Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 782335

Blisterin_Bull schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:23:
Op reddit en the100.io zitten meer volwassenen. Op lfg.net kan je idd irritante squeekers tegenkomen, maar je kan net zo snel weer pleite gaan uit een party, lol...

Maar ik weet ook altijd alles beter hoor ;-)
Voor het aantal uren welke je in des hebt gestoken zou je een emblem moeten krijgen en luister ik graag naar je 8)

Dat is het probleem, het eindeloze zoeken, proberen, leave, zoeken, proberen, leave

Gister bijvoorbeeld 1.5 uur over de challenge gedaan weekly raid, eindstand nog niet gehaald.. weer geen vex deze week :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reset geweest, nieuwe Weekly Raid.. Is er nog iemand actief voor een Raid in de avond uurtjes ? [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-06 15:27
Sinds een weekje ook weer begonnen, nu level 40 met de bijgeleverde boost en 338 ondertussen. (ik speel momenteel niet bijzonder veel idd). Ben nu vooral bezig met de SIVA strike missies voor gear.

Hebben jullie nog tips voor misschien wat makkelijke gear of zijn de strikes me enige manier momenteel? Ik mis best wel wat rep tevens omdat ik niet bijzonder lang heb gespeeld bij de release van destiny (heb ooit toen alle missies gedaan en een stukje The Dark Below maar daar hield het dan ook op). Anders had ik via die wegens nog iets kunnen halen maar helaas :'(

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kadardar schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:24:
Sinds een weekje ook weer begonnen, nu level 40 met de bijgeleverde boost en 338 ondertussen. (ik speel momenteel niet bijzonder veel idd). Ben nu vooral bezig met de SIVA strike missies voor gear.

Hebben jullie nog tips voor misschien wat makkelijke gear of zijn de strikes me enige manier momenteel? Ik mis best wel wat rep tevens omdat ik niet bijzonder lang heb gespeeld bij de release van destiny (heb ooit toen alle missies gedaan en een stukje The Dark Below maar daar hield het dan ook op). Anders had ik via die wegens nog iets kunnen halen maar helaas :'(
Om destiny meer toegankelijker te maken voor nieuwe spelers gaat het levelen tegenover de eerste 2 jaar super snel..

Ik raad je aan challenge of elders, story mission playlist (wel 380 light) en Siva heroic strikes.. bountys aanzetten en klaar is kees

Ik ben vanaf zaterdag weer aan het spelen en van light 375 naar light 394 gegaan zonder een raid te spelen 8)

Mocht je hulp nodig hebben en je beschikt over een PS4 add me! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Anoniem: 782335 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 08:15:
[...]

Om destiny meer toegankelijker te maken voor nieuwe spelers gaat het levelen tegenover de eerste 2 jaar super snel..

Ik raad je aan challenge of elders, story mission playlist (wel 380 light) en Siva heroic strikes.. bountys aanzetten en klaar is kees

Ik ben vanaf zaterdag weer aan het spelen en van light 375 naar light 394 gegaan zonder een raid te spelen 8)

Mocht je hulp nodig hebben en je beschikt over een PS4 add me! ;)
Yup dat merkte ik ook al tijdens het spelen voordat ik alle dlcs kocht.

Challange of elders zou me aardig afgaan. 380 missies geprobeerd maar dat lukte dus niet zonder een heleboel trial en error door 1-2 shot kills. Nu ondertussen light 352 gehaald door gister een hele berg iron banner mayhem clash te spelen en hierdoor rep naar level 3 te brengen en 2 380 items te kopen :) 380 durf ik nog net niet aan maar als ik 370 behaal ga ik het zeker weer ff proberen.

Speel ook soms met een maat van me die is nu 392 en die trekt me er ook behoorlijk doorheen, maar door zo strike (320) krijg je misschien 1 stukje gear en met mazzel 2. Hoop dat 380 wat meer opleverd

Heb je ge-add :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kadardar schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:20:
[...]

Yup dat merkte ik ook al tijdens het spelen voordat ik alle dlcs kocht.

Challange of elders zou me aardig afgaan. 380 missies geprobeerd maar dat lukte dus niet zonder een heleboel trial en error door 1-2 shot kills. Nu ondertussen light 352 gehaald door gister een hele berg iron banner mayhem clash te spelen en hierdoor rep naar level 3 te brengen en 2 380 items te kopen :) 380 durf ik nog net niet aan maar als ik 370 behaal ga ik het zeker weer ff proberen.

Speel ook soms met een maat van me die is nu 392 en die trekt me er ook behoorlijk doorheen, maar door zo strike (320) krijg je misschien 1 stukje gear en met mazzel 2. Hoop dat 380 wat meer opleverd
Archon Forge is ook fijn om even snel een artifact en ghost te score! Het is gewoon een kwestie van wat uurtjes erin steken, met name Siva strikes, weekly e.d
Heb je ge-add :)
Ik zag het, ik zie je snel online! Ben er eigenlijk iedere avond wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Anoniem: 782335 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:24:
[...]

Archon Forge is ook fijn om even snel een artifact en ghost te score! Het is gewoon een kwestie van wat uurtjes erin steken, met name Siva strikes, weekly e.d

[...]

