents
Voor foto's en video's maak ik me niet druk, die worden toch automatisch in Google Photo's opgeslagen (Wifi is hiervoor wel aanbevolen) Even eens in de tijd de belangrijkste foto's downloaden op PC en dan op een externe schijf.sk1nny666 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:06:
[...]
ik kom van een 16GB iPhone 6, en dat is toch echt wel een tegenvaller geweest achteraf.
en ik wil dat in de toekomst verkomen, als ik zoveel uit geef voor een telefoon wil ik niet over een jaar zoiets hebben van had ik toch maar de 128GB gekocht.
en ik verwacht veel foto's en video te schieten, heb graag wat spotify offline staan en verwacht veel gebruik te gaan maken van vr.
als er een 64GB versie was geweest dan had ik die wel genomen, maar ben gewoon bang dat ik binnen een jaar die 32GB vol heb.
ben ik me van op de hoogte.Swurgin schreef op woensdag 28 december 2016 @ 16:38:
[...]
Voor foto's en video's maak ik me niet druk, die worden toch automatisch in Google Photo's opgeslagen (Wifi is hiervoor wel aanbevolen) Even eens in de tijd de belangrijkste foto's downloaden op PC en dan op een externe schijf.
Google geeft voor Pixel eigenaren onbeperkt opslag ruimte in Photos.
En muziek hoeft niet veel ruimte in beslag te nemen, ligt een beetje aan je voorkeur voor MP3 bitrate.
Maar goed, ik had ook willen wachten op de 128Gb, maar had het geduld niet meer
Ik houd mijn hart vast of ze dit gaan waarmaken.Goed nieuws: we weten wanneer je Google Pixel XL 128GB Black geleverd wordt. Je kunt je bestelling verwachten op 4 januari 2017.
We houden je op de hoogte van de voortgang van de bestelling. Je kunt via onderstaande knop ook altijd je actuele orderstatus zien.
wanner heb jij je bestelling gedaan?Rivet schreef op woensdag 28 december 2016 @ 21:41:
[...]
Ik houd mijn hart vast of ze dit gaan waarmaken.
20 october was mijn bestelling gedaan.sk1nny666 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 07:56:
[...]
wanner heb jij je bestelling gedaan?
ik heb mijn bestelling gedaan op 12 dec.
ik heb nog niks gehoord.
dan zal ik dus niet in de eerste levering zitten.
Ook ik heb (nog?) geen mail ontvangen. Ook ik heb in december de bestelling geplaatst.sk1nny666 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 09:25:
[...]
dan zal ik dus niet in de eerste levering zitten.
maar mooi dat er leveringen worden gedaan.
hou ons op de hoogte.
Verwijderd
Verwijderd
Ik kreeg hetzelfde voorgesteld, maar wacht alsnog op de zwarte.sk1nny666 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 19:00:
nu met belsimpel aan de lijn.
geven toch toe dat de xl 128Gb zwart niet (goed) leverbaar is.
en ze geen idee hebben wanneer mijne zou komen.
en de witte kan ik morgen krijgen.
denk dat ik toch maar ga switchen.
zo lelijk is de witte ook niet
je hebt wel een beetje gelijk.diefightdie schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 20:01:
[...]
Ik kreeg hetzelfde voorgesteld, maar wacht alsnog op de zwarte.
Ga een aankoop van 1100 euro niet 'zomaar' switchen van kleur, omdat de een er wel is en de ander niet. Dan doe je 't meer voor 'ik moet een pixel en snel'.
[ Voor 17% gewijzigd door AvWijk op 05-01-2017 18:14 ]
Wat kosten ze daar, want dan wordt het wel erg interessantAvWijk schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 18:14:
Ik zit serieus te overwegen om 4 Pixels uit de UK mee te nemen als ik er weer eens ben
Daar is-ie nog goedkoper dan in DE.
Insert vies grapje hier
scheelt zo weer 100 euro inderdaad... wordt wel interessant zo (de XL versie)
Vergeet niet, de 32gb is hier ook gewoon op voorraad. Alleen de 128gb variant niet, en deze is in de UK (middels de link hierboven) ook niet te bestellen.DigitalError schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 23:04:
[...]
scheelt zo weer 100 euro inderdaad... wordt wel interessant zo (de XL versie)
Is bij CPW wel te bestellen zie ik en op voorraad. Maar ik denk dat ik maar braaf wacht tot-ie wel in Nederland uitkomt en ik hem hier braaf kan bestellen minus BTW.diefightdie schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:42:
[...]
Vergeet niet, de 32gb is hier ook gewoon op voorraad. Alleen de 128gb variant niet, en deze is in de UK (middels de link hierboven) ook niet te bestellen.
Tip, dit is het 'Pixel XL' levertijden en prijzen topic. Pixel levertijden en prijzen topic, is een ander topic.AvWijk schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:54:
[...]
Is bij CPW wel te bestellen zie ik en op voorraad. Maar ik denk dat ik maar braaf wacht tot-ie wel in Nederland uitkomt en ik hem hier braaf kan bestellen minus BTW.
Ik neem terug wat ik zeg!Zingo schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 08:54:
Als die zwarte XL 128Gb niet leverbaar is, waarom blijven ze dan op de site "op voorraad" aangeven? Stelletje oplichters ofzo?
De Pixel XL 128GB Zwart komt ook niet meer omhoog als je zoekt op de site...Je hebt onlangs de Google Pixel XL 128GB Black besteld. We moeten je melden dat dit product niet meer leverbaar is. Het spijt ons!
[ Voor 22% gewijzigd door diefightdie op 09-01-2017 09:25 ]
Ik ben al aan het wachten sinds de aankondiging van het toestel...DigitalError schreef op maandag 9 januari 2017 @ 09:38:
Wat een drama is het zeg, ding is wereldwijd uitverkocht ofzo? Google heeft zich in ieder geval flink vergist in de vraag naar deze telefoons. Vind het ook schandalig dat Nederland altijd zo achtergesteld wordt qua releases.
Wordt inderdaad al bijna aantrekkelijk om verder te kijken. Tegen de tijd dan de Pixel (XL) in Nederland normaal te koop is via bv Playstore is het al bijna een verouderd toestelCr1ptkeeper schreef op maandag 9 januari 2017 @ 09:46:
[...]
Ik ben al aan het wachten sinds de aankondiging van het toestel...
Straks zullen de nieuwe high-end toestellen van HTC, LG en Samsung nog eerder beschikbaar zijn dan de Pixel.
Insert vies grapje hier
ik wacht ook al vanaf de aankondiging, maar vind het nu toch wel de spuigaten uit lopen. die berichten over maart helpen daar ook niet echt bijCr1ptkeeper schreef op maandag 9 januari 2017 @ 09:46:
[...]
Ik ben al aan het wachten sinds de aankondiging van het toestel...
Straks zullen de nieuwe high-end toestellen van HTC, LG en Samsung nog eerder beschikbaar zijn dan de Pixel.
ik was 3 weken geleden in de t-mobile shop hier in de buurt en vroeg naar de levertijd van de pixel, kwam ze terug met het bericht dat ze de Alcatel Pixel gewoon op vooraad haddenWackmack schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:56:
T-Mobile levert deze telefoon ook nog steeds niet. Mag verlengen maar dan moet die er wel zijn. In dit tempo kan ik al uit kijken naar de Pixel 2.
Hahahaha die is wel heel slecht. Ze zeiden bij mij dat ze de verkoop van Duitsland willen afwachten. Als dat positief is, komt de Pixel naar NL.DigitalError schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:24:
[...]
ik was 3 weken geleden in de t-mobile shop hier in de buurt en vroeg naar de levertijd van de pixel, kwam ze terug met het bericht dat ze de Alcatel Pixel gewoon op vooraad haddendie muts had geen idee waar ik het over had, dat zei al genoeg. heb inmiddels m'n abbo maar verlengd met sim only en kijk even wat de concurrentie gaat doen volgende maand op MWC. ben zwaar teleurgesteld dat het zo'n drama is met de Pixel XL
Mobile World Congress eind Februari, oa Samsung en LG kondigen dan hun nieuwe modellen aan.Wackmack schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 14:03:
[...]
Hahahaha die is wel heel slecht. Ze zeiden bij mij dat ze de verkoop van Duitsland willen afwachten. Als dat positief is, komt de Pixel naar NL.
Wat is de MWC? De Nexus 6P was toch niet zo'n drama qua levering?
Afgerond 600 en 700 pond ofwel ongeveer 740 en 820 euro. Dat scheelt een bak.Wenzel schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:25:
Hoe het met de garantie zit weet in niet, maar wat zijn de prijzen in UK?
Richting einde van vorige pagina:Wenzel schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:59:
Dat is inderdaad enorm prijsverschil. Kun je misschien een link geven van de website?
[ Voor 22% gewijzigd door Arunia op 29-01-2017 19:03 ]
De camera van htc krijgt echter niet het HDR algoritme van Google, wat de camera zo bijzonder maakt. Zonder de software kun je dus hele andere resultaten krijgen bij de versie van htc.Wenzel schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:31:
Ik vind de Pixel camera erg goed, daarom zou ik hem graag willen hebben.
Maar ik heb ergens gelezen dat HTC U-Ultra dezelfde camera krijgt. Mocht het waar zijn en is op dat moment de Pixel nog niet in Nederland voor de gewone prijs, ga ik voor de HTC Ultra.
Dat is jammer. De HDR van Pixel is juist zo goed. Dan maar toch op Pixel wachten.Cinner schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:52:
[...]
De camera van htc krijgt echter niet het HDR algoritme van Google, wat de camera zo bijzonder maakt. Zonder de software kun je dus hele andere resultaten krijgen bij de versie van htc.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
nergens, de pixels zijn namelijk nog steeds niet uit in Nederland. je kunt er 1 uit het buitenland halen maar daar kun je natuurlijk geen abbo aan hangen (behalve sim only maar gok dat je daar niet naar op zoek bent).Donstil schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:47:
Weet iemand of er nog ergens een Pixel XL 128 GB te krijgen is met een abonnement?
Ik kan verlengen maar kan hem nergens vinden
Nou ik doelde eigenlijk meer op zaakjes met import modellen en abonnementen. Er zijn er wel een paar waar de 32 GB XL beschikbaar is maar dus nergens een 128 GB XL.DigitalError schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:12:
[...]
nergens, de pixels zijn namelijk nog steeds niet uit in Nederland. je kunt er 1 uit het buitenland halen maar daar kun je natuurlijk geen abbo aan hangen (behalve sim only maar gok dat je daar niet naar op zoek bent).
Donstil schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:32:
[...]
Nou ik doelde eigenlijk meer op zaakjes met import modellen en abonnementen. Er zijn er wel een paar waar de 32 GB XL beschikbaar is maar dus nergens een 128 GB XL.
Nou ik wilde eigenlijk mijn abonnement verlengen maar ik denk dat het toch los kopen wordt idd.wjnieuw schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:09:
Die zijn heel moeilijk te krijgen, ik heb er net geimporteerd uit de UK, wel de 32 GB versie. Als je goed zoekt op internet kan je die voor een nette prijs krijgen. Let wel op dat je er geen koopt met een simlock (bv UK modellen met EE simlock).
[...]
Heb vandaag eentje opgehaald van iemand van marktplaats!J0YR1D3R schreef op woensdag 27 december 2017 @ 20:02:
@FreakzLM Op Marktplaats komen er regelmatig exemplaren voorbij die niet heel oud zijn. Nieuw kopen gaat denk ik erg lastig worden. Enkel eglobalcentral heeft hem nog, maar of je daar wilt kopen is een tweede
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq