[Keynote] 'See you on the 7th' 7 september 2016 19:00

Pagina: 1 ... 20 ... 22 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ethirty schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:22:
[...]

Ik hoor hem geen awful zeggen? Hij heeft het over neat en cool. :?
dit zegt hij er zelf over op de site van The Verge:

Another thing I tried: the new home button, which uses a "taptic engine" to give you physical feedback when you press it — it's pressure sensitive too, so it can tell if you really mean to press it or just tap it. And it's awful. On a MacBook trackpad, you get this uncanny feeling that you're actually hitting a button. On the iPhone, the whole bottom of the phone just sort of "kicks." It's not bad haptics like you remember, with weird vibration, it's just a new kind of bad haptics. It doesn't feel like a button at all. It's a bummer.

Ik vind dit niet echt heel erg positief klinken

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 07-09-2016 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:16

Ethirty

Who...me?

Geert1976 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:24:
[...]

Another thing I tried: the new home button, which uses a "taptic engine" to give you physical feedback when you press it — it's pressure sensitive too, so it can tell if you really mean to press it or just tap it. And it's awful. On a MacBook trackpad, you get this uncanny feeling that you're actually hitting a button. On the iPhone, the whole bottom of the phone just sort of "kicks." It's not bad haptics like you remember, with weird vibration, it's just a new kind of bad haptics. It doesn't feel like a button at all. It's a bummer.
Ah, het filmpje op YT had hij kennelijk nog tekort geprobeerd. :P

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ethirty schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:22:
[...]

Ik hoor hem geen awful zeggen? Hij heeft het over neat en cool. :?
Best gedurfd

Het is algemeen bekend dat als pers openlijk Apple aanvallen of hun producten stevig bekritiseren inhoudt dat je geen persuitnodigingen meer krijgt. Dat weten de editors ook en die zullen dat echt wel duidelijk maken aan hun reporters (soort van corporate censuur dus).

Snap dit eigenlijk nooit zo goed: er zijn 1001 sites die al het standaard amazing riedeltje van Apple overnemen. Je kan je als journalist dan juist onderscheiden door het zelf kritische te reviewen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Pyrone89 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:26:
[...]

Ik kan me dat ook niet voorstellen.

Het is algemeen bekend dat als pers openlijk Apple aanvallen of hun producten stevig bekritiseren inhoudt dat je geen persuitnodigingen meer krijgt. Dat weten de editors ook en die zullen dat echt wel duidelijk maken aan hun reporters (soort van corporate censuur dus).

Snap dit eigenlijk nooit zo goed: er zijn 1001 sites die al het standaard amazing riedeltje van Apple overnemen. Je kan je als journalist dan juist onderscheiden door het zelf kritische te reviewen.
en dat laatste doet deze journalist in zijn verslag op de site dus ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ethirty schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:24:
[...]

Niet direct nee, maar je blijft alsmaar over 28% hebben, terwijl 21 procentpunt daarvan de btw is ;)
Heb die 28% 1 keer genoemd. Waar ik over val is die 10%+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyrone89
Geert1976 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:27:
[...]

en dat laatste doet deze journalist in zijn verslag op de site dus ook ;)
Heb wel respect voor zulke mensen die zich niet laten censureren.

Naar mijn mening ook de enigste manier om jezelf als journalist serieus te kunnen blijven nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 22:00

Quakie

quakelen

Phusebox schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:23:
[...]

Leuk die cloud onzin maar laatst zat ik dus met iemand te praten. Oh wacht ik heb een filmpje... sync sync sync wacht wacht wacht.

In het buitenland oh ik heb geen internet dus ik kan je die foto niet laten zien.

Nee daar pas ik voor. En 32 gb heb je in 3 maanden vol.
tja, ligt heb nu 64 en nog nooit vol melding gehad.. meer dan 40K foto's bij en iCloud levert die snel.. Laatste filmpjes staan bij gewoon op mijn iPhone.. dus die spelen af.. Ouderen filmpjes als die nodig zijn via mijn synology.
Buitenland, tja ligt aan provider ik heb gewoon internet via mijn abo zonder bij te betalen..

En zo vol, verschillend per persoon..mijn vriendin klaagt nu na 3 jaar dat haar 16GB vol loopt...

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Pyrone89 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:28:
[...]

Heb wel respect voor zulke mensen die zich niet laten censureren.

Naar mijn mening ook de enigste manier om jezelf als journalist serieus te kunnen blijven nemen.
helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veldmuus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-06 18:27
Pyrone89 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:10:
[...]

Dat is behoorlijk schokkend.

€577*1,21 kom ik uit op €698. €699 zou dus de prijs moeten zijn. Laten we zeggen dat er nog 10 euro bijkomt aan allerlei geneuzel van Tim Kuijk en we hebben alsnog €60 (of ruim 10% van de exc. btw prijs) als middelvinger van Apple naar Europa. :(
Kep nog ff verder gekeken naar de airpods xD

Iphone 7 standaard
US -> $649 = €577,56 (met 21% €698.85) verschil €70 - 9% meer
Canada -> $899 = €622,40
Japan -> ¥72,800 = 636.26
China -> RMB 5388 = €719,59
NL -> €769

airpods

US -> $159 - > €141.39 (met 21% €171.09) verschil 8 - 4.5% meer
Canada -> $219.00 = €151,62
Japan -> ¥16,800 = €146.83
China -> RMB 1,288 = €171.96
NL -> €179

Ik weet overigens niet hoe het zit met de taxes in de andere landen :P dus is eigenlijk niet te vergelijken ofc

[ Voor 8% gewijzigd door Veldmuus op 07-09-2016 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Veldmuus schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:32:
[...]

Kep nog ff verder gekeken naar de airpods xD

Iphone 7 standaard
US -> $649 = €577,56 (met 21% €698.85) verschil €70 - 9% meer
Canada -> $899 = €622,40
Japan -> ¥72,800 = 636.26
China -> RMB 5388 = €719,59
NL -> €769

airpods

US -> $159 - > €141.39 (met 21% €171.09) verschil 8 - 4.5% meer
Canada -> $219.00 = €151,62
Japan -> ¥16,800 = €146.83
China -> RMB 1,288 = €171.96
NL -> €179
Nou weet je gelijk waar het o zo prachtige "consumenten recht" vandaan komt.
Je denkt toch zeker niet dat Apple (en andere bedrijven) gek zijn.

In Amerika 1 jaar garantie geven en dan in de EU 1jaar Fabrieks en consumenten recht voor hetzelfde geld.
Dat betaal je allemaal zelf hoor.

Edit: Prijzen in Canada zijn ook zonder Tax. In Japan en China ook dacht ik maar dat durf ik zo niet met zekerheid te zeggen.

Maar goed je kunt altijd emigreren en alles lekker daar kopen, hoef je hier niet te klagen ook.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 07-09-2016 22:37 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Geert1976 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:24:
[...]

Ik vind dit niet echt heel erg positief klinken
Opmerkelijk aangezien de site bekend stond als iVerge, zou de liefde over zijn tussen de directeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
Duizendnegentien euro voor een telefoon... hoe mooi ik hem ook vind en hoe graag ik eens iOS zou proberen, dat is gewoon absurd die prijs. Zeker gezien het achterhaalde scherm (dat ook een groot deel van de kostprijs is).

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ik ga voor het (compleet) nieuwe Apple Care +

aanschaf € 149

max 2 schade gevallen aan het scherm kost je per geval nu € 29
overige schade per geval €99.

Wel ff 149 ophoesten maar wel gewoon zonder hoes mijn iPhone 7 gebruiken en die €29 scherm vervangingskosten zijn dan ook wel te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:45
Phusebox schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:38:
Duizendnegentien euro voor een telefoon... hoe mooi ik hem ook vind en hoe graag ik eens iOS zou proberen, dat is gewoon absurd die prijs. Zeker gezien het achterhaalde scherm (dat ook een groot deel van de kostprijs is).
Achterhaald? Dat vind ik niet echt, kan me niet voorstellen dat je op zo'n klein display als 5.5" veel verschil gaat zien tussen full HD of nog hoger, lijkt mij meer een waste van (battery)resources.

Maar ben het met je eens hoor, de duizend euro grens is nu gehaald met een plus 128gb, en dat klinkt toch wel heel verdomd veel, vond vorig jaar de 900 zoveel euro al verrekte veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Scrtz schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:39:
[...]

Achterhaald? Dat vind ik niet echt, kan me niet voorstellen dat je op zo'n klein display als 5.5" veel verschil gaat zien tussen full HD of nog hoger, lijkt mij meer een waste van (battery)resources.

Maar ben het met je eens hoor, de duizend euro grens is nu gehaald met een plus 128gb, en dat klinkt toch wel heel verdomd veel, vond vorig jaar de 900 zoveel euro al verrekte veel..
Scherm haalt het niet bij amoled en ja ik zie het verschil tussen HD en Full HD op zo'n scherm. Zeer goed zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:38:
€ 1129 voor het duurste iPhone 7 Plus model.

nou, als je daar niet alle bestaande Pokemon's mee kan pakken, dan weet ik het niet meer....

(of je hebt gewoon een gaatje in je hoofd als je dit voor een smartphone uitgeeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Phusebox schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:41:
[...]

Scherm haalt het niet bij amoled en ja ik zie het verschil tussen HD en Full HD op zo'n scherm. Zeer goed zelfs.
de plus is al full HD he, oftewel 1920x1080 :P maar idd, tussen HD (720p bedoel je daarmee neem ik aan) en 1080p zie ik ook het verschil, maar meer ala 4k oid lijkt me niet dat je dat nog ziet op een 5.5" scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Pyrone89 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:26:
[...]

Het is algemeen bekend dat als pers openlijk Apple aanvallen of hun producten stevig bekritiseren inhoudt dat je geen persuitnodigingen meer krijgt.
Niet als je The Verge of the WSJ of een ander dergelijk bekende outlet bent.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:27
Geert1976 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:41:
[...]

€ 1129 voor het duurste iPhone 7 Plus model.

nou, als je daar niet alle bestaande Pokemon's mee kan pakken, dan weet ik het niet meer....

(of je hebt gewoon een gaatje in je hoofd als je dit voor een smartphone uitgeeft)
Je hebt ook mensen die dat geld gewoon kunnen uitgeven hoor ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:07
Hmm toch zijn de prijzen duurder geworden ten opzichten van de 6S 16GB

6S 16GB is €729 7 32GB = €769

http://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
CyBeR schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:46:
[...]

Niet als je The Verge of the WSJ of een ander dergelijk bekende outlet bent.
Heb je die dan wel eens duidelijk negatief over Apple of haar producten horen praten? Ik niet namelijk. Totdat ze dat doen kunnen we niet zien of zij wel ermee weg zouden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 22:00

Quakie

quakelen

Geert1976 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:39:
ik ga voor het (compleet) nieuwe Apple Care +

aanschaf € 149

max 2 schade gevallen aan het scherm kost je per geval nu € 29
overige schade per geval €99.

Wel ff 149 ophoesten maar wel gewoon zonder hoes mijn iPhone 7 gebruiken en die €29 scherm vervangingskosten zijn dan ook wel te doen
Ik vond 99 euro en dan 89 euro eigen risico beter hoor of bij model ervoor 69 euro zelfs...

Toevallig van de week aanspraak op gedaan.. Vaak als je scherm breekt, heb je ook schade aan je rand... Bij 29euro lijkt me dat alleen je scherm vervangen wordt. Bij mijn apple care wordt er gewoon vervanger opgestuurd..Tuurlijk is het geen nieuwe iPhone, maar als het goed is wel een nieuwe batterij.. en in mijn ogen is dat het belangrijkste.

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Crazyanz schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:47:
Hmm toch zijn de prijzen duurder geworden ten opzichten van de 6S 16GB

6S 16GB is €729 7 32GB = €769

http://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-7
Was de 6S 16GB geen € 749? Dacht dat de 6S modellen allemaal € 50 duurder waren t.o.v. de 6 en die was toch € 699 - € 799 - € 899?

Heb toen voor mijn 6 64GB in ieder geval € 799 betaald.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Scrtz schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:43:
[...]

de plus is al full HD he, oftewel 1920x1080 :P maar idd, tussen HD (720p bedoel je daarmee neem ik aan) en 1080p zie ik ook het verschil, maar meer ala 4k oid lijkt me niet dat je dat nog ziet op een 5.5" scherm
Oh ik was in de veronderstelling dat de plus ook 720p was. My bad.

Maar kan ik nog steeds niet over die 1000 euro grens heen voor mijn gevoel.

Ja ik kan het wel betalen, want een toestelbundel zou ik nooit nemen, maar de vraag is of je zoveel wíl betalen.

Ik game sowieso nooit dus dat gaat al aan me voorbij. Ik hou van de mogelijkheden van Android naar stoor me tegelijkertijd aan de laggyness van het OS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:32
Erwin schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:47:
[...]

Je hebt ook mensen die dat geld gewoon kunnen uitgeven hoor ;) .
En een miljoen zzp-ers in NL, mooi opvoeren voor je bedrijf.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Phusebox schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:51:
[...]

Ja ik kan het wel betalen, want een toestelbundel zou ik nooit nemen, maar de vraag is of je zoveel wíl betalen.

Ik game sowieso nooit dus dat gaat al aan me voorbij. Ik hou van de mogelijkheden van Android naar stoor me tegelijkertijd aan de laggyness van het OS.
Ik begon met een HTC Desire en sinds de iPhone 4s alle iPhones gehad, allemaal dik en dubbel het geld waard, maar inderdaad, de 1000 euro barrière begint toch als 'heel erg veel' te voelen. Helaas heb ik alleen de drang om altijd het nieuwste te willen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:52
Rivanov schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:51:
[...]

Was de 6S 16GB geen € 749? Dacht dat de 6S modellen allemaal € 50 duurder waren t.o.v. de 6 en die was toch € 699 - € 799 - € 899?

Heb toen voor mijn 6 64GB in ieder geval € 799 betaald.
Yep, de 6S instap (16GB) was 749

reviews: Apple iPhone 6s en 6s Plus: nog beter, nog duurder

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Pyrone89 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:49:
[...]

Heb je die dan wel eens duidelijk negatief over Apple of haar producten horen praten? Ik niet namelijk. Totdat ze dat doen kunnen we niet zien of zij wel ermee weg zouden komen.
Niet op de manier zoals jij dat doet nee, maar wel gewoon op een eerlijke manier een uiting van hun mening over het product. Zeker Walt Mossberg heeft echt niet altijd alleen maar positieve dingen te zeggen. Die vindt iets ook best vaak gewoon niet goed genoeg. En over het verdwijnen van de 3.5mm jack is het laatste woord door een reviewer zeker nog niet gezegd.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
matthijst schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:51:
[...]

En een miljoen zzp-ers in NL, mooi opvoeren voor je bedrijf.
Dat gaat niet zo makkelijk. Al zullen velen het doen maar als je eens controle krijgt hang je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Volgens mij hebben ze hoop ellende op de achterkant aan tekst en iconen verwijderd.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:49

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

THE_BASE schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:55:
Volgens mij hebben ze hoop ellende op de achterkant aan tekst en iconen verwijderd.
Kijk goed en u zult vinden ;)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:52
THE_BASE schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:55:
Nee, dat CE-logo enzo zal er gewoon op staan. Kijk maar eens bij de 6S op de Apple site: daar staan ze ook niet.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:51:
[...]

Lag is van Touchwiz en idd VRESELIJK irritant net als de bezels van de 7Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:55:
[...]

Dat gaat niet zo makkelijk. Al zullen velen het doen maar als je eens controle krijgt hang je.
Dat ligt eraan in welke sector je bedrijf zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
funk-e schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:58:
[...]

Nee, dat CE-logo enzo zal er gewoon op staan. Kijk maar eens bij de 6S op de Apple site: daar staan ze ook niet.
Hè bah. Dacht ze niet te zien op de hands-on video's.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:00
Die Jet Black ga ik denk ik toch niet nemen, lees nu al dat Apple waarschuwt voor krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Typisch Apple weer:
Oh je zit te denken aan een iPhone 7 32gb. Nice! Die hebben we, is zelf ons instap model! Je wilt die fancy premium glans zwarte 7? Goede keuze die is beschikbaar vanaf 128gb, uiteraard gewoon tegen de zelfde prijs als de andere modellen. Maar je wilt 32gb? Helaas pindakaas, die is er niet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:39
Ik ga de 7 Plus wel halen, zit nu al 2 jaar met mijn 6 Plus en ondanks dat er geen blauwe versie is vind ik het toch weer tijd voor iets nieuws :+
Die iPhone met OLED scherm duurt toch nog een jaar en zie dan wel verder.

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
De iPad prijzen zijn ook veranderd. Volgens 9to5Mac + comments zijn ze goedkoper geworden in de VS en nog duurder in de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NotSoSteady schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:01:
Die Jet Black ga ik denk ik toch niet nemen, lees nu al dat Apple waarschuwt voor krassen.
Haha dat wordt weer hetzelfde als met de iPod Classic van vroeger. Was niet te doen.

Toch wil ik hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyrone89
Mensen die de Jet Black kopen zijn van het soort dat 'Challenge Accepted' roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Donstil schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:10:
[...]

Haha dat wordt weer hetzelfde als met de iPod Classic van vroeger. Was niet te doen.

Toch wil ik hem.
Ja ik heb geen zin om 12 maanden met zo'n bekrast ding rond te lopen, terwijl ik er zuinig ben op mijn producten, maar bij Jet Black kun je het vaak niet tegenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NotSoSteady schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:14:
[...]

Ja ik heb geen zin om 12 maanden met zo'n bekrast ding rond te lopen, terwijl ik er zuinig ben op mijn producten, maar bij Jet Black kun je het vaak niet tegenhouden.
Ja daar zit ik ook een beetje mee en hij is er alleen als 128 GB terwijl ik nu maar 17 in gebruik heb.

Ik slaap er nog twee nachtjes over, al vind ik hem wel bij far het mooist, je moet hem wel op de tafel kunnen leggen.

Edit: oei als ik dit zie.
Dan haak ik af hoor.

Afbeeldingslocatie: https://cdn0.vox-cdn.com/thumbor/ExEz5nFxpEf08EtxsGH3po528gQ=/1400x0/filters:no_upscale()/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/7060129/DSC_1217-verge.0.jpg
Pyrone89 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:13:
Mensen die de Jet Black kopen zijn van het soort dat 'Challenge Accepted' roepen.
Afbeeldingslocatie: https://i.giphy.com/cpRQzY4VS3V3W.gif

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 07-09-2016 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Echt bijzonder hoe negatief de iVerge is op dit moment. Naast de homebutton wordt ook de Jet black krasgevoeligheid flink op korrel genomen als ook het ter grave brengen van de mini jack en herleven van de bluetooth oortjes. Pijnlijke artikelen, terwijl de review over de Galaxy Note 7 zo positief is ontvangen...

Wisseling van de sponsor of is er echt iets aan de hand met Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Phusebox schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:55:
[...]

Waarom?
Ik moet zeggen dat ik vanwege verplichte afschrijving over meerdere jaren het liefst onder de grens van €450 exclusief btw blijf (zodat ik het hele aankoopbedrag in één keer kan aftrekken), daarom koop ik mijn iPhone in combinatie met een zakelijk abonnement.

De Belastingdienst mag komen controleren hoor.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:39

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Miki schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:20:
Echt bijzonder hoe negatief de iVerge is op dit moment. Naast de homebutton wordt ook de Jet black krasgevoeligheid flink op korrel genomen als ook het ter grave brengen van de mini jack en herleven van de bluetooth oortjes. Pijnlijke artikelen, terwijl de review over de Galaxy Note 7 zo positief is ontvangen...

Het is toch de waarheid? In veel opzichten een "waardeloos" toestel dit, ofja: volgens Apple is het 800 euro waard. Wie gaat er nu in hemelsnaam 179 euro uitgeven aan een stel rare oordopjes die maar 5! uur accu hebben? Ik zal het je zeggen, waarschijnlijk weer bijna iedereen, want zo werkt het altijd bij een Apple release 8)7

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
kuusj98 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:25:
[...]

Het is toch de waarheid? In veel opzichten een "waardeloos" toestel dit, ofja: volgens Apple is het 800 euro waard. Wie gaat er nu in hemelsnaam 179 euro uitgeven aan een stel rare oordopjes die maar 5! uur accu hebben? Ik zal het je zeggen, waarschijnlijk weer bijna iedereen, want zo werkt het altijd bij een Apple release 8)7
Eh... vorig jaar zei menigeen nog dat het de iVerge was en ze in alles pro Apple waren en dus in jouw woorden toen wel de waarheid zeiden ongeacht de vele positieve reviews die ze hebben gedaan :?

Ik ben het gewoon niet gewend van hun dat ze zo kritisch zijn, dus wat is hier aan de hand.

[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 07-09-2016 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
aandelen apple trouwens meer dan een half procent in de plus...

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik ben een Apple-gebruiker en ik zal slaafs deze nieuwe iPhone weer kopen, maar ik vond vooral de opmerking "je moet lef hebben" om de 3,5mm-koptelefoonaansluiting te verwijderen tenenkrommend. Hoe oud zijn ze daar in Cupertino? Het gaat toch om een zo goed mogelijk telefoon te bouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Miki schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:27:
[...]

Eh... vorig jaar zei menigeen nog dat het de iVerge was en ze in alles pro Apple waren en dus in jouw woorden toen wel de waarheid zeiden ongeacht de vele positieve reviews die ze hebben gedaan :?

Ik ben het gewoon niet gewend van hun dat ze zo kritisch zijn, dus wat is hier aan de hand.
Het ging mij even niet 100% specifiek over iVerge, maar ik vind het goed dat er eens wat kritiek is tegen dit toestel. Ik had 2 generaties geleden al gehoopt dat het schapengedrag eindelijk eens zou eindigen maar tot dusver zie ik dat niet gebeuren. Ooit raakt het geld op, ooit zegt de bank "jammer, je zit al x hoeveelheid in de schulden omdat je ieder jaar voor je nieuwe iPhone leent", ooit zegt common sense toch: "nu is de grens bereikt?".
NotSoSteady schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:30:
Ik ben een Apple-gebruiker en ik zal slaafs deze nieuwe iPhone weer kopen, maar ik vond vooral de opmerking "je moet lef hebben" om de 3,5mm-koptelefoonaansluiting te verwijderen tenenkrommend. Hoe oud zijn ze daar in Cupertino? Het gaat toch om een zo goed mogelijk telefoon te bouwen.
Het gaat ze erom dat ze het nieuws zo moeten brengen dat iedereen er zwijgend mee akkoord gaat, leuke techniek om je sales te boosten maar minder leuk voor mensen die willen laden en tegelijk muziek willen luisteren en geen extra x hoeveelheid geld aan hun al extreem dure telefoon willen uitgeven omdat dat eigenlijk niet nodig zou moeten zijn.

Natuurlijk zijn het goede telefoons, natuurlijk werkt het allemaal naadloos en geweldig en natuurlijk zijn er weinig telefoons die zich hiermee kunnen meten, en natuurlijk moet ik niet zeuren want ik heb net zo goed 650 euro aan een Android telefoon gespendeerd, maar mijn Android toestel is merkbaar beter dan het vorige en dat mis ik bij een iPhone wel eens. Zoals nu dus. Met andere woorden, wat is de toegevoegde waarde van deze iPhone over de oude waardoor de price bump gerechtvaardigd wordt?

[ Voor 43% gewijzigd door Kuusj op 07-09-2016 23:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Miki schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:20:

Ja en kijk hoe goed dat uitpakte voor de Note 7.
Dat eindigde in een knalfeest. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NotSoSteady schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:30:
De DAC in de iPhones is al jaren een enorm slecht onderdeel. Ik ga die 3,5mm plug in ieder geval niet missen maar ik ga die plug ook niet gebruiken, daar zit waarschijnlijk de zelfde meuk in 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 07-09-2016 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Donstil schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:18:
[...]

Ja daar zit ik ook een beetje mee en hij is er alleen als 128 GB terwijl ik nu maar 17 in gebruik heb.

Ik slaap er nog twee nachtjes over, al vind ik hem wel bij far het mooist, je moet hem wel op de tafel kunnen leggen.

Edit: oei als ik dit zie.
Dan haak ik af hoor.

[afbeelding]

[...]

[afbeelding]
Lol, 'kan beschadigen'. We zijn inmiddels 2,5 uur na de Keynote en hij is al flink beschadigd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Kan iemand mij overigens ook het nut van die nieuwe thuisknop vertellen? Dat schijnt niet eens aan te voelen als een knop, waarom in godsnaam. Van alle iPhones (vanaf iPhone 4) die ik heb gehad is nog nooit de thuisknop kapotgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Pyrone89 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:35:
[...]

Lol, 'kan beschadigen'. We zijn inmiddels 2,5 uur na de Keynote en hij is al flink beschadigd 8)7
Is dat ook nog niet het model in matzwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:00
NotSoSteady schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:35:
Kan iemand mij overigens ook het nut van die nieuwe thuisknop vertellen? Dat schijnt niet eens aan te voelen als een knop, waarom in godsnaam. Van alle iPhones (vanaf iPhone 4) die ik heb gehad is nog nooit de thuisknop kapotgegaan.
Voor de waterdichtheid ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
De Galaxy S7 en Note 7 hebben ook een thuisknop die kan worden ingedrukt, beide zijn waterdicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Overigens wel mooi dat ze nu starten met 32 GB. Wel hopen dat ontwikkelaars (zowel Apple als third-party) nu niet lui gaan worden (zoals ze ook doen als de processorkracht toeneemt) met als gevolg allerlei apps die de komende jaren veel meer ruimte in beslag gaan nemen, puur omdat ze niet meer gestimuleerd worden efficient om te gaan met opslag. Dat kan namelijk grote problemen veroorzaken voor al die honderden miljoen recente toestellen die 16GB hebben. Zelfs voor diegene die relatief netjes omgaan met de opslag (geen foto's, alleen benodigde apps etc.).

Ik kijk dan bijvoorbeeld naar een Microsoft met zijn apps die elk al 300MB in gebruik nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NotSoSteady schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:36:
[...]

Is dat ook nog niet het model in matzwart?
Nee die foto van the verge is een Jet Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:30:
[...]

Het ging mij even niet 100% specifiek over iVerge, maar ik vind het goed dat er eens wat kritiek is tegen dit toestel. Ik had 2 generaties geleden al gehoopt dat het schapengedrag eindelijk eens zou eindigen maar tot dusver zie ik dat niet gebeuren. Ooit raakt het geld op, ooit zegt de bank "jammer, je zit al x hoeveelheid in de schulden omdat je ieder jaar voor je nieuwe iPhone leent", ooit zegt common sense toch: "nu is de grens bereikt?".

[...]

Het gaat ze erom dat ze het nieuws zo moeten brengen dat iedereen er zwijgend mee akkoord gaat, leuke techniek om je sales te boosten maar minder leuk voor mensen die willen laden en tegelijk muziek willen luisteren en geen extra x hoeveelheid geld aan hun al extreem dure telefoon willen uitgeven omdat dat eigenlijk niet nodig zou moeten zijn.
Zout toch op met je 3,5mm koptelefoon plug, weg met die oude rommel. De Beats variant kan met 5 minuten laden 2 uur gebruikt worden! Ideaal en wireless, weg met de draden! Daarnaast door deze aanpassing is de telefoon nu waterproof en door de extra ruimte een wat betere batterij, daar ruil ik die oude plug graag voor in.

En wat is de toegevoegde waarde over een S5/6 en 7? Ieder zo zijn ding, enige wat ik erg jammer vind zijn die lompe bezels, had graag een S7 Edge variant gehad qua afmetingen en bezels.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2016 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Wat ik niet helemaal snap is hoe ze het waterdicht hebben gekregen met die lightning-port. Dat zijn toch gewoon exposed connectoren die gaan oxideren (ze kunnen die niet wegwerken want dan kan de kabel geen contact maken). Hoe ze het met de speakers hebben opgelost hebben we kunnen zien bij de iWatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
jammer ook dat die iphone 7 nog steeds een ppi heeft van 326, ze mochten dat scherm ook wel upgraden inmiddels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:38:
[...]

Zout toch op met je 3,5mm koptelefoon plug, weg met die oude rommel. De Beats variant kan met 5 minuten laden 2 uur gebruikt worden! Ideaal en wireless, weg met de draden! Daarnaast door deze aanpassing is de telefoon nu waterproof en door de extra ruimte een wat betere batterij, daar ruil ik die oude plug graag voor in.
Dus als een kleine fabrikant van de 3.5mm was afgestapt had je net zo zitten juichen? Laat me niet lachen...
Wireless is echt niet altijd ideaal, het is echt niet in iedere situatie superieur en daarnaast wil ik gewoon zonder laden mijn muziek kunnen luisteren. Moet ik dan in de morgen mijn oortjes aan de lader leggen om dan vervolgens na een paar uur weer te kunnen laden, om vervolgens weer naar een paar uur te kunnen laden terwijl ik net zo goed 1 kabel erin had kunnen rammen die dat probleem niet heeft? Daarnaast ben ik niet alleen huiverig betreffende de accuduur (en die accu is binnen een jaar of 2 ook dood), ook is het natuurlijk maar de vraag hoe goed die dingen in je oor blijven zitten. Als zo'n ding uit je oor valt op de fiets dan sta je lekker te kijken :> >:)

En denk je serieus dat die 8mm2 oppervlakte aan de accu is besteed? Andere fabrikanten kunnen hun telefoon ook waterdicht maken met een 3.5mm plug dus die vlieger gaat niet op.

Maar goed, deze discussie is ook zo zinloos als wat. Over 2 jaar worden er geen telefoons meer verkocht met 3.5mm dus waarom ben ik er überhaupt over begonnen :'( :+ Wat het wel is, is minder productiekosten voor Apple, wat je heel duidelijk kunt terugzien in de verminderde verkoopprijs t.o.v. het vorig model 8)7 O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Ik snap dat Apple voor de iPhones niet zomaar overstapt naar USB-C maar het is wel treurig dat je nu ipv de universele mini jack een nieuwe propriétaire aansluiting ontwikkeld die Apple only is. Je weet dat deze headphones dus altijd net even duurder zijn door de Apple tax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
lees dit artikel eens over het vervangen van de headphone jack. >>> https://techcrunch.com/2016/09/07/courage/

The 3.5mm jack is robust, familiar, secure, well-documented, and so on — we’ve seen the argument play out over the last year. You know why it’s good: because it works reliably, worldwide, and with millions of devices. Without Apple’s permission.

See, it’s that last part that must bother them. The idea that someone, somewhere, is doing something with an iPhone that they haven’t anticipated, like making a thermometer or payment system or 3D scanner. Someone who hasn’t paid for a license to attach that thing to their phone. Apple is taking the first step to make sure that never happens. They’re able to do this because no one can do anything about it.

Fabrikanten die hoofdtelefoons willen leveren moeten betalen voor het gebruik van de lightning connector.

Ik heb altijd een iphone gehad maar stap nu over op een Note7. Niet vanwege dit maar wel vanwege het meer open karakter van Android en de hardware.

update: "This is not innovation. This is turning an open technology into a proprietary one in order to leverage their acquisition of Beats."

[ Voor 13% gewijzigd door marcellux op 08-09-2016 00:08 ]

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
je kunt altijd zo'n convertor gebruiken mocht je niet wireless willen luisteren. En die krijg je geloof ik gratis bij je iphone 7.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:45:
[...]

Dus als een kleine fabrikant van de 3.5mm was afgestapt had je net zo zitten juichen? Laat me niet lachen...
Wireless is echt niet altijd ideaal, het is echt niet in iedere situatie superieur en daarnaast wil ik gewoon zonder laden mijn muziek kunnen luisteren. Moet ik dan in de morgen mijn oortjes aan de lader leggen om dan vervolgens na een paar uur weer te kunnen laden, om vervolgens weer naar een paar uur te kunnen laden terwijl ik net zo goed 1 kabel erin had kunnen rammen die dat probleem niet heeft? Daarnaast ben ik niet alleen huiverig betreffende de accuduur (en die accu is binnen een jaar of 2 ook dood), ook is het natuurlijk maar de vraag hoe goed die dingen in je oor blijven zitten. Als zo'n ding uit je oor valt op de fiets dan sta je lekker te kijken :> >:)

En denk je serieus dat die 8mm2 oppervlakte aan de accu is besteed? Andere fabrikanten kunnen hun telefoon ook waterdicht maken met een 3.5mm plug dus die vlieger gaat niet op.

Maar goed, deze discussie is ook zo zinloos als wat. Over 2 jaar worden er geen telefoons meer verkocht met 3.5mm dus waarom ben ik er überhaupt over begonnen :'( :+ Wat het wel is, is minder productiekosten voor Apple, wat je heel duidelijk kunt terugzien in de verminderde verkoopprijs t.o.v. het vorig model 8)7 O-)
Tsja, als een een extreme heavy user gebruiker bent dan kan je niet laden en luisteren tegelijk. Dan lekker deze overslaan en wachten op de volgende, daar zit vast wireless laden in en is je probleem opgelost.
Ik gebruik het alleen met sporten, en zo'n Beats 3 ding blijft absoluut in je oor zitten met sporten, die nieuwe Earbuds geen idee, maar ik denk dat bij sporten het niet ideaal is. Ik ben er in ieder geval blij mee dat de poort weg is, en hoop hierdoor ook op betere geluidskwaliteit door een andere DAC en wie weet HD Audio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Apache4u schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:53:
je kunt altijd zo'n convertor gebruiken mocht je niet wireless willen luisteren. En die krijg je geloof ik gratis bij je iphone 7.
Wauw, en daar moeten we Apple zeker eeuwig dankbaar voor zijn? Het heeft niks met ballen te maken, het heeft ook niks met innoveren te maken, het heeft gewoon met dit te maken:
marcellux schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:53:
lees dit artikel eens over het vervangen van de headphone jack. >>> https://techcrunch.com/2016/09/07/courage/

The 3.5mm jack is robust, familiar, secure, well-documented, and so on — we’ve seen the argument play out over the last year. You know why it’s good: because it works reliably, worldwide, and with millions of devices. Without Apple’s permission.

See, it’s that last part that must bother them. The idea that someone, somewhere, is doing something with an iPhone that they haven’t anticipated, like making a thermometer or payment system or 3D scanner. Someone who hasn’t paid for a license to attach that thing to their phone. Apple is taking the first step to make sure that never happens. They’re able to do this because no one can do anything about it.

Fabrikanten die hoofdtelefoons willen leveren moeten betalen voor het gebruik van de lightning connector.
_O- _O-
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:55:
[...]

Tsja, als een een extreme heavy user gebruiker bent dan kan je niet laden en luisteren tegelijk. Dan lekker deze overslaan en wachten op de volgende, daar zit vast wireless laden in en is je probleem opgelost.
Ik gebruik het alleen met sporten, en zo'n Beats 3 ding blijft absoluut in je oor zitten met sporten, die nieuwe Earbuds geen idee, maar ik denk dat bij sporten het niet ideaal is. Ik ben er in ieder geval blij mee dat de poort weg is, en hoop hierdoor ook op betere geluidskwaliteit door een andere DAC en wie weet HD Audio.
Dus, een toestel van tussen de 800 en 1100 euro is minder geschikt voor de heavy user dan een willekeurig 4 jaar oud toestel mét jack én bluetooth? Het is gewoon een rekensom die niet uitkomt. Het is belachelijk (en niet persoonlijk bedoeld) dat je "blij moet zijn" dat er een *misschien* betere audio-chip komt omdat een poort is weggelaten, terwijl we goede audio bij Android fabrikanten al enige tijd zien.

Laat ik het anders stellen, heb jij 179 euro over voor nieuwe oordopjes omdat Apple bepaald heeft dat je geen 3.5mm meer mag gebruiken? (Ja, die convertor, maar iedereen weet dat zoiets gruwelijk onhandig is). Indien ja: prima, dat is waar Apple op hoopt. Indien nee: jammer, dan maar geen muziek luisteren.

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
NotSoSteady schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:35:
Mijn ipod touch 1g had een defecte homeknop O-)
Ik mis die homeknop in android trouwens totaal niet, Apple zou van mij het scherm groter mogen maken en een knop op het scherm mogen plaatsen.

• marcellux
@didyoumeetmax heb je "assertieve touch" ingeschakeld? Dan heb je een knop op je scherm die je kunt verplaatsen en die werkt als een home knop. Weet trouwens niet of "assertieve touch" op een iPod touch zit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Ik heb altijd een iphone gehad maar stap nu over op een Note7. Niet vanwege dit maar wel vanwege het meer open karakter van Android en de hardware.
Ach ja toen Apple vaarwel zei tegen de floppydrive, Adobe Flash, de DvdDrive enz enz was de wereld ook de klein.

Nu weten we niet meer beter en doet iedereen het.

Eens moet je een dergelijke stap maken om vooruit te kunnen in kwaliteit, misschien is het te vroeg dat zou kunnen maar ik geloof er wel in. Zoals ik al eerder zei de Dac in de iPhone was toch al nooit van een hoog niveau.

Maar goed veel plezier met je Note, ik heb er zelf ook heel serieus naar gekeken. Schijnt een knaller te zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:07:
[...]

Ach ja toen Apple vaarwel zei tegen de floppydrive, Adobe Flash, de DvdDrive enz enz was de wereld ook de klein.

Eens moet je een dergelijke stap maken om vooruit te kunnen in kwaliteit, misschien is het te vroeg dat zou kunnen maar ik geloof er wel in. Zoals ik al eerder zei de Dac in de iPhone was toch al nooit van een hoog niveau.

Maar goed veel plezier met je Note, ik heb er zelf ook heel serieus naar gekeken. Schijnt een knaller te zijn :+
I see what you did there :+

Verwijderd

Apple bepaald helemaal niets voor mij, ik bepaal. Ik wilde toch al over naar wireless i.v.m met sporten en was ook aan het wachten voor redelijke wireless set, zo te zien gaan het de Powerbeats 3 worden.
Daarnaast heb ik al de Bose QuietComfort 35, ook wireless, of wel met het draadje als je dat wilt, de converter past wel in het mapje.
En ja Apple is een beursgenoteerd bedrijf, het gaat om winst, ik ben het ook niet met al hun dingen eens, maar er is geen enkel bedrijf wat precies doet wat ik zou willen, kwestie van keuzes maken van wat jij het belangrijkste vindt en happy mee bent.

Een Note had een optie geweest met een kale Google Android, zonder al die bloatware troep van Samsung en super irritante lag. Daarnaast haat ik het Samsung logo op de voorkant, waarom zit dat er in godsnaam op??
Maar dat is mijn keuze.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2016 00:16 ]

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

NotSoSteady schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:37:
[...]

De Galaxy S7 en Note 7 hebben ook een thuisknop die kan worden ingedrukt, beide zijn waterdicht.
Net als de S6 zeker?
Na lichte aanraking met water werkte die niet meer en Samsung schuift het letterlijk op waterschade maar vervangt niets. Mijn iPhone 6 kan nog langer tegen water..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Donstil
  • Niet online
Famous schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:12:
[...]

Net als de S6 zeker?
Na lichte aanraking met water werkte die niet meer en Samsung schuift het letterlijk op waterschade maar vervangt niets. Mijn iPhone 6 kan nog langer tegen water..
Maar de S6 is dan ook niet water bestendig.

De S5 wel (met klepjes). De S6 niet. De S7 weer wel (zonder klepjes)

• marcellux
[...]

het gaat dus niet om innovatie maar om protectionisme "This is not innovation. This is turning an open technology into a proprietary one in order to leverage their acquisition of Beats."
De Note7 gebruikt de nieuwe standaard USB-C alleen Apple niet en met contactloos betalen heeft Apple ook weer hun eigen systeem. Protectionisme heet dat.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:13:
[...]

Maar de S6 is dan ook niet water bestendig.

De S5 wel (met klepjes). De S6 niet. De S7 weer wel (zonder klepjes)
Dan de s5, inderdaad die met de klepjes..
Waterproof my ass.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:10:
Apple bepaald helemaal niets voor mij, ik bepaal. Ik wilde toch al over naar wireless i.v.m met sporten en was ook aan het wachten voor redelijke wireless set, zo te zien gaan het de Powerbeats 3 worden.
Daarnaast heb ik al de Bose QuietComfort 35, ook wireless, of wel met het draadje als je dat wilt, de converter past wel in het mapje.
En ja Apple is een beursgenoteerd bedrijf, het gaat om winst, ik ben het ook niet met al hun dingen eens, maar er is geen enkel bedrijf wat precies doet wat ik zou willen, kwestie van keuzes maken van wat jij het belangrijkste vindt en happy mee bent.
Ik heb nu de Qc25 maar zit ook naar de 35 te kijken.
Ondersteund die al de nieuwe bt standaarden? (En doet de iPhone7 dat?)

Verwijderd

marcellux schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:14:
[...]

het gaat dus niet om innovatie maar om protectionisme "This is not innovation. This is turning an open technology into a proprietary one in order to leverage their acquisition of Beats."
De Note7 gebruikt de nieuwe standaard USB-C alleen Apple niet en met contactloos betalen heeft Apple ook weer hun eigen systeem. Protectionisme heet dat.
En Samsung pay is zo lek als een mandje.

• Donstil
  • Niet online
marcellux schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:14:
[...]

Ja en we weten allemaal hoe goed USB-C is uitgepakt voor Samsung.

Apple Pay is verder alleen gesloten aan de bank kant, niet echt belangrijk voor de eind gebruiker. Het werkt gewoon al op de wireless pin terminals welke ook een CreditCard ondersteunen (Vrijwel overal tegenwoordig).

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:15:
[...]

Ik heb nu de Qc25 maar zit ook naar de 35 te kijken.
Ondersteund die al de nieuwe bt standaarden? (En doet de iPhone7 dat?)
Bose is denk ik BT4 en de iPhone doet BT4.2 maar is downward compatible.
Ik zou nu wel even wachten, ze zullen de QC35 vast aanpassen met een lightning stekker :)

• Apache4u
  • Niet online
kuusj98 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:01:
[...]

Wauw, en daar moeten we Apple zeker eeuwig dankbaar voor zijn? Het heeft niks met ballen te maken, het heeft ook niks met innoveren te maken, het heeft gewoon met dit te maken:

[...]
Waar zeg ik dat je apple dankbaar moet zijn en waar zeg ik dat het met ballen te maken heeft?
Het heeft mijns inziens ook gewoon met geld verdienen te maken.

Ik geef alleen aan dat als je een 3.5mm jack wil gebruiken je dat kunt dmv een meegeleverde convertor, that's it.

Je hoeft zo'n Iphone 7 trouwens niet te kopen..het is geen verplichting. Ik sla hem in ieder geval over.
Ben nog erg tevreden met mijn 6S plus en zie de meerwaarde niet echt.
Die watch gaat er trouwens wel komen.

Dat betekent, stam + t .

• marcellux
voor mensen die nog willen vergelijken tussen een Note7 en een iphone 7. Ik wijs er ook nog even op dat Apple vorig jaar problemen had met de accu's.

http://www.cnet.com/news/...e-7-lg-v20-and-oneplus-3/

• Kuusj

Kuusj

Apache4u schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:20:
[...]

Waar zeg ik dat je apple dankbaar moet zijn en waar zeg ik dat het met ballen te maken heeft?
Het heeft mijns inziens ook gewoon met geld verdienen te maken.

Ik geef alleen aan dat als je een 3.5mm jack wil gebruiken je dat kunt dmv een meegeleverde convertor, that's it.

Je hoeft zo'n Iphone 7 trouwens niet te kopen..het is geen verplichting. Ik sla hem in ieder geval over.
Ben nog erg tevreden met mijn 6S plus en zie de meerwaarde niet echt.
Die watch gaat er trouwens wel komen.
Dat was niet op jou persoonlijk bedoeld, maar het is wel iets wat door de wereld wordt ontvangen als een grote gift waarvoor 1000x bedankt nog niet genoeg is :F En ik ga de iPhone 7 zeker niet kopen, een 6S Plus misschien wel daarintegen. Ik hoef de 7 niet puur vanwege de geluidsjack.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:54
[...]

Ik zie je nu al 2 keer een grap maken over dat de note 7 een knaller schijnt te zijn, het is idd erg teleurstellend dat de note 7 zo gelanceerd is maar de note 7 is daadwerkelijk een heel nieuw toestel enzit wel helemaal vol met nieuwe componenten.

Apple krijgt het voor elkaar om elk jaar met zowat de zelfde hardware toch weer een fuck up te maken (home button, geel scherm, kleur die na de eerste week al loslaat)

Maar ik moet toegeven ze hebben er iets van geleerd, zo waarschuwen ze je nu van te voren over de nieuwe fuck up ,mocht je kiezen voor het mooie nieuwe kleurtje moet je het met een hoesje gebruiken omdat het anders direct gaat krassen :P

Kortom : Apple kampt netzoals Samsung en andere fabrikanten met productiefouten, de tijd dat je een Apple product kocht omdat deze zo perfect en degelijk was ligt al weer een aantal jaar achter ons

[ Voor 7% gewijzigd door schumi1986 op 08-09-2016 00:33 ]

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

update: "This is not innovation. This is turning an open technology into a proprietary one in order to leverage their acquisition of Beats."
Want je had voor je lightning port niet al microfoons, thermische sensoren, card readers, video adapters, en midi-devices voor er überhaupt over usb-c werd nagedacht en wat nog steeds bijna nergens te vinden is?

Mensen moeten gewoon altijd wat te zeuren hebben. Of ze innoveren niet genoeg,mof juist teveel.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• Kuusj

Kuusj

marcellux schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:22:
voor mensen die nog willen vergelijken tussen een Note7 en een iphone 7. Ik wijs er ook nog even op dat Apple vorig jaar problemen had met de accu's.

Puur specs tegen specs ben je nog steeds het beste uit met een Oneplus 3, en dan krijg je ook nog een OLED scherm als bonus.

Verwijderd

schumi1986 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:24:
[...]

Ik zie je nu al 2 keer een grap maken over dat de note 7 een knaller schijnt te zijn, het is idd erg teleurstellend dat de note 7 zo gelanceerd is maar de note 7 is daadwerkelijk een heel nieuw toestel enzit wel helemaal vol met nieuwe componenten.

Apple krijgt het voor elkaar om elk jaar met zowat de zelfde hardware toch weer een fuck up te maken (home button, geel scherm, kleur die na de eerste week al loslaat)

Maar ik moet toegeven ze hebben er iets van geleerd, zo waarschuwen ze je nu van te voren over de nieuwe fuck up ,mocht je kiezen voor het mooie nieuwe kleurtje moet je het met een hoesje gebruiken omdat het anders direct gaat krassen :P
Zucht 8)7

• NotSoSteady
Famous schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:15:
[...]

Dan de s5, inderdaad die met de klepjes..
Waterproof my ass.
Als ik het had over de Galaxy S5 dan had ik het wel gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
marcellux schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:22:

Ooh ja plain specs vergelijken.
Laten we vooral iOS optimalisatie even vergeten.

Kijk dan hier naar:

Jaar oude iPhone maakt gehakt van nieuwe Note 7

• Kuusj

Kuusj

Ethirty schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:26:
[...]

Want je had voor je lightning port niet al microfoons, thermische sensoren, card readers, video adapters, en midi-devices voor er überhaupt over usb-c werd nagedacht en wat nog steeds bijna nergens te vinden is?

Mensen moeten gewoon altijd wat te zeuren hebben. Of ze innoveren niet genoeg,mof juist teveel.
Je kunt er vergif op innemen dat oortjes voor de iPhone 7 chronisch duurder zullen zijn dan die met een normale connector, daar gaat het om. De Apple Tax. De wil van Apple om alles binnen licenties te regelen en ondertussen de winst maximaliseren.
Hij heeft toch gelijk, of niet dan?

Verwijderd

kuusj98 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:26:
[...]

Puur specs tegen specs ben je nog steeds het beste uit met een Oneplus 3, en dan krijg je ook nog een OLED scherm als bonus.
Maar wel lelijk, goedkope afwerking, OLED scherm uit de mindere fabrieken van Samsung? Garantie? OS updates e.d?? Goedkoper, maar je krijgt ook minder, boeit je dat niet dan zeker kopen.

• marcellux
Ethirty schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:26:
[...]

USB-C is een open standaard waar lightning geen open standaard is en apple dus verdient bij iedere toepassing waarbij een lightning connector gebruikt wordt

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Overigens wel grappig dat ik laatst een oude post tegenkwam uit 2014 waarin al voorspeld werd dat de jack zou gaan verdwijnen omdat een externe dac superieur is, alleen al omdat een koptelefoon fabrikant nu zijn eigen dac aan het ontwerp van de koptelefoon kan aanpassen.

#team_UTC+1

• Donstil
  • Niet online
schumi1986 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:24:
[...]

Nou dat valt allemaal wel mee. De Note7 is een mooi toestel als hij het doet maar zoveel nieuwe onderdelen zitten er nou ook weer niet in.

Eigenlijk is het gewoon een S7 met 0,2" meer en USB-C.

Verwijderd

kuusj98 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:29:
[...]

Je kunt er vergif op innemen dat oortjes voor de iPhone 7 chronisch duurder zullen zijn dan die met een normale connector, daar gaat het om. De Apple Tax. De wil van Apple om alles binnen licenties te regelen en ondertussen de winst maximaliseren.

[...]

Hij heeft toch gelijk, of niet dan?
Ik zie geen verschil tussen een Note 6 en 7? Alleen dat de Note 7 een knaller is, laggy is en duur is voor een Samsung. Maar goed, ik ben de non-discussie ook zat, succes met je ongenoegen posten over Apple en allerei andere zaken ;)

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:29:
[...]

Maar wel lelijk, goedkope afwerking, OLED scherm uit de mindere fabrieken van Samsung? Garantie? OS updates e.d?? Goedkoper, maar je krijgt ook minder, boeit je dat niet dan zeker kopen.
Als een OP3 kapot gaat kun je er nog 2 krijgen voordat je aan 1 iPhone 7 Plus zit 8)7
Daarnaast is lelijk 100% subjectief, is goedkope afwerkelijk gewoon feitelijk onjuist en is het een prima OLED paneel. Garantie ben ik 100% met je eens, dat is normaal gezien wel redelijk geregeld bij Apple.

Pagina: 1 ... 20 ... 22 Laatste

Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.

Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.