Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

Wackmack schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:06:
Wel vette demo gisteren. Net nog eens terug gekeken. Ook fijn dat je een raid/nightfall makkelijker kan spelen ivm match making.
Dan zou ik de demo nog maar eens een keer aandachtig terug kijken, match making won't happen O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Convoy schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:23:
[...]

Dan zou ik de demo nog maar eens een keer aandachtig terug kijken, match making won't happen O-)
Het is een verkapte matchmaking.. Eindstand ben je Solo, gebruik je een functie waarmee je in een team komt.. Klinkt als..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Kadardar schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 20:02:
Zo destiny 2 stream gekeken en damn hyped :)

Moet nu nog de keuze maken tussen PC en PS4 (xbox valt af bij mij ;)). Wat denken jullie allemaal?

Pc vind ik voor shooters zelf beter maar de 2 vrienden die ik heb hebben beide geen super pc voor Destiny maar wel een PS4. Keuzes keuzes keuzes
Same here, grootste gedeelte van onze clan blijft op PS4. We zijn wel een pc-divisie gestart (wees welkom Kadardar!), maar als de pc-versie veel later komt en save transfer van psn naar battle.net niet mogelijk is ben ik bang dat ik bij PS4 zal moeten blijven.
Het liefste zou ik de game op pc gaan spelen. Geen reden om aan te nemen dat dat niet de beste versie van de game zal zijn.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Yes! Bad juju te koop bij Xur, eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren ook de stream (+ vanmiddag nog een aantal Youtube videos) bekeken en heb er best zin.

Grafisch valt het me toch wat tegen. Tijdens de stream was ik nog wel onder de indruk maar na wat meer videos te hebben bekeken toch bijgedraaid. Hier en daar wat verbetering met belichting te zien, en wat nieuwe effectjes maar dat is het volgens mij wel (volgens mij runt het spel nog op exact te zelfde engine als voorheen). Qua textures/antialiasing had ik het idee dat het een beetje van hetzelfde was als voorheen in D1.

Ook had ik 60fps verwacht maar het schijnt als ik alle betrouwbare streamers mag geloven capped te zijn @ 30, althans in 4k!

Guided games is wel een top toevoeging d:)b als ook meer vrijheid in wapenkeus, enne SMG's :Y

Even de alpha/beta afwachten voor mijn uiteindelijke oordeel.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:52
Wist niet of ik het zo leuk zou vinden, maar The Crucible vind ik nog best tof man. En volgens mij verdien je daar ook veel meer loot en muntjes of ligt dan aan mij?:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Destiny the collection is nog 59€ op psn. De retail versie is veel goedkoper, maar moet dan de schijf in de PlayStation zitten (begreep dat alle dlc toch gedownload moet worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
Arrahant schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 18:37:
[...]

Same here, grootste gedeelte van onze clan blijft op PS4. We zijn wel een pc-divisie gestart (wees welkom Kadardar!), maar als de pc-versie veel later komt en save transfer van psn naar battle.net niet mogelijk is ben ik bang dat ik bij PS4 zal moeten blijven.
Het liefste zou ik de game op pc gaan spelen. Geen reden om aan te nemen dat dat niet de beste versie van de game zal zijn.
Ja ik denk dat ik hem op de PS4 + pc gewoon koop :+ Dan heb ik iig nu even wat rust over me platform keuze aangezien de PC versie toch pas later komt. Heb wel wat pc vrienden die Destiny 2 gaan kopen maar het meeste blijft toch hangen op de PS4 dus main platform wordt toch de PS4 :)
giantgiantus schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:41:
Destiny the collection is nog 59€ op psn. De retail versie is veel goedkoper, maar moet dan de schijf in de PlayStation zitten (begreep dat alle dlc toch gedownload moet worden).
Hij was vorige week in de aanbieding voor 35 euro geloof ik. Je bent nu beter af met de retail en de reis naar je playstation om het schijfje erin te doen :+

[ Voor 22% gewijzigd door Kadardar op 22-05-2017 22:46 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Afgelopen weekend sinds lange tijd weer een Raid gespeeld.

http://destinytracker.com/dg/6448286075

Crota's End op 390, ik zelf was 385, en ik mocht de makkelijke dingen doen, was geweldig om te doen weer.
Inmiddels 389 dus gaat aardig op weg naar de 400

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Helaas Vault of Glass nog niet gehaald,

http://destinytracker.com/dg/6456106379

Zelf na 2 uur gestopt, vanavond proberen wij het opnieuw.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Nog mensen die Destiny spelen? Ik ben rustig aan het levelen en heb de ambitie om nog eens de raids te doen. Zijn er mensen die een noob eens op sleeptouw willen nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:42
giantgiantus schreef op maandag 26 juni 2017 @ 22:33:
Nog mensen die Destiny spelen? Ik ben rustig aan het levelen en heb de ambitie om nog eens de raids te doen. Zijn er mensen die een noob eens op sleeptouw willen nemen?
Xbox of PS?

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Ps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:52
Ik ben er helaas na 2 maanden toch weer meegestopt. Had The Collection destijds gekocht en heb me er zeker mee vermaakt, maar het blijft me na een tijd toch echt teveel gegrind (steeds weer dezelfde missies, strikes etc). Ik geef het nu echt op met Destiny. Steeds probeerde ik het weer met een nieuwe editie van de game (omdat ik toch hoorde dat het allemaal veel beter werd), maar het is nu toch wel echt duidelijk dat Destiny niet mijn soort game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

PS4 dan neem ik aan?

Is dat inmiddels al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIwouterNL
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09:44
Zijn er hier nog mensen actief?

Met een aantal spelers zijn we een nederlandse clan gestart (ps4) en zoeken mensen om vooral raids etc mee te spelen. Als D2 uit komt gaan we waarschijnlijk allemaal over. Geinteresseerde?
Pagina: 1 ... 21 22 Laatste

Let op:
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc