Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ben erg benieuwd naar de nieuwe EMUI. Ik hoop dat er een custom rom voor komt; al is de kans heel erg klein.

Prima ding, bevalt mij erg goed, heb meestal +/- 30% over van de acculading na een dag flink gebruik.
Scherm is erg mooi.

Top tip; zet de camera in 'professional' mode, dan kun je veel invloed uitoefenen - en krijg je erg mooie foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ken de Nova, heb 'm een tijdje geleden weken gebruikt voor een review en toestel beviel me gewoonweg goed. Prachtig design en afwerking, prima vingerafdrukscanner, zeer mooi scherm, goede hardware... Software is blijft nog wat wennen, maar ik kan inmiddels goed met EMUI overweg. De reden dat ik weer even in dit topic aanwezig ben is omdat m'n moeder een nieuwe telefoon nodig heeft. Ze heeft nu een 2,5 jaar oude 4" Sony Xperia M en een iets groter scherm, meer processorkracht en (opslag)geheugen is wel zo fijn...

Dit is ook geen aankoopadvies, maar ik twijfel tussen de Nova en de Xperia X, ook wat betreft de software.
Hoe is het inmiddels met de notificaties van alle apps, komt alles door, zijn er nog mensen met problemen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:15:
Hoe is het inmiddels met de notificaties van alle apps, zijn er nog mensen met problemen?
Iemand?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuota
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-03 20:02
Ik heb zelf de honor 8. Wat notificaties betreft kun je een hoop instellen alleen werkt het nog niet allemaal evengoed. Mails komen bij mij niet binnen als melding maar staat wel ingesteld als zodanig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kuota schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:08:
Ik heb zelf de honor 8. Wat notificaties betreft kun je een hoop instellen alleen werkt het nog niet allemaal evengoed. Mails komen bij mij niet binnen als melding maar staat wel ingesteld als zodanig.
Honor 8 heb ik ook uitgebreid getest, natuurlijk ook EMUI, dus zelfde 'euvel' inderdaad..
Toevallig alle stappen zoals in bijvoorbeeld deze handleiding ook al gevolgd, komt alles dan wel binnen?

Toestel zou voor m'n moeder zijn, maar ontbrekende notificaties van wat dan ook is natuurlijk een no-go :)

• kuota
Heb het gelezen en had dit allemaal al door gelopen. Staat hetzelfde als overige apps die wel door komen.

• kuota
Gaat nu eindelijk goed. Blijkbaar heb je 3 stappen die je moet doorlopen voor notificaties en emui 4.1. Mails komen nu ook door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-09 18:19
Ik zag vandaag in de fnac dat Huawei, als je registreert, 3j garantie op snelle reparatie met pick up geeft. Da's ook wel iets waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 13:01
CLB schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:18:
[...]

Honor 8 heb ik ook uitgebreid getest, natuurlijk ook EMUI, dus zelfde 'euvel' inderdaad..
Toevallig alle stappen zoals in bijvoorbeeld deze handleiding ook al gevolgd, komt alles dan wel binnen?

Toestel zou voor m'n moeder zijn, maar ontbrekende notificaties van wat dan ook is natuurlijk een no-go :)
Ik heb sinds vlak voor de zomer een Mate 8 en daarmee heb ik vanaf het begin nooit last gehad van notificaties die niet doorkomen. Je moet wel zorgen dat je instellingen juist staan. Bijvoorbeeld dat hij 4G/wifi mag gebruiken ook als het scherm uit is (dit is ook nog eens per app instelbaar eventueel) en apps die het systeem mogen activeren voor notificaties moet je whitelisten.
Dus, zolang je instellingen juist zijn zou je geen problemen meer moeten ondervinden neem ik aan. In ieder geval zeker vanaf de Mate 8, of in ieder geval vanaf de software van de Mate 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Op de Nova zie ik mijn 5Ghz Wifi niet. Dat zou toch wel moeten werken?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Menesis schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 15:09:
Op de Nova zie ik mijn 5Ghz Wifi niet. Dat zou toch wel moeten werken?
Nee, geen ondersteuning voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Oh dat is wel apart.. Verder prachtig toestel :)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal morgenavond eens kijken, heb het toestel dan weer in m'n handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 12:55
CLB schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 19:47:
[...]

Zal morgenavond eens kijken, heb het toestel dan weer in m'n handen.
Klopt het die update ook gehad. Op mijn scherm stond dat dit een android securtiy update is.

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Iemand deze update al geprobeerd officiele European Huawei Android 7, EMUI 5.0 download? (officiele beta)

http://www.gizrom.com/b520-emui-5-0-huawei-nova-android-7-0/

Android Version :- Marshmallow v7.0
•UI Version :- Emotion UI 5.0
•Firmware Versions :- B520
•Huawei Nova :- CAN-L01 / CAN-L11
•Release Date :- 30.Dec.2016
•Firmware :- CAN-L01C432B320 / CAN-L11C432B320
•Status :- Official (beta)
Region :- Europe
•Size :- Both file 1.61 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:13
Ja ik zojuist! Na het installeren gaf de telefoon aan dat het niet goed ging, maar uiteindelijk bleek de upgrade toch gelukt. Naar mijn mening een hele fijn update, een stuk meer richting stock android en aangezien ik van een Nexus 4 als vorige telefoon kwam vind ik dat hele verbetering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
llevering schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:32:
Ja ik zojuist! Na het installeren gaf de telefoon aan dat het niet goed ging, maar uiteindelijk bleek de upgrade toch gelukt. Naar mijn mening een hele fijn update, een stuk meer richting stock android en aangezien ik van een Nexus 4 als vorige telefoon kwam vind ik dat hele verbetering :)
Aha heb je wat screenshots voor ons? :9 En ervaar je ook bugs omdat dit een Beta is?
Duurde het installeren lang? En welke methode heb je deze geïnstalleerd?

[ Voor 3% gewijzigd door Cruzer op 19-01-2017 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llevering
Via de force update methode, mapje dload gemaakt op de sdcard en de UPDATE.APP uit de zip erin gezet. Update wat met een minuut of 15 gedaan denk ik. Ging best vlot.

Er staat op de volgende blog een mooi filmpje met de belangrijkste verschillen:
http://www.droidviews.com...-emui-5-0-on-huawei-nova/

Ik heb alleen wel de update file van Gizrom gebruikt, daar had ik betrouwbaarder gevoel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Thanks en bugs tegengekomen? En kun je echt ook downgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llevering
Bugs ben ik nog niet tegen gekomen. Wel is het Google keyboard nu standaard en die heeft pas de update met twee talen ondersteuning gehad, dat is weleens irritant, maar een kwestie van inleren en niet voor de Nova specifiek.

Downgrade heb ik geen idee van... Soms heb je iets in je hoofd en doe je het gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
llevering schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 22:02:
Bugs ben ik nog niet tegen gekomen. Wel is het Google keyboard nu standaard en die heeft pas de update met twee talen ondersteuning gehad, dat is weleens irritant, maar een kwestie van inleren en niet voor de Nova specifiek.

Downgrade heb ik geen idee van... Soms heb je iets in je hoofd en doe je het gewoon...
Ok thanks heb hem nu ook, kreeg ook die foutmelding maar na de auto reboot staat Android 7 en EMUI5 er keurig op. Werkt prima, de app drawer is handig maar ben nu ook wel gewend zonder. Google toetsenbord gebruikte ik al dus dat is prima. Verder valt mij op dat die nog sneller is in menu's apps openen. Aangezien dit een beta is ga ik er vanuit dat deze nog alleen beter wordt.

De d.l. link is overigens van de officiele huawei server. je moet wel een mapje aanmaken op je sdcard dload met daarin dus die update file.

Ik zeg doen!! :P

http://www.gizrom.com/b520-emui-5-0-huawei-nova-android-7-0/

Android Version :- Marshmallow v7.0
•UI Version :- Emotion UI 5.0
•Firmware Versions :- B520
•Huawei Nova :- CAN-L01 / CAN-L11
•Release Date :- 30.Dec.2016
•Firmware :- CAN-L01C432B320 / CAN-L11C432B320
•Status :- Official (beta)
•Region :- Europe
•Size :- Both file 1.61 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llevering
Het is gevaarlijk om na één dag weer iets heel stellig over te zeggen, maar het lijkt erop dat het batterij verbruik wel aardig wat hoger is met deze build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mee_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 23:17
Ik heb sinds zondag ook een Huawei Nova in mijn bezit. Voorlopig ben ik er erg over te spreken, ik kom van een Samsung Galaxy A3 2016 van amper een half jaar oud.
Het verschil in snelheid is erg groot (daarom ben ik ook overgestapt), het zwart op de Samsung was wel beter (want Super AMOLED), maar het valt goed mee voor een LCD.
Aangenaam verrast door de batterijduur wel; zondagavond voor het slapen gaan uit de oplader getrokken en ik heb nu nog 74%! (licht gebruik wel uiteraard)

De USB-C aansluiting betekent wel weer dat ik de micro-USB kabeltjes weer kan opbergen, maar met de lange batterijduur is dat niet zo'n probleem momenteel.

De vingerafdrukscanner is een genot om te gebruiken, even de vinger er op houden en hij springt unlocked aan.

Ik had de flip cover er bij gekocht maar die is er ondertussen terug af. Die vond ik echt onhandig (zeker in combinatie met de vingerafdrukken), heeft nogal 'scherpe' randen en doordat het scherm niet in mijn broekzak "wrijft" is het scherm enorm vuil :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pharmacist
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-08 20:51
[b][message=49986623,noline]

Ik had de flip cover er bij gekocht maar die is er ondertussen terug af. Die vond ik echt onhandig (zeker in combinatie met de vingerafdrukken), heeft nogal 'scherpe' randen en doordat het scherm niet in mijn broekzak "wrijft" is het scherm enorm vuil :p.
Koop op aliexpress een vertical flip cover. Ik had ook zo'n book cover, dat een ramp is voor de vingerscanner. Nu een vertical flip cover (die naar beneden klapt) en geen belemmering meer voor de finger print scan. Het is inderdaad een fantastisch toestel. Ik heb het al sinds einde oktober vrijwel direct na release gekocht. Ik had vroeger een iPhone, dus dat moet wel iets zeggen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
llevering schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 21:12:
Het is gevaarlijk om na één dag weer iets heel stellig over te zeggen, maar het lijkt erop dat het batterij verbruik wel aardig wat hoger is met deze build.
Ja dat klopt en ik mis de knop update. En raar dat er geen roll back is voor degene die terug willen naar 6.0.

[ Voor 10% gewijzigd door Cruzer op 25-01-2017 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lgeraeds
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 14:04
Ik twijfel over aanschaf van een Huawei Nova, ik heb al 10 jaar lang Samsung toestellen en ben daar tot nu toe altijd erg over te spreken.

Ik lees veel over de Huawei interface op de toestellen en dit houd mij tot nu toe tegen er 1 aan te schaffen. Hoe zijn jullie ervaringen? Werkt het echt zo anders en niet handig zoals omschreven of valt het mee?

[ Voor 51% gewijzigd door lgeraeds op 25-01-2017 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Goede vraag, die ik ook heb/had.

Blijkbaar wordt de Nova geupdate naar Nougat en Emui 5.0. Dat lijkt blijkbaar een pak beter op stock android waardoor de verschillen kleiner zijn en het ook minder op iOS lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Heeft iemand dit toestel vergeleken met andere, en dan met name op handzaamheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batsu schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:47:
Heeft iemand dit toestel vergeleken met andere, en dan met name op handzaamheid?
Erg handzaam, niet alleen door het vrij 'kleine' scherm maar ook de subtiele afrondingen.
Qua software, hier ligt een Nova thuis, andere launcher / thema erop en is goed mee te werken.
Snelle instellingen zijn wat anders dan gewend en normale instellingenmenu ook, dat is soms wat zoeken.
Sommige dingen als meldingen over stroomintensieve apps bijvoorbeeld, hoeft van mij niet, maar okee.

Al met al meer dan prima mee te werken, ben EMUI de laatste tijd toch al meer gaan appreciëren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
CLB schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:51:
[...]

Erg handzaam, niet alleen door het vrij 'kleine' scherm maar ook de subtiele afrondingen.
Qua software, hier ligt een Nova thuis, andere launcher / thema erop en is goed mee te werken.
Snelle instellingen zijn wat anders dan gewend en normale instellingenmenu ook, dat is soms wat zoeken.
Sommige dingen als meldingen over stroomintensieve apps bijvoorbeeld, hoeft van mij niet, maar okee.

Al met al meer dan prima mee te werken, ben EMUI de laatste tijd toch al meer gaan appreciëren.
Thanks. Twijfel hard over een Huawei namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 18:33
Ik heb een P7 met een heel wat oudere versie van EMUI en die horror verhalen vallen mee. Vind juist de menu's erg goed werken. Is alleen soms niet mega snel maar dat kan aan de telefoon liggen of de versie van de software. Zou prima weer een toestel nemen met EMUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-09 18:19
grrr... frustratie ivm Wileyfox Swift (die in reparatie is - prima toestel verder) en Moto E 4G die op zijn zachtst gezegd problematisch is (tegenpartij hoort me niet goed, plus veel te weinig opslagruimte voor mijn 'must have' apps) zorgen ervoor dat ik de Nova steeds meer overweeg. Prima prijs ook vandaag.

[ Voor 3% gewijzigd door Dryhte op 01-02-2017 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:09
Na het lezen van dit topic en de (p)reviews op Tweakers heb ik besloten deze telefoon te kopen.
Wat een super telo is dit zeg. Zoveel beter dan mn vorige Honor 7!

Gelijk ook maar een review geschreven.
productreview: Huawei Nova Titanium review door german8

Tot ziens in dit topic!

[ Voor 4% gewijzigd door german8 op 07-02-2017 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Is de vingerprintsensor ook klikbaar? Heb een Honor 8 binnen voor de vriendin en dat je hem kunt klikken is ideaal.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klikken, zoals in fysiek klikken?
Dat kan ik me niet herinneren bij de 8 eerlijk gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

CLB schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 23:04:
Klikken, zoals in fysiek klikken?
Dat kan ik me niet herinneren bij de 8 eerlijk gezegd...
Jazeker, klikken :)

2 keer voor een bepaalde app, inhouden (ingedrukt/ingeklikt) voor een app (of optie) enz.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:13
Is er eigenlijk al iets bekend of er een update komt van de skin en android naar versie 7 voor de nova ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• german8
Die gaat er komen.
Sinds december is er een Beta van Android 7.0&EMUI 5.0 uit. (helaas geen android 7.1.1 of 7.1.2)
Je kan hem hier zien; YouTube: Huawei Nova with Android 7.0 Nougat & EMUI 5.0
Ziet er prima uit, zit ook een app drawer in.

Bij de Honor 7 startte de Beta midden December 2015 en kwam de Final 2 maanden later.
Ik heb deze keer geen zin in een Beta en ga wachten op de OTA.
En ook zou ik enkel meedoen aan het officiele Beta traject. Straks zit je met een beta rom die geen officiele OTA/ondersteuning meer krijgt.

Ze zijn nog steeds aan het Beta testen en de Final komt waarschijnlijk eind Feb/begin Maart; http://www.theandroidsoul...r-those-on-b153-and-b170/

[ Voor 19% gewijzigd door german8 op 15-02-2017 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen om mijn 2e simkaart te koppelen weet iemand hoe dat komt? Ik vind er niks van terug in de instellingen. Model is Can L01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:05:
Ik heb problemen om mijn 2e simkaart te koppelen weet iemand hoe dat komt?
Wat bedoel je met koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 22:41
Hoe is de dual-sim implementatie op de Nova? Ik heb momenteel een Windows 8.1 telefoon die dat vrij aardig doet, afgezien van het feit dat je geen aparte ringtones in kan stellen en de 2e sim alleen op 2G werkt. Maar dat toestel loopt op zijn laatste benen, en ik ben inmiddels ook wel klaar met WP. De Nova spreekt mij vooral aan omdat het één van de kleinere dual-sim Android toestellen is. En hij ziet er ook nog eens goed uit en ligt lekker in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedVision
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 11:25
Vistajevski schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 17:02:
Hoe is de dual-sim implementatie op de Nova? Ik heb momenteel een Windows 8.1 telefoon die dat vrij aardig doet, afgezien van het feit dat je geen aparte ringtones in kan stellen en de 2e sim alleen op 2G werkt. Maar dat toestel loopt op zijn laatste benen, en ik ben inmiddels ook wel klaar met WP. De Nova spreekt mij vooral aan omdat het één van de kleinere dual-sim Android toestellen is. En hij ziet er ook nog eens goed uit en ligt lekker in de hand.
Dual sim op de nova vind ik perfect. Voorkeur voor data, bellen en smsen is vooraf in te stellen, maar ook eenvoudig en incidenteel te wisselen.
2e sim werkt op de nova ook enkel op de 2G band, maar waarom zou je hier meer voor nodig hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hallo ik heb een vraag, een vriend van me vroeg of ik naar zijn Huawei nova wou kijken hij heeft deze via marktplaats alleen is er een probleem met de software.

Ik heb gekeken maar naar mijn idee staat er een totaal verkeerde software versie op, de telefoon is naar mijn idee wel een echte Huawei nova, heeft gewoon 32 gig intern geheugen en 3 gig ram geheugen alleen geeft bij over deze telefoon menu iets totaal anders aan.

Hier staat bijvoorbeeld al emui 3.1 en android versie 5 dat klopt natuurlijk al niet, bij buildnummer staat: BEE-L11C432B002

Ook staat er bij cpu quad core 1,2 GHz en bij ram 2 gig wat ook niet klopt, bij telefoonopslag geeft hij 8 gig totaal en 2 gig vrij aan terwijl hij dus onder geavanceerde instellingen wel gewoon 3 gig ram aangeeft en 22 gig intern geheugen vrij aangeeft van de 24 gig.

Ook de resolutie staat op 1280x720.

Wat kan er hier aan de hand zijn? Heb natuurlijk al fabrieksinstellingen etc geprobeerd en ook met updaten vind hij niks. Ik had op hoop van zegen ook de beta android 7 update geprobeerd maar die stipt telkens op 40%.

Aan het toestel zelf mankeert niks is gewoon een Huawei model CAN-L11 op de achterkant te zien. Lijkt mij dat er gewoon een totaal verkeerde software opstaat maar hoe kan ik dit veranderen?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt een beetje als een softwarevariant om te testen...
Heb regelmatig Huawei's vast met pre-final software, die rare waardes / varianten aangeven.

Imei laten checken bij Huawei ofzo is denk een goed uitgangspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

CLB schreef op zondag 12 maart 2017 @ 19:57:
Klinkt een beetje als een softwarevariant om te testen...
Heb regelmatig Huawei's vast met pre-final software, die rare waardes / varianten aangeven.

Imei laten checken bij Huawei ofzo is denk een goed uitgangspunt.
Ok kijk dat dacht ik al een beetje de persoon waarvan mijn vriend hem heeft had hem inderdaad via Huawei zelf had er ook mails van.

Daarom had ik wel een vermoeden zal Huawei contacteren kijken wat zij kunnen betekenen.

Edit: Heb hem ook nog via de Hisuite aangesloten en daar staat dan weer android 6.0 bij maar dus wel emui 3.1, maar kan ook zo geen updates krijgen jammer genoeg. Morgen maar eens contact met Huawei opnemen.

[ Voor 16% gewijzigd door schnumi op 12-03-2017 21:15 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:23
Vandaag de goude besteld voor mijn vrouw, morgen binnen.
Hoe staat het met officiële Android 7 ? Is die al uitgerold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Volgens mij niet, ik heb 'm nog niet in ieder geval. Ze waren dacht ik met de P9 begonnen, de Nova zou iets later komen.

Hier stond een dode link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Thanks, heb nu deze gebruikt over mijn NDR90M die ik eerst had op mijn Nova / Nougat.

If your device comes up with NRD90M test-keys then for the CAN-L11C432 variant you can try installing this after to get the correct Build number showing and functionality working: http://update.hicloud.com:8180/TDS/d...-L11_hw_eu.zip

Heb nu dus een b340 en de test keys versie is dus nu weg.

Nougat op mijn Nova bevalt mij prima. Meer stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
Mooi dat Nougat meer stock is. Ik wacht nog even netjes totdat de OTA mijn kant op komt :)

Hoe is de performance onder nougat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Galaxis schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:29:
Mooi dat Nougat meer stock is. Ik wacht nog even netjes totdat de OTA mijn kant op komt :)

Hoe is de performance onder nougat ?
`

Ja super! (nog) Sneller, met name de e-mails en agenda app/notificatie zijn overzichtelijker, EMUI 5.0 is beter en slimmer ingericht.
Oog comfort is handig. En notificaties zijn mooier vind ik. En de app drawer is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
Zojuist de OTA update ontvangen van EMUI 5.0 en android 7. Wat een verbetering zeg ! Het toestel is ontzettend veel vlotter, de gehele response is beter dus de snelheidservaring is stukken voorruit gegaan. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Hier ook binnen, 1e kwartaal 2017 net niet gehaald ;)

Voelt "smooth" aan inderdaad, en ik vind EMUI 5 ook een enorme verbetering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Hier nog steeds niet binnen.
Toestel bij MM gekocht, kan het daaraan liggen? Operator is Simyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
Wenzel schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 14:28:
Hier nog steeds niet binnen.
Toestel bij MM gekocht, kan het daaraan liggen? Operator is Simyo.
Heb mijn toestel ook bij de MM gekocht, en heb de OTA gewoon netjes ontvangen. Wat mij wel opvalt is dat mijn accu harder leeg loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
strandbal schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 10:55:
Hier ook binnen, 1e kwartaal 2017 net niet gehaald ;)

Voelt "smooth" aan inderdaad, en ik vind EMUI 5 ook een enorme verbetering!
Wat bij mij opviel is dat het aantal apps op het scherm minder is namelijk 4x5 en 5x5 kan ik niet meer kiezen
En de selfie stand van de camera werkt bij mij niet :F . Dan loopt de camera app vast en start niet meer op. Via Whatsapp werkt de selfie stand wel. Dus het iets softwarematig. Via een hard reset werk de camera -app ook niet. Alleen als het geheugen leegmaakt van de camera app dat de werkt de back camera weer maar niet de front camera :|

Ervaren jullie dit ook met Nougat 7 en Emui 5

Ik heb CAN-L11C432B340 / CUSTC432D001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
Cruzer schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:53:
[...]

Wat bij mij opviel is dat het aantal apps op het scherm minder is namelijk 4x5 en 5x5 kan ik niet meer kiezen
En de selfie stand van de camera werkt bij mij niet :F . Dan loopt de camera app vast en start niet meer op. Via Whatsapp werkt de selfie stand wel. Dus het iets softwarematig. Via een hard reset werk de camera -app ook niet. Alleen als het geheugen leegmaakt van de camera app dat de werkt de back camera weer maar niet de front camera :|

Ervaren jullie dit ook met Nougat 7 en Emui 5

Ik heb CAN-L11C432B340 / CUSTC432D001
Ik ervaar geen van de bovenstaande problemen die jij hier aanhaalt eigenlijk. Wellicht dat een factory reset je problemen verhelpt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Galaxis schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:12:
[...]

Ik ervaar geen van de bovenstaande problemen die jij hier aanhaalt eigenlijk. Wellicht dat een factory reset je problemen verhelpt ?
Ok thanks heb jij wel 5*5 optie dat je 25 apps op je scherm hebt? Welke versie heb jij?

Factory reset heb ik gedaan... maar werkt ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
Cruzer schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:21:
[...]

Ok thanks heb jij wel 5*5 optie dat je 25 apps op je scherm hebt? Welke versie heb jij?

Ik heb inderdaad nog de keuze tussen 4*5 en 5x5* tegelinstelling.

ik heb build versie CAN-L11c432B340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Galaxis schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:26:
[...]

Ik heb inderdaad nog de keuze tussen 4*5 en 5x5* tegelinstelling.

ik heb build versie CAN-L11c432B340
Ja dat had ik ook en toen heb ik een factory reset gedaan maar sindsdien is er iets mis gegaan met de SW.
Factory reset werkt niet. Misschien zijn er nog andere opties? Anders stuur ik hem op binnen 3 dagen sturen ze hem terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Hier nog steeds geen Nougat 7 en Emui 5 software.
Zit op versie CAN-L11C432B142
Als ik de Updater opstart, geen updates.

[ Voor 9% gewijzigd door Wenzel op 03-04-2017 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
Werkt de split screen functie voor apps ook? en hoe bevalt die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
Wenzel schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:27:
Zit op versie CAN-L11C432B142
Als ik de Updater opstart, geen updates.
Hang hem eens aan je computer met Huawei Hisuite. Vergeet dan niet bij ontwikkelaarsopties in je telefoon toegang tot Hisuite aan te vinken, anders werkt het niet, grote kans dat je dan wel de update binnenkrijgt.
german8 schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:40:
Werkt de split screen functie voor apps ook? en hoe bevalt die?
Het werkt wel, maar ik vind het niet fijn werken, wellicht is dat meer een persoonlijke voorkeur. Een berg apps ondersteunt het ook nog niet bij mij. ( dat kan ook aan mijn app keuze liggen natuurlijk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Galaxis schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:43:
[...]

Hang hem eens aan je computer met Huawei Hisuite. Vergeet dan niet bij ontwikkelaarsopties in je telefoon toegang tot Hisuite aan te vinken, anders werkt het niet, grote kans dat je dan wel de update binnenkrijgt.
HiSuite heb ik geïnstalleerd, maar kan die ontwikkelaarsoptie instelling op de telefoon niet vinden. Waar zit het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
Intesellingen --> Opties voor ontwikkelaars -->

Als je opties voor ontwikkelaars niet heb kan je volgens mij bij instellingen--> over toestel naar je android versie toe en moet je daar 7x op duwen geloof ik, maar dat zou je even moet googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Cruzer schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:21:
[...]

Ja ik heb het nu op deze manier gedaan en nu werkt mijn front camera weer via de camera app

http://www.stechguide.com...-nova-b340-nougat-update/

Alleen is het raar dat ik nu geen 5*5 apps meer op mijn scherm kan krijgen maar max 4*5. :|
Opstartscherm is nu wel anders geworden en ik heb nu een roze achtergrond ipv de blauwe. Is dit bij jullie ook? Wat ik ook mis zijn de tijdschriften vergrendeling. Iemand een idee hoe deze weer aan kan zetten? Of is dit gewoon gewijzigd in EMUI 5.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Voor degene die zijn/haar originele themes kwijt is bv door de Nougat update kan deze hier opnieuw d.l.

YouTube: Huawei Nova default themes download Zijn de originele je moet ze uitpakken in de map Themes in je telefoon (intern geheugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graizie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-09 17:06
Heeft iemand enig idee hoe lang zo'n uitrol ongeveer duurt? Ik kijk erg uit naar de update, maar heb 'm OTA nog niet binnen en via HiSuite ook nog niet..

Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Graizie schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:08:
Heeft iemand enig idee hoe lang zo'n uitrol ongeveer duurt? Ik kijk erg uit naar de update, maar heb 'm OTA nog niet binnen en via HiSuite ook nog niet..
Hier ook nog steeds niet, ook via Hisuite niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Ik snap nog steeds niet waarom nu met de b340 update ik niet app grid op 5*5 meer kan zetten maar dit nu bij 4*4 en 5*4 is geworden. Raar. Iemand een oplossing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watcher46
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 09:58

watcher46

Devver
Cruzer schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:46:
Ik snap nog steeds niet waarom nu met de b340 update ik niet app grid op 5*5 meer kan zetten maar dit nu bij 4*4 en 5*4 is geworden. Raar. Iemand een oplossing?
Je kan er voor kiezen om een andere launcher te gebruiken, bijvoorbeeld Nova Launcher. Gebruik die zelf ook en kan je erg veel instellingen wijzigen waaronder ook het grid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Laatst online: 11-09 12:19

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Mijn Nova is bezig met B340 OTA binnen te halen \o/

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watcher46
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 09:58

watcher46

Devver
Bij mij nog niet. Er zal vast een patroon in zitten hoe ze die OTA update uitrollen, maar voor nu lijkt het compleet random. Iemand een idee hoe en wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook dat met de nieuwste update de telefoon de helderheid van het scherm na een tijdje verlaagt van maximaal? Ik heb automatisch aanpassen uitgezet... Heel vreemd gedrag. Met de update gaat het draaien van het beeld ook een stuk trager in bijvoorbeeld YouTube.

Edit: de helderheid verandert enkel in Google Chrome... Op Internet schijnen meer mensen hier last van te hebben, maar n werkende oplossing heb ik nog niet gevonden..

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2017 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayo
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 15:46

Ayo

Wenzel schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:14:
Hier ook nog niks ontvangen hoor dus je bent niet alleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 00:57
Ik heb android 7 wel binnen maar sindsdien is mijn telefoon ontzettend traag geworden, heel veel last van freezes en camera opent heel sloom etc. Iemand anders ook last van?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Laatst online: 11-09 12:19

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Nee, ik vind hem juist sneller geworden.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thenotorious schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:43:
Ik heb android 7 wel binnen maar sindsdien is mijn telefoon ontzettend traag geworden, heel veel last van freezes en camera opent heel sloom etc. Iemand anders ook last van?
Hardreset gedaan? Eigenlijk altijd wel fijn na zo'n grote update imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thenotorious schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:43:
Idem dito. De telefoon is merkbaar trager geworden, zoals eigenlijk altijd bij nieuwe android software gebruikelijk is (iig mijn ervaring met vorige toestellen).

Ik heb een hard reset gedaan, geen verbetering, tevens is het roteren van het scherm bij een filmpje dramatisch traag / haperig geworden. Probeer bijv bij YouTube naar fullscreen te gaan, duurt meerdere seconden inclusief zwart scherm.

Kan ik nog terug naar de vorige versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 00:57
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 10:32:
[...]

Idem dito. De telefoon is merkbaar trager geworden, zoals eigenlijk altijd bij nieuwe android software gebruikelijk is (iig mijn ervaring met vorige toestellen).

Ik heb een hard reset gedaan, geen verbetering, tevens is het roteren van het scherm bij een filmpje dramatisch traag / haperig geworden. Probeer bijv bij YouTube naar fullscreen te gaan, duurt meerdere seconden inclusief zwart scherm.

Kan ik nog terug naar de vorige versie?
Ik vind het raar dat we de enige zijn die hier last van hebben... telefoon is gewoon vervelend onbruikbaar geworden

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
De Beta van Nougat draait hier nog super, maar hoeveel mensen hebben de official Nougat al?

[ Voor 1% gewijzigd door Majin Buu op 01-05-2017 16:40 . Reden: Typo ]

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Majin Buu schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:31:
De Beta van Nougat draait hier nog super, maar hoeveel mensen hebben de official Hougat al?
Hier sowieso :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Hier nog steeds niet. Ik heb hierover vragen gesteld bij Huawei klantenservice.
Ze vroegen eerst om mijn IMEI. Als antwoord kreeg ik daarna dat het voor mijn Nova nog niet bekend is.
Onze Nova komt van MM icm Simyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-08 07:41
Ik heb een Huawei Nova model CAN-L01 (met firmware CAN-L01C02B331)

Wat ik vreemd vind is wanneer ik met de app Wifi Overview 360 scan naar de verschillende wifi-signalen, dat deze geen overzicht geeft, er staat enkel: no networks found, terwijl m'n wifi wel degelijk aanstaat (en ook ben verbonden met wifi).
Met andere toestellen (Samsung S7, tab S2) zie ik wel verschillende netwerken als ik met dezelfde app scan.

Zijn er hier nog met een huawei Nova die hetzelfde probleem hebben? M.a.w dat de app Wifi Overview 360 eigenlijk totaal nutteloos is op dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Da's apart, mijn Nova (die al Android 7 had gekregen OTA) heeft zojuist een kleine systeemupdate gekregen met wat beveiligingspatches, terwijl de Nova van m'n vrouw nog steeds op Android 6 zit en aangeeft dat er geen updates zijn :/

Begint voor haar nu wel lang te duren, iemand nog een tip om de update alsnog te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Vanmorgen aan de lader gehangen en Nougat 7.0 en Emui 5.0 komen binnen. Eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Wenzel schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:44:
Vanmorgen aan de lader gehangen en Nougat 7.0 en Emui 5.0 komen binnen. Eindelijk!
Hebben jullie nog wel 5*5 grid scherm dus dat je 5 apps op een rij kan plaatsen? Ik ben die kwijt.. En mijn tijdschrijf vergrendelingsscherm is ook weg.. Kan mij niet meer aanmelden.

Verder werkt Android 7 prima. Batt verbruik is top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Cruzer schreef op maandag 15 mei 2017 @ 10:30:
[...]

Hebben jullie nog wel 5*5 grid scherm dus dat je 5 apps op een rij kan plaatsen? Ik ben die kwijt.. En mijn tijdschrijf vergrendelingsscherm is ook weg.. Kan mij niet meer aanmelden.

Verder werkt Android 7 prima. Batt verbruik is top!
We hebben: 4x5, 5x4 en 5x5

De accu is flink beter geworden. Het is de telefoon van mijn vrouw, en ze gaat nu makkelijk 4 dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 22:41
Op heel Tweakers is er vreemd genoeg nog niets over te vinden, maar naar het schijnt wordt 26 mei (morgen dus al) de Nova 2 officieel aangekondigd.

Edit: zie hier. Leuke kleurtjes, maar de huidige vind ik mooier:
http://www.gsmarena.com/h...fie_camera-news-25255.php

[ Voor 39% gewijzigd door Vistajevski op 26-05-2017 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
Vistajevski schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 21:53:
Op heel Tweakers is er vreemd genoeg nog niets over te vinden, maar naar het schijnt wordt 26 mei (morgen dus al) de Nova 2 officieel aangekondigd.

Edit: zie hier. Leuke kleurtjes, maar de huidige vind ik mooier:
http://www.gsmarena.com/h...fie_camera-news-25255.php
Klopt inderdaad, alleen geen snapdragon in de nova 2 maar een proc uit de stal van huawei zelf dacht ik.
Wel vrij snel trouwens dat er al een opvolger komt, de nova 1 is nog niet zo gek lang op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
Snik, snik...
Na 20 jaar mobieltjes waarvan 6 jaar smartphones heb ik voor de eerste keer een gebarsten scherm...
De Nova viel van de tafel op de plavuizen toen ik hem snel wilde meepakken in het voorbijgaan.
Het kan toeval of pech zijn maar de 3 smartphones die ik hiervoor net zo intensief gebruikte vielen vaker en zijn altijd heel gebleven.

Op 1 hoek gevallen maar werkelijk het hele scherm zit vol met barsten.
De Clearplex screenprotector houdt de boel gelukkig bij elkaar en zorgt ervoor dat de telefoon nog te bedienen is, de coating is nog glad.

Toch maar een nieuw scherm besteld, dat gaat inclusief vervanging 190 euro kosten.
Daarna gaat er een siliconen hoesje omheen en ook weer een Clearplex coating op het scherm.
Ben toch wel een beetje teleurgesteld dat het scherm (nu al?) kapot is, ik heb hem pas 5 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
german8 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:59:
Ben toch wel een beetje teleurgesteld dat het scherm (nu al?) kapot is, ik heb hem pas 5 maanden.
Kwestie van verkeerde val, kan gebeuren met elk toestel natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb nu bij de MM een Clearplex screenprotector laten aanbrengen op mijn Nova. Zit er strak omheen en ziet er mooi uit. Mooier dan de oude screenprotector, die niet meeboog met de randen.
Wat is dit trouwens een gaaf toestel, zeker voor de huidige dumpprijzen. Ik heb al onder €260 gezien!
Hoop dat ik er langer mee doe dan met mijn vorige (Sony).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 11:38:
Ook ik heb nu bij de MM een Clearplex screenprotector laten aanbrengen op mijn Nova. Zit er strak omheen en ziet er mooi uit. Mooier dan de oude screenprotector, die niet meeboog met de randen.
Wat is dit trouwens een gaaf toestel, zeker voor de huidige dumpprijzen. Ik heb al onder €260 gezien!
Hoop dat ik er langer mee doe dan met mijn vorige (Sony).
Wat betaalde je hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Er is weer een nieuwe update uit voor de Huawei Nova

https://www.obeygeek.com/...e-for-europe-can-l01-l11/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
german8 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:59:
Snik, snik...
Na 20 jaar mobieltjes waarvan 6 jaar smartphones heb ik voor de eerste keer een gebarsten scherm...
De Nova viel van de tafel op de plavuizen toen ik hem snel wilde meepakken in het voorbijgaan.
Het kan toeval of pech zijn maar de 3 smartphones die ik hiervoor net zo intensief gebruikte vielen vaker en zijn altijd heel gebleven.

Op 1 hoek gevallen maar werkelijk het hele scherm zit vol met barsten.
De Clearplex screenprotector houdt de boel gelukkig bij elkaar en zorgt ervoor dat de telefoon nog te bedienen is, de coating is nog glad.

Toch maar een nieuw scherm besteld, dat gaat inclusief vervanging 190 euro kosten.
Daarna gaat er een siliconen hoesje omheen en ook weer een Clearplex coating op het scherm.
zijn die prijzen allemaal zo hoog? Laatst mijn scherm gesloopt, is nog enigzins bruikbaar, maar ik hoor 't bij de Nova wel erg veel. Als een nieuw scherm 190e kost ga ik naar een rugged smartphone kijken want dan wordt dit een duur grapje.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik betaalde €279. Dat was in een winkel in Luxemburg. Inmiddels staan ze daar nu voor €259.

Of bedoelde je wat ik betaalde voor de Clearplex screenprotector? €19,95.

Inmiddels één nadeeltje ontdekt van de Clearplex screenprotector: met een Polaroid zonnebril op zie ik alleen nog maar een zwart scherm. Maar verder nog steeds tevreden, zit nog goed.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2017 18:51 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand deze al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
simon schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:57:
[...]

zijn die prijzen allemaal zo hoog? Laatst mijn scherm gesloopt, is nog enigzins bruikbaar, maar ik hoor 't bij de Nova wel erg veel. Als een nieuw scherm 190e kost ga ik naar een rugged smartphone kijken want dan wordt dit een duur grapje.
Het was uiteindelijk 160 euro.
MAAR.. ben na vakantie tegen een aantal zaken aangelopen;
-de automatische helderheid niet meer.
-heb ik het idee dat de helderheid minder is geworden (oude moto G is helderder...)
-er lekt licht tussen het glas en de body...

Ik ga wel weer terug naar de reparateur...
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor ervaringen, voor andere onderwerpen hebben we:
[Huawei Nova] Levertijden & Prijzen
[Huawei Nova] Het grote Accessoires topic