PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Ik laat je mijne zien als jij de jouwe laat zien
PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo
Wil ook een godroll Fusionriffle

PSN - M4uSzi // -
ik zal vanvond ff zo'n screenshotding posten.Rondo-H76 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:36:
[...]
Ik laat je mijne zien als jij de jouwe laat zien
Hebben ze dit veranderd ofzo? Ik dacht dat je maar tot 365 kon komen met Heroic Siva?Shadow_J schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:14:
Even copy paste van patch notes voor light rewards:
Activities
* The SIVA Strike Playlist will now drop rewards up to 365 Light
* The Heroic SIVA Strike Playlist will now drop rewards up to 385 Light
* Archon’s Forge can now drop rewards up to 385 Light
* Archon’s Forge can now drop Ghosts and Artifacts up to 400 Light
* Trials of Osiris, Iron Banner, Crucible, and Strike Hoards will now provide drops up to 400 Light
* Wrath of the Machine, Trials of Osiris, and Iron Banner will now attempt to reward higher Light items on average
Update > Heb gevonden waardoor de hogere reward is : de Strike Hoards zijn de kistjes mlet Skelleton Key op het einde, deze kunnen dus tot 400 droppen. Andere blauwe rewards zijn max 385.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Exotic Pulse (Outbreak Prime), HM Raid handcannon, Pulse rifle, sniper rifle, heavy. Gjallerhorn natuurlijk. Dead Orbit Scout Rifle, New Monarchy Auto Rifle. Future War Cult scout/pulse. Crucible handcannon en sniper. Etc.Grudgie schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:28:
Wat zijn nu de betere wapens in Rise Of Iron?
Laatste deel wel voltooid maar de weg ernaartoe nog niet, dus zit ik met een onvoltooide quest.
Inmiddels met Rise of Iron bezig en op 365 light dus moet op hard te doen zijn:d
Aangepast sinds de Hard raid uit is.klaw schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 22:36:
[...]
Hebben ze dit veranderd ofzo? Ik dacht dat je maar tot 365 kon komen met Heroic Siva?
Die Ghost ghost is idd geniaal van FOTL - de Maskers zeggen mij zoveel niet. Ik kan ook enkel deze week dinsdag spelen, dus hopelijk is die makkelijk te krijgen
Hopelijk is de nightfall deze week wel te doen, even geprobeerd vorige dinsdag maar snel terug naar orbit gegaan met zo een modifiers. De blast radius van het vuurvarken was gewoon overdreven en daar de no jumping bij ...
PSN: libbes1979
Als je op xbox1 speelt ben ik erg geïnteresseerd!M.Koers schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 16:34:
Zijn er nog spelers met plannen om de Taken King RAID te gaan doen?
Laatste deel wel voltooid maar de weg ernaartoe nog niet, dus zit ik met een onvoltooide quest.
Inmiddels met Rise of Iron bezig en op 365 light dus moet op hard te doen zijn:d
Ik heb overigens geen ervaring met de raid. Heb een headset. Light level is 370.klaw schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:30:
ik moet ook nog de oryx challange halen op mijn titan, ik wil ook wel meedoen. xb1
Als je een high damage sniper hebt lukt het wel. (heb je de black spindle? Die is het beste.)giantgiantus schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:33:
[...]
Ik heb overigens geen ervaring met de raid. Heb een headset. Light level is 370.
Heb devils dawn. Ben een totale noob met de game. Ben begonnen met lekker schieten en ben nu lvl 370. Merk dat ik iets bewuster had moeten spelen.klaw schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:38:
[...]
Als je een high damage sniper hebt lukt het wel. (heb je de black spindle? Die is het beste.)
Ja het is een heerlijke game. Heb alleen nu wel de ambitie om de raids te doen. Erg nieuwschierig naar dat stukje gameplay.LOTG schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:43:
Haha, heb het zelfde. Speel daarom ook niet zo veel online, dan boeit het ook niet zo als ik de boel verknoei.
Overigens niet gehaald. Ik ben echt een n00b met speingen en als je empowered bent moet je op dat kreng zn rug springen. Das uiteindelijk wel gelukt maar toen redden we het ook niet omdat we t al te vaak hadden geprobeerd.
Wel een leuk groepje mensen. Ik kreeg een random uitnodiging dus van de kans gebruik gemaakt. Hoe dan ook, ik heb de raid gisteren dus ook pas voor de eerste keer gezien.
Zou m graag nogmaals proberen maar ja, je kunt niet alles hebben
Speel @ PS4 though, niet Xone.
Och ja, je moet toch wat he.
Het is hier verdacht stil qua planning voor RAIDS.
Is er een andere plek voor bedacht?
Discord?M.Koers schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:13:
Ik speel ook op de PS4.
Wat hier boven staat. Ze zitten tegenwoordig heel veel op discord.M.Koers schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:13:
Ik speel ook op de PS4.
En daar wordt zat gepland.
PSN - M4uSzi // -
D8 dat het puur teamspeak alternatief was, dus chat maar geen lopende topic.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ik denk dat het beste voor de hard raid te starten toch wel rond light 390 zal zijn?
De normale begon ook vlotjes te gaan vanaf 380.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Ligt aan de rest van je team.Shadow_J schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:14:
Gisteren avond op mijn Warlock & Hunter een beetje trials gedaan voor de bounties en nadien nog even Forge - Op deze manier al mijn ventjes van 385-386 omhoog gekregen naar 388-389. Momenteel heb ik wel nog de extra van de fractions packages, maar vooral boven de 390 zal dit de manier worden om naast de raid nog iets extra te krijgen.
Ik denk dat het beste voor de hard raid te starten toch wel rond light 390 zal zijn?
De normale begon ook vlotjes te gaan vanaf 380.
Met 385 heb ik de hard raid ook gehaald, maar het scheelt als je even ergens achter kan gaan staan zodat je health weer omhoog gaat en je team mates hebben daar niet direct nadeel van omdat ze 390 of zelfs 400 zijn.
Nou, dat dacht ik ook, maar je hebt dat Book of Records ofzo, daarbij is het doen van NF strikes een euh...zeg maar record dat je kunt halen. Moet je er 5 of 10 van doen ofzo. Die stond op 2, en ik heb dus gisteravond 2 strikes gedaan, en hij staat nu nog steeds op 2. Zou dan toch eigenlijk 4 moeten zijn?
Heb je twee NF gedaan of 2 gewone strikes? Daar zit wel verschil in. Volgens mij telt de NF sowieso maar 1 keer per week mee, als ik me niet vergis.Just_A_User schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:58:
[...]
Nou, dat dacht ik ook, maar je hebt dat Book of Records ofzo, daarbij is het doen van NF strikes een euh...zeg maar record dat je kunt halen. Moet je er 5 of 10 van doen ofzo. Die stond op 2, en ik heb dus gisteravond 2 strikes gedaan, en hij staat nu nog steeds op 2. Zou dan toch eigenlijk 4 moeten zijn?
[ Voor 59% gewijzigd door Steefanus op 26-10-2016 12:03 ]
Nou, ik dénk dus dat ik 2 normale strikes heb gedaan, puur vanwege het feit dat ze dus niet meetellen in dat book of records en als ik dus NF strikes zou hebben gedaan, zou daar nu iig +1 (of 2) moeten staan, maar dat staat er dus niet.Steefanus schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:03:
[...]
Heb je twee NF gedaan of 2 gewone strikes? Daar zit wel verschil in. Volgens mij telt de NF sowieso maar 1 keer per week mee, als ik me niet vergis.
Aan de andere kant, een normale of heroic (siva) strike heeft bij mijn weten altijd een radar, maar dat was nu ook niet het geval, vandaar mijn verwarring.
Twilight garrison is fantastich, hoewel ik tegenwoordig default de Armamentarium (2 granaten) aan heb. Andere exotic armour gebruik ik niet eens.Just_A_User schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:08:
Ik kreeg gisteren een random uitnodiging om een...ik denk...strike? te doen. Geen radar, niks. We hebben 2 strikes zo gedaan en na de 2e strike kreeg ik een Exotic sniper, de Hereafter @ 386. Ik heb momenteel de exotic chest armor Twilight Garrison equipped, maar met die ability van dat ding, dat ontwijken, kan ik nog niet echt omgaan.
EN geen radar is idd de nightfall
Hop,hop,hop!
Ja ik heb dus normaal gesproken ook de Armamentarium, maar omdat ik nu deze kreeg dacht ik van, even proberen. Maar ik heb nog wat moeite om er mee om te gaan.basset schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:19:
[...]
Twilight garrison is fantastich, hoewel ik tegenwoordig default de Armamentarium (2 granaten) aan heb. Andere exotic armour gebruik ik niet eens.
EN geen radar is idd de nightfall
Dat dacht ik dus ook, maar ik snap niet waarom ie dan niet mee telt in de BoR. De 2 die er al stonden zijn al minstens 2 weken oud, want de hele vorige week heb ik geen NF gedaan.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Zijn er nog andere nieuwelingen hier? De enige mensen die me joinen zijn elke keer een veel hoger level dan ik, en dat haalt de lol er best uit voor mij.
De meeste spelen hier al vanaf Year One. Dus weinig nieuwelingen denk ik. Maar ze willen je altijd helpen hier. Zou zeggen voeg wat mensen toe en gaan met die banaan.Dennis de Vries schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 23:37:
Heb het spel gisteren gekregen van een vriend, hij vond er geen zak aan.
Zijn er nog andere nieuwelingen hier? De enige mensen die me joinen zijn elke keer een veel hoger level dan ik, en dat haalt de lol er best uit voor mij.
PSN - M4uSzi // -
Begin eerst de verhaallijn, dan stijg je behoorlijk snel. Zodra je bounties kan oppakken, meteen doen en voor je het weet ben je level 40 en moet je gaan grinden voor de light levels (wat ik best vermakelijk vind)Dennis de Vries schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 23:37:
Heb het spel gisteren gekregen van een vriend, hij vond er geen zak aan.
Begin met 1 karakter (ik speel zelf voornamelijk titan, maar de super van de warlock is (nog steeds) behoorlijk overpowered en kan handig zijn in crucible en tegen veel vijanden...vooral de shock variant)
In het begin wordt je aan alle kanten ingehaald zeg maar, maar naarmate je er meer tijd in steekt, wordt dat steeds minder. Voor je het weet doe je gewoon mee in de strikes. Vergeet vooral niet wekelijks de crucible en vanguard dingen te doen (voor op de destinations pagina) hier kun je leuke gear en legendary marks mee verdienen en koop three of coins bij Xur op vrijdag of zaterdag, om een hogere kans te hebben op exotics.
Ik koop alleen maar three-of-coins en heel soms (als ik strange coin over heb, want die moet je weer verdienen om die three-of-coins te kunnen kopen) koop ik een exotic wapen als ik die nog niet heb.
Hop,hop,hop!
automation fanboy
Ook al ?!Punkbuster schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:10:
Zijn er nog mensen die een keer een raid willen doen? Mijn clan is overleden en zoek nieuwe vriendjes.
Geen Salt plz, anders krijgen we Lex straks ook weer hier.Crashhill schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:39:
Wat is het hier druk :troll: <-- tweakers maak eens troll icoontje :troll: :salt: <-- die ook maar dan :salt:
Zal eenzaam wordenAlexMar schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:40:
Ik maak mijn eigen zoute clan. Niet voor de tere zieltjes hier.
Heerlijk toch, niemand die loopt te klagen. Altijd je hele clan online als het je uit komt.
Raids zijn misschien wat lastig, maar dat heet uitdaging.
Raids, wat zijn dat?LOTG schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:18:
[...]
Heerlijk toch, niemand die loopt te klagen. Altijd je hele clan online als het je uit komt.
Raids zijn misschien wat lastig, maar dat heet uitdaging.
Doe ik niet aan, klinkt te moeilijk.
[ Voor 98% gewijzigd door Twammo op 04-11-2016 11:51 ]
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Heeft de relatie therapie niet gewerkt?
Trials of Osiris dropt 400 armor over de hele linie. Alleen de gold tier uit de bounties is de moeite niet (meer) waard.DarkElement schreef op zondag 06 november 2016 @ 10:33:
Gisteren hard raid nog eens voltooid met challenge, ik moest VOOR de raid om 400 te bereiken nog een 400 heavy, 400 armen en 400 chest.
Krijg ik bij vosik 2 exotic engrams (Heavy+armen) en een chest bij Zamboni.
Alles 400 open ik mijn armen, 399 :salt:
Hop,hop,hop!
Nee zijn aan het breien nu.Gearloose schreef op maandag 07 november 2016 @ 00:18:
De alleen maar profs clan dood?
Tja, is niet de eerste keer dat dezelfde members weg gaan. Hebben sommige geen 5 clans gehad ofzo.Gearloose schreef op maandag 07 november 2016 @ 00:18:
De alleen maar profs clan dood?
Maar ben ook nooit pro geweest dus kan er ook niet mee zitten

En je handtekening dan richard?
[ Voor 62% gewijzigd door Gearloose op 07-11-2016 14:47 ]
Ik ben dus op mijn plek!
[ Voor 34% gewijzigd door nFo op 07-11-2016 20:11 ]
CheckGearloose schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:06:
Of voor inglorieuze honden...
Ik ben dus op mijn plek!

