Vanwege de age of triumph zeker?Crashhill schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:09:
[...]
Gewoon slaan, dat werkt hier ook niet![]()
Je bent trouwens al een week te laat
Nieuwe Croto is gewoon leuk
spoiler: Croto

[ Voor 37% gewijzigd door Crashhill op 31-03-2017 09:16 ]
Vinnieeeeee ik bin vertigggggggg........ kom je croto doen?
Haha ik loop achter denk ik.
Denk dat ik op 380/390 ben blijven hangen.
400 ben je in een weekje joh.. alles dropt nu 400 zelfs, faction etc.tha_crazy schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:34:
Haha ik loop achter denk ik.
[ Voor 8% gewijzigd door Crashhill op 31-03-2017 09:35 ]
Zal best, ben ook druk aan het Raiden in WoW.Crashhill schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:34:
[...]
400 ben je in een weekje joh.. alles dropt nu 400 zelfs, faction etc.
Misschien dat ik volgende week de disk er eens in doe
Mensen die nog gaan overstappen naar de pc? Ik twijfel nog vind het op de PS4 wel lekker spelen eigenlijk
PSN: Brwmaster
Sowieso PS4. lekker achterover op de bankBr3wmaster schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:55:
Mensen die nog gaan overstappen naar de pc? Ik twijfel nog vind het op de PS4 wel lekker spelen eigenlijk

Er zal waarschijnlijk ook wel weer PS4 exclusive "content" zijn ....
PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo
Yup, weer een jaar.Rondo-H76 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:00:
Er zal waarschijnlijk ook wel weer PS4 exclusive "content" zijn ....
Ik heb zojuist m'n PS4 Limited Edition besteld bij Bol.com.
Oke ik ben overtuigd. PS4 it is. Gelijk even bestellen zo
PSN: Brwmaster
Leuk joh, zomertijd. Xur komt dus een uurtje later xD
Gezien de troep , dees week had ie ook mogen wegblijven ....
Dat kan ook op de pc!Crashhill schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:59:
[...]
Sowieso PS4. lekker achterover op de bankniks lekkerder als zo gamen
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Ik ga zeker overstappen; 60+ fps, k+m of controllers, geen abonnementsgeld benodigd, DoF en motion blur kunnen uitschakelen, et cetera...Br3wmaster schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:55:
Ik ben op zoek naar Nederlandse Destiny spelers die de overstap naar de PC willen maken. Ik ga een pc divisie van onze PS4 Destiny clan starten (Dutch Raiding Party).
[ Voor 15% gewijzigd door Arrahant op 31-03-2017 12:56 ]
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
PC gamen is overrated, ja het is mooier, ja alle apparatuur werken. Maar wil je dat het allemaal beter is, ben je ook veel geld kwijt, en Console is over het algemeen ongeveer 500 euro per 5 jaar (voor alleen de hardware).
Console gamen is cheap, en ik ben cheap

Ik zou juist zeggen dat console gamen duurder is omdat je per platform abonnementsgeld voor online gamen kwijt bent en omdat de games duurder zijn! Maar goed, ik game op alle platformen dus er is dat...Crashhill schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:57:
[...]
PC gamen is overrated, ja het is mooier, ja alle apparatuur werken. Maar wil je dat het allemaal beter is, ben je ook veel geld kwijt, en Console is over het algemeen ongeveer 500 euro per 5 jaar (voor alleen de hardware).
Console gamen is cheap, en ik ben cheap
Plus dat 'overrated' impliceert dat het platform niet erg prettig is om mee te gamen en dat sommigen beweren dat de pc "beter" is dan andere platformen. Ieder platform heeft z'n voordelen en nadelen. Er is geen platform duidelijker beter dan de ander.
[ Voor 17% gewijzigd door Arrahant op 31-03-2017 13:01 ]
Denk dat het redelijk te verwaarlozen valt, pc gamen is gewoon duurder, wat ben je tegenwoordig kwijt voor een beetje game desktop eurotje of €800,- en dan zit je in het mid segment.Arrahant schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:58:
[...]
Ik zou juist zeggen dat console gamen duurder is omdat je per platform abonnementsgeld voor online gamen kwijt bent en omdat de games duurder zijn! Maar goed, ik game op alle platformen dus er is dat...
Elk jaar weer kleine upgrades van 200 euro. is 1300 verschil, kun je aardig wat ps+ abbo's en games voor kopen.
Verder moet iedereen het natuurlijk zelf weten
1 ding hebben we allemaal gemeen, WE LOVE DESTINY
ps: en mijn probleem bij PC gamen was, ow leuk spelletje voor €5,- kopen, om er dan 2 jaar laten achter te komen dat je zo bijna 400 euro aan games hebt gewaste die je nooit heb opgestart
[ Voor 10% gewijzigd door Crashhill op 31-03-2017 13:07 ]
https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/wiki/guide
als je na het lezen hiervan nog steeds ze zelfde overtuiging hebt meld je dan maar weer
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik zit nog te dubben.
Ik heb nu inderdaad even een pre-order geplaatst voor de PS4. zodra ik hem voor de PC zie doe ik dat ook.
Dan kan ik op beide even de beta spelen (lang leve achteraf betalen).
Degene die me het meeste bevalt blijft.
De voornaamste reden dat ik op de PS4 zou blijven zijn collega's, echter geen van alle speelt meer dus daar hoef ik geen rekening mee te houden.
Ik zie trouwens wel dat er geen limit edition is voor de PC
Ik heb nu inderdaad even een pre-order geplaatst voor de PS4. zodra ik hem voor de PC zie doe ik dat ook.
De voornaamste reden dat ik op de PS4 zou blijven zijn collega's, echter geen van alle speelt meer dus daar hoef ik geen rekening mee te houden.
[ Voor 7% gewijzigd door tha_crazy op 31-03-2017 13:31 ]
Heb me gemeld, mijn troll dat het overrated is, is eerlijk gezegd een beetje overdreven, maar heel deze discussie, betreft masterrace, is toch onzin.spartacusNLD schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:22:
[...]
als je na het lezen hiervan nog steeds ze zelfde overtuiging hebt meld je dan maar weer
Op dit moment is de PS4 voor mij de perfecte oplossing. Voor jou waarschijnlijk de PC. Prima toch.

Gewoon lekker gamen. of het nu PS, Xbox of PC is

ps: Destiny is nu gewoon PS of Xbox

[ Voor 3% gewijzigd door Crashhill op 31-03-2017 13:33 ]
Als mensen beginnen met de term pc masterrace neem ik ze al niet serieus meer.spartacusNLD schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:22:
[...]
Ik blijf lekker op PS4 spelen ...
Niet omdat het moet maar omdat het kan !!!
Niet omdat het moet maar omdat het kan !!!
Vreemd dat de fysieke LE niet beschikbaar is voor Xbox One. ben dus maar voor de Digital Deluxe Edition gegaan =P
Activision zit nu al achterover gezakt geld te verdienen 
MAKE IT RAINNNNNNNNNNN.....
[ Voor 20% gewijzigd door PSYVIRII op 31-03-2017 14:03 ]
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
dont judge a book by its cover and all thatAeque schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:38:
[...]
Als mensen beginnen met de term pc masterrace neem ik ze al niet serieus meer.
net zoals met alles in het leven kan je het zo duur maken als je wil maar het hoeft niet..
PSYVIRII schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:02:
Activision zit nu al achterover gezakt geld te verdienen

[ Voor 25% gewijzigd door spartacusNLD op 31-03-2017 14:05 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Zie hier:Silversin schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:53:
Vreemd dat de fysieke LE niet beschikbaar is voor Xbox One. ben dus maar voor de Digital Deluxe Edition gegaan =P
https://www.amazon.de/Des...destiny+2+limited+edition
PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro
Verwijderd
Seriously? Ik blijf namelijk een beetje hangen (ben ik opzicht ook wel een beetje zelf schuld) maar als het nu makkelijk is om op 400 te komen zonder raid, nightfall of pvp dan zou dat nog ff mooi zijn voordat destiny 2 uitkomt (niet dat we er in destiny 2 veel aan hebben...)Crashhill schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:34:
[...]
400 ben je in een weekje joh.. alles dropt nu 400 zelfs, faction etc.
PC Divisie van onze Nederlandse Destiny clan (Dutch Raiding Party) is inmiddels opgericht. We zijn momenteel aan het rekruteren voor Destiny 2. PM voor info of: http://steamcommunity.com/groups/durp-pc
Edit: we spelen ook nog volop Destiny 1 op PS4 in de tussentijd
Edit: we spelen ook nog volop Destiny 1 op PS4 in de tussentijd
[ Voor 21% gewijzigd door Arrahant op 01-04-2017 13:49 ]
Nog mensen zin om iets te doen deze ochtend? NF, POE?
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
2e vragen. Ik stel vaak alleen. Speel veel strikes en soms crucible. Helaas vaak weinig tijd om raids te plannen. Nu ben ik maar 369, hoe kan je alleen toch redelijk snel naar de 400 of is dit heel lastig?
Vanavond heb ik de hele avond om te gamen. Kan vanaf 20 uur. Kan ik een raid mee doen of NF? Heb alle raids gehaald op de laatste na. Daar helaas nog geen tijd voor gehad.
Zie nu dat weekly story playlist nieuw is. Erg leuk om alleen te spelen alleen jammer dat er zo weinig dropt.
Vanavond heb ik de hele avond om te gamen. Kan vanaf 20 uur. Kan ik een raid mee doen of NF? Heb alle raids gehaald op de laatste na. Daar helaas nog geen tijd voor gehad.
Zie nu dat weekly story playlist nieuw is. Erg leuk om alleen te spelen alleen jammer dat er zo weinig dropt.
Ik ga em ook op de pc halen , Destiny altijd op de PS4 gespeeld.
[Battle.net: Forsaken#22243]
Dan speel je of de verkeerde content of te weinigVerwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 17:51:
[...]
Seriously? Ik blijf namelijk een beetje hangen (ben ik opzicht ook wel een beetje zelf schuld) maar als het nu makkelijk is om op 400 te komen zonder raid, nightfall of pvp dan zou dat nog ff mooi zijn voordat destiny 2 uitkomt (niet dat we er in destiny 2 veel aan hebben...)
- Koop 3 of Coins en farm in Challenge of Elders of de Crucible, de exotics die je krijgt kan je infusen in andere stuff.
- Iron Lord Artifacts kan je uitwisselen tussen Titan/Hunter/Warlock
- Archon's Forge dropt nu stuff tot 400 (dus niet langer alleen artifacts/ghosts, nu ook de weapons/armor)
- Vendor / Faction / Crucible Pakketjes gaan nu ook tot 400
- Blauwe engrams droppen nu op 385 light (voorheen 365)
- Legendaries droppen nu op 390 (voorheen 385)
- Alle vendors verkopen nu 380 shit (was voorheen 350)
- Challenge of Elders (pakketjes) 400 (POST-game exotics ook 400, dus de Sidearm, Shotgun en Fusion-rifle)
- Alle nieuwe raids droppen 400 wapens/armor
- Strikes/NF dropt 400 stuff (voorheen 390)
-Trials goud bounties rewarden je nu met 400 stuff
Even wat anders, zoek nog het volgende:
1 man om Crota ff plat te hakken, heb een checkpoint bij die lelijkerd zelf. Titans zouden mooi zijn.
Crota's End (390) - 16:00 uur (PS4) - CP Crota
1. darkelement1987
2. tollenaar24
3. Djordi63
4. djmurcielago
5. sanderlissenberg
6.
dj murcielago en ik zouden beiden eventueel kunnen zwaarden maar zijn niet heel ervaren hierin.
[ Voor 87% gewijzigd door DarkElement op 01-04-2017 15:35 ]
jammer weertha_crazy schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:30:
Ik zit nog te dubben.
algemeen: heb destiny weer aangeslingerd na een half jaar pauze , zijn er nog zaken die ik moet proberen?
natuurlijk VOG 390
[ Voor 11% gewijzigd door strompel op 01-04-2017 14:30 ]
PSN: jansoe13
Verwijderd
Yep, sinds de kleine geboren is, wat minder tijd in destiny gaan steken. Eerst was raiden vaste prik elke week, nu is dat nog maar sporadisch.DarkElement schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 13:15:
[...]
Dan speel je of de verkeerde content of te weinighier wat tips:
- Koop 3 of Coins en farm in Challenge of Elders of de Crucible, de exotics die je krijgt kan je infusen in andere stuff.
- Iron Lord Artifacts kan je uitwisselen tussen Titan/Hunter/Warlock
- Archon's Forge dropt nu stuff tot 400 (dus niet langer alleen artifacts/ghosts, nu ook de weapons/armor)
- Vendor / Faction / Crucible Pakketjes gaan nu ook tot 400
- Blauwe engrams droppen nu op 385 light (voorheen 365)
- Legendaries droppen nu op 390 (voorheen 385)
- Alle vendors verkopen nu 380 shit (was voorheen 350)
- Challenge of Elders (pakketjes) 400 (POST-game exotics ook 400, dus de Sidearm, Shotgun en Fusion-rifle)
- Alle nieuwe raids droppen 400 wapens/armor
- Strikes/NF dropt 400 stuff (voorheen 390)
-Trials goud bounties rewarden je nu met 400 stuff
Even wat anders, zoek nog het volgende:
2 man om Crota ff plat te hakken, heb een checkpoint bij die lelijkerd zelf. Titans zouden mooi zijn.
Crota's End (390) - 16:00 uur (PS4) - CP Crota
1. darkelement1987
2. tollenaar24
3. Djordi63
4. djmurcielago
5.
6.
dj murcielago en ik zouden beiden eventueel kunnen zwaarden maar zijn niet heel ervaren hierin.
Thanks voor de tip. Wil opzicht om 4 uur wel mee maar alleen mijn Titan is momenteel hoog genoeg en laat me daar juist nog nooit mee gezwaard hebben helaas
Kunnen we dat eeuwenoude e-penis gezeik van PC vs console lekker achterwege laten? Volgens mij is iedereen hier oud en wijs genoeg om daar zelf een beslissing over te maken.
En wellicht dat iemand zich geroepen voelt om een nieuw topic voor Destiny Dos aan te maken? Wellicht splitsen, zodat de superieure PC gamer geen last heeft van het console voetvolk en lekker hun eigen topic hebben om over drivers, vsync, cheatbots en weet ik het allemaal te zeveren?
En wellicht dat iemand zich geroepen voelt om een nieuw topic voor Destiny Dos aan te maken? Wellicht splitsen, zodat de superieure PC gamer geen last heeft van het console voetvolk en lekker hun eigen topic hebben om over drivers, vsync, cheatbots en weet ik het allemaal te zeveren?
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
nu doe je er zelf net zo hard aan meeHenkie schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 14:36:
Kunnen we dat eeuwenoude e-penis gezeik van PC vs console lekker achterwege laten?
-->
hun eigen topic hebben om over drivers, vsync, cheatbots en weet ik het allemaal te zeveren?
ik steun echter wel het initiatief om een apart topic te maken
Ik heb er geen gezienVerwijderd schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 15:59:
Ok. Laten we de hele pc vs console war ff ergens anders doen.
[ Voor 18% gewijzigd door spartacusNLD op 01-04-2017 16:01 ]

als we dan ook afspreken dat we eerst zelf op onderzoek uitgaan of iets daadwerkelijk plaatsvind i.p.v. achter elkaar aanlopen?
iets met fake news enzo
[ Voor 25% gewijzigd door spartacusNLD op 01-04-2017 16:05 ]
Als je ff naar boven scrolled zie je discussie over welk platform beter is. Dat kan allen maar leiden naar gezijk. Dus als je zelf ook ff aan je afspraak houd dan komt het allemaal goed.
Precies, levert alleen maar gezeik op. iedereen weet dat de PC wint!
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Zoooo. Necrochasm is ook binnen
[ Voor 6% gewijzigd door DarkElement op 01-04-2017 17:42 ]
Dit is een goed filmpje hoe je goed kan farmen solo.Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 17:51:
[...]
Seriously? Ik blijf namelijk een beetje hangen (ben ik opzicht ook wel een beetje zelf schuld) maar als het nu makkelijk is om op 400 te komen zonder raid, nightfall of pvp dan zou dat nog ff mooi zijn voordat destiny 2 uitkomt (niet dat we er in destiny 2 veel aan hebben...)
Net alle mote lights ingeleverd. Had er 600+ dus dan gaat het rap.
Paar vragen over het farmen.
Het maakt toch niet uit welke faction je kiest?
Kan ik nog iets met:
Ascendant shards
Radiant energy
Ascendant energy
Farm nu prima met strikes en bountys.
Ascendant shards
Radiant energy
Ascendant energy
Deze kan je ruilen voor motes bij de speaker (eerst zet je enery om in shards, en shard in motes)
Radiant energy
Ascendant energy
Deze kan je ruilen voor motes bij de speaker (eerst zet je enery om in shards, en shard in motes)
Elke faction heeft zijn eigen armor, wapens, shaders, sparrows en schip. Kijk welke het beste bij jou past en die kies je. Het nieuwe 'recordboek' vereist 3 verschillende factions van min. rank 25. Dit mag je over meerdere characters verdelenHet maakt toch niet uit welke faction je kiest?
[ Voor 51% gewijzigd door DarkElement op 01-04-2017 19:38 ]
Allemaal gelukt! Dank. Farmen gaat best snel zo. In 3 uur van 369 naar 375DarkElement schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 19:37:
Ascendant shards
Radiant energy
Ascendant energy
[...]
Elke faction heeft zijn eigen armor, wapens, shaders, sparrows en schip. Kijk welke het beste bij jou past en die kies je. Het nieuwe 'recordboek' vereist 3 verschillende factions van min. rank 25. Dit mag je over meerdere characters verdelen
Ook mooi dat bij rank up van Vanguard / Faction nu ook gear t/m 400 LL gaat !
Nog mensen zin om te helpen Crota neer te hakken, moet hem nog 1x op mijn Titan zag ik. Heb een CP.
Crota's End (390) - Crota CP - PS4 / 16:30 uur.
1. darkelement1987 (kan zwaarden)
2. Tigo_1984
3. sanderlissenberg (kan zwaarden)
4. Djordi63
5. djmurcielago (kan zwaarden)
6.
Crota's End (390) - Crota CP - PS4 / 16:30 uur.
1. darkelement1987 (kan zwaarden)
2. Tigo_1984
3. sanderlissenberg (kan zwaarden)
4. Djordi63
5. djmurcielago (kan zwaarden)
6.
[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 02-04-2017 18:35 ]
Net solo nightfall gedaan. Kwam tot de tank helaas... Iemand deze nightfall wel eens solo gehaald?
Net als Jansoe heb ook ik weer even Desitny aangeslingert. Heb mijn titan zonder pardon ge-delete, en nieuwe hunter aangemaakt. The Kings Fall raid nooit gedaan. Mijn warlock en andere hunter zijn op lvl 34 blijven hangen, light... geen idee.
Gisteren impuls aankoop gedaan, destiny collection voor 25 euro, geen disc meer nodig.
@vegetto1983 ,[@Crashhill ,Royston en Crazyvin, is dit nog jullie spel?
Gisteren impuls aankoop gedaan, destiny collection voor 25 euro, geen disc meer nodig.
[ Voor 8% gewijzigd door brambest op 03-04-2017 10:10 ]
Tuurlijkbrambest schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:43:
Net als Jansoe heb ook ik weer even Desitny aangeslingert. Heb mijn titan zonder pardon ge-delete, en nieuwe hunter aangemaakt. The Kings Fall raid nooit gedaan. Mijn warlock en andere hunter zijn op lvl 34 blijven hangen, light... geen idee.

Ik niet, ik wacht op D2.brambest schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:43:
Momenteel toch te druk bezig met progression raiden in World of Warcraft
Dit weekend 2x de raid afgewerkt. Valt eigenlijk best goed mee en begrijp wel waarom ze hier mee starten. Crota is altijd de minst moeilijke raid geweest met de makkelijkste mechanieken. Zoals bij elke raid is blijven leven het belangrijkste, maar op vele punten kan je hier met 1 of zelfs 2 doden het deel nog afwerken.
Ik ben benieuwd wat ze van de Vault gaan maken
Wat wordt eigenlijk de featured raid morgen ?
Als het goed is Vault, anders wordt ik wild.Shadow_J schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:25:
Dit weekend 2x de raid afgewerkt. Valt eigenlijk best goed mee en begrijp wel waarom ze hier mee starten. Crota is altijd de minst moeilijke raid geweest met de makkelijkste mechanieken. Zoals bij elke raid is blijven leven het belangrijkste, maar op vele punten kan je hier met 1 of zelfs 2 doden het deel nog afwerken.
Crota is nu gewoon een van de leukste raids, wel makkelijk, maar de challenges zijn wel tof, vooral Ir Yut, ik bedoel gewoon alles kapot meppen, ik ben voor

Jammer dat ie nog steeds wel glitched.
Crashhill schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:18:
[...]
TuurlijkWel ff je wapens upgrade hé, dan nemen we je pas mee
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Hij glitched nog wat, maar niet meer zoals vroeger, nu is het toch wel pakken beterCrashhill schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:27:
[...]
Als het goed is Vault, anders wordt ik wild.
Crota is nu gewoon een van de leukste raids, wel makkelijk, maar de challenges zijn wel tof, vooral Ir Yut, ik bedoel gewoon alles kapot meppen, ik ben voor.
Jammer dat ie nog steeds wel glitched.
En af en toe gewoon alles moeten kapot meppen is idd zalig, het stukje na de brug waar we kunnen wild gaan met de zwaarden is echt wel geniaal. Daarvoor alleen wil je allemaal blijven leven. Vroeger kon je je gewoon dood leggen in Crota en de rest van het team nam je wel mee
Het is bijna resetbrambest schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:29:
[...]
Heb wel zonder te kijken titan weg gegooit, dus mogelijk ook wat wapens kwijt. Jullie de nightfall al gedaan zekers?
Dat was inderdaad echt weer een "YES oOo" momentje, zelfde als Ir Yut. Maar Crota Challenge, tja, het is dat 90% van Destiny community niet kan zwaarden, maar verder is die natuurlijk fucking makkelijk.Shadow_J schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:29:
[...]
Hij glitched nog wat, maar niet meer zoals vroeger, nu is het toch wel pakken beter
En af en toe gewoon alles moeten kapot meppen is idd zalig, het stukje na de brug waar we kunnen wild gaan met de zwaarden is echt wel geniaal. Daarvoor alleen wil je allemaal blijven leven. Vroeger kon je je gewoon dood leggen in Crota en de rest van het team nam je wel mee
[ Voor 55% gewijzigd door Crashhill op 03-04-2017 11:40 ]
Enige glitch die wij hebben gehad is dat het zwaard verdwijnt. Voor de rest gaat het vrij soepel.
Bubbel voor de zwaard damage is erg nuttig.
We hebben hem al een paar keer met 2 zwaarden down gekregen, met 1 zwaard de poging nog niet echt gewaagd. WoL scheelt echt heel veel.Verwijderd schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:55:
Enige glitch die wij hebben gehad is dat het zwaard verdwijnt. Voor de rest gaat het vrij soepel.
Ja idd. Als je hem 3 keer downd kan je het wel met 1 zwaard doen. Niet geprobeert nog want is te riskant en niet nodig denk ik.
Ja en heel die combo's durf ik niet precies te zeggen.Verwijderd schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:00:
Ja idd. Als je hem 3 keer downd kan je het wel met 1 zwaard doen. Niet geprobeert nog want is te riskant en niet nodig denk ik.
Zo is R1, R1, R2 een combo die extra damage doet.
Vanavond r1,r1,r2,r2 - r1,r1,r2,super,r2 proberen
Mag ik meerennen? Of beginnen jullie om 20:00 al? Ik kan pas vanaf 22:00 ongeveerCrashhill schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:05:
[...]
Ja en heel die combo's durf ik niet precies te zeggen.
Wij doen gewoon 6x r2 per zwaard dus 2x3 dan is hij altijd dood bij de 2e zwaard. Combos zijn niet nodig. Is ook wel makkelijker denk ik?Crashhill schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:05:
[...]
Ja en heel die combo's durf ik niet precies te zeggen.
12 heavy slagen met WoL en dan is Crota dood? mmh.. AchjahVerwijderd schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:08:
[...]
Wij doen gewoon 6x r2 per zwaard dus 2x3 dan is hij altijd dood bij de 2e zwaard. Combos zijn niet nodig. Is ook wel makkelijker denk ik?
Wij beginnen inderdaad rond 20:30 maar zitten ook al vol.brambest schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:07:
[...]
Mag ik meerennen? Of beginnen jullie om 20:00 al? Ik kan pas vanaf 22:00 ongeveer
[ Voor 34% gewijzigd door Crashhill op 03-04-2017 12:13 ]
Volgens mij welCrashhill schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:11:
[...]
12 heavy slagen met WoL en dan is Crota dood? mmh..
Is inderdaad waar
Simpele combo is R2, R2, R2 - R2,R2,Super,R2 - met die super cancel je eigenlijk de animatie van je heavy mep, en kun je snel nog een keer R2 doen. is Crota altijd na 1 zwaard al op ong. 33% denk ik. (Met WoL)
Het is ook leuk om beetje met die damage te spelen. Houd het "spannend" zeg maar
Wij hebben ook al enkele keren gehad dat Crota de hakker dood als hij op zijn knieën gaat. Het moment dat Crota je raakt met zijn knie is alsof je op een trapje springt in DestinyVerwijderd schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:55:
De oplossing is natuurlijk een seconde langer wachten, maar als je wat hak combo's wilt testen wil je zo snel mogelijk starten.
Ja klopt idd. Weapons of light maakt het echt wel een stuk makkelijker. ook geen gezijk met ogres.Crashhill schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:19:
[...]
Is inderdaad waar. 2e heeft nooit WoL gehad, maar toch met het 2e zwaard dood.
Simpele combo is R2, R2, R2 - R2,R2,Super,R2 - met die super cancel je eigenlijk de animatie van je heavy mep, en kun je snel nog een keer R2 doen. is Crota altijd na 1 zwaard al op ong. 33% denk ik. (Met WoL)
Het is ook leuk om beetje met die damage te spelen. Houd het "spannend" zeg maar
Maar maar maarrr, oke okeCrashhill schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:11:
[...]
12 heavy slagen met WoL en dan is Crota dood? mmh.. Achjahdie combo's zijn gewoon leuk om te proberen ook.
[...]
Wij beginnen inderdaad rond 20:30 maar zitten ook al vol.
Waarschijnlijk ga ik daarna Trials of Osiris doen.
Heb mijn cheatpack binnen
Ben ik de cheatpack dan?Crashhill schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:24:
[...]
Oei. Sick! Beter carry je me ff dan!Crashhill schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:24:
[...]
Nee, soort custom controller, sommigen hebben een SharQ of een Scuff, ikke een Strikepack, kun je op elke controller plakken.

zeker, zag je gister online ik moest al 3x kijken haha.. en hoe beviel het?brambest schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:43:
Cool. Moest het ff googlen om te kijken wat het was. Ziet er wel cool uit. Beetje een Elitecontroller upgrade ofzo.Crashhill schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:26:
[...]
[...]
Nee, soort custom controller, sommigen hebben een SharQ of een Scuff, ikke een Strikepack, kun je op elke controller plakken.
woeiiiiiCrashhill schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:26:
[...]
[...]
Yes, gaat me vooral om die xtra buttons, die je on the fly kunt remappen. Ik heb alle 3 in me handen gehad, en moet zeggen met de lengte van mijn vingersVerwijderd schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:30:
[...]
Cool. Moest het ff googlen om te kijken wat het was. Ziet er wel cool uit. Beetje een Elitecontroller upgrade ofzo.
Ook heb je niet maar 90 dagen garantie op je controller (zoals bij SharQ of Scuff) want je gebruikt gewoon de originele ps4 controller.
Gaatje controller kapot, prima, kun je altijd nog een nieuwe kopen (en niet zoals bij SharQ of Scuff gelijk 150 euro lichter.
Dus ben benieuwd
Klopt ik heb zowel een SharQ als een Strike pack maar die strike pack doet aan geen een kant onder voor sharq, enige is dan de draadloze optie maarja ik zit aan een bureau dus dat is niet zo erg.. flippers voelen erg fijn aan
Dus Richard en jij gaan mij vanavond even flawless door de Trials carry-en ?vegetto1983 schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:35:
Klopt ik heb zowel een SharQ als een Strike pack maar die strike pack doet aan geen een kant onder voor sharq, enige is dan de draadloze optie maarja ik zit aan een bureau dus dat is niet zo erg.. flippers voelen erg fijn aan
haha bram being brambrambest schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:42:
[...]
Dus Richard en jij gaan mij vanavond even flawless door de Trials carry-en ?

Ja, ik moet wel weer even inkomen hoor, maar ik heb het best wel redelijk gekunt, dat pvp-en... toch?
Jij bent een beest Bram. een Beest, zonder geupgrade wapensbrambest schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:44:
[...]
Ja, ik moet wel weer even inkomen hoor, maar ik heb het best wel redelijk gekunt, dat pvp-en... toch?

https://my.trials.report/ps/BramBest
En Bram

[ Voor 12% gewijzigd door Crashhill op 03-04-2017 13:58 ]
Klopt, maar ik heb het ook al bijne een jaar niet meer gespeelt denk ik?
Ja, maar volgensmijn heb ik een boost lvl 40 gekregen.. Heb de destiny collection digitaal gekocht... Weet het alleen niet zeker.
Ja, maar volgensmijn heb ik een boost lvl 40 gekregen.. Heb de destiny collection digitaal gekocht... Weet het alleen niet zeker.
[ Voor 48% gewijzigd door brambest op 03-04-2017 14:14 ]
Inmiddels ben ik alweer 374, gaat lekker snel zo.
Nog zonder de nieuwe raids, en de raids van Rise of Iron
Nog zonder de nieuwe raids, en de raids van Rise of Iron
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hi allemaal! Misschien handig om een soort Raid planner te gebruiken? https://www.the100.io/groups/4198
Private Group zodat er vooral Nederlands sprekende spelers in zitten
Join?
Private Group zodat er vooral Nederlands sprekende spelers in zitten
Daarvoor gebruiken we https://discord.gg/dhjnH-Morris- schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:25:
Hi allemaal! Misschien handig om een soort Raid planner te gebruiken? https://www.the100.io/groups/4198
Private Group zodat er vooral Nederlands sprekende spelers in zittenJoin?
Pffffff duurde weer lang met je vanavond... zelfs met hacked-autoaim-autofire-instantheadshot-zaad-modded-cheatcontrollerCrashhill schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:24:
[...]
Welkom terug brambest! weer lekker aan het destiny'en.
[ Voor 8% gewijzigd door DarkElement op 04-04-2017 00:48 ]
Ja joh prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt........ 't zat niet mee nee.Jedi Geub schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 00:44:
[...]
Pffffff duurde weer lang met je vanavond... zelfs met hacked-autoaim-autofire-instantheadshot-zaad-modded-cheatcontroller
Templar Challenge = No Teleport 
Atheon Challenge , de mees uitdagende tot nu toe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij is alleen binnen het uur al in 1:50 gecomplete
YouTube: Atheon Challenge Mode

Atheon Challenge , de mees uitdagende tot nu toe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij is alleen binnen het uur al in 1:50 gecomplete
YouTube: Atheon Challenge Mode
Gezocht voor vanavond: 2 man voor VOG incl challenges. We starten om 2000 uur
PSN: djmurcielago
Komt net even te vroeg voor mij denk ik. Ik ben nog steeds maar level 34.Murcielago schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:28:
Gezocht voor vanavond: 2 man voor VOG incl challenges. We starten om 2000 uur
Ik ben op zoek naar actieve Xbox One spelers om mee te raiden (heb er nog nooit 1 kunnen doen). In de Discord server lijken maar weinig Xbox spelers te zijn?
Niet alleen op DiscordMelkie schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:56:
Ik ben op zoek naar actieve Xbox One spelers om mee te raiden (heb er nog nooit 1 kunnen doen). In de Discord server lijken maar weinig Xbox spelers te zijn?

Let op:
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc