Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeque
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

Blisterin_Bull schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 23:06:
Je krijgt één keer per week per poppetje loot, maar je kan de raid meerdere keren doen voor ervaring opbouwen of voor de lol. Of moet ik soms iets anders in je opmerking lezen? :P
Ga je mij nu serieus uitleggen hoe Destiny werkt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:10

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Je hebt maar 708 uur in Destiny, dus voor mij blijf je altijd een kleine noob ;-)
* Blisterin_Bull runs

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-06 02:53

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Is er nog een plaatsje vrij voor een raid vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:50

Convoy

g44p

zekerpixels schreef op maandag 17 april 2017 @ 20:36:
Is er nog een plaatsje vrij voor een raid vanavond?
http://www.destinylfg.net/

vast wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

Blisterin_Bull schreef op maandag 17 april 2017 @ 00:35:
Je hebt maar 708 uur in Destiny, dus voor mij blijf je altijd een kleine noob ;-)
* Blisterin_Bull runs
Ah ja het aantal uur is natuurlijk bepalend of je wel of niet iets van Destiny weet. Toch fijn dat je mij dit verteld hebt met je enorme glorieuze e-peen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-06 15:07
E_PEEEEEEEENNNNN

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
!destiny leipie's e-peen size
Leipie's stats are VERY VERY bad |:( _/-\o_

Wat een spel eigenlijk he, vanavond weer een keertje WOTM. :P

12 completions O-) ripraid

[ Voor 18% gewijzigd door Crashhill op 18-04-2017 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Haha !destiny eloepeen richard12812094809213809218321
-1000 elo

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-06 09:21
Even vraagje als raid-noob:
Als je een raid start als teammember en je kan de raid door een reden niet afmaken, heeft iedereen dat een CP of alleen de teamleader?

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-06 08:36
Leipieeeeeeee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rondo-H76
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-11-2020
@VirgoMossel

Iedereen heeft dan dat CP , maar let wel dat voortgang wekelijks op dinsdag ge-reset wordt

PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-06 10:49

Louw Post

Cerenas

Even wat vraagjes, ik ben totaal nieuw met Destiny (en ook het console gamen, in mijn geval Xbox One S). Ik heb de Destiny Collection gekocht met de Paas deals en ben ondertussen level 13 met een Warlock, maar ik had dus met die collectie ook twee boosts gekregen 1 tot 25 en 1 tot 40. Mijn vraag is of het handig is om deze te gebruiken? Het liefst ga ik het spel even door qua quests denk ik, tenzij de boosts voordelen met zich meebrengen, vooral omdat ik helemaal nieuw ben tot het spel en Warlock volgens mij ook niet 1 van de makkelijkste classes is.

Naast dat vroeg ik me af of ik nog ergens rekening mee moet houden betreffende het level en speelstijl van een Warlock?

Ook zag ik dat je na elke quest een 30 seconden krijgt, heeft dit een reden? In enkele gevallen kwam ik een kist tegen, maar dit is niet in elk geval zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Louw Post schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:52:
Even wat vraagjes, ik ben totaal nieuw met Destiny (en ook het console gamen, in mijn geval Xbox One S). Ik heb de Destiny Collection gekocht met de Paas deals en ben ondertussen level 13 met een Warlock, maar ik had dus met die collectie ook twee boosts gekregen 1 tot 25 en 1 tot 40. Mijn vraag is of het handig is om deze te gebruiken? Het liefst ga ik het spel even door qua quests denk ik, tenzij de boosts voordelen met zich meebrengen, vooral omdat ik helemaal nieuw ben tot het spel en Warlock volgens mij ook niet 1 van de makkelijkste classes is.

Naast dat vroeg ik me af of ik nog ergens rekening mee moet houden betreffende het level en speelstijl van een Warlock?

Ook zag ik dat je na elke quest een 30 seconden krijgt, heeft dit een reden? In enkele gevallen kwam ik een kist tegen, maar dit is niet in elk geval zo?
Dat is niet in elk geval zo, het is gewoon een soort time.
Verder zou ik met je eerste karakter, GEEN boosts gebruiken.
Gebruik die voor karakter 2 en 3 :).

TIP: Als je subclass helemaal vol is, switch je subclass!!!!!!!!
Doe elke dag de daily bounties. en verder vooral veel plezier gewenst! Er zijn hier weinig xboxers, maar er zijn er wel wat :)

Success!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rondo-H76
Let op dat booster je char alleen naar level 25 of 40 brengt en dat je de skill tree ( subclass ) alsnog vrij moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Crashhill schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:20:
[...]

Dat is niet in elk geval zo, het is gewoon een soort time.
Verder zou ik met je eerste karakter, GEEN boosts gebruiken.
Gebruik die voor karakter 2 en 3 :).

Doe elke dag de daily bounties. en verder vooral veel plezier gewenst! Er zijn hier weinig xboxers, maar er zijn er wel wat :)

Success!
Bedankt, dat gevoel had ik ook al wel inderdaad, beter geen boosts nog gebruiken. :)
Crashhill schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:20:
[...]
Wat bedoel je hier precies mee? Of merk ik dat wel als ik ermee te maken krijg? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Louw Post schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:54:
[...]

Bedankt, dat gevoel had ik ook al wel inderdaad, beter geen boosts nog gebruiken. :)

[...]

Wat bedoel je hier precies mee? Of merk ik dat wel als ik ermee te maken krijg? :+
Je bent Warlock, dus je hebt nu als het goed is Sunsinger en Voidwalker beschikbaar. Spoiler: Je gaat nog een subclass krijgen.
Zo heb je uiteindelijk 3 subclasses, Sunsinger ,VoidWalker, Stormcaller.

Deze hebben een soort "skill tree", bolletjes die je vol moet krijgen met Experience, aan die "perks" zitten bepaalde voordelen. (Deze perks komen vol d.m..v. bounties, missies, quests, het killen van enemies etc. zorg er dus voor zodra je er 1 vol hebt, je switched naar de andere (Al is het maar om hem vol te houden).

Verder kun je hier alle vragen stellen die je wilt. Maar zelf uitzoeken lijkt mij het leukste!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Crashhill schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:13:
[...]

Je bent Warlock, dus je hebt nu als het goed is Sunsinger en Voidwalker beschikbaar. Spoiler: Je gaat nog een subclass krijgen.
Zo heb je uiteindelijk 3 subclasses, Sunsinger ,VoidWalker, Stormcaller.

Deze hebben een soort "skill tree", bolletjes die je vol moet krijgen met Experience, aan die "perks" zitten bepaalde voordelen. (Deze perks komen vol d.m..v. bounties, missies, quests, het killen van enemies etc. zorg er dus voor zodra je er 1 vol hebt, je switched naar de andere (Al is het maar om hem vol te houden).

Verder kun je hier alle vragen stellen die je wilt. Maar zelf uitzoeken lijkt mij het leukste!
Oké dat van de subclasses wist ik nog niet, dat zal ik even gaan bekijken later. De perks had ik al wel gezien inderdaad, leuke extraatjes.

Inderdaad is zelf uitzoeken een gedeelte van het spelplezier natuurlijk. In ieder geval bedankt voor de tips. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
DarkElement schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:35:
Het beste van alle 9 subclassen is uiteraard de Voidwalker.
Voidbomber FTW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-06 13:59
2 stoere veteran raiders bieden zich aan voor vanavond! Groepje wat nog 2 man zoekt of 4 die ons willen joinen!?

Jedi_Geub
Xenn0X-ONE

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-06 08:57

Steefanus

StefanJ

Qualixo schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:49:
2 stoere veteran raiders bieden zich aan voor vanavond! Groepje wat nog 2 man zoekt of 4 die ons willen joinen!?

Jedi_Geub
Xenn0X-ONE
Ja kom dan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
DarkElement schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:35:
Het beste van alle 9 subclassen is uiteraard de Voidwalker.
Zag zo'n filmpje waarin een gast om de 10 seconden bommen kon gooien. Weet jij nog elke helm en wapen je nodig had? Wil de combi gaan farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Wackmack schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:18:
[...]

Zag zo'n filmpje waarin een gast om de 10 seconden bommen kon gooien. Weet jij nog elke helm en wapen je nodig had? Wil de combi gaan farmen.
Bad Juju met obsidian mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Ik heb een flink aantal slowchat/offtopic en flame-reacties weggegooid, en reacties die daarop volgden. Vanaf nu weer ontopic en normaal naar elkaar toe. Dank voor de medewerking alvast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rondo-H76
Goed ....

Ja ik ben al hyped voor Destiny 2 !!

Waarom ik alsnog mijn vault blijf vullen met van alles in Destiny 1 , geen idee ... blijft het gewoon leuk spelen vinden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

Rondo-H76 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 13:28:
Goed ....

Ja ik ben al hyped voor Destiny 2 !!

Waarom ik alsnog mijn vault blijf vullen met van alles in Destiny 1 , geen idee ... blijft het gewoon leuk spelen vinden .
Eerlijk is eerlijk als er geen Destiny 2 was aangekondigd maar meer content voor Destiny 1 waren we denk ik met zijn allen net zo braaf blijven spelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook al was er geen nieuwe content :P denk dat 80% die nu nog speelt zelfs dan blijft spelen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Nu weer proberen NF solo te doen. Iemand dit wel eens gelukt? Ben nu 390. Tot de eindbaas lukt het meestal wel maar dan he.

Edit: Zo, dat was weer lekker kansloos. Tig keer dood gegaan bij de tank. Je zou toch verwachten wapens van 390 damage doen.

Hier een solo van de NF, YouTube: Destiny - Solo Shield Brothers Nightfall (Gold) - April 18, 2017 - ... damn wat goed

[ Voor 69% gewijzigd door Wackmack op 20-04-2017 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Vaak genoeg NF solo gedaan, maar dat is al wel een tijd geleden. Maar solo vind ik persoonlijk niet leuk meer. Dan val ik echt bijna in slaap :P

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 15:58
Zijn hier mensen dat even willen helpen bij Aksis op PS4 vanavond vanaf 20h30 kan ik ?

Ik heb gisteren met 2-3 random teams zitten proberen maar er zijn dus veel te veel mensen in het spel die de timings niet kennen. De mensen van mijn normaal team hebben deze week geen tijd en het is de laatste dat ik nodig heb voor mijn raid pagina af te werken.

Challenge is trouwens niet nodig voor mij, maar als iedereen het gewoon goed kan is het natuurlijk geen probleem. Ter info ik kom wel met mijn Titan, dus de keuze is geheel vrij :-)

Edit : Zondag eens met een random team gedaan waar het compleet anders liep. Bij samenstelling groep ging de vraag direct rond : "Iedereen weet wat ze doen, want we willen het snel doen". Iedereen zei ja > regel was 2x fuck up = kick. Na 10min was de eerste er uit, een andere joinde en 20min later was de challenge in orde. Een hardere aanpak om effectief te zeggen van "Ik kan het en weet wat ik doe", maar heel efficiënt.

Bij deze is mijn pagina van de raid helemaal compleet en vanaf nu mag/kan alles :)

[ Voor 32% gewijzigd door Shadow_J op 24-04-2017 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Shadow_J schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:24:
Zijn hier mensen dat even willen helpen bij Aksis op PS4 vanavond vanaf 20h30 kan ik ?

Ik heb gisteren met 2-3 random teams zitten proberen maar er zijn dus veel te veel mensen in het spel die de timings niet kennen. De mensen van mijn normaal team hebben deze week geen tijd en het is de laatste dat ik nodig heb voor mijn raid pagina af te werken.

Challenge is trouwens niet nodig voor mij, maar als iedereen het gewoon goed kan is het natuurlijk geen probleem. Ter info ik kom wel met mijn Titan, dus de keuze is geheel vrij :-)

Edit : Zondag eens met een random team gedaan waar het compleet anders liep. Bij samenstelling groep ging de vraag direct rond : "Iedereen weet wat ze doen, want we willen het snel doen". Iedereen zei ja > regel was 2x fuck up = kick. Na 10min was de eerste er uit, een andere joinde en 20min later was de challenge in orde. Een hardere aanpak om effectief te zeggen van "Ik kan het en weet wat ik doe", maar heel efficiënt.

Bij deze is mijn pagina van de raid helemaal compleet en vanaf nu mag/kan alles :)
En heb jij al 100%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:42
Wij zoeken nog 1 persoon voor WOTM, wie wil mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:42
Wij zoeken nog 1 persoon voor WOTM, wie wil mee?

PSN jimijames75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
lfg.net

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 16:23

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Jongens ik heb een 'probleem'. :') Ik wil natuurlijk dat boekje van Age of Triumph completen maar nu kwam ik er gister achter dat mijn Titan het hoogste Cryptarch rank heeft van slechts 30. Dit komt waarschijnlijk om dat ik in het begin van Destiny een character heb weg gegooid waar ik behoorlijk wat tijd op heb zitten spelen. Ik had namelijk eerst een Titan en twee Warlocks. Dan kon ik tenminste twee keer VoG doen per week door gear te swappen. Later een char verwijderd omdat ik toch ook nog een Hunter erbij wilde hebben.

Hoe ga ik er in godsnaam voor zorgen dat ik die cryptarch ga ranken? Ga ik dat uberhaupt nog halen voor het einde? Ik had al bedacht dat ik gewoon alle engrams in de kluis mik en die door de Titan laat decrypten. Met wat exotics erbij gaat dat volgens mij nog redelijk rap, maar 20 ranks is natuurlijk een hoop.

Heb tot nu toe elk boekje op het laatste nippertje weten te completen en ik ben dan zo'n streber die ook dit boekje moet completen. Ook al lijkt het onbegonnen werk :') Jullie nog tips om het mij eventueel wat makkelijker te maken?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Ik zit nu op 86%, dus bijna ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DAMAGE schreef op maandag 24 april 2017 @ 21:02:
Jongens ik heb een 'probleem'. :') Ik wil natuurlijk dat boekje van Age of Triumph completen maar nu kwam ik er gister achter dat mijn Titan het hoogste Cryptarch rank heeft van slechts 30. Dit komt waarschijnlijk om dat ik in het begin van Destiny een character heb weg gegooid waar ik behoorlijk wat tijd op heb zitten spelen. Ik had namelijk eerst een Titan en twee Warlocks. Dan kon ik tenminste twee keer VoG doen per week door gear te swappen. Later een char verwijderd omdat ik toch ook nog een Hunter erbij wilde hebben.

Hoe ga ik er in godsnaam voor zorgen dat ik die cryptarch ga ranken? Ga ik dat uberhaupt nog halen voor het einde? Ik had al bedacht dat ik gewoon alle engrams in de kluis mik en die door de Titan laat decrypten. Met wat exotics erbij gaat dat volgens mij nog redelijk rap, maar 20 ranks is natuurlijk een hoop.

Heb tot nu toe elk boekje op het laatste nippertje weten te completen en ik ben dan zo'n streber die ook dit boekje moet completen. Ook al lijkt het onbegonnen werk :') Jullie nog tips om het mij eventueel wat makkelijker te maken?
Van die jaar 1 exotic engrams kopen bij Xur en Archon's Forge farmen, daar droppen blauwe engrams en sublimes als een malle.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Yup, AF of Heroic Strikes farmen en een appje als DIM of Ishtar Commander op farm mode zetten. En dan uurtje of twee later even naar de toren.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 16:23

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Damn inderdaad dat is een goeie! Ga ik het dan toch nog halen jongens? Haha thanks voor de tips denk dat ik dat elk weekend maar ff een tijdje moet gaan doen dan haal ik het ez pz. Moet ook nog een aantal facties levelen kan op die manier ook wel denk.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

DAMAGE schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 01:23:
Damn inderdaad dat is een goeie! Ga ik het dan toch nog halen jongens? Haha thanks voor de tips denk dat ik dat elk weekend maar ff een tijdje moet gaan doen dan haal ik het ez pz. Moet ook nog een aantal facties levelen kan op die manier ook wel denk.
Factions met Motes/heavy ammo synths levellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Shank-oneshotter deze reset!

Keystone 01

Red Dot-ORA2 | Reflex | Ranged Lens RLS3
Explosive Rounds | Lightweight
Outlaw | Perfect Balance
Crowd Control

Kosten: 150 Legendary Marks

[ Voor 8% gewijzigd door DarkElement op 25-04-2017 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

DarkElement schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:24:

Keystone 01

Outlaw | Perfect Balance
Crowd Control

Meh voor die 150 marks hou ik het wel bij mijn eigen Keystone 01 met explosive, small bore en zen moment. Werkt prima. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
DarkElement schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:24:

Keystone 01

Outlaw | Perfect Balance
Crowd Control

Zal ik mij eens moeten aanschaffen. Tot hiertoe The Distant Star / Hung Jury / Chaos Dogma gebruikt. Eentje extra kan nooit kwaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Distant Star/Hung Jury zijn niet instaat om WoTM shanks te 1 shotten zonder bonus-damage perks (Hung Jury archetype {37 ROF/48 Impact) kan het mits je Crowd Control hebt icm. Explosive Rounds), zo'n scout is deze week ook te koop bij de FWC. (The Wounded)

Zodra je 1 shank killed triggert Crowd control en kan je ze met je Explosive Rounds blijven 1-shotten.

Die Keystone (en zelfde scouts in dit archetype; {27 ROF/61 Impact}) heeft er geen Crowd Control voor nodig, enige uitzondering op de regel van het Hung Jury archetype scout is de Burning Eye (De Y3 Trials Scout, kan ook droppen uit de nieuwe wekelijkse Crucible Scout Rifle bounties), zolang je Accurized Balistics gebruikt icm Explosive Rounds zal je hiermee altijd shanks kunnen one-shotten.

Chaos Dogma zelf nooit gebruikt bij Aksis Pt. 2 dus daarvan weet ik het niet.

edit: Chaos Dogma kan het schijnbaar niet.

[ Voor 19% gewijzigd door DarkElement op 26-04-2017 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
Ik hou het wel bij mijn fatebringer of fakebringer ( imago loop ) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Rondo-H76 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:10:
Ik hou het wel bij mijn fatebringer of fakebringer ( imago loop ) ;)
Satébringer he 8)7
Guardians make their own saté!

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Vanavond maar weer eens WotM doen.. wil de genesis chain adept ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
Steefanus schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:28:
Vanavond maar weer eens WotM doen.. wil de genesis chain adept ;(
Dan moet je helaas nog 3 weken wachten. Adept wapens alleen uit weekly featured raid

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Low_Profile schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:44:
[...]

Dan moet je helaas nog 3 weken wachten. Adept wapens alleen uit weekly featured raid
Oja joh? Clangenoot kreeg gisteren de Vex :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-05 08:07
Steefanus schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:30:
[...]

Oja joh? Clangenoot kreeg gisteren de Vex :/
das geen adept ;)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Nou dan ga ik weer in een hoekje zitten. Weg droom. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-05 08:07
Steefanus schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:41:
Nou dan ga ik weer in een hoekje zitten. Weg droom. Bedankt.
Je kan dus gewoon VoG blijven doen voor de VEX als je m wilt ;)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Ik wil de exotic Genesis.. dus helaas. Even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-05 23:55
dinges schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:26:
[...]

Satébringer he 8)7
Guardians make their own saté!
Niet mijn grappen jatten he! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Xur is lief vandaag!

http://whereisxur.com/project/obsidian-mind/

Eindelijk heb ik deze vette helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
L490 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 14:54:
[...]

Niet mijn grappen jatten he! >:)
Ik heb netjes aan bronvermelding gedaan toen ik die grap voor het eerst in de party maakte!

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
YouTube: Destiny: DON’T UNDERESTIMATE THIS GUN! Destroying w/ Exotic Vi...

Is het mogelijk deze gun zelf te halen of moet je geluk hebben in een raid? Kon op YouTube niks vinden. Zoek primary guns met fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Dropt alleen in de Vault of Glass raid wanneer deze de feature weekly raid is. Buiten de weken dat het niet featured is, heb je alleen kans op de Legendary variant zonder een element.

VoG is aankomende week vanaf dinsdag reset weer de weekly featured raid. Je hebt kans die te verkrijgen bij de Templar (Challenge) en Atheon (Challenge).

[ Voor 30% gewijzigd door Blisterin_Bull op 29-04-2017 11:13 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 364708

Topicstarter
Wackmack schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 09:50:
YouTube: Destiny: DON’T UNDERESTIMATE THIS GUN! Destroying w/ Exotic Vi...

Is het mogelijk deze gun zelf te halen of moet je geluk hebben in een raid? Kon op YouTube niks vinden. Zoek primary guns met fire.
Gewoon de legendary halen. die dropt altijd. Als hij dropt voor je dan. Dus je heb daar elke week 3 kansen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Trials was weer heerlijk dit weekend. Stickies all the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Steefanus schreef op maandag 1 mei 2017 @ 08:51:
Trials was weer heerlijk dit weekend. Stickies all the way.
Was prima te doen.
Is toch elk weekend plak granaten feest? Die side arms zijn irritanter dan de stickies imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Anoniem: 364708 schreef op zondag 30 april 2017 @ 23:33:
[...]

Gewoon de legendary halen. die dropt altijd. Als hij dropt voor je dan. Dus je heb daar elke week 3 kansen op.
Bedoel je koper van een vendor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Nee, gewoon vault of glass op 390 blijven spelen, ook al is het niet de weekly featured raid.

Systeem specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Leuke handcanon rolls deze week:

Crucible: (Dikke roll voor pvp)
FastDraw IS | QuickDraw IS | TrueSight IS
Mulligan | Icarus
Rifled Barrel | Explosive Rounds
Rangefinder

Perks: TrueSight IS, Icarus, Rifled Barrel (of Explosive rounds), Rangefinder

FWC: (voor PvE)
FastDraw IS | QuickDraw IS | TrueSight IS
Explosive Rounds | Quickdraw
Hot Swap | Perfect Balance
Firefly

Perks: TrueSight IS, Explolsive Rounds, PB, Firefly (poor mans Fatebringer)

New Monarchy: (Voor PvE)
FastDraw IS | QuickDraw IS | SteadyHand IS
Explosive Rounds | Quickdraw
Outlaw | Hammer Forged
Reactive Reload

Perks: Sight naar keuze, Explosive Rounds, Outlaw, Reactive Reload

De How Dare You is meh.

Verder een 96% Dis/Str roll Memory of Gheleon en een hele aardige Wormwood en de volgende 100% Intellect/Discipline Titan armor:

High Command Plate (New Monarchy)
  • Hand Cannon Ammo | Shotgun Ammo
  • Arc Recovery | Arc Armor

[ Voor 21% gewijzigd door DarkElement op 02-05-2017 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:09
Vorige week lag Destiny: The Legendary Edition (Xbox One) voor € 5,- bij de MediaMarkt in de schappen. Deze kon ik dus niet laten liggen en sindsdien ben ik fanatiek aan het spelen. :)

Op dit moment ben ik een Level 30 Warlock en ben ik vooral bezig met de verhaallijn. Vanmiddag mijn eerste ontmoeting gehad met VEX (Goblins?) en dat was leuk. ;)

Ik vermaak mij prima, maar heb soms nog wel het idee dat ik iets mis. Doe ik er goed aan om nu vooral de focus te leggen op de main story of moet ik vooral bezig zijn met Raids/Patrols e.d. om toffe loot en legendary items te scoren? :)

Anyhow, profiel vind je hier: klik
Gamertag is: Yonix360. 8)

Zo ontspan ik na een zware quest:
[YouTube: https://youtu.be/C4QImxifsNs]
;)

[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 03-05-2017 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Endgame begint pas vanaf level 40 en vanaf light level... 385 ofzo, wil je loot krijgen waar je ook werkelijk wat aan hebt. Je kan wel de oude raids spelen om er een feel voor te krijgen, maar de gear die je krijgt heb je niets aan, plus niemand wilt ze meer doen :P

Je zou in principe ook nog wel Kings Fall kunnen doen op 320 light, want die gear kan je wel blijven infusen tot 400, maar ook daar zal het moeilijk voor worden om mensen te vinden.

Beetje oude chart, maar kon de nieuwe niet vinden. Faction packages gaan tot 400 light, blauwe engrams tot 385 en tot paarse 390 light:

http://i.imgur.com/ORdH3CF.jpg

Ik zou gewoon eerste alle campaign missies spelen, ook de optionele.

[ Voor 5% gewijzigd door Blisterin_Bull op 03-05-2017 19:31 ]

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
- Archon's Forge dropt nu stuff tot 400 (dus niet langer alleen artifacts/ghosts, nu ook de weapons/armor)
- Vendor / Faction / Crucible Pakketjes gaan nu ook tot 400
- Blauwe engrams droppen nu op 385 light
- Legendaries droppen nu op 390
- Alle vendors verkopen nu 380 stuff
- Challenge of Elders (pakketjes) 400 (POST-game exotics ook 400, dus de Sidearm, Shotgun en Fusion-rifle) (400 max)
- Alle nieuwe raids droppen 400 wapens/armor max
- Strikes/NF dropt stuff tot 400
-Trials goud bounties stuff tot 400
- Gunsmith rankups tot 400

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Denk dat hij nu nog niet helemaal weet wat Archons Forge enzo is :p

Gewoon lekker de story spelen en daarna flink wat SIVA Heroic Strikes. Dan ben je zo Light Level 385.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Hoe werkt dat 'Refer-A-Friend' eigenlijk? Ik heb een vriend van mij de link gestuurd via Bungie.net, hij heeft deze link gebruikt, maar er is nog geen 'Link' actief tussen ons. Volgens Bungie.net is het verzoek nog 'pending'. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Nu we stilaan bij het einde van Destiny 1 aan het komen zijn misschien eens leuk om te kijken wat je stats waren over de jaren gamen. Voor mij is de time spent wel stevig :p

http://destinystatus.com/psn/Shadow-Jurgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljwilliam88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 09:50
Zijn er nog actieve Destiny spelers? (Raids, Trials etc). Na een tijdje gestopt te hebben ben ik nu weer volle bak bezig. DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 782335

ljwilliam88 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:46:
Zijn er nog actieve Destiny spelers? (Raids, Trials etc). Na een tijdje gestopt te hebben ben ik nu weer volle bak bezig. DM mij!
Yes! ik ben ook weer terug, me titan is ondertussen 390 ik zoek nog een aantal mensen die de weekly raids even willen doorlopen de komende weken.

Wil destiny 1 afsluiten met minimaal 3 chars op 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Dit weekend mijn Age of Triumph record book op 100% gezet en eindelijk eens werk gemaakt van de Necrochasm. Deze week is er nog Iron banner waar ik mijn Hunter zijn pagina mee compleet kan maken (de Titan & Warlock zijn klaar). Ondertussen staan alle wapens dat ik heb (ook in de vault) al op 400, het zal spelen worden om hier en daar nog een leuke raid gear compleet te maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Heeft iemand enig idee hoe het komt dat ik de 'Vault of Glass'-quest niet op 'hard' kan spelen? :S Ik heb hem al eens eerder gespeeld, maar kan hem ondanks dat nu enkel op 'normal' spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8mx2iICugq2xqkzOfSyu6JlU/medium.png

Ik ben inmiddels lvl 39 met een light score van 197 (en Xbox Live Gold).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yonix schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:11:
Heeft iemand enig idee hoe het komt dat ik de 'Vault of Glass'-quest niet op 'hard' kan spelen? :S Ik heb hem al eens eerder gespeeld, maar kan hem ondanks dat nu enkel op 'normal' spelen.

[afbeelding]

Vreemd,

VoG is wel de weekly raid deze week met een light van 390. Misschien heeft dit er iets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shadow_J schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:16:
[...]

Dit weekend mijn Age of Triumph record book op 100% gezet en eindelijk eens werk gemaakt van de Necrochasm. Deze week is er nog Iron banner waar ik mijn Hunter zijn pagina mee compleet kan maken (de Titan & Warlock zijn klaar). Ondertussen staan alle wapens dat ik heb (ook in de vault) al op 400, het zal spelen worden om hier en daar nog een leuke raid gear compleet te maken :p
Mocht je nog mensen zoeken voor de raid @ PS4, add me, wil me Titan ook z.s.m. naar 400 schoppen > 391 a.t.m.

Gamertag: JR-045

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Anoniem: 782335 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:23:
[...]

Vreemd,

VoG is wel de weekly raid deze week met een light van 390. Misschien heeft dit er iets mee te maken.
Ik heb Destiny: The Legendary Edition en bezit daarmee niet over de laatste Iron-DLC. Zou dat er ietss mee te maken kunnen hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Yonix schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:01:
[...]

Ik heb Destiny: The Legendary Edition en bezit daarmee niet over de laatste Iron-DLC. Zou dat iets ermee te maken kunnen hebben?
Dat kan, de Weekly raid is namelijk 390+ door Rise of Iron.
Ik denk dat morgen om 11:00 na de reset je weer de hard mode kunt doen ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

[afbeelding]

Heb je toen dan wel Atheon verslagen en de raid dus afgemaakt? Volgens mij niet, want volgens Destinystatus en Destinychecklist heb je uberhaupt nog nooit een raid gedaan.

http://destinystatus.com/xbl/Yonix360 (checklist tab)
https://www.destinycheckl...s/1/yonix360?nocache=true

edit:

http://destinytracker.com/destiny/games/xbox/Yonix360?mode=7

Je hebt nog nooit zelfs vault of glass op normal opgestart, lol... Je bent er misschien een keer langs gereden op je sparrow :')

edit 2: Denk dat je in de war bent met "Wolves Gambit" House of Wolves quest die zich in de Vault of Glass afspeelt.

[ Voor 16% gewijzigd door Blisterin_Bull op 08-05-2017 16:11 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blisterin_Bull schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:31:
[...]

Heb je toen dan wel Atheon verslagen en de raid dus afgemaakt? Volgens mij niet, want volgens Destinystatus en Destinychecklist heb je uberhaupt nog nooit een raid gedaan.

http://destinystatus.com/xbl/Yonix360 (checklist tab)
https://www.destinycheckl...s/1/yonix360?nocache=true

edit:

http://destinytracker.com/destiny/games/xbox/Yonix360?mode=7

Je hebt nog nooit zelfs vault of glass op normal opgestart, lol... Je bent er misschien een keer langs gereden op je sparrow :')
Vond het light level al een beetje aan de lage kant voor een hard finish! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Hoog genoeg voor de "oude" HM, waarbij level 29 en 150 light voldoende is.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:50

Convoy

g44p

[afbeelding]

Eerst een keer volledig op normal completen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blisterin_Bull schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:43:
Hoog genoeg voor de "oude" HM, waarbij level 29 en 150 light voldoende is.
De goede oude tijd.. Toen je nog moest grinden voor je gear.. Het dagen duurde voordat je level up ging of de tijd dat je de hele dag voor een grot stond..

Gezien de uren die je in Des hebt gestoken, sliep je ook wel eens? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Beetje... https://secret-scrubland-31430.herokuapp.com/2/watbenjedan/

Op die site kan je zelfs het aantal gespeelde uren per dag zien :D

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-06 16:00
Bij mij begint het op de een of andere manier ook weer te kriebelen. Ik vond Destiny met The Taken King best tof, maar daarna was ik toch weer gestopt omdat niemand die ik ken dit spel speelt en het dan toch wel snel saai wordt. En ja laten we eerlijk zijn het is ook best veel grinden wat je leuk moet vinden. Maarja aan de andere kant blijft het toch best wel een lekkere shooter om te spelen en die raids zijn ook echt tof om te doen. Zal ik er toch weer aan beginnen :+

Moeilijk, moeilijk en nog eens moeilijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NukaWorldNL schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:30:
Bij mij begint het op de een of andere manier ook weer te kriebelen. Ik vond Destiny met The Taken King best tof, maar daarna was ik toch weer gestopt omdat niemand die ik ken dit spel speelt en het dan toch wel snel saai wordt. En ja laten we eerlijk zijn het is ook best veel grinden wat je leuk moet vinden. Maarja aan de andere kant blijft het toch best wel een lekkere shooter om te spelen en die raids zijn ook echt tof om te doen. Zal ik er toch weer aan beginnen :+

Moeilijk, moeilijk en nog eens moeilijk :+
Ik zeg doen!

Destiny eindigen met 400 guardians is het laatste wat je rest! Laat al die uren levelen niet voor niets zijn geweest

Daarbij! Ik kan je goed gebruiken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Voordeel van grinden: mensen worden vaardiger/meer ervaring, los van je loot of light level. Meer ervaring = minder frustratie door fuckups.

Nadeel van easy loot: veel 400 light NOOBS in raids. Nu klinkt dat negatief, maar als je weet dat een relatief lange raid zoals Kings Fall om en nabij een uur klaar kan zijn, maar vanwege domme fouten, onervarenheid wel kan uitlopen tot 3 uren soms... :')

[ Voor 34% gewijzigd door Blisterin_Bull op 08-05-2017 17:16 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blisterin_Bull schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:12:
Beetje... https://secret-scrubland-31430.herokuapp.com/2/watbenjedan/

Op die site kan je zelfs het aantal gespeelde uren per dag zien :D
Echt sick!

Vraag me af hoe je zoveel tijd hebt voor een spelletje maar dat is weer een ander verhaal :+

Werken of studeren volledig geskipt ?

Mocht je een weekly raid doen in de avonden en 1 man te kort komen ga ik graag mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blisterin_Bull schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:14:
Voordeel van grinden: mensen worden vaardiger/meer ervaring, los van je loot of light level. Meer ervaring = minder frustratie door fuckups.

Nadeel van easy loot: veel 400 light NOOBS in raids. Nu klinkt dat negatief, maar als je weet dat een relatief lange raid zoals Kings Fall om en nabij een uur klaar kan zijn, maar vanwege domme fouten, onervarenheid wel kan uitlopen tot 3 uren soms... :')
Je hebt geluk dat jullie een vast team hebben, je bent toch ook van AMP ?

Vaste groep, vaste tijd dat staat garant voor snelle raids..

Jammer dat er amper plek was ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Anoniem: 782335 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:14:
[...]

Ik zeg doen!

Destiny eindigen met 400 guardians is het laatste wat je rest! Laat al die uren levelen niet voor niets zijn geweest

Daarbij! Ik kan je goed gebruiken *O*
In mijn geval zou ik opnieuw moeten beginnen. Ik had hem destijds op de normale PS4 gespeeld, maar die heb ik 1,5 jaar geleden weggedaan. Helaas weet ik mijn gegevens ook niet meer van die tijd spelen op de PS4. Daarom twijfel ik om weer helemaal opnieuw te gaan beginnen. Want ik had ook begrepen dat als Destiny 2 er is dat je eigenlijk helemaal niks meer hebt aan je Destiny 1 spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met een sprakle of light ben je level 40, dan is het een kwestie van een weekje fulltime en je bent weer raid ready..

Levelen gaat absurd veel sneller tegenover year one.. maar goed bungie moet wat om mensen over te halen voor des 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Anoniem: 782335 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:19:
[...]

Je hebt geluk dat jullie een vast team hebben, je bent toch ook van AMP ?

Vaste groep, vaste tijd dat staat garant voor snelle raids..

Jammer dat er amper plek was ^^
Nee, ik ben gewoon zoals jij. Ik reddit fireteams/LFG gewoon elke week. Soms doe ik wel mee met een paar NLers van hier, maar dat is niet vast ofzo.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blisterin_Bull schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:21:
[...]

Nee, ik ben gewoon zoals jij. Ik reddit fireteams/LFG gewoon elke week. Soms doe ik wel mee met een paar NLers van hier, maar dat is niet vast ofzo.
Dat heb ik opgegeven, heel veel kinderen die of een irritante piepstem hebben en er teveel gebruik van maken of geen ervaring en alles beter willen weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Op reddit en the100.io zitten meer volwassenen. Op lfg.net kan je idd irritante squeekers tegenkomen, maar je kan net zo snel weer pleite gaan uit een party, lol...

Maar ik weet ook altijd alles beter hoor ;-)

[ Voor 12% gewijzigd door Blisterin_Bull op 08-05-2017 17:24 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Vooral 2015 is een stevig jaar geweest bij mij. Wat eigenlijk wel normaal was aangezien ik toen een operatie heb gehad en een tijdje heb thuis gezeten. In begin dat jaar ben ik mijn eerste clan gejoined en beginnen raiden. Verder was de Taken King voor mij de beste Expansie dat er geweest is :)

https://secret-scrubland-...uapp.com/2/Shadow-Jurgen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Leuk altijd die piekdagen/weken rond nieuwe dlc. Maargoed, nog 10 dagen voor de eerste gameplay reveal van D2 :D

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Blisterin_Bull schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:26:
Leuk altijd die piekdagen/weken rond nieuwe dlc. Maargoed, nog 10 dagen voor de eerste gameplay reveal van D2 :D
Idd rond deze periodes is er pakken meer activiteit.

https://www.destinygamewiki.com/wiki/Expansions

Ik ben benieuwd naar Destiny 2 - Het is alvast pre ordered bij mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Hier ook, en 2 weken vakantie vanaf 9 september >:)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Nou Destiny maar besteld. Was toevallig in de aanbieding bij Bart Smit.
Pagina: 1 ... 20 ... 22 Laatste

Let op:
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc