De Mi5s heeft als eerste smartphone in massaproductie Qualcomms Sense ID-vingerafdrukscanner, die werkt onder het glas van de voorkant. Daardoor is er geen uitsparing nodig in het glas. De Qualcomm-scanner is niet capacitief, maar werkt met ultrasoon geluid om de vinger te scannen. De Mi5s heeft ook een Snapdragon 821, maar beschikt niet over de dubbele camera. In tegenstelling tot de Mi 5 heeft hij geen glazen of keramische behuizing, maar eentje van metaal. Hij heeft net als de Mi 5 een 5,1"-scherm met een resolutie van 1920x1080 pixels. Ten opzichte van vorige Xiaomi's en de Mi5s Plus heeft de Mi5s ook ondersteuning voor 4g op de 900MHz, waardoor klanten van T-Mobile in Nederland met dit toestel volledige dekking hebben. Support voor de 800MHz-band ontbreekt, waardoor 4g-dekking bij andere providers beperkt is. De Mi5s zal verkrijgbaar zijn vanaf 1999 yuan, omgerekend momenteel ongeveer 266 euro. Dat is de variant met 3GB geheugen en 64GB opslag. De 4GB/128GB-variant kost 2299 yuan en voegt naast werkgeheugen en opslag ook een drukgevoelig touchscreen toe.
Terug naar Inhoudsopgave
De Xiaomi Mi5s heeft geen ondersteuning voor de 800Mhz(20) band, waardoor 4G beperkt werkt op het netwerk van KPN en Vodafone. Het toestel heeft wel ondersteuning voor de 900Mhz band, waardoor het perfect werkt op het netwerk van T-Mobile. Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
https://xiaomi.eu/community/threads/6-9-22.34371/
Ik zie hier al Capricorn tussen staan, dus dit zou alvast moeten werken.
Dedriloth
Maar ik zie de Mi5s niet terug komen in de lijstjes.Patrick_Wolf schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:12:
Je hebt gelijk. Heb er compleet overheen gekeken. Vreemd dat de Mi5s al is toegevoegd, maar de Plus nog niet.
[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 29-09-2016 15:38 ]
Staat ver onderaan de lijst (misschien ondertussen toegevoegd):rens-br schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:37:
Je hebt gelijk. Heb er compleet overheen gekeken. Vreemd dat de Mi5s al is toegevoegd, maar de Plus nog niet.
https://s11.postimg.org/4...016_10_07_om_15_42_39.png
Dedriloth
Tot nu toe geen gebruiker geweest van Xiaomi.eu ROMs maar wilt dat met zekerheid zeggen dat er TWRP en een ROM komt?Patrick_Wolf schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:12:
https://xiaomi.eu/community/threads/6-9-22.34371/
Het lijkt erop dat de laatste miu8 werkt met twrp en romGoldenBE schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 18:07:
[...]
Tot nu toe geen gebruiker geweest van Xiaomi.eu ROMs maar wilt dat met zekerheid zeggen dat er TWRP en een ROM komt?
Dedriloth
Dus ze zijn al beschikbaar?Patrick_Wolf schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 20:41:
[...]
Het lijkt erop dat de laatste miu8 werkt met twrp en rom
Die unlock van de telefoon boortloader, kan ik die al aanvragen op het moment dat je de telefoon nog niet hebt, of is het telefoon gebonden? Ik zie namelijk wel dat ik een telefoonnummer moet invoeren maar checken ze dan op basis van imei of mag je gewoon dan eenmalig een willekeurige Xiami unlocken.
De unlockrechten komen aan je account te hangen. Als je die gekregen hebt, kun je 1 keer per 30 dagen een toestel unlocken.knakworst schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:33:
Die unlock van de telefoon boortloader, kan ik die al aanvragen op het moment dat je de telefoon nog niet hebt, of is het telefoon gebonden? Ik zie namelijk wel dat ik een telefoonnummer moet invoeren maar checken ze dan op basis van imei of mag je gewoon dan eenmalig een willekeurige Xiami unlocken.
Je kan ze dus nu al aanvragen.
Handige link naar All-in-one Guide Compilation On How To Flash Xiaomi.eu Roms On Your Mi5s
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.