Ik zag het, ik zie je snel online! Ben er eigenlijk iedere avond wel :)
Yes! is goed :) Normaal gesproken ben ik ook wel online maar soms ook niet. Zover ik weet ga ik vanavond wel weer destiny spelen maar kan ook zijn dat ik nog wat Yooka-Laylee speel voor de 100% :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kadardar schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:33:
[...]
Normaal gesproken ben ik ook wel online maar soms ook niet.
Dan moet het vast lukken om je tegen te komen! haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Anoniem: 782335 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:35:
[...]

Dan moet het vast lukken om je tegen te komen! haha 8)7
Zijn der eigenlijk nog andere mensen hier een beetje actief of ben jij de enige nog in dit topic? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kadardar schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:22:
[...]

Zijn der eigenlijk nog andere mensen hier een beetje actief of ben jij de enige nog in dit topic? 8)7
Normaliter is er redelijk wat activiteit hier, ik denk dat het weer aantrekt vanaf Des 2..

Maar @Blisterin_Bull met 4000 uur aan ervaring kan je vast de nodige tips en tricks vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Anoniem: 782335 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:35:
[...]

Normaliter is er redelijk wat activiteit hier, ik denk dat het weer aantrekt vanaf Des 2..

Maar @Blisterin_Bull met 4000 uur aan ervaring kan je vast de nodige tips en tricks vertellen :)
Sta altijd open voor tricks en hints :) Boosts daarin tegenover vind ik niets, dit haalt voor mij de uitdaging weg in een game. Natuurlijk als ik redelijk bijbeen met de rest zoals bijv light level en hulp vind ik het wel leuk om mee te lopen en wat te leren. Zo probeerde me maat me te boosten door die Arena zooi met een airlock van house of wolves... vond het echt helemaal niets, later kwam ik er met wel het bijhorende level en gear en vond hem super tof (is gewoon een 3 mans missie tevens, dus niet bijzonder boeiend :+)
Ben wel van plan Des 2 aan te schaffen bij release :) Lijkt me nog steeds een toffe game en misschien ook wel leuker als je de hele game mee kan lopen met de game inplaats van eerst eens ff begin spelen en dan redelijk aan het eind er weer in te springen.

Denk dat het me een paar jaar geleden niet echt me interesse vasthield waarbij nu het wel doet. Merk gewoon aan mezelf ook dat ik games die vroeger wat minder vond nu gewoon super leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:10

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

De meeste mensen in dit topic zijn wel actief Destiny aan het spelen, maar hebben zich deels verplaatst naar de tweakers discord om hier een slow-chat te voorkomen. Daarnaast kunnen de reguliere mensen hier elkaar niets nieuws vertellen, omdat iedereen dicht op het nieuws zit via reddit of youtube ;-)

Voor tips en tricks kan je beter de reddit gebruiken:
https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/

Bovenaan de lijst zit je een dropdown menu van Useful Links (en weekly threads met updates van de wekelijkse activiteiten in game). Klik daar op New Player Guide voor een handige gids voor nieuwere spelers.

Maak daarnaast een notitie om op 18 mei de Bungie Destiny 2 stream te kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door Blisterin_Bull op 10-05-2017 13:24 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Alhoewel the beginners guide een beetje overwhelming was heb ik het nu 2 keer door gelezen en begrijp ik denk ik wel een beetje wat ik moet doen. thanks @Blisterin_Bull voor de website :)

Gister dus ook weer ff geknalt, van light 553 (geloof ik) naar 369 :)

Dingen die ik zo snel mogelijk nog wil gaan doen.
- Iron banner rep level 5 maken om 380 primary weapon te halen
- 3th subclass unlocken
- Hopelijk nog ergens een raid mee kunnen doen met mensen die niet al te snel frusty zijn van nieuwelingen in raids (chille experienced of ook nieuwelingen) :D als ik dichtbij of het goede light level heb, wil namelijk geen boost ontvangen onder het mom van... zo nu heb je het gedaan zonder enige vorm van kennis te krijgen van de raid
- Destiny 2 stream mee krijgen *checkt calendar* 18 mei, donderdag. geloof dat het te doen moet zijn (als het niet in werktijd valt wegens tijdzones)
- Heel veel legendary marks farmen voor andere 380 rep gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Als je wilt, kan ik je wel door de nightfall slepen. Als je die gedaan hebt, krijg je namelijk voor de rest van de week tot de volgende reset een 20% xp buff voor alles; Vanguard bounties, maar ook Iron Banner.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Blisterin_Bull schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:37:
Als je wilt, kan ik je wel door de nightfall slepen. Als je die gedaan hebt, krijg je namelijk voor de rest van de week tot de volgende reset een 20% xp buff voor alles; Vanguard bounties, maar ook Iron Banner.
Dat zou zeker super vet zijn :D

Heb Nightfall nooit gezien (denk ik) dus dat is waarschijnlijk wel nieuw voor me, ik ga ff kijken of ik iets van kan vinden zodat ik een beetje een idee heb wat daar moet gebeuren. Moet alleen ff kijken of ik vandaag ga spelen of dat ik pas vrijdag weer ga spelen. (het zou iig niet later zijn).

Zou je ook ff toevoegen op PSN, dat maakt het wat makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

De nightfall is simpelweg een willekeurige strike (veranderd uiteraard elke week) met een paar modifiers die het moeilijker maken... of soms eigenlijk makkelijker als je de juiste gear hebt.

Deze week is het de Cerberus Vae strike op Mars met als modifiers:

Epic - Heavily shielded and highly aggressive enemies appear in great numbers.
Berserk - Minions of the Darkness won't flinch, even after massive damage.
Fresh Troops - Some enemy squads have been fortified with additional reinforcements.
Airborne - Players deal more damage while in the air.
Catapult - Grenade recharge rate is greatly increased.

Met een warlock (sunsinger subclass perk) en titan (exotic helmet) kan je twee seconden in de lucht blijven zweven voor extra damage. Catapult is ook handig. Dan heb je elke 10 seconden (ofzo) een granaat charge. Die gooi je, en spring in de lucht voor de bonus damage. Dat werkt met alles; raketten, telesto bolts. Eerst schieten en dan jumpen met projectiel wapens. Op een hunter werkt jump shotgun weer beter. Of gewoon ouderwets schieten zonder bonus damage. Dat werkt ook ;)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Blisterin_Bull schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:16:
De nightfall is simpelweg een willekeurige strike (veranderd uiteraard elke week) met een paar modifiers die het moeilijker maken... of soms eigenlijk makkelijker als je de juiste gear hebt.

Deze week is het de Cerberus Vae strike op Mars met als modifiers:

Epic - Heavily shielded and highly aggressive enemies appear in great numbers.
Berserk - Minions of the Darkness won't flinch, even after massive damage.
Fresh Troops - Some enemy squads have been fortified with additional reinforcements.
Airborne - Players deal more damage while in the air.
Catapult - Grenade recharge rate is greatly increased.

Met een warlock (sunsinger subclass perk) en titan (exotic helmet) kan je twee seconden in de lucht blijven zweven voor extra damage. Catapult is ook handig. Dan heb je elke 10 seconden (ofzo) een granaat charge. Die gooi je, en spring in de lucht voor de bonus damage. Dat werkt met alles; raketten, telesto bolts. Eerst schieten en dan jumpen met projectiel wapens. Op een hunter werkt jump shotgun weer beter. Of gewoon ouderwets schieten zonder bonus damage. Dat werkt ook ;)
Aha oké had hem even opgezocht en dat is die strike met die tank :) Die heb ik ondertussen 2 gedaan, weet alleen niet of ik hem als nightfall heb gedaan aangezien ik met een maat speel die dit ook wel door rent. Denk dat ik vanavond wel ff kan kijken of ik hem toevallig al had gedaan of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-04 17:28

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Kadardar schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:56:
[...]

Aha oké had hem even opgezocht en dat is die strike met die tank :) Die heb ik ondertussen 2 gedaan, weet alleen niet of ik hem als nightfall heb gedaan aangezien ik met een maat speel die dit ook wel door rent. Denk dat ik vanavond wel ff kan kijken of ik hem toevallig al had gedaan of niet.
Je kan wel makkelijk zien of je de Nightfall wel of niet hebt gedaan. Wanneer je rondloopt in de tower en je hebt een lichtje rond je helm/hoofd zweven dan heb je de Nightfall gedaan. Zie plaatje:

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/destiny-www/assets/editorial/2017/01/mE8lanJ.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door MaakmeGek op 11-05-2017 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
MaakmeGek schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:03:
[...]

Je kan wel makkelijk zien of je de Nightfall wel of niet hebt gedaan. Wanneer je rondloopt in de tower en je hebt een lichtje rond je helm/hoofd zweven dan heb je de Nightfall gedaan. Zie plaatje:

[afbeelding]
Hm oke, dikke kans van dat ik hem niet heb gedaan dan. Want ik kom regelmatig in de stad voor decrypts of ff snel spieken wat ik nu als volgende item wou halen maar dit komt me totaal niet bekend voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:52
Ik ben nu bezig met de quest om het zwaard van Oryx weer te herstellen, maar daarvoor heb ik Hadium Flakes nodig en laat ik deze nu nergens op de Dreadnought gevonden krijgen ...

De guides op Google verwijzen naar oude locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Die vind je in patrol kistjes die op willekeurige plekken op de Dreadnaught staan. De locaties in die guides zijn /mogelijke/ locaties. Dus gewoon rondjes rennen, en in kamertjes en hoekjes kijken.

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-06 08:57

Steefanus

StefanJ

Op deze map staan alle kistjes die met een sleutel te ontgrendelen zijn, maar daar is ook kans op een willekeurige spawn van een kistje met Hadium Flakes. http://i.imgur.com/lxjVwij.png

Toentertijd heb ik gewoon rondjes gerend door het Mausoleum. Het gaat niet vanzelf ;).

edit;

Deze map staat netjes aangegeven waar de Hadium Flakes (kunnen) spawnen: http://i.imgur.com/NOFUhjn.jpg

Succes.

[ Voor 18% gewijzigd door Steefanus op 12-05-2017 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 364708

Topicstarter
Nog 1 week tot de Destiny 2 reveal!!!

Gaat iedereen hier Destiny 2 ook kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Anoniem: 364708 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:00:
Nog 1 week tot de Destiny 2 reveal!!!

Gaat iedereen hier Destiny 2 ook kopen?
Goed dat je het zegt, nog even kopen. Waar heb jij het gekocht? PS4 store is wel aantrekkelijk, heb je tenminste een disc.

YouTube: Destiny Let's Nightfall - Valus Ta'aurc Solo Nightfall Walkt...

Goeie video over nightfall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik via bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Bol.com hier ja. Limited edition. Een rib uit m'n lijf, maar krijg wel een legendarisch zwaard. /hype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
limited? scrub.

Heb de 250 euro editie gekocht met geil heuptasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

pff nerd. het is maar een spelletje he.

(zoveel geld heb ik niet ;()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-11-2020
Wil eerst gameplay zien voordat ik D2 bestel !

Liever nog zou ik hem met een PS4 Pro bundeltje kopen , maar kan me waarschijnlijk toch niet bedwingen na het zien van gameplay

PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Vanmiddag in IB met 5 gunslinger hunters rond gerend. Allemaal tripmines gebruikt met de Claws of Ahamkara. Nog nooit zoveel games in 1 dag gewonnen :P

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:16
Yonix schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:14:
Ik ben nu bezig met de quest om het zwaard van Oryx weer te herstellen, maar daarvoor heb ik Hadium Flakes nodig en laat ik deze nu nergens op de Dreadnought gevonden krijgen ...

De guides op Google verwijzen naar oude locaties.
Een van de Iron lords artefacten die je radar verbeterd laat ook zien waar kistjes etc. zijn.

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
klaw schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:34:
[...]

Een van de Iron lords artefacten die je radar verbeterd laat ook zien waar kistjes etc. zijn.
Heb je daar de 'Rise of Iron' DLC voor nodig? Die heb ik namelijk (nog) niet. :)

Verder ben ik toch aardig op dreef in Destiny. Ben inmiddels een level 40+ Warlock met een Light van 288. Ben nu vooral nog wat quests en bounties aan het doen en probeer ook een raid/strike te doen voor de kans op toffe loot. :9~

Ik ben nog niet met alle game mechanics bekend en merk dat het spel je niet bij de hand meeneemt (m.b.t. Infusions, Functie Inventory Items e.d.), dus in dat soort situaties biedt Google uitkomst. :)

Maar goed, ik vind het een onwijs tof spel, dus Destiny 2 komt er zeker! :o
By the way, hoe kan ik mij aanmelden voor de Tweakers Clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Zo na een weekende min of meer intensief gamen dacht ik laat ik maar eens weer op het Destiny forum van tweakers kijken :)

Hoe langer ik Destiny hoe meer ik eindelijk in zie waarom dit spel zo geliefd is op het moment. Momenteel ben ik 389 gekomen (van de 350 begin van de week?). Ben helaas heel lang blijven hangen op een ghost van 380 waardoor ik bijna niet verder kon komen. De laatste levels duren gewoon ontzettend lang overduidelijk.

Destiny 2 komt er ook echt zeker, ga hem denk ik einde deze maand of volgende maand ff pre-orderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wackmack schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:11:
[...]

Goed dat je het zegt, nog even kopen. Waar heb jij het gekocht? PS4 store is wel aantrekkelijk, heb je tenminste een disc.

YouTube: Destiny Let's Nightfall - Valus Ta'aurc Solo Nightfall Walkt...

Goeie video over nightfall
Deze gespeeld maar merk toch met light 390 dat ik het nooit redt onder de 30 min. Krijg in mijn eentje maar geen wapen met fire. Het lukt nu maar gaat nogal traag. Ook rockets doen nog niet zoveel damages. Nu maar weer normale strikes doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Wackmack schreef op maandag 15 mei 2017 @ 18:49:
[...]

Deze gespeeld maar merk toch met light 390 dat ik het nooit redt onder de 30 min. Krijg in mijn eentje maar geen wapen met fire. Het lukt nu maar gaat nogal traag. Ook rockets doen nog niet zoveel damages. Nu maar weer normale strikes doen.
Voor het geval je het niet door had, springen doet dubbele damage maar dit zit in een RNG systeem (van 20 perks geloof ik waar er maar een paar uitkomen), je ziet in dat filmpje ook dat de persoon de hele tijd springt voor ze extra damage. Dikke kans dat als die die perk niet heeft dat die dan veel langer bezig is.

Edit:
Wel super dom geweest de week (maarja was ook pas een week dat ik weer speelde :+ ) Maar ik heb Xur gemist, dacht dat die zou blijven tot Zondag dus ik loop erheen om me exotics te upgraden op zondag... xur weg, crap :D Ach ja Vrijdag weer dan maar :) Zit nu op 389 en heb alleen ghost nodig geloof ik om 290 te halen.

zo te merken aan de weekly reset hebben we nog steeds mayhem clash dus dat betekend dat ik daar misschien nog upgrades uit kan halen :D Maat van me is nu 399 en ze laatste light level is een aardige PITA voor hem :)

[ Voor 28% gewijzigd door Kadardar op 16-05-2017 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
Gasten... Ben wel benieuwd naar rise of Iron, met de aankondiging van Destiny 2 wil ik deeltje 1 eigenlijk wel volledig gespeeld hebben:) heb alle dlc's nu maar als ik Rise of Iron wil kopen moet ik een bundel halen... Is er een manier om alleen de dlc te halen?

Xbox one trouwens :)

[ Voor 4% gewijzigd door mfneed op 16-05-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
mfneed schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:07:
Gasten... Ben wel benieuwd naar rise of Iron, met de aankondiging van Destiny 2 wil ik deeltje 1 eigenlijk wel volledig gespeeld hebben:) heb alle dlc's nu maar als ik Rise of Iron wil kopen moet ik een bundel halen... Is er een manier om alleen de dlc te halen?

Xbox one trouwens :)
In de PS store in de aanbieding maarja daar heb je niks aan 8)7 tevens zijn de deals wel bekend voor de xb1 waar Destiny the collection tussen staat met 35% korting (https://majornelson.com/2...compatibility-super-sale/). Ik spreek nu even uit ervaring van de PS store maar ook daar kon ik rise of iron (los) niet kopen omdat ik geen Taken King had, deze moest je eerst hebben voordat Rise of Iron gekocht kon worden (opzich wel goed want anders heb je er namelijk niets aan alleen kon ik de prijs niet zien van rise of iron dus ben er even vanuit gegaan dat die ook €20 kost). Echter kwam een bundel (met alles) goedkoper uit (€25) dan de 2 dlc's los te kopen van €40 in totaal. Keuze was dus snel gemaakt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kadardar op 16-05-2017 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Kadardar schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:22:
[...]

In de PS store in de aanbieding maarja daar heb je niks aan 8)7 tevens zijn de deals wel bekend voor de xb1 waar Destiny the collection tussen staat met 35% korting (https://majornelson.com/2...compatibility-super-sale/). Ik spreek nu even uit ervaring van de PS store maar ook daar kon ik rise of iron (los) niet kopen omdat ik geen Taken King had, deze moest je eerst hebben voordat Rise of Iron gekocht kon worden (opxich wel goed want anders heb je er namelijk niets aan). Echter kwam een bundel (met alles) goedkoper uit (€25) dan de 2 dlc's los te kopen van €40 in totaal. Keuze was dus snel gemaakt :)
Ja precies, maar ik heb dus weinig zin om Destiny en The Taken King nog eens te moeten betalen... a 38,-... Ik wil net zoals met TTK alleen RoI halen... Alleen lijkt dat nergens mogelijk te zijn :( Vandaar dat ik de vraag hier stel.

EDIT: Zie dat ik via de App wel alleen Rise of Iron kan kopen... wel 29.-... Is dat een normale prijs? of overpriced voor wat je krijgt?

[ Voor 6% gewijzigd door mfneed op 16-05-2017 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
mfneed schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:25:
[...]

Ja precies, maar ik heb dus weinig zin om Destiny en The Taken King nog eens te moeten betalen... a 38,-... Ik wil net zoals met TTK alleen RoI halen... Alleen lijkt dat nergens mogelijk te zijn :( Vandaar dat ik de vraag hier stel.

EDIT: Zie dat ik via de App wel alleen Rise of Iron kan kopen... wel 29.-... Is dat een normale prijs? of overpriced voor wat je krijgt?
Geen idee, ik heb de prijs bij de PS store nooit gezien omdat ik TTK nooit los heb aangeschaft. Maar in dit geval is RoI los goedkoper dus zou ik dat doen. Je kan altijd even kijken voor alleen een serial op de bekende serial websites of dat wat goedkoper is maar daar houd het dan ook bij op helaas.

Of je het waard vind is punt 2, helemaal denkend dat Destiny over 2 maanden uitkomt :) dus afhankelijk of je niets te doen hebt, geld wilt uitgeven en of je Destiny nog heel erg graag even wilt spelen zou ik deze beslissing maken. Destiny 2 is even retail wijze gezien ook weer €60 tenzij je voor de versie met season pass gaat die nog iets duurder is, wil je helemala gek doen dan is de versie van €230~€250 er voor je.

[ Voor 21% gewijzigd door Kadardar op 16-05-2017 13:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
Zijn er nog gasten op de Xbox actief dan? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
mfneed schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 14:15:
Zijn er nog gasten op de Xbox actief dan? :)
Ik hier. Ben sinds eind april begonnen aan Destiny. Nu level 40 met een Light van 299.
Gamertag: Yonix360. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
Yonix schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 17:01:
[...]

Ik hier. Ben sinds eind april begonnen aan Destiny. Nu level 40 met een Light van 299.
Gamertag: Yonix360. 8)
Vanochtend even aangemeld, ben lvl 40 met light lvl 309, moet de hele Rise of Iron quest line nog doen... Hoe zit dat bij jou?:) anders kunnen we die af en toe ook wel eens samen lopen!

EDIT: Had je al in mn vrienden lijst staan zie ik!

[ Voor 6% gewijzigd door mfneed op 17-05-2017 08:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
mfneed schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:00:
[...]

Vanochtend even aangemeld, ben lvl 40 met light lvl 309, moet de hele Rise of Iron quest line nog doen... Hoe zit dat bij jou?:) anders kunnen we die af en toe ook wel eens samen lopen!

EDIT: Had je al in mn vrienden lijst staan zie ik!
Heb op dit moment nog niet de Rise of Iron DLC helaas, ben ik van plan later deze maand wel te halen. Een keer een raid o.i.d. moet in de tussentijd vast en zeker lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*O* Livestream tijd vanavond! *O*

Waar ?
Hier: https://player.twitch.tv/?volume=0.5&channel=bungie

Acties:
  • +2 Henk 'm!
HYPEEEEEEEEEEEEEEE. CHOOOOOCHOOOO.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 364708 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:35:
limited? scrub.

Heb de 250 euro editie gekocht met geil heuptasje.
Jij bent gek Luuk. :+

Maar hier komt Destiny 2 natuurlijk ook gewoon. We gaan gewoon weer 3 jaar lang de zelfde game spelen. Duuh. :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rondo-H76 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 15:59:
Wil eerst gameplay zien voordat ik D2 bestel !

Liever nog zou ik hem met een PS4 Pro bundeltje kopen , maar kan me waarschijnlijk toch niet bedwingen na het zien van gameplay
Stiekem heb jij geen gameplay beelden nodig. Jij bent al gehersenspoeld zat om hem te kopen Ron <3

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:23

tha_crazy

Mafketel

Hype!

Gelukkig de limited edition allang besteld bij bol.com
Die is nu namelijk uitverkocht :P

https://www.bol.com/nl/p/...ion-ps4/9200000076508225/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tha_crazy schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:09:
Hype!

Is bij GameMania nog te bestellen zie ik via hun site! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tha_crazy schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:09:
Hype!

Vinnie *O*

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Anoniem: 782335 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:14:
[...]

Is bij GameMania nog te bestellen zie ik via hun site! >:)
Ik was er gelukkig vanaf day1 bij.
nu maar hopen op niet nog zo een fiasco als bij the division, daar annuleerde bol.com alle special editions 1 dag voor release.
Ja ik leef ook nog, hopelijk gaat D2 mij weer zo lang vasthouden als D1 (hopelijk langer :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tha_crazy schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:55:
[...]

Ik was er gelukkig vanaf day1 bij.
nu maar hopen op niet nog zo een fiasco als bij the division, daar annuleerde bol.com alle special editions 1 dag voor release.

[...]

Ja ik leef ook nog, hopelijk gaat D2 mij weer zo lang vasthouden als D1 (hopelijk langer :P)
Destiny is nog steeds leuk. oOo

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
M4uSzi schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:13:
[...]
Waarom speel je dan nooit meer? -O-

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dinges schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:23:
[...]

Waarom speel je dan nooit meer? -O-
Maar maar hout. Jij weet de reden. -O-

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

M4uSzi schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:13:
[...]
Kan best, maar ik ga nu niet meer verder, ik wacht lekker op D2. oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
M4uSzi schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:31:
[...]

Maar maar hout. Jij weet de reden. -O-
Oh ja! }:O

Zit iedereen al met popcorn en ranja klaar voor de stream?

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dinges schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:34:
[...]

Oh ja! }:O

Zeker weten. Zeg zelfs een avond klussen opzij.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tha_crazy schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:32:
[...]

Kan best, maar ik ga nu niet meer verder, ik wacht lekker op D2. oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo
Dan had je niet moeten stoppen. :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Booming business op de destinythegame discord server.
https://discord.gg/DestinyReddit (engels)

[ Voor 28% gewijzigd door Blisterin_Bull op 18-05-2017 12:17 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Stream gaat om 19.00u live, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja, 7 uur begint de werkelijke D2 show, maar op 6 uur beginnen ze al met uitzenden. Er is dan een pre-show met backstage stuff en interviews.

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-06 17:41
Is er iemand die vanavond met mij Trials wilt doen? Heb nog beetje hulp nodig

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Not sure if serious.. maar vanavond is er geen trials. -O-

Ik zit in ieder geval klaar met een krat bier en een zak chips. HYPE. :Y

[ Voor 39% gewijzigd door Steefanus op 18-05-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:21

nFo

M4uSzi schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:30:
HYPEEEEEEEEEEEEEEE. CHOOOOOCHOOOO.
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ez8v227zfmbx.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R-utger schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:45:
Is er iemand die vanavond met mij Trials wilt doen? Heb nog beetje hulp nodig
Ik dacht dat het juist andersom was. Dat ik hulp van jouw kreeg. HOELANG IS HET TROUWENS NOG RUTGER?

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:47
@dinges

Groet @dinges

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-06 01:55
Wacht met spanning af of bungie vanavond ook de nieuwe Error Code namen gaat laten zien met de stream :D

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PSYVIRII schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:11:
Wacht met spanning af of bungie vanavond ook de nieuwe Error Code namen gaat laten zien met de stream :D
PSY. Doe ik is niet zo raar. Gaat altijd heel goed met bungo. Naar iedere update/maintance is der nooit wat aan de hand. :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
dinges schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:34:
[...]

Zeker! Benieuwd naar de gameplay beelden al verwacht ik op grafisch vlak geen schokkende verbeteringen.

Hoop dat ze de PS4 pro resources goed zullen benutten. Komt er ook pvp gameplay vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
san.okk schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:34:
[...]

Zeker! Benieuwd naar de gameplay beelden al verwacht ik op grafisch vlak geen schokkende verbeteringen.

Hoop dat ze de PS4 pro resources goed zullen benutten. Komt er ook pvp gameplay vanavond?
Moet je Deej even vragen. :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-06 01:55
san.okk schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:34:
[...]

Hoop gewoon dat ze pvp en pve door elkaar gooien.

Anders krijg je net zo als destiny 1 bij het begin dat je je kapot aan het vervelen was in pve dat je maar een beetje crucible ging spelen.

Ik zeg pomp die hele pve maar vol en doe pvp maar een beetje als sub-afdeling.

[ Voor 23% gewijzigd door PSYVIRII op 18-05-2017 15:45 ]

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 11:43
PSYVIRII schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:39:
[...]

Hoop gewoon dat ze pvp en pve door elkaar gooien.

Anders krijg je net zo als destiny 1 bij het begin dat je je kapot aan het vervelen was in pve dat je maar een beetje crucible ging spelen.

Ik zeg pomp die hele pve maar vol en doe pvp maar een beetje als sub-afdeling.
Wat mij betreft breiden ze beide uit met 200%. En een revamp van trials zou zeker leuk zijn, maar dan liever zoals y1 trials ipv de huidige win-based matchmaking. Daarnaast ook een hogere tickrate voor pvp en mensen met een slechte verbinding niet meer laten matchen met goede verbindingen.

Ben ook zeer benieuwd of ze al content aantallen durfen te noemen en nieuwe modi presenteren voor PvE. Zou leuk zijn als er wat nieuws komt naast strikes en raids voor fireteams. Hoop daarvoor op iets tussen strikes/raids en PoE.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Als Mees niet meer op zijn McDonalds verbinding kan spelen, wie dan wel?

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Potverdikkeme... zenuwachtig zeg!!

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Ik zit er klaar voor! 😎

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qlqhc38Zck58CzlvIqKd7Spo/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Stream is er hier uitgeklapt op de Xbox en de Twitch app liep vast. Kom nu, naar een herstart, de stream niet meer op. :(

Edit: Zit nu op YouTube en het ziet er awe-some uit!!

[ Voor 19% gewijzigd door Yonix op 18-05-2017 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

MY SPIRE IS FORMING!

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
De nieuwe 'Guided Games' modus is zeker iets waar ik op zit te wachten! Loop nu tijdens de end-game ook vaak tegen het probleem aan dat ik bepaalde activiteiten niet kan doen, omdat ik solo speel en niet in een clan/gilde/fireteam zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Zozo, D2 voor PC exclusief verkrijgbaar via Blizzard's Battlenet. Niet via steam.

Live FireTeamChat post-show:

YouTube: IGN Live Presents: Destiny 2 Gameplay Reveal

[ Voor 47% gewijzigd door Blisterin_Bull op 18-05-2017 20:00 ]

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
Zo destiny 2 stream gekeken en damn hyped :)

Moet nu nog de keuze maken tussen PC en PS4 (xbox valt af bij mij ;)). Wat denken jullie allemaal?

Pc vind ik voor shooters zelf beter maar de 2 vrienden die ik heb hebben beide geen super pc voor Destiny maar wel een PS4. Keuzes keuzes keuzes

[ Voor 33% gewijzigd door Kadardar op 18-05-2017 20:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Blisterin_Bull schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 19:58:
Zozo, D2 voor PC exclusief verkrijgbaar via Blizzard's Battlenet. Niet via steam.

Live FireTeamChat post-show:

YouTube: IGN Live Presents: Destiny 2 Gameplay Reveal
Geen gekke keuze, anders moeten ze steeds 30 procent afstaan op miljoenen verkopen, micro transactions en dlc aan valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik blijf zowieso op PS4 pro, aangezien ik brak ben met muis/toetsenbord. Je zal vast wel op pc kunnen spelen met een controller, maar uiteindelijk zal je in pvp dan weer gehakt worden.

Zal eerder moeten gaan kijken naar een nieuwe monitor; een goede 4K monitor. Heb m'n ogen gericht op de komende Asus PG27UQ, Acer XB272-HDR.

Wat tweets van verschillende pvp streamers die nu aan het spelen zijn:

T1gigz:

Traditional Titan skating doesn't work anymore
Titan smash (Fist of Havoc) acts like a roaming super now. You can run around and smash multiple times

Skill tree is way more simple. Played the new sunsinger. The 3 nades/ jumps are all the same. 4 perks that can't be changed. 4 locked perks

I can confirm no 1 hit abilities. Only 1 hits are from supers and power weapon ammo. (Hooray no more 1 hit stickies)

Primaries are actually a thing and it's awesome. "Power Weapon Ammo" isnt shared. Player that picks it up gets the ammo - not players around

Ammo drops for one-shot weapons (RL, but also shotty, snipe, new grenade launcher) will be for one player only, not the whole team. Ammo timer didn't feel too punitive when I played

Kills and assists are combined into "defeated" (like Overwatch and "eliminations")

If you take damage while reviving or pulling a crate you get interrupted and have to do it again

Reviving teammates has a cool down now. After reviving a team mate, you have to wait a few seconds before reviving another teammate

Revives: Every player gets one revive "point" at round start. You lose your revive point on death or reviving someone

Consoles capped at 30 FPS :/

D2 on PS4 was 30FPS because it was 4K but we aren't sure if it'll be 60FPS with 1080

PC Keyboard Layout: https://twitter.com/kirkhamilton/status/865274474492346368

---

Trouwens, hand cannons zijn nu secondaries/power weapons. Als je reload terwijl je nog ammo in je mag hebt, verlies je ammo, maar het is sneller dan lege mag. reload.

Dus geen oneindige revives EN geen rambo revives meer in elimination :)

[ Voor 82% gewijzigd door Blisterin_Bull op 18-05-2017 22:23 ]

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-06 16:00
Dat Guided Games vind ik wel interessant. Ik heb geen mensen die Destiny spelen en dan is dit voor mij wel een oplossing om toch met bepaalde dingen mee te kunnen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Dan hoop ik niet voor je dat GG wilt spelen zonder microfoon, want als je wel een microfoon hebt/gebruikt, kan je nu ook al LFG/Reddit fireteams gebruiken voor raids. Groepen willen simpelweg niet spelen met mensen zonder microfoon. Het zou me niet verbazen dat er heel wat mensen gekickt gaan worden met GG, tenzij er een soort van skill player rating bestaat.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-06 16:00
Blisterin_Bull schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 21:28:
Dan hoop ik niet voor je dat GG wilt spelen zonder microfoon, want als je wel een microfoon hebt/gebruikt, kan je nu ook al LFG/Reddit fireteams gebruiken voor raids. Groepen willen simpelweg niet spelen met mensen zonder microfoon. Het zou me niet verbazen dat er heel wat mensen gekickt gaan worden met GG, tenzij er een soort van skill player rating bestaat.
Dan speel ik wel met headset ja, omdat communiceren dan juist belangrijk is. Maar dit is toch wel veel makkelijker dan via het internet mensen gaan zoeken. Nu kan je gewoon ingame al meteen met andere mensen spelen en ze joinen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:13
Hm, ik zie niet echt grafische verbeteringen, een 30fps cap en geen grotere FOV, iets dat me wel een beetje teleursteld.

Maar: belangrijkste is gameplay, dus ben benieuwd naar de beta

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-06 22:25
Waarom dan 4v4 voor gehele Crucible? Wat was er mis met 6v6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Het is inderdaad handig voor de meeste content. Voor raids ben ik toch wat voorzichtiger. Hoe toegankelijker/meer casual iets word gemaakt, des te lagere kwaliteit van spelers je binnen haalt. Hoeft natuurlijk niet per se (altijd) zo te zijn.

4v4 Crucible zal ongetwijfeld te maken hebben met matchmaking tijden en connection issues tegen gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Blisterin_Bull op 18-05-2017 21:36 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-05 08:07
NukaWorldNL schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 21:25:
Dat Guided Games vind ik wel interessant. Ik heb geen mensen die Destiny spelen en dan is dit voor mij wel een oplossing om toch met bepaalde dingen mee te kunnen doen :)
"Mensen zoals jij" (die niemand hebben om mee te spelen) zouden er goed aan doen wat vaker op fora te loeren.. (Bijna) Iedereen waar ik destiny mee speel heb ik via tweakers leren kennen.

On-topic: HYPE HYPE

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Jeroenimoes schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 21:34:
Hm, ik zie niet echt grafische verbeteringen, een 30fps cap en geen grotere FOV, iets dat me wel een beetje teleursteld.

Maar: belangrijkste is gameplay, dus ben benieuwd naar de beta
Het is ook een show build die ze draaien he, maar het kan zijn dat de final build een 4K/30FPS of 1080/60FPS optie heeft. Een grote fov voor console heeft geen prioriteit, aangezien een console op een tv in de huiskamer staat. Een hoge fov is dan juist slechter. Een developer gaat er heus niet van uit dat je een console op een (gaming) monitor aansluit,achter een bureau zit en dat je PC features wilt. Want dan kan je net zo goed op PC spelen. Het zou wel tof zijn, dat ben ik met je eens. Vond het zelf ook wel fijn in Borderlands 2.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Vind het net geen destiny 2, meer een dlc voor destiny.

Bij een deel 2 verwacht ik betere graphics betere fps nieuwe content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:52
Kadardar schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 20:02:
Zo destiny 2 stream gekeken en damn hyped :)

Moet nu nog de keuze maken tussen PC en PS4 (xbox valt af bij mij ;)). Wat denken jullie allemaal?

Pc vind ik voor shooters zelf beter maar de 2 vrienden die ik heb hebben beide geen super pc voor Destiny maar wel een PS4. Keuzes keuzes keuzes
Ik sta voor dezelfde keuze, maar ik denk dat het de PC versie gaat worden. Shooters speel ik over het algemeen liever met toetsenbord en muis. Ik ben alleen wel zeer benieuwd of ze een echt degelijke PC port kunnen maken. Dat is voor Bungie alweer een tijd geleden volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:13
Blisterin_Bull schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:27:
[...]

Het is ook een show build die ze draaien he, maar het kan zijn dat de final build een 4K/30FPS of 1080/60FPS optie heeft. Een grote fov voor console heeft geen prioriteit, aangezien een console op een tv in de huiskamer staat. Een hoge fov is dan juist slechter. Een developer gaat er heus niet van uit dat je een console op een (gaming) monitor aansluit,achter een bureau zit en dat je PC features wilt. Want dan kan je net zo goed op PC spelen. Het zou wel tof zijn, dat ben ik met je eens. Vond het zelf ook wel fijn in Borderlands 2.
Wat heeft de FOV te maken met op waty voor monitor je het speelt? Ik vind het heerlijk dat ik in BF1 de FOV kan aanpassen. ALs ik dan weer Destiny speel stoort het me echt.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Hyped!

Mensen zullen me uitlachen.. maar denk voor de tijd nog eens een nieuwe run maken vanaf 0:D

EDIT: Kom maar op met alle blizzard ID's voor de PC gangers! Vast een compleet lijstje maken?:D

[ Voor 33% gewijzigd door mfneed op 19-05-2017 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ik ben zeker wel redelijk hyped.
Dub alleen nog tussen PC & PS4.

Normaal zou ik zeggen PS4, maar met blizzard achter het roer voor de pc versie, verwacht ik dat cheaters redelijk aangepakt zullen worden.
Aan de andere kant, zoveel pvp speel ik ook niet, dus zoveel last zal ik er soiweso niet van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Iemand Xur al gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:50

Convoy

g44p

Kijk es goed op je horloge |:( 8)7

http://destinylfg.com/findxur/

[ Voor 9% gewijzigd door Convoy op 19-05-2017 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rondo-H76
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-11-2020
Ja idd , Xur eens niet zo ;)

PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wel vette demo gisteren. Net nog eens terug gekeken. Ook fijn dat je een raid/nightfall makkelijker kan spelen ivm match making.
Pagina: 1 ... 21 22 Laatste

Let op:
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc