Je krijgt alleen loot voor de bosses die je nog niet gekilled hebt, tenzij je die op normal had gekilled, en daarna op hard afmaakt.Grudgie schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 20:11:
Is het nog steeds zo dat als je met een character in een raid, bosses 1 en 3 niet hebt gedaan maar wel de laatste boss hebt gekilled dat je die andere niet meer kan killen voor loot?
Ok @iedereen,
De green engram change is bevestigd door Datto op de PTR. Alle green engrams worden NA level 40 automatisch materials als je ze oppakt.
VOOR lvl 40 krijg je dus nog wel gewoon engrams.
EDIT: Ice Breaker is een Y3 redesign. Dus, we weten nog niet of het dezelfde nare versie na de nerfs is. Je kunt Ice Breaker straks alleen krijgen door de Nightfall bounty (nieuw) van Zavala. Ruikt wel een beetje naar RNG, helaas.
Alle nieuwe ornaments: https://www.vg247.com/201...inter-update-the-dawning/
De green engram change is bevestigd door Datto op de PTR. Alle green engrams worden NA level 40 automatisch materials als je ze oppakt.
EDIT: Ice Breaker is een Y3 redesign. Dus, we weten nog niet of het dezelfde nare versie na de nerfs is. Je kunt Ice Breaker straks alleen krijgen door de Nightfall bounty (nieuw) van Zavala. Ruikt wel een beetje naar RNG, helaas.
[ Voor 48% gewijzigd door UTADDICT op 04-12-2016 15:54 ]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Schijnt dat hij een minibuff heb gehad. De nerf van 5 seconden naar 8 seconde een nieuwe kogel. En nu is dat 6 seconden. Maar dan heb ik voor pve toch liever een Gjallarhorn en raidsniper of een goeie shotgun.
Ook erg cool dat we Strike scoring krijgen. Die nieuwe armor is ook erg geil.
Ook erg cool dat we Strike scoring krijgen. Die nieuwe armor is ook erg geil.
Netjes dat de groene engrams automatisch materials worden, scheelt een hoop verrwijderen. De Ice Breaker is was volgens mij idd RNG.UTADDICT schreef op zondag 4 december 2016 @ 15:47:
Ok @iedereen,
PSN: TyKashin
Misschien een hele domme vraag, maar wat doen jullie met exotics die onder de 92% zitten? Ik zie dat ik best aardig wat exotics heb van rond de 85% en het lijkt mij niet echt de moeite waard om die naar een hoger level te infussen. Met uitzondering van de exotics die 'twist-of-fate' hebben.
Ik zit nu op LL391 en heb dit voornamelijk bereikt als solo player. Speel wel de laatste tijd wat meer de Crucible's, maar nog nooit een raid. Is er nog eens een plekje over? Wil wel eens weten wat de Raids nu precies inhouden
Ik zit nu op LL391 en heb dit voornamelijk bereikt als solo player. Speel wel de laatste tijd wat meer de Crucible's, maar nog nooit een raid. Is er nog eens een plekje over? Wil wel eens weten wat de Raids nu precies inhouden
Alle exotics (armor) hebben de reroll (twist of fate) optie. Heb eergister ook een aantal exotics rerolled van 86% naar 93% met andere perks (vind increased grenade throw distance toch wel fijner dan faster melee speed in de crucible). Als je nu 391 bent, is vooral Iron Banner nu heel goed om te levelen. Daarna nightfall, heroic strikes (strike kistjes) en archon's forge voor ghosts, class items en artifacts.
Maar kijk je niet te scheel op de % stat rolls. Ik heb liever een 92% roll met de perks die ik wil, dan een 96% roll met increased ammo/reload speed for sidearms. Dan kan je het een week later weer proberen zodra je resources weer op voorraad zijn, als je niet "rijk" bent aan materials.
Maar kijk je niet te scheel op de % stat rolls. Ik heb liever een 92% roll met de perks die ik wil, dan een 96% roll met increased ammo/reload speed for sidearms. Dan kan je het een week later weer proberen zodra je resources weer op voorraad zijn, als je niet "rijk" bent aan materials.
[ Voor 26% gewijzigd door Blisterin_Bull op 11-12-2016 15:06 ]
Niet alle exotics hebben een twist of fate. Bijvoorbeeld de Sunbreakers voor Warlock. En zo zijn er nog een paar.Blisterin_Bull schreef op zondag 11 december 2016 @ 15:03:
Alle exotics (armor) hebben de reroll (twist of fate) optie. Heb eergister ook een aantal exotics rerolled van 86% naar 93% met andere perks (vind increased grenade throw distance toch wel fijner dan faster melee speed in de crucible). Als je nu 391 bent, is vooral Iron Banner nu heel goed om te levelen. Daarna nightfall, heroic strikes (strike kistjes) en archon's forge voor ghosts, class items en artifacts.
Ben afgelopen dagen flink bezig geweest met Iron Banner en wel een paar 391-393 drops gekregen. En vanmorgen AF gedaan maar kreeg daar na 5-6 potjes maar 1 drop van 394. Zal vd week wel een paar heroics doen en hoop op een paar mooie drops met SRL.
Ben het ook met je eens dat ik liever een paar nuttige perks heb ipv hoge stats. Maar was benieuwd wat andere met hun exotics doen.
Zeker weten dat je naar de Y2 Sunbreakers kijkt, en niet naar de ouwe Y1?
https://www.bungie.net/en...0033&itemname=Sunbreakers
Ze hebben een LL350 dus verwacht dat het een year2 Sunbreakers is.Blisterin_Bull schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:57:
Zeker weten dat je naar de Y2 Sunbreakers kijkt, en niet naar de ouwe Y1?
Ja, Y1 gear gaat maar tot 170. Ik zal even kijken in mijn game. Kan me vaag herinneren dat ik ze namelijk wel een keer rerolled heb.
Yup, ze hebben gewoon reroll optie:
http://imgur.com/a/DI6eb
Als die van jou het niet hebben, zou ik een verse paar uit de kiosk halen.
Yup, ze hebben gewoon reroll optie:
http://imgur.com/a/DI6eb
Als die van jou het niet hebben, zou ik een verse paar uit de kiosk halen.
[ Voor 34% gewijzigd door Blisterin_Bull op 11-12-2016 17:29 ]
Verwijderd
Ik zie dat destiny complete collection voor 30 euro in ps store zit. Is het nog waard? om nu te spelen
Is een pagina terug ook ergens gevraagd. En het antwoord was jaVerwijderd schreef op zondag 11 december 2016 @ 18:02:
Ik zie dat destiny complete collection voor 30 euro in ps store zit. Is het nog waard? om nu te spelen
Sowieso is Destiny een game die je moet je kopen, en voor 30euro is dat het absoluut waard, alleen de nieuwe content is relevant, maar al het oude is ook gewoon nog leuk om te doorlopen! Helemaal om even de look en feel van het spel te ervaren.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2016 @ 18:02:
Afgelopen weekend met een groep van 5 spelers de VoG proberen te doen. Hiervan had alleen ik de VoG 2 jaar geleden een keer gedaan. En voor de rest allemaal beginners (wel allemaal lv 30+, en 2x lv 40). 1 vriend heeft zelfs afgehaakt omdat hij de raid zo kut vond dat hij nu ook definitief klaar is met destiny.
We hebben nu een checkpoint bij de eindbaas. Maar afgelopen zaterdag ontbrak het ff aan de kennis en tijd om de de eindbaas neer te krijgen, dus we zijn daar gestopt.
Wie van jullie heeft zin om vanavond rond 19:30 ons te helpen, 1 a 2 spelers die het vaker hebben gedaan en ons een klein beetje kan helpen.... (en is het nog steeds zoals vroeger dat je verder kan gaan met het checkpoint....?)
We hebben nu een checkpoint bij de eindbaas. Maar afgelopen zaterdag ontbrak het ff aan de kennis en tijd om de de eindbaas neer te krijgen, dus we zijn daar gestopt.
Wie van jullie heeft zin om vanavond rond 19:30 ons te helpen, 1 a 2 spelers die het vaker hebben gedaan en ons een klein beetje kan helpen.... (en is het nog steeds zoals vroeger dat je verder kan gaan met het checkpoint....?)
Wow VoG, das old skool, maar voor mij toch nog wel de leukste raid. Als het goed is kan je tot de reset nog de checkpoint gebruiken. Misschien handig om je platform te vermelden of heb ik daar overheen gelezen?XO101 schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:36:
Afgelopen weekend met een groep van 5 spelers de VoG proberen te doen. Hiervan had alleen ik de VoG 2 jaar geleden een keer gedaan. En voor de rest allemaal beginners (wel allemaal lv 30+, en 2x lv 40). 1 vriend heeft zelfs afgehaakt omdat hij de raid zo kut vond dat hij nu ook definitief klaar is met destiny.
Ai, inderdaad, platform is ps4, mijn gamertag is XO101, en ja idd oldskool, maarja, de 30 euro aanbieding voor destiny +alle uitbreidingen was een mooie om nog een keer er aan te beginnenMaakmeGek schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:05:
[...]
Wow VoG, das old skool, maar voor mij toch nog wel de leukste raid. Als het goed is kan je tot de reset nog de checkpoint gebruiken. Misschien handig om je platform te vermelden of heb ik daar overheen gelezen?
Als ik vanavond al online ben, dan is het pas rond 22.00 á 23.00..XO101 schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:18:
[...]
Ai, inderdaad, platform is ps4, mijn gamertag is XO101, en ja idd oldskool, maarja, de 30 euro aanbieding voor destiny +alle uitbreidingen was een mooie om nog een keer er aan te beginnen
Mocht de nood er dan nog zijn, wil ik best helpen
PSN is Ralphoman, voeg maar toe en verwijs bij een invite even naar Tweakers of naar VoG
ps.
Mócht er trouwens iemand op PS4 nét de game gekocht hebben, ik ben ook nog naarstig op zoek naar iemand die nog geen 7 dagen speelt zodat we samen de Refer-A-Friend kunnen uitvoeren (paar missies etc doen voor shader, emblem, legendary sword, sparrow en emotes)
PM me even voor een link!
ik heb de VoG nog nooit gedaan, kan je daar niet mee helpen, maar wil best als extra firepower aanhakenXO101 schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:36:
40, LL391.
PSN staat hieronder
Ik heb genoeg filmpjes bekeken om te zien hoe het moet, je extra firepower komt zeker van pas!Campo di Casa schreef op maandag 12 december 2016 @ 17:53:
[...]
ik heb de VoG nog nooit gedaan, kan je daar niet mee helpen, maar wil best als extra firepower aanhaken![]()
40, LL391.
PSN staat hieronder
Echter, en dit is niet in mijn eigen belang dat ik het zo meld, maar ik zou het jammer vinden om alleen de eindbaas van de Vault te verslaan zonder de rest van de raid te doen. Als jij dit niet erg vind dan bij deze van harte welkom vanavond om 19:30
Gelukt?XO101 schreef op maandag 12 december 2016 @ 18:41:
[...]
Ik heb genoeg filmpjes bekeken om te zien hoe het moet, je extra firepower komt zeker van pas!
Echter, en dit is niet in mijn eigen belang dat ik het zo meld, maar ik zou het jammer vinden om alleen de eindbaas van de Vault te verslaan zonder de rest van de raid te doen. Als jij dit niet erg vind dan bij deze van harte welkom vanavond om 19:30
Met de extra firepower en hernieuwde inzet is het gelukkig gelukt.
Hats off naar campodicasa, nogmaals bedankt!
No prob. En jij bedankt met extra firepower voor de missie tegen de TakenXO101 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:57:
[...]
Met de extra firepower en hernieuwde inzet is het gelukkig gelukt.
Hats off naar campodicasa, nogmaals bedankt!
Sinds komst van FIFA 17 niet meer echt gespeeld, en ben nu pas 332, wat raden jullie aan om te gaan spelen?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Strikes, een heleboel.Mars18 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 07:17:
Sinds komst van FIFA 17 niet meer echt gespeeld, en ben nu pas 332, wat raden jullie aan om te gaan spelen?
En denk er ook aan om je engrams in de juiste volgorde en manier te decrypten. Staat wel op de vorige of 2 pagina's terug beschreven.Mars18 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 07:17:
Paar pagina's door mij en ander beschreven. Alleen maar Archon Forge spelen en op de juiste manier decrypten. Als extraatje kan je 3x de weekly strike doen.Campo di Casa schreef op woensdag 14 december 2016 @ 17:35:
[...]
En denk er ook aan om je engrams in de juiste volgorde en manier te decrypten. Staat wel op de vorige of 2 pagina's terug beschreven.
Ik moet zeggen dat ik SRL toch weer tof vind om te spelen en je krijgt er nog loot van boven de 390 van ook, dus dat is helemaal mooi meegenomen!
Ga ik daar ook maar eens mee beginnenTinus_Budel schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:26:
Ik moet zeggen dat ik SRL toch weer tof vind om te spelen en je krijgt er nog loot van boven de 390 van ook, dus dat is helemaal mooi meegenomen!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Bedoel je deze ?TyKH schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:55:
[...]
Paar pagina's door mij en ander beschreven. Alleen maar Archon Forge spelen en op de juiste manier decrypten. Als extraatje kan je 3x de weekly strike doen.
TyKH in "[Multi] Destiny: Rise of Iron. Kroeg/Slowchat. Deel 1"
T begint ook weer een beetje te jeuken om dit weer op te pakken in de vakantie.. ik heb TDB en de waardeloze expansie daar na al liggen voor de PS4. De collection editie aanschaffen is t goedkoopste zeker?
Bounties gepakt, en vanaf vanavond weer Destiny spelen
Yes digitaal 30 euries geloof ik. Heb je alles en je hoeft geen disc in je PS4 te proppen.assasinbats schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:42:
T begint ook weer een beetje te jeuken om dit weer op te pakken in de vakantie.. ik heb TDB en de waardeloze expansie daar na al liggen voor de PS4. De collection editie aanschaffen is t goedkoopste zeker?
In de Store is t volle pakket 60 eu, aardige klap geld! op disc is ie 30 volgens mijCrashhill schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:29:
[...]
Yes digitaal 30 euries geloof ik. Heb je alles en je hoeft geen disc in je PS4 te proppen.
Edit: 30 eu bij de MM. Holy shit, wat is er allemaal gebeurd!
[ Voor 9% gewijzigd door assasinbats op 17-12-2016 19:36 ]
Weet iemand of als je de disk versie koopt en vervolgens alle dlc activeerd je alsnog zonder disk kan spelen?
Nee, met een disc versie moet je altijd de disc in je console hebben. Anders kunnen mensen het spel door verkopen zodra ze het spel geïnstalleerd en geactiveerd hebben.
Eh, alle dlc is een code? Die kan niemand meer activeren, Daarnaast is als ik het goed heb de base game gratis te spelen. Dat is het enigste wat op de disc staat.Blisterin_Bull schreef op zondag 18 december 2016 @ 15:59:
Nee, met een disc versie moet je altijd de disc in je console hebben. Anders kunnen mensen het spel door verkopen zodra ze het spel geïnstalleerd en geactiveerd hebben.
Ja en? De disc is de verificatie dat jij het spel fysiek in bezit hebt. Anders kan je die toch aan iemand verkopen of uitlenen zodat die het (basis) spel kan spelen?
Een strike en paar races gedaan, ben nu 335, zit er weer lekker in
Wie hebben er zin om vanavond WoTM HM te doen?
Ik heb toch maar de upgrade set gekocht (iron en king), had aardig wat storecredits bij games.uk, dus voor ~35 euro kunnen krijgen.
Zag dat er flink wat veranderd was, heb maar een warlock lvl40 boost gegeven (rest was al voorbij de 25), maar zoals ik nu beetje stats lees rond defense en light, maakt het nog eigenlijk uit welke van de 3 classes je neemt mbt damage die je krijgt, uitgaande dat je met dezelfde stats rondloopt (qua defense en perks)?
Zag dat er flink wat veranderd was, heb maar een warlock lvl40 boost gegeven (rest was al voorbij de 25), maar zoals ik nu beetje stats lees rond defense en light, maakt het nog eigenlijk uit welke van de 3 classes je neemt mbt damage die je krijgt, uitgaande dat je met dezelfde stats rondloopt (qua defense en perks)?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maakt niet uit, alhoewel er wel wat variabelen zijn. Zo heb je op chest armor een paar perks die in verschillende content handig zijn. Increased Armor (+1) when using a void/arc/solar subclass is handig in endgame pvp zoals Trials of Special Weapons en Iron Banana. Reduced incoming void/arc/solar damage is weer handig in heroic strikes, nightfall en andere pve content waar die modifiers relevant zijn.
Maar zonder dat spul, krijgen ze allemaal dezelfde damage? Dus ondanks de 1 full armor, ander semi-armor en de laatste in clothies rondhuppelt?Blisterin_Bull schreef op woensdag 21 december 2016 @ 17:38:
Maakt niet uit, alhoewel er wel wat variabelen zijn. Zo heb je op chest armor een paar perks die in verschillende content handig zijn. Increased Armor (+1) when using a void/arc/solar subclass is handig in endgame pvp zoals Trials of Special Weapons en Iron Banana. Reduced incoming void/arc/solar damage is weer handig in heroic strikes, nightfall en andere pve content waar die modifiers relevant zijn.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja, alleen kunnen hunters niet max. armor behalen volgens mij. Alleen titans en warlocks. Maar dat boeit voor de rest niet zo voor de meeste content.
Getver...
Ik heb de collection aangeschaft. Op zich wel vet. Maar hij blijft een uitroepteken in de tower geven bij een mannetje dat mijn personage wilt upgraden naar level 25 of 40. Ik wil dit totaal niet. Ik wil het spel zelf beleven. Mis ik iets waarom dit wel nodig zou zijn (buiten dat bepaalde DLC nog niet speelbaar is)? Ik vind het zonde om dan nog te spelen als ik toch meteen level 40 kan zijn...
Ik heb de collection aangeschaft. Op zich wel vet. Maar hij blijft een uitroepteken in de tower geven bij een mannetje dat mijn personage wilt upgraden naar level 25 of 40. Ik wil dit totaal niet. Ik wil het spel zelf beleven. Mis ik iets waarom dit wel nodig zou zijn (buiten dat bepaalde DLC nog niet speelbaar is)? Ik vind het zonde om dan nog te spelen als ik toch meteen level 40 kan zijn...
[ Voor 6% gewijzigd door Tits op 26-12-2016 11:09 ]
Je kan de spark of light (consumable item) in je vault bewaren voor een eventuele 2e of 3e poppetje. Daarnaast is het einddoel niet om level 40 te halen; Op level 40 begint het spel (de endgame) pas
Ok, dan moet ik even bekijken hoe ik dat moet doen. Ik vind het gewoon irritant dat ik altijd naar de tower ga omdat ik dat paars logotje zie, terwijl dat soms ook gewoon is voor mij te doen upgraden.Blisterin_Bull schreef op maandag 26 december 2016 @ 11:19:
Je kan de spark of light (consumable item) in je vault bewaren voor een eventuele 2e of 3e poppetje. Daarnaast is het einddoel niet om level 40 te halen; Op level 40 begint het spel (de endgame) pas
Dus ik ben weer aan de destiny. Rise of iron net geïnstalleerd... lang geleden begin helemaal blanco.. hoe kom ik nu aan mensen die met mij de story willen doen in een fireteam zonder matchmaken?!
GT: The Bozzz88
Euh of een forum of in de Discord vragen? En verder, lekker matchmaken wanneer dat kan.Bozznl schreef op maandag 26 december 2016 @ 22:16:
Dus ik ben weer aan de destiny. Rise of iron net geïnstalleerd... lang geleden begin helemaal blanco.. hoe kom ik nu aan mensen die met mij de story willen doen in een fireteam zonder matchmaken?!
Heeft er iemand zin om vanavond de nightfall strike te doen? Vanmorgen een solo poging gedaan, net niet gelukt, maar wil nog de 55.000 punten challenge halen voor de Dawning.
Iemand een idee wat ons nog te wachten staat in de game ?
Al mijn ventjes staan al enige tijd op 400 en een groot deel van de gear ook al. Vaak spelen we nu een avondje : beetje raid, nightfall, record book, maar buiten hier en daar nog een reward om complete gears te hebben is er niet veel meer te doen.
Het enige dat nog niet wil vlotten is de challenge op de laatste baas, tot hiertoe nog maar 1x compleet perfect afgewerkt. We missen wel eens een empower of wordt er te laat gesprongen. Vroeger was de challenge 'de' activiteit te doen om gegarandeerde top gear te krijgen, maar nu krijg je ook voldoende door ze ook gewoon af te werken. Dat haalt natuurlijk een motivatie weg om deze veel te oefenen. Ligt dit nu enkel aan mij of hebben er nog dit gevoel. Het was buiten wat grindwerk makkelijk om 400 te worden. Je ziet echt niet aan de light level wat de skills van iemand zijn, terwijl dit vroeger veel meer het geval was.
Al mijn ventjes staan al enige tijd op 400 en een groot deel van de gear ook al. Vaak spelen we nu een avondje : beetje raid, nightfall, record book, maar buiten hier en daar nog een reward om complete gears te hebben is er niet veel meer te doen.
Het enige dat nog niet wil vlotten is de challenge op de laatste baas, tot hiertoe nog maar 1x compleet perfect afgewerkt. We missen wel eens een empower of wordt er te laat gesprongen. Vroeger was de challenge 'de' activiteit te doen om gegarandeerde top gear te krijgen, maar nu krijg je ook voldoende door ze ook gewoon af te werken. Dat haalt natuurlijk een motivatie weg om deze veel te oefenen. Ligt dit nu enkel aan mij of hebben er nog dit gevoel. Het was buiten wat grindwerk makkelijk om 400 te worden. Je ziet echt niet aan de light level wat de skills van iemand zijn, terwijl dit vroeger veel meer het geval was.
Tja, aan de ene kant kan je zeggen dat het de schuld is van de filthy casual die huilie huilie klaagden dat ze niet mee konden komen omdat de hardcore nerds te hoge eisen stelden in lfg posts.
Aan de andere kant is het simpelweg wel zo dat je niet meer weken hoeft te raiden om goeie loot te krijgen. Dus je tijd/moeite wordt beter beloond. Ik deed vanmorgen nog even snel een Crota raid, kwam eruit met 12 shards, een chest en 1 wapen. Niet echt je van het.
Wat skill betreft wat dat steeds meer verwaterd, dat zie je al in de WoTM raid. Het wordt gewoon allemaal steeds meer casual, en daar is op zich niets mis mee, zolang er maar genoeg content is.
Aan de andere kant is het simpelweg wel zo dat je niet meer weken hoeft te raiden om goeie loot te krijgen. Dus je tijd/moeite wordt beter beloond. Ik deed vanmorgen nog even snel een Crota raid, kwam eruit met 12 shards, een chest en 1 wapen. Niet echt je van het.
Wat skill betreft wat dat steeds meer verwaterd, dat zie je al in de WoTM raid. Het wordt gewoon allemaal steeds meer casual, en daar is op zich niets mis mee, zolang er maar genoeg content is.
Ik blijf er bij dat max level wat extra moeite mag kosten. Als je een nightfall op 395 of 400 speelt zal je niet enorm veel verschil merken. Het is maar enkele % meer schade, maar die kleine gap kan wel tonen wat een speler heeft moeten doen om juist dat extratje te hebben. Daarin vondt ik de vorige raid veel interessanter : challenge dropte max gear, alles daarbuiten gaf een kans op iets beter dan je had, maar kon even goed niks zijn. Als je alle gear nu overal al dropt op 400, waarom dan verschillende keren wipen over een challenge als je op de zelfde tijd een 2de raid kan af hebben.Blisterin_Bull schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 18:26:
Tja, aan de ene kant kan je zeggen dat het de schuld is van de filthy casual die huilie huilie klaagden dat ze niet mee konden komen omdat de hardcore nerds te hoge eisen stelden in lfg posts.
Iemand die zich binnenkort verveelt en mij even wilt helpen op Venus met The Taken War?
[ Voor 6% gewijzigd door assasinbats op 07-01-2017 19:00 ]
Als je op PSN (TyKashin) zit mag je me altijd toevoegen.assasinbats schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 18:37:
Iemand die zich binnenkort verveelt en mij even wilt helpen op Venus met The Taken War?
Voeg mij ook maar toe. Vermeld wel ff dat je van Tweakers bent. Ik moet nog met Hunter een deel van de story doenassasinbats schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 18:37:
Cool! T stukje bij Venus ben ik wel doorheen, maar samen een strike doen is altijd leuk, in de jacht naar een hoger light level.
Mijn psn is basvanoudenhove
Mijn psn is basvanoudenhove
Good thinking! Ik moet met mijn Titan er ook nog doorheen.Campo di Casa schreef op maandag 9 januari 2017 @ 18:18:
[...]
Voeg mij ook maar toe. Vermeld wel ff dat je van Tweakers bent. Ik moet nog met Hunter een deel van de story doen
Ik moet mijn titan nog opstartenTyKH schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:03:
[...]
Good thinking! Ik moet met mijn Titan er ook nog doorheen.
Zit bijna op 400 met mijn Warlock. 399.5 ongeveer. Dan mijn Hunter van 392 naar 400 en dan misschien de Titan nog. Tenzij ze dan al Destiny 2 hebben uitgebracht
Lijkt me niet. Gewoon Iron Banner spelen op je warlock binnenkort, en alle duplicate 400 armor meuk infusen op je titan en hunter (je kan dus gewoon armor van de ene class in de andere infusen).
[ Voor 3% gewijzigd door Blisterin_Bull op 11-01-2017 10:51 ]
Heb ik tot nu ook gedaan met mijn hunter. Alleen moet ik eerst mijn hunter naar lvl 40 krijgen voordat ik de higher gear daarmee kan gebruiken. Dus zal wel ff door moeten spelen.Blisterin_Bull schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:50:
Lijkt me niet. Gewoon Iron Banner spelen op je warlock binnenkort, en alle duplicate 400 armor meuk infusen op je titan en hunter (je kan dus gewoon armor van de ene class in de andere infusen).
Level 40 kan je binnen 8 uren halen. Gewoon alle (dus ook vanilla, tdb, how, ttk) campaign story missies speedrunnen, en wat crucible. Dat kan makkelijk met wapens die je ook op lagere level kan gebruiken zoals Iron Gjallarhorn. Die kan je gelijk vanaf level 1 gebruiken.
Weet iemand tot hoe laat Xur er is op zondag? Dacht altijd tot de nacht.
Hij lijkt weg terwijl ik net een mooie helm had kunnen kopen
Hij lijkt weg terwijl ik net een mooie helm had kunnen kopen

Vrijdagochtend 10:00 tot zondagochtend 10:00.Wackmack schreef op zondag 22 januari 2017 @ 19:41:
Weet iemand tot hoe laat Xur er is op zondag? Dacht altijd tot de nacht.
Hij lijkt weg terwijl ik net een mooie helm had kunnen kopen![]()
Wij zoeken nog 2/3 man om wekelijks mee te raiden (jaja we doen het nog).
We vragen weinig alleen wat gezelligheid en geen geneuzel over je e-penis.
let me know!
x
let me know!
x
Welke dagen is de bedoeling? Ik kan nog wel wat raid ervaring gebruiken, voornamelijk voor de lol en de gearsets/shaders.Jedi Geub schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:29:
let me know!
x
Just grow old with grace
Verwijderd
Ik moet nog flink wat raiden ook dus heb hier wel interesse in. Heb je in elk geval al een pm gestuurd. Hoor het graag van je.Jedi Geub schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:29:
let me know!
x
Volgens mij heb ik je wel op PSN (StefanJeuring451).. invite me maar als je iemand zoekt. Heb vaak wel zin in een raid.Jedi Geub schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:29:
let me know!
x
Verwijderd
Voor mij wordt de nieuwe raid sowieso de 1e keer, dus als ik mee ga dan wordt het een "uitleg-raid", dat zeg ik er wel alvast eventjes bij 
Wel met succes altijd alle andere raids gedaan met mensen van hier.
Wel met succes altijd alle andere raids gedaan met mensen van hier.
Hoi geubje, als je ooit iemand nodig hebt, kan je altijd ff dm sturen op PSN hé! Wel het liefst als #kontneuqen er ook bij isJedi Geub schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:29:
let me know!
x
Leuk die oude bekenden die terugkomen 
Sinds een paar weken helemaal pvp hooked (dank je wel Iron Banner). Gisteren mijn eerste matador binnengesleept (net geen full range, speel toch liever met Fusion
) en vandaag een full auto/handlaid/counterbalance hopscotch, helaas geen Sureshot of Red Dot OAS/OES
Sinds een paar weken helemaal pvp hooked (dank je wel Iron Banner). Gisteren mijn eerste matador binnengesleept (net geen full range, speel toch liever met Fusion
[ Voor 81% gewijzigd door DarkElement op 29-01-2017 10:41 ]
Je weet dat hopschoth van year3 niet hetzelfde is als die van year1?DarkElement schreef op zondag 29 januari 2017 @ 10:37:
Leuk die oude bekenden die terugkomen
Sinds een paar weken helemaal pvp hooked (dank je wel Iron Banner). Gisteren mijn eerste matador binnengesleept (net geen full range, speel toch liever met Fusion) en vandaag een full auto/handlaid/counterbalance hopscotch, helaas geen Sureshot of Red Dot OAS/OES
Ik weet het maar hij is wel erg relaxed in pve, en wellicht na een mid impact pulse buff ook wel wat meer bruikbaar in pvp. ttk is nogal lang nuAlexMar schreef op zondag 29 januari 2017 @ 10:43:
[...]
Je weet dat hopschoth van year3 niet hetzelfde is als die van year1?
Dit is trouwens mijn hopscotch y1 replacement
http://db.destinytracker....;3;42o;54o;62o;70;80;90;e
[ Voor 21% gewijzigd door DarkElement op 29-01-2017 18:16 ]
Als je een goede pulse zoekt, dan zou ik me aanmelden bij FWC faction.DarkElement schreef op zondag 29 januari 2017 @ 18:12:
[...]
Ik weet het maar hij is wel erg relaxed in pve, en wellicht na een mid impact pulse buff ook wel wat meer bruikbaar in pvp. ttk is nogal lang nu
Dit is trouwens mijn hopscotch y1 replacementheb 'm nog altijd in mijn vault.
http://db.destinytracker....;3;42o;54o;62o;70;80;90;e
Die pulse kan droppen met counterbalance, perfectbalance en High Caliber Rounds, dan heb je een bazen pulse die wel mee kan.
Of de Blind Perdition uit trials, of de Clever Dragon van IB.
Doen ik fijne vent!Crashhill schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:28:
[...]
Hoi geubje, als je ooit iemand nodig hebt, kan je altijd ff dm sturen op PSN hé! Wel het liefst als #kontneuqen er ook bij is
Vaak dinsdagavond/woensdagavond. Vanaf donderdag hang ik in de voetbalkantine....Silverscope schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:00:
[...]
Welke dagen is de bedoeling? Ik kan nog wel wat raid ervaring gebruiken, voornamelijk voor de lol en de gearsets/shaders.
Geubje, hebben we Dinsdagavond een date?Jedi Geub schreef op maandag 30 januari 2017 @ 09:32:
[...]
Vaak dinsdagavond/woensdagavond. Vanaf donderdag hang ik in de voetbalkantine....
WOTM harde modus?
Nu een tweetal weekjes overgestapt naar the Division, maar ik denk dat met een groepje Destiny toch de meest relaxte shooter is.
Leuk uitstapje, maar ik denk dat het binnenkort toch weer terug Destiny wordt. Hopelijk zorgen ze dat in destiny 2 er ook met 4 man buiten de raid om PvE gespeeld kan worden.
Leuk uitstapje, maar ik denk dat het binnenkort toch weer terug Destiny wordt. Hopelijk zorgen ze dat in destiny 2 er ook met 4 man buiten de raid om PvE gespeeld kan worden.
Hop,hop,hop!
Dat zal in Destiny 1 niet aangepast gaan worden, ik heb ook weinig hoop dat dit in Destiny 2 gaat komen.basset schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:32:
Nu een tweetal weekjes overgestapt naar the Division, maar ik denk dat met een groepje Destiny toch de meest relaxte shooter is.
Heb de rank 5 Clever Dragon en 1 met High Caliber/Headseeker/Perfect balance. Alleen vind 'm niet zo fijn schieten.Griffx schreef op maandag 30 januari 2017 @ 09:22:
[...]
Als je een goede pulse zoekt, dan zou ik me aanmelden bij FWC faction.
Die pulse kan droppen met counterbalance, perfectbalance en High Caliber Rounds, dan heb je een bazen pulse die wel mee kan.
Of de Blind Perdition uit trials, of de Clever Dragon van IB.
Blind Perdition zal ik wel nooit krijgen gezien m'n "skills", en die Waltz is nog niet gedropt met die roll helaas, vind laatstgenoemde wel een erg fijne gun maar mis de counterbalance wel.
Kan die Blind Perdition uit de Gold Tier package droppen trouwens? Moet nog 4 rondes winnen hehe. Niet dat iemand Trials met me wil doen maar toch
[ Voor 14% gewijzigd door DarkElement op 30-01-2017 13:52 ]
Clever Dragon blijft een fantastiche pulse. Waar ik voorheen (en doorgaans nog steeds) zweer bij mn Suros DIS-43 full auto scout (volautomatische sniper eigenlijkDarkElement schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:42:
[...]
Heb de rank 5 Clever Dragon en 1 met High Caliber/Headseeker/Perfect balance. Alleen vind 'm niet zo fijn schieten.
Blind Perdition zal ik wel nooit krijgen gezien m'n "skills", en die Waltz is nog niet gedropt met die roll helaas, vind laatstgenoemde wel een erg fijne gun maar mis de counterbalance wel.
Kan die Blind Perdition uit de Gold Tier package droppen trouwens? Moet nog 4 rondes winnen hehe. Niet dat iemand Trials met me wil doen maar toch
Hop,hop,hop!
Ik zweer bij het Hawksaw archytype pulse (liefst full auto). Ik heb er 2 (beiden full auto, 1 met huge range, en 1 met huge stability) maar ze hebben beiden een kleine afwijking naar links. Jammer genoeg kunnen ze geen Counterbalance en Full Auto tegelijk rollen, dat kan de Aegis of the Reef dan weer waar daar heb ik dan weer een totaal andere roll voor. (perfect/feeding frenzy/snapshot), verder ben ik nog niet echt uit wat voor special het fijnst is in pvp. Ik ben niet zo handig met shotguns.basset schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:55:
[...]
Clever Dragon blijft een fantastiche pulse. Waar ik voorheen (en doorgaans nog steeds) zweer bij mn Suros DIS-43 full auto scout (volautomatische sniper eigenlijk) Is de clever dragon in compacte mappen een zalig wapen. Dit zijn eigenlijk mn 2 vaste primaries. Heavy is altijd de Gjally, maar gebruik ik nauwelijks en de Icebreaker/devils dawn of last ditch (matador lukt maar niet)/saladins vigil als secondary
[ Voor 7% gewijzigd door DarkElement op 30-01-2017 14:15 ]
Weet je dan zeker dat je meer pvp wil gaan doenDarkElement schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:14:
[...]
Ik zweer bij het Hawksaw archytype pulse (liefst full auto). Ik heb er 2 (beiden full auto, 1 met huge range, en 1 met huge stability) maar ze hebben beiden een kleine afwijking naar links. Jammer genoeg kunnen ze geen Counterbalance en Full Auto tegelijk rollen, dat kan de Aegis of the Reef dan weer waar daar heb ik dan weer een totaal andere roll voor. (perfect/feeding frenzy/snapshot), verder ben ik nog niet echt uit wat voor special het fijnst is in pvp. Ik ben niet zo handig met shotguns.
Meer mensen hier last van Anteater errors?
[ Voor 62% gewijzigd door DarkElement op 30-01-2017 14:20 ]
Dan moet je eens een goede fusion proberen. Stuk hogere range. Je moet alleen je schoten " timen" vanwege de opstarttijd. Als je dat door hebt, is het een heerlijk wapen. Maar voor de snelle/goede rushers kan een shotgun beter zijn en delf je regelmatig het onderspit..DarkElement schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:14:
[...]
Ik zweer bij het Hawksaw archytype pulse (liefst full auto). Ik heb er 2 (beiden full auto, 1 met huge range, en 1 met huge stability) maar ze hebben beiden een kleine afwijking naar links. Jammer genoeg kunnen ze geen Counterbalance en Full Auto tegelijk rollen, dat kan de Aegis of the Reef dan weer waar daar heb ik dan weer een totaal andere roll voor. (perfect/feeding frenzy/snapshot), verder ben ik nog niet echt uit wat voor special het fijnst is in pvp. Ik ben niet zo handig met shotguns.
Hop,hop,hop!
Maar ALS je dan wat raaktDarkElement schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:21:
Heb een Saladins vigil met Linear compensator, Range finder, Enhanced battery en Braced frame. Moet een toppertje zijn maar ik vind 'm persoonlijk te traag laden.
Hop,hop,hop!
YES!!!!!Crashhill schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:11:
[...]
Geubje, hebben we Dinsdagavond een date?
WOTM harde modus?
Tussen 20:00/20:30 ?
De Wormwood side-arm van FWC is ook ontzettend goed , als je toch een alternatief zoekt als specialbasset schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:20:
[...]
Dan moet je eens een goede fusion proberen. Stuk hogere range. Je moet alleen je schoten " timen" vanwege de opstarttijd. Als je dat door hebt, is het een heerlijk wapen. Maar voor de snelle/goede rushers kan een shotgun beter zijn en delf je regelmatig het onderspit..
Is vanwege high caliber rounds ook fantastisch tegen shotgun rushers
PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo
Die shotgun rushers zijn echt echt écht kut. Ik vind dat zo'n kutmanier van spelen, maar goed, zoveel mensen zoveel wensen natuurlijk.Rondo-H76 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 08:12:
[...]
De Wormwood side-arm van FWC is ook ontzettend goed , als je toch een alternatief zoekt als special
Is vanwege high caliber rounds ook fantastisch tegen shotgun rushers
Ik ben zelf een AR speler, en ik heb dus die Unbent Tree, wat een lelijk wapen is om te zien, en daarom ben ik allerlei andere AR's aan het uitproberen, Suros Regime, Hex Caster ARC, Zhalo Supercell, maar daarmee loopt het gewoon niet. Switch ik dan terug naar UT dan loopt het wel weer

Och ja, je moet toch wat he.
Heb net met #kontneuqen gepraat en ik weet niet 100% of ik vanavond kan. Gezien men vriendin weer mensen uitnodigd op resetdag

Probeer anders een Doctrine (als jedie hebt) anders bij de weapon smit zoeen zachariaooasdauhdas-DJust_A_User schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:18:
[...]
Die shotgun rushers zijn echt echt écht kut. Ik vind dat zo'n kutmanier van spelen, maar goed, zoveel mensen zoveel wensen natuurlijk.
Ik ben zelf een AR speler, en ik heb dus die Unbent Tree, wat een lelijk wapen is om te zien, en daarom ben ik allerlei andere AR's aan het uitproberen, Suros Regime, Hex Caster ARC, Zhalo Supercell, maar daarmee loopt het gewoon niet. Switch ik dan terug naar UT dan loopt het wel weer
[ Voor 53% gewijzigd door Crashhill op 31-01-2017 11:17 ]
AR 's zijn helaas niet geweldig in pvp te noemen , alleen de high rate / low impact AR's kunnen enigszins meekomen.Just_A_User schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:18:
[...]
Die shotgun rushers zijn echt echt écht kut. Ik vind dat zo'n kutmanier van spelen, maar goed, zoveel mensen zoveel wensen natuurlijk.
Je kunt proberen te hengelen naar een Soulstealer's Claw in Challenge of Elders , is zelfde type als UT
Of inderdaad een Doctrine .. of Arminius-D van de gunsmith
Voor de volgende update gaan ze weer wat wapens nerven en andere beter maken dus ik ben benieuwd.
https://www.vg247.com/201...thing-about-shotgun-spam/
Zelf ben ik niet echt een PvP speler, enkel bij Iron Banner omdat dan wat vrienden mee doen en het op die manier leuk genoeg is
Zelf ben ik niet echt een PvP speler, enkel bij Iron Banner omdat dan wat vrienden mee doen en het op die manier leuk genoeg is
Zal niet veel uitmaken , het probleem verplaatst zich toch steeds.Shadow_J schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:58:
Voor de volgende update gaan ze weer wat wapens nerven en andere beter maken dus ik ben benieuwd.
Het zal dus eerder weer een andere OP wapen of ability worden ....
Voorzichtig, breek je tong nietCrashhill schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:11:
Probeer anders een Doctrine (als jedie hebt) anders bij de weapon smit zoeen zachariaooasdauhdas-D
Doctrine of Passing? Nee, die heb ik helaas nooit gekregen.
Ik speel de laatste 2 weken ook alleen maar PVP, want ik ben een beetje klaar met continue die strikes runnen en zo. Overigens, het valt me op dat ik geen leg armor meer krijg. Die heb ik op 390 (overall ben ik 396) maar er dropt echt geen enkel leg armor meer. Helmets, armen en chest armor bij de vleet, maar géén leg armor

Niet uit de strikes, niet uit PVP, niet uit rewards van de vanguard, Dead orbit of van die wapen dude in de tower richting de Vanguard, gewoon helemaal niks. Niets.
[ Voor 8% gewijzigd door Just_A_User op 31-01-2017 13:20 ]
Nog net voor het weekend een leg armor drop gehad van 400 maar ben ff kwijt vanuit welke actie; Strike (chest op eind) of Nightfall.Just_A_User schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:16:
[...]
Voorzichtig, breek je tong niet![]()
Doctrine of Passing? Nee, die heb ik helaas nooit gekregen.Bedoel jij de Arminius-D? Dat is eenzelfde soort wapen als de Unbent Tree. Ik heb wel meer Unbent Tree-like wapens, maar het is wellicht een gewenning ofzo, ik weet 't niet. Met UT loopt het prima in PVP.
Ik speel de laatste 2 weken ook alleen maar PVP, want ik ben een beetje klaar met continue die strikes runnen en zo. Overigens, het valt me op dat ik geen leg armor meer krijg. Die heb ik op 390 (overall ben ik 396) maar er dropt echt geen enkel leg armor meer. Helmets, armen en chest armor bij de vleet, maar géén leg armor
Ik vind het echt heel erg opvallend. Dit is niet iets van de laatste 2 dagen, dit is iets van de laatste...nou...zeker 3 weken. Niks. Geen enkele leg drop. Dus ook geen drop die een laag LL heeft, nee, gewoon geen enkele drop.TyKH schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:22:
[...]
Nog net voor het weekend een leg armor drop gehad van 400 maar ben ff kwijt vanuit welke actie; Strike (chest op eind) of Nightfall.
Dat is zeker opvallend want ik krijg drops voor alle gear. Ik denk dat de RNG god voor nu boos op je isJust_A_User schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:26:
[...]
Ik vind het echt heel erg opvallend. Dit is niet iets van de laatste 2 dagen, dit is iets van de laatste...nou...zeker 3 weken. Niks. Geen enkele leg drop. Dus ook geen drop die een laag LL heeft, nee, gewoon geen enkele drop.
Pulse en HCs zijn op dit moment de meta in PvP. Ja met een autorifle lukt het ook wel. Maar als de afstand een beetje groter wordt zijn pulse rifles op dit moment DE SHIT.Just_A_User schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:16:
[...]
Voorzichtig, breek je tong niet![]()
Doctrine of Passing? Nee, die heb ik helaas nooit gekregen.Bedoel jij de Arminius-D? Dat is eenzelfde soort wapen als de Unbent Tree. Ik heb wel meer Unbent Tree-like wapens, maar het is wellicht een gewenning ofzo, ik weet 't niet. Met UT loopt het prima in PVP.
Niet uit de strikes, niet uit PVP, niet uit rewards van de vanguard, Dead orbit of van die wapen dude in de tower richting de Vanguard, gewoon helemaal niks. Niets.
en van je leg armor, dat is een dikke bummer
Let op:
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc