Als ik de Mobilize gebruik geeft de pixel aan 'charging rapidly' en het gaat mij vlot genoeg in elk geval.
Ok. Good to know. Ik dacht altijd dat het grootste gedeelte van het quick charging in de lader zat.staba schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:47:
Als ik de Mobilize gebruik geeft de pixel aan 'charging rapidly' en het gaat mij vlot genoeg in elk geval.
Toch hou ik het zelf liever bij de originele laders
"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)
Deze ochtend was hij op voorraad!
Pixel Xl 128GB Black
https://www.belsimpel.nl/...xl-128gb-black/abonnement
Nu is de levertijd 2-4 dagen.
Ben snel :)!
Pixel Xl 128GB Black
https://www.belsimpel.nl/...xl-128gb-black/abonnement
Nu is de levertijd 2-4 dagen.
Ben snel :)!
maar wel 150 euro duurder dan normaal
dan wacht ik wel gewoon.

Ligt er aan.
Als me hem met abbo neemt, valt het mee
Als me hem met abbo neemt, valt het mee
dan is ie nog steeds 150 euro duurder dan de oorspronkelijke prijs he
Zoals ik al zei, met een abbo valt het wel mee.
Normale Duitse verkoopprijs voor 128gb xl, € 1009
Belsimpel los toestel €1159
toestel i.c.m abbo € 1082 (waar ik dus voor gekozen heb)
Duurder, ja klopt. 150euro duurder, alleen als je hem Los koopt.
Normale Duitse verkoopprijs voor 128gb xl, € 1009
Belsimpel los toestel €1159
toestel i.c.m abbo € 1082 (waar ik dus voor gekozen heb)
Duurder, ja klopt. 150euro duurder, alleen als je hem Los koopt.
Ben ik ook benieuwd naar.edumertz schreef op donderdag 8 december 2016 @ 19:17:
Welk model oplader zat bij die 128gb
Ik wacht trouwens even op m'n loontje en kijk dan wat de levertijd is voor de 128Gb.
Is die dan nog een paar dagen, haal ik hem en stuur ik de 32Gb retour voor (hopelijk) 100% refund.
Ruilen of retour mag binnen 30 dagen en naar gelang de 'conditie' van de phone + verpakking word er gekeken hoeveel geld je terug krijgt. Buiten die 30 dagen word het dan sowieso 90% of minder. Vind ik een mooie regeling.
"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)
Heeft iemand de 128gb van belsimpel reeds ontvangen? Heb zelf op 20 october besteld voor 40 euro boven de advies prijs, dinsdagavond op woensdagochtend was het op voorraad, woensdag verwachtte shipping date aangepast naar vrijdag, en gisteravond was de shipping date ineens weer onbekend.
Ik hoop van harte dat deze vandaag nog verstuurd gaat worden, maar ik ben belsimpel en de kwaliteit van hun reacties ondertussen best zat.
Ik hoop van harte dat deze vandaag nog verstuurd gaat worden, maar ik ben belsimpel en de kwaliteit van hun reacties ondertussen best zat.
Ik zie dat belsimpel voorraad heeft van witte 32 gb versie voor 55 euro boven de prijs.
Weet misschien iemand waar de toestellen vandaan komen? Zijn het wel Europese versies met NL-taal instelling?
Weet misschien iemand waar de toestellen vandaan komen? Zijn het wel Europese versies met NL-taal instelling?
Woensdag was hij leverbaar/beschikbaar, dus heb ik direct besteld.Rivet schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:20:
Heeft iemand de 128gb van belsimpel reeds ontvangen? Heb zelf op 20 october besteld voor 40 euro boven de advies prijs, dinsdagavond op woensdagochtend was het op voorraad, woensdag verwachtte shipping date aangepast naar vrijdag, en gisteravond was de shipping date ineens weer onbekend.
Hierna veranderde het naar 2-4 werkdagen.
Vrijdag (vandaag) 2 werkdagen later, is het mijn order 'leverdatum onbekend'. Site (pixel xl) geeft aan 5-7 werkdagen.
Na contact met Belsimpel konden ze mij vertellen dat de leverancier aangeeft dat het 5-7 werkdagen kan duren.
Ik vrees dus dat mijn order ook nog even gaat duren =/
Ik heb net ook contact gehad, en kreeg het volgende te horen:
"Iemand hier is het aan het uitzoeken, je staat boven aan de lijst (wacht al bijna 2 maanden), en er word vandaag nog contact opgenomen. Ik kan op dit moment dus nog niets meedelen."
Het zal mij benieuwen, maar ik ben bang dat ik hetzelfde hoor, mogelijk wat mooier ingepakt.
"Iemand hier is het aan het uitzoeken, je staat boven aan de lijst (wacht al bijna 2 maanden), en er word vandaag nog contact opgenomen. Ik kan op dit moment dus nog niets meedelen."
Het zal mij benieuwen, maar ik ben bang dat ik hetzelfde hoor, mogelijk wat mooier ingepakt.
Net weer contact gehad omdat ik nog niets gehoord had.
"Ja, de verwachtte levertijd kan wel eens niet gehaald worden, maar de huidige levertijd, dan verwachten we het echt hoor."
wel eens? sinds 20 october dachten ze dat 3 weken een reeele levertijd was. dinsdag was het op voorraad, woensdag was 2-4 dagen reeel en momenteel 5-7 dagen. "i don't think that word means what you think it does"
"De witte is wel op voorraad, maar ja, als je wilt ruilen voor de witte, dan betaal je wel de duurdere prijs. (1159 ipv 1049 die ik reeds betaald had)" hier was ook niets aan te veranderen. Laat maar even los dat de adviesprijs 1009, dat jullie me al anderhalve maand op lucht laten wachten, al vele malen (onbewust?) voor hebben gelogen, en dat het qua winst voor hen helemaal niets uitmaakt.
Oh ja, ik had de optie om te annuleren. Wat voor hen enkel voordeel is vermoed ik, dan kunnen ze het tegen de volle 1159 alsnog weer verkopen en een andere wachter blij maken.
Het is dat ze momenteel een monopolie hebben op dit toestel, maar het is zeker de laatste keer dat ik met hen zaken doe.
"Ja, de verwachtte levertijd kan wel eens niet gehaald worden, maar de huidige levertijd, dan verwachten we het echt hoor."
wel eens? sinds 20 october dachten ze dat 3 weken een reeele levertijd was. dinsdag was het op voorraad, woensdag was 2-4 dagen reeel en momenteel 5-7 dagen. "i don't think that word means what you think it does"
"De witte is wel op voorraad, maar ja, als je wilt ruilen voor de witte, dan betaal je wel de duurdere prijs. (1159 ipv 1049 die ik reeds betaald had)" hier was ook niets aan te veranderen. Laat maar even los dat de adviesprijs 1009, dat jullie me al anderhalve maand op lucht laten wachten, al vele malen (onbewust?) voor hebben gelogen, en dat het qua winst voor hen helemaal niets uitmaakt.
Oh ja, ik had de optie om te annuleren. Wat voor hen enkel voordeel is vermoed ik, dan kunnen ze het tegen de volle 1159 alsnog weer verkopen en een andere wachter blij maken.
Het is dat ze momenteel een monopolie hebben op dit toestel, maar het is zeker de laatste keer dat ik met hen zaken doe.
Bij mijn pixel XL 32Gb black zat stekker type GWenzel schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:45:
Ik zie dat belsimpel voorraad heeft van witte 32 gb versie voor 55 euro boven de prijs.
http://www.worldstandards...iciteit/soorten-stekkers/
En hier een tweet van hun:
''Goedemorgen Thomas, we kopen deze toestellen Europees in. Je kunt het toestel tot 31 dagen na ontvangst ruilen. Als het toestel, de doos en de accessoires volledig en in nieuwstaat zijn kunnen we 100% van het toestel in korting brengen. Dit wordt wel erg streng gecontroleerd, dus hou daar rekening mee. ^JDH''
[ Voor 28% gewijzigd door Swurgin op 09-12-2016 21:47 ]
Dank voor je reactie.
Ergens is het tegen mijn principes in, wat te kopen boven de adviesprijs. Hoe graag ik de Pixel ook zou willen hebben, ik wacht nog even met kopen.
Ergens is het tegen mijn principes in, wat te kopen boven de adviesprijs. Hoe graag ik de Pixel ook zou willen hebben, ik wacht nog even met kopen.
Helemaal mee eens, die telefoon is al smerig duur en dan nog dit soort praktijken. Bestel hem wel bij Coolblue als ze hem binnen hebben.
Alleen niemand weer wanneer die in nl echt beschikbaar is
Volgens mij gaat dat nog wel even duren, in de VS is het ding ook nauwelijks leverbaar. Het vermoeden bestaat dat Google tijdelijk is gestopt met productie vanwege wat hardware/software issues. Daar lees ik ook dat mensen die hem besteld hebben in de Google store nu ook een geen leverdatum meer bij hun order hebben staan...
Al met al wel balen, want mijn Nexus 6 heeft de geest gegeven...
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Heb je toevallig links naar nieuwsberichten?BastiaanN schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:10:
Volgens mij gaat dat nog wel even duren, in de VS is het ding ook nauwelijks leverbaar. Het vermoeden bestaat dat Google tijdelijk is gestopt met productie vanwege wat hardware/software issues. Daar lees ik ook dat mensen die hem besteld hebben in de Google store nu ook een geen leverdatum meer bij hun order hebben staan...
Zie zo her en der helaas vrij weinig nieuws over de Pixel (XL)
Nieuwsberichten niet, wel het Google productforum: https://productforums.goo...ace=forum/phone-by-google
Hopelijk goed nieuws: http://www.gsmarena.com/g...play_store-news-22159.php
Gisteren nogmaals contact gehad met Belsimpel. "zou deze week moeten binnen komen", maar daar heb ik niet echt vertrouwen meer in. Er word gekeken of mijn order alsnog zonder extra kosten naar een witte omgezet kan worden. Dit doen ze normaal niet, er word met dagprijzen gewerkt en er zit een verschil van 110 euro tussen wit en mijn zwarte aankoop. Vervolgens erop gewezen dat ze een laagste prijs garantie hebben, en vergeleken met coolblue.
Het valt officieel niet onder de laagste prijs garantie, daar coolblue ze niet op voorraad heeft. Aan de andere kant heeft belsimpel dat ook niet. Binnen 3 dagen krijg ik antwoord. Nu maar eens zien of deze belofte wel waargemaakt zal worden (verwacht niet heel veel van het antwoord, maar ben benieuwd of ze de afspraak van contact opnemen waarmaken.)
Gisteren nogmaals contact gehad met Belsimpel. "zou deze week moeten binnen komen", maar daar heb ik niet echt vertrouwen meer in. Er word gekeken of mijn order alsnog zonder extra kosten naar een witte omgezet kan worden. Dit doen ze normaal niet, er word met dagprijzen gewerkt en er zit een verschil van 110 euro tussen wit en mijn zwarte aankoop. Vervolgens erop gewezen dat ze een laagste prijs garantie hebben, en vergeleken met coolblue.
Het valt officieel niet onder de laagste prijs garantie, daar coolblue ze niet op voorraad heeft. Aan de andere kant heeft belsimpel dat ook niet. Binnen 3 dagen krijg ik antwoord. Nu maar eens zien of deze belofte wel waargemaakt zal worden (verwacht niet heel veel van het antwoord, maar ben benieuwd of ze de afspraak van contact opnemen waarmaken.)
Belsimpel bood mij gratis een 'upgrade' aan naar de witte variant, toen de zwarte 128gb ineens van 'leverbaar' op 2-4 werkdagen sprong.
Nu staat ineens op de site levertijd: 2 weken
De informatie die ze je hebben verschaft met 'zou deze week moeten binnen komen'.... ik betwijfel het
Nu staat ineens op de site levertijd: 2 weken
De informatie die ze je hebben verschaft met 'zou deze week moeten binnen komen'.... ik betwijfel het
Ik heb vandaag nog weer contact opgenomen met Coolblue maar die geven aan dat ze nog steeds geen idee hebben wanneer de Pixel daar leverbaar is.
Ik heb de Google store ook nog gemaild, maar die geven een antwoord waar je helemaal niets mee kan:
Ik heb de Google store ook nog gemaild, maar die geven een antwoord waar je helemaal niets mee kan:
Op dit moment is de Pixel nog niet beschikbaar via Google Store in uw land. Als een apparaat onlangs is aangekondigd in uw land, maar nog niet kan worden gekocht op Google Store, kunt u binnenkort terugkomen om het aanbod te bekijken.

Net eindelijk teruggebeld door BelSimpel.
Toevallig is per vandaag de prijs van de witte pixel omhoog gegaan naar 1177, waardoor ze niet meer hetzelfde kosten en het argument dat het geen verschil uitmaakt voor Belsimpel "toevallig" is komen te vervallen.
Daarnaast is het nu ook uit voorraad, dus een witte eisen heeft ook geen zin meer.
Overigens zou het niet zo zijn dat de 1049 die vrij zou komen als ik nu overga naar een witte, voor 1159 verkocht zou worden. In eerste instantie zou die doorgeschoven worden naar de volgende in de wachtlijst, maar toen ik haar erop wees dat de volgende in de wachtlijst ook al voor die prijs besteld was zou het toestel ineens apart gehouden worden totdat de prijs weer zakt en dan alsnog tegen 1049 verkocht worden.
Het ergste was dat ze nog van haar verhaal overtuigd was ook.. bij beide uitleggen.
Toevallig is per vandaag de prijs van de witte pixel omhoog gegaan naar 1177, waardoor ze niet meer hetzelfde kosten en het argument dat het geen verschil uitmaakt voor Belsimpel "toevallig" is komen te vervallen.
Daarnaast is het nu ook uit voorraad, dus een witte eisen heeft ook geen zin meer.
Overigens zou het niet zo zijn dat de 1049 die vrij zou komen als ik nu overga naar een witte, voor 1159 verkocht zou worden. In eerste instantie zou die doorgeschoven worden naar de volgende in de wachtlijst, maar toen ik haar erop wees dat de volgende in de wachtlijst ook al voor die prijs besteld was zou het toestel ineens apart gehouden worden totdat de prijs weer zakt en dan alsnog tegen 1049 verkocht worden.
Het ergste was dat ze nog van haar verhaal overtuigd was ook.. bij beide uitleggen.
geld terug eisen en geen zaken meer doen met die malafide tokoRivet schreef op woensdag 14 december 2016 @ 18:16:
Net eindelijk teruggebeld door BelSimpel.

en dan? ergens anders is het niet verkrijgbaar. Doordat ze de enige zijn heb ik geen keus.
je hebt de keus om even te wachten, doe ik toch ook?Rivet schreef op woensdag 14 december 2016 @ 19:08:
en dan? ergens anders is het niet verkrijgbaar. Doordat ze de enige zijn heb ik geen keus.
Wacht toch gewoon op Google zelf. Daar heb je gelijk ook goede service.
Toevallig belde TMobile vandaag. De Pixel wordt nu uitgerold in Duitsland. Als de verkoop goed is, wordt hij aangeboden door T Mobile. Verwachting is eerste kwartaal uitlevering. Dan is die hopelijk gedaald.
[ Voor 21% gewijzigd door Wackmack op 14-12-2016 19:54 ]
zaterdag krijg ik al wel mijn daydream view (vriendin in Duitsland voor me mee genomen)
nu alleen nog wachten samen met nog meer hier heb ik in de gaten op de XL 128GB.
zelf maandag besteld toen hij nog op 5 tot 7 werkdagen stond, en nu weer op 2 week.
ik hoop echt dat ze binnenkort een datum kunnen geven, alles beter dan gewoon in het duister tasten.
weet iemand of er al wel zwarte 128GB geleverd zijn door belsimpel?
nu alleen nog wachten samen met nog meer hier heb ik in de gaten op de XL 128GB.
zelf maandag besteld toen hij nog op 5 tot 7 werkdagen stond, en nu weer op 2 week.
ik hoop echt dat ze binnenkort een datum kunnen geven, alles beter dan gewoon in het duister tasten.
weet iemand of er al wel zwarte 128GB geleverd zijn door belsimpel?
[ Voor 8% gewijzigd door sk1nny666 op 15-12-2016 14:07 ]
Ja hoor, belsimpel zegt nu '3 weken' levertijd.
Waarom willen ze gewoon niet toegeven dat het ONBEKEND is, net als bij alle andere verkopers.
Waarom willen ze gewoon niet toegeven dat het ONBEKEND is, net als bij alle andere verkopers.
lekker dan, dat hebben ze vandaag dus nog weer van 2 naar 3 weken gezet.diefightdie schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:10:
Ja hoor, belsimpel zegt nu '3 weken' levertijd.
Je wordt genaaid waar je bij staat, en nog extra betalen ook?
Gewoon cancelen die bende.

Gewoon cancelen die bende.
ik zit jammer genoeg een beetje vast aan belsimpel.
kan 500 euro besteden via een werkkosten regeling.
en dat mag alleen via belsimpel, en ja mijn keuze voor de pixel xl 128GB zwart staat toch wel redelijk vast.
kan 500 euro besteden via een werkkosten regeling.
en dat mag alleen via belsimpel, en ja mijn keuze voor de pixel xl 128GB zwart staat toch wel redelijk vast.
Daar erger ik mij persoonlijk aan.sk1nny666 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:12:
[...]
lekker dan, dat hebben ze vandaag dus nog weer van 2 naar 3 weken gezet.
Ik kan goed accepteren dat iets niet leverbaar is, als alle anderen het ook niet lukt.
Maar het continue blijven liegen over de levertijd en de waan creëren dat hij eerder komt, daar heb ik een hekel aan.
Leverbaar -> 2-4 werkdagen
na 4 dagen -> 1 week
na weer een week -> 2 weken
na die 2 weken -> 3 weken.
Volgende week staat er 4 weken, etc. etc. =/
ja dat het ik precies hetzelfde.diefightdie schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:12:
[...]
Daar erger ik mij persoonlijk aan.
Ik kan goed accepteren dat iets niet leverbaar is, als alle anderen het ook niet lukt.
Maar het continue blijven liegen over de levertijd en de waan creëren dat hij eerder komt, daar heb ik een hekel aan.
na 4 dagen -> 1 week
als ze nu zeggen leverdatum 10 jan dan vind ik het niet leuk maar dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. nu heb je gewoon geen idee waar je aan toe bent.
-edit-
heb ze maar eens even gebeld.
ze kon mij alleen vertellen dat ze echt verwachten dat die binnen 3 week geleverd gaat worden.
toen ik daarom vroeg dat ik dus dit jaar mijn telefoon kan verwachten kon ze niet antwoorden.
want het toestel was slecht leverbaar.
heb daarom maar een klacht mail gestuurd naar belsimpel, eens kijken wat voor antwoord ik van die kant krijg.
[ Voor 21% gewijzigd door sk1nny666 op 16-12-2016 14:45 ]
Ik ben bang dat die 3 weken weer een aantal weken blijft. 3 weken betekend bij belsimpel 'levertijd onbekend'.diefightdie schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:12:
[...]
Daar erger ik mij persoonlijk aan.
na 4 dagen -> 1 week

Zolang die niet te krijgen is in de Play store zal die ook niet in de winkels te krijgen zijn ben ik bang.....
onderstaand was de reactie op mijn mail.
heerlijk al die ontwijkende antwoorden, kan je helemaal niks mee.
Beste meneer Sk1nny666
Helaas veranderd de levertijd in sommige gevallen. Wij krijgen van de leveranciers een indicatie, we kunnen hier niet vanuit gaan. Op onze website spreken we ook van een ‘verwachte levertijd’, we kunnen in dit geval dus niets garanderen. Het klopt inderdaad dat het nog niet helemaal vloeiend verloopt met de uitlevering van de Google Pixel XL 128GB Black, we raden je aan toch nog even geduld te hebben.
In het vertrouwen je voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
heerlijk al die ontwijkende antwoorden, kan je helemaal niks mee.
Beste meneer Sk1nny666
Helaas veranderd de levertijd in sommige gevallen. Wij krijgen van de leveranciers een indicatie, we kunnen hier niet vanuit gaan. Op onze website spreken we ook van een ‘verwachte levertijd’, we kunnen in dit geval dus niets garanderen. Het klopt inderdaad dat het nog niet helemaal vloeiend verloopt met de uitlevering van de Google Pixel XL 128GB Black, we raden je aan toch nog even geduld te hebben.
In het vertrouwen je voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Maar begrijp ik nu goed dat er nog steeds helemaal NIEMAND een zwarte Pixel XL 128Gb heeft ?
Ondanks een levertijd laatst van 'voor 19 uur besteld, morgen in huis' en/of '2-4 werkdagen'.
Of gewoon nog niemand in dit draadje ?
Ondanks een levertijd laatst van 'voor 19 uur besteld, morgen in huis' en/of '2-4 werkdagen'.
volgens mij heeft nog niemand een 128GB XL zwart, tenminste dat wist iemand van belsimpel mij te vertellen begin van de week. dus ze zijn lekker bezig daar,Swurgin schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 23:34:
Maar begrijp ik nu goed dat er nog steeds helemaal NIEMAND een zwarte Pixel XL 128Gb heeft ?
-edit-
heb nog maar een mail terug gestuurd op het antwoord van zaterdag.
kijken wat ze daar weer op gaan antwoorden.
zijn er hier nog meer die met regelmaat contact zoeken met belsimpel om achter een status te komen?
-edit2-
weer een reactie waar je niks aan hebt.
Beste meneer Sk1nny666,
Bedankt voor je e-mail aan Belsimpel.nl.
Het is helaas niet aan te geven op welke plek op de wachtlijst je staat. Dit is informatie die ik niet in kan zien. De levertijd op onze website wordt gebaseerd op de informatie die wij krijgen van de leverancier. Momenteel staat deze inderdaad op 3 weken. Wij gaan er dan ook vanuit dat wij het binnen deze periode kunnen leveren. Mocht je de bestelling willen annuleren, dan kun je dat laten weten via een reply op deze mail.
Vertrouwend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
[ Voor 49% gewijzigd door sk1nny666 op 19-12-2016 15:17 ]
Ik houd dit topic zo'n beetje wekelijks in de gaten.. Winkels hebben alvast geen flauw idee wanneer ze een 128 GB Pixel / Pixel XL binnen krijgen.
Voor mij een beetje het enigste toestel wat ik interresant vindt, want ik wil een topcamera. De rest:
- Samsung Galaxy S7. Wil absoluut geen Samsung crapsoftware meer met ditto updatebeleid, liefst kocht ik hem met vanilla ROM;
- HTC 10 / LG G5 - Slechte kleurreproductie in video, ditto updatebeleid
- iPhone 7. Nog het enigste serieuze alternatief. Heb een iPad waar ik ook tevreden over ben, maar blijf liever bij Android.
Voor mij een beetje het enigste toestel wat ik interresant vindt, want ik wil een topcamera. De rest:
- Samsung Galaxy S7. Wil absoluut geen Samsung crapsoftware meer met ditto updatebeleid, liefst kocht ik hem met vanilla ROM;
- iPhone 7. Nog het enigste serieuze alternatief. Heb een iPad waar ik ook tevreden over ben, maar blijf liever bij Android.
Hier kan ik mij volledig bij aansluitenAvWijk schreef op maandag 19 december 2016 @ 23:13:
Ik houd dit topic zo'n beetje wekelijks in de gaten.. Winkels hebben alvast geen flauw idee wanneer ze een 128 GB Pixel / Pixel XL binnen krijgen.
Alleen heb ik moeite met wachten en heb geen geduld bij dit soort dingen, dus...
heb ik de maar de 32Gb gekocht
Ik zit nu op 79% geheugen in gebruik en kan dit zelfs nog wat terug brengen.
Dus ik red me nu nog wel (tegen verwachting in
Toch lonkt de 128Gb nog steeds. Lekker onbezorgd muziek erop gooien, dingen van Imgur downloaden, phone volstouwen met apps ...
Denk dat ik nog maar even wacht idd. Mijn Xiaomi Mi4c valt (nog) niet uit elkaar.
{offtopic}
Wel leuk om te zien dat een 'vast' clubje op dit topic lurkt
Allemaal in afwachting van de beloofde 128GB Pixel XL. De een zegt dat het een droom is, de ander beweert dat hij werkelijk bestaat! Het lijkt een mythe, maar ik kies om te geloven dat hij bestaat.
By the power of our gods! I command you Google to bring the Pixel XL 128GB Black to our nation and provide everyone who's in need of one!
{/offtopic}
Ik heb mij ingesteld op half/eind januari 2017.
Mocht het nóg langer duren, dan kun je tegen die tijd alweer een nieuw high-end toestel kopen wat tegen die tijd released wordt.
Allemaal in afwachting van de beloofde 128GB Pixel XL. De een zegt dat het een droom is, de ander beweert dat hij werkelijk bestaat! Het lijkt een mythe, maar ik kies om te geloven dat hij bestaat.
By the power of our gods! I command you Google to bring the Pixel XL 128GB Black to our nation and provide everyone who's in need of one!
{/offtopic}
Mocht het nóg langer duren, dan kun je tegen die tijd alweer een nieuw high-end toestel kopen wat tegen die tijd released wordt.
En dat is het em juist ! Het lijkt wel of we in Nederland al-tijd achter de feiten aan lopen.diefightdie schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 00:20:
Volgens mij was dat toendertijd hetzelfde met Nexus 6P. Wat wou ik graag de 128Gb versie, maar neu, die was de eerste paar maand niet te verkrijgen in Nederland. Of je moet al een creditcard hebben en hem op de Playstore halen.

Ik snap trouwens ook niet dat je daar niet kan betalen met Ideal, of op zn minst met Paypal.
ja qua nexus en pixel toestellen zijn we altijd het ondergeschoven kindje. en ik begrijp echt niet waarom. er zitten massaal mensen te springen om deze telefoons als ik alle berichten lees. ben zelf ook al vanaf dag 1 enthousiast over de Pixel XL maar vind het echt waardeloos om pas maanden later aan de beurt te zijn.
Ik denk dat het voorraad beheersing is, dat is het enige wat nog enigzins logisch overkomt. Ze hebben met de beperkte landen waar ze het nu uitbrengen al genoeg moeite om het op gang te krijgen.DigitalError schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 01:08:
ja qua nexus en pixel toestellen zijn we altijd het ondergeschoven kindje. en ik begrijp echt niet waarom. er zitten massaal mensen te springen om deze telefoons als ik alle berichten lees. ben zelf ook al vanaf dag 1 enthousiast over de Pixel XL maar vind het echt waardeloos om pas maanden later aan de beurt te zijn.
Aan de andere kant denk ik dat een betere planning dat probleem zo kan verhelpen, maar ja, wie ben ik....
Hoe bedoel je? In Googleshop is de Pixel niet te vinden.Swurgin schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 00:36:
[...]
........ Of je moet al een creditcard hebben en hem op de Playstore halen.![]()
.
Waarom haal je hem niet in Duitsland? Daar is die toch zo te koop? Vriend van mij heeft hem een maandje geleden gehaald. Super blij er meediefightdie schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 00:20:
{offtopic}
{/offtopic}
als ik inderdaad niet vast zou zitten aan belsimpel ivm. mijn werkkostenregeling zou ik annuleren en even over de grens rijden.Wackmack schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:51:
[...]
Waarom haal je hem niet in Duitsland? Daar is die toch zo te koop? Vriend van mij heeft hem een maandje geleden gehaald. Super blij er mee
een vriendin die in Duitsland woont heeft al een daydream view voor mij gehaald.
Waar in Duitsland? Was bij T-mobile niet op voorraad.
Helaas woon ik niet zo dicht bij de grens. Het rijden + de tijd om er een te zoeken, maakt hem niet véél goedkoper.Wackmack schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:51:
[...]
Waarom haal je hem niet in Duitsland? Daar is die toch zo te koop? Vriend van mij heeft hem een maandje geleden gehaald. Super blij er mee
Ook neem ik hem graag i.c.m. een abbo, het toestel los vind ik té prijzig.
Niet dat ik het geld niet heb, maar een tel. is het enige wat ik graag op 'afbetaling' neem (gsm abbo is in feite afbetaling)
Zal ik even vragen.AvWijk schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:55:
Waar in Duitsland? Was bij T-mobile niet op voorraad.
de xl 128GB White zou op voorraad moeten zijn.
dus voor de mensen die ook genoegen nemen met een witte kunnen hem om laten boeken.
dus voor de mensen die ook genoegen nemen met een witte kunnen hem om laten boeken.
Dit had betrekking op de Nexus 6PWenzel schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:49:
[...]
Hoe bedoel je? In Googleshop is de Pixel niet te vinden.
Zojuist werd ik opgebeld door belsimpel.
Ze boden netjes hun excuses aan dat de pixel deze week toch niet meer leverbaar zou worden.
Verwachting is dat het nog 3 weken gaat duren.
Er werd mij wel aangeboden om te switchen naar de 128gb xl wit, of naar de 32 GB over te stappen. Deze allen wél op voorraad.
Éindelijk de update waarop ik hoopte
Heb toch gekozen om nog even te wachten op de XL 128gb zwart
Ze boden netjes hun excuses aan dat de pixel deze week toch niet meer leverbaar zou worden.
Er werd mij wel aangeboden om te switchen naar de 128gb xl wit, of naar de 32 GB over te stappen. Deze allen wél op voorraad.
Werd er aangeboden om kosteloos over te stappen naar de witte? Of mocht je daarvoor het prijsverschil bijbetalen?
ik kreeg van de week een mail dat het toch niet ging lukken om hem binnenkort te leveren.diefightdie schreef op donderdag 22 december 2016 @ 16:13:
Zojuist werd ik opgebeld door belsimpel.
met de volgende melding:
De Google Pixel XL 128GB Black is vertraagd en we weten nog niet wanneer deze weer binnenkomt
en een week terug verwachten ze het ook te kunnen leveren binnen 3 week.
ik hoop dat die snel geleverd kan worden, maar ben een beetje bang.
Kan me eerlijk gezegd niet herinneren of ze gezegd hebben dat het kostenloos / tegen een meerprijs is.Rivet schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:44:
Werd er aangeboden om kosteloos over te stappen naar de witte? Of mocht je daarvoor het prijsverschil bijbetalen?
Daar ik geen interesse in een witte heb, heb ik daar ook niet naar doorgevraagd.
Ja, gekocht bij de T Mobile winkel. Dat is alweer ruim een maand geleden. Dus als je even belt heb je misschien geluk.
Nope.. die staat al heel lang op niet meer leverbaarWackmack schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 09:18:
Ja, gekocht bij de T Mobile winkel. Dat is alweer ruim een maand geleden. Dus als je even belt heb je misschien geluk.
Leider ist Ihr gewünschtes Produkt zur Zeit nicht lieferbar. Wir informieren Sie gerne per E-Mail, sobald es wieder verfügbar ist, damit Sie Ihre Online-Bestellung schnell durchführen können.
Via eBay heb ik de XL gekocht voor €879 (incl. verzenden naar NL): http://www.ebay.de/itm/132012176744
Die shop geeft er steeds 1 vrij uit voorraad.. dus even in de gaten houden: http://stores.ebay.de/Han..._i.html?_fsub=24190296011
(nu met de Kerst werken ze niet dus zal ook weinig voorradig zijn)
Die shop geeft er steeds 1 vrij uit voorraad.. dus even in de gaten houden: http://stores.ebay.de/Han..._i.html?_fsub=24190296011
Dat zijn in ieder geval iets meer reële prijzen voor de phone.TormentoR schreef op zondag 25 december 2016 @ 20:08:
Via eBay heb ik de XL gekocht voor €879 (incl. verzenden naar NL): http://www.ebay.de/itm/132012176744
Bedankt voor de heads up !
En fijne feestdagen allen !! (beetje laat, maar toch ..)
Ik wacht nog wel even tot de echte NL versies uit komen. Vind hem toch iets te hoog geprijst. Zo erg zelfs, dat ik zelfs naar de Nexus 6p heb gekeken. Maar de Pixel kriebelt zeker wel. Dus dat zal hem uiteindelijk gaan worden. Alleen een terug stap van 64GB naar 32. Alhoewel dat wel goed komt.
ik begin steeds meer te kijken of ik niet uit zou kunnen met de 32GB xl.
Go for it.sk1nny666 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 09:08:
ik begin steeds meer te kijken of ik niet uit zou kunnen met de 32GB xl.
Ik ben verbaasd dat het mij nog lukt met een 32Gb.
Ik zit nu (volgens Solid Explorer) op 75% gebruikt, met nog 6.05 Gb vrij.
In principe heb/had ik voor mezelf 32gb phones al afgeschreven. Vaak is dat het eerste waar ik naar kijk bij een nieuwe phone.
Het is ook het enige wat Samsung nog goed doet, vind ik. Expandable storage (SD-card).
Mijn Nexus 6p met z'n 64Gb was in no time vol. Maar die stond dan ook vol met TWRP-backups en een 15Gb-nog-wat Titanium Backup file

Dit heb ik allemaal nu niet op mijn Pixel XL (ook geen muziek).
Ditmaal ben ik nog steeds (ook tot mijn eigen verbazing) un- rooted stock Android
En ik vind het tot nog toe (± 1.5 maand in bezit) de beste/fijnste phone die ik ooit heb gehad.
My 2 cents
ik kom van een 16GB iPhone 6, en dat is toch echt wel een tegenvaller geweest achteraf.Swurgin schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:32:
[...]
Go for it.
Ik ben verbaasd dat het mij nog lukt met een 32Gb.
Ik zit nu (volgens Solid Explorer) op 75% gebruikt, met nog 6.05 Gb vrij.
In principe heb/had ik voor mezelf 32gb phones al afgeschreven. Vaak is dat het eerste waar ik naar kijk bij een nieuwe phone.
Het is ook het enige wat Samsung nog goed doet, vind ik. Expandable storage (SD-card).
Mijn Nexus 6p met z'n 64Gb was in no time vol. Maar die stond dan ook vol met TWRP-backups en een 15Gb-nog-wat Titanium Backup fileEn nog wat muziek.
Dit heb ik allemaal nu niet op mijn Pixel XL (ook geen muziek).
Ditmaal ben ik nog steeds (ook tot mijn eigen verbazing) un- rooted stock Android![]()
En ik vind het tot nog toe (± 1.5 maand in bezit) de beste/fijnste phone die ik ooit heb gehad.
My 2 cents
en ik wil dat in de toekomst verkomen, als ik zoveel uit geef voor een telefoon wil ik niet over een jaar zoiets hebben van had ik toch maar de 128GB gekocht.
en ik verwacht veel foto's en video te schieten, heb graag wat spotify offline staan en verwacht veel gebruik te gaan maken van vr.
als er een 64GB versie was geweest dan had ik die wel genomen, maar ben gewoon bang dat ik binnen een jaar die 32GB vol heb.
Voor foto's en video's maak ik me niet druk, die worden toch automatisch in Google Photo's opgeslagen (Wifi is hiervoor wel aanbevolen) Even eens in de tijd de belangrijkste foto's downloaden op PC en dan op een externe schijf.sk1nny666 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:06:
[...]
ik kom van een 16GB iPhone 6, en dat is toch echt wel een tegenvaller geweest achteraf.
en ik wil dat in de toekomst verkomen, als ik zoveel uit geef voor een telefoon wil ik niet over een jaar zoiets hebben van had ik toch maar de 128GB gekocht.
en ik verwacht veel foto's en video te schieten, heb graag wat spotify offline staan en verwacht veel gebruik te gaan maken van vr.
als er een 64GB versie was geweest dan had ik die wel genomen, maar ben gewoon bang dat ik binnen een jaar die 32GB vol heb.
Google geeft voor Pixel eigenaren onbeperkt opslag ruimte in Photos.
En muziek hoeft niet veel ruimte in beslag te nemen, ligt een beetje aan je voorkeur voor MP3 bitrate.
Maar goed, ik had ook willen wachten op de 128Gb, maar had het geduld niet meer

ben ik me van op de hoogte.Swurgin schreef op woensdag 28 december 2016 @ 16:38:
[...]
Voor foto's en video's maak ik me niet druk, die worden toch automatisch in Google Photo's opgeslagen (Wifi is hiervoor wel aanbevolen) Even eens in de tijd de belangrijkste foto's downloaden op PC en dan op een externe schijf.
Google geeft voor Pixel eigenaren onbeperkt opslag ruimte in Photos.
En muziek hoeft niet veel ruimte in beslag te nemen, ligt een beetje aan je voorkeur voor MP3 bitrate.
Maar goed, ik had ook willen wachten op de 128Gb, maar had het geduld niet meer
ik denk dat ik er ook mee uit de voeten zou kunnen, maar ik zou er dan wel rekening mee moeten houden.
en eigenlijk heb ik daar geen zin in, wil gewoon een telefoon waar ik niet over opslag na hoef te denken.
ga nog maar rustig verder vingers draaien wachten op een berichtje van onze vrienden bij belsimpel.
Ik houd mijn hart vast of ze dit gaan waarmaken.Goed nieuws: we weten wanneer je Google Pixel XL 128GB Black geleverd wordt. Je kunt je bestelling verwachten op 4 januari 2017.
We houden je op de hoogte van de voortgang van de bestelling. Je kunt via onderstaande knop ook altijd je actuele orderstatus zien.
wanner heb jij je bestelling gedaan?Rivet schreef op woensdag 28 december 2016 @ 21:41:
[...]
Ik houd mijn hart vast of ze dit gaan waarmaken.
ik heb mijn bestelling gedaan op 12 dec.
ik heb nog niks gehoord.
20 october was mijn bestelling gedaan.sk1nny666 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 07:56:
[...]
wanner heb jij je bestelling gedaan?
ik heb mijn bestelling gedaan op 12 dec.
ik heb nog niks gehoord.
dan zal ik dus niet in de eerste levering zitten.
maar mooi dat er leveringen worden gedaan.
hou ons op de hoogte.
Ook ik heb (nog?) geen mail ontvangen. Ook ik heb in december de bestelling geplaatst.sk1nny666 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 09:25:
[...]
dan zal ik dus niet in de eerste levering zitten.
maar mooi dat er leveringen worden gedaan.
hou ons op de hoogte.
Ben benieuwd
Lang gewacht, niet echt stil gezwegen. Nooit gedacht. nog niet gekregen..
MAAR.. is onderweg naar het afhaalpunt, morgen kan ik mijn nieuwe Pixel XL ophalen bij het gekozen postnl afhaalpunt.
MAAR.. is onderweg naar het afhaalpunt, morgen kan ik mijn nieuwe Pixel XL ophalen bij het gekozen postnl afhaalpunt.
Verwijderd
Ik heb (vandaag, wel eigenlijk gisteren: 02 Jan) bij Coolblue een Pixel XL 32GB zwart kunnen scoren. Ben benieuwd waar ze deze toestellen hebben gehaald, morgen weet ik meer!
Verwijderd
Yup, was maar beperkte stock.
Op het eerste zicht is het een duitse import, er eit namelijk geen extra plug bij in de doos. Doosje van toestel zelf nog niet kunnen openen.
Op het eerste zicht is het een duitse import, er eit namelijk geen extra plug bij in de doos. Doosje van toestel zelf nog niet kunnen openen.
en hij is binnen!

In de laatste is de Pixel reeds veilig ingepakt en heb ik de stickers van de lightbar toegevoegd (cover en stickers waren los besteld).
Inderdaad een mobilize travel charger en een g00bay convertor erbij.

In de laatste is de Pixel reeds veilig ingepakt en heb ik de stickers van de lightbar toegevoegd (cover en stickers waren los besteld).
Inderdaad een mobilize travel charger en een g00bay convertor erbij.
Na wat uitzoek werk om google assistant aan de praat te krijgen realiseerde ik me een 2e reden waarom het toestel mogelijk nog niet verkrijgbaar is in nederland.
Google assistant is niet beschikbaar in het nederlands, en daar de assistant een van de verkooppunten is snap ik dat ze mogelijk wachten op een nederlandse versie voordat deze hier officieel word aangeboden.
Overigens dus ook voor hen die het toestel hebben en de assistent toch willen gebruiken, English (Nederlands) is niet voldoende, het toestel moet op English (UK) of English (US) gezet worden voordat de echte assistent komt opduiken.
Google assistant is niet beschikbaar in het nederlands, en daar de assistant een van de verkooppunten is snap ik dat ze mogelijk wachten op een nederlandse versie voordat deze hier officieel word aangeboden.
Overigens dus ook voor hen die het toestel hebben en de assistent toch willen gebruiken, English (Nederlands) is niet voldoende, het toestel moet op English (UK) of English (US) gezet worden voordat de echte assistent komt opduiken.
nu met belsimpel aan de lijn.
geven toch toe dat de xl 128Gb zwart niet (goed) leverbaar is.
en ze geen idee hebben wanneer mijne zou komen.
en de witte kan ik morgen krijgen.
denk dat ik toch maar ga switchen.
zo lelijk is de witte ook niet
Ik kreeg hetzelfde voorgesteld, maar wacht alsnog op de zwarte.sk1nny666 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 19:00:
nu met belsimpel aan de lijn.
Ga een aankoop van 1100 euro niet 'zomaar' switchen van kleur, omdat de een er wel is en de ander niet. Dan doe je 't meer voor 'ik moet een pixel en snel'.
je hebt wel een beetje gelijk.diefightdie schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 20:01:
[...]
Ik kreeg hetzelfde voorgesteld, maar wacht alsnog op de zwarte.
Ga een aankoop van 1100 euro niet 'zomaar' switchen van kleur, omdat de een er wel is en de ander niet. Dan doe je 't meer voor 'ik moet een pixel en snel'.
maar ze hebben nu zelf ook aangegeven dat ze geen idee hebben wanneer die binnen komt.
ook op de site staat geen 3 week meer maar beperkt leverbaar.
en lelijk vind ik die witte niet.
maar wil niet nog 2 maand op mijn nieuwe toestel wachten.
het zou mij alleen wel bijna 50 euro extra kosten.
maar dat gaan ze nog even bekijken of ze dat kunnen verrekenen.
maar dat kon hij zelf niet doen dus daar hoor ik morgen nog wat over.
want ik ga er zeker niet extra voor betalen.
Ik zit serieus te overwegen om 4 Pixels uit de UK mee te nemen als ik er weer eens ben 
Daar is-ie nog goedkoper dan in DE.
[ Voor 17% gewijzigd door AvWijk op 05-01-2017 18:14 ]
Wat kosten ze daar, want dan wordt het wel erg interessantAvWijk schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 18:14:
Ik zit serieus te overwegen om 4 Pixels uit de UK mee te nemen als ik er weer eens ben
Insert vies grapje hier
scheelt zo weer 100 euro inderdaad... wordt wel interessant zo (de XL versie)
Besteldatum: 26-10-2016
Gister verstuurd, wordt vandaag bezorgd. Eindelijk
Gister verstuurd, wordt vandaag bezorgd. Eindelijk
Vergeet niet, de 32gb is hier ook gewoon op voorraad. Alleen de 128gb variant niet, en deze is in de UK (middels de link hierboven) ook niet te bestellen.DigitalError schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 23:04:
[...]
scheelt zo weer 100 euro inderdaad... wordt wel interessant zo (de XL versie)
Is bij CPW wel te bestellen zie ik en op voorraad. Maar ik denk dat ik maar braaf wacht tot-ie wel in Nederland uitkomt en ik hem hier braaf kan bestellen minus BTW.diefightdie schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:42:
[...]
Vergeet niet, de 32gb is hier ook gewoon op voorraad. Alleen de 128gb variant niet, en deze is in de UK (middels de link hierboven) ook niet te bestellen.
Tip, dit is het 'Pixel XL' levertijden en prijzen topic. Pixel levertijden en prijzen topic, is een ander topic.AvWijk schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:54:
[...]
Is bij CPW wel te bestellen zie ik en op voorraad. Maar ik denk dat ik maar braaf wacht tot-ie wel in Nederland uitkomt en ik hem hier braaf kan bestellen minus BTW.
XL is ook daar degelijk niet leverbaar.
Vandaag heb ik een mail ontvangen van belsimpel, het toestel is niet meer leverbaar.
Ze geven me een aantal andere toestellen als optie.... maar ik wil toch echt de zwarte pixel xl 128gb
Als die zwarte XL 128Gb niet leverbaar is, waarom blijven ze dan op de site "op voorraad" aangeven? Stelletje oplichters ofzo?
Ik neem terug wat ik zeg!Zingo schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 08:54:
Als die zwarte XL 128Gb niet leverbaar is, waarom blijven ze dan op de site "op voorraad" aangeven? Stelletje oplichters ofzo?
Toen ik gisteren checkte stond er niet meer leverbaar. Nu dus wel (weer?). my bad!
echter belsimpel, daar zie ik hem voorlopig nog niet van verschijnen
--edit--
De Pixel XL 128GB Zwart komt ook niet meer omhoog als je zoekt op de site...Je hebt onlangs de Google Pixel XL 128GB Black besteld. We moeten je melden dat dit product niet meer leverbaar is. Het spijt ons!
[ Voor 22% gewijzigd door diefightdie op 09-01-2017 09:25 ]
Wat een drama is het zeg, ding is wereldwijd uitverkocht ofzo? Google heeft zich in ieder geval flink vergist in de vraag naar deze telefoons. Vind het ook schandalig dat Nederland altijd zo achtergesteld wordt qua releases.
Ik ben al aan het wachten sinds de aankondiging van het toestel...DigitalError schreef op maandag 9 januari 2017 @ 09:38:
Wat een drama is het zeg, ding is wereldwijd uitverkocht ofzo? Google heeft zich in ieder geval flink vergist in de vraag naar deze telefoons. Vind het ook schandalig dat Nederland altijd zo achtergesteld wordt qua releases.
Straks zullen de nieuwe high-end toestellen van HTC, LG en Samsung nog eerder beschikbaar zijn dan de Pixel.
Bij Belsimpel staat er nu 'niet meer leverbaar' bij. Die heb ik nog niet eerder gezien. Heeft Belsimpel hun beleid aangepast of hoefen we hem daar niet meer te verwachten ? (er staat nog niet 'NOOIT meer leverbaar')