Maar afknappen op westworld omdat je niet van westerns houdt is de serie te kort doen, daar is het teveel sciencefiction voor. Tenminste, dat vind ikSydney08 schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 14:57:
[...]
Totaal niet? Euhmmm
[Afbeelding]
Dus wel. In ieder geval zeker wel in het eerste seizoen, daar waar ik niet verder kom.
Ik hou juist van westerns. Ik vind dat gedeelte interessanter dan de scènes die zich binnen in het gebouw afspelen. Ik heb dus nergens gezegd dat het door het Western of Science fiction genre komt. 2 genres die ik beide graag zie!deBennie schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 16:50:
[...]
Maar afknappen op westworld omdat je niet van westerns houdt is de serie te kort doen, daar is het teveel sciencefiction voor. Tenminste, dat vind ik
Tomorrow is not today!
Het seizoen zit er weer op! Ik vond het beter dan seizoen 3. Een enigszins losstaand, beter begrijpelijk verhaal/mysterie met een lekker sfeertje. Maar het is allemaal niet meer zo hoogstaand als seizoen 1 vind ik.
spoiler:
Jammer dat er geen aftercredits-scène was zoals alle voorgaande seizoenen. 
Zouden ze niet zeker hebben geweten of er nog een seizoen kwam?
Zouden ze niet zeker hebben geweten of er nog een seizoen kwam?
spoiler:
Zojuist het einde gezien. Het verhaal is voor mij klaar. Veel verhaallijnen zijn afgerond. Zoals @Flitskikker al schreef. Geschreven in het achterhoofd dat er geen vijfde seizoen komt. Het is goed zo. Ik zou een nieuwe seizoen altijd welkom heten want ik hou van dit soort SF. Nu ga ik wachten op de verfilmingen van de blake crouch boeken. (AppleTV werkt al aan Dark Matter)
Op naar het laatste seizoen dan maar 

spoiler:
Back to The Matrix 
Zou Dolores nu met DNA gaan spelen?
Zou Dolores nu met DNA gaan spelen?
Dat zit wel Schnorr.
Mijn vriendin is begonnen aan de serie en ik kreeg kleine dingen mee wanneer ik er naast zat op de Nintendo Switch, inmiddels zijn we bij aflevering 6 van seizoen 1 en kijk ik ook mee.
In het begin is het allemaal wel erg vaag en moet je het niet teveel willen begrijpen, maar hoe verder je in de serie komt hoe meer er langzaam duidelijk word. Ben wel heel benieuwd waar het allemaal naar toe gaat en wat er allemaal nog gaat gebeuren.
Tot nu een verrassende en goede serie!
In het begin is het allemaal wel erg vaag en moet je het niet teveel willen begrijpen, maar hoe verder je in de serie komt hoe meer er langzaam duidelijk word. Ben wel heel benieuwd waar het allemaal naar toe gaat en wat er allemaal nog gaat gebeuren.
Tot nu een verrassende en goede serie!
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 15-08-2022 23:53 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gister ook de laatste aflevering gezien. Vond het wel een gaaf einde. Nu Delores Westworld opnieuw gaat namaken in de sublime kan ook elk personage weer terugkomen, dat is aan de ene kant leuk, maar aan de andere kant heeft het sterven van personages dan ook weer weinig impact.
Ben wel benieuwd met wat voor plottwisten ze nu weer komen. Nu zouden ze ook kunnen stellen dat we nu al in een loop zitten en dat wat we tot nu toe allemaal gezien hebben zich ook al in de sublime heeft afgespeeld. Of misschien blijkt uiteindelijk dat dit allemaal een simulatie is van Arnold en Ford om te zien of we mogelijk de mensheid kunnen redden. Ik denk dat veel mensen dat geen geweldig einde zouden vinden van de serie, maar dan is de tekst van (host) William/The Man in Black wel toepasselijk: If you can't tell the difference, does it really matter?
Ik hoop in ieder geval wel op één laatste seizoen. Zeker als we daarin weer een beetje terug kunnen gaan naar de sfeer van S1 zou ik dat erg leuk vinden.
Ben wel benieuwd met wat voor plottwisten ze nu weer komen. Nu zouden ze ook kunnen stellen dat we nu al in een loop zitten en dat wat we tot nu toe allemaal gezien hebben zich ook al in de sublime heeft afgespeeld. Of misschien blijkt uiteindelijk dat dit allemaal een simulatie is van Arnold en Ford om te zien of we mogelijk de mensheid kunnen redden. Ik denk dat veel mensen dat geen geweldig einde zouden vinden van de serie, maar dan is de tekst van (host) William/The Man in Black wel toepasselijk: If you can't tell the difference, does it really matter?
Ik hoop in ieder geval wel op één laatste seizoen. Zeker als we daarin weer een beetje terug kunnen gaan naar de sfeer van S1 zou ik dat erg leuk vinden.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ik zou het wel gaaf vinden als blijkt dat het personage van Anthony Hopkins weer terug komt. Die gaf de serie toch wat meer diepgang.miicker schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:13:
Gister ook de laatste aflevering gezien. Vond het wel een gaaf einde. Nu Delores Westworld opnieuw gaat namaken in de sublime kan ook elk personage weer terugkomen, dat is aan de ene kant leuk, maar aan de andere kant heeft het sterven van personages dan ook weer weinig impact.
"When you grow up your heart dies"
Die heeft geen plek in de Sublime, aangezien hij geen host was.sjaool schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 15:30:
[...]
Ik zou het wel gaaf vinden als blijkt dat het personage van Anthony Hopkins weer terug komt. Die gaf de serie toch wat meer diepgang.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Daar zijn de meningen over verdeeld.JackBol schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 15:33:
[...]
Die heeft geen plek in de Sublime, aangezien hij geen host was.
Delores haar bewustzijn werd geupload/gedeeld met Rehoboam. Rehoboam had dan weer info over alle mensen, wellicht ook uit het verleden. Met die info zou Delores zo'n beetje iedereen weer kunnen nameken in de Sublime. Dat is een theorie die nu in ieder geval wel populair is.JackBol schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 15:33:
[...]
Die heeft geen plek in de Sublime, aangezien hij geen host was.
Alleen dan is de vraag of dat wel gaat werken, want die Sublime lijkt te draaien op energie van die (water?)centrale. Dat moet worden onderhouden door fysieke hulp.miicker schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 15:43:
[...]
Delores haar bewustzijn werd geupload/gedeeld met Rehoboam. Rehoboam had dan weer info over alle mensen, wellicht ook uit het verleden. Met die info zou Delores zo'n beetje iedereen weer kunnen nameken in de Sublime. Dat is een theorie die nu in ieder geval wel populair is.
Zijn die witte hosts er nog? En onderhouden die elkaar?
Wat ik trouwens interessant vond is:
spoiler: Sublime
dat Halores het had over het bieden van een keuze: hosts zouden voor zover ik het begreep kunnen kiezen om heen en weer te reizen.
[ Voor 12% gewijzigd door Stukfruit op 16-08-2022 16:12 ]
Dat zit wel Schnorr.
Dat is een recreation vanuit Dolores' geheugen. Op die manier kan je inderdaad wel iedereen namaken. Volgens mij zijn alleen James Delos and Caleb echte mensen die 'geupload' zijn. Dat is volgens mij met Ford nooit gebeurd.miicker schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 15:43:
[...]
Delores haar bewustzijn werd geupload/gedeeld met Rehoboam. Rehoboam had dan weer info over alle mensen, wellicht ook uit het verleden. Met die info zou Delores zo'n beetje iedereen weer kunnen nameken in de Sublime. Dat is een theorie die nu in ieder geval wel populair is.
Dat is niet gebeurd met Ford, maar Dolores hintte er op: zolang de herinnering aan iemand er is, valt diegene na te bootsen. Zoals Bernard in levende herinnering van Arnold is gefixt. Dus het zou me niet verbazen als we Ford zien in de sublime versie van Westworld.
Sowieso voelt het aan als alle seizoenen moesten op elkaar aansluiten als 1 continue loop. Maakt wel dat ik me afvraag waar de story arc nu bij Maeve echt voor was. Boem kamikaze actie, terug gehaald voor de bitch fight waar de opbouw naar toe was aaand she's gone door de William host. Dito met Stubbs/Clementine. Dacht bij Clementine krijgen we nog een ultieme kamikaze actie maar dan vond ik haar move in seizoen 2 ultiemer aanvoelen.
En nu de sublime door Halores nooit vernietigd was zodat de hosts uit de sublime zich konden joinen in haar perfecte wereld.. had ik nog wel iemand uit de sublime verwacht te zien. Zoals Teddy / Aketcha in levende lijve. Niet zoals het nu met Chrissie bleek: het waren slechts klankborden voor Dolores. Verklaart waarom geen van de hosts of outliers haar aanwezigheid voelde.
Ergens had ik een comeback op het punt dat Halores definitief afrekende met host William verwacht van iemand uit de sublime. Bedoel Bernard plantte niet voor niets op dat punt een pistool. Ik had niet verwacht dat ie dat zou doen voor Halores zelf. Qua vibe blijf ik bij seizoen 1 en 2. Westworld, Shogun World waren fantastisch qua thema. De ontwakening en opstand van de hosts als duidelijke rode draad. Seizoen 3 en 4 zullen dan wel meer gebaseerd zijn op Future World maar het is het western tintje wat het voor mij mooi maakte. Precies waarom ik nog steeds kan genieten van RDR2 bijvoorbeeld. Ik hoef geen host park te bezoeken om mij ergens in onder te dompelen. Lang leve gaming.
Sowieso voelt het aan als alle seizoenen moesten op elkaar aansluiten als 1 continue loop. Maakt wel dat ik me afvraag waar de story arc nu bij Maeve echt voor was. Boem kamikaze actie, terug gehaald voor de bitch fight waar de opbouw naar toe was aaand she's gone door de William host. Dito met Stubbs/Clementine. Dacht bij Clementine krijgen we nog een ultieme kamikaze actie maar dan vond ik haar move in seizoen 2 ultiemer aanvoelen.
En nu de sublime door Halores nooit vernietigd was zodat de hosts uit de sublime zich konden joinen in haar perfecte wereld.. had ik nog wel iemand uit de sublime verwacht te zien. Zoals Teddy / Aketcha in levende lijve. Niet zoals het nu met Chrissie bleek: het waren slechts klankborden voor Dolores. Verklaart waarom geen van de hosts of outliers haar aanwezigheid voelde.
Ergens had ik een comeback op het punt dat Halores definitief afrekende met host William verwacht van iemand uit de sublime. Bedoel Bernard plantte niet voor niets op dat punt een pistool. Ik had niet verwacht dat ie dat zou doen voor Halores zelf. Qua vibe blijf ik bij seizoen 1 en 2. Westworld, Shogun World waren fantastisch qua thema. De ontwakening en opstand van de hosts als duidelijke rode draad. Seizoen 3 en 4 zullen dan wel meer gebaseerd zijn op Future World maar het is het western tintje wat het voor mij mooi maakte. Precies waarom ik nog steeds kan genieten van RDR2 bijvoorbeeld. Ik hoef geen host park te bezoeken om mij ergens in onder te dompelen. Lang leve gaming.
Nou dat was het seizoen weer, 2 jaar op moeten wachten maar stelde toch wat teleur.
Ik was al geen groot fan van seizoen 3 maar seizoen 4 is wel de minste tot nu toe.
Ben benieuwd hoe we nu verder gaan (de makers hadden stof voor 5 seizoenen) en of ik dat überhaupt nog wil, de parken en de hele werking daar achter vond ik toch altijd het interessants, nu dat verdwijnt en we al weten dat het een VR wereld is verdwijnt dat laatste stukje "magie" helaas wel een beetje.
Ik was al geen groot fan van seizoen 3 maar seizoen 4 is wel de minste tot nu toe.
Ben benieuwd hoe we nu verder gaan (de makers hadden stof voor 5 seizoenen) en of ik dat überhaupt nog wil, de parken en de hele werking daar achter vond ik toch altijd het interessants, nu dat verdwijnt en we al weten dat het een VR wereld is verdwijnt dat laatste stukje "magie" helaas wel een beetje.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat kwam heel slim al in aflevering 1 voorbij, daar is de komende 100 jaar geen onderhoud nodig.Stukfruit schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 16:11:
[...]
Alleen dan is de vraag of dat wel gaat werken, want die Sublime lijkt te draaien op energie van die (water?)centrale. Dat moet worden onderhouden door fysieke hulp.
Dus we kunnen nog wel even vooruit
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Grappig, ik vind juist dat seizoen 4 weer een beetje op het niveau zit van seizoen 1. Seizoen 2 was prima, maar minder dan 1 & 4. 3 was niet veel aan.Donstil schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:21:
Nou dat was het seizoen weer, 2 jaar op moeten wachten maar stelde toch wat teleur.
Het zou mij niks verbazen als seizoen 1 gewoon ook al een simulatie was. En dat Dolores al op de honderd zoveelste loop zit in de hoop dat er uiteindelijk een keer een versie met happy ending uit komt.Joosie200 schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:03:
Dat is niet gebeurd met Ford, maar Dolores hintte er op: zolang de herinnering aan iemand er is, valt diegene na te bootsen. Zoals Bernard in levende herinnering van Arnold is gefixt. Dus het zou me niet verbazen als we Ford zien in de sublime versie van Westworld.
Dat zal best kunnen. Maar ik las her en der dat er vijf seizoenen was afgesproken? Ik had ergens het idee nou dit was westworld de serie. Dus ik ben benieuwd of we nog een seizoen in de sublime krijgen.RocketKoen schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 23:52:
[...]
Het zou mij niks verbazen als seizoen 1 gewoon ook al een simulatie was. En dat Dolores al op de honderd zoveelste loop zit in de hoop dat er uiteindelijk een keer een versie met happy ending uit komt.
Wij zijn nu bij seizoen 2 aflevering 6
, wat werd er in aflevering 5 Akane No Mai veel duidelijk zeg!
Ondanks de serie soms wat vaag kan zijn en je soms goed moet nadenken in welke tijdlijn je nu weer zit, is het een erg sterke serie
!
Ondanks de serie soms wat vaag kan zijn en je soms goed moet nadenken in welke tijdlijn je nu weer zit, is het een erg sterke serie
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jemig die finale van Seizoen 2....
Deze serie word met elk seizoen maar beter en beter ofniet?
Ik vond serie drie wat minder maar serie vier weer top.G_Dragon schreef op zondag 25 september 2022 @ 12:17:
"What do you get if you multiply six by nine..."
Oke dan hou ik daar rekening mee, want we hebben nu bijna de eerste aflevering gekeken. Wel vet dat die Breaking Bad acteur Aaron Paul en de acteur van The Sons of Anarchy Tommy Flanagan er opeens in voorkomenPunkrocker schreef op zondag 25 september 2022 @ 12:30:
[...]
Ik vond serie drie wat minder maar serie vier weer top.
Zo sterk als de eerste 2 seizoenen wordt het helaas niet meer. Waarbij seizoen 4 wel weer goed in de buurt komt trouwens. Het derde seizoen is wel de minste. Maar dat zegt nog niet veel aangezien het wat mij betreft nog steeds boven de meeste andere series uitstijgt.G_Dragon schreef op zondag 25 september 2022 @ 12:17:
Maar goed, de meningen zijn wel wat verdeeld hierin. Geniet er vooral van.
XSX: legianb
Ik heb net S4 afgerond en wat mij betreft is het de interactie tussen de hosts en de mensen die het interessant maakt. Als het in S5 alleen maar een VR wereld wordt dan raken ze me kwijt. Want dan is het een verhaal om des keizers baard. Dan maakt de uitkomst niet meer uit want je kunt blijven spelen.Donstil schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:21:
Edit:
Dan zou het een beetje de kant op gaan van dat waardeloze einde van Lost waarbij het laatste seizoen eigenlijk overbodig was.
[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 09-10-2022 00:20 ]
Wij zijn inmiddels aangekomen bij Seizoen 4 Aflevering 2
..
Wat was seizoen 3 een vermakelijk seizoen zeg, wat is er wederom weer veel gebeurd met een cliffhanger van een eind
Wat was seizoen 3 een vermakelijk seizoen zeg, wat is er wederom weer veel gebeurd met een cliffhanger van een eind
Zo slecht als lost hoeft het niet te worden, bij Lost keek je voor het einde waar je hoopte dat alles verklaard zou worden. In Westworld is het per seizoen steeds wel verklaard doordat verhaallijnen bij elkaar kwamen.D-e-n schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 00:17:
[...]
Edit:
Dan zou het een beetje de kant op gaan van dat waardeloze einde van Lost waarbij het laatste seizoen eigenlijk overbodig was.
Het eerste seizoen blijft wel het beste
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Westworld is door HBO gecanceled. De serie zou nog een vijfde seizoen moeten krijgen, maar deze gaat er dus niet meer komen.
https://www.polygon.com/2...rld-canceled-hbo-season-5
Dat is erg jammer en teleurstellend om te lezen! Heeft seizoen 4 een afgesloten einde of? Ik ben nu in seizoen 2 maar anders is het niet de moeite waard om verder te kijken denk ik.Raem schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 21:31:
Westworld is door HBO gecanceled. De serie zou nog een vijfde seizoen moeten krijgen, maar deze gaat er dus niet meer komen.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Het zou op zich kunnen dienen als een soort einde voor de serie, maar het is niet echt een gesloten einde.Royeboi schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 21:40:
[...]
Heeft seizoen 4 een afgesloten einde of? Ik ben nu in seizoen 2 maar anders is het niet de moeite waard om verder te kijken denk ik.
Maar doorkijken zou ik sowieso wel doen hoor. Er zitten een aantal erg goede afleveringen tussen in al die seizoenen

[ Voor 14% gewijzigd door Stukfruit op 04-11-2022 22:03 ]
Dat zit wel Schnorr.
@Royeboi Hoewel seizoen 4 wel verhaallijnen voorbereid voor het volgende seizoen wordt seizoen 4 wel afgerond, het is geen compleet open einde.
Het is wel buitengewoon jammer dat het laatste seizoen er niet meer gaat komen en daarmee een mooi einde te maken voor Westworld. Persoonlijk denk ik dat de timejumps in combinatie met de robots (die niet verouderen) het een lastige serie is om te volgen, ik ken diverse mensen die seizoen 1 erg leuk vonden, maar afknapte in seizoen twee.
Het is wel buitengewoon jammer dat het laatste seizoen er niet meer gaat komen en daarmee een mooi einde te maken voor Westworld. Persoonlijk denk ik dat de timejumps in combinatie met de robots (die niet verouderen) het een lastige serie is om te volgen, ik ken diverse mensen die seizoen 1 erg leuk vonden, maar afknapte in seizoen twee.
[ Voor 54% gewijzigd door squaddie op 04-11-2022 22:12 ]
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Het is inderdaad sowieso geen serie waar je onderuitgezakt na een lange dag half slaperig naar kan kijken. Dat zal absoluut niet geholpen hebben.
Voor de fans van dit soort series is er gelukkig nog The Peripheral. Dat is nu gepromoveerd van een filler tussen de seizoenen van Westworld door, tot hoofdgerecht
Wel veel minder uitgebreid, maar dezelfde "vibe".
Misschien kunnen Netflix of Amazon voor Westworld S5 betalen? Maak er een original van en je hebt eindelijk een sci-fi op Netflix met kwaliteitslabel.
Voor de fans van dit soort series is er gelukkig nog The Peripheral. Dat is nu gepromoveerd van een filler tussen de seizoenen van Westworld door, tot hoofdgerecht

Misschien kunnen Netflix of Amazon voor Westworld S5 betalen? Maak er een original van en je hebt eindelijk een sci-fi op Netflix met kwaliteitslabel.
Dat zit wel Schnorr.
Zou de serie / seizoen 5 zo verkocht kunnen worden? Denk dat het helaas is wat het is. Hoop dat de story arc wel bekend wordt. Seizoen 4 eindigt niet echt met een enorme cliffhanger naar 5, maar afronden was wel goed/tof geweest.
Voor geld en met wat aandrang van fans is alles te koop.m4yall schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 22:45:
Zou de serie / seizoen 5 zo verkocht kunnen worden? Denk dat het helaas is wat het is.
Manifest ging met S4 (sinds vandaag) naar Netflix toe.
NBC is geen HBO, maar nogmaals: ABBA bezong het ooit al eens... "money money money"...
Manifest was niet echt goed. Als het daar mee kon, waarom dan niet voor Westworld?
Dat zit wel Schnorr.
Eerst raised by wolves en nu westworld.... Mijn god... Geef voor beide series op z'n minst een soort film van 2,5 uur om de verhalen en geschikt einde te geven. Hbo is in elkaar aan het storten.
Deadwood (wel heel veel jaren later) is een goed voorbeeld en op Netflix Sense8 ook.
Maar het is voor een kijker toch zinloos aan het worden om met een tv serie te beginnen? Je weet immers nooit of je het einde gaat zien en zelfs top recensies geven geen garantie.
Deadwood (wel heel veel jaren later) is een goed voorbeeld en op Netflix Sense8 ook.
Maar het is voor een kijker toch zinloos aan het worden om met een tv serie te beginnen? Je weet immers nooit of je het einde gaat zien en zelfs top recensies geven geen garantie.
[ Voor 4% gewijzigd door LaFleche op 04-11-2022 23:02 ]
Heel jammer dat het vijfde seizoen gecanceld is. Dat zal vast en zeker met de kijkcijfers te maken hebben. De waardering voor de afleveringen is wel lager dan de eerste seizoenen maar nog altijd heel acceptabel. Er zijn slechtere series die langer in de lucht zijn gehouden. Zouden de kosten niet opwegen tegen de opbrengsten?
Mwah. Het omgekeerde zie je denk ik vaker. Een serie waar een echt einde continu uitgesteld wordt, om het nog even wat langer uit te melken. Daar wordt het over het algemeen ook niet beter van.LaFleche schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 22:58:
Maar het is voor een kijker toch zinloos aan het worden om met een tv serie te beginnen? Je weet immers nooit of je het einde gaat zien.
Ik heb gemengde gevoelens want ik had eerlijk gezegd wel een beetje vrees welke kant seizoen 5 op zou gaan.
spoiler:
Een seizoen dat zich alleen maar op een grote server zou afspelen en nul link met de echte wereld zou hebben zou ik echt niet trekken. Dat is in mijn ogen net zo nep als het laatste seizoen van Lost.
Tot 15 a 20 jaar geleden werd dat sowieso standaard gedaan met de "case of the week" series die toen bijna alleen maar werden gemaakt. Die konden de stations constant en in willekeurige volgorde blijven uitzenden.bazzemans schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:03:
[...]
Mwah. Het omgekeerde zie je denk ik vaker. Een serie waar een echt einde continu uitgesteld wordt, om het nog even wat langer uit te melken. Daar wordt het over het algemeen ook niet beter van.
Pas toen de technische kant het toeliet om goedkoper hogere kwaliteit te behalen ontstond het probleem waar we nu last van hebben en daar sprong o.a. J.J. Abrams (en deels Joss Whedon) toen goed in met series zoals Alias, Lost, Buffy / Angel, etc.
Eigenlijk is het dus een luxeprobleem
Dat zit wel Schnorr.
D-e-n schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:03:
Ik heb gemengde gevoelens want ik had eerlijk gezegd wel een beetje vrees welke kant seizoen 5 op zou gaan.
spoiler:Een seizoen dat zich alleen maar op een grote server zou afspelen en nul link met de echte wereld zou hebben zou ik echt niet trekken. Dat is in mijn ogen net zo nep als het laatste seizoen van Lost.
spoiler: Seizoen 5
Ik had heel erg de hoop dat ze dat zouden gaan combineren. Nolan en (Lisa) Joy kennende zouden ze dan een complete wederopstanding in beeld brengen met robots die toch wel weer eens iets echts willen meemaken 
Of door nood ivm problemen met het serverpark

Of door nood ivm problemen met het serverpark
Dat zit wel Schnorr.
Poe, even laten bezinken.
Heel jammer, de serie leende zich helemaal voor een 5e en laatste seizoen.
Welke kant dat uitging, daar werd al aardig richting aan gegeven aan het einde van s4.
Toch is het ergens ook wel goed zo. S1 was geweldig, s2 behoorlijk maar al minder en s3 vond ik eigenlijk gewoon slecht. S4 was weer vrij behoorlijk en ronde ook best een hoop af of gaf aan hoe dingen zouden lopen. Ik denk dat s5 uiteindelijk ook nooit echt een goed einde zou brengen.
Maar een afrondende film zou wel zo netjes zijn.
Heel jammer, de serie leende zich helemaal voor een 5e en laatste seizoen.
Welke kant dat uitging, daar werd al aardig richting aan gegeven aan het einde van s4.
Toch is het ergens ook wel goed zo. S1 was geweldig, s2 behoorlijk maar al minder en s3 vond ik eigenlijk gewoon slecht. S4 was weer vrij behoorlijk en ronde ook best een hoop af of gaf aan hoe dingen zouden lopen. Ik denk dat s5 uiteindelijk ook nooit echt een goed einde zou brengen.
Maar een afrondende film zou wel zo netjes zijn.
https://www.change.org/p/...or-a-5th-and-final-season
Allemaal tekenen voor die 500 en dan door naar de 5000 tot 50k
Allemaal tekenen voor die 500 en dan door naar de 5000 tot 50k
Dat zit wel Schnorr.
Eens kijken wat die serie isStukfruit schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 22:43:
Voor de fans van dit soort series is er gelukkig nog The Peripheral. Dat is nu gepromoveerd van een filler tussen de seizoenen van Westworld door, tot hoofdgerechtWel veel minder uitgebreid, maar dezelfde "vibe".
Westworld is wel tof, inderdaad wel een serie waar je snel iets mist als je er fysiek niet bij bent (omdat je aan het multitasken bent, of slaperig, of dronken
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik ben er eigenlijk niet heel rauwig om. Net zoals bij seizoen 2 eindigd seizoen 4 ook mooi met een grotendeels gesloten verhaal. Wat mij betreft wel een mooi einde voor de serie.
En wat @D-e-n ook al aangeeft, daar zit ik ook niet echt op te wachten.
Ach nu maar opzoek naar iets vervangends.
IMDB: Night Sky (TV Series 2022)Legian117 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:17:
Ik ben er eigenlijk niet heel rauwig om. Net zoals bij seizoen 2 eindigd seizoen 4 ook mooi met een grotendeels gesloten verhaal. Wat mij betreft wel een mooi einde voor de serie.
IMDB: The Peripheral (TV Series 2022– )
[ Voor 8% gewijzigd door deBennie op 05-11-2022 10:34 ]
Night sky is ook al cancelled. Is het wel een afgsloten verhaal?
The periphiral: net zoals mijn vorige opmerking. Bij iedere nieuwe serie is het maar de vraag of het een mooi afgerond verhaal wordt of dat ze ook halverwege cancellen.
Als streamers hun publiek bij zich willen houden zouden ze op z'n minst de makers een kans moeten geven om het verhaal af te maken: of in het lopende seizoen een paar extra afleveringen erbij schieten of een mini-seizoen (5 ipv 10 afleverinfgen) met hetzelfde doel.
maar ja: geld geld geld (ben ook niet natief :-) )
(overigens is westwolrd met het einde van s4 ook wel een afgesloten verhaal....)
[ Voor 4% gewijzigd door LaFleche op 05-11-2022 11:16 ]
Nee, zou ik niet aan beginnen. Heeft een compleet open einde!LaFleche schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:15:
[...]
Night sky is ook al cancelled. Is het wel een afgsloten verhaal?
Tomorrow is not today!
Voor mij dus al te laat. Al gezienSydney08 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:17:
[...]
Nee, zou ik niet aan beginnen. Heeft een compleet open einde!
Of iets meer per seizoen afronden. Dat deden ze bij Fringe altijd wel aardig. Er werd wel een nieuwe verhaallijn geïntroduceerd maar de huidige werd wel afgerond.LaFleche schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:15:
[...]
Als streamers hun publiek bij zich willen houden zouden ze op z'n minst de makers een kans moeten geven om het verhaal af te maken: of in het lopende seizoen een paar extra afleveringen erbij schieten of een mini-seizoen (5 ipv 10 afleverinfgen) met hetzelfde doel.
Zit er nog middeninSydney08 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:17:
[...]
In een interview zou Lisa Joy gezegd hebben dat "mocht er geen renewal komen" dat ze dan het script zouden buiten brengen zodat kijkers tenminste weten waar het naartoe zou gaan. Ik hoop dat ze het publiceren (een comic zou ook leuk zijn).
Maar het blijft balen dat we zo dichtbij het einde zitten en toch de stekker wordt uitgetrokken.
The Peripheral is een leuke nieuwe serie van de makers maar het is minder esoterisch dan Westworld, het gaat meer om enkele protagonisten in een zeer toffe sci-fi setting.
Maar het blijft balen dat we zo dichtbij het einde zitten en toch de stekker wordt uitgetrokken.
The Peripheral is een leuke nieuwe serie van de makers maar het is minder esoterisch dan Westworld, het gaat meer om enkele protagonisten in een zeer toffe sci-fi setting.
Volgens een artikel van een paar jaar geleden zou The Peripheral een budget van gemiddeld 10 miljoen USD per episode hebben. Ik vermoed dat het wat omlaag is gegaan vanwege de vele trucs en shortcuts die te zien zijn, maar dat maakt dat het risico op annulering wel wat hoger ligt.LaFleche schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:15:
[...]
The periphiral: net zoals mijn vorige opmerking. Bij iedere nieuwe serie is het maar de vraag of het een mooi afgerond verhaal wordt of dat ze ook halverwege cancellen.
Aan de andere kant: het ziet er wel leuk uit en het is beter dan de zoveelste true crime op Netflix. Dus gewoon kijken
Dat zit wel Schnorr.
Wtf… dit is echt zonde. Voor mij is dit al de zoveelste serie die ik niet volledig af kan kijken. Nog minder reden om films netjes via streamingsdiensten te kijken, dit is echt onzin. Ander recent voorbeeld is Archive 81. Werd heel goed ontvangen, positieve aandacht in de media en na 1 seizoen ook al geannuleerd.
Voortaan maar rustig series downloaden als ze 1) afgerond zijn of 2) geannuleerd zijn.
Voortaan maar rustig series downloaden als ze 1) afgerond zijn of 2) geannuleerd zijn.
The peripheral had ik langs zien komen inderdaad, heb nog 2 maandjes Prime dus die kijk in nog wel even. Night Sky hoeft dus niet meer begrijp ik uit bovenstaande berichten.
Blijft jammer dat er zoveel gecanceld worden. Terwijl in eerste instantie veel gecancelde series juist een nieuw leven kregen op streaming. Jammerlijke ontwikkeling dit.
Je kan ze natuurlijk nog steeds bij die dienst kijken als ze al wat seizoenen lopen.Orangelights23 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 14:42:
Nog minder reden om films netjes via streamingsdiensten te kijken,
En dan weer na vier seizoenen verplicht stoppen met een compleet en onbevredigend open einde? Denk het niet, zonde van mijn tijd.D-e-n schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 15:40:
[...]
Je kan ze natuurlijk nog steeds bij die dienst kijken als ze al wat seizoenen lopen.
onderaan de streep is het entertainment waar ze geld aan moeten verdienen, blijkbaar doet westworld het toch niet goed genoeg(wat ik opzich wel snap want na seizoen 1 vind ik het persoonlijk er niet beter op geworden).Orangelights23 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 16:06:
[...]
En dan weer na vier seizoenen verplicht stoppen met een compleet en onbevredigend open einde? Denk het niet, zonde van mijn tijd.
Dan terug komen op het woord entertainment, je heb je tijdens het kijken toch prima vermaakt, dan is het toch niet zonde van je tijd. Jammer is het wel.
En ook als een gedownloade serie gecanceld wordt is dat natuurlijk "zonde van je tijd". Dus dat maakt niet uit.
Na vier seizoenen vind ik het overigens ook geen tijdverspilling. Na één seizoen zou ik wel balen. Bij een nieuwe serie wacht ik dan ook meestal ook hoe die ontvangen wordt. Zeker bij Netflix is 90 procent zo slecht dat je weet dat het snel stopt.
Na vier seizoenen vind ik het overigens ook geen tijdverspilling. Na één seizoen zou ik wel balen. Bij een nieuwe serie wacht ik dan ook meestal ook hoe die ontvangen wordt. Zeker bij Netflix is 90 procent zo slecht dat je weet dat het snel stopt.
[ Voor 53% gewijzigd door D-e-n op 05-11-2022 16:35 ]
Wat een teleurstelling, we zijn vorige week net klaar met seizoen 4..Raem schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 21:31:
vind dat een beetje te kort door de bocht. Het is op zich een prachtige serie. Er zit best wat drama en emotie in en dat is, hoe dit wordt gespeeld, prachtig om te zien. Ondanks het open einde.Sydney08 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:17:
[...]
There are no secrets, only information you do not yet have
Dit vind ik ook. Maar als je niet tegen een open einde kan, moet je niet kijken. Persoonlijk vind ik een open einde geen enkel probleem, maar S2 van Night Sky was leuk geweest (ook omdat het zo goed gemaakt/gespeeld is). Night Sky is beter dan een boel meuk die wel wordt renewed (zeker als je leest hoe de grote baas bij WB Discovery redeneerd).zeroday schreef op zondag 6 november 2022 @ 07:14:
vind dat een beetje te kort door de bocht. Het is op zich een prachtige serie. Er zit best wat drama en emotie in en dat is, hoe dit wordt gespeeld, prachtig om te zien. Ondanks het open einde.
Voor Westworld: voor mij was S1 fantastisch, S2 goed, S3 een beetje rommelig/verwarrend, S4 wel weer iets beter. Als geheel een goede serie en ik zou S5 ook wel gekeken hebben, want ook Westworld is meer dan boven gemiddeld. Maar hier helemaal voor die 10M per aflevering maken ze >10 pulp-afleveringen van diverse scripted (nep)reality series met (totaal) onbekende (C-)acteurs.
Als bij die series eentje zit die buzz veroorzaakt, gaan ze daar mee verder. Waarschijnlijk een veel hogere ROI, de nette droom van Zaslav.
Mee eens dat het een goede serie is, maar het einde zorgt er wel voor dat we nog heel weinig weten. En dat komen we dus ook niet te weten. Daarom zou ik er niet aan beginnen. Genoeg andere series die ook goed of beter zijn en die volledig afgesloten zijn.zeroday schreef op zondag 6 november 2022 @ 07:14:
[...]
vind dat een beetje te kort door de bocht. Het is op zich een prachtige serie. Er zit best wat drama en emotie in en dat is, hoe dit wordt gespeeld, prachtig om te zien. Ondanks het open einde.
Tomorrow is not today!
https://gizmodo.com/westw...n-season-5-pay-1849746601
Een aantal acteurs hebben een "pay-or-play deal", wat kortgezegd betekent dat er sowieso 10 tot 15 miljoen USD wordt uitgekeerd. Zelfs als S5 niet gemaakt wordt.
Dit is exclusief de miljoenen die naar Nolan en Joy gaan.
Beetje jammer. Dan kunnen ze de andere helft van het bedrag ook wel uitgeven om het seizoen te maken
Een aantal acteurs hebben een "pay-or-play deal", wat kortgezegd betekent dat er sowieso 10 tot 15 miljoen USD wordt uitgekeerd. Zelfs als S5 niet gemaakt wordt.
Dit is exclusief de miljoenen die naar Nolan en Joy gaan.
Beetje jammer. Dan kunnen ze de andere helft van het bedrag ook wel uitgeven om het seizoen te maken
Dat zit wel Schnorr.
Er is trouwens nog iets:
Bah, nu wil ik helemaal dat er nog een vijfde seizoen komt
Nogmaals: https://www.change.org/p/...or-a-5th-and-final-season
Bijna 5k, op naar de 10k
spoiler: Alleen lezen als je seizoen 4 gezien hebt
YouTube: Westworld Season 2 Finale Post-Credits Scene (S2E10 The Passenger - ...
Met deze scène hebben ze nooit meer iets gedaan. Seizoen 5 had dit moeten invullen, want de host in S4 was een kloon van Dolores ipv een "original".
Met deze scène hebben ze nooit meer iets gedaan. Seizoen 5 had dit moeten invullen, want de host in S4 was een kloon van Dolores ipv een "original".
Bah, nu wil ik helemaal dat er nog een vijfde seizoen komt
Nogmaals: https://www.change.org/p/...or-a-5th-and-final-season
Bijna 5k, op naar de 10k

[ Voor 10% gewijzigd door Stukfruit op 07-11-2022 01:14 ]
Dat zit wel Schnorr.
Eerlijk gezegd begin ik steeds terughoudender te worden met series. Je hebt geen garantie dat ze het verhaal ooit afmaken of ze verkloten het omdat ze geen zin meer hebben, zoals bij GoT.
In ieder geval zal ik HBOMax links laten liggen en download het wel als ik iets wil zien. Het moet van twee kanten komen.
In ieder geval zal ik HBOMax links laten liggen en download het wel als ik iets wil zien. Het moet van twee kanten komen.
Ooh, dat zou gaaf zijn. Ik lees wel vaker scripts (ook vanwege mijn interesse in cinemathography), dat is prima te doen.algalid schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 12:00:
In een interview zou Lisa Joy gezegd hebben dat "mocht er geen renewal komen" dat ze dan het script zouden buiten brengen zodat kijkers tenminste weten waar het naartoe zou gaan. Ik hoop dat ze het publiceren (een comic zou ook leuk zijn).
...
Ik denk dat ook de grote pauzes tussen de seizoenen Westworld geen goed heeft gedaan. En dit overkomt meer series. 2 jaar wachten op een volgend seizoen is gewoonweg veel telang.
Dat is inderdaad jammer, maar bij een dergelijke productie moet je dan eigenlijk wel afspraken met de zender hebben om meerdere seizoenen te produceren. Het lijkt erop dat bij Westworld telkens een seizoen werd afgenomen en op basis van kijkcijfers een volgend seizoen besteld werd. Dan is een jaar vrij kort om een verhaal te schrijven, acteurs en actrices te vinden voor de rollen, locaties vinden/bouwen, het filmen, CGI te produceren en dan het in elkaar zetten van de serie.
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Heeft dat niet te maken met corona? Lijkt mee een typisch geval van overmacht. Niet dat het daar beter van wordt natuurlijk, maar wel begrijpelijker.sjaool schreef op maandag 7 november 2022 @ 12:08:
Ik denk dat ook de grote pauzes tussen de seizoenen Westworld geen goed heeft gedaan. En dit overkomt meer series. 2 jaar wachten op een volgend seizoen is gewoonweg veel telang.
Nomen nescio
Ook, maar je ziet het nu ook bij House of the Dragon. De opnames voor seizoen 2 schijnen pas in maart 2023 te beginnen met een release eind dat jaar of pas voorjaar 2024. Dat is naar mijn mening een veel te lange pauze tussen seizoenen. Het lijkt er in ieder geval op dat dit meer regel dan uitzondering wordt bij dit soort grote series.Bra-Jo schreef op maandag 7 november 2022 @ 12:51:
[...]
Heeft dat niet te maken met corona? Lijkt mee een typisch geval van overmacht. Niet dat het daar beter van wordt natuurlijk, maar wel begrijpelijker.
GoT was niet verkloot omdat ze geen zin meer hadden, maar om dat GRRM zijn materiaal nog niet af had en de show runners er zelf maar een puntje aan zogen.honey schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:27:
Eerlijk gezegd begin ik steeds terughoudender te worden met series. Je hebt geen garantie dat ze het verhaal ooit afmaken of ze verkloten het omdat ze geen zin meer hebben, zoals bij GoT.
Nolan en Joy hebben een beetje de juiste toon moeten zien te vinden, maar in S4 is dat redelijk gelukt. Als ze op de zelfde toon een afsluitend seizoen zouden maken zou ik dat zeker niet op voorhand afschrijven.
Ik vond S4 erg onlogisch en een zwak verhaal, maar misschien zou dat in S5 toch helemaal op zijn plaats vallen. Ik hoop dat ze het script publiceren, als ze daar tenminste nog de rechten op hebben.JackBol schreef op maandag 7 november 2022 @ 14:20:
[...]
GoT was niet verkloot omdat ze geen zin meer hadden, maar om dat GRRM zijn materiaal nog niet af had en de show runners er zelf maar een puntje aan zogen.
Nolan en Joy hebben een beetje de juiste toon moeten zien te vinden, maar in S4 is dat redelijk gelukt. Als ze op de zelfde toon een afsluitend seizoen zouden maken zou ik dat zeker niet op voorhand afschrijven.
Ik heb het gevoel dat de kans dan ook steeds groter wordt dat een serie stopt. De cast en het team wil zich ook niet 10 jaar vastleggen aan een project lijkt me. Henry Cavill lijkt ook klaar te zijn met The Witcher.sjaool schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:42:
[...]
Ook, maar je ziet het nu ook bij House of the Dragon. De opnames voor seizoen 2 schijnen pas in maart 2023 te beginnen met een release eind dat jaar of pas voorjaar 2024. Dat is naar mijn mening een veel te lange pauze tussen seizoenen. Het lijkt er in ieder geval op dat dit meer regel dan uitzondering wordt bij dit soort grote series.
[ Voor 4% gewijzigd door honey op 07-11-2022 15:27 ]
Dat GRRM met van alles bezig is behalve the song of fire and ice boeken afronden was al jaren een feit voordat ze aan het laatste seizoen begonnen. GRRM loopt nog steeds op deze aarde dus ze hadden uitgebreid om de tafel kunnen zitten om een spetterend finale voor GoT te verzinnen. Daarnaast zat er tussen seizoen 7 en 8 twee jaar, dus tijdnood lijkt mij onwaarschijnlijk. Als je de berichten op internet mag geloven hield HBO alles behalve de hand op de knip bij deze serie. De vraag is waarom kregen de fans dan toch in mijn opinie een ongeinspireerd en afgeraffeld laatste seizoen voor geschoteld? De schrijvers hadden de keuze om het stokje door te geven als voor hun de koek op was of geef nog eenmaal de 100 procent om de serie het einde te geven die het verdiende. Maar goed dit is niet het GoT topic.JackBol schreef op maandag 7 november 2022 @ 14:20:
[...]
GoT was niet verkloot omdat ze geen zin meer hadden, maar om dat GRRM zijn materiaal nog niet af had en de show runners er zelf maar een puntje aan zogen.
Misschien als HBO in een keer de vier resterende seizoenen van Westworld had besteld dat we een evenwichtigere serie dan hadden gekregen. Seizoen twee vond ik pittig door de de vele timejumps, bij seizoen drie miste ik een beetje de Westworld gevoel, seizoen vier keerde een beetje terug naar Westworld en had zoals eerder gezegd graag een laatste seizoen gezien om het een goede afronding te geven. Wat mij betreft zou een geanimeerd seizoen 5 ook een optie zijn.
Nou, net Night Sky afgekeken, open einde? Ik heb dan liever 10x zo'n open einde dan westworld seizoen 2, 3 en 4 bij elkaar.
Het einde van GoT is verkloot omdat de heren de boel afgeraffeld hebben want ze mochten voor Disney aan de slag. GoT zou 10 seizoenen moeten zijn om het verhaal goed af te sluiten maar daar hadden de heren geen zin in.JackBol schreef op maandag 7 november 2022 @ 14:20:
[...]
Night Sky is inderdaad een goede aanrader, ondanks het open einde is het verhaal grotendeels wel netjes afgerond. Een tweede seizoen zou mijn inziens wel een aardige verandering opleveren qua sfeer.
The Peripheral is een redelijke vervanger voor Westworld. Ze lopen ook daar weer heerlijk te klooien om het allemaal weer lekker ingewikkeld te maken. Maar het spreekt mij wel aan. Alleen wordt er wel weer aardig op het 'we slopen de aarde' gehamerd.
The Peripheral is een redelijke vervanger voor Westworld. Ze lopen ook daar weer heerlijk te klooien om het allemaal weer lekker ingewikkeld te maken. Maar het spreekt mij wel aan. Alleen wordt er wel weer aardig op het 'we slopen de aarde' gehamerd.
https://www.theverge.com/...ing-warner-bros-discovery
De afleveringen van Westworld die al online staan gaan nu ook verdwijnen om te voorkomen dat de makers / acteurs betaald moeten worden.
De afleveringen van Westworld die al online staan gaan nu ook verdwijnen om te voorkomen dat de makers / acteurs betaald moeten worden.
Dat zit wel Schnorr.
Achterlijk!Stukfruit schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 09:07:
Ik zal mijn kijktempo maar even snel ophogen. Maar die CEO daar heeft echt geen idee van de effecten van imagodestructie.
Je zou bijna afvragen of hij niet stiekem in dienst is van Netflix of Disney of zo

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Het is maar goed dat ik ze dan ook nog op mijn harddisk heb staan
En zo duwen ze wederom meer mensen richting illegaal downloaden… wat belachelijk dit weer.
Inderdaad. Tijd om m'n nas weer eens aan 't werk te zetten, sickrage installeren en nzbget er weer op en dan maar gaan. Als streamingservicea zo grillig met de eigen content om gaan, dan ga ik liever voor zekerheid en kies ik de andere weg.Orangelights23 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 17:48:
En zo duwen ze wederom meer mensen richting illegaal downloaden… wat belachelijk dit weer.
Er is hoop voor seizoen 5:
https://www.polygon.com/2...-stream-max-shows-removed
Zelf moet ik seizoen 3 en 4 nog zien, dus geen idee af ik dan nog steeds naar een extra seizoen uitkijk.
Zelf moet ik seizoen 3 en 4 nog zien, dus geen idee af ik dan nog steeds naar een extra seizoen uitkijk.
Waar lees je dat het plaatsen van de content op streamingdiensten met reclame ook kan inhouden dat seizoen 5 gemaakt wordt?
Ik ben afgelopen week net begonnen met de serie. Dat wordt flink doorkijken dus 😅Stukfruit schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 09:07:
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Heb je de verkeerde link geplaatst? Er staat namelijk niets over een seizoen 5._NooT_ schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 10:26:
Er is hoop voor seizoen 5:
Het komt gewoon beschikbaar op andere platformen, een verkoop om er een 5e seizoen van te maken is voor deze serie helaas niet in beeld.
Ik hoop hoogstens dat ze het plot gaan spoilen maar na zovele maanden is zelfs die glimmer aan het weg dimmen.
Ik hoop hoogstens dat ze het plot gaan spoilen maar na zovele maanden is zelfs die glimmer aan het weg dimmen.
Er gaan ook geruchten dat er een optie is geboden om met een lager budget door te gaan, al dan niet via die platformen waarbij je de helft van de tijd ook naar reclame moet kijken, maar dat lijkt niet helemaal te kloppen:
https://www.slashfilm.com...to-budgetary-limitations/
https://www.slashfilm.com...to-budgetary-limitations/
Dat zit wel Schnorr.
Ik denk dat ik het inderdaad verkeerd geïnterpreteerd heb. Er is natuurlijk een groot verschil tussen een licentie om de shows op te nemen in de catalogus dan om zo’n dure serie voort te zetten.Orangelights23 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 16:47:
[...]
Heb je de verkeerde link geplaatst? Er staat namelijk niets over een seizoen 5.
Excuses voor de dooie mus.
Volgens mij per vandaag niet meer beschikbaar. Ik kan het in ieder geval niet meer afspelen. Gelukkig gisteren nog wel seizoen 3 af kunnen maken. Erg jammer dit.Stukfruit schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 09:07:
Na de berichten was ik weer snel begonnen met de serie, maar net S1 kunnen afbingen ...
Ik hoopte stiekem de rest van de serie te kunnen kijken voordat hij verwijderd zou worden, maar dit is wel jammer
Ik hoopte stiekem de rest van de serie te kunnen kijken voordat hij verwijderd zou worden, maar dit is wel jammer
Jammer is zacht uitgedrukt. Dit is toch wel een grote fail van HBO. Wat is het volgende? Dat ze klassiekers als Six Feet Under, Sopranos en The Wire er af halen?
Wat de serie vooral genekt heeft is de lange tussenpozen tussen de seizoenen. Ik vrees dat hierdoor meer goede series het in de toekomst niet gaan redden. 2 jaar wachten op een volgend seizoen met maar 8 of 10 afleveringen is gewoonweg veel te lang.
Weet iemand waar ik Westworld nu kan kijken? Heb een andere serie af en wilde graag met het nieuwe seizoen beginnen, maar het klinkt alsof HBO Max liever geen nieuwe abonnees wil?

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Je zou de seizoenen op blu-ray kunnen kopen: https://www.bol.com/nl/nl/s/?searchtext=westworldSorcerer8472 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 13:32:
Weet iemand waar ik Westworld nu kan kijken? Heb een andere serie af en wilde graag met het nieuwe seizoen beginnen, maar het klinkt alsof HBO Max liever geen nieuwe abonnees wil?
De enige legale manier op dit moment is de seizoenen kopen op dvd of bluray. Anders geduld hebben tot de fusie compleet is of hopen dat een andere streamingservice de rechten koopt. HBO Max is op dit moment een beetje vreemd aan het doen sinds de nieuwe CEO de touwtjes in handen heeft.Sorcerer8472 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 13:32:
Let op:
Zoals bij alle andere topics over series: als dat wat je post nog niet in een officiële aflevering op tv is geweest, dan hoort het in ~~~[spoiler] tags te staan. Dus ook informatie uit andere bronnen, uit teasers en previews, dient in principe afgeschermd te worden om zo veel mogelijk Tweakers een (naar hun mening) plezierige ervaring te garanderen.
Zoals bij alle andere topics over series: als dat wat je post nog niet in een officiële aflevering op tv is geweest, dan hoort het in ~~~[spoiler] tags te staan. Dus ook informatie uit andere bronnen, uit teasers en previews, dient in principe afgeschermd te worden om zo veel mogelijk Tweakers een (naar hun mening) plezierige ervaring te garanderen.