Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-09 16:24
Crashhill schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:20:
[...]

Ik was/ben 0.5kd :P Maar door veel te spelen, weet je op gegeven moment waar je moet aimen, en dan is het gewoon blijven schieten. 8) en private MM is ook leuk. Je kunt ook gewoon tegen je maatjes knallen hé.
Private matchen zijn eens leuk, maar ik denk niet dat het mij persoonlijk lang kan boeien. Ik ben voor 80% PvE speler met op kop raids, NF's en daarnaast nog de dingen dat eens nodig zijn voor quests en zo. De andere 20% zijn dan events zoals IB en Sparrow Racing.

Komt er eigenlijk buiten de events nog iets bij de game of zitten we vanaf de hard raid echt op de End game light dat mogelijk zal zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:13
Na hardmode heb je end-game bereikt.

Gaan dan gewoon wekelijks quadruple raidruns doen door alle 4 de raids heen !

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Das gewoon leuk doen voor de community. Is toch echt geen hard bewijs dat er echt iets is. Zou wel vet zijn btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunnus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-07 21:51

Dunnus

PSN: Dunnus

Iemand tijd voor aksis p2? Zijn met 5 NLers en ready to go. PSN dunnus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:53

M0nkeymen

Monkeystyle!

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:34:
[...]
Das gewoon leuk doen voor de community. Is toch echt geen hard bewijs dat er echt iets is. Zou wel vet zijn btw.
Volgens zijn twitter account is hij ergens hoofd van binnen bungie dus hij zal het wel weten.
Currently the PvP Lead for Destiny's Live Team or something to that effect.
Later heeft hij op twitter aangegeven dat het geen quest is maar een easteregg.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
In het boek is ook maar sprake van 4 exotic quests, daarmee lijk het mij niet logisch. Maar met Destiny weet je nooit, ik hoop dat er na de hard raid toch nog enkele speciale dingen boven komen :D

Ik vroeg me ondertussen af wat is jullie tijd ondertussen om de nieuwe raid af te werken en wat is jullie ideale samenstelling van het team. Deze week was ik met een clan van 4 engelsmannen mee die nog 2 extra's zochten. We waren met 3 hunters, 2 warlocks en een titan. De raid was klaar in 1h9min (iedereen van het team was 380 of hoger) en door de vele hunters ging alles heel vlotjes dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shadow_J schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:40:
In het boek is ook maar sprake van 4 exotic quests, daarmee lijk het mij niet logisch. Maar met Destiny weet je nooit, ik hoop dat er na de hard raid toch nog enkele speciale dingen boven komen :D

Ik vroeg me ondertussen af wat is jullie tijd ondertussen om de nieuwe raid af te werken en wat is jullie ideale samenstelling van het team. Deze week was ik met een clan van 4 engelsmannen mee die nog 2 extra's zochten. We waren met 3 hunters, 2 warlocks en een titan. De raid was klaar in 1h9min (iedereen van het team was 380 of hoger) en door de vele hunters ging alles heel vlotjes dood :)
We zijn nu denk ik weer op het punt beland op een normal mode, dat het niet uit maakt wat voor samenstelling, maar 1 hunter en 1 titan, is altijd fijn. Denk dat de snelste run nu ong. 50minuten is. Maar dat kan nog wel een stuk sneller denk ik. Was trouwens met 1 iemand van 370 erbij :P. Dus dat geeft ook wel aan dat het niet meer extreem moeilijk hoeft te zijn.

De raid is i.i.g. wel fun! Denk dat straks 30minuten beetje de norm gaat worden, wel fijn weer want met kingsfall was je toch altijd wel uurtje bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Crashhill schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:59:
[...]
We zijn nu denk ik weer op het punt beland op een normal mode, dat het niet uit maakt wat voor samenstelling, maar 1 hunter en 1 titan, is altijd fijn. Denk dat de snelste run nu ong. 50minuten is. Maar dat kan nog wel een stuk sneller denk ik. Was trouwens met 1 iemand van 370 erbij :P. Dus dat geeft ook wel aan dat het niet meer extreem moeilijk hoeft te zijn.

De raid is i.i.g. wel fun! Denk dat straks 30minuten beetje de norm gaat worden, wel fijn weer want met kingsfall was je toch altijd wel uurtje bezig.
Kings fall was onze snelste run ooit 53 min en dat was met team dat we echt wekelijks 3x de raid deden. Gemiddel mocht je bij die raid wel 1h à 1h 15min schatten als er kleine pauze was. Ik denk dat deze raid zeker toe laat om naar de 30-40 min op te gaan, al is het natuurlijk afwachten wat ze er in steken voor de hard modus. Want daarop zal natuurlijk de tijdindicatie gezet worden, niemand kijk dan eigenlijk nog naar de snelheid van de normal :+
Ik hoop alvast op zo iets, want dan worden 3 runs op 1 avond weer mogelijk, bij Kings Fall was het dan toch wel weer nipt als je pas rond 20h ten vroegste kan starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shadow_J schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:07:
[...]

Kings fall was onze snelste run ooit 53 min en dat was met team dat we echt wekelijks 3x de raid deden. Gemiddel mocht je bij die raid wel 1h à 1h 15min schatten als er kleine pauze was. Ik denk dat deze raid zeker toe laat om naar de 30-40 min op te gaan, al is het natuurlijk afwachten wat ze er in steken voor de hard modus. Want daarop zal natuurlijk de tijdindicatie gezet worden, niemand kijk dan eigenlijk nog naar de snelheid van de normal :+
Ik hoop alvast op zo iets, want dan worden 3 runs op 1 avond weer mogelijk, bij Kings Fall was het dan toch wel weer nipt als je pas rond 20h ten vroegste kan starten.
Ja, want iedereen ging altijd toch wel paar keer dood bij het jumpen :P Dat was eigenlijk voornaamste probleem, Totems, Wapriest, Golgy, Oryx gingen in een keer goed. Maar dat jumpen gaf je soms ook echt hoofdpijn, gegeven moment als er noobies mee waren, ging iedereen even bakje koffie zetten, toiletbezoekje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-11-2020
Ja die Richard is ook een RAID Beest ook he

PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rondo-H76 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:22:
Ja die Richard is ook een RAID Beest ook he
Niet meeeeer zo heeeel erg met WOTM :P maar dat heeft meer iets te maken met tijd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Bij ons waren er zelf 2 die geen moeite meer deden voor de exotic kist en gewoon even pauze namen en terug joinde als de rest boven was. Ben al blij dat bij de nieuwe jump stukken geen enorme dildo's meer uit de muren schieten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
Crashhill schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:14:
[...]

Ja, want iedereen ging altijd toch wel paar keer dood bij het jumpen :P Dat was eigenlijk voornaamste probleem, Totems, Wapriest, Golgy, Oryx gingen in een keer goed. Maar dat jumpen gaf je soms ook echt hoofdpijn, gegeven moment als er noobies mee waren, ging iedereen even bakje koffie zetten, toiletbezoekje :P
Je hebt het toch niet over DACCIE he!? 8)7

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Punkbuster schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:58:
[...]

Je hebt het toch niet over DACCIE he!? 8)7
Onder andere :P maar toen ging volgens mij iedereen gewoon boodschappen doen, of ging ik toen nog ff snel een pakje peuken kopen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Net de DLC gekocht. Ben 314 dus kan nog even vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shadow_J schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:52:
Bij ons waren er zelf 2 die geen moeite meer deden voor de exotic kist en gewoon even pauze namen en terug joinde als de rest boven was. Ben al blij dat bij de nieuwe jump stukken geen enorme dildo's meer uit de muren schieten :p
Ik hield wel van die dildos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:50
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

xur verkoopt wel goeie shit deze keer; ! Exotic Engram ! en Trespasser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand mij nog gebruiken in een raid vanavnod? 377 Warlock. kan vanaf 19:00 wil m het liefst ook afmaken.

[ Voor 15% gewijzigd door DarkElement op 14-10-2016 18:53 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
Croto?

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:+ Ja ik heb ergens wel een kwartiertje voor Crota. Maar ik wil de firefly autorifle ;(

[ Voor 26% gewijzigd door DarkElement op 14-10-2016 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-10 01:34
DarkElement schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:53:
Kan iemand mij nog gebruiken in een raid vanavnod? 377 Warlock. kan vanaf 19:00 wil m het liefst ook afmaken.
Check je mail. Ga vanaf half 9 starten. Zoek er nog 2 als je meedoet

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:16

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wie verveelt zich en heeft zin om mij te helpen met een quest?

Moet bommen defusen, alleen komen steeds heel veel adds, kan ik niet aan in mijn eentje :(

Edit: Laat maar. al hulp gekregen! :)

[ Voor 11% gewijzigd door Grudgie op 14-10-2016 23:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

https://www.bungie.net/en...-Week-at-Bungie--10132016

[ Voor 23% gewijzigd door nFo op 15-10-2016 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Gaat er nog iemand wotm doen? Heb ff niet kunnen spelen maar wil toch die raid een keer afmaken incl monitors :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46
Even een snelle Discord update:

Laatste joiner: GMacD! 'claps!'

We hebben nu 114 leden op Discord, wordt lekker druk en er worden al meerdere runs georganiseerd (gisteren 5 man de nieuwe exotic pulse bijv)!

Mocht je nog niet zijn gejoined, doe ff! Mooie groep daar en een bot die wel/niet/wel/niet/wel/niet al je character-stats kan ophalen en displayen.

#worth

;-)

[ Voor 6% gewijzigd door UTADDICT op 16-10-2016 09:52 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Weet iemand hoevéél story levels er zijn? Heb er 5 gespeeld en zie ze nu niet meer.

Heb nog wel veel Quest open staan. Alleen hoe weet je waar je moet zijn? Ik ga naar een level maar dan? Je wordt niet echt naar de Quest toegeleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
Wackmack schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 11:48:
Weet iemand hoevéél story levels er zijn? Heb er 5 gespeeld en zie ze nu niet meer.

Heb nog wel veel Quest open staan. Alleen hoe weet je waar je moet zijn? Ik ga naar een level maar dan? Je wordt niet echt naar de Quest toegeleid.
Je kan quests tracken (door met X te activeren geloof ik)
Dan krijg je ook markers waar je precies moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hmmm wel is geprobeerd maar misschien had ik de verkeerde quest aangevinkt, thnx.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Low_Profile
Soms moet je op the reef zijn, en dan is dat niet meteen duidelijk te zien in de main map. De quest tracker geeft dan pas aan waar je precies moet zijn als je naar het submenu van the reef gaat. (Waar je kan kiezen uit de social space of de verschillende prison of elders opties)

Andere quests geven alleen maar een target zoals complete a nightfall ofzo, en daar zie je ook nooit markers bij.

Kan me herinneren dat als je de main story doet, dat je op gegeven moment ff naar de Queen op de reef moet voor een cutscene, wat niet superduidelijk is in eerste instantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobus_NL
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-09 13:09
Zijn er hier mensen die mij willen helpen in trials? ik zou heel graag een keer het lighthouse willen zien maar ik ben niet goed genoeg om daar te komen. dus zoek mensen die mij een keer die kant op willen helpen. Zijn er mensen die mij morgen avond misschien willen helpen?

[ Voor 11% gewijzigd door Cobus_NL op 16-10-2016 19:32 ]

PSN: CobusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

Crashhill schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:14:
[...]

In sommige gevallen kon je gerust een last minute weekendje weg boeken om dan op maandag te zien dat ze het eindelijk gehaald hadden. Voornamelijk beginnelingen die voor het eerst op hun warlock de reet deden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:45
Cobus_NL schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 18:29:
Zijn er hier mensen die mij willen helpen in trials? ik zou heel graag een keer het lighthouse willen zien maar ik ben niet goed genoeg om daar te komen. dus zoek mensen die mij een keer die kant op willen helpen. Zijn er mensen die mij morgen avond misschien willen helpen?
Trials......we worden ook regelmatig afgeslacht daar door een stel teabagging 11-jarigen :D
Alle respect voor die 11-jarigen overigens en al die niet 11-jarigen, die mij met hun ogen dicht en 1 arm op hun rug afschieten, slaan, opblazen etc. Zonder gekheid. Volgens mij spelen er daar zoveel gasten die errug handig zijn, dat ik meen ik nog nooit mn muntje vol heb gekregen. MIsschien moet ik gewoon vaker crucible doen, dan wordt het misschien nog wat :+ . Waar ik bij Iron Banner nog wel eens bovenaan kom, lukt me dat in de trials ieder geval niet. En ja, het is inderdaad niet te vergelijken.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
UTADDICT schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 09:24:
Even een snelle Discord update:

Laatste joiner: GMacD! 'claps!'

We hebben nu 114 leden op Discord, wordt lekker druk en er worden al meerdere runs georganiseerd (gisteren 5 man de nieuwe exotic pulse bijv)!

Mocht je nog niet zijn gejoined, doe ff! Mooie groep daar en een bot die wel/niet/wel/niet/wel/niet al je character-stats kan ophalen en displayen.

#worth

;-)
jeeuj, alleen heb ik nog geen idee hoe ik ps4 gebeuren aan mijn naam laat toevoegen |:( O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobus_NL
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-09 13:09
basset schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 07:49:
[...]

Trials......we worden ook regelmatig afgeslacht daar door een stel teabagging 11-jarigen :D
Alle respect voor die 11-jarigen overigens en al die niet 11-jarigen, die mij met hun ogen dicht en 1 arm op hun rug afschieten, slaan, opblazen etc. Zonder gekheid. Volgens mij spelen er daar zoveel gasten die errug handig zijn, dat ik meen ik nog nooit mn muntje vol heb gekregen. MIsschien moet ik gewoon vaker crucible doen, dan wordt het misschien nog wat :+ . Waar ik bij Iron Banner nog wel eens bovenaan kom, lukt me dat in de trials ieder geval niet. En ja, het is inderdaad niet te vergelijken.
dit wat je nu allemaal vertelt komt mij allemaal heel erg bekend voor.
los van de loot zou ik toch het lighthouse wel een keer graag willen zien.

PSN: CobusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
GMacD schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 08:09:
[...]

jeeuj, alleen heb ik nog geen idee hoe ik ps4 gebeuren aan mijn naam laat toevoegen |:( O-)
Gewoon bij opties je naam aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 11:53
Ik moet ook eens wat meer gebruik maken van die Discord chat. Ik heb de nieuwe Raid nog nooit gedaan, en ik wil ook nog een paar Nightfall Strikes doen om die achievement af te tikken. Helaas voor mij zal ik vandaag geen tijd hebben want pas laat thuis en de vriendin wil ook aandacht :P maar, morgenavond kan ik wel wat hulp gebruiken :)

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Just_A_User schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:56:
Ik moet ook eens wat meer gebruik maken van die Discord chat. Ik heb de nieuwe Raid nog nooit gedaan, en ik wil ook nog een paar Nightfall Strikes doen om die achievement af te tikken. Helaas voor mij zal ik vandaag geen tijd hebben want pas laat thuis en de vriendin wil ook aandacht :P maar, morgenavond kan ik wel wat hulp gebruiken :)
Mijn vrouw en dochters zouden een week weg gaan deze vakantie. Helaas is er 1 een puber, die, omdat ik thuis ben, weigert om mee te gaan |:( . Helaas mn plan van middag's vloer schuren en 's avonds gamen, nu voor een deel afgeschoten aangezien pubers veel onderhoud nodig hebben :D . Gelukkig blijft er hopelijk genoeg tijd over om mn level naar >370 te brengen

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
basset schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:28:
[...]

Mijn vrouw en dochters zouden een week weg gaan deze vakantie. Helaas is er 1 een puber, die, omdat ik thuis ben, weigert om mee te gaan |:( . Helaas mn plan van middag's vloer schuren en 's avonds gamen, nu voor een deel afgeschoten aangezien pubers veel onderhoud nodig hebben :D . Gelukkig blijft er hopelijk genoeg tijd over om mn level naar >370 te brengen
Ik ben momenteel 362. Er is voortgang, maar het gaat langzaam. Volgens mij moet ik echt de nightfall + raid gaan doen om wat snellere stappen te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:57
en faction packages kan je ook goeie loot krijgen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Buizerd__NL schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:40:
en faction packages kan je ook goeie loot krijgen.
Jawel, ik zit bij Dead Orbit, en ik heb daar wel wat dingen uit gekregen, zoals hun auto rifle en gisteravond hun scoutrifle @ 364, maar het is gewoon dezelfde gear die je eigenlijk altijd krijgt, alleen dan met een hoger LL, maar ook met die packages gaat het langzaam.

Het is voor nu vooral het artifact wat me terug houdt @ 358, terwijl de rest allemaal 360+ is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Just_A_User schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:35:
[...]

Ik ben momenteel 362. Er is voortgang, maar het gaat langzaam. Volgens mij moet ik echt de nightfall + raid gaan doen om wat snellere stappen te maken. :)
Je kunt ook de nieuwe update van morgen afwachten. Bijna alle loot gaat een bump naar boven krijgen. Nu kun je uit blauwe engrams nog max 340 light krijgen. Die gaan naar 365. Verder ook nog 385 gear uit archon's forge etc. Zie voor meer info: https://www.bungie.net/en...-Week-at-Bungie--10132016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Twammo schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:54:
[...]

Je kunt ook de nieuwe update van morgen afwachten. Bijna alle loot gaat een bump naar boven krijgen. Nu kun je uit blauwe engrams nog max 340 light krijgen. Die gaan naar 365. Verder ook nog 385 gear uit archon's forge etc. Zie voor meer info: https://www.bungie.net/en...-Week-at-Bungie--10132016
Daar zeg je zoiets. Ik irriteer me een beetje aan die dingen die je vaak krijgt, en die zijn dan 340. Wat moet ik daar in godsnaam mee als ik 340 al lang voorbij ben? Ik heb wel wat niet legendary dingen gekregen die de 340 voorbij gaan, daar niet van, maar dat is maar zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:57
Je bent niet de enige die zich daar aan irriteert. :P

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TyKH
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:30
Just_A_User schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:35:
[...]

Ik moet daar ook aan beginnen maar mijn LL zit nog 356. Merkte wel door de strikes te doen, dat je beetje bij omhoog gaat omdat je twee blauwe gear krijgt die wat hoger zijn dan je huidige LL.

PSN: TyKashin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TyKH schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:09:
[...]

Ik moet daar ook aan beginnen maar mijn LL zit nog 356. Merkte wel door de strikes te doen, dat je beetje bij omhoog gaat omdat je twee blauwe gear krijgt die wat hoger zijn dan je huidige LL.
Die blauwe gear blijft droppen tot een max van 365. Daarna wordt het toch echt raiden, trials, factionrep, strike specific loot. Trials ook al kun je er geen reet van, ga toch een groepje proberen te verzamelen, gezien je ook gewoon loot krijgt na een match, (niet altijd maar elke 5-10 games dropt er wel iets) BOVEN je current light :). tot max 385 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TyKH
Crashhill schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:14:
[...]

Die blauwe gear blijft droppen tot een max van 365. Daarna wordt het toch echt raiden, trials, factionrep, strike specific loot. Trials ook al kun je er geen reet van, ga toch een groepje proberen te verzamelen, gezien je ook gewoon loot krijgt na een match, (niet altijd maar elke 5-10 games dropt er wel iets) BOVEN je current light :). tot max 385 geloof ik.
Ja, mijn PvP skills zijn matig, had wel de bounties en rank 5 gehaald met Iron Banner wat mijn LL flink omhoog heeft geschoten. Toch maar aan de Trials eens beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
TyKH schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:09:
[...]

Nou ja, wij zitten niet zo heel erg ver uit elkaar, dus als je wil kun je me (als je PS4 speelt) mij toevoegen, dat we samen door wat dingen heen lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-11-2020
Het levelen van chars is nog nooit zo snel geweest , zoals nu mogelijk is.

Er zijn zoveel opties om te levelen t/m LL 365.

Vanaf LL365 gaat het wat langzamer maar dan kun je beginnen met Raids.
Ook met Crucible is aardig wat hogere loot binnen te harken.
En inderdaad IB is altijd goed voor levelboost

PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:18

TiMMieJ

PSN: Orixez

Crashhill schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:32:
Gewone Crucible is inderdaad ook nice! :D dropt ook gewoon tot 385 geloof ik :D
Pfffft moet ik nog PeeVeePee gaan doen ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TiMMieJ schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:51:
[...]

Dat moet je sowieso lamme :P je had allang 380 kunnen zijn jah, maarja moet je weer naar Zeeland toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
Crashhill schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:32:
Gewone Crucible is inderdaad ook nice! :D dropt ook gewoon tot 385 geloof ik :D
Kan ook gewoon 387 droppen :salt: :P

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:18

TiMMieJ

PSN: Orixez

Crashhill schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:52:
[...]

Dat moet je sowieso lamme :P je had allang 380 kunnen zijn jah, maarja moet je weer naar Zeeland toe :P
Ja Nieuw Zeeland is mooi! En van het weekend komt die 380 wel goed. Al die PvP kerries :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TiMMieJ schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:57:
[...]

Ja Nieuw Zeeland is mooi! En van het weekend komt die 380 wel goed. Al die PvP kerries :P
:9~ moet je roetker life aankijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Dit weekend mag ik wel gecarry'ed worden ja :)
Hopelijk leuke map....

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:51
R-utger schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:59:
Hopelijk leuke map....
Dit weekend was eindelijk weer eens een leuke map :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hopelijk leuke map....
Ajah joh! gewoon ff kerries uitdelen komend weekend! is ieder zijn e-penis weer bevredigd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steffeh schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:23:
[...]

Dit weekend was eindelijk weer eens een leuke map :9
Dit weekend weer Burning Shrine is alweer te lang geleden :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Door Iron Banana ging de light level wel snel omhoog. Op alle 3 de poppetjes zeker 10 light omhoog gegaan. Nadien ook wel wat geluk gehad bij de fraction packages, NF drops en raids. Nu staan ze overal rond de 382-383. Op naar de 400 zal dus wss niet zo lang duren, al is 399 wel een level dat je lang kan hebben als een bepaalde drop uit blijft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Crashhill schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:12:
[...]

Dit weekend weer Burning Shrine is alweer te lang geleden :O
Burning Shrine = O+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Laatst online: 22:44
Gaan er nog mensen raiden? Ik heb de raid nog niet gedaan! Ben inmiddels 365 LL.

psn: Qtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:29
Zijn opzoek naar een 6e voor de raid. zijn momenteel bij de siege engine.

Je mag de raid al wel gedaan hebben. maar we willen geen spoilers we doen de hele raid blind!

Psn: rokz04

Zijn al bezig dus join rap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:08:
Je bent niet de enige die zich daar aan irriteert. :P
Zonder al die "overbodige" troep zou je steeds al je armor/weapon parts moeten kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
TiMMieJ schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:51:
[...]

Nou....gisteren Trials gespeeld, maar de enigen die mee lijken te doen zijn gasten met light level 385 en hoger (tot 386/87)

Das toch minder handig heb ik gemerkt als je krap aan 370 in light level ben. 2 schoten en weg. En ik moet 3 keer slaan! (Ik kan niet mikken) De gear vind ik wel mooi overigens.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

Hopelijk leuke map....
25 euro voor een kerrie was het toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aeque schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:45:
[...]

25 euro voor een kerrie was het toch? :P
Das exclusief 2 euro administratiekosten :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:56
Maar geen voorrij kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
basset schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:07:
[...]

Nou....gisteren Trials gespeeld, maar de enigen die mee lijken te doen zijn gasten met light level 385 en hoger (tot 386/87)

Das toch minder handig heb ik gemerkt als je krap aan 370 in light level ben. 2 schoten en weg. En ik moet 3 keer slaan! (Ik kan niet mikken) De gear vind ik wel mooi overigens.
Met 15 light verschil heb je een nadeel van iets van 1-2%.... Dus als je 3x moet slaan is er iets anders aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R-utger schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:12:
[...]

Met 15 light verschil heb je een nadeel van iets van 1-2%.... Dus als je 3x moet slaan is er iets anders aan de hand
en de vraag is met welke class en subclass speel je?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

hoelaat is de reset naar hardmode?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:53

M0nkeymen

Monkeystyle!

Jedi Geub schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:19:
hoelaat is de reset naar hardmode?
11:00 uur reset
19:00 download
23:00 hardmode release

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
M0nkeymen schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:20:
[...]

Waarbij 19:00 niet alleen download is maar ook de release van patch 2.4.1. Vanaf 19:00 dus je engrams inleveren.

De raid gaat daarna om 23:00 open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

19:15 werkelijke download start
19:16 preparing download
21:00 download klaar
21:01 dierentuin aan errors
23:01 hardmode release uitgesteld door dierentuin errors.
morgen dus.
Welkom bij Bungol

[ Voor 3% gewijzigd door Griffx op 18-10-2016 11:40 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
[...]

Best wachten tot na de patch om 19h voor iets te doen van NF & Forge. De hard raid zal spijtig genoeg iets te laat zijn om nog een poging te wagen voor mij. Wss doen de engrams wel wat ze altijd doen, 1 à 4 light droppen boven je level, alleen nu op naar de 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
UTADDICT schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:37:
[...]

Waarbij 19:00 niet alleen download is maar ook de release van patch 2.4.1. Vanaf 19:00 dus je engrams inleveren.

De raid gaat daarna om 23:00 open.
Gisteren met mijn slaperige kop al m'n legendaries uit de raid ingeleverd |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:12

Convoy

g44p

Ereaser schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:01:
[...]

Gisteren met mijn slaperige kop al m'n legendaries uit de raid ingeleverd |:( :P
Ben ik ff blij dat ik al mn exotic engrams op de grote stapel (27) heb gegooid >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

update is te downloaden iets van 512MB.

https://www.bungie.net/en...7_Destiny-Update---101816

[ Voor 48% gewijzigd door nFo op 18-10-2016 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-09 06:35

strompel

PSN: jansoe13

let op!

de ll gaat pas om 11 uur omhoog

PSN: jansoe13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
Ereaser schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:01:
[...]

Neee :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Just_A_User
Hij staat bij mij, zoals fucking altijd, weer stil te kijken. V 1.29 wil ie binnen hengelen blijkbaar. Dat wordt niks meer vanavond. Staat op 14 uur, kutkutkut playstation network :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand interesse in een poging voor de Hard Raid vanavond? (Playstation 4)

We zijn met 3 momenteel, dus zoeken nog 3 personen. Heb je interesse, stuur friez-nl een bericht op psn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TyKH
Vraagje aan allen, Mijn LL staat nu voor zowel Warlock als Hunter op 356. Op welk moment is het handig om de goede gear (zowel Exotic als Legendary) te infusen? bij 360 of later pas bij 370?

Ik ben niet zo'n heavy speler dus mijn exotic shards zijn aan de schare kant :P

[ Voor 5% gewijzigd door TyKH op 19-10-2016 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:13
Zo. Gisteravond met 5 andere eindbazen een gooi gedaan naar de Hardmode clear. Die was incl drink en pispauzes klaar na ~1u en 40 minuten. Als ik met m'n slaapdronken harses libks en rechts wat minder door elkaar had gehaald was t t nog wel stukje sneller gegaan.

Leuke extra mechanics, paar mooie WtF momenten. Raid sniper is een beest. De pulse lijkt dat ook te zijn.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkie schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 07:40:
Zo. Gisteravond met 5 andere eindbazen een gooi gedaan naar de Hardmode clear. Die was incl drink en pispauzes klaar na ~1u en 40 minuten. Als ik met m'n slaapdronken harses libks en rechts wat minder door elkaar had gehaald was t t nog wel stukje sneller gegaan.

Leuke extra mechanics, paar mooie WtF momenten. Raid sniper is een beest. De pulse lijkt dat ook te zijn.
Nogmaals Gratz mannen. :)

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
R-utger schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:12:
[...]

Serieus? Dan ben ik dus gewoon erg slecht. 8)7

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Archons Forge is trouwens een goede leveler geworden.

Gisteren 1.5 uur archons forge gespeeld en toch een level of 4 gestegen. Alleen wapens droppen matig, hoewel de Saladin's Vigil op 378 een behoorlijk fijne fusion is, zeker met gisteravond de weekly nightfall.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
basset schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:43:

Gisteren 1.5 uur archons forge gespeeld en toch een level of 4 gestegen. Alleen wapens droppen matig, hoewel de Saladin's Vigil op 378 een behoorlijk fijne fusion is, zeker met gisteravond de weekly nightfall.
gister dik 2 uur strikes gespeeld en 7 lvls gestegen

PSN: libbes1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!
basset schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:43:

welke roll zit er op je fusion?

Als je net zo'n godroll hebt als HenkiePenkie wordt ik jaloers.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
M4uSzi schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:06:
[...]
welke roll zit er op je fusion?

Als je net zo'n godroll hebt als HenkiePenkie wordt ik jaloers.
Dat zal wel niet :)

1: Linear Compensator/Accurized ballistics/field Choke
2: Perfect balance / reinforced barrel
3: Quickdraw/Accelerated Coils
4: Performance Bonus/Battle Runner

Volgens mij zijn er betere

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
libbes1979 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:03:
[...]

Als er alleen perfected ingeschoten worden gaat het vooral hard heb ik gemerkt

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
libbes1979 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:03:
[...]

Na 4 strikes was ik ook 4 light level omhoog _/-\o_
Doe Archon's Forge wel als ik alles 385 heb via de strikes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:13
Ereaser schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:57:
[...]

Na 4 strikes was ik ook 4 light level omhoog _/-\o_
Doe Archon's Forge wel als ik alles 385 heb via de strikes.
En dan?

Archon’s Forge, the Heroic SIVA Strike playlist, and Legendary Engrams will now provide rewards up to 385 Light.

:p

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 21:34
NLRev0lution schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:16:
[...]

En dan?

Archon’s Forge, the Heroic SIVA Strike playlist, and Legendary Engrams will now provide rewards up to 385 Light.

:p
Archon's Forge dropt Ghost, Artifacts en Class Items tot 400.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Zag gisteren ook bij Heroic strikes blauwe items als reward op het einde droppen dat boven de 385 gaan, dus ik vermoed dat deze ook tot 400 gaan droppen.

Heb ondertussen de nieuwe mechanics van de hard is overlezen en zitten paar leuke dingen tussen. Nu enkel hopen dat niet te veel team mensen op een domme manier dood gaan, want zonder revive is het toch steeds heel wat pittiger.

Linkje voor wie deze ook eens graag leest : https://www.vg247.com/201...of-the-machine-hard-mode/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shadow_J schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:52:
Zag gisteren ook bij Heroic strikes blauwe items als reward op het einde droppen dat boven de 385 gaan, dus ik vermoed dat deze ook tot 400 gaan droppen.

Heb ondertussen de nieuwe mechanics van de hard is overlezen en zitten paar leuke dingen tussen. Nu enkel hopen dat niet te veel team mensen op een domme manier dood gaan, want zonder revive is het toch steeds heel wat pittiger.

Linkje voor wie deze ook eens graag leest : https://www.vg247.com/201...of-the-machine-hard-mode/
Blauwe engrams op heroic strikes die tot 400 droppen? lol met de modifiers van deze week si iedereen dus 400 dan voor het weekend? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Even copy paste van patch notes voor light rewards :) :

Activities

* The SIVA Strike Playlist will now drop rewards up to 365 Light
* The Heroic SIVA Strike Playlist will now drop rewards up to 385 Light
* Archon’s Forge can now drop rewards up to 385 Light
* Archon’s Forge can now drop Ghosts and Artifacts up to 400 Light
* Trials of Osiris, Iron Banner, Crucible, and Strike Hoards will now provide drops up to 400 Light
* Wrath of the Machine, Trials of Osiris, and Iron Banner will now attempt to reward higher Light items on average

Update > Heb gevonden waardoor de hogere reward is : de Strike Hoards zijn de kistjes mlet Skelleton Key op het einde, deze kunnen dus tot 400 droppen. Andere blauwe rewards zijn max 385.

[ Voor 13% gewijzigd door Shadow_J op 19-10-2016 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shadow_J schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:14:
Even copy paste van patch notes voor light rewards :) :

Activities

* The SIVA Strike Playlist will now drop rewards up to 365 Light
* The Heroic SIVA Strike Playlist will now drop rewards up to 385 Light
* Archon’s Forge can now drop rewards up to 385 Light
* Archon’s Forge can now drop Ghosts and Artifacts up to 400 Light
* Trials of Osiris, Iron Banner, Crucible, and Strike Hoards will now provide drops up to 400 Light
* Wrath of the Machine, Trials of Osiris, and Iron Banner will now attempt to reward higher Light items on average

Update > Heb gevonden waardoor de hogere reward is : de Strike Hoards zijn de kistjes mlet Skelleton Key op het einde, deze kunnen dus tot 400 droppen. Andere blauwe rewards zijn max 385.
mss strike specific loot die je uit kistjes kunt trekken met skeleton keys?

edit: net even gechecked en zijn inderdaad de strike specific loot

http://www.destinygamewiki.com/wiki/Strike_Hoard

[ Voor 6% gewijzigd door Crashhill op 19-10-2016 12:39 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 22 Laatste

Let op:
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc