Groene zeep, je kunt ook kijken voor zo een vang kaartje zo een geel ding. Maar of je het eruit krijgt?Raven schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 15:19:
@Benmen Zoets denk ik ook maar zag dacht ik ook een paar bladluizen.
Ik heb ze net i.i.g. afgespoeld onder de douche, geen idee of het helpt. Voor de bladluizen nog op zoek gegaan naar lieveheersbeestjes in de gezamenlijke tuin en in het groen rond het pand, geen gevonden....
Groene zeep heb ik niet liggen en zo'n kaartje ook niet. Het eerste is wel te vinden, zie zo gauw geen winkels tussen werk en huis waar ik iets tegen deze insecten kan vinden. Had ooit wel wat tegen bladluis, maar geen idee of dat al hier is (niet gevonden) of nog ergens bij moeders ligt.
Groene zeep heb ik niet liggen en zo'n kaartje ook niet. Het eerste is wel te vinden, zie zo gauw geen winkels tussen werk en huis waar ik iets tegen deze insecten kan vinden. Had ooit wel wat tegen bladluis, maar geen idee of dat al hier is (niet gevonden) of nog ergens bij moeders ligt.
[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 20-08-2026 18:38 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Die vliegen hier niet rond dus ik hou het bij een muis1nsane schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 13:37:
[...]
Zou kunnen maar vlak die vervloekte halsbandparkieten niet uit! Die doen dat ook.