Natuurlijk wel, de gezellige clans blijven overUTADDICT schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:58:
OP geüpdatet na het doodgaan van de AMP clan. Wellicht overbodig, maar we houden op deze manier geen clans over guys!

#Inglouriousforlife
[ Voor 4% gewijzigd door Griffx op 08-11-2016 10:10 ]
Dus moeten we clans oprichten om clans op te richten?UTADDICT schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:58:
OP geüpdatet na het doodgaan van de AMP clan. Wellicht overbodig, maar we houden op deze manier geen clans over guys!
Nee dank jeGrudgie schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 20:42:
Zijn er mensen die binnenkort met mij de nieuwe raid willen doen? Zaterdag of Zondag?
Ja, is altijd al zo geweest toch?AlexMar schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 18:56:
[...]
Dus moeten we clans oprichten om clans op te richten?
#ziehetverschilniet
Iemand al een godroll clever dragon?
[ Voor 7% gewijzigd door Griffx op 09-11-2016 08:45 ]
Das pech, clan weg.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 20:13:
Huh? Clan weg?
Iemand ervaringen met de Clever Dragon tov de Hopscoth Pilgrim (hoewel ik toch elke keer weer terug lijk te gaan naar mijn Suros DIS-43 scout met autofire.
Hop,hop,hop!
Geen ervaring maar de Cleverdragon heeft snellere RoF.basset schreef op woensdag 09 november 2016 @ 09:17:
Iedereen in mijn team kreeg in de Iron Banner 1 of 2 clever dragons.....Ik heb wel de sniper gekregen met explosive rounds en firefly.
Iemand ervaringen met de Clever Dragon tov de Hopscoth Pilgrim (hoewel ik toch elke keer weer terug lijk te gaan naar mijn Suros DIS-43 scout met autofire.
Ik hoef trouwens niet meer te farmen voor de godroll. Al in bezit sinds vorige IB.
Bracedframe/smallborne, HCR en Counterbalance

PSN - M4uSzi // -
Niet echt te vergelijken ... Clever Dragon is als een Grasp of Malok , en een Hopscoth Pilgrim is als een Nirwen's Mercy .... tis maar net wat je zelf prettig vindt schietenbasset schreef op woensdag 09 november 2016 @ 09:17:
Iedereen in mijn team kreeg in de Iron Banner 1 of 2 clever dragons.....Ik heb wel de sniper gekregen met explosive rounds en firefly.
Trials adapt pulse,Rondo-H76 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 09:21:
[...]
Niet echt te vergelijken ... Clever Dragon is als een Grasp of Malok , en een Hopscoth Pilgrim is als een Nirwen's Mercy .... tis maar net wat je zelf prettig vindt schieten
Dat blijft gewoon een heerlijk wapen RonRondo-H76 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:32:
Blijf maar vast houden aan mijn eigen "godroll" Suros PDX-45
PSN - M4uSzi // -
automation fanboy
Ik heb liever die Perk met crouchen! Is echt wel beter. Hoef je niet ergens achter te staan.Punkbuster schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:07:
Mhaw.. als of je counterbalance nodig hebt op die gun.. heb liever guerillafighter
Er wordt gesproken over het feit dat er geen clans meer over blijven, dus we moeten clans oprichten om dit te voorkomen? Duidelijk verschil.Griffx schreef op woensdag 09 november 2016 @ 08:45:
[...]
Ja, is altijd al zo geweest toch?
#ziehetverschilniet
Iemand al een godroll clever dragon?

Lex.....haphap..haphapAlexMar schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:21:
[...]
Er wordt gesproken over het feit dat er geen clans meer over blijven, dus we moeten clans oprichten om dit te voorkomen? Duidelijk verschil.Oprichten om clans over te houden of met mensen in een clan zitten omdat het leuk is?
Daarbij zegt Uta nergens dat er clans opgericht moeten worden vanwege de clans, hij constateert alleen dat er weinig overblijft.
UTADDICT schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:58:
[ Voor 29% gewijzigd door Griffx op 09-11-2016 13:46 ]
Rare conclusie trouwens, dat er weinig overblijft. Toch wel 1 minder.....Griffx schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:43:
[...]
Lex.....haphap..haphap
Daarbij zegt Uta nergens dat er clans opgericht moeten worden vanwege de clans, hij constateert alleen dat er weinig overblijft.
hoho ik concludeer niets, ik copy paste alleen een reactie van iemand anders.baronruud schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:03:
[...]
Rare conclusie trouwens, dat er weinig overblijft. Toch wel 1 minder.....
Maar Destiny blijft leuk om te doen of niet ?!?
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc