Huawei heeft op de IFA in Berlijn twee nieuwe smartphones en een nieuwe tablet gepresenteerd, respectievelijk de Huawei Nova, Nova Plus en MediaPad M3. De Nova Plus zal niet in de Benelux verkrijgbaar zijn. Van de smartphones komt alleen de Nova officieel uit in de Benelux, en niet de Plus-variant. De Nova krijgt een 5"-full-hd-scherm en wordt aangedreven door een Snapdragon 625-soc. De keuze voor een chip van Qualcomm is opvallend; Huawei gebruikt voor vrijwel al zijn smartphones een zelfgemaakte Kirin-soc. De Nova heeft 3GB ram en 32GB intern geheugen. De camera aan de achterzijde heeft een resolutie van twaalf megapixel. Aan de voorkant is het toestel uitgerust met een achtmegapixelcamera. Ontgrendelen van de Nova kan onder andere met een vingerafdrukscanner aan de achterzijde. In eerste instantie zal de Huawei Nova in Europa alleen verkrijgbaar zijn in Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk en Spanje, voordat de rest van de Europa de telefoon kan bemachtigen. De Nova wordt geleverd in de kleuren goud, zilver en 'titanium-grijs' en kost afhankelijk van het materiaal tussen de 399 en 429 euro.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Ik vroeg mij af of de meegeleverde usb- wandstekker USB 3.0 is of gewoon 2.0u? Wil namelijk een extra laadkabel kopen maar heeft dat zin om een USB 3.0u (blauwe inkeping) naar USB C te kopen of gewoon een USB 2.0 naar USB C? Zou dit qua laadsnelheid iets uitmaken?
When the pink is snookered, Go for the brown
Iemand al een back cover gekocht? Wat voor een?
Je post hoort in dit topic thuis en niet in Ervaringen & Discussie. Verder is het dus niet de bedoeling om te crossposten. Als je geen antwoord krijgt is het niet de bedoeling om je vraag dan nog maar een keer elders te bestellen.
Je post hoort in dit topic thuis en niet in Ervaringen & Discussie. Verder is het dus niet de bedoeling om te crossposten. Als je geen antwoord krijgt is het niet de bedoeling om je vraag dan nog maar een keer elders te bestellen.
[ Voor 72% gewijzigd door rens-br op 07-11-2016 09:44 ]
Nog niet.Wenzel schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 19:30:
Iemand al een back cover gekocht?
Welke en hoe is de kwaliteit?
Mijn vriendin heeft er een voor me besteld via aliexpres.. Als ik hem binnen heb, laat ik het weten.
Ik heb het idee dat er een soort van bescherming over het glas zit. Daarnaast heb ik wel een screenprotector er op zitten van gehard glas deze voelt echt super goed aan. Ik gebruik ook geen hoesje etc maar die screen protector vind ik wel prettig en je oogt misschien niet mooi maar als het valt ook niet echt op hoor. Ik heb deze overigens:Batsu schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:28:
Ik heb de Nova even vast gehouden in the phone house om de hoek. Indrukwekkend wel. Bouwkwaliteit die absoluut vergelijkbaar is met een iPhone (als compliment bedoelt, iPhone vind ik verder niets qua gebruik en software). Formaat vind ik gewoon echt super. Het enige wat me misschien ervan weerhoudt is onduidelijkheid Nougat (ookal komen er custom roms), en het gebrek aan Gorilla glass. Een protector heb ik liever niet. Ik gebruik mijn telefoons het liefst naturel, zonder hoesje en zonder screen protector.
https://www.bol.com/nl/p/...olie-9h/9200000068003313/
Loopt jouw screenprotector wel door tot over het gehele scherm?Cruzer schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:50:
[...]
Ik heb het idee dat er een soort van bescherming over het glas zit. Daarnaast heb ik wel een screenprotector er op zitten van gehard glas deze voelt echt super goed aan. Ik gebruik ook geen hoesje etc maar die screen protector vind ik wel prettig en je oogt misschien niet mooi maar als het valt ook niet echt op hoor. Ik heb deze overigens:
https://www.bol.com/nl/p/...olie-9h/9200000068003313/
Bij mij is hij namelijk (dankzij de dunne bezels) net wat kleiner dan het scherm. Waardoor je aan beide zijden van het de screenprotector 1 mm onbeschermd scherm hebt.. Persoonlijk vind ik het niet zo mooi en ik heb me laten vertellen dat dit komt door het afgeronde scherm i.c.m. de dunne bezels.
Ja klopt heb ik ook last van ja maar het is wel een goede glas screen protector. Heb nog geen andere gevonden...
ik ben in bezit van de Nova Plus, erg fijn toestel met prima accuduur!
Weet iemand een goede case, iets vergelijkbaars als Otterbox of Spigen...iemand ideeën ?
De case dient het toestel dus tegen een aardige val op asfalt oid te beschermen
Weet iemand een goede case, iets vergelijkbaars als Otterbox of Spigen...iemand ideeën ?
De case dient het toestel dus tegen een aardige val op asfalt oid te beschermen
Sinds gisteren een silicone transparante cover via aliexpress binnen gekregen. Past perfect, maar daardoor wordt de telefoon wel gelijk een stuk logger.Wenzel schreef op zaterdag 5 november 2016 @ 19:30:
Iemand al een back cover gekocht?
Welke en hoe is de kwaliteit?
Ik weet niet precies welke het is, want mijn vriendin had 'm voor me besteld.
Afgelopeb week bij de mediamarkt clearplex coating aan laten brengen op mijn nova. Wat een perfect spul zeg! Krassen vullen automatisch weer op, de scherm feeling blijft ook erg prettig. De coating zowel op de voorkant als achterkant van het toestel laten aanbrengen omdat ik mijn telefoon graag zonder hoesje gebruik.
Dit klinkt goed, wat kost zoiets en hoe betrouwbaar is het?Galaxis schreef op zondag 25 december 2016 @ 12:48:
Afgelopeb week bij de mediamarkt clearplex coating aan laten brengen op mijn nova. Wat een perfect spul zeg! Krassen vullen automatisch weer op, de scherm feeling blijft ook erg prettig. De coating zowel op de voorkant als achterkant van het toestel laten aanbrengen omdat ik mijn telefoon graag zonder hoesje gebruik.
Ik heb gisteren trouwens een update gehad. Ik had de stille hoop op de nieuwe EMUI. Maar na het opstarten heb ik eigenlijk geen idee wat er is veranderd. Meer mensen deze update gehad?
Clearplex Coating kunnen ze bij de smart bar van de MMTwistedVision schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:41:
[...]
Dit klinkt goed, wat kost zoiets en hoe betrouwbaar is het?
Ik heb gisteren trouwens een update gehad. Ik had de stille hoop op de nieuwe EMUI. Maar na het opstarten heb ik eigenlijk geen idee wat er is veranderd. Meer mensen deze update gehad?
Paar weken geleden via aliexpress een backcover voor mijn Nova besteld.
Nillkin Frosted Shield...prima case voor een paar euro. Nou of het echte Nillkin is of neppe weet ik niet maar het voelt degelijk aan en voor paar euros hoor je mij niet klagen.
Hoesje was ook binnen week/anderhalf week binnen dus ook daar geen opmerking over. In iedergeval beter dan de rotzooi hoesjes die ze bij MediaMarkt verkopen voor min. €10 p/s
Nillkin Frosted Shield...prima case voor een paar euro. Nou of het echte Nillkin is of neppe weet ik niet maar het voelt degelijk aan en voor paar euros hoor je mij niet klagen.
Hoesje was ook binnen week/anderhalf week binnen dus ook daar geen opmerking over. In iedergeval beter dan de rotzooi hoesjes die ze bij MediaMarkt verkopen voor min. €10 p/s
Pagina: 1