[Keynote] 'See you on the 7th' 7 september 2016 19:00

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste
Acties:

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

marcellux schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:29:
[...]

USB-C is een open standaard waar lightning geen open standaard is en apple dus verdient bij iedere toepassing waarbij een lightning connector gebruikt wordt
En toch hebben veel nieuwe telefoons nog steeds geen usb-c en heeft Apple al jaren een Lightning connector.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:00
Dat Belsimpel doet in de reclames of ze heel klantvriendelijk zijn, maar om de iPhone 7 een dag eerder te pre-orderen mag je wel even 130 euro extra neertellen. Bij dat soort toko's zou ik nooit meer wat bestellen.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
kuusj98 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:31:
[...]

Als een OP3 kapot gaat kun je er nog 2 krijgen voordat je aan 1 iPhone 7 Plus zit 8)7
Dat is wel nodig ook. De aftersales is ronduit beroerd bij OnePlus. Helaas vaak (wel ten tijden van de 1 en de 2) mee moeten dealen. Wat een ellende.

Ik betaal met liefde het dubbele om die beroerde ervaring niet nog eens te hoeven hebben.

Geld is niet voor iedereen een bepalende factor in deze zaken.

Wil je cheap en prima dan is een OnePlus idd wel aan te raden verder.
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:31:
[...]

Ik zie geen verschil tussen een Note 6 en 7? Alleen dat de Note 7 een knaller is, laggy is en duur is voor een Samsung. Maar goed, ik ben de non-discussie ook zat, succes met je ongenoegen posten over Apple en allerei andere zaken ;)
Geef het even een dagje. Morgen zijn ze weg.
Is altijd het zelfde in de Keynote topics, haters komen altijd in de avond even langs en daarna hoor je ze niet meer.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:39

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

[...]

Ik zie geen verschil tussen een Note 6 en 7? Alleen dat de Note 7 een knaller is, laggy is en duur is voor een Samsung. Maar goed, ik ben de non-discussie ook zat, succes met je ongenoegen posten over Apple en allerei andere zaken ;)
Klopt, maar dat zijn eerste regel niet 100% klopt betekend niet dat de rest van zijn bericht geen waardevolle boodschap heeft ;) Ik heb ook gepost dat iPhones prima telefoons zijn, alleen zijn sommige keuzen bij deze telefoon moeilijk te verantwoorden, dat kun je ongenoegen noemen, dat kun je ook kritisch zijn noemen :>
Ethirty schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:31:
[...]

En toch hebben veel nieuwe telefoons nog steeds geen usb-c en heeft Apple al jaren een Lightning connector.
Omdat er 1-2 iPhones per jaar uitkomen en 1000 Android telefoons? USB Type C is relatief nieuw, Lightning is dat niet. Ten tijde van de iPhone 5 was het nieuw ja, maar ook zeer welkom omdat de 30-pins echt een draak was.
Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:36:
[...]

Dat is wel nodig ook. De aftersales is ronduit beroerd bij OnePlus. Helaas vaak (wel ten tijden van de 1 en de 2) mee moeten dealen. Wat een ellende.

Ik betaal met liefde het dubbele om die beroerde ervaring niet nog eens te hoeven hebben.

Geld is niet voor iedereen een bepalende factor in deze zaken.

Wil je cheap en prima dan is een OnePlus idd wel aan te raden verder.

[...]

Geef het even een dagje. Morgen zijn ze weg.
Is altijd het zelfde in de Keynote topics, haters komen altijd in de avond even langs en daarna hoor je ze niet meer.
Haha daarom hoef ik zelf ook geen Oneplus, maar specs voor specs tegenover de prijs zijn er weinig telefoons die zich kunnen meten. En "haters", nee, dat zie je in mijn geval verkeerd. Ik haat niet, ik probeer de negatieve kanten van de telefoon te belichten. Denk niet dat de wereld er beter van wordt als we alleen de goede dingen van iets prijzen zonder de negatieve kanten te overwegen ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Kuusj op 08-09-2016 00:42 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
[...]

Dus wel een reactie geven :

Zucht 8)7

Als iemand kritiek uit over Apple, maar zelf wel vrolijk verder gaan met samsung bashen :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:34:
Dat Belsimpel doet in de reclames of ze heel klantvriendelijk zijn, maar om de iPhone 7 een dag eerder te pre-orderen mag je wel even 130 euro extra neertellen. Bij dat soort toko's zou ik nooit meer wat bestellen.
Als mensen zo dom zijn om dat te doen zou ik ze ook met liefde een poot uitdraaien 8)7

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

kuusj98 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:37:
[...]

Omdat er 1-2 iPhones per jaar uitkomen en 1000 Android telefoons? USB Type C is relatief nieuw, Lightning is dat niet. Ten tijde van de iPhone 5 was het nieuw ja, maar ook zeer welkom omdat dit 30-pins echt een draak was.
Die 30-pins was aan een update toe ja, maar kon toen al meer dan micro-usb. En als er zoveel Android telefoons uitkomen zou je verwachten dat binnen 6 maanden alle nieuwe telefoons een usb-c aansluiting hadden, maar niks is minder waar.

Apple wilde gewoon niet wachten tot het usb-consortium eindelijk eens een beslissing nam en nu lopen ze jaren voor met markt-penetratie en de accesoires.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Zoals je ziet in de reacties: Apple is een commercieel bedrijf en dus is het normaal wat ze doen met prijzen en protectionisme. Belsimpel is ook een commercieel bedrijf, dus ik zie niet hoe het dan ineens anders is.

• NotSoSteady
Pyrone89 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:51:
[...]

Zoals je ziet in de reacties: Apple is een commercieel bedrijf en dus is het normaal wat ze doen met prijzen en protectionisme. Belsimpel is ook een commercieel bedrijf, dus ik zie niet hoe het dan ineens anders is.
Ik vind het behoorlijk kansloos en het toont ook direct aan wat voor bedrijf je bent. Voor mij is dat in ieder geval een reden om daar nooit een telefoon te bestellen.

Verwijderd

Ik vind het te duur allemaal. Huawei maakt hetzelfde spul voor de helft van de prijs. Daar investeer ik me geld in.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img.nccecojustice.org/nimg/a7/bd/4766a039247e3c2eb3ad7e18c135-200x200-1/2016_mono_bluetooth_headset_mini_bluetooth_earphone.jpg

Bluetooth earbuds voor $3,50 op ebay

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 04:16:
Ik vind het te duur allemaal. Huawei maakt hetzelfde spul voor de helft van de prijs. Daar investeer ik me geld in.
Als Huawei hetzelfde spul maakte als Apple dan zou Huawei Apple heten of vice versa ;) Dat Huawei kwa uiterlijke kenmerken op Apple lijkt wil dat nog niet zeggen dat het hetzelfde spul is, dat vind ik een beetje "kort door de bocht". Huawei heeft geen iOS om te beginnen, om over de snelheid nog maar niet te beginnen. Maakt voor het geld leuke telefoons en er is zeker een markt voor maar vist niet echt in de vijver van Apple.

Verwijderd

BoomTree schreef op donderdag 08 september 2016 @ 04:33:
[...]

Als Huawei hetzelfde spul maakte als Apple dan zou Huawei Apple heten of vice versa ;) Dat Huawei kwa uiterlijke kenmerken op Apple lijkt wil dat nog niet zeggen dat het hetzelfde spul is, dat vind ik een beetje "kort door de bocht". Huawei heeft geen iOS om te beginnen, om over de snelheid nog maar niet te beginnen. Maakt voor het geld leuke telefoons en er is zeker een markt voor maar vist niet echt in de vijver van Apple.
Ik was ook jaren apple minded hoor. Heb mog steeds iPad en mac mini. Maar voor een phone voldoet die Huawei toprange prima. Bouwkwaliteit en specs bijna identiek, mooi afgewerkt en werkt probleemloos.

• BoomTree
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 04:35:
[...]

Ik was ook jaren apple minded hoor. Heb mog steeds iPad en mac mini. Maar voor een phone voldoet die Huawei toprange prima. Bouwkwaliteit en specs bijna identiek, mooi afgewerkt en werkt probleemloos.
Zo'n Huawei kan kwa "spec's" niet tippen aan een iPhone 7, bij lange na niet. Wel eens op zo'n P9 gewerkt? Telefoon is van voorjaar 2016 maar een iPhone 6S van 3/4 jaar eerder veegt zelfs de vloer aan met een Note 7, laat staan wat die met een P9 doet. Huawei maakt op zijn minst leuke mid-range phones maar meer ook niet, eerlijk is eerlijk voor de prijs zijn het goede telefoons maar zoals eerder gezegd geen directe concurrent voor de iPhone 7, dan moet ik Samsung toch meer credits geven als directe concurrent.

Verwijderd

350 gulden voor twee dopjes. Apple got you by the balls!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BoomTree schreef op donderdag 08 september 2016 @ 04:47:
Zo'n Huawei kan kwa "spec's" niet tippen aan een iPhone 7, bij lange na niet.
Sinds wanneer gaat het bij iPhones over de specificaties?

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:13
NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:57:
[...]

Ik vind het behoorlijk kansloos en het toont ook direct aan wat voor bedrijf je bent. Voor mij is dat in ieder geval een reden om daar nooit een telefoon te bestellen.
Ik vind het behoorlijk kansloos dat je in een apple topic je mening uit terwijl je duidelijk geen apple producten bezit of wil bezitten. Dat ter zeide.

Apple producten zijn nou eenmaal duur en dat weet iedereen. Maar die airbuds lijken me juist handig.

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:39
Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:31:
[...]

Nou dat valt allemaal wel mee. De Note7 is een mooi toestel als hij het doet....
Of Apple nooit issues heeft gekend? Ik kan het bijzonder waarderen van Samsung dat ze dit probleem wereldwijd zo aanpakken. Her is tenslotte al vervelend genoeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:13
Volgens mij ging dit topic over de Keynote van 7 september. Discussie over Samsung, Apple of ren huawei telefoon kan beter in een ander topic gestart worden....

...

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
BelSimpel is sowieso een bedrijf waar je liever niet koopt. Regelmatig zie ik toestellen uit Italië of Zwitserland met allemaal buitenlandse apps die niet te deleten zijn. Troep in mijn ogen.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• THE_BASE
  • Niet online
[quote]BoomTree schreef op donderdag 08 september 2016 @ 04:47:
[...]

Zo'n Huawei kan kwa "spec's" niet tippen aan een iPhone 7, bij lange na niet. Wel eens op zo'n P9 gewerkt? Telefoon is van voorjaar 2016 maar een iPhone 6S van 3/4 jaar eerder veegt zelfs de vloer aan met een Note 7, laat staan wat die met een P9 doet. Huawei maakt op zijn minst leuke mid-range phones maar meer ook niet, eerlijk is eerlijk voor de prijs zijn het goede telefoons maar zoals eerder gezegd geen directe concurrent voor de iPhone 7, dan moet ik Samsung toch meer credits geven als directe concurrent.
[/quote

En toch heeft Huawei al voor de vierde keer beste smartphone van het jaar.

Al zullen ze naar prijs/kwaliteit kijken. Laat je prijs vallen, dan zal een S7 of 6S gewonnen hebben.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Mocht iemand zijn portemonnee dicht willen houden en toch een iPhone 7 willen:

http://appleplugs.com/

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:33
Didyoumeetmax? schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:05:
[...]

Mijn ipod touch 1g had een defecte homeknop O-)
Ik mis die homeknop in android trouwens totaal niet, Apple zou van mij het scherm groter mogen maken en een knop op het scherm mogen plaatsen.
Heb hier een iPhone 6 waar de thuisknop vaker niet werkt dan wel. De vingerscanner doet ook helemaal niks (menu is zelf grayed out). Inderdaad heb ik de assertieve touch knop nu op mijn scherm staan, zodat het toestel verder prima bruikbaar is.

Wel reden om te kijken of ik mijn huidige toestel kan vervangen door een 7..of misschien een 6s... :)

• Ferry05
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-04 20:13
Wilde een jet black halen, maar zelfs apple zegt dat het super snel krast. Ze raden een hoesje aan wat ik juist weer niet gebruik

Wat raden jullie aan?

[ Voor 9% gewijzigd door Ferry05 op 08-09-2016 07:52 ]

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:09

iMars

Full time prutser

koentjuh1987 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 07:29:
Volgens mij ging dit topic over de Keynote van 7 september. Discussie over Samsung, Apple of ren huawei telefoon kan beter in een ander topic gestart worden....
Dit dus,... wat een gezeik zeg, waarom wordt er überhaupt vergeleken met andere merken? Ga lekker naar je "het is zo fantastisch beter met android"-topic ;w

Ik vind de iPhone 7 mooi, maar had er wel meer van verwacht. Gelukkig is er geen aftakking naar "Pro".
De Apple Watch series 2 staat nu op mijn lijstje, ik wilde al een tijdje een Apple Watch en deze gaat dus nu komen, wel de series 2.
bvsteyn schreef op donderdag 08 september 2016 @ 07:45:
[...]

Heb hier een iPhone 6 waar de thuisknop vaker niet werkt dan wel. De vingerscanner doet ook helemaal niks (menu is zelf grayed out). Inderdaad heb ik de assertieve touch knop nu op mijn scherm staan, zodat het toestel verder prima bruikbaar is.

Wel reden om te kijken of ik mijn huidige toestel kan vervangen door een 7..of misschien een 6s... :)
Wat is het vershil qua prijs, ik zou dan gelijk voor het nieuwste model gaan iig...

[ Voor 29% gewijzigd door iMars op 08-09-2016 07:49 ]

Koop hier mijn P1 reader :)

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Ferry05 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 07:46:
Wilde een jet black halen, maar zelfs apple zegt dat het super snel krast. Ze raden een hoesje aan wat ik juist weer niet gebruik

Wat raden jullie aan?
Dat wist ik al toen ik de kleur zag.
Ik ga zelf gewoon voor de Black :Y

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
twijfel alleen nog 32Gb of 128Gb (zwarte iPhone 7).

Ik zet mijn foto's in the iCloud, stream Spotify en dus geen muziek opgeslagen op de iPhone.

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:58

TTLCrazy

Listen to Frankie

Als de iphone 7 wat meer aanpasbaar was zoals Android, zou ik er zo eentje halen. Ze kunnen bij Apple wel mooie telefoons ontwerpen i.i.g.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:08
Hmm, opladen en tergelijk de standaard oordopjes gebruiken gaat dus niet meer?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 11:50

TeGek

Engineer in hart en nieren.

iMars schreef op donderdag 08 september 2016 @ 07:47:
[...]

Gelukkig is er geen aftakking naar "Pro".

[...]
Ik kan je garanderen dat deze komt, en dat wireless charging dan plots wel mogelijk is. Vond die uitspraak wel gewaagd dat Wireless charging niet voor high-end telefoons is...maar dan wel draadloze koptelefoons :F

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Verwijderd

TeGek schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:40:
Vond die uitspraak wel gewaagd dat Wireless charging niet voor high-end telefoons is...maar dan wel draadloze koptelefoons :F
Net zoals stylussen niet voor iPads zijn :+

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

swv

Zeg, hoe was het in Rotterdam eigenlijk (na de keynote)?

• gsm frikandel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-10-2022
Is het mogelijk om met iDeal te betalen in de online Apple store wanneer ik morgen de iPhone wil bestellen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Nu online

swv

gsm frikandel schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:53:
Is het mogelijk om met iDeal te betalen in de online Apple store wanneer ik morgen de iPhone wil bestellen ?
Nee alleen met uitjes :+

Ja iDEAL is mogelijk, samen met CC en vooruitbetaling enzo. http://www.apple.com/nl/shop/help/payments

• NotSoSteady
Ryatzu schreef op donderdag 08 september 2016 @ 07:08:
[...]

Ik vind het behoorlijk kansloos dat je in een apple topic je mening uit terwijl je duidelijk geen apple producten bezit of wil bezitten. Dat ter zeide.

Apple producten zijn nou eenmaal duur en dat weet iedereen. Maar die airbuds lijken me juist handig.
Waar heb je het in vredesnaam over? ;w

• AppleFangirl
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2023
NotSoSteady schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:37:
[...]

De Galaxy S7 en Note 7 hebben ook een thuisknop die kan worden ingedrukt, beide zijn waterdicht.
Nou alleen op papier dan. Ken iemand die de waterdichte telefoon moest opsturen na contact met water. Kreeg niks vergoed en kon nog betalen voor onderzoek en transport ook. Reden; waterschade. :?

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

• NotSoSteady
AppleFangirl schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:06:
[...]

Nou alleen op papier dan. Ken iemand die de waterdichte telefoon moest opsturen na contact met water. Kreeg niks vergoed en kon nog betalen voor onderzoek en transport ook. Reden; waterschade. :?
Bij Apple krijg je ook geen garantie blijkt.

https://www.techtastic.nl...plus-ondanks-ip67-rating/

• Pyrone89
Overigens wel mooi dat ze nu starten met 32 GB. Wel hopen dat ontwikkelaars (zowel Apple als third-party) nu niet lui gaan worden (zoals ze ook doen als de processorkracht toeneemt) met als gevolg allerlei apps die de komende jaren veel meer ruimte in beslag gaan nemen, puur omdat ze niet meer gestimuleerd worden efficient om te gaan met opslag. Dat kan namelijk grote problemen veroorzaken voor al die honderden miljoen recente toestellen die 16GB hebben. Zelfs voor diegene die relatief netjes omgaan met de opslag (geen foto's, alleen benodigde apps etc.).

Ik kijk dan bijvoorbeeld naar een Microsoft met zijn apps die elk al 300MB in gebruik nemen.

• AppleFangirl
Famous schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:15:
[...]

Dan de s5, inderdaad die met de klepjes..
Waterproof my ass.
En iedere keer als je hebt opgeladen zo een irritante melding of alle covers wel goed dicht zitten. Is toch om te gillen? 8)7

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

• NotSoSteady
Waar gaan jullie een pre-order plaatsen? Ik ga persoonlijk denk ik voor Coolblue, want met de iPhone 4s was ik een van de eersten, terwijl het toestel pas 3 of 4 dagen na release werd geleverd.

• AppleFangirl
Ethirty schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:47:
[...]

Die 30-pins was aan een update toe ja, maar kon toen al meer dan micro-usb. En als er zoveel Android telefoons uitkomen zou je verwachten dat binnen 6 maanden alle nieuwe telefoons een usb-c aansluiting hadden, maar niks is minder waar.

Apple wilde gewoon niet wachten tot het usb-consortium eindelijk eens een beslissing nam en nu lopen ze jaren voor met markt-penetratie en de accesoires.
Precies. Niks meer aan toe te voegen.

• iMars

iMars

Full time prutser

NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:15:
Waar gaan jullie een pre-order plaatsen? Ik ga persoonlijk denk ik voor Coolblue, want met de iPhone 4s was ik een van de eersten, terwijl het toestel pas 3 of 4 dagen na release werd geleverd.
Ik ga kijken of ik mijn Apple Watch via A-Mac ga kopen, omdat ze daar standaard 3jr garantie geven.

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:58

PBP

Pyrone89 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:08:
Overigens wel mooi dat ze nu starten met 32 GB. Wel hopen dat ontwikkelaars (zowel Apple als third-party) nu niet lui gaan worden (zoals ze ook doen als de processorkracht toeneemt) met als gevolg allerlei apps die de komende jaren veel meer ruimte in beslag gaan nemen, puur omdat ze niet meer gestimuleerd worden efficient om te gaan met opslag. Dat kan namelijk grote problemen veroorzaken voor al die honderden miljoen recente toestellen die 16GB hebben. Zelfs voor diegene die relatief netjes omgaan met de opslag (geen foto's, alleen benodigde apps etc.).

Ik kijk dan bijvoorbeeld naar een Microsoft met zijn apps die elk al 300MB in gebruik nemen.
Je post exact hetzelfde als gisteravond :+ ?

Apps zijn sinds app thinning en app slicing in iOS9 al behoorlijk in grootte afgenomen de laatste tijd. Denk niet dat het een probleem gaat worden.

• Pyrone89
sww89 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:50:
Zeg, hoe was het in Rotterdam eigenlijk (na de keynote)?
Rellen op het Hofplein

:+

Verwijderd

[empty message]

• schumi1986
  • Nu online
AppleFangirl schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:09:
[...]

En iedere keer als je hebt opgeladen zo een irritante melding of alle covers wel goed dicht zitten. Is toch om te gillen? 8)7
Leuk dat jij er om kunt gillen, het klepje was misschien niet handig maar Samsung heeft door de s5 wel ervaring gekregen met het maken van een waterdichte smartphone daardoor is de s7 nu waterdicht zonder klepjes en MET klikbare home button en 3.5mm jack.

• Pyrone89
PBP schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:19:
[...]

Je post exact hetzelfde als gisteravond :+ ?

Apps zijn sinds app thinning en app slicing in iOS9 al behoorlijk in grootte afgenomen de laatste tijd. Denk niet dat het een probleem gaat worden.
Ja foutje. Maar nu hopen dus dat de ontwikkelaars niet lui gaan worden 'want iedereen heeft toch 32GB' (niet dus)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
[...]

Geen verschil? De Note 7 verschilt echt 100% van de Note 6.

Er is namelijk geen Note 6. Maar goed beetje makkelijk om af te geven op de accuproblemen als Apple op voorhand ook al zegt dat hun nieuwe Jet Black makkelijk krast. Dan heb je dus gewoon een prut product gemaakt en moet je het niet uitbrengen. Wat heb je aan die Jet Black als het in een hoesje zit?

Anyhow, ik wilde heel graag de overstap maken maar 1019 euro is gewoon echt van de zotten, ik vind 850 euro al te veel eigenlijk.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• AppleFangirl
schumi1986 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:24:
[...]

Leuk dat jij er om kunt gillen, het klepje was misschien niet handig maar Samsung heeft door de s5 wel ervaring gekregen met het maken van een waterdichte smartphone daardoor is de s7 nu waterdicht zonder klepjes en MET klikbare home button en 3.5mm jack.
Als je wat wil uitproberen om 'ervaring' op te doen, moet je er niet het label waterdicht op plakken. De iPhone 6s was ook al zo goed als waterdicht, maar omdat Apple dat niet perse moest verzilveren is er ook geen gedoe over geweest.

• Pyrone89
AppleFangirl schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:29:
[...]

Als je wat wil uitproberen om 'ervaring' op te doen, moet je er niet het label waterdicht op plakken. De iPhone 6s was ook al zo goed als waterdicht, maar omdat Apple dat niet perse moest verzilveren is er ook geen gedoe over geweest.
Ook Apple garandeert de waterdichtheid niet, zie artikel hierboven gepost.

• schumi1986
  • Nu online
[...]

Uitproberen? De s5 was perfect waterdicht hoor.

Er bestaat niet iets als zo goed als waterdicht het is of waterdicht of het is dat niet.

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:06
IP67 rating lijkt me toch duidelijk. In dat artikel geven ze geen garantie bij vloeistofschade, maar dat lijkt me logisch. Dat is typisch Amerikaans anti-claim gedrag. Want kan een fabrikant zien of je met je telefoon bent gaan scuba-diven of in de regen hebt gelopen? Zonder zo'n garantiebepaling komt de bewijslast voor de waterdichtheid ineens bij de fabrikant te liggen waardoor iedereen maar wat kan claimen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Nu online

swv

Je moet gewoon geen domme dingen doen met je telefoon. Dat geldt wel voor elk merk toch. Stel je wordt door je vrienden voor de grap in het water geduwd, dan heeft dat als het goed is geen invloed op de iPhone 7. Douchen met een muziekje zou nou ook geen probleem meer moeten zijn zonder risico op waterschade. Echter de hele dag baantjes trekken in een olympisch zwembad of van de allerhoogste duikplank springen moet je gewoon niet doen. En waarom zou je? Common sense...

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik geloof dat Apple's grootste innovatie nu wel blijkt te zijn dat een topmodel gewoon twee jaar meegaat ipv slechts een jaar. De 6S heeft geen last terwijl je vanaf de 5S of ouder wel met een schuin oog over je upgrade kan gaan denken.

Maar de iPhone SE ziet er nu alleen nog maar knapper uit. En voor 540 euro 64 GB.

Verwijderd

loeberce schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:35:
IP67 rating lijkt me toch duidelijk. In dat artikel geven ze geen garantie bij vloeistofschade, maar dat lijkt me logisch. Dat is typisch Amerikaans anti-claim gedrag. Want kan een fabrikant zien of je met je telefoon bent gaan scuba-diven of in de regen hebt gelopen? Zonder zo'n garantiebepaling komt de bewijslast voor de waterdichtheid ineens bij de fabrikant te liggen waardoor iedereen maar wat kan claimen.
Je geeft zelf al aan waarom het een probleem is: de fabrikant maakt mooie sier met een feature, maar als het misgaat - ook als dat wel aan de fabrikant ligt - ben je zelf de klos. Op die manier is het natuurlijk wel erg makkelijk en weet je als consument nog niets.

• loeberce
Het is simpelweg een stap in de goede richting. Echt waterdicht bestaat niet; kijk maar naar de keynote over de Watch2. Daar zit ook een voorbehoud in over 50m waterdichtheid.

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:42
die 50m heeft niks met waterdichtheid te maken, maar vooral met de druk die er 50 meter onder water is.

• iMars

iMars

Full time prutser

yorroy schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:45:
die 50m heeft niks met waterdichtheid te maken, maar vooral met de druk die er 50 meter onder water is.
50m water is toch een druk van 6bar, 2~3x de druk van een autoband ;)

• loeberce
Het is een theoretische waarde die de mate van waterdichtheid aangeeft. Praktisch gebruik waarbij het apparaat waterdicht is is bv zwemmen, snorkelen. Duiken valt hier niet onder. Zie hier: link

• iMars

iMars

Full time prutser

loeberce schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:48:
Het is een theoretische waarde die de mate van waterdichtheid aangeeft. Praktisch gebruik waarbij het apparaat waterdicht is is bv zwemmen, snorkelen. Duiken valt hier niet onder. Zie hier: link
Uit de link quote ik het volgende:
Het is verwarrend, maar een aanduiding in meters wil dus niet zeggen dat je er dat aantal meters mee onderwater kunt duiken. Een horloge met de waterbestendigheid van 30M is niet gemaakt om baantjes mee te trekken in het zwembad, laat staan dat het op 30 meter diepte in de zee overleeft. Bij elke watersport, waar er beweging en bewegend water is, komt er namelijk veel meer druk op het horloge te staan.
Nou, Apple Watch series 2 is toch echt gemaakt om er mee te zwemmen...

Op de website van Apple zelf staat ook:
Je Watch houdt alle trainingswaarden precies voor je bij. Ook als je in het zwembad baantjes trekt, in open water traint of met de kleintjes in het kikkerbad spettert.
Geen enkele mens kan lang zonder zuurstof onder water, laat staan op diepte waar een mens meer zuurstof verbruikt. Maar een paar minuten onder water met normaal gebruik in een zwembad, of open water moet gewoon kunnen lijkt me ;)

[ Voor 20% gewijzigd door iMars op 08-09-2016 10:01 ]

Verwijderd

loeberce schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:44:
Het is simpelweg een stap in de goede richting. Echt waterdicht bestaat niet; kijk maar naar de keynote over de Watch2. Daar zit ook een voorbehoud in over 50m waterdichtheid.
50 meter is wel even wat anders dan er niet mee onder de douche kunnen. Dat er altijd limieten van toepassing zijn is logisch, maar spatwaterdicht is vragen om problemen - zeker als je mensen voorhoudt dat het ding waterdicht is.

Overigens mag ik hopen dat ook de Watch 2 binnen de garantie vervangen wordt als hij binnen die 50 meter zou lekken. Ik vrees dat ze daar dan ook daar een ontsnappingsclausule ingebouwd hebben.

• loeberce
iMars schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:51:
[...]

Uit de link quote ik het volgende:

[...]

Nou, Apple Watch series 2 is toch echt gemaakt om er mee te zwemmen...
Dat zag ik later ook. Dat strookt dan weer niet met de richtlijn. Eén ding is zeker: duiken tot 50 m is niet aan te raden 8)

• iMars

iMars

Full time prutser

loeberce schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:53:
[...]

Dat zag ik later ook. Dat strookt dan weer niet met de richtlijn. Eén ding is zeker: duiken tot 50 m is niet aan te raden 8)
Ik raad het je zeer zeker aan, maar dan wel met de juiste training (geen open water brevet) en met de juiste apparatuur (goede duikcomputer en niet je Apple Watch) ;)

Edit:
Zie nu ook dit staan op de Apple website:
Apple Watch Series 2 voldoet aan de waterbestendigheidsnorm van 50 meter volgens ISO-norm 22810:2010. Dat betekent dat dit horloge geschikt is voor activiteiten in ondiep water, zoals zwemmen in zee of zwembad. Apple Watch Series 2 is echter niet geschikt voor duiken, waterskiën en andere activiteiten waarbij sprake is van hoge watersnelheden of onderdompeling in diep water.

[ Voor 34% gewijzigd door iMars op 08-09-2016 10:04 ]

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:16
Je kan bij Apple binnen 14 dagen terugsturen, toch?
Dus bv matzwart en gitzwart bestellen en dan 1 terugsturen na openen?

Haters everywhere but I don’t really care

• NotSoSteady
matthijst schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:37:
Je kan bij Apple binnen 14 dagen terugsturen, toch?
Dus bv matzwart en gitzwart bestellen en dan 1 terugsturen na openen?
Online is dat zelfs verplicht, bij elke webshop.

[ Voor 16% gewijzigd door NotSoSteady op 08-09-2016 10:39 ]

• NotSoSteady
Die AirPods zijn dat nou gewoon draadloze EarPods of beschikken ze ook over betere hardware?

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:17

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:40:
Die AirPods zijn dat nou gewoon draadloze EarPods of beschikken ze ook over betere hardware?
Er zit van alles handigs in. Ze detecteren wanneer ze in je oor zitten, haal ze uit je oor en ze stoppen met spelen. In de meeneemcase zit een accu, berg ze ff op en later op de dag zijn ze weer een eind opgeladen. Je kunt er met je vinger op dubbeltappen aan de zijkant om Siri op te roepen, en zo zijn er nog wel een paar dingen. Die dingen ziet Apple dan de meerwaarde, en ik kan me niet herinneren eerder draadloze oordopjes gezien te hebben met deze technieken erin. Zoek er even een filmpje van op.

Op zich vind ik het wel weer mooi gevonden en vind ik het op de een of andere manier weer een echt Apple product, met die opbergcase/accu etc.

Zou me trouwens ook niet verbazen als je die case weer kunt opladen met een lightning-2-lightning kabel aan je iPad of iPhone. Maar gewoon in het stopcontact zal ook wel werken.

Voor mij zijn ze echter niet. Ik luister niet veel naar muziek via oordopjes en op die momenten hoeft het zeker niet draadloos van mij. Maar ik vind het wel een mooi product.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• NotSoSteady
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:50:
[...]

Er zit van alles handigs in. Ze detecteren wanneer ze in je oor zitten, haal ze uit je oor en ze stoppen met spelen. In de meeneemcase zit een accu, berg ze ff op en later op de dag zijn ze weer een eind opgeladen. Je kunt er met je vinger op dubbeltappen aan de zijkant om Siri op te roepen, en zo zijn er nog wel een paar dingen. Die dingen ziet Apple dan de meerwaarde, en ik kan me niet herinneren eerder draadloze oordopjes gezien te hebben met deze technieken erin. Zoek er even een filmpje van op.

Op zich vind ik het wel weer mooi gevonden en vind ik het op de een of andere manier weer een echt Apple product, met die opbergcase/accu etc.

Zou me trouwens ook niet verbazen als je die case weer kunt opladen met een lightning-2-lightning kabel aan je iPad of iPhone. Maar gewoon in het stopcontact zal ook wel werken.

Voor mij zijn ze echter niet. Ik luister niet veel naar muziek via oordopjes en op die momenten hoeft het zeker niet draadloos van mij. Maar ik vind het wel een mooi product.
Ja dat heb ik gezien, maar ik zou graag weten of de geluidskwaliteit beter is dan die van de reguliere EarPods, anders is het voor een overbodig product.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:17

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dan moet je gewoon even de reviews afwachten, en dan vooral van hifi websites en zo.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:16
NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:39:
[...]

Online is dat zelfs verplicht, bij elke webshop.
Klopt, maar kan me voorstellen dat niet iedereen er even blij van wordt als je een iPhone terugkrijgt die open is geweest met van die vingerafdrukken op dat glimmende zwarte oppervlak.
Dus wil ff zeker weten :)
In Apple Store wel een keer een iPad Mini binnen twee weken omgeruild voor een "normale", maar kan het online ook zo?

Haters everywhere but I don’t really care

• NotSoSteady
matthijst schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:13:
[...]

Klopt, maar kan me voorstellen dat niet iedereen er even blij van wordt als je een iPhone terugkrijgt die open is geweest met van die vingerafdrukken op dat glimmende zwarte oppervlak.
Dus wil ff zeker weten :)
In Apple Store wel een keer een iPad Mini binnen twee weken omgeruild voor een "normale", maar kan het online ook zo?
Je kan gewoon de iPhone terugsturen en dan krijg je je geld weer.

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:04

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

[...]

De 6S is echt ver van water dicht hoor. Ik snap niet waar je dat vandaan haalt.
Als je op youtube zoekt naar iPhone 6s water test, zie je dat hij daar echt niet tegen kan.

• Apache4u
  • Niet online
Even een vraagje.. als ze zeggen vanaf 9 september te bestellen..is dat dan 12 uur 's nachts NL tijd of 12 uur 's nachts Cupertino tijd (en dus 9 uur 's ochtends hier)?

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:58

PBP

Apache4u schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:57:
Even een vraagje.. als ze zeggen vanaf 9 september te bestellen..is dat dan 12 uur 's nachts NL tijd of 12 uur 's nachts Cupertino tijd (en dus 9 uur 's ochtends hier)?
Volgens apple.nl 09:01 uur

• deBennie
  • Laatst online: 13:44
Donstil schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:35:
[...]

De DAC in de iPhones is al jaren een enorm slecht onderdeel. Ik ga die 3,5mm plug in ieder geval niet missen maar ik ga die plug ook niet gebruiken, daar zit waarschijnlijk de zelfde meuk in 8)7
Maar daar veranderd de lightning koptelefoonuitgang toch verder niks aan?
Je bedrade koptelefoontjes worden echt niet opeens digitaal aangestuurd; ze hebben geen DAC aan boord.
Er wordt nog steeds een analoog signaal uit die lightning aansluiting naar je koptelefoon gestuurd.

• Pyrone89
sww89 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:35:
Je moet gewoon geen domme dingen doen met je telefoon. Dat geldt wel voor elk merk toch. Stel je wordt door je vrienden voor de grap in het water geduwd, dan heeft dat als het goed is geen invloed op de iPhone 7. Douchen met een muziekje zou nou ook geen probleem meer moeten zijn zonder risico op waterschade. Echter de hele dag baantjes trekken in een olympisch zwembad of van de allerhoogste duikplank springen moet je gewoon niet doen. En waarom zou je? Common sense...
Als je 'vrienden' je dat flikken simpelweg hun aansprakelijk stellen.

• Pyrone89
Delerium schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:35:
Ik geloof dat Apple's grootste innovatie nu wel blijkt te zijn dat een topmodel gewoon twee jaar meegaat ipv slechts een jaar. De 6S heeft geen last terwijl je vanaf de 5S of ouder wel met een schuin oog over je upgrade kan gaan denken.

Maar de iPhone SE ziet er nu alleen nog maar knapper uit. En voor 540 euro 64 GB.
Zo knap is die 540 euro niet voor een verouderd model.

Remember: tot enige tijd terug kregen we voor 599 euro het allernieuwste model (zolang je maar genoegen kon nemen met 16 GB, waar de meesten genoegen mee konden nemen)

Verwijderd

sww89 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:35:
Zo common is die sense niet en dat blijkt ook wel uit je antwoord: douchen schijnt dus weer niet te kunnen, omdat het water dan met kracht tegen de telefoon spuit. Met jouw aannames had je dus met mogelijk een natte en kapotte telefoon zonder garantie gezeten.

Dat begrijpen mensen natuurlijk niet als je mooie reclamefilmpjes van een natte telefoon laat zien.

• Pyrone89
Die termen zoals 30 meter en 50 meter zijn dan ook extreem ongelukkig gekozen door diegene die dat ooit heeft verzonnen. 99,9% van de mensen denkt dan terecht dat hij dan dus op een diepte van 30 of 50 meter overleeft. Als dat niet zo is om welke reden dan ook moet je niet die termen gebruiken omdat ze enorme verwarring veroorzaken.

Het zou hetzelfde zijn als wanneer Gorilla Glass zegt dat iets een val van 30 of 50 meter kan weerstaan en dan blijkt dat ze bedoelen dat je iets alleen kan laten vallen vanaf schouderhoogte. Dat strookt simpelweg niet met de termen en vind ik dan ook gewoon regelrechte misleiding.

Let op: ik reken dit die standaardenorganisatie aan, niet Apple. Als ik Apple zou zijn had ik echter de 30 en 50 meter opmerkingen niet gebruikt omdat je weet dat je hiermee gezeik kan krijgen. En iedereen die vindt van niet: zou je het ook accepteren als een bank of verzekeringsmaatschappij zulke verwarrende termen gebruikt met nadelige gevolgen?

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 12:19
Toch maar ff opgezocht wat die termen 30 en 50 meter dan wel willen zeggen en hierop uitgekomen (ok is voor horloges, maar ik veronderstel dat dit ook voor hier geldt):

Edit: Dit is betere link naar wikipedia: Wikipedia: Water Resistant mark

[ Voor 63% gewijzigd door Vaganzza op 08-09-2016 14:33 ]

 iPhone 17 256GB Zwart|  Apple Watch S11 SG |  Mac Mini M1 (2020) |  MacBook Air 13" (2025) Blauw |  Apple TV 4K (2x) |  Airpods 4 (2024)

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 17:47

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Even klein vraagje.

Er zijn dus 2 nieuwe kleuren zwart?

Jet Black en Zwart? zo als ik het hier zie voor de iphone 7

http://www.apple.com/iphone/compare/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

deBennie schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:22:
[...]

Maar daar veranderd de lightning koptelefoonuitgang toch verder niks aan?
Je bedrade koptelefoontjes worden echt niet opeens digitaal aangestuurd; ze hebben geen DAC aan boord.
Er wordt nog steeds een analoog signaal uit die lightning aansluiting naar je koptelefoon gestuurd.
Dat is de vraag. Ze kunnen best een DAC in die plug gestopt hebben.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Vaganzza
xven0mxz schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:50:
Even klein vraagje.

Er zijn dus 2 nieuwe kleuren zwart?

Jet Black en Zwart? zo als ik het hier zie voor de iphone 7

http://www.apple.com/iphone/compare/
Klopt, Space Grey is verdwenen en mat en glanzend zwart is erbij gekomen.

 iPhone 17 256GB Zwart|  Apple Watch S11 SG |  Mac Mini M1 (2020) |  MacBook Air 13" (2025) Blauw |  Apple TV 4K (2x) |  Airpods 4 (2024)

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 17:47

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Vaganzza schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:52:
[...]

Klopt, Space Grey is verdwenen en mat en glanzend zwart is erbij gekomen.
Bedankt zag het net in het filmpje..

JetBlack is toch wel heeel donder zwart.

• iMars

iMars

Full time prutser

Vaganzza schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:49:
Toch maar ff opgezocht wat die termen 30 en 50 meter dan wel willen zeggen en hierop uitgekomen (ok is voor horloges, maar ik veronderstel dat dit ook voor hier geldt):

[...]

https://www.horloge.be/waterdichtheid/

Edit: of wikipedia: Wikipedia: Water Resistant mark
Leuk wat zo'n website zegt maar apple zegt zelf dat je er gewoon mee kan zwemmen:
iMars in "[Keynote] 'See you on the 7th' 7 september 2016 19:00"

Plus filmpje van Apple zelf:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=p2_O6M1m6xg]
@0:16 & @0:52

[ Voor 7% gewijzigd door iMars op 08-09-2016 13:59 ]

• Vaganzza
iMars schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:55:
[...]

Leuk wat zo'n website zegt maar apple zegt zelf dat je er gewoon mee kan zwemmen:
Dat staat toch ook zo in de links die ik gepost heb... 50 meter = geschikt voor zwemmen en snorkelen = Apple Watch series 2.

Iphone 7 = 30 meter als ik het goed begrepen heb? Zal de Keynote nog eens volledig moeten herbekijken (kan niet alles onthouden van live te zien :) )

EDIT: IP67 = stofdicht en geen indringing indien ondergedompeld (30 min op 1 m)

[ Voor 18% gewijzigd door Vaganzza op 08-09-2016 14:06 ]

• deBennie
CyBeR schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:51:
[...]

Dat is de vraag. Ze kunnen best een DAC in die plug gestopt hebben.
Dan zou er ook dacs in de standaard oordoppen die mee worden geleverd moeten zitten.
Lijkt me heel sterk.
Niet alleen omdat een dac in de lightning-to-jack plug en een dac in de standaard koptelefoon prijzig is, ze hebben er ook niks over gezegd in de keynote. En juist een feature als een aparte dac in je standaard koptelefoontjes is iets wat ik zou noemen als ik apple zou zijn.

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Vaganzza schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:03:
[...]

Dat staat toch ook zo in de links die ik gepost heb... 50 meter = geschikt voor zwemmen en snorkelen = Apple Watch series 2.

Iphone 7 = 30 meter als ik het goed begrepen heb? Zal de Keynote nog eens volledig moeten herbekijken (kan niet alles onthouden van live te zien :) )

Gewoon zwemmen kan dus :) Daarnaast is duiken tot 50meter nu niet echt voor de gewone mens je met al iets meer uitrusting hebben. En dan heb je daar een duikershorloge voor en geen Applewatch.

Ze hebben leuke dingen aangekondigd, verbeteringen op wat ze hadden en toch naar mijn idee wat innovaties. Ik wordt nu wel erg aan de twijfel gebracht om een Iphone7 aan te schaffen en misschien ook wel een Watch. Heb al 2 mooiere casio's maar ik vind afwisseling wel tof.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• iMars

iMars

Full time prutser

Daniel_Elessar schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:12:
[...]

Gewoon zwemmen kan dus :) Daarnaast is duiken tot 50meter nu niet echt voor de gewone mens je met al iets meer uitrusting hebben. En dan heb je daar een duikershorloge voor en geen Applewatch.

Ze hebben leuke dingen aangekondigd, verbeteringen op wat ze hadden en toch naar mijn idee wat innovaties. Ik wordt nu wel erg aan de twijfel gebracht om een Iphone7 aan te schaffen en misschien ook wel een Watch. Heb al 2 mooiere casio's maar ik vind afwisseling wel tof.
Zelfs niet voor de gewone duiker (PADI etc).

• deBennie
de iPhone 7 heeft de ip67 aanduiding, de 7 is dus dompeldicht.
Dat betekent:
Geen water indringing indien ondergedompeld (30 min op 1 m)
Wikipedia: IP-code

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deBennie
Afbeeldingslocatie: http://media.dumpert.nl/foto/d8a59c41_Schermafbeelding_2016_09_08_om_12.17.47.png.png

:')

• Daniel_Elessar
iMars schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:14:
[...]

Zelfs niet voor de gewone duiker (PADI etc).
Ja, veralgemeende een beetje. Vond het tof hoor als kind een horloge te hebben waarop stond dat hij tot 100meter onder water kon. Dromen maar met je Lego onderzeeboten :D

Gewoon zwemmen wat 99% van de mensheid doet is geen enkel probleem meer voor dit horloge dus waar maken mensen zich druk om :)

• Daniel_Elessar
deBennie schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:16:
de iPhone 7 heeft de ip67 aanduiding, de 7 is dus dompeldicht.
Dat betekent:

[...]

Wikipedia: IP-code
Goed toch? geen probleem voor mensen die hun gsm in het toilet laten vallen of mee in de regen willen bellen etc :)

Excuses voor de dubelpost 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Daniel_Elessar op 08-09-2016 14:20 ]

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 19:05
Vaganzza schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:03:
[...]

Uit je eigen quote:
50 meter / 5 ATM / 5 BAR: Geschikt om helemaal nat te worden, mee te douchen, maar niet om mee te zwemmen of duiken.

5ATM is echt het kantel punt een keer hard met je hand op het waterslaan en je zit over 5atm

• Vaganzza
pacificocean schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:25:
[...]

Uit je eigen quote:
50 meter / 5 ATM / 5 BAR: Geschikt om helemaal nat te worden, mee te douchen, maar niet om mee te zwemmen of duiken.

5ATM is echt het kantel punt een keer hard met je hand op het waterslaan en je zit over 5atm
Euh, ja idd... ik sla hier zelf vanalles door elkaar :p Mmm, er klopt iets niet...

EDIT: Die link van wikipedia zal correcter zijn:

Water Resistant 5 atm or 50 m: Suitable for swimming, white water rafting, non-snorkeling water related work, and fishing. Not suitable for diving.

[ Voor 34% gewijzigd door Vaganzza op 08-09-2016 14:32 ]

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:54:
Dan moet je gewoon even de reviews afwachten, en dan vooral van hifi websites en zo.
hifi uit earpods? :F

• BoomTree
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 06:59:
[...]

Sinds wanneer gaat het bij iPhones over de specificaties?
Waarom denk je dat het tussen aanhalingstekens staat dan ;)

Verwijderd

BoomTree schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:35:
Waarom denk je dat het tussen aanhalingstekens staat dan ;)
Omdat je specs verkeerd hebt afgekort? In ieder geval niet omdat je het niet over specificaties had, dat is wel overduidelijk.

• BoomTree
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:38:
[...]

Omdat je specs verkeerd hebt afgekort? In ieder geval niet omdat je het niet over specificaties had, dat is wel overduidelijk.
Dan heb ik waarschijnlijk de grap gemist :? zit ook net niet meer in groep 5, daar zit het vol met betweters :+
Pagina: 1 ... 21 22 Laatste

Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.

Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.