soulcrusher schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:51:
Wat ik vooral bijzonder vind is dat Hamilton nuchter reageert dat het nu niets meer uitmaakt maar Mercedes vervolgens een protest indient.
Misschien doet Mercedes dit omdat ze toch graag willen 'bewijzen' dat ze Rosberg niet voortrekken, met die complottheorie over die ploffende motor van Hamilton enzo.
Ham maakt het sowieso niet echt veel meer uit.. Hij is er al ziek van dat hij in de 2 van zijn plek moest vertrekken, hij heeft al geboet. Zijn ongenoegen heeft hij al de hele week in de media met de pers laten zien.
HAM ondanks dat ik hem een zeer goede coureur vind (op de baan) kan wellicht beter stoppen na dit seizoen.. Of hij komt bij zijn positieve, of hij kan het beter op een leuke en goede manier afsluiten. Die gast heeft zoveel bereikt, maar irritaties lijken de overhand te nemen..
Krijg je een frisse gast als Max Verstappen en hij mag niks laten zien omdat een paar rotte appels zijn stunts niet waarderen...
Net als dit weer, ik snap dat er mensen fan kunnen zijn van een ander team of coureur, maar waarom zo die haat richting Max??
Max ging naar rechts, ruim voordat HAM er was... Dat is niet iemand van een baan duwen of blocken.
Stel HAM zat een halve meter rechtsachter Max en Max vliegt ineens naar rechts waardoor die HAM blokkeert, oké dat zou lullig zijn (mag wel maar zou niet netjes zijn).. Hier is allemaal geen spraken van..
Ik twijfel aan een aantal tweakers hier of ze überhaupt wel de race gezien hebben! Sommige spreken over een totaal andere race als die van vanochtend... Blocking? Ideale lijn? Waar hebben jullie het over??
HAM wilde 1 ding, dat was Max op een punt inhalen wat onmogelijk was, HAM dacht door flink laat op de rem te gaan max voorbij te gaan.. Lukte niet.. Resultaat: hij moest rechtdoor..
Wat ik denk (komt dichter bij de waarheid als sommige lompe uitspraken hier):
iPhone gaf een error tijdens update, navigatie werkte even niet dus hij miste de afslag.
Dit komt veeeeeel dichter bij de waarheid vergeleken sommige half gebakken uitspraken hier.