TyKH schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:16:
[...]
Die NPC is XUR, die is er vrijdag 12:00 tot zondag 12:00.
Overigens is de Gun Smith ook wel handig voor je. Je kan zijn wapens "uittesten" waarmee jij je Gun Smith Rank verhoogt (zoals je dat ook doet met Vanguard, Crucible en Faction) en bij elke volgende level krijg je een package met een wapen (max LL 390 volgens mij).
En ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik heb het over LL (Light Lever 400) en niet je gewone level van 40

. Het gene wat je nu te kort komt is LL om strikes etc te spelen. Het beste om snel te stijgen in je LL te gaan is Archon Forge. De Legendary Marks zijn in het begin boeiend omdat je dan weapons en armor kan kopen bij de vendors, echter ga je legendary marks vooral gebruiken om te infusen (Alle Year 2 en Year 3 loot kan je upgraden).
Van de 'epic collection' weet ik niks

Haha nee ik begrijp je niet verkeert (gelukkig

), in de tijd toen ik Destiny speelde had je ook gewoon je Light Level, en ik ben er inderdaad achter dat deze minimaal 300 (volgens mij) moet zijn.
Nu kan ik dit wel relatief snel bereiken, maar niet met legendary items die ik momenteel heb (lvl 20).
Of zeg je: gewoon zorgen dat je het light lvl bereikt (bijv met blauwe, niet bijzondere items) en de strike in, of toch eerst even door sparen voor Legendary, die upgrade, juiste Light lvl halen en dan de strikes in?
Ik zit nu een beetje met een groepje van clowns Destiny te spelen

De 1 is lvl 35 met de bijbehorende equip (niets legendary meer, ook hij speelde vroeger veel maar al zijn equip hangt ook op lvl 20), dan nog 2 mensen die pas vorige week begonnen zijn met spelen.. Hun hebben dan wel redelijk veel Legendary EN exotic (vraag me niet hoe, ik had dat niet binnen 1 week bij elkaar maar goed haha), maar die rennen als kippen zonder kop rond (deed ik ook op het begin daar niet van haha). Zo kan ik regelmatig in een Arena lvl 28 (reef) en zelfs tijdens de lvl 20 raid mijn neefje tot leven wekken omdat hij de gehele tijd dood gaat met zijn lvl 40 legendary sets en etc.. Ik ren daar rond met mijn Legendary/exotic lvl 20 set

De feeling heb ik gelukkig nog wel, nu een beginners set nog.
Dat infusen is nieuw, daar heb ik ook inderdaad iets van gezien maar dat moet ik nog verder ontdekken.
Klopt, de items die ik met Legendary Marks kan kopen is juist het begin voor mij om lvl 40 legendary equip te krijgen. Deze wil ik dus hebben om aan de sterkere strikes en etc te beginnen. Oftewel, dit is een beetje de tactiek die ik wil toepassen: legendary marks verzamelen, (niet speciaal) legendary equip kopen, en hiermee de strikes gaan beginnen.
Ik weet nog van toen dat de legendary items die je kan kopen van NPC's in de tower niet heel veel voorstellen, maar wel goed genoeg om te beginnen aan strikes en etc.
Vervolgens wil ik door middel van oa de strikes de exclusievere items krijgen (zoals ik tot een paar jaar geleden actief deed).
Maar goed, toen der tijd had je volgens mij geen Legendary Marks. Toen draaide het volgens mij om een bepaalde material, crucible reputation en crucible punten. Met deze 3 kon je (Dacht ik) legendary items kopen in de tower, dat is nu dus deels op de schop gegooid en verandert
Bleh, tof spelletje wel hoor