PrachtigWhySoSerious schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:37:
Haha jezus wat awkward in die kamer
Dat het zo awkward wordt dat ze van camera wisselen. Ik moet hier letterlijk van lachen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
PrachtigWhySoSerious schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:37:
Haha jezus wat awkward in die kamer
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ja erg gezellig is het er niet. Max knoopt nog maar een ongemakkelijk praatje aan met RosbergLekker Ventje schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:37:
Is dit de wachtruimte voor een uitvaartplechtigheid?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dan zal Max eerst de race moeten winnen.Malt007 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:39:
Beter laat max hamilton uit zijn schoen drinken.
"When you grow up your heart dies"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Hij heeft ROS gewoon gefeliciteerd hoor..pjlgt schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:40:
Hamilton met zijn respect geleuter. Als je dan verslagen bent, heb dan ook wat respect voor een ander zijn actie en kunsten en feliciteer hem. Wat een pannenkoek joh...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
What a fine day for Science! | Specs
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 09-10-2016 08:42 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Malt007 op 09-10-2016 08:42 ]
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Nog niet gezien. Ach is normaal he als hij niet wintVos schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:41:
Heeft Hamilton zijn tanden al laten zien? Lippen stijf op elkaar.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Haters everywhere but I don’t really care
Broer van RAI ?nachtnet schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:43:
KAI is er weer..
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik had geen zin om een videofragment te zoeken... Maar vandaag is Rosberg echt wel gemeend enthousiast imoKeRsTmAnNeKe schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:42:
[...]
het was Rosberg, heb je die afgelopen jaren ooit gemeend enthousiast gehoord? Eerstvolgende keer zal waarschijnlijk zijn als hij WK weet te worden.
Verder natuurlijk ook afhankelijk van de interviewer.
Die man heeft altijd zulke lelijke kleren aannachtnet schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:43:
KAI is er weer..
Inderdaad. Ik begrijp hem wel. Ik zou ook zuur zijn.matthijst schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:42:
Vermakelijk al die meedoen-is-belangrijker-dan-winnen mannetjes hier die het raar vinden als iemand ff beetje pissig is als hij van P2 op P3 eindigt en het kampioenschap verder weg ziet glijden
Dat is inderdaad zo, maar dan nog mag je wel iets minder zuur overkomen imo.matthijst schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:42:
Vermakelijk al die meedoen-is-belangrijker-dan-winnen mannetjes hier die het raar vinden als iemand ff beetje pissig is als hij van P2 op P3 eindigt en het kampioenschap verder weg ziet glijden
Je bedoelt dat Hamilton normaal wel een sympathiek gezellig sociaal persoon is?matthijst schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:42:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Alleen Hamilton is altijd zo, niet alleen nu.matthijst schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:42:
Dat was al bekend.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Waiting on the world to change
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Denk het niet, ontbijten en de XBox aan
Neuh, Formule E
VET terug naar RBR (Heimwee), HAM naar Ferrari (moet je toch een keer gereden hebben) en Max naar MercedesGé Brander schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:46:
Hamilton is druk bezig zijn support te verspelen binnen de fans en het team met zijn gedrag. Dit kan niet lang doorgaan zo want dat werkt door in het team.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
En toen was er iemand direct van het podium verdwenen.DaniëlWW2 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:45:
En daar is het neppe bedankje weer...
Het is een Duitser dus denk bij de Outlet in Roermond..nachtnet schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:47:
[afbeelding]
geen idee waar hij zijn kleren koopt...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Faillisements varkoop van Circus Renznachtnet schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:47:
[afbeelding]
geen idee waar hij zijn kleren koopt...
ik zou wel willen maar de dames zijn wakker (werd weer eens wakker gemaakt door de jongste dit keer wel prettig omdat ik geen wekker gezet had)
1
2
3
4
5
6
| 1. Nico Rosberg Mercedes AMG Petronas 313 2. Lewis Hamilton Mercedes AMG Petronas 280 3. Daniel Ricciardo Red Bull Racing 212 4. Kimi Räikkönen Scuderia Ferrari 170 5. Max Verstappen Red Bull Racing 165 6. Sebastian Vettel Scuderia Ferrari 165 |
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 09-10-2016 08:49 ]
Je vrouw of niet
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Niets mis met de Formule E, maar dat "geluid"dcm360 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:47:
[...]
Neuh, Formule EIn tegenstelling tot anderen hier vind ik dat een prima raceklasse.
Neeh..over 10 min gaat de sportschool open :-)
DUGG
Mja, ik kijk zowel de Formule E als Formule 1 niet voor het geluid. Doe mij maar suf geluid en veel actie op de baan, en dat lijkt Formule E nog beter te doen ook.Lekker Ventje schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:49:
[...]
Niets mis met de Formule E, maar dat "geluid"![]()
Wordt wel steeds interessanter nu er meer fabrikanten in gaan stappen zoals Mercedes en BMW.
RAI moet lukken dit jaar dus P4 maar RIC gaat niet lukken denk ik. Alleen als RIC verder alles verprutst maakt hij een kans op P3.sjaool schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:51:
Max gaat Kimi nog wel voorbij qua punten en misschien is Daniel ook wel binnen bereik.
Alleen vind ik die wagens er niet uit zien.dcm360 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:52:
[...]
Mja, ik kijk zowel de Formule E als Formule 1 niet voor het geluid. Doe mij maar suf geluid en veel actie op de baan, en dat lijkt Formule E nog beter te doen ook.
Niets mis met de actie (er is daar 10x meer actie dan in de F1) maar wellicht is het een kwestie wan wennen dat het voortaan gezoem is in plaats van gegrom.dcm360 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:52:
[...]
Mja, ik kijk zowel de Formule E als Formule 1 niet voor het geluid. Doe mij maar suf geluid en veel actie op de baan, en dat lijkt Formule E nog beter te doen ook.
Ik pak de mountainbike en ga het bos in!
Yep, RIC gaat erg moeilijk worden met nog maar vier races. Maar hopen mag altijd.Gé Brander schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:52:
[...]
RAI moet lukken dit jaar dus P4 maar RIC gaat niet lukken denk ik. Alleen als RIC verder alles verprutst maakt hij een kans op P3.
Maar strak achter je teammaat eindigen in je eerste seizoen is dikke prima. Dat is in principe het hoogst haalbare als je in het seizoen wisselt naar een team met nog een prima coureur.Gé Brander schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:52:
[...]
RAI moet lukken dit jaar dus P4 maar RIC gaat niet lukken denk ik. Alleen als RIC verder alles verprutst maakt hij een kans op P3.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Gelukkig is die man die zich chef noemt mijn vrouw niet, zij ligt nog te slapen! Ik ben al 2 uur hard aan het buffelen, die tijd is voorbij geraced
Dat was midden in de race. Daardoor niet zinvol voor positie.pinda powerrr schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:57:
HAM ging trouwens een stuk makkelijker langs RIC, om het nog maar nog eens vermeld te hebben....
Dat is zeker waar, maar vraag me af of Max daar ook zo over zou denkennachtnet schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:58:
[...]
Dat was midden in de race. Daardoor niet zinvol voor positie.
[ Voor 18% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-10-2016 09:00 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Wat is klassement van toen max overstapt sindsdien?sjaool schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:49:
code:
1 2 3 4 5 6 1. Nico Rosberg Mercedes AMG Petronas 313 2. Lewis Hamilton Mercedes AMG Petronas 280 3. Daniel Ricciardo Red Bull Racing 212 4. Kimi Räikkönen Scuderia Ferrari 170 5. Max Verstappen Red Bull Racing 165 6. Sebastian Vettel Scuderia Ferrari 165
Bottas volgt op P7 met 81 punten.
Max had hem er niet zonder gevecht langs gelaten.nachtnet schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:58:
[...]
Dat was midden in de race. Daardoor niet zinvol voor positie.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Het is het weekend van mistakes voor Hamilton.matthijst schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:01:
"I made a mistake".
Zeker, maar hij had ook een zwetsverhaal kunnen ophangen, ala MaxGé Brander schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:01:
[...]
Het is het weekend van mistakes voor Hamilton.
Ik vond het zwetsverhaal wel meevallen maar als Hamilton zo doorgaat wordt Mercedes niet blijer met hem.matthijst schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:02:
[...]
Zeker, maar hij had ook een zwetsverhaal kunnen ophangen, ala Max
Beste coureurs zijn Hamilton, Max Verstappen, Alonso, Vettel en Ricciardo. Rosberg dit jaar uitstekend.LuPo schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:00:
[...]
Max had hem er niet zonder gevecht langs gelaten.
Grappig dat Toto zegt dat zij de twee beste coureurs ter wereld hebben. Ik durf wel te beweren dat dat niet klopt. Ze hebben wel de beste auto..
Rosberg is goed bezig. Uitstekend zou ik hem, gezien bepaalde acties dit jaar, niet willen noemen.alwaysleft schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:04:
[...]
Beste coureurs zijn Hamilton, Max Verstappen, Alonso, Vettel en Ricciardo. Rosberg dit jaar uitstekend.
Punten sinds Spanje:Joostje123 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:59:
[...]
Wat is klassement van toen max overstapt sindsdien?
1
2
3
4
5
6
7
| United Kingdom Lewis Hamilton 223 Germany Nico Rosberg 213 Australia Daniel Ricciardo 176 Netherlands Max Verstappen 152 Germany Sebastian Vettel 132 Finland Kimi Räikkönen 127 Finland Valtteri Bottas 62 |
[ Voor 6% gewijzigd door JackBol op 09-10-2016 09:11 ]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Als de de eerste 4 races van het seizoen weglaat:Joostje123 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:59:
[...]
Wat is klassement van toen max overstapt sindsdien?
[ Voor 3% gewijzigd door M a r c o op 09-10-2016 09:13 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq