Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-09 21:09
loekf2 schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:22:
[...]

Ik ben heel "Martini" blij:

- Niets van gele verkleuring in LCD gezien. Net zo helder and qua kleur als oude iPhone 6.
- Bij hoge belasting hoor ik niets van soort ruis. Andere kant, wie houdt z'n telefoon tegen z'n oor als je een game zit te spelen ? Bij bv. een game als Submerged merk ik niets (wat toch redelijk de SoC belast).
- Force/3D Touch vergt toch enige gewenning. Ik moet blijkbaar minder zwaar drukken dan normaal.
- Haptic feedback is top.
- Home button is prima en geen achteruitgang vind ik.
Ja uiteindelijk is de home knop toch wel prima, mijn scherm was wel iets geler dan die van mijn iPhone 6, dat vond ik wel jammer. Ik heb de kleuren iets aangepast en nu is de 7 zelfs rustiger aan de ogen dan mijn 6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Ik ga juist mijn 7 Plus weer inleveren bij Apple, lichte schade aan de behuizing en het scherm is wel heel geel bij mij in vergelijking met een 6 Plus en 6s Plus, ik wacht wel even op de volgende "batch".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Wel chill, lig nu in bad met iphone. Wel relaxt idee dat hij nat mag worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Tennisbal schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:39:
Haha voelt bij mij alsnog niet goed.. Het is gewoon raar om een telefoon mee te nemen in het water :P Ook valt waterschade niet onder garantie bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
mprkooij schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:41:
[...]

Haha voelt bij mij alsnog niet goed.. Het is gewoon raar om een telefoon mee te nemen in het water :P Ook valt waterschade niet onder garantie bij Apple.
Ik doe ook maar voorzichtig :) en garantie verhaal zit mij ook niet lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tennisbal schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:39:
Gezellig tussen de badeendjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mprkooij schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:41:
[...]

Ach dat deed het al niet, Nee had je dus altijd al :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06:42

pdavie2311

Live life to the fullest..

BoomTree schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:37:
Ik ga juist mijn 7 Plus weer inleveren bij Apple, lichte schade aan de behuizing en het scherm is wel heel geel bij mij in vergelijking met een 6 Plus en 6s Plus, ik wacht wel even op de volgende "batch".
Omschrijf die schade eens?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 23:19
iFlames schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:27:
[...]

Mijn iPad 4 lader is iig 12W!
Volgens mij is bij de iPad 3, de eerste met retina scherm en ja die zware, een 12W lader geintroduceerd. Zat ook een flinke batterij in.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
Er zit een putje in de alu behuizing, maar dat is niet de hoofdreden maar wel erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:47
Hoe heb je uberhaupt zo snel aan een plus kunnen komen? Dacht dat die pas volgende week oid geleverd werden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Scrtz schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:07:
Hoe heb je uberhaupt zo snel aan een plus kunnen komen? Dacht dat die pas volgende week oid geleverd werden :P
Zwart en Git zwart wel. Goud, paars en zilver zijn wel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:34
Weet niet of ie al voorbij is gekomen hier, maar anders:

http://www.onemorething.n...k-48-uur-met-de-iphone-7/

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Qua batterijduur van mijn iPhone 7, zit nu op:

Gebruik: 10 uur en 4 minuten
Standby: 37 uur en 26 minuten

5% batterijduur resterend nu.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nog niemand in dit topic gehoord over Safari op de iPhone 7.

Ik ben er zeer tevreden over!! Switchen tussen tabs is bijna instant, laden van pagina's gaat vliegensvlug. Ik maak gebruik van de app Adguard, om de ads te verwijderen.

Kortom, Safari op de iPhone 7 is top, kan ook evt door iOS 10 komen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Safari doet het inderdaad super op iPhone 7. Voelt sneller aan dan in iOS 10 op iPhone 6.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 00:06
Heb vanmiddag voor het eerst een iPhone 7 aangeschaft na 6 jaar Android fanboy te zijn geweest, overgestapt van een Galaxy S7. Mijn eerste indruk is dat het allemaal super goed en vloeiend aanvoelt en ik tot nu toe nog geen spijt heb van de overstap. Wel rare gezichten bij vrienden :) Camera en scherm is wel een lichte downgrade van mijn S7, maar daar valt goed mee te leven door de features die je er dan weer bijkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Hoe is bij jullie het gelige scherm onderhand? Aan de rechterkant trekt het al wat weg, maar links nog vrij geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael1992
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-07-2024
Eduardboon schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:59:
Hoe is bij jullie het gelige scherm onderhand? Aan de rechterkant trekt het al wat weg, maar links nog vrij geel.
http://osxdaily.com/2016/09/16/yellow-screen-iphone-7-fix/ heb je dit al geprobeerd? Ik had het ook, maar met deze fix nergens meer last van :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Foxpat schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:57:
Heb vanmiddag voor het eerst een iPhone 7 aangeschaft na 6 jaar Android fanboy te zijn geweest, overgestapt van een Galaxy S7. Mijn eerste indruk is dat het allemaal super goed en vloeiend aanvoelt en ik tot nu toe nog geen spijt heb van de overstap. Wel rare gezichten bij vrienden :) Camera en scherm is wel een lichte downgrade van mijn S7, maar daar valt goed mee te leven door de features die je er dan weer bijkrijgt.
Kon je daar niet beter volgendjaar mee wachten :P?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 00:06
DeeSung schreef op zondag 18 september 2016 @ 23:03:
[...]

Kon je daar niet beter volgendjaar mee wachten :P?
Misschien, maar heb geen geduld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 09:36

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik gebruik al die standaard laders nooit. Ik gebruik altijd laders van Anker, zoals deze: https://www.anker.com/products/A2052111

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tA27G9CeABIBpMAaRdc2kzL8/thumb.jpg

En voor m'n vriendin heb ik deze: https://www.anker.com/products/A2105J21

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pTMkj5w4SrvSR99jqIj1vty7/thumb.jpg

Max 2,4 A per poort, en USB-C 3 A. Alles laadt snel en als ik op reis ga hoef ik maar 1 lader mee te nemen én heb ik maar 1 stopcontact nodig in een hotelkamer. ;)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gday schreef op zondag 18 september 2016 @ 23:20:
Ik gebruik al die standaard laders nooit. Ik gebruik altijd laders van Anker, zoals deze: https://www.anker.com/products/A2052111

[afbeelding]

[afbeelding]

2,4 A per poort, en USB-C 3 A. Alles laadt snel en als ik op reis ga hoef ik maar 1 lader mee te nemen én heb ik maar 1 stopcontact nodig in een hotelkamer. ;)
Cool gave tip, ken dit niet maar is op reis ideaal.
Zeker dat model waar ook USB-c opzit (voor mijn MacBook).

Kan de stekker eraf? Want anders moet ik alsnog een reis stekker mee nemen tov de Amerikaanse stekker die ik nu altijd op mijn MacBook lader klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Donstil schreef op zondag 18 september 2016 @ 23:24:
[...]

Cool gave tip, ken dit niet maar is op reis ideaal.
Zeker dat model waar ook USB-c opzit (voor mijn MacBook).

Kan de stekker eraf? Want anders moet ik alsnog een reis stekker mee nemen tov de Amerikaanse stekker die ik nu altijd op mijn MacBook lader klik.
Voor de MacBook heb je nog een iets sterkere met USB-C: https://www.anker.com/products/A2053111

De kabel kan inderdaad los. Wellicht kun je er dan ook een kabel met US plug op zetten idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gday schreef op zondag 18 september 2016 @ 23:26:
[...]

Voor de MacBook heb je nog een iets sterkere met USB-C: https://www.anker.com/products/A2053111

De kabel kan inderdaad los. Wellicht kun je er dan ook een kabel met US plug op zetten idd.
Nice hè, het is gewoon een achtje. Daar kan dus wel een Amerikaanse stekker op (hij doet het ook van 110 tot 240).

Mooie tip zeg. Ik ga er een kopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Donstil schreef op zondag 18 september 2016 @ 23:30:
[...]

Nice hè, het is gewoon een achtje. Daar kan dus wel een Amerikaanse stekker op (hij doet het ook van 110 tot 240).

Mooie tip zeg. Ik ga er een kopen :)
Voor zover ik kan zien is het gewoon een standaard 2-aderige voedingskabel ja. Zul je vast Amerikaanse versies van kunnen vinden. :) Ik heb de mijne ook in de VS gebruikt, maar dan met reisstekker. 110V is geen probleem idd.

Ik koop die laders altijd via Amazon.de trouwens: https://www.amazon.de/Ank...C+with+USB+Power+Delivery
Ik heb ze volgens mij nog nooit in Nederland gezien.

[ Voor 10% gewijzigd door gday op 18-09-2016 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:51
Nevermind

[ Voor 94% gewijzigd door matthijst op 18-09-2016 23:40 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
Michael1992 schreef op zondag 18 september 2016 @ 23:00:
[...]

http://osxdaily.com/2016/09/16/yellow-screen-iphone-7-fix/ heb je dit al geprobeerd? Ik had het ook, maar met deze fix nergens meer last van :)
Was er vanmiddag de hele middag mee bezig om het af te stellen maar krijg het niet mooi in balans. Als ik zo dicht mogelijk bij het wit van de 6s kom dan zit er weer meer een blauwe tint in en zien de kleuren er weer meer verwassen uit. Misschien is dit wel een nadeel van de wide color gamut, ik wacht iig even af of Apple dit gaat oplossen in een volgende batch dus voor de zekerheid gaat de mijne terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Apple zegt dat het scherm van de 7 25% brighter is dan die van de 6s. Ik kom van de 6 en als ik mijn 6 ernaast hou dan zie ik dat hij een stuk brighter is dan de 7.

[ Voor 3% gewijzigd door mprkooij op 18-09-2016 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
:D
Stel net alarm in voor morgen. Grappig gedaan dat force feedback trillen als je de minuten rondscrollt.

Scherm idd niet helderder, iig geen 25%.

[ Voor 16% gewijzigd door matthijst op 18-09-2016 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
mprkooij schreef op zondag 18 september 2016 @ 23:57:
Apple zegt dat het scherm van de 7 25% brighter is dan die van de 6s. Ik kom van de 6 en als ik mijn 6 ernaast hou dan zie ik dat hij een stuk brighter is dan de 7.
Als je het pull up menu opent met de toggles en dan de brightness slider helemaal naar rechts trekt en dan vasthoudt en nog een beetje verder naar rechts trekt dan zie je dat het scherm nog een stuk brighter wordt tot dat je hem los laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:25
matthijst schreef op zondag 18 september 2016 @ 23:58:
:D
Stel net alarm in voor morgen. Grappig gedaan dat force feedback trillen als je de minuten rondscrollt.

Scherm idd niet helderder, iig geen 25%.
Misschien is het scherm wel helderder, maar maken ze er geen gebruik van. Ik kan trouwens wel een klein beetje verschil zien tussen mijn oude iPhone 6s en iPhone 7, echter moet ik ze daarvoor wel naast elkaar houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Michael1992 schreef op zondag 18 september 2016 @ 23:00:
[...]

Die optie verpest alle kleuren als ik het witbalans aanpas. Zet je iPhone maar eens op inverted, dan bestaat zwart niet meer.

Dat gelige is echt een kwestie witbalans en hier begint rechts duidelijk witter te zijn dan links. Kan wel klooien met die slider maar dan is links straks witter en rechts rood/blauw/roze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Oh ik denk ook wel dat ie feller is, maar er om een of andere reden iets niet helemaal goed gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
mprkooij schreef op zondag 18 september 2016 @ 23:57:
Hij is feller, maar het is hier al 10x gezegd, de helderheidsbalk heeft een bug.

Wat anders, de iPhone 7 maakt korte metten met de Galaxy Note 7.

YouTube: iPhone 7 vs. Galaxy Note 7 Speed Test

Het is dan wel de Snapdragon variant die wat trager is dan de Exynos variant, maar het feit dat Samsung dit adverteert als het beste wat ze kunnen bieden op smartphone gebied is niet al te best. Desalniettemin zagen we dit natuurlijk al lang aan komen nadat de 6s de Note 7 al een kop kleiner had gemaakt. :+

[ Voor 39% gewijzigd door keest12 op 19-09-2016 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael1992
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-07-2024
BoomTree schreef op zondag 18 september 2016 @ 23:48:
[...]

Was er vanmiddag de hele middag mee bezig om het af te stellen maar krijg het niet mooi in balans. Als ik zo dicht mogelijk bij het wit van de 6s kom dan zit er weer meer een blauwe tint in en zien de kleuren er weer meer verwassen uit. Misschien is dit wel een nadeel van de wide color gamut, ik wacht iig even af of Apple dit gaat oplossen in een volgende batch dus voor de zekerheid gaat de mijne terug.
Hmmm vreemd :X Ik heb de balans nu witter gekregen dan mijn 6s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-09 22:55
keest12 schreef op maandag 19 september 2016 @ 07:31:
[...]

Hij is feller, maar het is hier al 10x gezegd, de helderheidsbalk heeft een bug.

Wat anders, de iPhone 7 maakt korte metten met de Galaxy Note 7.

YouTube: iPhone 7 vs. Galaxy Note 7 Speed Test

Het is dan wel de Snapdragon variant die wat trager is dan de Exynos variant, maar het feit dat Samsung dit adverteert als het beste wat ze kunnen bieden op smartphone gebied is niet al te best. Desalniettemin zagen we dit natuurlijk al lang aan komen nadat de 6s de Note 7 al een kop kleiner had gemaakt. :+
Hou eens op met die domme testen.

Android User: We have a QHD Display
Apple User: iphone is faster
Android User: We have a Micro SD Slot
Apple User: iPhone is faster
Android User: We have Quick Charge
Android User: We have a Headphonejack
Android User: We have a better Camera
Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
BoomTree schreef op maandag 19 september 2016 @ 00:02:
[...]

Als je het pull up menu opent met de toggles en dan de brightness slider helemaal naar rechts trekt en dan vasthoudt en nog een beetje verder naar rechts trekt dan zie je dat het scherm nog een stuk brighter wordt tot dat je hem los laat.
Dat was bij een iPhone 6S al het geval...

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 23:27:
[...]

Ik heb geen verstand van water druk enz maar is de waterdruk in een verf bus met gaatjes hetzelfde als het toestel direct in het water?
Als de waterdruk in de verfbus anders zou zijn dan buiten de verfbus, dan zou de bus vervormen of er water door de gaatjes stromen. Dus ja, waterdruk is hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
bij batterij kan ik het gebruik zien. Ik zie dat dropbox 30% opslokt.. Is hij nog aan het downloaden/uploaden oid? lijkt mij niet aangezien hij sinds zaterdag op de phone staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry05
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-04 20:13
Even mijn Iphone 7 vergelijken met andere in Mediamarkt. Kijken hoe de helderheid bij die telefoons zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
keest12 schreef op maandag 19 september 2016 @ 07:31:
[...]

Thanks ;) Neem aan dat Apple hier vanaf weet. Zal in de volgende iOS update (10.0.2) wel gefixt worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
THE_BASE schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:11:
[...]

Dat was bij een iPhone 6S al het geval...
Inderdaad. Scherm dimt ook op de achtergond van het menu.
Dus ja: als je op max helderheid staat en naar rechts scrollt wordt hij helderder omdat hij laat zien wat de instelling dan is, maar als je gewoon vanaf het midden begint te sliden dan wordt hij nadat je op max aankomt niet helderder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:45
gday schreef op zondag 18 september 2016 @ 23:20:

[afbeelding]

[afbeelding]

Max 2,4 A per poort, en USB-C 3 A. Alles laadt snel en als ik op reis ga hoef ik maar 1 lader mee te nemen én heb ik maar 1 stopcontact nodig in een hotelkamer. ;)
Ik heb ook zo'n Anker met 5 USB poorten. Voor mij een van de betere aankopen van afgelopen jaar. _/-\o_ De iPhones en Apple watches van mij en m'n vriendin eraan en dan nog een poort over voor een apparaat met micro USB aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:20
Hebben jullie ook het idee dat bij de iPhone 7 de apps vaker opnieuw worden geladen? Ik doe twee spelletjes en nog wel eens wat anders. Bij de 6S op IOS9 bleven de spellen bijna altijd in de achtergrond, maar nu moeten ze voortdurend opnieuw starten. Alsof IOS10 zelf meer geheugen gebruikt, ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Dropbox blijft 30% van mijn accu opslurpen, hebben jullie hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 03:25
Wie zegt dat de slider voor de helderheid een bug heeft? Ik denk persoonlijk dat die hogere helderheid alleen mogelijk is wanneer automatische helderheid is ingeschakeld. Apple wil vermoedelijk voorkomen dat het ten koste gaat van de accuduur, waardoor ze het scherm alleen 25% helderder maken wanneer je het toestel in direct zonlicht gebruikt. Ze hadden het niet voor niets over "peak brightness".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Even een tip voor mensen met een beperkte databundel. Wifi assistentie staat standaard aan kwam ik achter.

meer info: https://support.apple.com/nl-nl/HT205296

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:20
Wie heeft de overstap gemaakt van de 6 naar 7 plus? Hoe ben je omgegaan met formaat? Vind de 7 plus super dingen alleen ben ik beetje bang dat ik hem te groot vind. Hij moet wel passen in mijn broek en ook fijn zitten, wil niet als ik ergens ga zitten telkens de iPhone uit zak halen in op tafel liggen.

Heb de 7 plus in bestelling bij Tele2.

[ Voor 6% gewijzigd door moca007 op 19-09-2016 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
moca007 schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:53:
Wie heeft de overstap gemaakt van de 6 naar 7 plus? Hoe ben je omgegaan met formaat? Vind de 7 plus super dingen alleen ben ik beetje bang dat ik hem te groot vind. Hij moet wel passen in mijn broek en ook fijn zitten, wil niet als ik ergens ga zitten telkens de iPhone uit zak halen in op tafel liggen.
dit is zeer persoonlijk, de 1 vindt het geen probleem met zo'n halve surfboard, met belachelijk grote bezels, rond te lopen en de ander heeft een vereiste dat het toestel met 1 hand te bedienen moet zijn. Ik behoor tot die laatste groep.

Je hebt met een Plus model uiteraard een zeer mooi groot scherm, maar in mijn ogen lever je er wel behoorlijk wat voor in, namelijk de handzaamheid dus.

''zoveel mensen, zoveel wensen" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
moca007 schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:53:

Heb de 7 plus in bestelling bij Tele2.
De iPhone 7 Plus is een mooi apparaat. Ik kom van de iPhone 6 en vind de 7 Plus te groot. Het is een 5.5inch scherm in het formaat van een 5.8-6.0 inch telefoon.

Heb tijdelijk de iPhone 6S plus kunnen gebruiken om te kijken of ik aan de iPhone 7 kon wennen en ik vond hem nogal wat onhandig werken. Maar dat komt mede doordat ik niet zulke grote handen hem. Als ik ging zitten moest ik hem wel uit mijn broek halen als er een Apple leren hoesje omheen zat. Zonder had ik daar niet zo'n last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bodysnatched
  • Laatst online: 11:52
Ik ga van een 6+ naar een normale 7. Hoewel ik de grootte van het scherm en langere accuduur erg kon waarderen, heb ik nooit echt kunnen wennen aan de omvang van de Plus. Daarom nu weer terug naar de wat handzamere 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Geert1976 schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:58:
[...]

dit is zeer persoonlijk, de 1 vindt het geen probleem met zo'n halve surfboard, met belachelijk grote bezels, rond te lopen en de ander heeft een vereiste dat het toestel met 1 hand te bedienen moet zijn. Ik behoor tot die laatste groep.

Je hebt met een Plus model uiteraard een zeer mooi groot scherm, maar in mijn ogen lever je er wel behoorlijk wat voor in, namelijk de handzaamheid dus.

''zoveel mensen, zoveel wensen" :+
Het is inderdaad zeer persoonlijk maar een mening van een ander kan soms wel helpen. Vooral de scherm en optical zoom ga ik denk ik missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
mprkooij schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:00:
[...]

De iPhone 7 Plus is een mooi apparaat. Ik kom van de iPhone 6 en vind de 7 Plus te groot. Het is een 5.5inch scherm in het formaat van een 5.8-6.0 inch telefoon.

Heb tijdelijk de iPhone 6S plus kunnen gebruiken om te kijken of ik aan de iPhone 7 kon wennen en ik vond hem nogal wat onhandig werken. Maar dat komt mede doordat ik niet zulke grote handen hem. Als ik ging zitten moest ik hem wel uit mijn broek halen als er een Apple leren hoesje omheen zat. Zonder had ik daar niet zo'n last van.
Ben ook bang om telkens waar ik ga zitten de iPhone te moeten pakken. Werk op kantoor en heb altijd mijn in iPhone opzak dit vind fijner omdat ik IPhone altijd op tril staat dan op het bureau te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Ik dacht eerst ook voor de plus te gaan, maar in de MM getest en vond het 3 keer niks. Veel te groot en ik wil hem met 1 hand kunnen bedienen. Nu heb ik een 7 normaal. Ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 22:13
Weet iemand of het mogelijk is om een screenprotector v.d. iPhone 6/6S te gebruiken voor de iPhone 7? Er zijn nauwelijks nog goede screenprotectors voor de 7 te vinden, terwijl bijvoorbeeld een Otterbox alpha glass voor de iphone 6/6S wel goed te leveren zijn.

Is er uberhaupt verschil? Ik lees geruchten dat de speaker bovenin iets breder is, maar als ik m'n iPhone 7 naast m'n oude 6 leg zie ik geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Tennisbal schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:25:
Ik dacht eerst ook voor de plus te gaan, maar in de MM getest en vond het 3 keer niks. Veel te groot en ik wil hem met 1 hand kunnen bedienen. Nu heb ik een 7 normaal. Ideaal
Ik ga vanmiddag misschien langs mediamarkt om de iPhone in mijn handen te hebben. Heb nu de 6 en dit is een prima formaat, kan de iPhone makkelijk met 1 hand bedienen en past goed in de broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
niemand dropbox drainage? zal wss aan camera upload in background liggen maar wil het eigenlijk niet uit zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:41
Rprp schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:35:
Weet iemand of het mogelijk is om een screenprotector v.d. iPhone 6/6S te gebruiken voor de iPhone 7? Er zijn nauwelijks nog goede screenprotectors voor de 7 te vinden, terwijl bijvoorbeeld een Otterbox alpha glass voor de iphone 6/6S wel goed te leveren zijn.

Is er uberhaupt verschil? Ik lees geruchten dat de speaker bovenin iets breder is, maar als ik m'n iPhone 7 naast m'n oude 6 leg zie ik geen verschil.
De speaker van de 7 is breder, ziet er met een 6 screenprotector net niet netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Rprp schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:35:
De speaker is idd breder maar 't scheelt echt 2 of 3 mm.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 18:08
Voor wie last heeft van de stotterende animaties op een iPhone 7, het schijnt (veel) vaker voor te komen. Op macrumors zijn er al meerdere topics waar ze o.a. verwijzen naar deze tweets: https://twitter.com/flyosity/status/776938862899781632

Hoop echt dat ze snel met een update komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:53
Bodysnatched schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:07:
Ik ga van een 6+ naar een normale 7. Hoewel ik de grootte van het scherm en langere accuduur erg kon waarderen, heb ik nooit echt kunnen wennen aan de omvang van de Plus. Daarom nu weer terug naar de wat handzamere 7.
Me2, hoe ervaar jij de standaard 7 accuduur tov je 6plus ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bodysnatched
  • Laatst online: 11:52
stormfly schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:26:
[...]

Me2, hoe ervaar jij de standaard 7 accuduur tov je 6plus ervaringen?
Ik wacht helaas nog op de 7, levering voorzien 1e week oktober....kan er dus nog niets over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
BertP schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:56:
Voor wie last heeft van de stotterende animaties op een iPhone 7, het schijnt (veel) vaker voor te komen. Op macrumors zijn er al meerdere topics waar ze o.a. verwijzen naar deze tweets: https://twitter.com/flyosity/status/776938862899781632

Hoop echt dat ze snel met een update komen.
Lijkt me dat alle toestellen hier last van moeten hebben toch? Ik kan echt niet ontdekken waar het niet soepel zou lopen.

Ik ben zeer tevreden met de iPhone 7. Ook de homebutton went heel snel en de camera is erg goed. Ik heb wat concertfilmpjes gemaakt en die zien er prima uit. Het geluid overstuurd niet.

Enige puntje wat me tegenvalt is dat ik meer verwacht had van de stereospeakers. Je blokkeert niet meer soms het geluid bij het spelen van een spelletje ofzo, maar ik had beter geluid verwacht.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Bodysnatched schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:07:
Hier idem dito, ik had voor mijn 6+ een OnePlus 1 dus zodoende voor de 6+ gekozen maar ik heb nooit aan het formaat kunnen wennen. De OnePlus 1 is ook 5,5 inch maar voor mij was die veel beter handelbaar door de smallere bezels. Daarom nu ook voor de kleinere iPhone 7 gegaan.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 18:08
BillSpaarbank schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:46:
[...]

Lijkt me dat alle toestellen hier last van moeten hebben toch? Ik kan echt niet ontdekken waar het niet soepel zou lopen.

Ik ben zeer tevreden met de iPhone 7. Ook de homebutton went heel snel en de camera is erg goed. Ik heb wat concertfilmpjes gemaakt en die zien er prima uit. Het geluid overstuurd niet.

Enige puntje wat me tegenvalt is dat ik meer verwacht had van de stereospeakers. Je blokkeert niet meer soms het geluid bij het spelen van een spelletje ofzo, maar ik had beter geluid verwacht.
Ja je zou zeggen dat het inderdaad bij alle toestellen voorkomt maar dat is niet zo... De animaties op mijn iphone 6 64GB gaan echt vele malen soepeler dan de animaties op mijn iPhone 7. Het is net alsof hij het er moeilijk mee heeft als je een app 'afsluit' met de home knop. Het lijkt alsof de app in 2/3 stappen kleiner wordt gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vandaag gesprek gehad met een Apple Senior Advisor over de "hissgate" en over de helderheid van het toestel.
Was de tweede die het officieel melde betreft de hissgate, mijn bevindingen zijn toegevoegd aan een lopende case van Apple Nederland, een oplossing is er echter niet. Hij stelde 3 dingen voor:
- Terug naar de Apple Store, afspraak bij een Genius Bar, laten horen en vragen naar een nieuw toestel. Dit kan zonder problemen in het eerste jaar. Moet de Genius volgens mij wel meewerken lijkt mij...
- iPhone retour en geld terug binnen 14 dagen.. Wil ik niet!
- Afwachten wat er met de case gaat gebeuren, wellicht een software update of een replacement program. Maar dat ligt aan Apple, wat hun naar buiten gaan brengen betreft dit probleem.

Dus ik wacht het nog even af. Kan altijd nog naar de Genius Bar en kijken of een ander toestel het niet heeft. Vooral irritant bij een video opname dat je het geluid gewoon hoort.

Betreft de helderheid. Zeer simpel, werkt alleen in de volle zon! Gaat allemaal vanzelf. Je kunt dus niet zelf die 25% extra helderheid instellen! Dit hadden ze al eens nagevraagd bij de engineers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:01
BillSpaarbank schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:46:
[...]

ik heb er ook last van, als ik uit de app ga met de home knop zie een stottering in de animatie.
Het was mij ook al opgevallen, vooral vanuit whatsapp en facebook merk ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Dennischo schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:16:
Betreft de helderheid. Zeer simpel, werkt alleen in de volle zon! Gaat allemaal vanzelf. Je kunt dus niet zelf die 25% extra helderheid instellen! Dit hadden ze al eens nagevraagd bij de engineers.
Hier op het werk buiten op het kantine terras gezeten (half bewolkt), maar volgens mij is het scherm ongeveer hetzelfde als de iPhone 6 qua helderheid, met de telefoon plat op tafel, dus lekker spiegelend.

Ik heb de brightness slider altijd op 50% staan, met auto aan.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Tito129 schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:19:
[...]

ik heb er ook last van, als ik uit de app ga met de home knop zie een stottering in de animatie.
Het was mij ook al opgevallen, vooral vanuit whatsapp en facebook merk ik het.
Vind ik toch raar. Als ik in Whatsapp zit en de home knop indruk gaat ie zonder haperen terug naar het home scherm. Of heb jij heel veel apps in de achtergrond draaien en ook suspended ?

Ik heb bijv. geen facebook draaien, probeer notifications zo veel mogelijk uit te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
De hapering is vaak de eerste keer dat je uit een app gaat. Ga je daarna direct terug in de app en je gaat er dan uit, is de hapering weg.

Ik heb er sowieso geen last van want heb Reduce Motion aanstaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 00:38

...less is more

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dennischo schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:16:
Vandaag gesprek gehad met een Apple Senior Advisor over de "hissgate" en over de helderheid van het toestel.
Was de tweede die het officieel melde betreft de hissgate, mijn bevindingen zijn toegevoegd aan een lopende case van Apple Nederland, een oplossing is er echter niet. Hij stelde 3 dingen voor:
- Terug naar de Apple Store, afspraak bij een Genius Bar, laten horen en vragen naar een nieuw toestel. Dit kan zonder problemen in het eerste jaar. Moet de Genius volgens mij wel meewerken lijkt mij...
- iPhone retour en geld terug binnen 14 dagen.. Wil ik niet!
- Afwachten wat er met de case gaat gebeuren, wellicht een software update of een replacement program. Maar dat ligt aan Apple, wat hun naar buiten gaan brengen betreft dit probleem.

Dus ik wacht het nog even af. Kan altijd nog naar de Genius Bar en kijken of een ander toestel het niet heeft. Vooral irritant bij een video opname dat je het geluid gewoon hoort.

Normaliter kan je ze ook omruilen voor een ander exemplaar binnen 14 dagen, ongeacht de reden. Zou je alleen wel met levertijd zitten, maar dan heb je wel voorrang op nieuwe uitleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Geniaal! Ik zag alllemaal chinees toen dacht ik hmmmmm vertrouw ik dit?
Maar het werkt prima, echt zwart haha :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wow! mooi gevonden. Ziet er zeer strak uit icm mijn zwarte iPhone 7!

thanks! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
Kan je nou die grijze achtergrondkleur van de folder ook donkerder zetten? Snap dat niet helemaal namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:43:
Kan je nou die grijze achtergrondkleur van de folder ook donkerder zetten? Snap dat niet helemaal namelijk.
middels de link eerder aangegeven zie je alleen een mooi strakke wallpaper en ook die spuuglelijke Dock verdwijnt als het ware.

Ik vind het er top uitzien

edit: lees nu dat je het over de Folders hebt. En ook die is nu zwart, ofwel je ziet niet eens meer dath et eigenlijk een folder is :)

[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 19-09-2016 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funk-e
ElayZ schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:24:
[...]

Geniaal! Ik zag alllemaal chinees toen dacht ik hmmmmm vertrouw ik dit?
Maar het werkt prima, echt zwart haha :9
In 2007 zaten we nog te springen om de mogelijkheid om afbeeldingen op de achtergrond te tonen :+

Afbeeldingslocatie: http://media.t3.com/img/resized/ip/xl_iPhone%203G-1-650-80.jpg

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
Geert1976 schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:45:
[...]

middels de link eerder aangegeven zie je alleen een mooi strakke wallpaper en ook die spuuglelijke Dock verdwijnt als het ware.

Ik vind het er top uitzien

edit: lees nu dat je het over de Folders hebt. En ook die is nu zwart, ofwel je ziet niet eens meer dath et eigenlijk een folder is :)
Bedoel dat als je een folder aanklikt, dan heb je die licht grijze achtergrond, maar op die site maakt hij die ook donkerder lijkt het.

Edit: Betreft de 'reduce transparancy' optie, maar die stond helaas al goed.

Die grijze achtergrond bij folder vind ik het grootste minpunt van IOS10.

[ Voor 12% gewijzigd door Malt007 op 19-09-2016 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonde zeg van het mooie scherm om er een zwarte achtergrond op te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funk-e
Vooral mooi met zwarte app-iconen

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/12530167/Blackss2.png

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:34
Onder het mom van "...less is more"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:36
Volgens mij had je beter een Android kunnen kopen. Die kan dat standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
sww89 schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:29:
[...]

Onder het mom van "...less is more"?
hehe
dat heb je goed gezien 8)
Dennisweb schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:30:
[...]

Dit werkt toch ook standaard?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:30:
[...]

Ow? Kan dat op Android? Wow, ga nu meteen mijn iPhone 7 inruilen voor een Android telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

funk-e schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:42:
[...]

hehe
dat heb je goed gezien 8)

[...]

Dit werkt toch ook standaard?
Totdat Apple dit gefixt heeft, aangezien het blijkbaar een bug betreft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Toch bést wel even wennen, dat nieuwe scherm met verschillende manieren van "touch" registratie :o

Ik kom van een iPhone 5 + 6 ( nu 6 + 7) en was dus niet gewend aan de drukgevoeligheid van het scherm. Vrij lastig om dan icoontjes te herordenen (kreeg alleen maar een context menu waarmee afhankelijk van de app verschillende dingen mogelijk zijn :+ ).

Eerst via iTunes aan het herordenen gegaan, maar.... https://support.apple.com/en-us/HT200290

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-09 22:55
wimmel_1 schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:47:
Toch bést wel even wennen, dat nieuwe scherm met verschillende manieren van "touch" registratie :o

Ik kom van een iPhone 5 + 6 en was dus niet gewend aan de drukgevoeligheid van het scherm. Vrij lastig om dan icoontjes te herordenen (kreeg alleen maar een context menu waarmee afhankelijk van de app verschillende dingen mogelijk zijn :+ ).

Eerst via iTunes aan het herordenen gegaan, maar.... https://support.apple.com/en-us/HT200290
Werkt precies hetzelfde.
Je moet dan gewoon lang vasthouden en dus niet hard drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

SjaakAW schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:50:
[...]

Werkt precies hetzelfde.
Je moet dan gewoon niet hard drukken
Daar was ik inmiddels ook achter :P Maar de oudere iPhones tot en met de 6 kende die mogelijkheid nog niet, de 6S was de eerste met dat drukgevoelige scherm.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElayZ
Ik had sowieso altijd al een abstracte achtergrond, effen of 1 kleur, sterren heelal ofzo. Want een foto als achtergrond vind ik erg onoverzichtelijk met al die apps met witte letters (ja ik heb er veel, heb nu iPhone 6+ 128gb en ga naar 7+ met 256 :9). Foto van vrouw en kind op t lockscherm is meer als genoeg ;)
Ik hou wel van minimalistisch ook.

[edit]
Donstil schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:10:
Zonde zeg van het mooie scherm om er een zwarte achtergrond op te zetten.
Hoe vaak zit jij naar je homescherm te kijken dan? :*)
Ik zoek een bepaalde app en dan ben je daar toch mee bezig? Mooie scherm is wat mij betreft voor foto's en video etc.

Maar ik ben misschien ook een freak hoor haha want ik heb er ook een hekel aan als mn apps ineens van plaats verwisseld zijn, bijv als je een nieuwe app installeert of iets verplaatst, en niet meer op dezelfde plek staan...

[ Voor 53% gewijzigd door ElayZ op 19-09-2016 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ElayZ schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:55:
Hoe vaak zit jij naar je homescherm te kijken dan? :*)
Ik zoek een bepaalde app en dan ben je daar toch mee bezig? Mooie scherm is wat mij betreft voor foto's en video etc.
Nou het zal je verbazen hoevaak je het homescreen nog ziet denk ik.

Ook vind ik twee verschillende achtergrondjes op het lockscreen en homescreen altijd erg lelijk. Heb je een lelijke overgang doordat het plaatje wisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Haha ik snap wel wat je bedoeld inderdaad maar zo zie je, smaken verschillen. :) Ik vind het leuk om een foto te zien als ik mn tel aan druk zegmaar en als ie eenmaal unlocked is wil ik snel bij de app kunnen die ik zoek.
En diezelfde foto maar dan met apps ervoor vind ik dan beetje onzinnig eigenlijk...

[ Voor 16% gewijzigd door ElayZ op 19-09-2016 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:09:
[...]

Normaliter kan je ze ook omruilen voor een ander exemplaar binnen 14 dagen, ongeacht de reden. Zou je alleen wel met levertijd zitten, maar dan heb je wel voorrang op nieuwe uitleveringen.
Ik ga wel terug ja, zie net een bericht op OneMoreThing met een duidelijk grafiek dat er een groot verschil is tussen de 7 en 7 Plus: http://www.onemorething.n...niet-nieuw-of-gevaarlijk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ElayZ schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:06:
Haha ik snap wel wat je bedoeld inderdaad maar zo zie je, smaken verschillen. :) Ik vind het leuk om een foto te zien als ik mn tel aan druk zegmaar en als ie eenmaal unlocked is wil ik snel bij de app kunnen die ik zoek.
En diezelfde foto maar dan met apps ervoor vind ik dan beetje onzinnig eigenlijk...
Apps zoeken komt hier ook niet echt voor maar kan me voorstellen dat het makkelijker zoekt met een zwarte achtergrond.

Ik heb apps welke al 8 jaar (sommige sinds lancering app store. Of lancering app) op dezelfde plek op mijn homescreen staan.

Dingen als de klok, telefoon, mail, instellingen, foto's enz staan zelfs al op dezelfde plek sinds de aller eerste iPhone.

Edit: voor de grap eens gekeken.
Dit staat zo al jaren op dezelfde plek

Afbeeldingslocatie: http://a64.tinypic.com/24axul2.jpg

Edit2: Ooh en altijd 1 plekje vrij rechts onder op de eerste en enige pagina.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 19-09-2016 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Ah, verhaal van helderheid is nu eindelijk duidelijk dus!

"On the iPhone 7 the Maximum Screen Brightness can go much higher when Automatic Brightness is turned on, so that users can't permanently park the Manual Brightness slider to very high values, which would run down the battery quickly. High Screen Brightness is only needed for High Ambient Light, so turning Automatic Brightness On will provide better high ambient light screen visibility and also longer battery running time."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 15:28
Vandaag langs de Amac in Eindhoven geweest om de black iPhone 7 uit te proberen. Super mooi apparaat, de matzwarte 7 Plus ook. Maar voor mij niet veel nieuws, de nieuwe homebutton is wel grappig. Maar het gevoel is bijna hetzelfde als met mijn 6S. Dus ik sla over, ik wacht echt op iets nieuws van Apple....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan93
  • Laatst online: 07:59
Zijn er hier meer mensen die vanaf android komen, bevalt het? ik ben momenteel in het bezit van een s7 edge, en overweeg de overstap naar een iphone 6s/7. Ik twijfel alleen of het scherm mij zal tegenstaan, omdat ik begreep dat de regular iphone 6s/7 geen hd scherm heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Milan93 schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:53:
Zijn er hier meer mensen die vanaf android komen, bevalt het? ik ben momenteel in het bezit van een s7 edge, en overweeg de overstap naar een iphone 6s/7. Ik twijfel alleen of het scherm mij zal tegenstaan, omdat ik begreep dat de regular iphone 6s/7 geen hd scherm heeft.
Had hem sowieso al ingeruild als ik een Edge zou hebben :D

Scherm is prima, Samsung maakt kleuren enkel alleen té 'levendig' wat ze niet zijn. Dat is misschien even wennen. Dat het geen HD scherm is zie je niets van met normaal gebruik.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Pagina: 1 ... 14 ... 70 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.