PSN: djmurcielago
Was goed hé! Echt weer een Yes momentje.
Verder hebben ze jammer genoeg in VoG weinig veranderd
Al je oude meuk ken je in de prullenbak mieteren, gewoon net doen of je opnieuw begint.brambest schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:31:
Ik ben er even helemaal uit, veel nieuwe content enzo maar.. Heb ik uberhaubt nog wel wat aan mijn "oude" exotics? Kan ik alles infusen? Wat is de beste manier om in light omhoog te komen? Ik zat zelf aan strikes te denken, en nightfall natuurlijk, maar die is denk ik nog steeds te hoog gegrepen.
Templar is iets latiger, Atheon is easy mode
Meeste zullen het al wel hebben denk ik
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ja! ik!R-utger schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:00:
Al mensen de challenge in VoG gehaald?

Templar is wel goed te doen, behalve als er een @Griffx zo nodig dood moet gaanTemplar is iets latiger, Atheon is easy mode
Dat betwijfel ikMeeste zullen het al wel hebben denk ik
PSN: Houtvlot
Ik zit in het zelfde schuitje, ga vanavond ook beginnen aan Rise of Iron aangezien de Destiny 2 hype is begonnen. Ik zit zelf nog op lvl 34 LL 320, misschien kunnen we samen levelenbrambest schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:31:
Ik ben er even helemaal uit, veel nieuwe content enzo maar.. Heb ik uberhaubt nog wel wat aan mijn "oude" exotics? Kan ik alles infusen? Wat is de beste manier om in light omhoog te komen? Ik zat zelf aan strikes te denken, en nightfall natuurlijk, maar die is denk ik nog steeds te hoog gegrepen.
Edit: verder is wat ik gelezen heb strikes en dan herioc strikes het beste om tot 385 te komen, en ondertussen ben je dan al sterk genoeg voor Nightfall en Raid zodra je boven de 360/370 komt. En verder heb je natuurlijk kans dat je exotics 400 zijn. Maar ik ben eigenlijk ook heel benieuwd of ik mijn exotic wapens die nu dus LL 320 zijn moet bewaren en gewoon kan/moet infusen naar 400
[ Voor 24% gewijzigd door kidicoke op 05-04-2017 11:54 ]
Ja, leuk maar te easy imo:R-utger schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:00:
Al mensen de challenge in VoG gehaald?
Templar is iets latiger, Atheon is easy mode
Meeste zullen het al wel hebben denk ik

Wel tot hiertoe was het toch wel even opnieuw wennen. Met het team dat ik wekelijks speel zijn we gegaan tot aan de GateKeeper. Het enige wat we opgezocht hadden was wat de challenges juist waren, niet hoe ze uitgevoerd werden. We hebben toch wel wat moeten sleutelen aan onze tactiek voor de templar, maar uiteindelijk is het ons gelukt en was er was toch wel een heel goed YES moment.Crashhill schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:26:
En wat vonden we allemaal van de challenge?
Nadien hebben we de tijd genomen om de Gorgons allemaal af te maken voor in het boek. Deel 2 is voor vanavond, naar wat ik hoor is de Atheon challenge niet zo heel moeilijk en is enkel een goede timing belangrijk
Atheon is voornamelijk timing & communicatie belangrijkShadow_J schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:40:
[...]
Wel tot hiertoe was het toch wel even opnieuw wennen. Met het team dat ik wekelijks speel zijn we gegaan tot aan de GateKeeper. Het enige wat we opgezocht hadden was wat de challenges juist waren, niet hoe ze uitgevoerd werden. We hebben toch wel wat moeten sleutelen aan onze tactiek voor de templar, maar uiteindelijk is het ons gelukt en was er was toch wel een heel goed YES moment.
Nadien hebben we de tijd genomen om de Gorgons allemaal af te maken voor in het boek. Deel 2 is voor vanavond, naar wat ik hoor is de Atheon challenge niet zo heel moeilijk en is enkel een goede timing belangrijk

Het beste is nog wel die Legendary Fatebringer, mazzelaar. Heb hem zelf pas 1x gecomplete
Maar die legendary

3x full run gedaan en challanges completed.Crashhill schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:53:
[...]
Het beste is nog wel die Legendary Fatebringer, mazzelaar. Heb hem zelf pas 1x gecomplete(VoC en pulse). Maar die exotics ga je alleen gebruiken in Nightfalls of strikes
Maar die legendaryhelemaal omdat die ook gewoon oracle disrupter hebben
Convoy schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:30:
[...]
3x full run gedaan en challanges completed.Is het al dinsdag 11 april

Kon gisteren maar 1x
[ Voor 13% gewijzigd door Crashhill op 05-04-2017 13:32 ]
XboxOne FTWCrashhill schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:32:
[...]
netjes. Pak mijn account ff en doe hem nog 2x
![]()
Momenteel heb ik een checkpoint na Templar, en een maat van mij (400 light) een checkpoint bij Templar.
Tijd? Wanneer iedereen de meeste tijd heeft
PSN: Senaxx
Guardians die willen........Senaxx schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:02:
Ik wil vanavond graag mijn Atheon run nog graag afmaken. Zijn er vanavond nog tweakers die eventueel ook VoG (+challenges) willen doen?
Momenteel heb ik een checkpoint na Templar, en een maat van mij (400 light) een checkpoint bij Templar.
Tijd? Wanneer iedereen de meeste tijd heeft
PSN: Senaxx
Ik heb 399 gehaald (Hunter Artifact zit nog op 398 -.- ) door heroics te grinden, nightfalls wekelijks te doen, en ik heb ook het nodige extra light bij elkaar kunnen sprokkelen met iron banner. 0 raids gedaan om dit light level te behalen.brambest schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:31:
Als je eenmaal rond het maximum light level zit zul je zien dat je legendary drops ook over het algemeen max zullen zijn. Eenmaal daar, zet die dan over naar je subclasses en infuse die. Scheelt je een hele hoop werk met opnieuw grinden (tenzij je daar natuurlijk zin in hebt
edit: LL 318 inmiddels
[ Voor 6% gewijzigd door RubenSaurus op 05-04-2017 20:49 ]
Wanneer kan ik me bij je melden voor een carry?Crashhill schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:26:
En wat vonden we allemaal van de challenge?
Richard en carry?Jedi Geub schreef op woensdag 5 april 2017 @ 17:13:
[...]
Wanneer kan ik me bij je melden voor een carry?

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
- Iron Lord Artifacts kan je uitwisselen tussen Titan/Hunter/Warlock, deze artifacts hebben nuttige perks voor PVP en PVEbrambest schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:31:
- Archon's Forge dropt nu stuff tot 400 (dus niet langer alleen artifacts/ghosts, nu ook de weapons/armor)
- Vendor / Faction / Crucible Pakketjes gaan nu ook tot 400
- Gunsmith rankup rewards droppen ook tot 400
- Blauwe engrams droppen nu op 385 light
- Legendaries droppen nu tot 390
- Alle vendors 380 stuff
- Challenge of Elders (pakketjes) 400 (POST-game exotics ook 400, dus de Sidearm, Shotgun en Fusion-rifle)
- Alle nieuwe raids droppen 400 wapens/armor
- Strikes/NF dropt 400 stuff (voorheen 390)
-Trials goud bounties 400 en kans op Y3 Trials wapens.
Btw nog mensen van hier die vrijdag mee willen met VoG 390 fresh?
VoG 390 Fresh - 07/04/2017 (20:00 uur) - PS4
1. DarkElement1987
2. Malev74
3. Tigo_1984
4. sanderlissenberg
5. tollenaar24
6.
[ Voor 19% gewijzigd door DarkElement op 06-04-2017 13:02 ]
Ik wil wel eens een run met jullie doen. Het team dat ik normaal mee speel heeft heel weinig tijd deze weekDarkElement schreef op donderdag 6 april 2017 @ 01:13:
VoG 390 Fresh - 07/04/2017 (20:00 uur) - PS4
1. DarkElement1987
2. Malev74
3. Tigo_1984
4. sanderlissenberg
5. tollenaar24
6.
PS4 nick : Shadow-Jurgen
Normaal ben ik juist om 20h thuis van de training
Vind je dit echt nodig om te zeggen? Als je niets normaals te zeggen heb zeg dan gewoon lekker niets...Steefanus schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:31:
Als tollenaar24 meedoet dan wordt het niks, maar succes!
Ok mijn fout

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2017 09:59 ]
Ik moet nog een VoG afmaken vanaf Templar. Heb checkpoint maar wil best een full raid doen.
Anyway, het was een grote voldoening hem compleet af te werken, spijtig genoeg geen Vex. Daar kan ik vanavond bij de run samen met jullie op hopen
Sleeper Simulant heb ik wel.
Zoals je al wel leest ben ik de enige van het groepje die het nog niet heeft gedaan, Templar Challenge snap ik maar Atheon zou iemand me nog even moeten uitleggen. De Challenge strat dan.Shadow_J schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:14:
Gisteren een eerste complete run gedaan. Atheon was wel zweten, ik was met een team waar verschillende mensen de sleeper niet hadden. We hebben dus 2 damage fases moeten doen. Op dat vlak is de 2de keer binnen gaan heel hectisch en vooral de onvoorspelbaarheid van de Harpies maakt dit heel moeilijk. De eerste maal is het nog "relax" om iedereen binnen te krijgen, de 2de keer is het een hel omdat die dingen zelfs van achter de portal een explosie kunnen geven dat iemand wipen
Anyway, het was een grote voldoening hem compleet af te werken, spijtig genoeg geen Vex. Daar kan ik vanavond bij de run samen met jullie op hopen
[ Voor 63% gewijzigd door DarkElement op 07-04-2017 10:46 ]
Geeft niks. Bosteefjes till we die.Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:40:
[...]
Vind je dit echt nodig om te zeggen? Als je niets normaals te zeggen heb zeg dan gewoon lekker niets...
Ok mijn foutKom hier ook niet zo vaak meer
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wel het is in principe niet zo moeilijk :DarkElement schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:22:
Kan iemand me misschien even bijpraten over de 'nieuwe' Atheon strategie voor de challenge? Nog geen tijd gehad deze week ivm werk. Las dat iedereen 1 oracle moet schieten en je elkaar afwisselt in de gates, de relicholder doet de laatste oracle ofzo? Hoe gaat dit precies stap voor stap?
Sleeper Simulant heb ik wel.
[...]
- Je verdeelt de groep in 2x 3 gardians en zet elk een gate open voor te starten.
- 3 randoms gaan naar binnen geteleporteerd worden en die doen zoals vroeger buiten dat ze maar 1 oracle de man neer halen. De man met de relic doet normaal oracle 3 (tenzij anders wordt afgesproken.
- Terwijl kan er al 1 of 2 van buiten naar binnen komen om oracles 4 & 5 te doen.
- Nadat nr 1 & 2 de oracles hebben neer gehaald vragen ze een clanse en gaan ze de mensen dat buiten op de plaat om de taak van de 6de man over te nemen.
- Nr 6 haalt het laatste oracle binnen neer.
- Iedereen gaat naar het midden en doet de damage fase.
- Iendien Atheon niet dood is > Herhalen.
Opmerkingen :
- Zorg goed voor de Harpeas : als er te veel zijn vallen er gegarandeerd doden bij de start van rotatie 2 of zelfs al voordien.
- Zet bubble met weapons voor damage phase.
- Zoals vroeger : gebruik geen granaten / rockets want anders begint Atheon te bewegen.
- Communiceer heel veel en schrik niet van enige wipes > soms ontploffen harpeas achter de poort en vanaf er 1 persoon gewiped is dat geen oracle kan mee doen is challege mislukt.
Ik denk dat dit ongeveer het meeste omvat. Het is niet zo moeilijk, maar enig geluk met de Harpeas is nodig. Als de oracles in de juiste volgorde neer gaan en de timing zit goed dan voelt het team dat direct

Als Destiny 2 er is maken we wel weer een nieuwe.
Wat nou "Kan niet aangepast worden"Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:45:
Dat was snel! Thnx Mods!
Toch niet alleen?Mars18 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:20:
2x makkelijk de nightfall gehaald, ben nu 379, gaat goed.
Zijn er nog gegadigden?
Nee met 2 gasten die 400 waren
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
[ Voor 96% gewijzigd door mrc. op 07-04-2017 23:16 ]
[ Voor 7% gewijzigd door DarkElement op 07-04-2017 23:43 ]
edit: Atheon ook. Ging stuk makkelijker dan ik dacht
[ Voor 36% gewijzigd door DarkElement op 08-04-2017 11:54 ]
Wie gaat mee: psn tollenaar24 (Titan)
[ Voor 3% gewijzigd door michel2412 op 08-04-2017 12:21 ]
Feli maus, vlot, revo en de rest voor het behalen van een top 50 plek
:aw_yeah:DarkElement schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:41:
https://www.reddit.com/r/...worlds_first_leaderboard/
PSN: Houtvlot
.... En tevens een beetje jaloers
PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo
[ Voor 8% gewijzigd door DarkElement op 08-04-2017 19:13 ]
En te bedenken dat het gewoon sneller had gekunt.DarkElement schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:41:
#1 Houtje had lampjes al gedaan. Maar we waren eigenwijs. Wouden met 6 man er door
#2 Naar reden hier boven opnieuw begonnen. Houtvlot ging steeds dood. Was teleurstelling nog niet te boven.
#3 Maus lag hele raid met zijn telefoon aan het oor. Weinig tot geen communicatie naar Maus.
#4 Challenge bij Croto ging fout door zwaard te droppen.
Verdorie. We hadden gewoon nummer 1 kunnen wezen #BreiclubjeFtw
Oké. Nu serieus. DANKJE. had niet verwacht dat wij in de top 50 zouden staan.
PSN - M4uSzi // -
#4 Challenge bij Croto ging fout door zwaard te droppen.M4uSzi schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 21:14:
[...]
En te bedenken dat het gewoon sneller had gekunt.
#1 Houtje had lampjes al gedaan. Maar we waren eigenwijs. Wouden met 6 man er door
#2 Naar reden hier boven opnieuw begonnen. Houtvlot ging steeds dood. Was teleurstelling nog niet te boven.
#3 Maus lag hele raid met zijn telefoon aan het oor. Weinig tot geen communicatie naar Maus.
#4 Challenge bij Croto ging fout door zwaard te droppen.
Verdorie. We hadden gewoon nummer 1 kunnen wezen #BreiclubjeFtw![]()
Oké. Nu serieus. DANKJE. had niet verwacht dat wij in de top 50 zouden staan.
Sorry
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Heel netjes. Als ik het goed begrijp is er nu iedere week een andere raid? Ben nu 383. Vanaf 390 kan ik mee doen? Hunter op de PS4DarkElement schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:41:

Nu krijg je ook overal 400 gear dus dat scheelt ook wel.DigitalError schreef op maandag 10 april 2017 @ 22:11:
Het duurt langer om van LL389 naar LL390 te gaan dan van 370 naar 389
Je kunt elke raid doen elke week. PvP je bent zo 400
Ken het zit nu ook op 389, ik zat heel lang op een ghost van 380 terwijl de rest al 389-393 was waardoor ik maar niet omhoog kwam. Gisteren eindelijk een 390 ghost gekregen dus verwacht vanavond weer te kunnen levelen op de rest van de itemsDigitalError schreef op maandag 10 april 2017 @ 22:11:

Je vanguard faction en crucible leveleln, als je ze alle drie 1 level omhoog hebt heb je sowieso! een 390 shell. Zo niet ripkidicoke schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:17:
[...]
Ken het zit nu ook op 389, ik zat heel lang op een ghost van 380 terwijl de rest al 389-393 was waardoor ik maar niet omhoog kwam. Gisteren eindelijk een 390 ghost gekregen dus verwacht vanavond weer te kunnen levelen op de rest van de items. Vanavond maar eens mijn ToM & Black spindle naar ~390 brengen voor de TTK raid deze week, ben blij dat ik al mijn Y2 exotics niet weg geflikkerd heb

Vanavond hebben we toch weer Iron Banner? Prima manier om te levelen.DigitalError schreef op maandag 10 april 2017 @ 22:11:
Ik houd absoluut niet van PvP, maar vond het ideaal om naar 400 te levelen. Potje winnen vond ik niet belangrijk, maar de loot achteraf destemeer...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Als het goed is kun je tegenwoordig exotics (wapens en gear) krijgen uit een automaat beneden in de Tower. Ik weet niet zeker of het ook geldt voor sparrows en schepen, maar bijv. emblems kun je ook uit een automaat krijgen. Je moet ze dan wel al eens gevonden hebben, maar zo kun je bijv. nog Y1 exotics terugkrijgen. Die zijn helaas niet te upgraden.kidicoke schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:17:
[...]
Vanavond maar eens mijn ToM & Black spindle naar ~390 brengen voor de TTK raid deze week, ben blij dat ik al mijn Y2 exotics niet weg geflikkerd heb
Klopt ken het maar ik wist niet zeker of je TTK exotics nog nuttig waren, ToM, Black Spindle, Sweeper etc. Aangezien ze allemaal op 320 zaten maar al wel vol geupgrade level ik die liever naar 400 nu ik weet dat het kan, dacht eerst dat ze nutteloos waren en wilde ze daarom bijna deleten. Van Y1 naar Y2 werden namelijk alle Y1 exotics wel nutteloos dus ik dacht dat van Y2 naar Y3 dat ook het geval was, blijkbaar niet. Maar hoef ze dus niet te kopen in de tower omdat ik ze allemaal nog in de vault heb, alleen ff naar 400 brengenArcastin schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:09:
[...]
Als het goed is kun je tegenwoordig exotics (wapens en gear) krijgen uit een automaat beneden in de Tower. Ik weet niet zeker of het ook geldt voor sparrows en schepen, maar bijv. emblems kun je ook uit een automaat krijgen. Je moet ze dan wel al eens gevonden hebben, maar zo kun je bijv. nog Y1 exotics terugkrijgen. Die zijn helaas niet te upgraden.
Hoe lang deed je er over?DigitalError schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:45:
bedankt voor die tip over the crucible en de iron banner, ben nu LL390
Ben zelf 381 en alle wapens droppen tot nu toe op 380
Na 6 rondes een 384 wapen 😉
[ Voor 6% gewijzigd door Wackmack op 11-04-2017 23:48 ]
Rond anderhalf uur denk ik, viel reuze mee.Wackmack schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:44:
[...]
Hoe lang deed je er over?
Ik neem aan dat je de bounties wel opgepakt hebt voor Iron banner? Voor mij zaten hier namelijk de echte upgrades in, kreeg 396 spul terwijl ik 391/392 was.Wackmack schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:44:
[...]
Hoe lang deed je er over?
Netjes. Welke drops kreeg je allemaal? Gisteren 1.5 uur gespeeld en ben 381.DigitalError schreef op woensdag 12 april 2017 @ 06:27:
[...]
Rond anderhalf uur denk ik, viel reuze mee.
Kreeg 1 wapen van 384 en de rest allemaal 380. Tig keer dezelfde wapens en armor. Waren gelukkig wel mooie potjes.
Speel zelf vaak max een uurtje dus dan is gezamenlijk spelen iets lastiger te regelen.
Hoop daarom dat er in Destiny 2 makkelijker samen te spelen is. Vooral met ze drieën moet je toch automatisch een random fireteam kunnen maken zoals voor NF.
Oeps, zat nog helemaal vol met andere bountieskidicoke schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:03:
[...]
Ik neem aan dat je de bounties wel opgepakt hebt voor Iron banner? Voor mij zaten hier namelijk de echte upgrades in, kreeg 396 spul terwijl ik 391/392 was.

