Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

phoentje schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:44:
[...]

Ja. :) Indien je nog geen race gereden hebt wel :)
Super! Ik zou graag naar de McLaren 650S wisselen. Heb me opnieuw ingeschreven met die auto, dus ik sta er nu 2x in als het goed is, want ik zag geen optie om te wijzigen? Weet niet of jullie het formuliertje voor me moeten aanpassen of dat ik iets over het hoofd zie.

• Kevin Kater
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 16:29

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-11 12:38
@phoentje idee om de damage even uit te zetten..?? Bij iedere uitglijder dat je een kapotte ruit hebt kun je maar weer terug de pits in. Rij je een outlap zul je zien dat je er 3 bochten later af gaat en opnieuw kunt beginnen.. Voor diegenen die de baan überhaupt nog niet kennen misschien ook wel zo leuk.

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Alfa Novanta
Het is officieel: AC is dood. No more updates. The whole team is putting its efforts in ACC en modden zal vooralsnog geen optie zijn.

:'(

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Kayeos72
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-11-2023

Kayeos72

~ Peter~

Als je de lobby settings kopieert, kun je ook offline testen. Voor de eerste testrondes, is mijn mening/idee.

Chaos is just stuff, which hasn't been sorted yet!

• Alfa Novanta
Klopt, maar dan kun je jouw stats niet vergelijken met de anderen

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

;) Je leert ook schaatsen achter een stoel alvorens je het los kunt en dan hoef je ook nog nietgelijk te weten of je voor goud kan gaan, toch?

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:08
Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 18:00:
[...]

Het is officieel: AC is dood. No more updates. The whole team is putting its efforts in ACC en modden zal vooralsnog geen optie zijn.

Dat is wel heel erg dramatisch. ;) Zolang mod teams als VRC, ASR en RSS nog steeds van die hoge kwaliteit mods uitbrengen, sommige gratis, sommige betaald, is er nog steeds genoeg nieuws te beleven met AC en zit er nog genoeg leven in AC. Dat KS na zoveel jaar stopt met het doorontwikkelen van AC, vind ik heel normaal en ik kijk al uit naar ACC. :w AC, oOo ACC!

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 18:00:
[...]

Gebrek aan modding is wel een afknapper.

Betekent dat de ingebouwde set auto's en banen je het maar mee moet doen.
En IMO moet er een game wel iets meer te bieden dan 1 series auto en de bijbehorende auto's er bij. Dat is 1 seizoen leuk, daarna als de vliegensvlug weer terug naar AC.

Maar goed, ze hebben het in hun achterhoofd, hopelijk komt het binnen niet afzienbare tijd wel beschikbaar.

En anders blijven we toch lekker AC1 en ACC gecombineerd spelen toch :p rFactor was ook zo'n spel wat al jaren niet meer onderhouden werd, maar nog 6+ jaar na laatste relase nog regelmatig mods voor uitkwamen..

[ Voor 13% gewijzigd door Hans1990 op 02-03-2018 20:00 ]

• Alfa Novanta
Als ze dit eenmaal hebben draaien zullen ze wel naar alternatieven gaan kijken, misschien ACF1 of AC Rally .. wellicht als losse games te kopen. Maar als modden niet terug komt raak je hier gauw op uitgekeken. Vooral een beperkt aantal banen gaat je snel vervelen. Qua auto's zal het wel een beetje meevallen, je hebt al gauw je favoriet maar als je alle banen een keer gereden hebt dan wordt het herhaling en gaat de lol er snel vanaf

• PatrickC
Als de aandacht van modders zich verplaatst van AC naar rF2 dan zou ik dat alleen maar toejuichen, omdat ik rF2 gewoon een betere racesim vind en Studio 397 nog volop bezig is rF2 te verbeteren (zie ook hun laatste februari roadmap). Het feit dat SRS z’n AC mods ook gaat uitbrengen voor rF2 is misschien wel het eerste signaal van de modding community in die richting? Maar voorlopig zit er ook nog genoeg aan te komen voor AC met de 3 nieuwe auto’s in het SRS GT pack, de RSS Formula Hybrid 2018 en bij VRC bijvoorbeeld deze legendarische bolide uit 1997 van Michael Schumacher die het opnam tegen de Williams van Jacques Villeneuve ...

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:12
Als AC in het nieuwe deel geen mods aanmoedigt is dit gewoon een superlangzame zelfmoord. Juist daar is AC groot mee geworden dus dat zou echt een hele stomme zet zijn.

Enige alternatief is 100 banen en 200+ Boeiende auto’s en dat zal niet meevallen voor dit team.

Voorlopig is nog 90% van de mods voor AC (tegenover AMS en RF2) dus het zal wel even duren voor dat AC dood is als het om mods gaat.

Op zich zonde, want AC leek een goede basis om nog verder op te gaan, maarja uit het oog van de ontwikkelaar snap ik het wel. Makkelijker om weer een lading nieuwe games te verkopen dan iedereen 10 packs aan te smeren.

• Alfa Novanta
Klopt .. ze geven aan te luisteren naar de fans, maar dan vind ik dat ze wel héél makkelijk over het modden heen stappen :'(

Het ergste is nog wel dat ze direct aangeven dat bestaande mods niet zijn over te nemen naar de nieuwe engine. Dus ook de modders moeten dan weer van scratch beginnen ALS er straks toch e.e.a. mogelijk blijkt.

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 22:36
Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:01:
Klopt .. ze geven aan te luisteren naar de fans, maar dan vind ik dat ze wel héél makkelijk over het modden heen stappen :'(

Het ergste is nog wel dat ze direct aangeven dat bestaande mods niet zijn over te nemen naar de nieuwe engine. Dus ook de modders moeten dan weer van scratch beginnen ALS er straks toch e.e.a. mogelijk blijkt.
Niet alleen het modden, de unreal engine is heel erg donker, plastisch en Amerikaans.
Btje als de films van J.J. Abrams

Ik vermoed dat ze dit doen voor de console markt, de Unreal engine is eenvoudig te porten naar een ander platform.
Persoonlijk ben ik benieuwd naar GTR3, dat zal een indicatie zijn van de game look'n'feel.
Al ben ik er van overtuigd dat het te Amerikaans word...

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

• Fryslanboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:40
Ach, enerzijds begrijp ik het wel. Dedicated GT3 game, met een licensie. Denk dan niet dat de heren bij Kunos alleen een vinger in de pap hebben wat betreft wat wel en niet mag/kan.

Misschien bouwen ze hier op door, misschien is het een voorproefje voor AC2. Wie weet. Aan de ene kant ben ik blij dat er geen mods in komen. Zeker gezien de ratingsystemen en dergelijke die ze willen inbouwen. Dan heb je geen zin in straatauto's, drifters of andere mods.

En gelukkig... Blijft Assetto zelf nog steeds bestaan ;)

Ik heb er in ieder geval WEL zin in.

• PatrickC
Juist, AC blijft gewoon bestaan (met z’n uitstekende mod mogelijkheden) en we krijgen er een extra game bij met de physics van AC en graphics/weerseffecten/dag-nacht van misschien wel een hoger niveau als PC2. AC is inmiddels al 4 jaar oud (en dan tel ik de pre-release versie niet mee), met een graphics engine waarin wat ze nu met ACC kunnen gaan doen waarschijnlijk niet mogelijk was. Het enige ‘nadeel’ hiervan is dat AC2, die modding mischien dan wel weer ondersteunt, waarschijnlijk nog wel ‘even’ op zich laten wachten.

Persoonlijk juich ik deze nieuwe games toe. Ik ben ook erg benieuwd waar Reiza mee gaat komen dit jaar, nu AMS waarschijnlijk aan het eind van z’n ontwikkeling is. En dat werd ook hoog tijd, omdat m’n GTX 1070 veel te krachtig is voor wat er met die oude gMotor engine mogelijk is. >:)

• Beakzz
Met AC in de huidige staat en ale bestaande mods kan ik nog jaren los en geen updates kan ook een voordeel zijn voor mods natuurlijk.

Als je nu wat maakt blijft het ook gewoon werken wat bij een spel met veel updates zeker niet altijd het geval is.

Voor de rest natuurlijk genoeg moois op komst. Als het allemaal nog maar goed draait op mijn 1070, want de mining shit zorgt er voor dat upgraden een duur geintje wordt.

Is er eigenlijk al iets bekent over ACC icm met VR?

@PatrickC Hopelijk komt Rieza eens met wat anders dan vooral Braziliaanse banen. Heb ze nog gebacked met Automobilista, maar het spel verder zo goed als niet aangeraakt terwijl ik de “vorige versie” kapot heb gespeeld. Online is ook zo dood als een pier.

[ Voor 22% gewijzigd door Beakzz op 03-03-2018 02:22 ]

• PatrickC
@Beakzz Beetje off-topic maar Reiza heeft de laatste jaren toch wel enkele niet-Braziliaanse banen toegevoegd, maar er zijn ook genoeg hoge kwaliteit circuit mods. Bijvoorbeeld alle circuit mods van Patrick Giranthon. 28 tracks met 41 layouts, met sommige circuits zelfs in 3 seizoenversies. Hiervoor is een pack van 5.5GB, te downloaden via:
http://www.racedepartment...-tracks-41-layouts.11779/
Online kan ik niet over oordelen omdat ik eigenlijk nooit online race.

On-topic, ja, ACC ondersteunt VR. :)

Verwijderd

kunnen jullie de scg003 glickenhaus op de server zetten? die zie ik er niet tussen staan voor nordschleife.

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 11:18
Ik ben nu met m'n carreer in Intermediate 1. Met een McLaren MP4 op track Vallelunga. Ik heb deze nu 3x gereden, en alle drie de keren 2e geworden. Maar na de race krijg ik geen medaille ;( Iemand enig idee hoe dit komt?
De race is afgelopen, auto gaat terug de pit in. De race gaat nog even door voor de rest van de auto's en daarna verschijnt het menu'tje onderin met 3 opties (opnieuw, replay, exit). Ik klik exit, zoals ik altijd doe.

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Server staat klaar. Met alle autos voor maandag.

[ Voor 67% gewijzigd door phoentje op 03-03-2018 19:51 ]

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

• phoentje
  • Niet online

Lineup

Assetto-Corsa.nl - GT3 - Kampioenschap

Afbeeldingslocatie: http://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2018/02/GT3_Nordschleife-640x320.jpg

05-03-2018 Nordschleife[Endurance]

Totaal deelnemers: 30
Rene Vos
Ivo de Groot
Mike Bult
Alexander de Loor
Jay Ligtvoet
Joost vB
Sander Z
RaymondW
Jerry V
Halewijn Vermeulen
Bart Jansen
Frits van der Zalm
Peter K.
Tim Nijboer
JohnnyV
Jorian Mellema
Jos Swarthoff
Benny Ramaekers
Klaas Wester
Jelle Wolters
Hans Lulofs
Bas Berkhout
Patrick T
Harry Haslinghuys
Hat Waeijen
Pascal de Waard
Jeroen Jongen
Meintje Skjuler
Kevin Kater
Kristof Everts

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-11 20:02
raymondw schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:25:
[...]

Niet alleen het modden, de unreal engine is heel erg donker, plastisch en Amerikaans.
Btje als de films van J.J. Abrams

Ik vermoed dat ze dit doen voor de console markt, de Unreal engine is eenvoudig te porten naar een ander platform.
Persoonlijk ben ik benieuwd naar GTR3, dat zal een indicatie zijn van de game look'n'feel.
Al ben ik er van overtuigd dat het te Amerikaans word...
Vooralsnog is het helemaal niet zeker dat de nieuwe AC ook naar de consoles gaat komen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Verwijderd

phoentje schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:25:

Lineup

05-03-2018 Nordschleife[Endurance]

Totaal deelnemers: 30
Rene Vos
Ivo de Groot
Mike Bult
Alexander de Loor
Jay Ligtvoet
Joost vB
Sander Z
RaymondW
Jerry V
Halewijn Vermeulen
Bart Jansen
Frits van der Zalm
Peter K.
Tim Nijboer
JohnnyV
Jorian Mellema
Jos Swarthoff
Benny Ramaekers
Klaas Wester
Jelle Wolters
Hans Lulofs
Bas Berkhout
Patrick T
Harry Haslinghuys
Hat Waeijen
Pascal de Waard
Jeroen Jongen
Meintje Skjuler
Kevin Kater
Kristof Everts
Mooi veld weer!

• PatrickC
Daar is ie dan... de 4e auto (van 6) uit het RSS GT Pack, de Lanzo V12. En Lanzo staat dan natuurlijk voor Lamborghini. >:) Ik kreeg gisteren dan ook netjes 2 e-mails hierover van RSS inclusief directe download links. Maar ik kan ‘m ook gewoon downloaden op de Sellfy.com site onder mijn aankopen. SimRacing604 heeft de auto al getest en is erg ethousiast. Kijk, luister en oordeel zelf: ;)

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 21:49

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ik heb me uitgeschreven voor de race voor morgen, ik heb het geprobeerd maar het lukt me niet om een foutloos te rijden. Telkens ergens een foutje, dit ga ik geen 1,5uur volhouden op deze baan. :'( ;w

• JohnnyV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 13:25
-Sander- schreef op zondag 4 maart 2018 @ 13:21:
Ik heb me uitgeschreven voor de race voor morgen, ik heb het geprobeerd maar het lukt me niet om een foutloos te rijden. Telkens ergens een foutje, dit ga ik geen 1,5uur volhouden op deze baan. :'( ;w
Je weet niet wat je mist :9

Vooral rond 5:30 is heerlijk :X

[ Voor 4% gewijzigd door JohnnyV op 04-03-2018 15:12 ]

• Hans1990
  • Niet online
Nee joh het stukje op 7:55 ziet er lekker vertrouwd uit O-)

Maar leuke setup.. jaloers.. :9

• JohnnyV
8:02 was ik m echt bijna kwijt :'(

• Alfa Novanta
;w

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

@ Johnnyverhoef;

Er vallen mij een paar dingen op;

- Je hebt een veel mooiere versie van assetto dan ik/mijn pc aankan. :F
- Je hebt een mooie race-rig met mooie buttonboxes(?)!
- Ik wordt gek 7(8)7 vd shifts alerts, daarom rij ik bijvoorbaat al niet in een Audi of Lambo.
- En oh ja, volgens mij hangt er een helicopter boven je huis.

• Alfa Novanta
_O- :')

heej @bsty wanneer ga jij nou eens een beetje normaal doen?!

beetje 8:08 rijden met alle rijhulp aan .. :Z

8)7

[ Voor 96% gewijzigd door Alfa Novanta op 04-03-2018 20:02 ]

Verwijderd

Gewoon lekker meedoen Sander.

Het is een kwestie van iets langzamer rijden en dan rij je al eerder een rondje zonder fouten of minder fouten.

En het is maar een spelletje hè 🤣

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Tijdens een race kan je ook achter andere aan rijden, waardoor je ook al minder fouten maakt.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• bsty
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-02-2021

bsty

Bart J

Alfa90_Buttje schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:36:
_O- :')

heej @bsty wanneer ga jij nou eens een beetje normaal doen?!

beetje 8:08 rijden met alle rijhulp aan .. :Z

8)7

Ja en ik gebruikte ook nog de spatie toets voor nitro.. ;)

• Hans1990
  • Niet online
8:08

....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qwepfDcy7gz4kmQm6yYmROum/full.png

[ Voor 45% gewijzigd door Hans1990 op 04-03-2018 23:14 ]

• Alfa Novanta
i know .. :o
bsty schreef op zondag 4 maart 2018 @ 22:42:
[...]

Ja en ik gebruikte ook nog de spatie toets voor nitro.. ;)
PICCSSSS!!!111 oritdidn'thappen :P

maar nofi, respect hoe je dat doet! _O_
heb je er een filmpje van hoe dat eruit ziet onboard!? O+

edit: en respect @ Jos met zijn 08:13.438 in de Ferrari! d:)b kom ik met mijn 8:20:105 aan :')

[ Voor 15% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-03-2018 00:34 ]

Verwijderd

Tov van Bart bij jij slechts 2.46% langzamer en tov Jos maar 1.41%....

Dus ook respect naar jou Klaas! 💪💪

• meintje
  • Laatst online: 09:52
Ik heb helemaal geen getime ronde afgelegd, dus dat beloofd wat voor vanavond :P

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10 12:40

Shva

aka Jos_theboss

@Alfa90_Buttje

de server zegt 8.24.341 :P

[ Voor 6% gewijzigd door Shva op 05-03-2018 10:29 ]

• Alfa Novanta
RSR niet ;) .. en je hoeft niet ver te zoeken want ik sta 2e onder jou

[ Voor 73% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-03-2018 10:29 ]

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

dit is vreemd, ik zie alleen een 8.33 staan van je...

• bsty

bsty

Bart J

Alfa90_Buttje schreef op maandag 5 maart 2018 @ 00:32:
i know .. :o

[...]

PICCSSSS!!!111 oritdidn'thappen :P

maar nofi, respect hoe je dat doet! _O_
heb je er een filmpje van hoe dat eruit ziet onboard!? O+
Ik zal hem zo eens posten :)

• Alfa Novanta
O+
Shva schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:33:
dit is vreemd, ik zie alleen een 8.33 staan van je...
ingame, in de RSR app sta ik 2e onder jou. Waar kijk jij?

op hun site weet ik het niet waar je hem vinden kunt..

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

ow ja, de osrw versie is natuurlijk niet te vinden op rsr ranking.....

• bsty

bsty

Bart J

Hier mijn 8:08.902 met de Huracan GT3 op de Nordschleife. Niet helemaal perfect, maar dat is ook haast onmogelijk op deze baan.

Enjoy! :)

• PRM2D4
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-07-2023
mocht je met wat andere auto's (vele gt auto's) willen rijden hierbij een zeer mooie site met van alles wat je maar wil.. en vele zijn uptodate ;)

en er zitten een aardig wat pareltjes bij zoals Ferrari F40 P4/5-T GTP, ook enkele mooie BMW's ,... en zelfs voor @Alfa90_Buttje :9 een Alfa Romeo 8C GT3 of een Alfa Romeo 8C GT Spider en een Alfa Romeo 4C Competizione Stage 2 ;)

https://assettocorsa-land.wixsite.com/assettoland/cars

[ Voor 47% gewijzigd door PRM2D4 op 05-03-2018 16:17 ]

• raymondw
raymondw schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:35:
Eerst wat reviews gelezen, maar deze maakt een mooie opsomming
https://www.reddit.com/r/...lab_vrlenseu_and_widmovr/

Dus de lenzen van VR-Lens besteld
https://vr-lens.eu/

Daarbij heb ik lange wimpers en zit ik nu al tegen de standaard lenzen aan
Bij VRcover een setje dik foam besteld (daar kan ik zelf wel weer wat op klussen in de toekomst)
https://vrcover.com/
Inmiddels heb ik alle onderdelen binnen en bevestigd.

Voordelen
- De lenzen zijn echt perfect, ik zie nu net zo goed als met bril
- Met de VRcover heb ik net even wat meer afstand naar de lenzen en mijn wimpers komen er niet meer tegenaan.

Nadelen
- De VRcover geeft naar mijn idee wat extra druk, het materiaal is wat harder dan het Oculus foam.
- Je tikt soms de lenzen los van de bril

Overall was het de extra aanschaf meer dan waard!

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

• Jurrr90
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-08 12:48

Jurrr90

Capt_Buttons

raymondw schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:14:
[...]

Overall was het de extra aanschaf meer dan waard!
Tnx voor de update :). Misschien ook maar gewoon doen dan.

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

https://assettocorsa-land.wixsite.com/assettoland/cars
[/quote]

:9~ Een F-type GT3 !! *O*

En een Spyker GT2 _O-

[ Voor 11% gewijzigd door Kayeos72 op 05-03-2018 14:03 ]

• Marius191185
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-11 09:04
(jarig!)
Ik ben er niet bij helaas vanavond door omstandigheden.

• Alfa Novanta
Marius191185 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 14:28:
Ik ben er niet bij helaas vanavond door omstandigheden.
jammer ;w

sterkte

• zFrits
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-03-2024
8:08, respect!

Maak er aub geen 12 ronden van vanavond :D

• Kevin Kater
succes vanavond alvast heren

[ Voor 77% gewijzigd door Kevin Kater op 05-03-2018 20:05 ]

• Hans1990
  • Niet online
zFrits schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:46:
8:08, respect!

Maak er aub geen 12 ronden van vanavond :D
Met 1 pitstop komt er al 45 seconde bij.

8:08 * 11 + 45 = 5413 secs
90min = 5400 sec

Dus al zou je 11 rondes lang 8:08 knallen, kom je 13 sec te kort voor 12de lap :*)
Ofwel, race zal vanavond (hoogstens.. je weet nooit he) 11 rondes zijn.

• Marius191185
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-11 09:04
(jarig!)
ja ben de hele week ziek geweest, te weinig geoefend en ben nog niet helemaal lekker. succes vanavond

• zFrits
Hans1990 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 18:08:
[...]

90min = 5400 sec

Dus al zou je 11 rondes lang 8:08 knallen, kom je 13 sec te kort voor 12de lap :*)
Ah juist. Ik had te weinig tijd genomen voor de pitstop, ik nam een delta van 20 seconde maar met de bandenwissel komt daar nog wat bij op! :)

• Alfa Novanta
nogal ja, niet normaal zo sloom als dat gaat .. moet je het ze IRL zien doen !!! :o
Aan de andere kant, daar mag het weer niet gelijktijdig :')
Hans1990 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 18:08:
[...]

90min = 5400 sec

och, jij trekt er vast nog wel een 8:07 uit als het moet ;)

nietdoendoeniet! :o

[ Voor 14% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-03-2018 19:01 ]

• Kevin Kater
Heb om de een of andere reden belachelijk hoge ping vanavond, dus ben jammer genoeg niet bij.

• bobopalmtree
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 00:27
Na x incidenten, stuur helemaal krom. Naar de pits rijden was geen optie. Jammer, ik had er anders wel naar uitgekeken. :(

Ik zag trouwens da'k Joost aantikte na de Shumacher S, excuus daarvoor. Eigen schuld dus dat ik achterin tussen de botsauto's terecht kwam. :'(

[ Voor 37% gewijzigd door bobopalmtree op 05-03-2018 20:56 ]

Verwijderd

Hey ik ben nieuw hier en ik zou me graag af en toe inschrijven voor online races. Ik heb het helemaal gehad met de open lobbies en de chaos daar.

Hoe kan ik deelnemen?

Groeten

Niels

• DefiniteTmn
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 09:32
Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:59:
Hey ik ben nieuw hier en ik zou me graag af en toe inschrijven voor online races. Ik heb het helemaal gehad met de open lobbies en de chaos daar.

Hoe kan ik deelnemen?

Groeten

Niels
Op assetto-corsa.nl komt vanavond een nieuwe inschrijflijst te staan. Volgens mij moet je wel eerst een keertje de server joinen, zodat je in game naam bekend is in de database.

Over de race van vanavond:

Wat een mooie race was dat! Afgezien van het voor-tijdige einde voor mij. In het begin mooi dicht bij elkaar gereden met Klaas en Alexander, met Joost vlak daarvoor. Ging mooi gelijk op!

Vlak nadat ik gepit had voor nieuwe banden en extra benzine, liep mijn PC helaas vast. Weg 9e positie :( :'(

Ik heb de GPU overclock (nog) maar eens naar beneden gezet, ben benieuwd of dat helpt...

i7 6700K, GTX 1070, 16GB DDR4 | Fanatec CSL Elite Base + LC, Thrustmaster TH8A, Oculus Rift

• jayyzz
  • Laatst online: 24-11-2024
Mijn excuses voor iedereen, maar ik was zo gefrustreerd met mijn eigen rijden dat ik gewoon niet meer de laatste 10 minuten kon uitrijden.

Ik heb minimaal wel elke ronde 1x gespind, met meerdere malen gewoon van de baan af te knallen. Dit zorgde voor zoveel frustratie/schade/kapotte banden, dat het telkens maar erger werd, en dus er helemaal klaar mee was.

Nogmaals mijn excuses, ik ben normaal echt niet van in de race stoppen, maar ik was te gefrustreerd om door te gaan.

I7 4790K @4,7Ghz | Founders Edition 1080ti | 32GB DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

*O* Yay, uitgereden! oOo

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:09
Pfff, lekker zweten dit en een stijve nek... Leuke race, de hoeveelheid tikjes op mijn achterbumper in de eerste rondes was wel wat frustrerend, maar toen men er eindelijk langs was lekker uit kunnen rijden zonder grote incidenten. Grootste fout was rechtdoor in de endurance chicane, gelukkig zonder grote gevolgen. Zeer tevreden met mijn 9e plaats, hoewel ik ook blij was geweest met 10 als Tim geen pc crash had gehad. Nu even bijkomen :P .

• meintje
Ik had niet geoefend en dat heb ik geweten... De hele race met koude banden gereden, volgens mij geen enkele valid lap neergezet en door de top 6 op een ronde gezet. Volgens mij als een na laatste over de streep gekomen.

Het waren 90 lange minuten, maar ik heb hem ieder geval wel uitgereden :)

• Alfa Novanta
jayyzz schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:05:
Mijn excuses voor iedereen, maar ik was zo gefrustreerd met mijn eigen rijden dat ik gewoon niet meer de laatste 10 minuten kon uitrijden.

Ik heb minimaal wel elke ronde 1x gespind, met meerdere malen gewoon van de baan af te knallen. Dit zorgde voor zoveel frustratie/schade/kapotte banden, dat het telkens maar erger werd, en dus er helemaal klaar mee was.

Nogmaals mijn excuses, ik ben normaal echt niet van in de race stoppen, maar ik was te gefrustreerd om door te gaan.
ik weet helaas precies wat je bedoelt, da's zooo'n kut gevoel. }:|

Ik had steeds een stabiele auto maar tijdens de race zat er toch ineens een stuiter'tje in waardoor de auto een keer hupte in de snelle lange bochten waar je dat nou nét niet hebben wilt. Zo bizar dat dit pas IN de race zich weer voordoet. Dus steeds wat voorzichtiger door die secties. Aanvankelijk kon ik het René aardig lastig maken, todat ik net dat ene kerb'je tegenkwam wat ik ááááál die andere laps nooit tegengekomen was ;( Helaas kon ik in verkeer toen niet echt meer een vuist maken na dat eerste uitstapje. Vervolgens aan de stok met een Porsche die met z'n 2en door een bochtige sectie wou wat hier gewoon _niet_ slim is. Dus toen stonden we er beide naast :'(

Nahja, daarna na de pitstop in niemandsland terecht gekomen .. kwam nog 1 mij voorbij, maar die dook meteen de pits in, dus toen was die ook weer vertrokken. Daarna echt 20s achter mij niks en 20s voor mij niks. Op het laatst toch ook weer erg veel onderstuur op mediums waar ik daarvoor nooit zo'n erge onderstuur had. En dat was het .. pas op het einde kwam er nog 1 naar me toe, maar ik kon mijn ronde's clean houden zodat die niet in de buurt komen kon. Uiteindelijk als 10e over de streep dus toch nog wel leuke puntjes :)

• J.oost
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11:07
bobopalmtree schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:49:
Ik zag trouwens da'k Joost aantikte na de Shumacher S, excuus daarvoor. Eigen schuld dus dat ik achterin tussen de botsauto's terecht kwam. :'(
Geen probleem @bobopalmtree, niet veel hinder door gehad.

Leuke race verder, paar leuke gevechtjes gehad. Heb de hele race schadevrij kunnen rijden, viel me niks tegen :P

• Alfa Novanta
iemand die de gehele replay heeft en even online wil zetten? Ik heb alleen de laatste 6 saaie-ronden :O

• negnojneorej
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-10 20:09
Mooie acties @johnnyverhoeff
Kun je ook nog wat in elkaar schroeven van de eerste laps ? Met m’n softs was ik veel sneller, logisch, maar wel leuke beelden ;)

• JohnnyV
negnojneorej schreef op maandag 5 maart 2018 @ 23:21:
Mooie acties @johnnyverhoeff
Kun je ook nog wat in elkaar schroeven van de eerste laps ? Met m’n softs was ik veel sneller, logisch, maar wel leuke beelden ;)
Dat wou ik doen jah, maar ik heb alleen de laatste 6 ronden, @Verwijderd stuurt mij als het goed is een replay incl. de start ;)

Verwijderd

Alfa90_Buttje schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:50:
iemand die de gehele replay heeft en even online wil zetten? Ik heb alleen de laatste 6 saaie-ronden :O
Ik heb hier alvast de start voor je.

Met de hand opgenomen van mijn scherm. Dus niet de allerbeste kwaliteit.

YouTube: Start Endurace race GT3 Cup – Nordschleife – 5 Maart

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2018 23:35 ]

Verwijderd

johnnyverhoeff schreef op maandag 5 maart 2018 @ 23:25:
[...]

Dat wou ik doen jah, maar ik heb alleen de laatste 6 ronden, @Verwijderd stuurt mij als het goed is een replay incl. de start ;)
Zeg maar waarheen Johnny

• Alfa Novanta
Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 23:27:
[...]

Ik heb hier alvast de start voor je.

Met de hand opgenomen van mijn scherm. Dus niet de allerbeste kwaliteit.

YouTube: Start Endurace race GT3 Cup – Nordschleife – 5 Maart
origineel :+

• mjmbult
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 19:38

mjmbult

Mike

Ik weet niet wie Jelle hier op het forum is maar een excuses voor de crash was op zijn plaats geweest

https://twitch.tv/madmikeplays

• zFrits
Oil on the track in Ardenauer-Forst!

Goeie battles vanavond! :)

Verwijderd

Hierbij de link naar de hele race via Wetransfer

https://we.tl/3vl0tum2Rb

Have fun!

• phoentje
  • Niet online
De inschrijvingen zijn wederom geopend voor deze race en staan op de site. De deadline hier is wederom donderdag 23.59

Afbeeldingslocatie: http://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2018/02/GT3_Silverstone-640x320.jpg

Tracklist

05-02-2018 Imola [Sprint 40+20]
12-02-2018 Red Bull Ring [Sprint 40+20]
19-02-2018 Black Cat Country Short[Sprint 40+20]
26-02-2018 Mugello [Sprint 40+20]
05-03-2018 Nordschleife [Endurance 90]

12-03-2018 Silverstone [Sprint 40+20]

19-03-2018 Barcelona [Sprint 40+20]
26-03-2018 Laguna Seca [Sprint 40+20]
02-04-2018 Monza [Sprint 40+20]
09-04-2018 Spa [Endurance 90]
16-04-2018 *BONUSRACES 2 tracks op 1 avond. Bathurst&Macau.[20+20]

Inschrijven

Tijdschema

• 19.30 - 20.30 | Qualify Practice 1
  • 20.30 - 21.10 | Race 1
  • 21.25 - 21.30 | Qualify Practice 2
  • 21.30 - 21.50 | Race 2

Server Info

• Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers Racing Community
  • Server password: tweakers

Overige Info & belangrijke regels

• Je hebt een auto keuze doorgegeven
  • Je hebt je ingeschreven voor de eerstvolgende race
  • Je STEAMID is bekend op de server(s) (Dit gaat automatisch al je een keer aan een sessie hebt deelgenomen)
  • Je bent aanwezig op Teamspeak (ben je nieuw? Stel je even voor)
  • Je hebt Helicorsa of een vergelijkbare addon actief!
  • Je houd je aan de race etiketten. http://www.minorating.com/Rules & http://www.assetto-corsa.nl/reglementen/

• Houd je je niet aan de bovenstaande regels dan kun je helaas niet deelnemen.
  • Heb je je ingeschreven buiten de deadline (per race). Dan kun je helaas niet deelnemen.

• Voor alle vragen en antwoorden raadpleeg de FAQ. Staat je antwoord er niet bij? Stel dan je vraag op het forum!
  • Indien er meer aanmeldingen zijn dan dat er pitboxen beschikbaar zijn volgt er meer informatie hoe de verdeling zal plaatsvinden (2servers)

Teamspeak

• Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
  • Password: tweakers

Downloads

Tussenstanden

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 11:18
Heel cool om de video's van de races te zien en de ervaringen te lezen. Bewonderenswaardig hoeveel tijd en moeite jullie er in stoppen!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

Leuke race gehad gisteren, de start was super, zeker 5 auto's in de eerste paar 100 meter. Helaas liet ik me iets te veel het gras op pushen en remde ik net te laat om er nog 2 posities te pakken.
Bij het opkomen het lange stuk lag ik op P16 of te wel, de helft van het veld voorbij gegaan. De pret was alleen van korte duur, einde rechte stuk verloor ik de controle en ging met 300 de vangrail in. Alles compleet in het rood, jammer.
Direct de pit in, boel laten fixen maar vergeten banden te doen, waardoor ik met winterbanden de baan op kwam en vrij snel weer de vangrail in ging.

Daarna weinig echt fouten meer gemaakt, maar had natuurlijk een super achterstand, heel veel alleen gereden en eigenlijk niemand meer gezien.

Na 45 minuten zat ik echt in de zone, en reed ik super stabiel en zelf een pb met afgetrapte banden en een volle tank (race had nog zeker 5 ronden kunnen doorgaan qua benzine)
De laatste 20 minuten was ik steeds meer aan het inlopen op de mensen voor mij, eerst Raymond voorbij kunnen gaan, en toen richting Jay, helaas stopte hij er mee zodat ik hem niet op een eerlijke manier kon inhalen, erg jammer. Zoals boven beschreven was mijn race ook redelijk ten einde en ik moest nog 80 minuten doorgaan.

• meintje
Ik ben volgende week op vakantie. Silverstone kan ik niet meedoen en voor Barcelona kan ik mij niet op tijd inschrijven. Dus bij deze meld ik mij af voor de komende 2 weken.
phoentje schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 07:46:
De inschrijvingen zijn wederom geopend voor deze race en staan op de site. De deadline hier is wederom donderdag 23.59

• bsty

bsty

Bart J

meintje schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:03:
Ik ben volgende week op vakantie. Silverstone kan ik niet meedoen en voor Barcelona kan ik mij niet op tijd inschrijven. Dus bij deze meld ik mij af voor de komende 2 weken.

[...]
Als je echt graag zou willen deelnemen aan de race op Barcelona dan kan je vast wel ingeschreven worden door de admin.

• raymondw
Wat zal ik zeggen...
Ik had het idee de hele race op ijs te rijden, kon er niet inkomen.
Laatste 20min waren echt niet te harder, zal wel iets met mijn griep te maken hebben :|
Dus netjes ruimte gemaakt voor iedereen en hopen dat Silverstone beter aanvoelt volgende week.

• jeroentjalsma
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-11-2021
Iemand al op silverstone gereden in de server? ik krijg een foutmelding via content manager: track not found. en via ac zelf krijg ik deze foutmelding: Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/veMGuBD.png

ik heb de 2018_gt3 track zip al opnieuw gedownload en geïnstalleerd maar dit hielp niet.

• raymondw
Iedereen heeft dat probleem, lijkt een configuratie ding te zijn.
Ben ermee bezig geweest en heb eea werkend, heb een zip naar Rene gestuurd ter controle.

/edit
Mijn eigen server draait al die versie, je kan kijken of je kan connecten als je wil spelen

[ Voor 24% gewijzigd door raymondw op 06-03-2018 15:25 ]

• JohnnyV
[YouTube: https://youtu.be/16Lj_DNbNfU]

Mooi treintje tussen mijzelf, @negnojneorej, @Hans1990 en @zFrits :D

En het incident tussen @Shva en @bsty met ik als lachende derde 8)

[YouTube: https://youtu.be/WVOoEZMyGOE]

• LezzaM
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:49
Misschien een beetje off-topic maar wie durft het aan om Nederland met AC te vertegenwoordigen?

http://www.racedepartment...ations-grand-prix.147933/

Shit happens...

• phoentje
  • Niet online
raymondw schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 15:22:
Iedereen heeft dat probleem, lijkt een configuratie ding te zijn.
Ben ermee bezig geweest en heb eea werkend, heb een zip naar Rene gestuurd ter controle.

/edit
Mijn eigen server draait al die versie, je kan kijken of je kan connecten als je wil spelen
De download van Raymond is correct. Hij staat onder downloads op de site!!

• raymondw
Ook een directe link naar de laatste stats voor Silverstone
Ff opslaan als bookmark of tab

Url

• Alfa Novanta
oef .. vervelend tikje tussen @Hans1990 en @zFrits :o
johnnyverhoeff schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:52:
En het incident tussen @Shva en @bsty met ik als lachende derde 8)

[video]
wheu :? .. ik denk al, gaat die 488 de Lambo nu inhalen? Dat lukt nooit .. en idd, hij gaat er weer achter.
Ik kwam er met mijn top al niet aan en @Shva had duidelijk meer vleugel staan dan ik. Toch valt het me nog mee wat er bij jou op top uit kwam! d:)b

[ Voor 45% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-03-2018 22:25 ]

Verwijderd

Mooie filmpjes weer Johnny!!

• JohnnyV
thanks voor jouw replay ;)

• Hans1990
  • Niet online
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:21:
[...]

oef .. vervelend tikje tussen @Hans1990 en @zFrits :o
Dat was zeker een vervelend tikje. Had direct een oranje achtervleugel en rode voor bumber.

Ik denk dat ik in de race alle emoties wel voor bij heb zien komen.

Mijn start vd race was niet briljant; verloor eigenlijk direct plekken 2 plekken vanwege slechte koppelingslip + zeer lange 1st gear. Ik lag toen plek 7 meen ik. De eerste ronde was erg leuk; iedereen zit nog dicht bij elkaar en het was flink aanpoten om gaten klein te houden totdat er hopelijk een kans ontstaat/verwacht(zoals rechte stuk in lambo).
Einde van eerste ronde was het gat naar Frits niet super groot meer. Op rechte stuk pakte op eind toch een slipstream mee waarbij ik probeerde hem naast elkaar door die volgas chicane te zetten. Frits liet genoeg ruimte, maar ik zat gewoon teveel op de kurbs/links waardoor ik zelf de muur in stuurde. 8)7

Ik baalde best wel flink, want zoiets is toch eigenlijk super onhandig om in een endurance race zelf te doen :( Ik merkte ook wel dat de auto iets minder performant was, maar ook weer niet genoeg dat ik er apart voor naar binnen zou gaan. Ik denk dat het ~6-8 sec per ronde scheelt. Dat maal 5-6 (2x mediums), is dus niet genoeg voor een pitstop (rekening houdend dat ik ws een vrij gat zou inwisselen voor een plek in het middenveld).

Ik rijd op den duur in een gat bij Rene en Joost. Helaas was ik nog steeds teveel aan het balen dat ik in de eerste stint echt enorm veel fouten heb gemaakt. Het rijden werd op den duur bijna gewoon verveling; beetje rond cruisen, short shiften, etc. Maar daarbij ook curbs pakken die je normaal niet pakt en dan spinnen. Eigenlijk keek ik naar de klok en dacht ik.. pff nog een uur. :z

Maar bleef door gaan. Het is ergens wel beetje flauw om te leaven als het even tegen zit. In de tweede stint nieuwe banden en bodywork gerepaired. Ik kwam buiten op P7, achter Jeroen en daarvoor reed Rene op P5. Ik zat even te rekenen, en dacht dat ik in de resterende 5 rondes nog wel kans maakte om Rene in te halen. Een doel is gezet, iets om weer gas voor te geven.

Ik geloof dat ik na 1 ronde achter Jeroen zat. Zo te zien reed die ook met een wat ingedeukte auto (bumper zag er was verfrommeld uit :+) Was een leuk gevecht. De grote heuvel op ingehaald met slipstream, daarna zelf weer een fout gemaakt in laatste sector en dus er weer achter. Op rechte stuk elkaars slipstream gepakt, tot Jeroen naar binnen moest.

Fijn, de laatste 2 ronde focus gezet op Rene. Ik geloof dat het gat iets van 7 seconde was. De laatste 2 rondes was ik op lekker op weg om het gat dicht te rijden.. ondanks dat wel weer een keer gespind in Wehrseifen, waardoor zowel mijn voor bumber en achter vleugel weer (lichte/geel) schade opliep. 8)7

Laatste ronde gat naar Rene kunnen dichten. Was niet in het filmpje van @johnnyverhoeff te zien, maar in bocht Bergwerk Rene nog per ongeluk aangetikt omdat we daar andere lijnen/rempunten reden. Dat was eigenlijk mijn idee als eerste inhaal poging, omdat het ook goed op Jeroen had gewerkt.
Gelukkig gat daarna toch op ongeveer een seconde kunnen houden voor de slipstream op het lange rechte stuk. Moet zeggen dat de slipstream van best ver weg kwam; ik dacht toen op 0.6 tot 0.7 seconde te zitten. Maar de lamborghini loopt van zichzelf al in, dus het kwam eigenlijk perfect uit zo.

Zo zie je maar weer. Kan je van een balende eerste stint toch nog een zeer leuke 2de deel van de race beleven. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Hans1990 op 06-03-2018 22:51 ]

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:03
Gathering of Tweakers Thurday Night fun league.

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/k8Vza7/Cvy_WKHEWIAA_OVA.jpg

Vanaf Donderdag 15 Maart zal er 8 weken lang een kampioenschap worden gehouden met de Porsche Cayman GT4 Clubsport. Hierbij vervallen dan de fun cup races die we normaal gesproken rijden op Donderdag. We gaan rijden met een 2 heats setup. Wat betekent dat er op een avond twee races worden gereden. De eerste race zal 20 minuten duren en de tweede race 25 minuten (iets meer tijd om mensen in te halen). Hierbij zal er voor race 2 een reversed grid worden van de uitslag van race 1. Om leuke gevechten op de baan te krijgen.
Er zal een drop resultaat zijn voor een racedag zodat je bij eventueel andere afspraken een race in het seizoen kan missen. Zo niet dan verdwijnt je slechtste resultaat.

Deze eerste league op Donderdag zullen we nog zonder officiële inschrijvingen houden per wedstrijd. Maar als je van plan bent mee te doen kan je dan wel een mail sturen naar robbert.derooij@gmail.com zodat ik een idee heb van het aantal rijders.

Puntentelling (note vanwege de reverse grid zijn er voor race 2 minder punten te verdienen):

Race 1:
p1 15 punten
p2 12 punten
p3 10 punten
p4 9 punten
p5 8 punten
p6 7 punten
p7 6 punten
p8 5 punten
p9 4 punten
p10 3 punten
p11 2 punten
p12 1 punt

Race 2:
p1 10 punten
p2 7 punten
p3 5 punten
p4 4 punten
p5 3 punten
p6 2 punten
p7 1 punten

Planning tijden:

19:30 - 20:30: Kwalificatie
20:30 - 20:50: Race 1
21:00 - 21:25: Race 2

Agenda:

15 Maart: Brands Hatch
22 Maart: Donington park GP
29 Maart: Suzuka West
5 April: Mugello
12 April: Tor Poznan
19 April: Zandvoort
26 April: Zolder
3 Mei: Vallelunga Classic

Binnenkort meer informatie, inclusief downloads en server info.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchDevil79 op 07-03-2018 12:01 ]

iRacing Profiel

• Beakzz
DutchDevil79 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:40:
Gathering of Tweakers Thurday Night fun league.

[afbeelding]

Vanaf Donderdag 14 Maart zal er 8 weken lang een kampioenschap worden gehouden met de Porsche Cayman GT4 Clubsport. Hierbij vervallen dan de fun cup races die we normaal gesproken rijden op Donderdag. We gaan rijden met een 2 heats setup. Wat betekent dat er op een avond twee races worden gereden. De eerste race zal 20 minuten duren en de tweede race 25 minuten (iets meer tijd om mensen in te halen). Hierbij zal er voor race 2 een reversed grid worden van de uitslag van race 1. Om leuke gevechten op de baan te krijgen.
Er zal een drop resultaat zijn voor een racedag zodat je bij eventueel andere afspraken een race in het seizoen kan missen. Zo niet dan verdwijnt je slechtste resultaat.

Deze eerste league op Donderdag zullen we nog zonder officiële inschrijvingen houden per wedstrijd. Maar als je van plan bent mee te doen kan je dan wel een mail sturen naar robbert.derooij@gmail,com zodat ik een idee heb van het aantal rijders.

Puntentelling (note vanwege de reverse grid zijn er voor race 2 minder punten te verdienen):

Race 1:
p1 15 punten
p2 12 punten
p3 10 punten
p4 9 punten
p5 8 punten
p6 7 punten
p7 6 punten
p8 5 punten
p9 4 punten
p10 3 punten
p11 2 punten
p12 1 punt

Race 2:
p1 10 punten
p2 7 punten
p3 5 punten
p4 4 punten
p5 3 punten
p6 2 punten
p7 1 punten

Planning tijden:

19:30 - 20:30: Kwalificatie
20:30 - 20:50: Race 1
21:00 - 21:25: Race 2

Agenda:

15 Maart: Brands Hatch
22 Maart: Donington park GP
29 Maart: Suzuka West
5 April: Mugello
12 April: Tor Poznan
19 April: Zandvoort
26 April: Zolder
3 Mei: Vallelunga Classic

Binnenkort meer informatie, inclusief downloads en server info.
Ziet er leuk uit. Nu mijn racerig verbouwing af is misschien wel een goede reden om weer eens mee te gaan racen op donderdag.

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

Catchy name, dude!

Ben r bij, wanneer het rooster het toelaat!

[ Voor 6% gewijzigd door Kayeos72 op 07-03-2018 13:39 ]

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-11 17:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ircghost schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:38:
Heeft iemand hier toevallig een Logitech GT en heeft deze werkende op Windows 10 Fall Edition? Ik wil graag uitsluiten of het aan mij ligt of dat deze combinatie niet werkt.. Ik had geen problemen met Windows 10 en dit stuurt tot de laatste update naar Fall edition..
Om mezelf maar even te quoten, het is mij uiteindelijk gelukt door de drivers te verwijderen terwijl het stuur in de pc zat. De logitech drivers (v5) te installeren en dan uiteindelijk via device manager de drivers uninstallen en handmatig standaard Logitech USB drivers te installeren.

Wat een gedoe, maar ik kan weer racen! :)

• raymondw
Oculus heeft een certificate in de software ingebakken en toevallig is dat vandaag 13.00 expired
Mocht je Rift het vandaag niet doen, dat klopt :(

/edit
Als je Windows 7 heb kun je de tijd op bv gisteren zetten.
Bij Windows10 word dat niet aangeraden...
Wachten op een fix van Oculus/Facebook

/edit2
https://forums.oculusvr.c...h-oculus-runtime-services
Afbeeldingslocatie: https://us.v-cdn.net/6024342/uploads/editor/en/6ppupeitxlrl.png

[ Voor 57% gewijzigd door raymondw op 07-03-2018 16:35 ]

Pagina: 1 ... 73 ... 129 Laatste