Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 09:33
Hmmm.
http://www.phonearena.com...ill-ship-in-March_id89750

Nu heeft dit betrekking op Verizon, maar misschien toch ook een indicatie voor ons.

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Cr1ptkeeper schreef op maandag 9 januari 2017 @ 09:46:
[...]

Ik ben al aan het wachten sinds de aankondiging van het toestel...
Straks zullen de nieuwe high-end toestellen van HTC, LG en Samsung nog eerder beschikbaar zijn dan de Pixel.
Wordt inderdaad al bijna aantrekkelijk om verder te kijken. Tegen de tijd dan de Pixel (XL) in Nederland normaal te koop is via bv Playstore is het al bijna een verouderd toestel :'( ;w

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Cr1ptkeeper schreef op maandag 9 januari 2017 @ 09:46:
[...]

Ik ben al aan het wachten sinds de aankondiging van het toestel...
Straks zullen de nieuwe high-end toestellen van HTC, LG en Samsung nog eerder beschikbaar zijn dan de Pixel.
ik wacht ook al vanaf de aankondiging, maar vind het nu toch wel de spuigaten uit lopen. die berichten over maart helpen daar ook niet echt bij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:57
Helaas, gisteren is definitief mijn Pixel XL 128GB Black bestelling geannuleerd door Belsimpel.
Éindelijk zeggen ze, gelijk met hun leverancier, dat het toestel niet meer leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:20
Nog steeds geen datum bekend wanneer Google gaat uitleveren.
Ik zag bij Paradigit zilvere XL 32GB voor 975 staan, op voorraad. En ik twijfel heel erg, maar iets zegt me niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:25
Het nadeel is dat alles wat rondt dezelfde SoC zit (820, 821), gewoon nog niet beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Dat lijkt me sterk, de 820 is al een jaar oud en de OP3T maakt ook gebruik van de 821 en die is prima verkrijgbaar. De 835 staat al om de hoek en waarschijnlijk worden volgende maand de eerste modellen met die SoC aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
T-Mobile levert deze telefoon ook nog steeds niet. Mag verlengen maar dan moet die er wel zijn. In dit tempo kan ik al uit kijken naar de Pixel 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Wackmack schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:56:
T-Mobile levert deze telefoon ook nog steeds niet. Mag verlengen maar dan moet die er wel zijn. In dit tempo kan ik al uit kijken naar de Pixel 2.
ik was 3 weken geleden in de t-mobile shop hier in de buurt en vroeg naar de levertijd van de pixel, kwam ze terug met het bericht dat ze de Alcatel Pixel gewoon op vooraad hadden |:( die muts had geen idee waar ik het over had, dat zei al genoeg. heb inmiddels m'n abbo maar verlengd met sim only en kijk even wat de concurrentie gaat doen volgende maand op MWC. ben zwaar teleurgesteld dat het zo'n drama is met de Pixel XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
DigitalError schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:24:
[...]

ik was 3 weken geleden in de t-mobile shop hier in de buurt en vroeg naar de levertijd van de pixel, kwam ze terug met het bericht dat ze de Alcatel Pixel gewoon op vooraad hadden |:( die muts had geen idee waar ik het over had, dat zei al genoeg. heb inmiddels m'n abbo maar verlengd met sim only en kijk even wat de concurrentie gaat doen volgende maand op MWC. ben zwaar teleurgesteld dat het zo'n drama is met de Pixel XL
Hahahaha die is wel heel slecht. Ze zeiden bij mij dat ze de verkoop van Duitsland willen afwachten. Als dat positief is, komt de Pixel naar NL.

Wat is de MWC? De Nexus 6P was toch niet zo'n drama qua levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Wackmack schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 14:03:
[...]

Hahahaha die is wel heel slecht. Ze zeiden bij mij dat ze de verkoop van Duitsland willen afwachten. Als dat positief is, komt de Pixel naar NL.

Wat is de MWC? De Nexus 6P was toch niet zo'n drama qua levering?
Mobile World Congress eind Februari, oa Samsung en LG kondigen dan hun nieuwe modellen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik zit te twijfelen om los de telefoon te kopen bij die Engelse site. Alleen garantie, hoe zit het daar mee. Hij is in NL niet uit natuurlijk. Lijkt me vervelend om deze dan terug te moeten sturen wanneer er iets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Hoe het met de garantie zit weet in niet, maar wat zijn de prijzen in UK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Wenzel schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:25:
Hoe het met de garantie zit weet in niet, maar wat zijn de prijzen in UK?
Afgerond 600 en 700 pond ofwel ongeveer 740 en 820 euro. Dat scheelt een bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Dat is inderdaad enorm prijsverschil. Kun je misschien een link geven van de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Wenzel schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:59:
Dat is inderdaad enorm prijsverschil. Kun je misschien een link geven van de website?
Richting einde van vorige pagina:
https://www.carphonewareh...apacity=128GB&dealType=sf

[ Voor 22% gewijzigd door Arunia op 29-01-2017 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Moest de Pixel deze week beschikbaar zijn, zouden jullie hem nu nog kopen?
Ik denk dat ik zou wachten tot het Mobile World Congress, ben persoonlijk heel benieuwd naar de LG G6 omdat ik destijds heel tevreden was van mij LG G4.
En hoogstwaarschijnlijk zal de Pixel 2 ergens in november uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik zou het wel doen. Anders wordt het de HTC U ultra oid. Alleen die heeft geen amoled scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Ik vind de Pixel camera erg goed, daarom zou ik hem graag willen hebben.
Maar ik heb ergens gelezen dat HTC U-Ultra dezelfde camera krijgt. Mocht het waar zijn en is op dat moment de Pixel nog niet in Nederland voor de gewone prijs, ga ik voor de HTC Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 09:24
Wenzel schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:31:
Ik vind de Pixel camera erg goed, daarom zou ik hem graag willen hebben.
Maar ik heb ergens gelezen dat HTC U-Ultra dezelfde camera krijgt. Mocht het waar zijn en is op dat moment de Pixel nog niet in Nederland voor de gewone prijs, ga ik voor de HTC Ultra.
De camera van htc krijgt echter niet het HDR algoritme van Google, wat de camera zo bijzonder maakt. Zonder de software kun je dus hele andere resultaten krijgen bij de versie van htc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Cinner schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:52:
[...]

De camera van htc krijgt echter niet het HDR algoritme van Google, wat de camera zo bijzonder maakt. Zonder de software kun je dus hele andere resultaten krijgen bij de versie van htc.
Dat is jammer. De HDR van Pixel is juist zo goed. Dan maar toch op Pixel wachten.
Of wordt misschien de camera van S8 of G6 nog interessant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Weet iemand of er nog ergens een Pixel XL 128 GB te krijgen is met een abonnement?
Ik kan verlengen maar kan hem nergens vinden :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Donstil schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:47:
Weet iemand of er nog ergens een Pixel XL 128 GB te krijgen is met een abonnement?
Ik kan verlengen maar kan hem nergens vinden :P
nergens, de pixels zijn namelijk nog steeds niet uit in Nederland. je kunt er 1 uit het buitenland halen maar daar kun je natuurlijk geen abbo aan hangen (behalve sim only maar gok dat je daar niet naar op zoek bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ben zelf overgegaan op sim only. Dan koop ik tzt wel gewoon los een telefoon. Het verschil verreken ik dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DigitalError schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:12:
[...]

nergens, de pixels zijn namelijk nog steeds niet uit in Nederland. je kunt er 1 uit het buitenland halen maar daar kun je natuurlijk geen abbo aan hangen (behalve sim only maar gok dat je daar niet naar op zoek bent).
Nou ik doelde eigenlijk meer op zaakjes met import modellen en abonnementen. Er zijn er wel een paar waar de 32 GB XL beschikbaar is maar dus nergens een 128 GB XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Laatst online: 24-09 17:12
Die zijn heel moeilijk te krijgen, ik heb er net geimporteerd uit de UK, wel de 32 GB versie. Als je goed zoekt op internet kan je die voor een nette prijs krijgen. Let wel op dat je er geen koopt met een simlock (bv UK modellen met EE simlock).
Donstil schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:32:
[...]

Nou ik doelde eigenlijk meer op zaakjes met import modellen en abonnementen. Er zijn er wel een paar waar de 32 GB XL beschikbaar is maar dus nergens een 128 GB XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
wjnieuw schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:09:
Die zijn heel moeilijk te krijgen, ik heb er net geimporteerd uit de UK, wel de 32 GB versie. Als je goed zoekt op internet kan je die voor een nette prijs krijgen. Let wel op dat je er geen koopt met een simlock (bv UK modellen met EE simlock).
[...]
Nou ik wilde eigenlijk mijn abonnement verlengen maar ik denk dat het toch los kopen wordt idd.
Belsimpel (levert nog de 32gb) geeft zojuist via de email aan dat er geen plannen zijn voor leveringen 128 GB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik heb bezweken...
Heb gewacht tot de voorstelling van de LG G6 en beslist dat het toestel niet is wat ik zoek en de S8 zal ik sowieso niet kopen (kom van een S7).
Dus ik heb zondagmiddag de zwarte Pixel XL (32gb) besteld bij Amazon.de en heb deze gisteren ontvangen.
De eerste indruk is alvast heel positief, toestel werkt opmerkelijk vlotter dan de S7. Voorlopig geen spijt dat ik het toestel gekocht heb :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peerke007
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-07 16:01
Ik heb nu anderhalve maand de XL 128 via Belsimpel. Idd uit Duitsland. Top toestel! Ik ben met name gevallen voor de camera en de online opslag. Na een maand al 200gb aan 4K video.

Enige echte grote minpunt is dat ik niet kan tetheren, dit kan niet met Vodafone. T mobile heeft hier geen probleem mee. Dit lost op als hij eens echt leverbaar wordt in Nl. Duurt echt te lang, versie 2 komt we al aan las ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wat is topic toch stil voor zo'n mooie telefoon. Kan de telefoon helaas nog steeds niet bij T-mobile bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakzLM
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-07 00:04
Waar kan ik deze telefoon nog voor een mooie prijs krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@FreakzLM Op Marktplaats komen er regelmatig exemplaren voorbij die niet heel oud zijn. Nieuw kopen gaat denk ik erg lastig worden. Enkel eglobalcentral heeft hem nog, maar of je daar wilt kopen is een tweede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakzLM
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-07 00:04
J0YR1D3R schreef op woensdag 27 december 2017 @ 20:02:
@FreakzLM Op Marktplaats komen er regelmatig exemplaren voorbij die niet heel oud zijn. Nieuw kopen gaat denk ik erg lastig worden. Enkel eglobalcentral heeft hem nog, maar of je daar wilt kopen is een tweede :)
Heb vandaag eentje opgehaald van iemand van marktplaats! _/-\o_
Pagina: 1 2 3 Laatste