Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
sjaool schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 00:54:
[...]

35 jaar is te kort? 8)7

Seizoen 2 komt pas in 2018.
Inderdaad, Harris is 66, als je minus 35 jaar, dan zou het wel overeen kunnen komen met William die dan rond de 31 is. Ed Harris is gewoon heel snel oud geworden.

Maar een mooi einde. Ik had de laatste 5 minuten niet meer verwacht. Was echt even een mooie cliffhanger. Die hop van Harris ook zodra al die hosts uit die bossen weg komen. "Oh .. Shit ......"

En Dolores is gewoon bad-ass, waar ze sinds de eerste 5 minuten van de hele serie nog echt het schattige zoetsappige vrouwtje was.

Ook de identiteit van MiB had ik niet verwacht, ik gokte op Logan.

[ Voor 37% gewijzigd door xoniq op 06-12-2016 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

w00Dy schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 00:10:
[...]

Verder denk ik dat Ford nog leeft, de host die hij heeft liggen printen is waarschijnlijk een kopie van zichzelf.
maar is dan de kopie nu dood of de "echte" ford en heeft hij zijn bewustzijn "geupload" naar de kopie......

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

xoniq schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 08:07:
Die hop van Harris ook zodra al die hosts uit die bossen weg komen. "Oh .. Shit ......"
Eerder "oh yeah!"

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Wow goede finale zeg van de serie.

Mooi ook dat Maeve zich uiteindelijk ook "slechts" aan haar narrative hield, en dat heel haar narrative niet meer was dan een afleidingsmanouvre zodat Ford zijn host leger uit cold storage kon plukken.

Mijn ideeen erbij:
- Ford heeft bewust ervoor gekozen om Elsie en Stubbs weg te halen uit het complex om ze veilig te houden.
- Ford komt terug als host, zou me niet verbazen als hij de hosts ook ziet als de volgende stap in evolutie en daarom liever als host terug komt dan dat hij de host neergeschoten zou laten worden.
- Volgens mij heb ik de hosts nog nooit geen schot zien missen, dat ze William in de arm raken is denk ik heel bewust. Het is een signaal van Ford richting William dat de hosts nu echt kunnen doen en laten wat ze willen. Denk daarom dat William het ook nog wel mag overleven van Ford.

Wat ik me wel afvraag;

Heel de presentatie van Ford op het strand had te makkelijk de soep in kunnen lopen, wat nu als MiB gewoon een kogel door Dolores heen gejaagd had. Dat is het enige van heel de aflevering waarbij ik het allemaal te toevallig goed uit vond komen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ongelofelijk wat Ford heeft gedaan. Hij heeft alles gescript, de zoektocht van Doloris was een loop (William zegt het dat ze constant op zoek was), de ontsnapping van Meave ook (Bernard geeft aan dat hij al vaker door haar is wakker gemaakt), de board de MiB, alles is gebruikt voor zijn script eigenlijk en alles is nog steeds een zoektocht naar zelfbewustzijn (Arnold had dat volgens hem nog niet bereikt).

Maar wat nu? De MiB leeft nog en is de enige eigenaar, maar het park kan nu toch niet meer verder draaien na deze gebeurtenissen? Ik kan me niet echt voorstellen dat we volgend seizoen een Samurai-versie te zien krijgen.
xoniq schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 08:07:
[...]

Inderdaad, Harris is 66, als je minus 35 jaar, dan zou het wel overeen kunnen komen met William die dan rond de 31 is. Ed Harris is gewoon heel snel oud geworden.
Het park is ongeveer 35 jaar oud, toen was ook die gebeurtenis met Deloris. De verhaallijn van Deloris en William was wat erna met een begraven stad en kerkje. Misschien 30 jaar geleden.
XyritZz schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:25:
Wat ik me wel afvraag;

Heel de presentatie van Ford op het strand had te makkelijk de soep in kunnen lopen, wat nu als MiB gewoon een kogel door Dolores heen gejaagd had. Dat is het enige van heel de aflevering waarbij ik het allemaal te toevallig goed uit vond komen.
Ze was ook neergestoken. Wanneer een host dood gaat is ook gewoon programmering, het zijn geen mensen.

[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 06-12-2016 10:37 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

XyritZz schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:25:
Mooi ook dat Maeve zich uiteindelijk ook "slechts" aan haar narrative hield, en dat heel haar narrative niet meer was dan een afleidingsmanouvre zodat Ford zijn host leger uit cold storage kon plukken.
Zo had ik deze scene nog niet geïnterpreteerd. Ik dacht juist dat Maeve met haar new-found zelfbewustzijn toch haar family connection ging zoeken. Maar je hebt gelijk. Ze is gewoon gescript om de trein uit te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:10

w00Dy

Make soap, not war

sjaool schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 00:54:
[...]

35 jaar is te kort? 8)7

Seizoen 2 komt pas in 2018.
In zijn quest met Logan, van schuchter mannetje naar bad-ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00Dy
  • Laatst online: 15:10

w00Dy

Make soap, not war

[b][message=49386055,noline]
Maar wat nu? De MiB leeft nog en is de enige eigenaar
Ik denk dat Ford zichzelf heeft geprint en diegene die vermoord is dus zijn host is. Maarrrr hij kan natuurlijk ook verder als host en heeft zo het eeuwig leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

w00Dy schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:32:
[...]

In zijn quest met Logan, van schuchter mannetje naar bad-ass
Als de schakelaar eenmaal om is kan het snel gaan hoor. Het zal er altijd al gezeten hebben.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:53
FreshMaker schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 01:01:
[...]

Ach ik had toch graag afsluiting hiervan gezien, nu is het raden.
Ik kan me indenken dat hij met dat paard naakt terugkeert, en voor gek verklaard wordt, waardoor William de macht kan overnemen.
Maar dat is speculatie, net zoals alles was in deze serie.

nog maar 56 weken geduld ;)
Ze vermelden dat elke host een explosief in zich heeft... zodat er niets gestolen kan worden. Ik neem aan dat dit ook betrekking heeft tot de andere niet menselijke hosts..

dus je stuurt iemand op een paard weg, aan de rand van West world... met een explosief tussen zijn benen.... BOEM?
Afbeeldingslocatie: http://www.sustainabledressage.net/rollkur/work_stretch/lamellae.png

[ Voor 5% gewijzigd door Icekiller2k6 op 06-12-2016 11:54 ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dat had er dan wel ingepast, desnoods als 'achtergrond' effect.

... Plausible ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
JackBol schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:24:
[...]

Zo had ik deze scene nog niet geïnterpreteerd. Ik dacht juist dat Maeve met haar new-found zelfbewustzijn toch haar family connection ging zoeken. Maar je hebt gelijk. Ze is gewoon gescript om de trein uit te lopen.
Dat denk ik dan weer niet; Ford legt ook uit dat de één van de belangrijkste stappen naar zelfbewustzijn is dat de hosts eigen keuzes gaan maken.

Dolores die Ford uit eigen keuze neer moet schieten in plaats van zoals bij Arnold gedwongen moet worden, zo interpreteer ik ook Maeve die kan kiezen; ontsnappen of terug gaan voor haar "dochter". Het is haar keuze om voor het laatste te gaan. Haar narrative was afgerond zodra ze de trein in stapte.

Voor Ford maakt dat ook niet meer uit, wat ze ook kiest die afleidingsmanouvre is al lang gelukt. Terwijl Delos bezig is om op de rogue hosts te schieten laat Ford het hele leger uit cold storage wegwandelen naar het dorpje.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Of Maeve is de Host die de intel het park uit had "moeten" smokkelen maar werd verhinderd omdat ze alsnog voor zichzelf ging denken?

[ Voor 15% gewijzigd door leonvw op 06-12-2016 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

XyritZz schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:36:
[...]

Dat denk ik dan weer niet; Ford legt ook uit dat de één van de belangrijkste stappen naar zelfbewustzijn is dat de hosts eigen keuzes gaan maken.

Dolores die Ford uit eigen keuze neer moet schieten in plaats van zoals bij Arnold gedwongen moet worden, zo interpreteer ik ook Maeve die kan kiezen; ontsnappen of terug gaan voor haar "dochter". Het is haar keuze om voor het laatste te gaan. Haar narrative was afgerond zodra ze de trein in stapte.

Voor Ford maakt dat ook niet meer uit, wat ze ook kiest die afleidingsmanouvre is al lang gelukt. Terwijl Delos bezig is om op de rogue hosts te schieten laat Ford het hele leger uit cold storage wegwandelen naar het dorpje.
Maar ik beschouw Maeve niet als een sentient-host zoals Dolores.
Ford heeft haar de wakeup routine gegeven en al haar acties tot aan het treinstation waren gescript. Mave is een pion van Ford en niet in dezelfde fase als Dolores.

Dolores is tot haar acties gekomen door haar 'innervoice' als gevolg van de reveries. Haar acties zijn niet gescript.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

leonvw schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:44:
Of Maeve is de Host die de intel het park uit had "moeten" smokkelen maar werd verhinderd omdat ze alsnog voor zichzelf ging denken?
De vader van Dolores was die host. Daar hebben we niks meer over gezien toch? Misschien voor S2.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Waarom mensen denken dat Ford nog leeft:

https://i.imgur.com/RtdD1FD.gifv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

JackBol schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:08:
[...]

Dolores is tot haar acties gekomen door haar 'innervoice' als gevolg van de reveries. Haar acties zijn niet gescript.
Het héle management stond te koop kijken op het einde van de verhaallijn. Dat lijkt me dan duidelijk gescript.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Marzman schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:11:
[...]

De vader van Dolores was die host. Daar hebben we niks meer over gezien toch? Misschien voor S2.
Ja klopt, maar aangezien die actie mislukt zou Maeve dit misschien af hebben moeten maken. Long shot hoor, genoeg andere theorieën _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Dat vind ik een hele goede. Überhaupt die handdruk vond ik verdacht. En daarnaast, is hij het hele seizoen al stiekem wat aan het printen, in dat kamertje waar Theresa ook vermoord is door Bernard.

Dolores heeft gewoon zijn host-kopie door t hoofd geschoten.

Wat betreft Meave, dat ze de trein uitstapte is gewoon om te bevestigen wat Bernard tegen haar zei; dat zij geen eigen wil heeft, maar dat het een alternatief verhaal is die ingeprent is. Daar ging zij vol tegenin dat ze helemaal zelf nadenkt. Dus dat was gewoon puur om te laten zien dat ongeacht hoe zij denkt en doet, het gewoon een aangepast programma is die door Ford is ingeprent puur om afleiding te veroorzaken voor zijn endgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

xoniq schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:34:
[...]

Wat betreft Meave, dat ze de trein uitstapte is gewoon om te bevestigen wat Bernard tegen haar zei; dat zij geen eigen wil heeft, maar dat het een alternatief verhaal is die ingeprent is. Daar ging zij vol tegenin dat ze helemaal zelf nadenkt. Dus dat was gewoon puur om te laten zien dat ongeacht hoe zij denkt en doet, het gewoon een aangepast programma is die door Ford is ingeprent puur om afleiding te veroorzaken voor zijn endgame.
Dat idee heb ik ook, bij Meave was alles scripted. Bernard probeerde het nog tegen haar te vertellen maar toen hij kwam bij wat er gebeurde nadat ze in de trein ging zitten (dat moest allemaal nog gebeuren) onderbrak ze hem. Ik denk dat er stond dat ze weer uitstapte..

Meave's uitstapje was om hem (of een host die op hem lijkt) en de complete board muv William uit te schakelen. Dolores haar zoektocht naar de mase is ook scripted schijnbaar, ze doet dat al heel lang. Haar gesprekjes met Arnold/Bernard zijn haar zelfbewustzijn (ze zat tegenover zichzelf). Dus in tegenstelling tot het neerschieten van Arnold wat scripted was volgens Ford is het neerschieten van Ford dit niet (dat zegt hij ook in zijn speech)

[ Voor 21% gewijzigd door Marzman op 06-12-2016 15:41 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:48
Misschien is de dood van Ford ambigu gelaten omdat Anthony Hopkins enkel 1 seizoen zou willen meespelen. Het is mogelijk dat hij nog "stiekem" opduikt maar denk dat het voor hem einde verhaal is.

Ik zou het wel leuk vinden als hij 2-3 seizoenen zou spelen, zoveel memorabele quotes dat hij heeft. Maar dat is wishful thinking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
algalid schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:26:
Misschien is de dood van Ford ambigu gelaten omdat Anthony Hopkins enkel 1 seizoen zou willen meespelen. Het is mogelijk dat hij nog "stiekem" opduikt maar denk dat het voor hem einde verhaal is.

Ik zou het wel leuk vinden als hij 2-3 seizoenen zou spelen, zoveel memorabele quotes dat hij heeft. Maar dat is wishful thinking...
Het was toch al bevestigd dat Hopkins ook in s2 zit?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:40
Chester schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:56:
[...]

Dat kan natuurlijk ook nog door middel van flashbacks zijn..

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Chester schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:56:
[...]

Ed Harris is al wel bevestigd, Anthony Hopkins nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:48
https://variety.com/2016/...s-return-2018-1201933825/ lijkt toch iets anders te zeggen:
How dead is Ford?
Jonathan Nolan: Oh, he’s dead.
Maar goed, ik sluit niet uit dat hij een minor role zal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
algalid schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 17:05:
https://variety.com/2016/...s-return-2018-1201933825/ lijkt toch iets anders te zeggen:

[...]

Voordeel van hoe Westworld werkt, is dat ze 'm nu laten sterven, en later erop terug kunnen komen dat het slechts een host bleek. Misschien hebben ze daarom ook wel hints geplaatst, zodat het later plausibel lijkt als ie wel ineens terug komt, dan wijzen ze op een paar scènes uit seizoen 1 die 't verklaarbaar maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hopkins doet gewoon een Sean Bean hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
Afgelopen maandag, wederom, genoten van een ijzersterke (laatste) aflevering! Wat een knaller van een finale en mooi om te zien hoe alles 'full circle' kwam en zelfs nog ruimte liet voor speculatie. _/-\o_

Fantastisch om te zien hoe Ford iedereen steeds één stap voor was en als poppenspeler te werk ging. Anthony Hopkins speelde de rol met verve door een fijn balans te zoeken tussen kalmte, idealisme, mysterie en - af en toe - wat grootheidswaanzin; een schurk en held verweven in elkaar. Super! 8)

Ik heb enorm genoten van de serie en had niet verwacht dat het zo'n topper zou zijn. Stiekem ben ik benieuwd naar seizoen 2, leuke knipoog tijdens de finale, maar ik had het ook niet erg gevonden als het hier bij bleef. Nog maar een paar maanden slapen. ;)

Trouwens, credits naar heel de cast, want die was fenomenaal! :*)

Zo, en nu heb ik geen superlatieven meer. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 07-12-2016 11:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Yonix schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:13:
Nog maar een paar maanden slapen. ;)
Ergens midden 2018 noem jij een 'paar maanden slapen'? Respect :)

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
algalid schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 17:05:

[...]

Als Nolan zegt dat ie dood is is ie dood, dus dan was het helaas niet zoals ik dacht dat hij een host versie van zichzelf had gemaakt die vermoord werd. Betekent echter niet dat hij niet meer terug kan komen; zou makkelijk kunnen dat hij een host versie van zichzelf heeft gemaakt die zijn rol overneemt aangezien hij weet dat hosts nu eigen keuzes kunnen maken.

We gaan het merken, nog 2 jaar wachten ;(

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Even lachen met de cast van Westworld. :D
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uUyrVpWG3P0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:54

NSG

Je weet niks!

xoniq schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 18:21:
[...]

Voordeel van hoe Westworld werkt, is dat ze 'm nu laten sterven, en later erop terug kunnen komen dat het slechts een host bleek. Misschien hebben ze daarom ook wel hints geplaatst, zodat het later plausibel lijkt als ie wel ineens terug komt, dan wijzen ze op een paar scènes uit seizoen 1 die 't verklaarbaar maken.
Wat mij betreft heel plausibel. Er werd tenslotte een host gecreëerd in de ruimte waar Bernard te horen kreeg dat hij een host is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Zou inderdaad kunnen, ze hebben wel meer hints geplaatst waar niets mee gedaan is. En ook veel hints waar wel wat mee gedaan is. Het zal ook voor het internet zijn, anders is er altijd wel iemand die de hints oppakt en dan weet je hoe het gaat verlopen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:13
sjaool schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:59:
Even lachen met de cast van Westworld. :D
[video]
Die hebben het naar hun zin gehad op de set _O-

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Interessante theorie. Er zijn meer mensen die dat denken, alleen deze heeft het uitgetekend in een gelikt Youtube filmpje. Het zou leuk zijn als in een ander seizoen (mag ook het 3e zijn ;) ) ze een totaal andere kant op gaan.

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Yonix schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:13:
Afgelopen maandag, wederom, genoten van een ijzersterke (laatste) aflevering! Wat een knaller van een finale en mooi om te zien hoe alles 'full circle' kwam en zelfs nog ruimte liet voor speculatie. _/-\o_

Fantastisch om te zien hoe Ford iedereen steeds één stap voor was en als poppenspeler te werk ging. Anthony Hopkins speelde de rol met verve door een fijn balans te zoeken tussen kalmte, idealisme, mysterie en - af en toe - wat grootheidswaanzin; een schurk en held verweven in elkaar. Super! 8)

Ik heb enorm genoten van de serie en had niet verwacht dat het zo'n topper zou zijn. Stiekem ben ik benieuwd naar seizoen 2, leuke knipoog tijdens de finale, maar ik had het ook niet erg gevonden als het hier bij bleef. Nog maar een paar maanden slapen. ;)

Trouwens, credits naar heel de cast, want die was fenomenaal! :*)

Zo, en nu heb ik geen superlatieven meer. ;)
Ik ben eergisteren aan deze serie begonnen nadat ik op een andere website een artikel had gelezen over de beste series van 2016. Ik wist wel van het bestaan van deze serie maar dacht dat het niet mijn ding zou zijn. Maar ik ben er nu dus alweer bijna doorheen. Nog twee afleveringen voor vanavond. Maar wat een geniale serie zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
GovertNL schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:35:
[...]

Ik ben eergisteren aan deze serie begonnen nadat ik op een andere website een artikel had gelezen over de beste series van 2016. Ik wist wel van het bestaan van deze serie maar dacht dat het niet mijn ding zou zijn. Maar ik ben er nu dus alweer bijna doorheen. Nog twee afleveringen voor vanavond. Maar wat een geniale serie zeg.
Enjoy! :*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Paar dagen geleden opgepakt. Goeie serie, werd in eerste instantie aangesproken door de zeer hoge rating :+ en de "hype" rondom met als bonus scifi. Een van de weinige series waarvoor ik moeite heb gedaan om er aan te beginnen en af te kijken (1e seizoen dan). Dat was me wel een 10-aflevering marathon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Season 1 is finished , 1 woord AMAZING

ik heb echt heerlijk genoten, van de prachtige openingstune tot de actors .. fuck yes !

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ja, die openingstune blijft inderdaad ook erg cool. Vooral op een zo groot mogelijk scherm met goed geluid erbij :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:08
Zo! Mijn special LP is onderweg. Super vet dat ze de muziek uitbrengen op vinyl.

Voor de geïnteresseerde:
http://www.thinkgeek.com/product/jqsl/?cpg=bise_jqsl

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Laatst online: 21:50
Gaaf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 10-09 21:30
Deze week even de tijd genomen om S1 te kijken. Dit vraagt naar meer:

YouTube: Westworld Season 2: Comic-Con Trailer (HBO)

Maar waarom pas 2018 :o

ook leuke theorien:

YouTube: WESTWORLD Ending Explained (Ford's Master Plan, The Maze & D...

[ Voor 37% gewijzigd door bvbal79 op 26-07-2017 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

:( Ik hoopte dat jouw kick over een deel 2 ging ;) Duurt nog wel even dus.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 10-09 21:30
Marzman schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 19:30:
[...]

:( Ik hoopte dat jouw kick over een deel 2 ging ;) Duurt nog wel even dus.
wel de teaser van seizoen 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Het San Diego Comic Con panel:

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:30

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Hopelijk komt Clementine O+ ook weer terug in S2 :) Ik heb me wel voorgenomen S1 nog een keer te kijken, kan me nauwelijks wat herrinneren, laat staan over nog een half jaar :{

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik had al vaker gehoord van Westworld en dacht: ik ga het ook eens kijken. Dat viel niet tegen zeg. Ik vond het een ontzettend goede serie en kan niet wachten tot seizoen 2! Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren :)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 22:17
miicker schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:31:
Ik had al vaker gehoord van Westworld en dacht: ik ga het ook eens kijken. Dat viel niet tegen zeg. Ik vond het een ontzettend goede serie en kan niet wachten tot seizoen 2! Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren :)
Jonathan Nolan is echt gewoon een geweldige schrijver, echt geweldige setting, thema's en verhaal. Dit is ook echt mijn nieuwe favoriete nieuwe serie.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 09:46
markdm schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:10:
[...]

Jonathan Nolan is echt gewoon een geweldige schrijver, echt geweldige setting, thema's en verhaal. Dit is ook echt mijn nieuwe favoriete nieuwe serie.
Dat lijkt wel in de familie te zitten want de films van Christopher Nolan zijn ook fantastisch, Bijvoorbeeld The Prestige, Inception en interstellar.. http://www.imdb.com/name/nm0634240/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Die films zijn dan ook veelal samen geschreven met zijn broer Jonathan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Laatst online: 12-09 09:46
Jaguar645 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:32:
Die films zijn dan ook veelal samen geschreven met zijn broer Jonathan :P
Dat zag ik nu dan ook ineens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Memento is mijn favoriet.
Maar eh, ik lees hier dus net dat het pas 2018 wordt voor het volgende seizoen? Da's wel balen. En een goed excuus om tegen die tijd alles nog maar eens terug te kijken :-).

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Een van de dingen die ik de serie echt goed vond maken is de muziek. Veel muziek in de serie is gecomponeerd door Ramin Djawadi. Dezelfde componist die echt geniale nummers schrijft voor Game of Thrones. De meest nummers die hij maakt staan ook op Spotify, dus dat is ook fijn.

Ik kwam er toevallig achter omdat ik muziek uit Game of Thrones ook wel eens thuis opzet en dat nu ook deed met de muziek uit Westworld. Toen zag ik dat het de zelfde componist was. Toen ging ik even op hem googlen, maar die man heeft en een enorm repertoire van allerlei fi;ms, series en zelfs games waarvoor hij de muziek maakte.

In de serie vond ik drie nummer er wel echt uitspringen:
Paint It Black uiteraard:

Deze was ook enorm goed (samen met het Vitamin String Quartet). Dit was de scene waarin Maeve zag dat haar hele wereld gemaakt is door anderen, dit vond ik echt de beste scene van seizoen 1:

En het beste nummer vond ik House of the Rising Sun, wat origineel al een top nummer is, maar dit was echt enorm goed, jammer dat hij zo kort is:

Ik ben wel benieuwd wat jullie favoriete muziek was uit seizoen 1? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:31

momania

iPhone 30! Bam!

Beste?

By far:

Helemaal omdat het gecombineerd wordt met de intro tune op een gegeven moment.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Allemaal heerlijk inderdaad.
Tja persoonlijk vind ik deze ook zeer geslaagd, helemaal omdat het zo lekker sinister klinkt, helemaal Ford:
[YouTube: https://youtu.be/bGNjpgSC2ZU]
Maar de muziek is inderdaad ook bepalend in deze serie, zodra ik al deze muziek weer hoor zie ik de bijbehorende scene's weer voor mij.

Is het al 2018? }:|

-edit-
Humma Kavula schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:46:
Oeh, ik kwam net op delosincorporated.com en als je daar de training volgt dan krijg je weer inspirerende ideeën.
http://delosincorporated.com/#corp-resources
Hij doet het nog en het verhaal staat nog steeds.

[ Voor 32% gewijzigd door Humma Kavula op 11-09-2017 00:09 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ze de verwachtingen met Season 2, Season 1 evenaren danwel overtreffen. Maar de vraag is: Hoe beter maak je iets wat al erg succesvol was? (Sowieso weer die Evan Rachel Wood erin ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ze kunnen veel kanten op met S2, een reset met dezelfde acteurs, ander soort wereld, meer over de achterliggende motieven etc

/▌

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 20:54
Mooie serie :) erg genoten en kijk ook uit naar seizoen 2. Er zijn alleen wat grote vraagtekens waar ik mee zit maar die ik maar voor lief moet nemen. Het blijft tv naturlich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 00:04
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:50:
Mooie serie :) erg genoten en kijk ook uit naar seizoen 2. Er zijn alleen wat grote vraagtekens waar ik mee zit maar die ik maar voor lief moet nemen. Het blijft tv naturlich :)
Kom maar op. ;)

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 20:54
Haha :p mijn grootste vraag blijft waarom niemand door had dat
spoiler:
Bernard Arnold was. Niemand die er toen werkte? Geen foto's uit die tijd? En al waren ze alleen maar met z'n 2en, dan nog moeten beiden vaak zat in de pers zijn geweest of in aanraking met sponsoren. Ik vond het zo gek dat helemaal niemand weet hoe Arnold er uit zag vroeger.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 07:50:
[...]

Haha :p mijn grootste vraag blijft waarom niemand door had dat
spoiler:
Bernard Arnold was. Niemand die er toen werkte? Geen foto's uit die tijd? En al waren ze alleen maar met z'n 2en, dan nog moeten beiden vaak zat in de pers zijn geweest of in aanraking met sponsoren. Ik vond het zo gek dat helemaal niemand weet hoe Arnold er uit zag vroeger.
Ze zijn toen gesloten geweest, Arnold (Bernard) zal doorgewerkt hebben en een nieuwe opstart hebben gemaakt met nieuw personeel.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 11:49
Weet iemand iets af van City Slickers in Westworld feat. Billy Crystal?
Zag m ineens voorbij komen bij Trakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@BlueSS50 Dat is gewoon een Funny of Die filmpje. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door sjaool op 25-09-2017 11:05 ]

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:15
Westworld binnenkort op 4K UHD uit en met ondersteuning van Dolby Atmos.
Voor mijn zekers een must, was prachtige serie.
update: was vergeten te melden dat er op de UHD tevens Dolby Vision ondersteuning is, waarbij Westworld hiermee de eerst uitgebrachte tv serie is, met deze HDR ondersteuning.

[ Voor 42% gewijzigd door dinandus op 27-09-2017 21:41 . Reden: extra informatie toegevoegd ]

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:06

zeroday

There is no alternative!

dinandus schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:53:
dus jij hebt een atmos installatie in je huis? dat is voor weinigen weggelegd ;)
(althans, de uitvoering daarvan) ;_)

There are no secrets, only information you do not yet have

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:15
Ben vast niet de enige met een Atmos opstelling thuis, is trouwens een eenvoudige set, een Onkyo TX NR 656, een Canton Movie MX II 6.1 boxenset en de Onkyo Atmos boxjes SKH 410, maar komt een mooie geluids belevenis mee uit.

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

dinandus schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:46:
Ben vast niet de enige met een Atmos opstelling thuis, is trouwens een eenvoudige set, een Onkyo TX NR 656, een Canton Movie MX II 6.1 boxenset en de Onkyo Atmos boxjes SKH 410, maar komt een mooie geluids belevenis mee uit.
je moet er maar een kamer voor kunnen inrichten die overal de boxen kan hebben staan en hangen ;) Dat zou ik hier in de woonkamer niet kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 13:37
Door achterstand in het kijken, ik heb gewoon te veel wat ik wil zien, pas deze week aan Westworld toe gekomen. Begin vond ik iets minder sterk maar zodra het verhaal je pakt wordt je er echt ingezogen. Ik kan niet wachten op S2!

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ook Expeditie Robinson heeft door dat de muziek van Westworld/Ramin goed te pruimen is :+
Hoorde net de intro song van de trein (train theme)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Humma Kavula schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 21:29:
Ook Expeditie Robinson heeft door dat de muziek van Westworld/Ramin goed te pruimen is :+
Hoorde net de intro song van de trein (train theme)
Het viel me ook al op ja :+ Als ze dat eerder gedaan hadden, dan hadden ze die gouden ring vast gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

Ik vond qua muziek vooral de subtiele quotes uit nummers van nu die telkens uit de pianola kwamen briljant bedacht!

YouTube: OFFICIAL - Westworld Soundtrack - Black Hole Sun - Ramin Djawadi

Het einde hintte naar het bestaat van meer Worlds, dus misschien wordt het wel Westword S02: Eastworld.
Samurai!

[ Voor 20% gewijzigd door GeeBee op 13-10-2017 07:25 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 22:17
GeeBee schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 07:22:
Ik vond qua muziek vooral de subtiele quotes uit nummers van nu die telkens uit de pianola kwamen briljant bedacht!

YouTube: OFFICIAL - Westworld Soundtrack - Black Hole Sun - Ramin Djawadi

Het einde hintte naar het bestaat van meer Worlds, dus misschien wordt het wel Westword S02: Eastworld.
Samurai!
Ik vond de Paint it black en the house of the rising sun cover ook echt geweldig. De reden er achter is ook slim, om het een wild-west sfeer te geven maar toch een beetje te laten vervreemden aangezien Westworld niet echt is, past echt perfect.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

Als ik het lees is er geen ongeluk op de set gebeurd, maar een thuis-ongeval. Ook vervelend natuurlijk.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
GeeBee schreef op donderdag 2 november 2017 @ 23:26:
[...]

Als ik het lees is er geen ongeluk op de set gebeurd, maar een thuis-ongeval. Ook vervelend natuurlijk.
Yup beetje vaag bericht ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
Het is één van de mannelijke hoofdrolspelers, wie het precies is (nog) niet bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:36
Het schijnt Zahn McClarnon te zijn. Heeft niet in het eerste seizoen gespeeld, maar heeft wel een terugkerende rol in het tweede seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 05:29
Net begonnen (aflevering 4), maar wat een heerlijke serie. De film al een tijdje terug gezien maar top dat dit idee in een kwalitatief moderne jas is gegoten. Huidige maatschappelijk discussie over power-abuse van voornamelijk mannen sluit naadloos en ongemakkelijk op het dominante thema aan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik heb de OP ook maar weer eens geüpdatet met wat muziek en iets kleins over seizoen 2 :) Als jullie nog dingen missen, PM me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

dinandus schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:53:
update: was vergeten te melden dat er op de UHD tevens Dolby Vision ondersteuning is, waarbij Westworld hiermee de eerst uitgebrachte tv serie is, met deze HDR ondersteuning.
Het is wel upscaled 4k, de serie is in 2k opgenomen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik heb S1 opnieuw gekeken, omdat mijn vriendin het ook wilde zien en ik vond het wel leuk om het nog eens te zien. Dat kan ik echt aanraden! Het is echt gaaf hoeveel subtiele hints er naar alle onthullingen gegeven worden. Dat valt je dan echt op.

Er is trouwens ook een nieuwe trailer uit voor S2 (release, lente 2018)! Beloofd gaaf te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@miicker Heb je misschien linkje naar de nieuwe trailer? Of post de video hier gewoon. Ik vind namelijk alleen de Comic Con trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
sjaool schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:45:
@miicker Heb je misschien linkje naar de nieuwe trailer? Of post de video hier gewoon. Ik vind namelijk alleen de Comic Con trailer.
Ik zie dat het gaat om dezelfde trailer, excuus :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Er is wel een heel klein beetje nieuw materiaal:
[YouTube: https://youtu.be/e9mrje_OGyQ?t=1m11s]

-edit-
En hier ook, met de stem van Man in black;
You wanted me to play your game, now we're gonna burn it to the ground
[YouTube: https://youtu.be/z7jVSTHQpng?t=1m33s]
Afbeeldingslocatie: https://static.independent.co.uk/s3fs-public/styles/story_large/public/thumbnails/image/2017/08/31/17/westworld-season-2.jpg

Kan niet wachten tot april.

[ Voor 65% gewijzigd door Humma Kavula op 29-01-2018 21:15 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

22 april 2018 dames en heren ..

Nieuwe trailer uitzonden tijdens de pauzes in de Super Bowl ..
enjoy !

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:31

momania

iPhone 30! Bam!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart ® schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 16:31:
[...]
Het is wel upscaled 4k, de serie is in 2k opgenomen.
Half correct. De serie is op 35mm opgenomen wat voldoende is voor een goede 4K. De special effects zijn echter op 3k gemaakt en de final master op 2k uitgerendered.

Kortom, met een remaster kan deze ook naar echt 4K (effecten uitgezonderd). Of we die ook ooit gaan zien, ik hoop het.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beOnt
  • Laatst online: 22:34
Korte samenvatting van Westworld Season 1 door Alt Shift X

[ Voor 14% gewijzigd door beOnt op 05-02-2018 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

AAargh vind het storend dat ik nog zo lang moet wachten. Ga denk ik S1 weer kijken als ik hem straks weer verder kijk juist om alles beter en beter te snappen vooral met al die verhaallijnen.

Kan ik goed beginnen aan S2.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:26

jdh009

FP ProMod
Ben sinds een paar maanden met vriendinlief opnieuw begonnen. zij had het eerste seizoen nog niet gezien. Nu seizoen 2 eraan komt wilde ik haar de kans geven om samen meteen de nieuwste afleveringen mee te kijken. Zelfs al weet je nu vanaf het begin hoe het in elkaar zit blijft het een aantrekkelijke serie om naar te kijken. En gelukkig vindt zij het ook wat :)

Alt Shift x is een fijn kanaal om theorieën uitgelegd te krijgen, ze zitten meestal goed met wat ze vertellen.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

En in navolging van @beOnt zijn post, de 2e trailer uitgelegd:

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Nieuwe website van Delos:
http://www.delosdestinations.com/
En er is ook een alternatieve trailer met een paar andere beelden erin:

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 07:54
En Preston Jacobs is ook begonnen met zijn kritische blik op Westworld. S01E01, S01E02, S01E03.

Voor wie Peston niet kent, hij is goed in de analyse van een aflevering/serie en schuwt kritiek niet over de verhaallijnen. En zo zijn er ook een aantal "fouten" (in zijn ogen) in Westworld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:06

Punkrocker

Mostly harmless

Nieuwe trailer is alweer een maand oud. Maar ik had hem gemist.

Nog een paar weken!

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Punkrocker schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 19:17:
Nieuwe trailer is alweer een maand oud. Maar ik had hem gemist.

Nog een paar weken!
Plaats dan de "nieuwe" trailer die vandaag uit kwam :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sjVqDg32_8s]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
@Spike_wolf ik kwam hier om die te posten :+
Holy shit het beloofd wat, ik ben erg benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Yep, beeldje voor beeldje bekeken;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bgDdJlWmnOuB2xO7JN0sjlJ1/full.png
oa dit en nog zo veel meer in die trailer, zin in!

Wear Sunscreen!

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Let op:
Zoals bij alle andere topics over series: als dat wat je post nog niet in een officiële aflevering op tv is geweest, dan hoort het in ~~~[spoiler] tags te staan. Dus ook informatie uit andere bronnen, uit teasers en previews, dient in principe afgeschermd te worden om zo veel mogelijk Tweakers een (naar hun mening) plezierige ervaring te garanderen.