Vanavond weer verder.
[ Voor 22% gewijzigd door Wackmack op 12-04-2017 08:07 ]
Vanavond voor de tweede keer in m'n Destiny carriere aan de gang in de KF raid. Kerrie me pls.
Success, je kent de mechanics en de challenges?Steefanus schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:48:
Die bounties kan je halen in de Iron Temple, mocht je dat niet weten in ieder geval.
Vanavond voor de tweede keer in m'n Destiny carriere aan de gang in de KF raid. Kerrie me pls.
Zat een hele fijne auto rifle tussen van 394 met een 57 cap. magazijn, een helm en nog wat andere spullen van 391. En een ghost van 393.Wackmack schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:05:
[...]
Netjes. Welke drops kreeg je allemaal? Gisteren 1.5 uur gespeeld en ben 381.
Kreeg 1 wapen van 384 en de rest allemaal 380. Tig keer dezelfde wapens en armor. Waren gelukkig wel mooie potjes.
Speel zelf vaak max een uurtje dus dan is gezamenlijk spelen iets lastiger te regelen.
Hoop daarom dat er in Destiny 2 makkelijker samen te spelen is. Vooral met ze drieën moet je toch automatisch een random fireteam kunnen maken zoals voor NF.
[...]
Oeps, zat nog helemaal vol met andere bounties![]()
Vanavond weer verder.
Let dan wel op dat het artifact als blauwe (rare) loot dropt.
Spijtig genoeg waren er bij elke challenge wel enkele domme foutjes zoals : te vroeg van achter steen bij de warpriest / plaatsje om de gaze te nemen bij Golgoroth / en de ergste als 4de man naar de verkeerde plaats gaat voor de bommen te laten ontploffen
Ik denk dat we vanavond na het opfrissen van alles minstens een half uur vlugger klaar zullen zijn
Yup, gister ook 1:55u over gedaan. Vandaag 1:25u. Kan nog wel wat sneller; binnen het uur moet lukken.Shadow_J schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:06:
Gisteren KF nog eens gelopen, je voelt wel dat deze een heel pak vlotter gaat omdat de challenges al veel geoefend zijn. Met de 3 challenges kwamen we juist onder de 2h uit (Time: 1h 58m 46s [Completed]).
Spijtig genoeg waren er bij elke challenge wel enkele domme foutjes zoals : te vroeg van achter steen bij de warpriest / plaatsje om de gaze te nemen bij Golgoroth / en de ergste als 4de man naar de verkeerde plaats gaat voor de bommen te laten ontploffen
Ik denk dat we vanavond na het opfrissen van alles minstens een half uur vlugger klaar zullen zijn
Goeie tip! YouTube: Destiny: Rise of Iron - How to find Archon's Forge (Archon's...Aeque schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:39:
Voor de mensen die moeite hebben om een hoger LL ghost of artifact te krijgen: Archon's Forge.
Let dan wel op dat het artifact als blauwe (rare) loot dropt.
Dit had ik niet zelf kunnen vinden. Nog meer van zulke tips?
Edit; ook zie ik dat je gewoon de andere raids op 390 kan doen met challenge mode. Wat is het nut van die weekly dan? Lijkt wel of je alles nu onbeperkt kan grinden
[ Voor 19% gewijzigd door kidicoke op 12-04-2017 23:10 ]
Alles al gecheckt en heb volgens mij alles al.DarkElement schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 23:52:
Titan Vanguard waarschijnlijk, meen me te herinneren dat daar een bug zat bij een quest. En anders bij de Crucible Vanguards even checken of je iets voor een zwaard hebt.
Wil vanavond heel graag met een raid mee doen. Ben nu 388. Kan ik vanaf 20 uur met een groepje mee doen? PS4 @ robdegekste
Helaas begrijpelijk!Blisterin_Bull schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:03:
Meeste zijn al klaar voor deze week. Heb zelf al 3x Crota en 3x Kings Fall gedaan. Alleen VoG nog niet, maar daar join ik liever een groep die al bij Templar of Atheon is. Daarnaast ook nog weekend vieren en andere spellen spelen xD
Zit nog even online te lezen. Iedere week kan je alle raids spelen, en dan met een Challenge erbij? En de Challenge is iedere week vernieuwd?
[ Voor 16% gewijzigd door Wackmack op 15-04-2017 18:49 ]
Dus omdat je zelf al alle maximale loot binnen hebt kun je de raid niet meer doen?Blisterin_Bull schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:03:
Meeste zijn al klaar voor deze week. Heb zelf al 3x Crota en 3x Kings Fall gedaan. Alleen VoG nog niet, maar daar join ik liever een groep die al bij Templar of Atheon is. Daarnaast ook nog weekend vieren en andere spellen spelen xD
Net als 90% van alle guardians hier
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc