Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15:35
Kreeg gister het idee dat je het wat minder leuk vond ron :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-11-2020
..... zucht :(

PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Griffx schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:07:
[...]

haha, ja een onuitputbare zoutmijn was het gisteren :D
Geleerd van de beste... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15:35
Omschrijf beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46
AlexMar schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:21:
[...]

Er wordt gesproken over het feit dat er geen clans meer over blijven, dus we moeten clans oprichten om dit te voorkomen? Duidelijk verschil. |:( Oprichten om clans over te houden of met mensen in een clan zitten omdat het leuk is?
Alles na 'dus' vul je toch echt zelf in hoor. Mocht je het echt heel belangrijk vinden; ik ben bereikbaar via PM.

Dan kunnen we het nu weer inhoudelijk loslaten en het bijvoorbeeld hebben over godroll IB pulse-rifles. Iemand al een betere dan de vendor? Wil hem eigenlijk niet kopen en proberen een betere te krijgen... maar rng...

[ Voor 5% gewijzigd door UTADDICT op 09-11-2016 17:08 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:43
UTADDICT schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:05:
[...]

Alles na 'dus' vul je toch echt zelf in hoor. Mocht je het echt heel belangrijk vinden; ik ben bereikbaar via PM.

Dan kunnen we het nu weer inhoudelijk loslaten en het bijvoorbeeld hebben over godroll IB pulse-rifles. Iemand al een betere dan de vendor? Wil hem eigenlijk niet kopen en proberen een betere te krijgen... maar rng...
Enige wat je aan de vendor roll wilt veranderen is HRC (High Caliber Rounds) ipv de snapshot perk.

Maar nee, ik heb 12937129837 class items gekregen.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:05:
[...]

Ik heb de "godroll" :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clanbattles om dit voor eens en voor altijd op te lossen

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:30
Inmiddels al zo'n 5 pulse rifles van IB!
1 met perfect balance, armor piercing rounds, headseaker
1 perfect balance, High caliber rounds, rangefinder
1 smallbore, armor piercing rounds, headseaker

En nog 2 met shitperks

• Aeque
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Gisteren kreeg ik 1 met: Perfect balance, HCR, Counterbalance.

Was ook gelijk de eerste die ik kreeg na 3 rondjes spelen. Lekker wapen :)
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 07:52:
Gisteren kreeg ik 1 met: Perfect balance, HCR, Counterbalance.

Was ook gelijk de eerste die ik kreeg na 3 rondjes spelen. Lekker wapen :)
Dan zou ik gelijk stoppen, een betere ga je niet vinden :+ :D

PC Specs

Griffx schreef op donderdag 10 november 2016 @ 08:52:
[...]

Dan zou ik gelijk stoppen, een betere ga je niet vinden :+ :D
Was echt niet lollig hij zat er nog maar net bij. En meteen kreeg hij dikke roll :|

PSN - M4uSzi // -

M4uSzi schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:40:
[...]
Was echt niet lollig hij zat er nog maar net bij. En meteen kreeg hij dikke roll :|
En dat zeg jij :+ :D
Maus ga je schamen, jij hebt ook een godroll sinds week 1! O+

PC Specs

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 11:45
Goedendag, wat stijg je opeens snel na de trials (nooit meer dan 2 gele stippen gehaald, zo slecht zijn we :D ) En nu de iron Banner (wat dan wel weer lekker loopt en vaak bovenin eindig)

Nog Gauntlets op 400 halen en dan kunnen we gaan wachten op Destiny 2 :D

Het blijft een heerlijke shooter en ik ontdek nu eigenlijk pas hoe leuk crucible kan zijn. Ik speelde eigenlijk voornamelijk PvE en nu wat meer PvP.

Alleen de raid doen we nooit gek genoeg, omdat we er de tijd niet voor nemen, omdat het of te laat wordt, of het gezin aandacht vraagt en ik het lullig vind om af te moeten breken als iedereen net lekker "in de flow" zit. Dat is jammer aan de raid en dat houd me doorgaans wel tegen om een groep binnen te stappen.

Hop,hop,hop!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
M4uSzi schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:40:
[...]
_O- :>

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:36

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

basset schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:25:
Goedendag, wat stijg je opeens snel na de trials (nooit meer dan 2 gele stippen gehaald, zo slecht zijn we :D ) En nu de iron Banner (wat dan wel weer lekker loopt en vaak bovenin eindig)

Nog Gauntlets op 400 halen en dan kunnen we gaan wachten op Destiny 2 :D
Filthy casual :P Zodra je 400 haalt, begint het pas!
Nu moet je elke primary weapon gauntlet reloader halen, elke "reduce X elemental incoming burn damage" chest, en dat alles terwijl je Tier 12 gear hebt :P
Ohja, elk mogelijke blauwe sparrows en ships kopen van Amanda Holiday, en upgraden met legendary engines van Xur :P

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Ik schiet al maaaaanden het liefst met de suros DIS-43 auto scout, toen kwam de hopscoth, in crucible een hele fijn wapen. Toen twijfelde ik over de Clever Dragon, maar wat is die fijn zeg. Overigens is de vendor vergleken met mijn andere 4 volgens mij het beste door zijn stability. High caliber rounds zou nog wel fijn geweest zijn, of exploding rounds (als die er is)

Moeilijk te bepalen wat in PVP het fijnste is. Voor de kort/midden ieder geval een pulse, voor de lange afstanden mijn scout icm een shotgun of fusion.

PvE blijft denk ik toch mijn suros

[ Voor 19% gewijzigd door basset op 11-11-2016 09:19 ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
basset schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:16:
Ik schiet al maaaaanden het liefst met de suros DIS-43 auto scout, toen kwam de hopscoth, in crucible een hele fijn wapen. Toen twijfelde ik over de Clever Dragon, maar wat is die fijn zeg. Overigens is de vendor vergleken met mijn andere 4 volgens mij het beste door zijn stability. High caliber rounds zou nog wel fijn geweest zijn, of exploding rounds (als die er is)

Moeilijk te bepalen wat in PVP het fijnste is. Voor de kort/midden ieder geval een pulse, voor de lange afstanden mijn scout icm een shotgun of fusion.

PvE blijft denk ik toch mijn suros
Er zijn geen pulse rifles met Explosive Rounds. Is een perk voor Hand Cannons/Scouts en ik geloof sommige snipers.Er is er wel 1 met Firefly, en dat is de Smite of Merain (KF Raid Pulse)

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-09 16:24
Ik heb de Clever Dragon uiteindelijk gekregen met een roll die mij wel goed lag : Headseeker - Body shots with this weapon increase precision damage for a short time. De impact leek mij zo laag, maar doordat je zo snel kan vuren vliegt de healt er gewoon af bij je tegenstanders. Ook de range is ongelofelijk goed van dit wapen. In de eerste matchen speelde ik met de raid pulse of Red Death maar deze gaat toch nog iets harder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ik zit met mijn warlock op ll 354 maar het schiet niet echt op. Speel voornamelijk pve en vorige week pas echt begonnen met pvp. De reden hiervoor is dat ik een pure lefty ben en wat trager ben met mijn rechterduim. Merk wel dat het steeds beter gaat en zit toch vaak bij de eerste 3 van de team.

Maar hoe kan ik dat levellen wat versneller. Raids doe ik niet aangezien ik dan vast zit aan tijd/afspraken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TyKH
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:59
Campo di Casa schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:48:
Ik zit met mijn warlock op ll 354 maar het schiet niet echt op. Speel voornamelijk pve en vorige week pas echt begonnen met pvp. De reden hiervoor is dat ik een pure lefty ben en wat trager ben met mijn rechterduim. Merk wel dat het steeds beter gaat en zit toch vaak bij de eerste 3 van de team.

Maar hoe kan ik dat levellen wat versneller. Raids doe ik niet aangezien ik dan vast zit aan tijd/afspraken etc.
Voornamelijk Archon Forge gaat het levelen snel. Na een uurtje spelen kan je zowaar 10 levels stijgen. Veel blue engrams zullen droppen (ook Legendary). Na een paar rondes kan het zijn dat je geen rewards zichtbaar krijgt maar die zijn direct naar je postmaster gegaan. Let op, je postmaster kan max 20 items storen, als je meer dan dat krijgt overschrijdt dat item voor item. (ben ff vergeten of het de eerste of laatste was item was).

Het belangrijkste is dan wel het decrypten. Eerst blauw daarna legendary. De items moet je niet direct allemaal decrypten. Eerst decrypt, equippen en dan weer de volgende decrypten. Dit duurt lang maar het zorgt ervoor dat items decrypt op een steeds hoger LL.

Als je op PSN zit kan ik je wel helpen,
PSN: TyKashin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Nu online
TyKH schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:48:
[...]

Voornamelijk Archon Forge gaat het levelen snel. Na een uurtje spelen kan je zowaar 10 levels stijgen. Veel blue engrams zullen droppen (ook Legendary). Na een paar rondes kan het zijn dat je geen rewards zichtbaar krijgt maar die zijn direct naar je postmaster gegaan. Let op, je postmaster kan max 20 items storen, als je meer dan dat krijgt overschrijdt dat item voor item. (ben ff vergeten of het de eerste of laatste was item was).

Het belangrijkste is dan wel het decrypten. Eerst blauw daarna legendary. De items moet je niet direct allemaal decrypten. Eerst decrypt, equippen en dan weer de volgende decrypten. Dit duurt lang maar het zorgt ervoor dat items decrypt op een steeds hoger LL.

Als je op PSN zit kan ik je wel helpen,
Thanks. Zal mij daar eens een weekje mee bezig houden. Moet toch nog een paar keer AF winnen voor een bounty :).

Dat van het decrypten heb ik nooit geweten. Decrypt altijd de hele loot achter elkaar. Maar door te decrypten op een hogere LL maak je natuurlijk meer kans op hogere items/weapons?

Ik ben ook echt zo'n gast die al zijn legendary op max zit te levellen terwijl ik daardoor vaak met een setup zit van een lagere LL. Vandaar zeker ook dat ik rond de 350 blijf hangen bij het decrypten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TyKH
Campo di Casa schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:42:
[...]

Thanks. Zal mij daar eens een weekje mee bezig houden. Moet toch nog een paar keer AF winnen voor een bounty :).

Dat van het decrypten heb ik nooit geweten. Decrypt altijd de hele loot achter elkaar. Maar door te decrypten op een hogere LL maak je natuurlijk meer kans op hogere items/weapons?

Ik ben ook echt zo'n gast die al zijn legendary op max zit te levellen terwijl ik daardoor vaak met een setup zit van een lagere LL. Vandaar zeker ook dat ik rond de 350 blijf hangen bij het decrypten 8)7
De items decrypten op basis van je hudige LL. Dus op jou 354 krijg je items tot ongeveer 356. Als je dus alles decrypten krijg je geen snelle stijging. Als je 20+ engrams hebt en je doet dat 1 voor 1 dan zit je al snel op de 360.

Vanaf 365 kan je wel alle blauwe achter elkaar decrypten (behalve de 3 weekly strikes blue engrams) omdat ze niet hoger decrypten dan dat.

Doe ook zeker niet de moeite om je Legendary te infusen t/m 365. Vanaf dat moment heb ik alleen mijn beste wapens geinfused niet mijn Exotics. Die krijgen bij mij een upgrade vanaf 385. Het levelen met Archon Forge gaat tot 385 (Ghost, Class items and artifacs gaan tot 400).

Nog een extra ding; als je exotic engrams hebt wacht daar lekker mee tot 385-390 want die kunnen namelijk decrypten tot de max van 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:29
TyKH schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:48:
[...]

Dankzij een tip eerder in dit forum:
Kijk even naar de "Destiny Item Manager" (DIM) extentie voor Chrome.
Heeft een directe link met Destiny database (terwijl je aan het spelen bent) en er is, naast standaard loadouts en andere filteropties, een "farming mode" bij die je encrypted engrams automatisch naar je kluis verplaatst (en indien gewenst ook weer bij je gardian als je ze gaat inleveren).

Loop je nooit meer het risico dat de postmaster vol is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Campo di Casa schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:48:

Het is goed om af te wisselen tussen Strikes & Forge. Van de strikes kan je tot 385 blauwe engrams krijgen. Ook de gewone blauwe drops gaan tot 365 open. De legendary gaan open tot 385. Verder reputation booster opzetten en zo gaan je vractions en vanguard ook omhoog. Die droppen dingen tot 390. Verder is Iron Banner wel een echte aanrader, daar kan je echt heel snel 5 à 10 levels omhoog gaan door naar rank 5 te spelen, maar dat is dan weer PVP. De forge daar droppen ook lengedaries tot 385 en deze is later ook nog goed omdat ghost, mark & artifact tot 400 gaan. Boven de 390 is er raid, NF, trials, IB en kistjes van strikes om tot de 400 te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Nu online
Bedankt voor de tips! Net een paar potjes in de AF gedaan en decrypten zoals aangegeven. Kreeg idd hogere drops. Hoogste drop was 361. Heb ook bij het decrypten rekening gehouden met welke engram ik ging decrypten. Niet 2x achter elkaar een primaire zodat je LL ook bij elke decrypt hoger is.

Zit nu op LL357. Dit had ik echt eerder moeten weten. Was ik veel verder geweest nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

En Iron banner kan je ook lekker levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TyKH
RHE218 schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:51:
[...]

Dankzij een tip eerder in dit forum:
Kijk even naar de "Destiny Item Manager" (DIM) extentie voor Chrome.
Heeft een directe link met Destiny database (terwijl je aan het spelen bent) en er is, naast standaard loadouts en andere filteropties, een "farming mode" bij die je encrypted engrams automatisch naar je kluis verplaatst (en indien gewenst ook weer bij je gardian als je ze gaat inleveren).

Loop je nooit meer het risico dat de postmaster vol is..
Ik heb de DIM maar gebruikte vooral om items heen en weer te slepen en lage rated items (alles onder 92%) te verwijderen. Zal het eens proberen bij AF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:29
TyKH schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:37:
[...]

Ik heb de DIM maar gebruikte vooral om items heen en weer te slepen en lage rated items (alles onder 92%) te verwijderen. Zal het eens proberen bij AF.
Ik heb de optie op zaken via DIM te verwijderen nog niet gevonden .. of filter/sleep je alles snel naar je char om het ingame te verwijderen?

(autoscrap green items zou de kers op de DIM-taart zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TyKH
RHE218 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:45:
[...]

Ik heb de optie op zaken via DIM te verwijderen nog niet gevonden .. of filter/sleep je alles snel naar je char om het ingame te verwijderen?

(autoscrap green items zou de kers op de DIM-taart zijn)
Ik sleep ze inderdaad naar me character en dan verwijderen. En dat zou idd geweldig zijn, green items direct verwijderen.

Ik moet ff wat meer gebruik gaan maken van alle andere functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
zo....400 ik ben klaar. Wanneer komt deel 2? :D

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
basset schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:32:
zo....400 ik ben klaar. Wanneer komt deel 2? :D
Volgend jaar in September naar alle verwachting :P

Buiten de botjes van mijn hunter sta ik ook overal 400 over de 3 poppetjes, maar de raid gaat toch nog niet zo vlot als ik het wens. In december is er ook terug SLR, dus ik ben wel nog even aan het spelen :)

Als het mij beu is dan zijn er nog genoeg andere games om mij mee te amuseren. Deze zomer had de groep waarmee we normaal elke dinsdag spelen (en vaak ook op andere momenten) een break genomen van een 10 tal weken. Het leuke is dat deze game het toe laat om hem even opzij te schuiven en dan terug op te pikken 8)

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 20:41

Zorian

What the fox?

Ik had dus al heel lang Destiny op de Ps4. Alleen nooit echt gespeeld, dus was nog level 1 enzo.
Nu wil ik wel gaan spelen, alleen zegt ie dat ik een trial account heb? Dit ondanks dat ik de full game in mijn library heb...

Zag al van alles aan dingen die je kan proberen met licenties herstellen, cache legen, herinstallatie, noem maar op. Desondanks helpt niets en blijf ik in trial mode zitten.

Wat me trouwens opvalt is dat ie altijd Rise of Iron aangeeft. En deze heb ik dus niet gekocht. Hoe dit kan, geen idee.

Iemand een tip of idee wat ik kan doen?

[ Voor 12% gewijzigd door Zorian op 17-11-2016 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Nu online
Mijn favoriete primaire is de Monte Carlo. Heb deze via Xur gekregen op 350. Nu lees ik op verschillende sites diverse waardes. Year1 was niet zo sterk. Maar Year2 is een stuk beter. Maar wat is nu de max waarop je de Monte Carlo kan krijgen via Infuse? De hoogste waarde die ik ben tegen gekomen was 380...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Alle wapens die te infusen zijn, hebben een max. light level van 400.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 16:18
Zorian schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:19:
Ik had dus al heel lang Destiny op de Ps4. Alleen nooit echt gespeeld, dus was nog level 1 enzo.
Nu wil ik wel gaan spelen, alleen zegt ie dat ik een trial account heb? Dit ondanks dat ik de full game in mijn library heb...

Zag al van alles aan dingen die je kan proberen met licenties herstellen, cache legen, herinstallatie, noem maar op. Desondanks helpt niets en blijf ik in trial mode zitten.

Wat me trouwens opvalt is dat ie altijd Rise of Iron aangeeft. En deze heb ik dus niet gekocht. Hoe dit kan, geen idee.

Iemand een tip of idee wat ik kan doen?
Je hoeft niks te doen. De game heet nu Destiny Rise of Iron.
Eerst heette het Destiny The Taken King.

Heeft niks met de uitbreidingen te maken die je bezig. Het is de meest recente versie van Destiny.
Introscherm en muziek zijn ook totaal anders als bij de vanilla introductie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Kashika schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:22:
[...]

Je hoeft niks te doen. De game heet nu Destiny Rise of Iron.
Eerst heette het Destiny The Taken King.

Heeft niks met de uitbreidingen te maken die je bezig. Het is de meest recente versie van Destiny.
Introscherm en muziek zijn ook totaal anders als bij de vanilla introductie.
Goddelijk duidelijk aangegeven dus. :X Mag ik toch 30 euro neerleggen voor Rise of Iron ondanks dat ik Destiny in het verleden gewoon gekocht had in de PS Store. :/ Vraag wel een refund aan en haal de collectie, is goedkoper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Toch klinkt het alsof er iets mis is hoor. Je zou geen trial status moeten hebben. Je zou alleen beperkt moeten worden in de activiteiten die je kan doen, zoals patrol, legacy strikes, vault of glass raid, en classic crucible.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Blisterin_Bull schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 17:13:
Toch klinkt het alsof er iets mis is hoor. Je zou geen trial status moeten hebben. Je zou alleen beperkt moeten worden in de activiteiten die je kan doen, zoals patrol, legacy strikes, vault of glass raid, en classic crucible.
Heb de collection upgrade gehaald en nu werkt het wel. Nu nog mensen zoeken om mee samen te spelen, in je eentje is ook niet alles. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorian schreef op zondag 20 november 2016 @ 12:32:
[...]

Heb de collection upgrade gehaald en nu werkt het wel. Nu nog mensen zoeken om mee samen te spelen, in je eentje is ook niet alles. :p
Zat mensen hier of op discord die je willen helpen. :)

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

M4uSzi schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:56:
[...]

Zat mensen hier of op discord die je willen helpen. :)
Nice, heb gejoined. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
beste tweakers,

hierbij een vraagje:

kan ik via marktplaats destiny the taken king kopen en dan upgraden naar the rise of iron?
of zitten er bij the taken king codes die account gebonden zijn? of staat gewoon heel het spel op enkel de disc?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus_Budel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-10 13:38
Gisteren voor de eerste keer de Raid helemaal doorgespeeld. We hebben er een behoorlijke tijd overgedaan maar we zijn er wel blind ingestapt en zo min mogelijk spoilers gekeken, erg leuk om zo de Raid helemaal te ontdekken.

We hebben er ook wel echt de tijd voor genomen om zo niet door heel de content te rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus_Budel
soldier wolf schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:31:
beste tweakers,

hierbij een vraagje:

kan ik via marktplaats destiny the taken king kopen en dan upgraden naar the rise of iron?
of zitten er bij the taken king codes die account gebonden zijn? of staat gewoon heel het spel op enkel de disc?

alvast bedankt
Normaal gesproken zijn die codes account gebonden inderdaad, ik weet even niet zeker of die als hardcopy uit is gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
Tinus_Budel schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:41:
[...]

Normaal gesproken zijn die codes account gebonden inderdaad, ik weet even niet zeker of die als hardcopy uit is gekomen
ik twijfel ook idd..

Heb hiervoor alle delen al digitaal op de ps4 gehad maar ben overgestapt naar de xbox.

nu zie ik voor 10 euro al the taken king staan op marktplaats.
voordat je zowel met titan, hunter en warlock een hoog genoeg level bent (wil niet de boost gebruiken:))en alle raids en strikes gehaald hebt ben je wel ff zoet.

volgens mij heb ik wel eens gehoord dat als je de hard copy koopt je de originele versie van destiny krijgt met dlc codes voor de upgrade. maar waarschijnlijk zijn hier mensen die dat zeker weten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
soldier wolf schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:31:
beste tweakers,

hierbij een vraagje:

alvast bedankt
In het doosje zit alleen de basis game. En de codes als DLC. Er bestaat geen disc waar ook DLC op staat. Je bent het goedkoopste uit als je Destiny the Collection koopt. Deze zal vast een leuke Black friday deal krijgen in de PSN store. Op Disc is Destiny geen dubbeltje meer waard. Ervan uit gaande dat de Taken king codes al gebruikt zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 21-11-2016 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
Lekkerboeie86 schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:46:
[...]

In het doosje zit alleen de basis game. En de codes als DLC. Er bestaat geen disc waar ook DLC op staat. Je bent het goedkoopste uit als je Destiny the Collection koopt. Deze zal vast een leuke Black friday deal krijgen in de PSN store. Op Disc is Destiny geen dubbeltje meer waard.
bedankt voor je reactie.

Dan maar wachten tot er een keer een geode deal voor komt:)

ben al veelste veel kwijt geweest voor destiny op de ps4. orginele versie, season pass, the taken king en rise of iron 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
je hebt gelijk:)

Best Buy Black Friday 2016 Game Deals
•Far Cry Primal – $14.99 (70% off)
•Borderlands: The Handsome Collection – $14.99 (62% off)
•Battleborn – $14.99 (62% off)
•Homefront: The Revolution Day One Edition – $14.99 (62% off)
•Skyrim Special Edition – $24.99 (58% off)
•Dragon Ball Xenoverse 2 Day One Edition – $24.99 (58% off)
•XCOM 2 – $29.99 (50% off)
•Destiny: The Collection – $29.99 (50% off)
Lekkerboeie86 schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:46:
[...]

In het doosje zit alleen de basis game. En de codes als DLC. Er bestaat geen disc waar ook DLC op staat. Je bent het goedkoopste uit als je Destiny the Collection koopt. Deze zal vast een leuke Black friday deal krijgen in de PSN store. Op Disc is Destiny geen dubbeltje meer waard. Ervan uit gaande dat de Taken king codes al gebruikt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
soldier wolf schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:48:
[...]

bedankt voor je reactie.

Dan maar wachten tot er een keer een geode deal voor komt:)

ben al veelste veel kwijt geweest voor destiny op de ps4. orginele versie, season pass, the taken king en rise of iron 8)7 |:(
Tja hem op 2 systemen aanschaffen is sowieso best een dure grap. Daarnaast speelt vrijwel niemand Destiny op de Xbox als ik op tweakers kijk of discord.

Heb gisteren het Rise of Iron Book helemaal voltooid. En ik vond het echt een prima DLC voor die prijs. Nog aantal keer de raid doen en met verbeteren in PVP staan nog op het lijstje. Ook de Hidden Trophy wil ik nog om alles weer op 100% te krijgen. Destiny is wel 1 van leukste games geworden op de PS4. Ben benieuwd hoe ze er mee verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
Dit weekend een scoutrifle gekregen uit engram, keystone01 met explosive rounds , triple tap en firefly

wel een goede roll lijkt mij

PSN: libbes1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
Player Type

%

Play PvP Regularly 77%
Completed Vault of Glass 75%
Completed Vault of Glass (30) 63%
Completed Crota's End 73%
Completed Crota's End (Hard) 62%
Completed King's Fall 53%
% Xbox 43%
% Playstation 57%

valt wel mee dat op de playstation meer gespeeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
nee, word om de 15 minuten ververst:

http://destinytracker.com/destiny/population

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O wel nice, hier op tweakers is het iig 90% ps4, 10% xbox, als het niet meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-10 21:13
soldier wolf schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:06:
Player Type

%

Play PvP Regularly 77%
Completed Vault of Glass 75%
Completed Vault of Glass (30) 63%
Completed Crota's End 73%
Completed Crota's End (Hard) 62%
Completed King's Fall 53%
% Xbox 43%
% Playstation 57%

valt wel mee dat op de playstation meer gespeeld word.
Hou er rekening mee dat ze niet iedereen volgen, alleen de spelers die of ooit eens opgezocht zijn of mensen die zich geregistreerd hebben op destinytracker.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Wel spijtig dat de nieuwe stats er niet staan Completed King's Fall (Hard) & de belangrijkste nu Wrath of the Machine. Het complete percentage zal er wss wel lager liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het verstandig om nu nog destiny te kopen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:33:
Heb het zelf net gedaan! Vermaak me erg kostelijk ermee als nieuwe speler. :p Merk wel dat je meer fun hebt met vrienden samen. Mijn vriendenlijst is momenteel bijna geheel leeg. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Nu online
Ja. Ik heb afgelopen zomer Destiny TTK gekocht en laatst de iron DLC. vermaak mij er prima mee. Voornamelijk single player gebeuren en de strikes met random gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus_Budel
Tuurlijk, zeker voor nieuwe spelers is er ontzettend veel content om door te spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Top. En je kunt mij ook altijd toevoegen. Wil je altijd helpen als ik online ben.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:39:
[...]

Hou er rekening mee dat ze niet iedereen volgen, alleen de spelers die of ooit eens opgezocht zijn of mensen die zich geregistreerd hebben op destinytracker.
Plus dat dit gebaseerd is op de dagelijkse player base, en niet de overall player base.
Gevoelsmatig zijn de meeste spelers in het weekend (trials) en tijdens IB online.
Zeker als ik naar mijn lijst kijk 200+ zitten er nog dagelijks maar 5/6 spelers in Destiny.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

M4uSzi schreef op woensdag 23 november 2016 @ 07:24:
[...]
Top. En je kunt mij ook altijd toevoegen. Wil je altijd helpen als ik online ben.
Heb je invited op PSN! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:20

Grudgie

PSN: Grudgie7

Zorian schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:37:
[...]

Heb het zelf net gedaan! Vermaak me erg kostelijk ermee als nieuwe speler. :p Merk wel dat je meer fun hebt met vrienden samen. Mijn vriendenlijst is momenteel bijna geheel leeg. :')
Je mag mij ook toevoegen. Wil je ook altijd wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Grudgie schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 20:29:
[...]

Je mag mij ook toevoegen. Wil je ook altijd wel helpen.
Gedaan, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichawwZki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-06-2024
Heeft iemand zin om Crota's end op hard mode mee te spelen? we zijn met 5 guardians en we zoeken er nog 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou graag hulp kunnen gebruiken bij house of oryx. Het lukt mij maar niet om verder te komen.
Als iemand mij kan of wil helpen dan hartstikke bedankt!
lucky_trucker in mijn psn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

House of Oryx? Bedoel je niet Court of Oryx? Daarvoor moet je runes bij je hebben; Reciprocal, Stolen en/of Antiquated runes. De stolen en antiquated runes moet je trouwens eerst opladen. Stolen runes laad je op door succesvol drie keer een reciprocal rune te doen, en antiquated moet je drie keer een stolen rune doen.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blisterin_Bull schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:14:
House of Oryx? Bedoel je niet Court of Oryx? Daarvoor moet je runes bij je hebben; Reciprocal, Stolen en/of Antiquated runes. De stolen en antiquated runes moet je trouwens eerst opladen. Stolen runes laad je op door succesvol drie keer een reciprocal rune te doen, en antiquated moet je drie keer een stolen rune doen.
Het is de plek waar je in een ronde ruimte bent. Daar is zo een vliegende hex. Poison gas helpt ook niet mee.
Is story modus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Geen flauw wat je bedoelt, maar voeg me maar even toe op psn, en stuur een party invite; psn watbenjedan
(was dus Fear's Embrace).

[ Voor 11% gewijzigd door Blisterin_Bull op 27-11-2016 12:17 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:17:
[...]

Het is de plek waar je in een ronde ruimte bent. Daar is zo een vliegende hex. Poison gas helpt ook niet mee.
Is story modus.
Welke missie is dat? Ben ook vaak wel online en wil best ff meehelpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:02:
Zou graag hulp kunnen gebruiken bij house of oryx. Het lukt mij maar niet om verder te komen.
Als iemand mij kan of wil helpen dan hartstikke bedankt!
lucky_trucker in mijn psn
Ik ben ook wel redelijk vaak online. Je mag mij toevoegen en altijd wel om hulp vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Hij zat vast in z'n uppie in de Fear's Embrace missie. Heb em daar al mee geholpen en daarna z'n poppetje van 302 naar 325 gekrikt dmv de Rise of Iron campaign en 1 heroic strike. Maar je kan em inderdaad wel toevoegen, altijd leuk.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grudgie schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:28:
[...]

Ik ben ook wel redelijk vaak online. Je mag mij toevoegen en altijd wel om hulp vragen.
Psn is forumnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Die staat onder mijn avater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Via xbox gold kost Destiny The Collection nu € 38,99.
Ik neem aan dat het een goede deal is ?

Zie hier veel mensen op de PS4 spelen en dan vraag ik me af of de game een redelijke playerbase voor Xbox One heeft ?
Maar ik begrijp het toch goed dat je single in principe ook gewoon tot de Endgame kan komen ?

Alvast bedankt :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Het kan wel, maar het duurt langer. Op de Xbone zijn er trouwens ook wel genoeg mensen te vinden als je niet vies bent van LFG, the100.io of Reddit fireteams. Maar je hebt zowieso nog wel even te gaan voordat je end-game ready bent (level 40 en 360+ light).

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DTiuri
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-05-2023
Iusedto schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:01:
Via xbox gold kost Destiny The Collection nu € 38,99.
Ik neem aan dat het een goede deal is ?

Zie hier veel mensen op de PS4 spelen en dan vraag ik me af of de game een redelijke playerbase voor Xbox One heeft ?
Maar ik begrijp het toch goed dat je single in principe ook gewoon tot de Endgame kan komen ?

Alvast bedankt :)
Er zijn genoeg mensen op de XBOX One hoor! Samen met een aantal andere tweakers draaien we een gezellige (the big clan theory) clan die regelmatig de raid/strikes/mp doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Nu online
Shadow_J schreef op maandag 14 november 2016 @ 17:31:
[...]

Het is goed om af te wisselen tussen Strikes & Forge. Van de strikes kan je tot 385 blauwe engrams krijgen. Ook de gewone blauwe drops gaan tot 365 open. De legendary gaan open tot 385. Verder reputation booster opzetten en zo gaan je vractions en vanguard ook omhoog. Die droppen dingen tot 390. Verder is Iron Banner wel een echte aanrader, daar kan je echt heel snel 5 à 10 levels omhoog gaan door naar rank 5 te spelen, maar dat is dan weer PVP. De forge daar droppen ook lengedaries tot 385 en deze is later ook nog goed omdat ghost, mark & artifact tot 400 gaan. Boven de 390 is er raid, NF, trials, IB en kistjes van strikes om tot de 400 te komen ;)
zit nu op LL384 met mijn Warlock. en de meeste drops wat ik nu krijg zijn 385. Nu nog de laattste push tot de 400. Maar dat zal waarschijnlijk een stuk lastiger worden en lang duren.

Mijn hunter ben ik nu ook langzaam aan het levellen. Speel daar nog de story mode. is het verstandig om de blauwe drops niet meer te openen met mijn LL384 Warlock, maar te openen door mijn hunter voor betere gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-10 21:13
Campo di Casa schreef op woensdag 30 november 2016 @ 19:19:
[...]
is het verstandig om de blauwe drops niet meer te openen met mijn LL384 Warlock, maar te openen door mijn hunter voor betere gear?
Ja aangezien ze niet meer handig zijn voor je andere char.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Mwoh, je kan ze openen op je warlock en dan infusen op paarse gear wat je krijgt op je hunter.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Bij meer mensen geen server beschikbaar?

[ Voor 95% gewijzigd door Wackmack op 01-12-2016 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ja. Er is onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Spelen er nog mensen doordeweeks dan? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:43
AlexMar schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:20:
FTFY.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Nu online
AlexMar schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:20:
Elke avond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-11-2020
Volgende week IB Rift , zullen er wel weer meer mensen online zijn ....

PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
DTiuri schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:41:
[...]
Er zijn genoeg mensen op de XBOX One hoor! Samen met een aantal andere tweakers draaien we een gezellige (the big clan theory) clan die regelmatig de raid/strikes/mp doet.
Ok, bedankt voor de info.
Zal hem vanmiddag dan even gaan kopen en vanavond maar eens gaan proberen
Destiny newbie incomming :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Weekend is trials! Dan spelen er nog wel wat mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Kan je op de site van Bungie nog zien hoever je bent in de raid? Welke bosses je hebt verslagen.
Kan het nergens meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Je kan checkpoint progress makkelijker inlezen op destinychecklist;
http://www.destinychecklist.net/tabs/2/Grudgie7

Zo te zien kan je op je hunter nog "Vosik - De uitsmijter" en "Death Zamboni" doen.

[ Voor 27% gewijzigd door Blisterin_Bull op 02-12-2016 16:01 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlexMar schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:12:
[...]

Weekend is trials! Dan spelen er nog wel wat mensen!
50 games per weekend chars liet zien
van 1.2mil naar 500k :P

Maarja! Nu met kerst en al die deals grote kans dat er weer meer volk komt! :O Zalik Destiny dan weer eens een keer gaan opstarten :O :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Probleem met nieuwe spelers is dat je ze niet ziet... behalve in de Tower en in Patrol. Ze zullen nog of hun light level nog niet op niveau hebben, of je komt ze simpelweg niet tegen vanwege skill gap/sbmm :D

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
Verse Destiny speler hier :) ! Trial gespeeld afgelopen dagen en vandaag maar The Collection gescoord voor €38 op Xbox One. Iemand die Refer A Friend wil doen? Of andere nieuwelingen die evt samen wat dingen op willen pakken? Level 8 nu.

Gamertag: I WhiteViper I , mocht iemand me toe willen voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Is het nog steeds zo dat als je met een character in een raid, bosses 1 en 3 niet hebt gedaan maar wel de laatste boss hebt gekilled dat je die andere niet meer kan killen voor loot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

[ Voor 15% gewijzigd door nFo op 03-12-2016 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46
Wilde hem net posten, dank! Video ook aan de TS toegevoegd.

@The Dawning;

Gerucht is ook dat we vanaf deze update kunnen instellen dat groene engrams AUTOMATISCH omgezet worden in materials:

https://twitter.com/TheLegendBlue/status/805283583585726464

Fingers crossed.

[ Voor 3% gewijzigd door UTADDICT op 04-12-2016 11:45 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Pagina: 1 ... 11 ... 22 Laatste

Let op:
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc